Japonská automobilka představuje svou novou zbraň mezi kompakty. Je ještě atraktivnější a dostává revoluční techniku. A my měli možnost poprvé usednout za volant.
A mám jen slova chvály. Mám stávající trojku a ten mezigenerační rozdíl je skutečně markantní. Musím potvrdit i to, že na živo hatchback vypadá mnohem líp, než na fotkách. Jen to čekání na Sky-X mě zabije, než ho budu moct objednat... :-!
Výkon je určitě zklamáním. 90kw z 2 litrů je opravdu bída. Tady máme velmi dobrý příklad toho, jak moc jsou díky emisním zákonům motory uškrceny. Připomínám, že už v roce 1984 dobrý 2 litr od Toyoty dával 118kW. (3S-GE).
Dovedu si představit nechat emise u osobních automobilů na úrovni Euro 5. Zatím jsem totiž nikde neviděl žádnou studii, která by mě přesvědčila o tom, že přísnější normy by přinášely nějaké měřitelné zlepšení kvality ovzduší. Než mě někdo přesvědčí o opaku, budu považovat tuto aktivitu úředníků za pouhou buzeraci nebo konspiraci. [odkaz]
Praděda: Motor nie je uskrteny normami, ale je schvalne podladeny. Je to evolucia 88 kW verzie z doterajsej Mazdy 3 a silnejsia verzia davala 121 kW. Ta sa do sucasnej generacie uz nebude davat, namiesto nej bude Sky X. Obe verzie 88 kW a 121 kW maju do 4000 ot. zhodny kroutak, slabsia verzia bola softverovo zarezana, takze aj vykon vrcholil na 88 kW pri 4000 - 6000 ot, kdezto 121 kW vykon dosiahla pri 6000 ot. Tento novy 90 kW motor ma 213 Nm pri 4000 ot, kde zaroven ma aj svoj max. vykon 90 kW. Mazda tento podladeny motor nasadzuje ako protipol k malolitraznym turbenym trojvalcekom, kedze sama taky motor nema k dispozicii ;)
Ano, jako protipól konkurenčních litrů. Což je smutné, že motorová nabídka je na úrovni základu u konkurence a jediná zajímavá motorizace, zřejmě revoluční, ovšem neověřená, je zatím v nedohlednu.
A když se kouknu na ceny, tak to jen pro nadšence a fanoušky. Za cenu základní M3 mám namátkou Megana Intense v kombíku s TCE 160, Leona FR 110kW, nebo s menším příplatkem Astru 147kW.
Ano, proto píšu pro nadšence a fanoušky. Pro mne a spoustu jiných je to skutečně jiná liga, vzhledem k výše uvedenému zcela mimo potenciální zájem. Jak píše někdo níže, je pěkné, že jde o řidičské auto, když jízdními výkony je na úrovni zakladnich motorizaci konkurence, jen o zhruba třetinu dražší.
Mas pravdu, Mazdy su drahsie aj preto, lebo sa vozia cez pol sveta z Japonska a v cene je uz aj dovozne clo, kedze Mazda v Europe nic nevyraba (pre mna plus). Mazda nebola nikdy lacna a nesnazila sa konkurovat cenov, ale snazila sa zakaznikov oslovit inak. Takze mas pravdu, ze je to pre nadsencov a fanusikov aut. Renault, Seat a Opel su skor pre ludi a hlavne firmi, ktore sa potrebuju presunut z A do B. Tieto automobilky sa zameriavaju na uple iny segment trhu a to je ok, tak to ma byt. Ale potom nemozme argumentovat iba cena vs. vybava.
Možná nerozumíš o co tady jde. Automobilky, aby mohly splnit politiky dané emisní normy, neměly jinou možnost než motory podladit neboli "přiškrtit". Proto místo vylepšování 2 litrových NA motorů, musely vyvíjet 1 litrové foukané tříhrnky.
