Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna Coupé: Nová fotogalerie

V Cannes probíhá filmový festival, v ulicích Monackého knížectví se jela Velká cena a francouzský Renault na obou místech poprvé neoficiálně ukázal novou Lagunu Coupé. Na světlo se dostaly i další informace.
Zpět na článek
25. 5. 2008 15:52
25. 5. 2008 16:18
25. 5. 2008 16:23
25. 5. 2008 16:19
25. 5. 2008 17:03
25. 5. 2008 18:29
neregistrovaný "HGT"
26. 5. 2008 01:55
neregistrovaný "petrt"
25. 5. 2008 19:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 5. 2008 19:37
neregistrovaný "Milý stydlín"
25. 5. 2008 19:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 07:45
neregistrovaný "Liptovsky baca"
26. 5. 2008 13:14
neregistrovaný "Liptovsky baca"
26. 5. 2008 15:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 5. 2008 21:53
25. 5. 2008 22:40
25. 5. 2008 23:03
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 5. 2008 23:27
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 5. 2008 23:35
25. 5. 2008 23:36
25. 5. 2008 23:38
25. 5. 2008 23:28
25. 5. 2008 23:30
26. 5. 2008 15:12
26. 5. 2008 17:43
neregistrovaný "roman70"
26. 5. 2008 17:44
neregistrovaný "Vel Satis"
26. 5. 2008 00:32
26. 5. 2008 00:50
26. 5. 2008 09:25
25. 5. 2008 23:00
25. 5. 2008 23:06
neregistrovaný "Vel Satis"
26. 5. 2008 15:16
26. 5. 2008 06:46
neregistrovaný "Vel Satis"
26. 5. 2008 17:30
neregistrovaný "Vel Satis"
26. 5. 2008 00:29
26. 5. 2008 00:32
26. 5. 2008 02:03
neregistrovaný "petrt"
26. 5. 2008 16:04
26. 5. 2008 17:36
26. 5. 2008 21:23
26. 5. 2008 00:46
26. 5. 2008 16:05
26. 5. 2008 19:49
28. 5. 2008 11:01
neregistrovaný "baschwek"
26. 5. 2008 12:13
26. 5. 2008 12:54
neregistrovaný "holby"
26. 5. 2008 18:29
26. 5. 2008 12:59
26. 5. 2008 16:08
28. 5. 2008 13:17
neregistrovaný "Darja"
28. 5. 2008 22:29
neregistrovaný "Darja"
26. 5. 2008 15:14
neregistrovaný "fabius"
26. 5. 2008 17:16
neregistrovaný "seremeduv"
26. 5. 2008 23:01
26. 5. 2008 23:33
27. 5. 2008 01:01
27. 5. 2008 07:46
27. 5. 2008 11:36
27. 5. 2008 17:54
neregistrovaný "Vel Satis"
27. 5. 2008 15:58
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 17:14
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 17:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 18:02
neregistrovaný "Vel Satis"
27. 5. 2008 23:16
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 5. 2008 15:52
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
25. 5. 2008 16:18
Re: DOKONALÉ
Určitě ztratilo dost, ale i tak je to auto za kterým se každý ohlédne. Z profilu je to krása...Kdo nabídne něco podobného? S technikou řízení všech kol určitě bude na jiné úrovní jízdích zážitků a ovladatelnosti než 407 Coupe.
25. 5. 2008 16:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 5. 2008 16:19
Re: DOKONALÉ
Jasně, do dějin se zapíše hlavně Fabia, viď.
Jinak k designu, za srdce rozhodně nechytne, spíše z toho čiší taková uhlazenost.
25. 5. 2008 16:31
elegancia hodná obdivu...
Toto je to pravé zatial čo Laguna 3 ma oslovila len vo verzii kombi ,coupe ma milo prekvapilo.áno predok je rovnaký,ale pôsobí menej rušivo čo som prekvapený.Uhladený vzhľad a velké motori ho predurčujú na úspech.Konkurencia z mainstreamu je prakticky len 407ka,ktorú však tromfne podvozkom a spracovaním interieru.Už sa teším na test.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JFK
25. 5. 2008 17:03
zklamani
skoda ze se z mimoradne studie nakonec stal nudnej nafouklej hyundai :no:
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2008 17:57
CALIBROZNÍ ASTTUNA
Pokud chceš udělat střední coupe, musíš se napřed rozhodnout, jestli to bude aristokrat (což jde v tomto segmentu opravdu ztuha) či jestli uděláš jen sportovní coupe-getečko. Toho aristokrata bouchá už poměrně dlouho nějakej Martin Astonů. Kopírovat se nevyplácí... Hoši co sedlaj astony jsou na kopírování dost hákliví, takže tudy tedy cesta rozhodně nevede. Na to getečko zas potřebuješ koule. Image... jo, o tomhle zas něco ví u BMW. Ve Francii udělal jednou na vedlejšák nějakej Pininfarina středněkupézního boha s přezdívkou 406coupe. To je jediná možná cesta z mainstremového rybníka směrem ke kupíčkům. Jenže holt autorem byl bůh karoserií, jakmile dostal ten Pininfarina padáka, skutek už dokonale utek´.

