Druhá studie Volva z května 2016 se přetransformovala do sériového fastbacku. Známé logo ale nenese a pod její kapotou bychom marně hledali tradiční motor s vnitřním spalováním...
Pokud bude mít elektromobil dva motory s celkovým úctyhodným výkonem 300 kW, obě hnané nápravy a baterii s využitelnou či celkovou kapacitou 78 kWh, tak bude vážit přes dvě tuny a dojezd 500 km bude mít tak možná při ustálené rychlosti 80 km, na jaře bez klimatizace.
Tak mi přijde že v segmentu luxusních SUV elektromobilů bude těsno - Tesla Model X, Jaguar I-PACE, Audi e-tron, Mercedes EQC, BMW, Polestar...
Chtějí to mít levné, musí to být z čínských dílů. naoko se to bude montovat ve Švédsku. Majitelé Volva jsou Číňani. Vyrábí v Číně elektromobily. Tak si dejme pár věcí dohromady a vyjde nám čínská cena a kvalita. Oni na to zkusí dát značku Volvo, pardon Polestar, aby to případně na Volvo nedopadlo když to nevyjde.