Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tesla Model Y bude SUV na bázi Modelu 3: Premiéra za dveřmi

9 komentářů

westeros
Model Y, being an SUV, is about 10% bigger than Model 3, so will cost about 10% more & have slightly less range for same battery

Tohle by melo byt povinne v kazde reklame na SUV
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
U Tesly těžko, aby něco prodal, musí neustále snižovat ceny, šetřit a rušit show-roomy. A stejně už přiznává že za 1. čtvrtletí nebude Tesla v zisku a za druhé čtvrtletí horko-těžko.

Tesla prostě v USA - na svém hlavním trhu - vyčerpala rezervoár nadšených fanoušků. Všichni kdo po Tesle toužili, už si ji koupili.
Ale faktem je že by si mohli koupit další Teslu aby Muska udrželi nad vodou 😄

Akcie Tesly tedy frčely pěkně DOWN, po jeho prohlášení. Ale možná se na něj akciové trhy domluvily a byla to Babišova ÚČELOVKA. >😒] >😒] >😒]
westeros
Muj prispevek byl o necem jinem - o mode SUV obecne 😄

No uvidime, ja treba jeste Teslu porad nemam, protoze levnejsi verze se v Evrope jeste neprodava. Spousta lidi by ji chtela, ale proste na auto za 1.5M a vic nema. Proto verim, ze snizovani nakladu zrusenim showroomu je spravny krok.

Casem se trh nasyti, kazdy uz dneska nechce sedan, proto musi dat Model Y na trh co nejdrive.

Cenu akcii Tesly nema cenu resit. Lita to nahoru desitky procent dolu po kazdem Elonove tweetu. Vlci z Wall Street nadopovani stimulanty ziji obchody ze dne na den, dlouhodoby trend je o necem jinem.
kesumb
Každopádně pokud si ji chceš opravdu koupit, doporučuju si ji půjčit. To auto je plný kompromisů, na který si člověk nemusí zvykat ani u aut za polovinu ceny.
westeros
Je mi to jasne, napr. moje soucasne auto stalo petinu ceny a ma vyhrivany volant 😄 Ale jsem ochotny to ozelet.
kesumb
Jsou na tom strašně vidět dvě věci. První je fakt, že to není určený na naše silnice a druhý, že je to mladá automobilka bez zkušeností.

Nicméně pohon, respektive regulace elektromotorů je minimálně brilantní.
westeros
Muzes rozvest vice do detailu, proc to neni pro nase silnice? Diky. Na zivo jsem Model 3 bohuzel jeste nevidel.
kesumb
Já mám zkušenost akorát s X a je toho víc. Od naladění podvozku (na jednu stranu tuhý a na druhou to v extrémech zasedává na kola/nápravy), přes hluk nad 120km/h (akustika je fakt špatná), až po špatný brzdy a vůbec pohon nedává opakovanou zátěž (jízda hodně nad dálničním limitem).
Avatar - elektrikar
elektrikar
Online zde [odkaz]