Takže Lag-coupe... ani aristokrat, ani klasické getečko v coupe verzi. Na zadní okno má ještě k tomu patent pod kódem TT Audi, a na co má patent hyundai raději ani nemyslím... Kde je francouzská škola, kde je esprit, kde je nonšlance? Já se teda vůbec nebojím. Aby se mi roztřásla kolena, to by napřed na kapotě musel někdo s iniciálama Ch. B. vymlátit kladivem modrobílé logo. Jenže ten by to zase udělal celé jinak... Nakonec, zejtra se zastav u BMW a popros je, ať ti předvedou nejkrásnější střední coupe světa… ale nezapomeň pempers, na tuty ti povolí svěrače.
Rozbalit vlákno
36
25. 5. 2008 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "HGT"
25. 5. 2008 18:29
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
no jo co vic dodat, dva hlupáčci opet spolu >:D :no:
25. 5. 2008 18:53
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Ajajaj... z těchto slov Nicolas Paul Stéphane Sárközy de Nagy-Bócsa a jeho fanoušci, klečící před showroomem, nebudou mít radost! >:D
25. 5. 2008 23:44
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
:*) :-)
Avatar - Ronault.
25. 5. 2008 22:12
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Takže si to shrňme... Není to tak dávno, co byl označen design a la Avantime a Vel satis, ze kterého čerpal Megane, jako slepá ulička. Něco nevyváženého, nepěkného, něco, co ani není Renault. Dnes tady máme Lagunu, která má opravdu čisté linie, čerpá ze svých nových prvků (vím, Auston, ale taky by mohla kdejaká želva zažalovat Audi TT za kopírování tvarů), ale bohužel to není opět Francouzské.

Opět docházím k závěru, že k dokonalitě by stačilo na kapotu přišroubovat znak s nápisem VW, případně BMW a bylo by to vlastně designově dokonalé auto ;-)
25. 5. 2008 22:48
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Proč přišroubovat? Koncern VW promítl svou představu o středním coupe do ápětky. Dokonalý tvar, dokonalá image... schází či přebívá ti tam něco? Ale nejde přece o koncern VW. Tahle laguna míří jen a než proti 407 coupe. To jsou francouzští coupe reprezentanti. No, a co proti tomu staví Německo, to snad víš, ne? Jinej svět... Trojku coupe znáš? To je dnes podle mně absolutní designový vrchol aut tohoto segmentu. Vím, je to prémie... no, o přístupu k mainstreamovému coupe píši právě nahoře.
Avatar - T613
25. 5. 2008 22:51
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
trojka a A5 není konkurence pro P407 a Laguna Kupé! Frantíky si koupí střední třída, huny pak vyšší střední.
25. 5. 2008 23:00
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Přečti si celý příspěvek, pak teprve reaguj. Díky.
Avatar - T613
25. 5. 2008 23:05
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
i muži mají své dny >:-[]
25. 5. 2008 23:43
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
:yes:
Avatar - Ronault.
25. 5. 2008 23:06
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Srovnávat A5 a Lagunu je trocho zvláštní, ale budiž.

Osobně na mne A5 působí jako dokonalé auto pro majitele cirkusu, veksláka či případně tuzingéra. Když pominu fádní tvary profilu, tak tvrdě narazím na obrovitou masku, která je již ohraná a přemýšlím s čím kýčovitějším příjde audi teď... Přišli s diodami, které vypadají jako blikátka na těch červených nápisech před hernami, které ukazují stav jackpotu. Když vzpomenu s nostalgii na A 80, tak tím pilováním jejího designu se Audi propracovalo ke kýči.

Je mi jasné, že teď dostanu sprchu označení za nevyzrálého mlaďocha, co neví nic o životě, že jsem slepý atd... Ale s tím se dá žít, to mi věř ;-)
25. 5. 2008 23:40
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Já ta auta nesrovnávám, já píši, co ve středních coupe dokazuje Francie a co ve středních coupe dokazuje Německo. Tvé hodnocení A5 je více poplatné tvému mládí a logickky i finančním možnostem, než aby vypovídalo o tom autu. Když bys napsal, že nepotřebuješ konzumovat humra, neb se dobře najíš i v bufetu (bez nechtěných asociací prosím) pak já ti na to nemám co napsat... tyhle věty jsou nevyvratitelné, ovšem jen v jisté věkové hladině. Jen mohu chápavě mlčet. Ti humři časem přijdou, uvidíš.
Avatar - T613
25. 5. 2008 23:46
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
otázka ovšem je co nabízejí Němci v mainstreamu? Mají zde nějaké kupé, respektive mají odvahu prodávat klasické kupé? Naposledy to byl Ford Cougar, ale to je už dávno.
Avatar - Ronault.
25. 5. 2008 23:47
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Je snadné říci, že kritizuji proto, že na to nemám. Ale jestli na to nemám, tak na to nemám stejně jako Ty. Nebo někde v Tvém nicku je vyvěšeno Tvé majetkové přiznání? ;-)

Ovšem, když bych tedy na to finančně měl, třeba mám, tak bych si mohl v této cenové kategorii vybírat a právě pro zmíněné důvody by u mne A5 neuspěla.

