Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019

Autosalon Ženeva 2019

Informace

V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 7. - 17. 3. 2019

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Zpět na článek

Tohle je Honda E Prototype. Krásný retro elektromobil s pohonem zadních kol

27 komentářů

Avatar - Blue Sun
Blue Sun
koncept mohl zůstat i nadále třídveřový, ten druhý pár v téhle chvíli dělá z jinak zajímavého auta spíš nudné.
Palubní deska je tedy slušný Star Trek, ale ta středová konzola se zásuvkami, to je něco strašného.
traveldrive
O akých zásuvkách hovoríš?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Elektrických. Když se podíváš na fotku interiéru, tak jsou tam otvory pro různé konektory, včetně zásuvky 230V, je to na pohled fakt strašlivé. A ještě působí dojmem, že je to dodělávané na koleně.
Avatar - xxc
xxc
Mne sa tie zasuvky zdaju v pohode.
traveldrive
V tom máš pravdu, tiež by sa to zišlo učesať. Možno iba chceli, aby na prvý pohľad bolo vidno, čo všetko to ponúka.
VŘSDR
Souhlasím s tím rozvaděčem. Docela to degraduje!! Třeba tam jsou i fíčka atd.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - lamal
lamal
Caterham je elektromobil do mesta ? A co Ferrari ?? omg ..
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Povedal by som, že táto Hondička vyzerá až nadmieru dobre, teda zvonka. V sérii asi nebudú chýbať späťáky, tie kamery mi na túto triedu prídu príliš pritiahnuté za vlasy. Tiež by pokojne mohli priznať kľučky zadných dverí, neviem, prečo by to mal byť handicap, schovávať kľučky do stĺpika má nejaké opodstatnenie snáď u športových áut.

Zvnútra je to väčšia divočina, aj keď základ vyzerá dobre. Pred volant klasickú búdku s prístrojovým štítom a jeden displej do stredu - a stačí. Normálne späťáky, pár odkladacích priestorov a ideme.

Čo nepochopím, tak to je pretláčanie športových vlastností za každú cenu, aj tam, kde je to úplne z cesty, napríklad pri mestskom mini. Každé auto by malo v prvom rade plniť svoj účel, všetky sko***ny až potom. Keby tam fakt narvali všetky tie hlúposti ako sú v štúdii, museli by to predávať minimálne za cenu Golfa...
Arese
Jo, je to docela povedené retro prvního Civicu, o tom žádná. Pokud do toho ale nedají nějaký slušný benzinový motor, je to stejně o ničem. ;-\ 😢 8-s
Avatar - xxc
xxc
Naco benzinovy motor? Nech to predavaju za 9999 € a mozu (elektro)mobilizovat Europu.
Anonym
Janě blbe.
A ty nastavíš ty elektrárny na vzduch, rozvaděcí sítě atd.
A pak ze svého doplatíš tu daň na PHM, jen v ČR 80mld
A ještě dobíjení zadara - to taky zaplatíš.
Anachlemtáš se elektrolytu a všechny dráty povedou do tvý zadnice.
Avatar - xxc
xxc
Vraj sa to utiahnuť dá v pohode. Prečo by to ináč predstavovali?
Arese
Protože to debilní zelení politici z Bruselu vyžadují! >😁
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ne, nevyžadují. Ten blábol je novinářský, ne politický, tak nelži.
Avatar - speedfred
speedfred
Dôležité slovo "vraj " 😉
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
andrijoshka
Nemôžem si pomôcť, ale od prototypu, ktorý zaujal zrejme naozaj veľmi veľa ľudí má toto ďaleko. 5 dverí sa teda už dalo tušiť a popravde je to lepšie ako som sa bál, že to bude, ale aj tak, 3 dvere do mesta úplne stačia, však sa v tom budem voziť sám do roboty a naspäť, kolegovia alebo deti si keď tak raz za čas odklopia sedačku - to nie je nič hrozné. Prijal by som tie spätné kamery - ak by sa na ne teda ozaj dalo spoľahnúť - predsa len, do zrkadla sa dá pozrieť aj z iného uhlu ak sa treba poobzerať - pri kamere naopak môže byť výborne vidno aj v noci, prípadne môže uhol omnoho širší a aj hlbší - vo vertikálnom smere - to všetko môže byť návykové. Ak by bola cena do 12.000, myslím, že by to stálo za zváženie - predsa len sa šetrí za benzín a tak podobne. Určite sa na to pôjdem niekam do predajne pozrieť a previezť sa 😄
Avatar - xxc
xxc
Akú výhodu ma 3 dverová verzia? Okrem toho, že keď mi zadné dvere netreba, tak ich neotvorím a nepoužívam. Okrem toho, že sú väčšie a ťažšie sa nastupuje a vystupuje v meste na stiesnenom parkovisku.
Arese
Taková už je holt doba, dnes je auto "nekupé" či nekabriolet bez dvojice bočních dveří prakticky neprodejné, a to vč. minivozů... 😲
andrijoshka
Myslím, že cez dlhšie dvere - pri malom aute predpokladám je dĺžka v podstate rovnaká ako pri vyššej triede s dvomi bočnými dverami - sa nastupuje a vystupuje lepšie. Ale hodnotím to samozrejme skôr podľa môjho vkusu - 3-dverové Citigo sa mi páči viac ako 5-dverové, rovnako to bolo pri 205ke, Pole atď. V malom aute sa nikomu nechce sedieť vzadu - lebo tam nie je miesto! Tak preto by som si toto auto rád kúpil radšej 3-dverové. Ctím si myšlienku, že ak niečo nie je v ponuke, treba sa na to pýtať - inak sa to do ponuky nedostane 😄
traveldrive
Myslíš zle, nastupuje a vystupuje sa horšie.
Dvere siahajú až za predné sedadlo, musíš ich viac obchádzať. V užšom priestore sa preto, že sú dlhšie, otvoria do menšieho uhla a priestor na nastúpenie či vystúpenie je užší, zato dlhší.
V trojdveráku sú bezp. pásy tiež na B-sĺpiku a ťažšie sa dočahujú.
V 3-dveráku nikto nechce dozadu, nie že je tam málo miesta, ale ešte sa tam aj zle nastupuje.
V malom aute sa zadné sedadlo najčastejšie používa na odloženie tašky, saka alebo svetra, a cez zadné dvere je tam oveľa pohodlnejší prístup ako u trojdveráku.
Čiže trojdverák v dnešnom ponímaní mení minimum diskutabilného štýlu za samé obmedzenia a nevýhody.
Avatar - speedfred
speedfred
Ja som mal HB iba 3 dv a teraz ako sa zužuje výber 3dv áut tak strácam záujem. Kvôli dizajnu a lepšiemu nastupovaniu.
traveldrive
"Ostatně elektrické volkswageny budou také zadokolkami...
Toto je najdôležitejšia veta v článku, bez nej by ho možno ani nezverejnili... >😒]
Baron de Maxim-Fratzek
Už jsem se těšil, že design aut se někam posunul. Ne, oproti konceptu je to odpornééé a zase totálně při zemi. Takový holt další twingo. :no: :no: :no:
Ted
Vse hezke z konceptu je pryc a cena pry bude mega v zakladu...
Za 200km dojezd...
Prave jsem ztratil zajem...