Ale to jednoducho nie je pravda. Ved ten isty motor s upravami funguje v MX5 s vykonom 135 kW a nema najmensi problem s plnenim emisii. Keby Mazda chcela, tak kludne necha ten 121 kW v M3, ale ide ho nahradit este silnejsim Sky X. Pretoze ak dokazu pri plneni noriem mat 85 kW z 1.5 litra a 141 kW z 2.5 litra, tak si hadam nemyslis, ze by nevedeli normu plnit 121 kW 2 litrom.
Potom treba napisat, ci sa bavime iba o CO2 alebo sa bavime o Euro 6d Temp. Ale pre CO2 pri Mazde plati to iste. Som si isty, ze ani ta 121 kW verzia by nemala problem ist po upravach dole.
Mazdu 3 MPS zarezala samotna Mazda, nie eurouradnici. Mazda ako mala automobilka okolo roku 2010-2012 musela investovat peniaze do svojich Skyactiv rieseni, pretoze v tom obdobi to s nou po stranke predajov a financii nevyzeralo dobre. Preto sa vyjadrila, ze nebude vrazat peniaze do projektov, ktore sa svojimi predajmi nezaplatia. Tuto filozofiu razi az dodnes. Preto tu nemame MPS, ale len fokus na "core" modely a na zdokonalovanie Skyactiv technologie. Mazda nema financne krytie obrovskeho koncernu, aby si mohla dovolit rozhadzovat peniaze na specialne modely, ktore by sice potesili skalnych fandov, ale to je asi tak vsetko.
Opět se mýlíš, hochu. Tak jako RX8 nesplňovala emisní normy a musela být stažena z EU trhu, tak i MPS nesplňovala a skončila. Že Mazda nemá peníze na některé projekty, protože je kontrolována bankou, je také pravda.
To, ze nesplnala normy a stiahli ju z trhu je prave zalezitost tych financnych priorit. Pre tych par predanych kusov v EU sa im uz neoplatilo robit upravy, pretoze priznajme si, ze tychto modelov sa tu nikdy nepredavalo na mraky ;)
Kde je? Nevím, konkurence v této kategorii nabízí stále x aut a motorizaci v rozsahu 200-280kW dodnes Že by to byli nějací úředníci specializovaní na Mazdu?
No nic proti, ale ony ty nesmyslne normy v EU nejsou o nic prisnejsi nez v USA nebo Japonsku, spise naopak - viz situace z minuleho roku, kdy treba VW nebyl schopny (u nekterych modelu ani pul roku po terminu) doresit to aby plnily nove EU normy, zatimco japonci nemeli problem (protoze tu normu plni i doma)
A na tos prisel jak? Kdyz stavajici motory dostaly a aktualizaci GPF a zustaly na stejnem vykonu a spotrebe, tak proc to v USA znamena plus 10 koni? Maji tam nejake jine fyzikalni zakony? Jinak GPF neni vyzadovany, vyzadovane jsou nizke emise pevnych castic, coz nektery motor plni bez GPF a nektery ne....
To je zajimava uvaha za motoru se zvysila spotreba a klesl vykon ale "papirove se to neprojevilo"...
Neco jako "vsichni vi ze to tak je, jen to nejde nijak prokazat" >:D
To je úvaha založená na tom, že některé motory mají reálný výkon vyšší než papírový. Takže když klesne reálný, pořád se ještě mohou vejít do papírového.
Však v USA predávajú tuto istú novú trojku s atmo 2.5 s výkonom cca 140 kW. A lacnejšie, než v eu 88kw. Prečo ju neponúkajú aj tu? Žeby debilne normy?!
A jak to, že tu nabízejí ten samý motor v M6? Tam ty předpisy splní a M3 ne? Nebude to náhodou tím, že prodeje by byly v Evropě zanedbatelné, viz. Kizashi 2.4? Kolik by se asi prodalo těchto 2.5-litru se 135kW (pojistka, spotřeba) v evropské konkurenci?
Píši to dost jasně. Vše je o penězích. Kdyby měla EU stejné emisní požadavky jako US, tak by tu ten 2.5 l motor Mazda určitě nabízela. Nabízela tu svého času i MPS a také z toho žádné zázračné zisky neměla. To ale bylo za časů EURO 5, kdy v US měli podobné emisní požadavky.
