Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - xxc
Odomykanie mobilom
xxc
| 5. 3. 2019 10:13
Je to odomykanie aj realne pouzitelne? Da sa parovat s viac zariadeniami? (aby kazdy clen rodiny mohol jazdit bez toho, aby mal kluce). Nastavuju sa potom rovno sedadla aj nastavenia auta podla uzivatela? (podla toho, kto odomkne) Daju sa zamknut kluce v aute?
Odomykanie mobilom
Ernesto01
| 5. 3. 2019 10:22
V podání koncernu těžko říct, když jsme to ještě neviděli, ale třeba u Tesly to tak funguje. Je to způsob jak ušetřit na fyzickém klíči a zároveň je to způsob jak na dálku odemknout auto z mobilu jiného ověřeného uživatele, který již přístup má.

Navíc je to bezpečnější než klasický rádiový klíč.
Odomykanie mobilom
vondry87
| 5. 3. 2019 12:03
A co když se mi v průběhu dne vybije telefon? Bez klasického rezervního klíče bych s tímhle tedy na cestu nevyrazil.
Avatar - xxc
Odomykanie mobilom
xxc
| 5. 3. 2019 19:08
Ešte by som si to sparoval s hodinkami, už je malá pravdepodobnosť, že sa vybijú obe.
Odomykanie mobilom
Dixik2
| 5. 3. 2019 11:12
U BMW jde pro uživatele poslat dočasný klíč,který funguje omezenou dobu.Tady to bude asi stejné.Měl by fungovat s Androidem 8.0.
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
Petriso
| 5. 3. 2019 10:20
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
Ernesto01
| 5. 3. 2019 10:22
-..
Avatar - Ozzman
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
Ozzman
| 5. 3. 2019 10:24
Můžeš si ji promítnout i mezi budíky, to už umí i B8 ;)
Avatar - xxc
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
xxc
| 5. 3. 2019 10:27
A medzi budikami co pomoze, ked to je za volantom? Ale head up displej to predpokladam ma, cize malo by sa to zobrazovat tam.
Avatar - Ozzman
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
Ozzman
| 5. 3. 2019 10:31
Mezi budíky má běžně auto ve volantu takový výřez, aby si na ty budíky viděl, to nevíš ? K čemu by tam pak ty budíky byly?
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
chytrak1
| 5. 3. 2019 12:03
:yes:
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
99matthew99
| 5. 3. 2019 12:35
Bez ohladu nato kde vsade sa ta navigacia premieta je displej velmi nizko, zle sa ovlada(zmen si album a najdi skladbu) a je zle nan vidiet(je utopeny).
Avatar - Ozzman
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
Ozzman
| 5. 3. 2019 13:27
Já jsem tedy jezdil B8 už před nějakou dobou a zas tak dobře si to nepamatuju, měl virtuální kapličku přístrojů, takže vše ze středu šlo přepnout sem, ale 99% věcí uděláš z volantu.
Avatar - Mikesus
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
Mikesus
| 5. 3. 2019 18:23
Mně to jako hrozné umístění nepřijde, ale je pravda že ke správné ergonomii to má daleko. Z vlastní zkušenosti musím říct, že se člověk na pár vteřin zakouká do navigace někde dole a nebýt elektronických asistentů, je mnohem víc průšvihů.
Avatar - Ozzman
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
Ozzman
| 6. 3. 2019 05:45
To mně se častěji stává, že se záložkami někde po nějaké fešné dívčíně a to je o bouračku >:D
Avatar - xxc
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
xxc
| 5. 3. 2019 19:10
Áno, ale stačí mať displej niekde vyššie a už človek za volant málokedy pozrie. Čiže asi až také super to nie je.
Avatar - Ham.
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
Ham.
| 5. 3. 2019 20:39
To je přece nesmysl, všechny základní funkce auta řidič neustále kontroluje v přístrojovém štítu od rychlosti, přes indikaci světel, poruch až třeba po teplotu vody či oleje. Takže když do stejné oblasti, která je v ideální pozici z hlediska přeostřování z vozovky do interiéru přibude ještě navigace, tak je to ideální řešení a displej na středové konzoli řidič vůbec nepotřebuje. Ten je v autě jenom na parádu nebo si na něm může hrát spolujezdec a lovit si tam třeba nějakou muziku, z hlediska řidiče může být klidně vypnutý.
Avatar - Ozzman
Král střední třídy s plastikou
Ozzman
| 5. 3. 2019 10:22
A povedla se, jen zabroušení detailů, sice to v běžné verzi šedé asi nebude lev salónů, ale pořád je tím, čím už po 25 let.... etalonem, který dál povede evropské prodeje ve své třídě ... i tak bych si ho nekoupil >:D

Modrá mu sluší a příjde mi, že lehké přiostření hran a Rpaket celkem dobře vypadá i v karoserii sedan v kombinaci s panoramatickou střechou, líbí se mi víc, než Arteon.

Je to jen facelift, nebo nová generace? U VW totiž jeden nikdy neví >:D Jak je označován? B9? Nebo zůstává B8 ?
Avatar - iudex
Král střední třídy s plastikou
iudex
| 5. 3. 2019 10:40
Niežeby to bolo podstatné, ale môžeš používať britský systém označovania, tí používajú polčísla (napr. faceliftovaný Golf značia ako generáciu 7.5). ;-)
Btw. tiež by som Passat nekúpil, ako sedan pre rodinné potreby je trochu nepraktický, to by som uprednostnil elegantnejší a praktickejší Arteon a v prípade kombi by mi stačilo o triedu menšie, Golf Variant. Ale taký Variant Alltrack je fajn, ak by som uvažoval "športovo-úžitkovým smerom", tak by som uprednostnil takéto zdvihnuté kombi pred SUV: [odkaz]
Avatar - Ozzman
Král střední třídy s plastikou
Ozzman
| 5. 3. 2019 11:00
S tím zvednutým kombi souhlasím a i to vypadá docela dobře, ale já nějak zatím nevidím důvod, proč takové auto kupovat , protože 4x4 dostaneš i v běžných kombících této třídy (až na PSA) u všech značek. Pro mne by to nebylo a vozil bych navíc plasty a zbytečně zvýšený podvozek. Jezdil jsem v XC70­/Outbac­ku/sta­rém Foresteru, co byl ještě taky zvýšený kombík,Oktávce Scout a nějak víc terénní mi to nepřišlo. Pro mne nevyužitelné ;)
Avatar - iudex
Král střední třídy s plastikou
iudex
| 5. 3. 2019 12:39
Tak reálne ani pre mňa, ale argument pre majiteľov SUV je práve jednak vyššie sedenie a teda pohodlnejšie nastupovanie, jednak vyšší podvozok (ak už nie do terénu, tak aspoň do mesta, kde neberieš každý obrubník pri parkovaní).
Inak minulý týždeň som sa opäť utvrdil v tom, že najväčší terén, aký kedy absolvujem, že zľadovatelá cesta do lyžiarskeho strediska a aj tú som každý deň v pohode dal len s FWD a štandardne nízkym podvozkom, takže za mňa ani ten zdvihnutý kombík netreba.
Avatar - Ozzman
Král střední třídy s plastikou
Ozzman
| 5. 3. 2019 13:30
Jo ledová cesta a parkoviště pod sjezdovkou, to umí být peklo. Jsou situace, kde to uvízneš na pár metrech a končíš s FWD, letos jsem zažil velké Haló v Peci pod Sněžkou, jak asi 5 lidí roztlačovalo fungl novou A6 FWD, v tu chvíli jsem byl rád, že mé auto to projelo ;). Ale to je situace 1x za rok a ještě není pravidlo...
Avatar - iudex
Král střední třídy s plastikou
iudex
| 5. 3. 2019 13:38
Tak dnes ak tie lyžiarske strediská chcú, aby tam prišli ľudia, musia tú cestu aspoň posypať a to zvládne v podstate každé auto so zimnými gumami. Inak ak som na lyžovačke videl preklzujúce auto, bolo to vždy RWD BMW (ale to sa stáva čoraz menej, keď 90% bavorákov dnes má xdrive).
Avatar - Ozzman
Král střední třídy s plastikou
Ozzman
| 5. 3. 2019 13:43
V čechách ? Tady mají problém posypat i hlavní tahy >:D Ne, abych byl fér, bylo to uklouzané na parkovišti, s tím asi moc neudělají během dne, kdy chvílemi docela i hustě sněžilo.
Král střední třídy s plastikou
Londonbridge
| 5. 3. 2019 17:11
V UK ani vela ludi nepozna zimne gumy a ked nasnezi 3 mm snehu to kalamita obrovska . ja som mal raz problemy s RWD na mokrej trave parkoval som na nej akcii trosku do kopca a silny dazd pekne namocil miestnu travu , hrabalo ako na hokejovom ihrisku . tak ze ani RWD a letne siroke gumy nie su velkou vyhrou >:D
Avatar - JohnST
Prasat:-ň
JohnST
| 5. 3. 2019 10:42
No ze by toto bol novy model to asi tazko. Nesustredil by som sa na elektronicke hracicky ale dufam, ze VW odstranil buchanie zadnej napravy a poruchove brzdy. >:-[]
Avatar - skejpa
starý nový passat
skejpa
| 5. 3. 2019 10:57
Jako nový model tohle tedy nikdo opravdu brát nemůže :-) Je to prostě klasickej pašík jako jich tu už jezdí tisíce. Kvalitní auto, vysoká cena, jasný image. Jestli je něco lepší nebo za míň peněz nebo oboje, o tom se dá bavit. Ale fakt je, že se jich zase prodá do firem tuny :-) Ten R line by mi jako služebák vůbec nevadil :-)
Avatar - iudex
starý nový passat
iudex
| 5. 3. 2019 12:42
O tom to je, dať za to cenníkovú cenu, to si bežný kupujúci rozmyslí, či mu nestačí Golf Variant, ale firemné a fleetové zľavy z toho spravia úplne inú, podstatne atraktívnejšiu ponuku.
VW pašík
ASAP
| 5. 3. 2019 17:50
Drží se pořád stejného designu, který neomrzí
Avatar - Lojza11
passat
Lojza11
| 5. 3. 2019 23:06
Jednoho passata jsem mel B6 koupeneho, jako novy za 900litru a uz mi nesmi do baraku. Vetsi krap jsem nikdy nemel. Ve 115 000km jsem ho radeji prodal jinemu nestastnikovi. Druhy den byl z bazaru pryc-).

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku