Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Ženeva 2019 živě: VW Passat je stejný a odemyká se mobilem

Martin Machala Martin Machala 5. 3. 2019
17
30
Zobrazit náhledy (17)
Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat Volkswagen Passat
Modernizovaný Passat je celkem velká událost, na stánku byste ho ale možná minuli.

Zvenčí je to minimalistický facelift, popravdě jsem měl docela problém novinky odhalit. Pomohl článek od Davida Bureše, zaměřil jsem se tedy hlavně na světlomety. Jasně že jde o LEDky, mohou být i „matrixové“, kdy se podle potřeby rozsvěcují jednotlivé segmenty. A to je z nejviditelnějších vnějších změn asi tak vše.

Potom jsme se chtěli s Ondrou Lillingem probojovat dovnitř, bílý kombík byl však navzdory autosalonovým zvyklostem zamčený. Tu ale k nám přistoupil hostesák a mobilem auto odemknul. Přístroj pak odložil do indukční schránky a mohli jsme nastartovat. Ten pokrok!

V modernizovaném interiéru mi chyběly analogové hodiny, v digitální době nemá taková zpozdilost evidentně místo. Infotainment je nejnovější třetí generace, jmenuje se poměrně honosně Modular Infotainment Matrix a disponuje mimo jiné integrovanou SIM kartou. Digitální přístrojový štít má lepší rozlišení, displej samotný je skoro dvanáctipalcový. I přes infotainmentové a digitální novinky jsem si uvnitř připadal pořád jako v passatu, ani tady na mě modernizace zrovna nekřičela. Na passat ale mluvit můžete, řeknete mu „Ahoj, Volkswagene“, a pak už přidělujete další instrukce. Vyzkoušíme nejpozději v rámci českého testu.

Největší technickou změnu představuje nový vznětový dvoulitr TDI Evo, který jsem poprvé vyzkoušel v Audi A6 a tam fungoval skvěle. Proti předchůdci se výrazně ztišil, vyhladil momentovou křivku a snížil spotřebu. Snad se bude takto chovat i v passatu.

Modernizovaný passat bude možné objednávat od května, první auta dorazí na konci srpna.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Ozzman
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
Ozzman
| 6. 3. 2019
To mně se častěji stává, že se záložkami někde po nějaké fešné dívčíně a to je o bouračku >:D
Avatar - Lojza11
passat
Lojza11
| 5. 3. 2019
Jednoho passata jsem mel B6 koupeneho, jako novy za 900litru a uz mi nesmi do baraku. Vetsi krap jsem nikdy nemel. Ve 115 000km jsem ho radeji prodal jinemu nestastnikovi. Druhy den byl z bazaru pryc-).
Avatar - Ham.
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
Ham.
| 5. 3. 2019
To je přece nesmysl, všechny základní funkce auta řidič neustále kontroluje v přístrojovém štítu od rychlosti, přes indikaci světel, poruch až třeba po teplotu vody či oleje. Takže když do stejné oblasti, která je v ideální pozici z hlediska přeostřování z vozovky do interiéru přibude ještě navigace, tak je to ideální řešení a displej na středové konzoli řidič vůbec nepotřebuje. Ten je v autě jenom na parádu nebo si na něm může hrát spolujezdec a lovit si tam třeba nějakou muziku, z hlediska řidiče může být klidně vypnutý.
Avatar - xxc
opet navigace nesmyslne pod vetraky dole takze neni videt
xxc
| 5. 3. 2019
Áno, ale stačí mať displej niekde vyššie a už človek za volant málokedy pozrie. Čiže asi až také super to nie je.
Avatar - xxc
Odomykanie mobilom
xxc
| 5. 3. 2019
Ešte by som si to sparoval s hodinkami, už je malá pravdepodobnosť, že sa vybijú obe.