Kdysi úspěšný malý vůz je dnes jednou z nejdostupnějších moderních ojetin. Díky své jednoduchosti a houževnatosti většinou funguje. Pokud už ji něco zastaví, bývá to koroze.
Jistě: [odkaz] Pokud si to přejete tak věřte nebo ne, ale splní se Vám to. Budete mít zánovní ojetinu, garážovanou, udržovanou a hlavně ....
"Dej si bacha na to co si přeješ". Nová Audi A8.
CO je na Fiestě modernější než na Fabii I ??? Přitom Fiesta určitě není o nic levnější...
Naopak vzhledem k chabé antikorozní ochraně podle mě Fiesta ztrácí smysl. Lze sehnat určitě i hezké kousky. Ježe je to Ford, takže ten bohužel shnije před očima ;-\
Fabie 1. Generace se dá sehnat kolem 20 tisíc , pokud se bavíme o nějaké trochu slušnější benzinové (jsou kousky i za 15), Fiesta, tahle, tak těch je kolem 20 tisíc jako šafránu, takže spíše 30 a více tisíc za nějaký slušnější kousek.
Strašně záleží, kolik do takového auta chceš dát, já jsem v této nejnižší cenové sehnal Clio, což je ekvivalent k těmto autům, možná je Fiesta a Fabie modernější, ale zase Renault nehnije, pokud to není střelený kousek, motory jednoduché bezproblémové.
Osobně bych v téhle cenové hledal spíš hezký konkrétní kus, než se zaměřil jen na jednu značku.
Docela mě "baví", jak se pořád chválí motory Zetec, ale ihned se dodává, že po 200tkm už jsou v podstatě vyběhané. Majitelé klasických 1.3 12V nebo 1.6 16V od Hyundaie se tomuhle můžou vysmát. Starší asijské vozy bývají vzhledem ke konkurenci tou lepší volbou. Jsou to přehlížená auta a tím pádem i levná.
1.4 HDI pokud projde při měření emisí, by nemusela být úplně marná. Ale strašák čerpadla, vstřiků, žhavičů a dalšího je tam vždy. Zkrátka loterie >:D
Asi tak! Koukal bych po té 1,4TDCi, ten měl sice jen 8V a neměl ani intercooler, ale i díky tomu byl nesmrtelný. Jezdí za 4,5-5L a proti benzínové 1,3 je to letadlo. Navíc není ani moc hlučný a díky hliníkové konstrukci je celkem lehký a rychle se zahřívá. S jakous-takous péčí přežije i 400 000km. Ty Yamahy, ehm Zetec byly jízdně dobré, ale znám ho z Focusu a úplně bezúdržbové a ani úsporné to nebylo. Já taky onehdá koukal po technicky spřízněném Fordu Fusion pro mladou, mechanika má také dobré jméno, ale já nedal to plastové království v interiéru a podmínkou byl i automat, který je ale v měničovém poctivém provedení jedině u 1,6 16V. Ale to je problém malých ojetin obecně...
getzy ale tiez hniju.... to uz su stare sunty pod uroven fabie I. [odkaz] ... a co taka C3 predoslej generacie... dodnes krasna moderna a ako jazdenka uz vcelku za babku.. k tomu solidne motory aj vnutorny priestor a dizajnovo este krajsie auto ako ta nova sucasna knedla C3 :yes:
PS: prvy schopny maly hyundai bola az prva i20 z r 2008 [odkaz] :yes:
Getz, obvzlášť s 1.5l 3hrnkovým dieselem, byl děsná rachotina. Fiesta s 1.4TDCi proti tomu byla tichošlápek a o galaxii jinde, jak zpracováním, tak jízdou ;-)
kasnou este pekna a elegantna fiesta.... vedla u nas jednu vidim ciernu na peknych elektronoch ... a proste super vyzera .. kompaktne sikovne az sportovo .... za nou sa vzdy rad otocim ale tie nove prerastene knedle ci zehlicky s celnym sklom meter od vodica ma neberu uz vobec.. tato generacia proste este mala gule a charakter .. ale ta sucasna je voci tomuto auticku uz zmutovana prerastena ropucha ...
Tohle je nejzoufalejší Fiesta, i STčko vypadá blbě, jediné, kde to zkousnu, je 3dv verze, ale je to krabice na kolech... o kvalitách a jízdě nepochybuji... Ropucha je právě tato generace >:D
Kompaktně až sportovo? Nudnější a asexuálnější už být nemohla. Přitom zároveň prodávali příbuzný, ještě krabicovitější Fusion a zbytek modelové řady byl designově na výši, takže nevím, co je to ve Fordu napadlo. Ačkoli současná Fiesta mi zase přijde jako druhý extrém.
Tohle ošklive kačatko s hroznym interierem nazvat pěknou a elegantni a povedenou posledni fiestu s fajnovym interierem naopak. U tebe mě už nic nepřekvapi.
Táto Fiesta bola môj prvý aj posledný pokus s Fordom (2005) . Nikdy viac ! Predražený a neochotný značkový servis . Ked som sa stažoval,tak mi povedali,že čo chcem že ,Ford nie je Volvo . Skončil leasing a auto šlo z domu .
...opravdu otřesné sedačky. Už po cca 50 km jsem fakt nevěděl, jak si v tom autě sednout. Naopak podvozek, řazení a hlavně řízení byly vynikající. A úplně stejně tomu bylo i v případě Fusionu...
Jinak přístrojová deska i výplně dveří působily chudě a lacině už v době přestavení vozu, natož dnes... :-O
No, za akčních 250 000 Kč (verze 1.4) se po tomto autě mohli čeští důchodci a venkovani utlouct! Dokonce prý poslední 2 roky Ford udržoval výrobu hlavně jen díky českému trhu!;-)
P.S. Jo, souhlas, nabídka prostoru byla u Fusionu velmi slušná a zvláštní ocenění zasluhuje i rekordně nízká nákladová hrana kufru. A taky se mi zvenčí moc líbí "nakřáplý" zvuk, který se při rozjezdu line z jeho výfuku! :-)
To mohu potvrdit. Kamarád to měl kdysi dávno, jako novku půjčené ze servisu, po dobu opravy jeho Focusu. Jel jsem s tím a horší žebřiňák jsem kromě Getzu už asi neřídil. Naprosto otřesné sedačky s velmi tvrdým podvozkem. V té době jsem měl R5 GTE, což byla sportovnější verze, která měla citelně tvrdý podvozek, ale zase to sedělo v zatáčkách, jako přibité a upalovalo to taky velmi dobře, ale ten Fusion neuměl ani jedno a byl ještě tvrdší >:D
Jedna serie asi kolem roku 2007 mela vadne ABS (20-40tisic km K.O.). To je oprava za 20 nebo s ESP za 30tisic ve Fordu, nastesti vrakac za 3000 to vyresil.
Neméně "výživný" fordovský kvalitativní průser je výšková regulace sedačky řidiče u Mondea II. generace, která skutečně masově odchází. Je totiž řešena prostřednictvím elektromotoru, který svůj točivý moment přenáší na sedačky přes plastový(!) převod, jehož zuby pochopitelně velmi rychle odejdou. Opravná sada nikdy neexistovala, na kovový díl to taky nikdy nepředělali a jako řešení Ford nabízí jen celý rám sedačky za absurdní cenu (na částku si už nevzpomínám, bylo to hodně moc tisíc). Takže taky vrakáč, ale do roka tam ta závada byla znova... 8-s8-s8-s:no: Přitom pokud se za volantem v rodině střídají řidiči hodně rozdílných výšek, je fungující výšková regulace jejich sedačky pro bezpečnou jízdu zcela nezbytná! 8-s