Je to odomykanie aj realne pouzitelne? Da sa parovat s viac zariadeniami? (aby kazdy clen rodiny mohol jazdit bez toho, aby mal kluce). Nastavuju sa potom rovno sedadla aj nastavenia auta podla uzivatela? (podla toho, kto odomkne) Daju sa zamknut kluce v aute?
V podání koncernu těžko říct, když jsme to ještě neviděli, ale třeba u Tesly to tak funguje. Je to způsob jak ušetřit na fyzickém klíči a zároveň je to způsob jak na dálku odemknout auto z mobilu jiného ověřeného uživatele, který již přístup má.
Navíc je to bezpečnější než klasický rádiový klíč.
Re: opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni vide
Bez ohladu nato kde vsade sa ta navigacia premieta je displej velmi nizko, zle sa ovlada(zmen si album a najdi skladbu) a je zle nan vidiet(je utopeny).
Re: opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni vide
Já jsem tedy jezdil B8 už před nějakou dobou a zas tak dobře si to nepamatuju, měl virtuální kapličku přístrojů, takže vše ze středu šlo přepnout sem, ale 99% věcí uděláš z volantu.
Re: opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni vide
Mně to jako hrozné umístění nepřijde, ale je pravda že ke správné ergonomii to má daleko. Z vlastní zkušenosti musím říct, že se člověk na pár vteřin zakouká do navigace někde dole a nebýt elektronických asistentů, je mnohem víc průšvihů.
Re: opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni vide
To je přece nesmysl, všechny základní funkce auta řidič neustále kontroluje v přístrojovém štítu od rychlosti, přes indikaci světel, poruch až třeba po teplotu vody či oleje. Takže když do stejné oblasti, která je v ideální pozici z hlediska přeostřování z vozovky do interiéru přibude ještě navigace, tak je to ideální řešení a displej na středové konzoli řidič vůbec nepotřebuje. Ten je v autě jenom na parádu nebo si na něm může hrát spolujezdec a lovit si tam třeba nějakou muziku, z hlediska řidiče může být klidně vypnutý.
A povedla se, jen zabroušení detailů, sice to v běžné verzi šedé asi nebude lev salónů, ale pořád je tím, čím už po 25 let.... etalonem, který dál povede evropské prodeje ve své třídě ... i tak bych si ho nekoupil >:D
Modrá mu sluší a příjde mi, že lehké přiostření hran a Rpaket celkem dobře vypadá i v karoserii sedan v kombinaci s panoramatickou střechou, líbí se mi víc, než Arteon.
Je to jen facelift, nebo nová generace? U VW totiž jeden nikdy neví >:D Jak je označován? B9? Nebo zůstává B8 ?
Niežeby to bolo podstatné, ale môžeš používať britský systém označovania, tí používajú polčísla (napr. faceliftovaný Golf značia ako generáciu 7.5). ;-)
Btw. tiež by som Passat nekúpil, ako sedan pre rodinné potreby je trochu nepraktický, to by som uprednostnil elegantnejší a praktickejší Arteon a v prípade kombi by mi stačilo o triedu menšie, Golf Variant. Ale taký Variant Alltrack je fajn, ak by som uvažoval "športovo-úžitkovým smerom", tak by som uprednostnil takéto zdvihnuté kombi pred SUV: [odkaz]
S tím zvednutým kombi souhlasím a i to vypadá docela dobře, ale já nějak zatím nevidím důvod, proč takové auto kupovat , protože 4x4 dostaneš i v běžných kombících této třídy (až na PSA) u všech značek. Pro mne by to nebylo a vozil bych navíc plasty a zbytečně zvýšený podvozek. Jezdil jsem v XC70/Outbacku/starém Foresteru, co byl ještě taky zvýšený kombík,Oktávce Scout a nějak víc terénní mi to nepřišlo. Pro mne nevyužitelné ;)
Tak reálne ani pre mňa, ale argument pre majiteľov SUV je práve jednak vyššie sedenie a teda pohodlnejšie nastupovanie, jednak vyšší podvozok (ak už nie do terénu, tak aspoň do mesta, kde neberieš každý obrubník pri parkovaní).
Inak minulý týždeň som sa opäť utvrdil v tom, že najväčší terén, aký kedy absolvujem, že zľadovatelá cesta do lyžiarskeho strediska a aj tú som každý deň v pohode dal len s FWD a štandardne nízkym podvozkom, takže za mňa ani ten zdvihnutý kombík netreba.
Jo ledová cesta a parkoviště pod sjezdovkou, to umí být peklo. Jsou situace, kde to uvízneš na pár metrech a končíš s FWD, letos jsem zažil velké Haló v Peci pod Sněžkou, jak asi 5 lidí roztlačovalo fungl novou A6 FWD, v tu chvíli jsem byl rád, že mé auto to projelo ;). Ale to je situace 1x za rok a ještě není pravidlo...
Tak dnes ak tie lyžiarske strediská chcú, aby tam prišli ľudia, musia tú cestu aspoň posypať a to zvládne v podstate každé auto so zimnými gumami. Inak ak som na lyžovačke videl preklzujúce auto, bolo to vždy RWD BMW (ale to sa stáva čoraz menej, keď 90% bavorákov dnes má xdrive).
V čechách ? Tady mají problém posypat i hlavní tahy >:D Ne, abych byl fér, bylo to uklouzané na parkovišti, s tím asi moc neudělají během dne, kdy chvílemi docela i hustě sněžilo.
V UK ani vela ludi nepozna zimne gumy a ked nasnezi 3 mm snehu to kalamita obrovska . ja som mal raz problemy s RWD na mokrej trave parkoval som na nej akcii trosku do kopca a silny dazd pekne namocil miestnu travu , hrabalo ako na hokejovom ihrisku . tak ze ani RWD a letne siroke gumy nie su velkou vyhrou >:D
No ze by toto bol novy model to asi tazko. Nesustredil by som sa na elektronicke hracicky ale dufam, ze VW odstranil buchanie zadnej napravy a poruchove brzdy. >:-[]
Jako nový model tohle tedy nikdo opravdu brát nemůže :-) Je to prostě klasickej pašík jako jich tu už jezdí tisíce. Kvalitní auto, vysoká cena, jasný image. Jestli je něco lepší nebo za míň peněz nebo oboje, o tom se dá bavit. Ale fakt je, že se jich zase prodá do firem tuny :-) Ten R line by mi jako služebák vůbec nevadil :-)
O tom to je, dať za to cenníkovú cenu, to si bežný kupujúci rozmyslí, či mu nestačí Golf Variant, ale firemné a fleetové zľavy z toho spravia úplne inú, podstatne atraktívnejšiu ponuku.
Jednoho passata jsem mel B6 koupeneho, jako novy za 900litru a uz mi nesmi do baraku. Vetsi krap jsem nikdy nemel. Ve 115 000km jsem ho radeji prodal jinemu nestastnikovi. Druhy den byl z bazaru pryc-).