Nejde o EURO normy. Všetky Mazda motory plnia EURO6d temp aj bez filtra GPF. Ide o emisie CO2, čiže vlastne o papierovú spotrebu. Väčšie motory majú väčšiu papierovú spotrebu, hoci reálne majú rovnako, alebo aj menej ako oturbene vysávače. Pokuty za nadlimitne emisie sú brutal, takze na to hádžu v Európe bobek. Ostatne automobilky z rovnakého dôvodu už ponúkajú iba trojvalceky (vid Ford, pezot, a podobne lowcostove prdky).
Tož ano. U mě je to ale jedno....normy, NOX, WLTP, CO2....., protože výsledek je ten samý. Zkrátka vůz nesplňuje některý z EU požadavků a tak je vymalováno.... ;-\
Až na to, že to nie je vôbec jedno. Emisie škodlivých/jedovatých látok sú niečo úplne iné, ako emisie prospešného CO2, ktoré sa odvíja od papierovej spotreby. Emisie škodlivín splní v pohode aj 4.0 V8, pokiaľ mu dajú dobrý katalyzátor. S tou papierovou spotrebou je to už horšie, lebo fyzikálne zákony oklamať nejde, hoci EU je presvedčená, že to dokáže. Výsledok je potom ten, že na vyrchole kompletnej motorovej palety automobilky Peugeot je 1.6. Väčší motor nemajú. Načo aj, však by zbytočne žral benzín (na papieri).
Vždy, pokiaľ jazdný režim je prevaha rýchlej jazdy po dialnici. Malé turbo vtedy ide s lambdou pod 1, aby sa vládal chladiť, takže kým 2.0 atmo ide za 6, tak 1.2 TSI ide za 7.
Krátke jazdy po meste dá 1.2 TSI úspornejšie, hlavne pri studenom motore...
Kecáš, to nie je o veľkosti motora, ale o tom, že Vw blbo umiestnil katalyzátor príliš blízko k motoru a ten sa nestíhal chladiť Momentálne to už je vyriešené ak si si nevšimol, problém to bol pri prvej generácií. Momentálne skoro všetci výrobcovia chladia zvody kvapalinou, aby sa toto nestávalo. Ktorý dvojliter chodí pri 130 za 6? Možno tak ten nový hybrid o Toyoty.... Alebo nejaký športiačik so super areodinamikou. Ale na Spritmonitore si pozri Mazdí 2.0 a porovnaj s Octaviou alebo Golfom 1.0TSI a TSI je na tom proste lepšie. A na diaľnici na tom budú +- rovnako.
Myslím, že nekecám, skôr, že ty nevieš o čo ide. Nejde o VW, ani o umiestnenie katalyzátora. Ide o ochranu proti klepaniu a to ináč, než bohatou zmesou neurobíš.
[odkaz]
No tak som zhliadol video a samozrejme je princíp jasný. Problém je, že autoforum ako vždy rovno odsúdilo všetky preplňované motory, pričom vo videu o konkrétnych hodnotách nie je reč, teda si to autoforum ako vždy domyslelo, pretože sa im to hodí do hejtu. Problém je že presné čísla, kedy a o koľko musí motor obohacovať zmes nenájdeš, rovnako sa s tým výrobcovia snažia bojovať aj inak (preto to tvarovanie spaľovacích komôr, lepšie chladenie, chladenie vzduchu z EGR a podobné veci...). V neposlednom rade na to samozrejme vplýva aj kvalita paliva. Ono na udržanie rýchlosti 130km/h potrebuje Octavia tak 25-35kw? To ale dáva aj atmosféricka 1.2-ka v otáčkach okolo 2500 - 3000. Teda väčšinu jazdných režimov bežného uživateľa to zvláda úspornejšie a či sa rozbiehaš na bohatej zmesi ťa už na spotrebe tak trápiť nebude. Potvrdzuje to štatistika bežného používania Golf 12TSI 81kw má priemer 6.22l [odkaz] a M3 88kw 6.62l [odkaz] Litrové TSI vyzerá byť ešte o dva deci úspornejšie ale zatiaľ je málo dát.
