Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nic
| 25. 2. 2019 10:23
A v diskuzi nic.
Nikdo to nikdy nechtel, nikoho to nezajima, nikdo za to ty prachy neda :-)
Avatar - iudex
Nic
| 25. 2. 2019 13:28
Vieš, aká bude cena?
Zatiaľ som konkrétnu cifru nevidel, na druhej strane sa asi dá predpokladať, že módne SUV/crossover bude drahšie, ako konvenčný heč Golf R, ktorý je sám osebe už sakra drahý (42640 eur), takže T-Roc R bude určite ešte vyššie.
Avatar - white label
Nic
| 25. 2. 2019 15:49
Karel píše "Pěkný, předražený.", tak jsem si myslel, že už k tomu nějaká cena je.
Cena by neměla převyšovat Cupru Atecu, když je Cupra taková "exkluzivní" značka. ;-)
Avatar - _Karel_
Nic
| 25. 2. 2019 16:47
Vzhledem k tomu, kolik stojí dosavadní 2.0tsi 140 kW to tipuji okolo miliónu. Ten 140kw jsem zkusil konfigurovat a vyšel mi jako Kodiaq. Takže ano, podle mě předražené.
Nic
| 25. 2. 2019 18:01
Otázkou zůstává, kdo vlastně tenhle "Hybrid" 300k SUV chce? Nějak tomu pořád nerozumím, auto, co neumí nic pořádně - jako SUV je to malé, tj nenaložíš to pořádně. Na terén zapomeňme a radost z jizdy s vysokým těžištěm taky nic moc... Cena bude podle mě podobná jak u Atecy - 1.1mio základ... Tak snad jen těch 300k zní zajímavě, fakt nevím ;-\
Avatar - white label
Nic
| 25. 2. 2019 18:52
Dá se předpokládat, že tak jako určitá část zákazníků přešla/přechází z kompaktních hb na menší SUV/Crossovery, tak podobně budou zákazníci přecházet z klasických hh na hh na bázi menších SUV/crossover.
Nic
| 25. 2. 2019 19:18
Předpokládat se to asi dá u normálních modelů, ale ten kdo opravdu chce HH pro radost z jízdy, si nekoupí těžkopádné SUV. T-Roc s 2.0TSI je o víc jak 150kg těžší než Golf GTI ;-)
Avatar - white label
Nic
| 25. 2. 2019 20:24
Kolik lidí (nejen tady) psalo/tvrdilo, že si nikdo nekoupí (protože nedávají smysl) třeba X5/X6///M (a to jsou jiné váhové/výkonnostní/cenové kategorie), no a stále jsou v nabídce, dokonce v dalších generacích, a teď ještě nově přibyly X3/X4///M. Myslíš, že BMW neví co s prachama, tak dává na trh modely, které si nikdo nekoupí?
Chceš se (dnes) dál ptát, kdo si to koupí? ;-)
Nic
| 25. 2. 2019 20:44
Tak musím ti dát za pravdu, že tihle “sportovní” kříženci jsou v kurzu... svět se zbláznil, ikdyž většinou z toho vyleze malej obtloustlej chlap nebo blondýna >:D :yes:

Automobilkám generují větší zisk, to je jasný, ale Golf je pořád prodejní jednička ;-)
Avatar - white label
Nic
| 25. 2. 2019 20:56
Myslíš, že někdo z automobilek podobně řeší, jak vypadá ten, kdo z jejich produktů obvykle vylézá?
Golf je (zatím stále) jednička v Evropě, celosvětově je aktuálně nejprodávanějším modelem VW - překvapení - Tiguan!
Do značné míry je to i tím, že Golf nemá verzi sedan (resp. verze sedan se jmenuje Jetta), ale i tak byl doteď celosvětově nejprodávanějším VW modelem Golf a určitě není náhodou, že ho "sesadilo" právě SUV.
Avatar - _Karel_
Nic
| 25. 2. 2019 21:42
Jó, to nevím. Já moc nevěřím ani Atece Cupře. T-Roc vidím jako pěkný autíčko pro manželku, ale ta nepotřebuje 300k. Pořád si nějak říkám, že kdo si může dovolit "prcka" jako je Ateca nebo T-Roc za +1mil., může už sáhnout po prémii. Prodeje ukáží.
Avatar - white label
Nic
| 25. 2. 2019 18:44
Že T-Roc není z laciného kraje je jasné (a T-Cross mi přijde relativně ještě dražší), zbývá otázka, jak hodně bude chtít VW za eRko připlatit. Možná to bude ještě víc, než se dá očekávat, možná naopak.
Avatar - _Karel_
Nic
| 25. 2. 2019 21:39
Jo, s tím T-Crosem máš pravdu. Ale zdá se, že T-Rocu se docela daří, tak to asi zákazníci zkousávají.
Avatar - _Karel_
T-Roc
| 25. 2. 2019 10:31
Pěkný, předražený.
klíček v zapalování
| 25. 2. 2019 10:42
Ten klíček v zapalování na fotkách je dobrej oldschool :-)
klíček v zapalování
| 25. 2. 2019 11:46
Ukazka toho zaco vsetko sa pri vw priplaca pri vrcholnom modely.
klíček v zapalování
| 26. 2. 2019 18:17
Někdo ocení, že nemusí mít v autě něco, co nechce. ;-) Naopak dnes není snadné sehnat např. auto s lepší technikou a motorem, nepřeplácané výbavou.
Avatar - skejpa
ty plasty uvnitř alá Ford Ka ?!
| 25. 2. 2019 11:23
Ty modré dekorativní plasty (nebo ocel?) mi připomínaj Ford Ka >:D To auto taky šetřilo na interiéru a podávalo to jako design >:D
Avatar - white label
ty plasty uvnitř alá Ford Ka ?!
| 25. 2. 2019 12:35
Prezentovalo se to obvykle jako retro designový prvek a také toho nejsem příznivcem.
Třeba u Porsche to stojí fůru peněz, přitom to pak vypadá hůř, než v bez příplatkovém základu.
Tady je to aspoň ve "frozen matu".
Avatar - CICERO
čau lidi...
| 25. 2. 2019 11:42
VW se po 5 letech naučil dělat koncovky výfuku zase ze stejného materálu jako předtím >:D WoW !? ...myslím, že tuhle BOMBU nikdo nečekal... :-)))) A já se ptám, koupí to Jenda a Čenda za RAKETU ??? Hezký zbytek dne, plastům přidávající výkony zdar!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku