To víš, už si stěžují, žádný Lady's, žádný igelitky se suvenýry, prostě si zvykejte On-line.. Výstavy a veletrhy přežitek 20.stoleti a to už dnes neletí...
Nevím co letí nebo neletí, ale vím jedno zcela jistě. Pro většinu kupců je investice do automobilu nemalým zásahem z hlediska finančních prostředků, proto osobní a fyzické vnímání produktu jakým automobily jsou zůstane tím nejdůležitějším.
Nebo-li, po zakolísání očekávám opětovný vzestup zájmu vystavovatelů. Největším problémem byla podle všeho hlavně vysoká cena vystavovací plochy.
Ferrari se zacyklilo v několik generací se opakujícím designu, F8 vypadá tak nějak...papundeklově?
Alfa boubelatá vypadá, že do designového kotlíku přisypala trochu moc kypřicího prášku.
Valkyrie bude nástroj pro peklo na okruhu, ale design odporný a bez nápadu
Lagonda sterilní, vypadá jak z IKEA
Lambo už by potřebovalo taky nějakou evoluci
Zonda absolutně out, zamrzla někde v 80kách nebo co to je??
"nove" ASX-ko bude za mna zase najlepsie SUV do tych 4,3m co sa da pre rodinu zohnat ( kombinacia dvojlitra 150 koni s 4x4 s CVT na danom podoryse je defakto bezkonkurencna a cakam tu uspech ) .. k tomu razvor jak v octavke ... a posadis sa tam aj v klobuku dozadu ako gentleman ... takze tento najnovsi facelift ( tusim v poradi je to uz stvrty >:D .. jestli se nepletu... ) sa podla mna opat vydaril a tentokrat uz fakt ze vydaril :*):yes:
Já se o té bezkonkurenčnosti z tvého pohledu přít nebudu, ale nejsem si tím jistý vůbec. CVT převodovka sežere výkon motoru, který díky atmosferickému plnění neoplývá nijak zázračným točivým momentem. Výsledkem bude pomalu akcelerující, vyjící nevzhledné a obstarožní auto s cenou 600k. ;-)
V nové hybridní Ravce to bylo dobrý, v Eclipse Crossu s turbem taky ale v Subaru XV s atmo motorem bych si CVT raději odpustil, záleží na celém pohoném řetězci.