P.S. A snáď uznáš, že bežnému uživateľovi je šumafuk, či 1.0TSI má na okruhu väčšiu spotrebu ako atmo 1.6-tka, to isté pri jazde top speed.
Je vidět, že jsi nikdy nepodnikal. Není lepší cesty jak se zbavit konkurence. Spoj se s úředníky.... ;-) Máme premiéra borcem v této disciplině.... ;-)
No jo a predstav si, že teraz dáva dobrý dvojliter od Tozoty (RAV4) 129kW... Proste kecáš, všade vidíš EU, lebo ju všade chceš vidieť, aj tam kde nie je,
Ano, ale představ si, kolik by dnes dobrý NA dvoulitr od Toyoty dával, kdyby nebylo nesmyslných EU norem, které motory uškrtily. Už před 20 léty dával motor ZZT 231 z 1.8 l 143 kW.
Tak to potom taký motor majú určite v USA, alebo Japonsku alebo niekde inde na svete, keď tu je to kvôli normám priškrtené. ale tak v USA má dvojliter 126kw v Corolle, v RAV4 je 2,5l so 151kw, teda ešte nižší litrový výkon. Teda ten európsky dvojliter so 129kw má litrový výkon najvyšší. Čo neviem ako podľa teba sa vysvetlí - buď teda si Toyota povedala, že keď to podladí v EU podladí to rovno na celom svete, alebo EU reguluje motory v USA?
Tiež to pletenie jabĺk s hruškami... 1.8 v Celice bol viditeľne motor upravený pre športové auto - teda mal síce 140kw ale v 8250ot a 180Nm v 6800ot to aktuálne hodnoty max krútiaku sú postavené do 4500ot. Do rodinných áut sa takéto motory pravdaže nikdy nedávali, lebo sa do nich charakteristikou nehodia....
No tak to prosím rozveď... Keď tu tie motory mohli byť, ale kvôli EU tu nie sú prečo nie sú nikde inde? Takisto prečo sa motor 1.8 140kw nedával nikde inde, ako do športového kúpé ak to teda bolo z iného dôvodu ako to, že to bol vysokootáčkový motor vhodný do športovo ladeného auta. Lebo povedať ja som tam pracoval aj to viem nie je moc argument...
Toyota se stala úspěšnou automobilkou právě proto, že mají každý nový projekt velmi dobře promyšlený a spočítaný. V tuto chvíli Toyota operuje na několika trzích, které mají různé emisní a další eco normy. Nejdůležitější z nich je pro Toyotu domácí a US trh. [odkaz]
Od toho se odvíjí celá obchodní strategie. A protože přizpůsobování se trhům je to velmi nákladná záležitost, tak třeba na sportovní modely se často ani nedostane.
A věř mi, že kdyby se EU emisní a další eco normy rovnaly US normy, tak by tu Toyota měla v nabídce daleko větší počet modelů a motorizací. O tom totiž economy of scale je.
Teraz samozrejme hovoríš správne. Ja som reagoval na to, že si tvrdil, že kvôli EU má dvojliter v mazde 90kw a takisto Toyota neponúka dvojliter s vyšším výkonom ako 129kw.
Možno by sme tu mali pár väčších motorov bez emisných noriem, ale koľko je otázka, lebo Európa bola vždy iná ako USA - vďaka drahšiemu palivu vyžadovala viac úsporných áut. Mať širokú ponuku motorov, ktoré sa skoro nepredávajú sú pre značku náklady navyše aj bez potreby plniť normy.
Vyšší náklady díky menší poptávce a vyšší náklady díky emisním normám jsou dvě různé věci. V případě EU se bohužel oba dva náklady spojují.
Byla to politika EU, která přinutila občany kupovat malá auta. (To se díky vyšší kupní síle u nás pomalu mění). Dražší palivo bylo použito jen jako nástroj jak občana k tomu přinutit. A palivo je dražší jen díky vysokému zdanění státem.
Znovu opakuji. Kdyby EU a US měly společné emisní a další eco normy, tak by měl evropský motorista daleko větší výběr vozů a to nejen z Asie.
takze ste sa museli uspokojit len s benzinovymi a dieslovymi motormi. Lebo Sky X nie je benzin, hm? Achjo tieto vase formulacie sa niekedy citaju dost divne.
