Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2019

Autosalon Ženeva 2019

Informace

V roce 2019 se koná již 89. ročník ženevského autosalonu. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách výstavy. Akce se koná do 5. a 17. března 2019, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 7. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (cca 370 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 7. - 17. 3. 2019

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Zpět na článek

Autosalon Ženeva 2019 živě: VW Passat je stejný a odemyká se mobilem

30 komentářů

Avatar - xxc
xxc
Je to odomykanie aj realne pouzitelne? Da sa parovat s viac zariadeniami? (aby kazdy clen rodiny mohol jazdit bez toho, aby mal kluce). Nastavuju sa potom rovno sedadla aj nastavenia auta podla uzivatela? (podla toho, kto odomkne) Daju sa zamknut kluce v aute?
Ernesto01
V podání koncernu těžko říct, když jsme to ještě neviděli, ale třeba u Tesly to tak funguje. Je to způsob jak ušetřit na fyzickém klíči a zároveň je to způsob jak na dálku odemknout auto z mobilu jiného ověřeného uživatele, který již přístup má.

Navíc je to bezpečnější než klasický rádiový klíč.
vondry87
A co když se mi v průběhu dne vybije telefon? Bez klasického rezervního klíče bych s tímhle tedy na cestu nevyrazil.
Avatar - xxc
xxc
Ešte by som si to sparoval s hodinkami, už je malá pravdepodobnosť, že sa vybijú obe.
Dixik2
U BMW jde pro uživatele poslat dočasný klíč,který funguje omezenou dobu.Tady to bude asi stejné.Měl by fungovat s Androidem 8.0.
Petriso
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
Ernesto01
-..
Avatar - Ozzman
Ozzman
Můžeš si ji promítnout i mezi budíky, to už umí i B8 😉
Avatar - xxc
xxc
A medzi budikami co pomoze, ked to je za volantom? Ale head up displej to predpokladam ma, cize malo by sa to zobrazovat tam.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mezi budíky má běžně auto ve volantu takový výřez, aby si na ty budíky viděl, to nevíš ? K čemu by tam pak ty budíky byly?
chytrak1
:yes:
99matthew99
Bez ohladu nato kde vsade sa ta navigacia premieta je displej velmi nizko, zle sa ovlada(zmen si album a najdi skladbu) a je zle nan vidiet(je utopeny).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já jsem tedy jezdil B8 už před nějakou dobou a zas tak dobře si to nepamatuju, měl virtuální kapličku přístrojů, takže vše ze středu šlo přepnout sem, ale 99% věcí uděláš z volantu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Mně to jako hrozné umístění nepřijde, ale je pravda že ke správné ergonomii to má daleko. Z vlastní zkušenosti musím říct, že se člověk na pár vteřin zakouká do navigace někde dole a nebýt elektronických asistentů, je mnohem víc průšvihů.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To mně se častěji stává, že se záložkami někde po nějaké fešné dívčíně a to je o bouračku >😁
Avatar - xxc
xxc
Áno, ale stačí mať displej niekde vyššie a už človek za volant málokedy pozrie. Čiže asi až také super to nie je.
Avatar - Ham.
Ham.
To je přece nesmysl, všechny základní funkce auta řidič neustále kontroluje v přístrojovém štítu od rychlosti, přes indikaci světel, poruch až třeba po teplotu vody či oleje. Takže když do stejné oblasti, která je v ideální pozici z hlediska přeostřování z vozovky do interiéru přibude ještě navigace, tak je to ideální řešení a displej na středové konzoli řidič vůbec nepotřebuje. Ten je v autě jenom na parádu nebo si na něm může hrát spolujezdec a lovit si tam třeba nějakou muziku, z hlediska řidiče může být klidně vypnutý.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A povedla se, jen zabroušení detailů, sice to v běžné verzi šedé asi nebude lev salónů, ale pořád je tím, čím už po 25 let.... etalonem, který dál povede evropské prodeje ve své třídě ... i tak bych si ho nekoupil >😁

Modrá mu sluší a příjde mi, že lehké přiostření hran a Rpaket celkem dobře vypadá i v karoserii sedan v kombinaci s panoramatickou střechou, líbí se mi víc, než Arteon.

Je to jen facelift, nebo nová generace? U VW totiž jeden nikdy neví >😁 Jak je označován? B9? Nebo zůstává B8 ?
Avatar - iudex
iudex
Niežeby to bolo podstatné, ale môžeš používať britský systém označovania, tí používajú polčísla (napr. faceliftovaný Golf značia ako generáciu 7.5). 😉
Btw. tiež by som Passat nekúpil, ako sedan pre rodinné potreby je trochu nepraktický, to by som uprednostnil elegantnejší a praktickejší Arteon a v prípade kombi by mi stačilo o triedu menšie, Golf Variant. Ale taký Variant Alltrack je fajn, ak by som uvažoval "športovo-úžitkovým smerom", tak by som uprednostnil takéto zdvihnuté kombi pred SUV: [odkaz]
Avatar - Ozzman
Ozzman
S tím zvednutým kombi souhlasím a i to vypadá docela dobře, ale já nějak zatím nevidím důvod, proč takové auto kupovat , protože 4x4 dostaneš i v běžných kombících této třídy (až na PSA) u všech značek. Pro mne by to nebylo a vozil bych navíc plasty a zbytečně zvýšený podvozek. Jezdil jsem v XC70/Outbacku/starém Foresteru, co byl ještě taky zvýšený kombík,Oktávce Scout a nějak víc terénní mi to nepřišlo. Pro mne nevyužitelné 😉
Avatar - iudex
iudex
Tak reálne ani pre mňa, ale argument pre majiteľov SUV je práve jednak vyššie sedenie a teda pohodlnejšie nastupovanie, jednak vyšší podvozok (ak už nie do terénu, tak aspoň do mesta, kde neberieš každý obrubník pri parkovaní).
Inak minulý týždeň som sa opäť utvrdil v tom, že najväčší terén, aký kedy absolvujem, že zľadovatelá cesta do lyžiarskeho strediska a aj tú som každý deň v pohode dal len s FWD a štandardne nízkym podvozkom, takže za mňa ani ten zdvihnutý kombík netreba.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo ledová cesta a parkoviště pod sjezdovkou, to umí být peklo. Jsou situace, kde to uvízneš na pár metrech a končíš s FWD, letos jsem zažil velké Haló v Peci pod Sněžkou, jak asi 5 lidí roztlačovalo fungl novou A6 FWD, v tu chvíli jsem byl rád, že mé auto to projelo 😉. Ale to je situace 1x za rok a ještě není pravidlo...
Avatar - iudex
iudex
Tak dnes ak tie lyžiarske strediská chcú, aby tam prišli ľudia, musia tú cestu aspoň posypať a to zvládne v podstate každé auto so zimnými gumami. Inak ak som na lyžovačke videl preklzujúce auto, bolo to vždy RWD BMW (ale to sa stáva čoraz menej, keď 90% bavorákov dnes má xdrive).
Avatar - Ozzman
Ozzman
V čechách ? Tady mají problém posypat i hlavní tahy >😁 Ne, abych byl fér, bylo to uklouzané na parkovišti, s tím asi moc neudělají během dne, kdy chvílemi docela i hustě sněžilo.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
V UK ani vela ludi nepozna zimne gumy a ked nasnezi 3 mm snehu to kalamita obrovska . ja som mal raz problemy s RWD na mokrej trave parkoval som na nej akcii trosku do kopca a silny dazd pekne namocil miestnu travu , hrabalo ako na hokejovom ihrisku . tak ze ani RWD a letne siroke gumy nie su velkou vyhrou >😁
Avatar - JohnST
JohnST
No ze by toto bol novy model to asi tazko. Nesustredil by som sa na elektronicke hracicky ale dufam, ze VW odstranil buchanie zadnej napravy a poruchove brzdy. >😒]
Avatar - skejpa
skejpa
Jako nový model tohle tedy nikdo opravdu brát nemůže 😄 Je to prostě klasickej pašík jako jich tu už jezdí tisíce. Kvalitní auto, vysoká cena, jasný image. Jestli je něco lepší nebo za míň peněz nebo oboje, o tom se dá bavit. Ale fakt je, že se jich zase prodá do firem tuny 😄 Ten R line by mi jako služebák vůbec nevadil 😄
Avatar - iudex
iudex
O tom to je, dať za to cenníkovú cenu, to si bežný kupujúci rozmyslí, či mu nestačí Golf Variant, ale firemné a fleetové zľavy z toho spravia úplne inú, podstatne atraktívnejšiu ponuku.
ASAP
Drží se pořád stejného designu, který neomrzí
Avatar - Lojza11
Lojza11
Jednoho passata jsem mel B6 koupeneho, jako novy za 900litru a uz mi nesmi do baraku. Vetsi krap jsem nikdy nemel. Ve 115 000km jsem ho radeji prodal jinemu nestastnikovi. Druhy den byl z bazaru pryc-).