Čím dál víc na Mazdě oceňuji, že si jde svou cestou. Uvnitř údajně velmi kvalitní materiály a citlivě zakomponovaný nedotykový displej, klasické přístroje, fyzické ovladače, zvenku jednoduchý a čistý design bez rušivých prvků, pod kapotou atmosféra, nafta a Sky-X s možností AWD, výborný manuál a dobře naladěný podvozek. Jako by jí bylo ukradené, jaké trendy se většina konkurence snaží zákazníkům vnutit. Kazí to jen ta trubka vzadu.
Keď som s tým jazdil, úplne som zabudol že to má vzadu vlek. Pripomenie sa len v špecifických situáciach, ako výtlk v zákrute, vtedy zadok odskakuje, inak pohoda.
Ještě jsem ji neprojížděl, ale jako potenciální kupec Mazd, který začínal právě na předchozí generaci trojky a nakonec skončil se šestkou bych si dal velký pozor na tu torzku vzadu. Předchozí podvozek byl boží, byť přední kola mohla být umístěna blíže přednímu nárazníku.
Torzku prostě vždycky člověk pozná. Může být třeba dobře naladěná, ale třeba bude pomalejší ...
Súhlasím, zbytočné obavy. Väčšina z tých, čo si Mazdu 3 aj reálne kúpia to nebude riešiť alebo o tom ani nebude vedieť a neuberie im to zo spokojnosti.
za každé nové auto s normálním (vznětovým) motorem pod kapotou a dvěma světlomety..
Pokud má být nová Mazda "autem pro řidiče", nějak nechápu , proč nemá ruční brzdu a pouze manuální převodovku. Střední tunel považuji za přehnaně vysoký, vadilo by mi to.
Přesně tak, po posledních úpravách (Levorg bez turba, Impreza jen 1.6, snad ten dvoulitr vrátí...)začíná mít Mazda navrch. Čtyřkolka Sky X je pro Imprezu přimá konkurence a bral bych asi Mazdu. Ale Levorg mi ještě chvíli vydrží a jsem moc spokojený.
se ten text dá taky přeložit takto- hezky auto s interiérem co udělal pokrok, ale s (alespoň zatím) slabými motory a hlucnym a jednoduchým podvozkem. Opravdu je toto řidičské auto? To je charakteristika hodna spi rendlika či pazouta.
Mezi řádky může člověk vidět i to, co si přeje vidět.
Hlučné jsou Mazdy už minimálně 5 let.
Postupný nástup motorů je běžným jevem u nových modelů kdekterého výrobce.
Řidičské auto nemusí být nutně extra výkonné, viz Miata nebo Toyobaru.
Ludia pozeraju vacsinou len na dizajn, peugeoty a renaulty sa mozno nikdy nepredavali lepsie.
Väčšina z nás nechce mať auto, na ktoré sa zle pozerá. Dizajn preto zohráva nemalú úlohu pri vyberaní si nového vozidla a až pre 41 % budúcich kupcov je atraktívny dizajn prioritou, pričom pred 15 rokmi bol tento podiel len 29 %.
No pokud by vliv designu byl tak silný jak píšeš, tak Mazda 3 musí být v Evropě hodnocena ve své třídě jako poměrně hodně ošklivé auto, protože ve třídě kompaktů má velmi nízké prodeje. A naopak taková čtyřoká Octavia musí být v tom případě designová atomová bomba. Osobně si myslím, že vliv designu je v nějaké rovnováze s technickými vlastnostmi produktu a s cenou/provozními náklady. Design samozřejmě nesmí odpuzovat, ale v této třídě, kde se prodá přes dva miliony aut určitě kupující koukají i na jiné vlastnosti než jenom prioritně na design. Síla/důležitost designu bude důležitější u dražších a drahých aut, kde není místo na kompromisy.
Nic proti tomu co píšeš - ale ta nepříliš úspěšná (minulá) trojka nemá podle mě ani horší techniku ani cenu/provozní náklady než ta Oktávka. Snad jen kufr. V tom to nebude.
To máš pravdu, ale namátkou v technické oblasti má daleko horší nabídku verzí (chybí kombi, chybí 4x4, chybí adaptivní podvozek, chybí silnější motorizace, plus další fíčury), má velmi nízkou variabilitu příplatkových prvků a to má velký vliv na prodeje. A cenu stejnou nemá, škůdka umí dát firemním zákazníkům velké slevy, Mazda firmy neumí, takže další velké ztráty v prodejích bez ohledu na hodnocení designu jednoho či druhého.
Karel psal o minulé trojce, ale máš pravdu, že ta současná už ho "skoro" má. Tedy jen co dorazí nejsilnější benal. Ale až bude tak zase bude existovat "problémek č.1", protože nepůjde 4x4 s ničím jiným než s tím jedním nejsilnějším benalem a "problémek č. 2", protože nebude kombi. Typický bestseller na řadě trhů pro škodovku je 2.0 TDI se 4x4 a v kombajnu, třeba jódlováci se po takové kombinaci (většinou se 110 kW verzí) mohou utlouct a dtto třeba Britové berou hodně RS v dieselu a se 4x4 protože tamní cenovka nemá moc konkurentů. Takže pořád je tam hromada "úzkých míst". Ano, 4x4 nemá skoro nikdo a to je velká konkurenční výhody Octy.
Ale ten "VW a spol." je dosť veľkou skupinou (A3, Golf, Octavia, Leon, pričom všetky majú viacero karosárskych variantov). Tiež mi napadá 1er, A-Klasse, spomínaná Impreza či Focus. Takže nakoniec dosť veľká skupina, zhruba polovica triedy.
A inak Ham písal komplexne o šírke ponuky, ktorú má (a vždy mala) 3ka obmedzenú. Okrem hatchu je tu síce sedan, ale malé sedany to v EU mali vždy ťažké (aj keď pri tejto novej generácii je sedan jasne krajší ako hatch, takže tam bude percentuálne dosť vysoko) a chýba v Európe silne obľúbené kombi. Motorová ponuka je biedna, jediný benzín a jediný dízel, to je asi najslabšie v triede. Skyacive X tu furt nie je a keď príde, zrejme s ohľadom na radikálnosť a neobvyklosť technológie a obavy zo spoľahlivosti (spolu s vyššou cenou) na dračku nepôjde. 4x4 nie je (resp. bude až so SkyX, nie však v nafte). Konfigurovateľnosť typická japonská (teda skoro nulová), zľavy typicky japonské (čiže nijaké), ponuky pre firmy typicky japonské (Mazda dávnejšie vyhlásila, že nechce konkurovať fleetovým politikám VW a spol.), pričom kto nepredáva masovo firmám, tak je odsúdený na paberkovanie súkromníkom. Takže v komplexe všetkých uvedených faktorov je M3 napriek atraktívnemu dizajnu a zaujímavej technike odsúdená na spodné priečky predajného rebríčka.
rozplacnuta zehlicka .... s mini-oknom ... vpredu nefotogenicka obludna maska ... k tomu lacne plastove 5cm od masky trciace megalogo ... zblizka na pohlad otrasne uz aj na CX-5 ... jedine co sa mi paci na tomto aute tak to je interier ten je fakt krasny ... ale inak ani mne sa to auto kasnou nepaci .... po.srali to s nou vizualne tak jak aj nove polo ... ale hlavne ze je to siroke ako stara 20 rocna 5 metrova S klada no jo... mazda dizajnovo uz preslapuje a zvejka... ( kodo styl uz dalej nepojde natahovat chce to uz nieco nove .. vidim tu uz stagnaciu a klasicke zvejkanie kde z dokonaleho je razom cuduj sa svete prisera len nikto si to neprizna... )
PS: ono kazda "zuvacka" sa da zvejkat len do urcitej fazy ... potom je uz totiz nestravitelna az nechutna a treba ju "vyplut" ... a toto nove dielo uz ( teda aspon kasnou ) chutne nevyzera
je fakt ze takyto ocucany a rozplacnuty dizajn tiez nemusim ... predosla alebo teda este sucasna 3-ka je za mna vizualne dokonala s dokonalymi proporciami ... ale inak toto je presne ten dizajnovy pripad ako aj u noveho pola ... kde tiez z pekneho auta spravili zrazu tym neustalym zvacsovanim a rozsirovanim nakoniec docela nekukatelnu obludu ... proste peknych aut je coraz menej dnes uz s tym sa asi budeme musiet zmierit .. krasa ustupuje nepraktickej sablone a neustalemu natahovaniu rozmerov ( najnovsie hlavne do sirky ) ktore uz v istej faze zacina kazit proporcie a eleganciu
PS: a inak presne toto sa mi nepaci ani na C-HR od toyoty to mini zadne bocne okno ... cela kasna potom posobi tazkopadne a nevyvazene ale hlavne deti v zadu asi houno uvidia.. tak o com to je ... nie dakujem ale za mna toto nie
ale aj tak cakam od 3-ky uspech.. kedze ludia dnes uz na praktickost stejne moc nepozeraju .. a neraz dokonca sami chcu co najpodivnejsie kusky... ono urcite to bude super auto.. o mazde v tomto nepochybujem... len proste uz ta krasa a to caro dokonalych proporcii sa vytraca z dnesnych novych aut coraz viac ... cest vynimkam.... ( napr nova corolla je rozhodne krajsia ako jej predchodca ) :yes:
Tak ja sa na toto normalne pojdem pozriet aj do salonu a sadnut si, lebo na foto to vyzera fakt hrozne. S tym polom mas uplnu pravdu, myslel som ze casom mu pridem na chut ale nejako to neprichadza. Inak bojim sa ze to iste spravia s golfom, zrejme bude 7icka po facelifte este dlho popri novinke vyzerat dobre.
tyzdnov dozadu som pisal ze mazda bude jedno z najsoferskejsich aut v triede a vybornym interierom a zozal som tu kritiku ze ako to mozem vediet z fotiek. Tak nech sa paci mate to tu. Za mna palec hore mazde zato ake auta poslednu dobu stavia. Nadherna je 6, CX-5 aj nova trojka. Ten interier vyzera fakt skvele a ovladanie displeja nema v triede konkurenciu.
Líbí se mi čím dál více. Pořád mě samozřejmě mrzí ta torzka, ale bavíme-li se čistě o vzhledu, pak nemám námitek a vedle ufoidních Toyot, otravných Volkswagenů a zbytečných Hyundaiů je nová trojka jiný vesmír :yes:
Mazda CX5 je velmi velmi tiche auto. Zastarany infotainment? Co to znamena? Ved tato nova 3ka ho ma kompletne novy. Ci mas pocit ze menu vyzera ako v starej 3ke? Odporucam test drive predtym ako nieco napises. Za mna su mazdy auta orientovane na sofera s vybornymi jazdnymi vlastnostami, spolahlivou technikou, krasnym dizajnom a za dobru cenu.
Motor by měl mít nakonec vyšší výkon než 181 koní. Spekuluje se cca 200, Němci píší 190 koní. Svědčí o tom i fakt, že hodnoty 181 koní a točivý moment 222 N.m Mazda už odstranila z ceníku.
Jinak potvrzuji autorova slova, že záď vypadá naživo o dost líp než na fotkách. Je to aktuálně nejhezčí auto v nižší střední.
že jdeš pěkně svojí cestou, jak v designu, tak technice. moc ti fandím.
oproti všem unifikovaným seatům, škodovkám a spol, kdy ani pomalu nepoznám co je to zrovna za model, jsou tyhle mazdí tvary pohlazením pro oko, zvlášť v té fantastické červené metle.
a navíc - přijde mi, že mazda v designu jakoby navazuje na své modely z devadesátých let, na všechny ty krásný xedosy, 323F apod. jo jo, moc se mi tenhle směr líbí :yes:
Váš coming-out nemohl přijít v nejnevhodnější chvíli. Dost okounění, koukejte dělat děti! Každý rok nejméně jedno! Až do roku 2024... Jinak se z té důchodcovské mizérie nedostaneme.