Pokud Tobě jde asociace blikátek LED dohromady se stářím a vyspělostí, tak tedy jsem opravdu mladý a na důchod začnu dělat podsvícení auta a kufr osazovat subwofery.

K tomu humrovi. Jezdí u nás mnoho Audin s nálepkou McDrive na bočním okýnku. U Mekáče jsem dlouho nebyl, ale pouč mě, třeba tam začali podávat humry místo hranolek a Coca-Coly. >:-[]
25. 5. 2008 23:51
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Humry ne,ale krevety uz maj ;) (vim ze je to z cesty,lec pravda)
A ty LEDky... co je na futurismu a vyuzivani novych technologii tak spatne:?
25. 5. 2008 23:57
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Já přece netvrdím, že tvé věty jsou určeny tím, ža na to auto nemáš. jen logicky se promítáš do reality a je ti bližší neprestižní laguna, než prestižní BMW3 či A5... to je pochopitelné.

Toho humra jsi evidentně nepochopil...
Avatar - T613
25. 5. 2008 23:59
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Myslím, že se oba nechápete oba ;-) Jeden mluví o voze, druhý o koze :-)
26. 5. 2008 00:01
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
A ja? >:D
Avatar - T613
26. 5. 2008 00:02
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
bez komentáře
26. 5. 2008 00:06
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Je pravda,ze Tatra se da nastartovat ve velkejch mrazech vajglem misto zhavici svicky?
Avatar - T613
26. 5. 2008 00:06
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
je pravda, že máš mozek?
26. 5. 2008 00:17
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
ty vole ty uz jsi fakt mimo,ja to myslel vazne,kdyz si na letisti tahame vetrone na start traktorem,tak te svine traktor obcas nechce chytit a instruktor mi rikal,ze to tam nakej frajer startuje tak,ze hodi horici vajgl do valce(samozrejme nasadi z5 svicku) a natoci to na ten vajgl...Ja nevim co porad mas..
Avatar - Ronault.
26. 5. 2008 00:24
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
rock, pop, techno, metal, punk, hip-hop... chybí Ti dechovka a vážná hudba a měl bys opravdu vyhraněné názory. Rodiče Ti evidentně dali peníze, ale zbytek zanedbali, hlavně co se názorů týče...
26. 5. 2008 00:25
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
to vis ze jo blbecku(uz nemam jinejch slov) posli mi tvoje CV,poslu ti svoje a uvidime,kdo ma v hlave nasra_o..Ze se ozyvas zrovna ty,provokater,ja rek svuj nazor a pro tebe je nesnesitelnej,problem mas ty,ne ja.Krom toho,uz tak nak nevim,proc to tu porad resime,respektive co resime...kde to zacalo?U toho ze Made in EU neznamena,ze vec je vyrobena v Evrope?To jsme si ujasnili,takze jestli si kratite nocni sichtu timhle,tak se pak nedivim,ze do Tatrovek tece.A stacilo ne?Budme rozumni...
Avatar - Ronault.
26. 5. 2008 00:28
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
CV na lide.cz >:D >:D >:D
26. 5. 2008 00:30
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
lide.cz jsem mel kvuli fotka,kdyz jsem byl na studiu na Islandu,abych nemusel preposilat porad maily,aktualizoval jsem fotky na tom profilu...neco spatne?
neregistrovaný "petrt"
26. 5. 2008 01:55
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Jo, a ten vajgl pak proletí ventilem co? Myslíš někdy trochu???
26. 5. 2008 02:03
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Vzhledem k teplote,ktera pri spalovani smesy ve valci je,dojde k jeho spaleni.Nezapomen,jakej obsah stary traktory maj...tema ventilama by proslo vic nez jen vajgl,ale ten dle meho nazoru shori.
Avatar - Ronault.
26. 5. 2008 00:03
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Pozoooor, tak to prrrrd, mister GTI... nikde jsem nezmínil, že BMW 3 by nebyla ona volba. Ta by naopak byla. A5 by jsem zavrhl právě pro zmíněné důvody a šel si pro BMW 3, mít o něco peněz méně, tak jdu z mainstreemu pro Lagunu. Teď si snad rozumíme...? ;-) :-)

K tomu humrovi... píšeš tady srovnání jídla a aut ve dvou diskuzích najednou, kdo to má pořád rozebírat >:D
26. 5. 2008 00:09
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
>:D ;-) Jo, chápu tě.
25. 5. 2008 23:45
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
A5 je jedno z nejkrasnejsich sportovne reprezentativnich aut...co to tu meles???
Avatar - Ronault.
25. 5. 2008 23:51
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Místo písmena A tam mělo být možná C... třeba ses spletl... I když dneska je sportovní i kukavůz (díky za tyto slova T613)
25. 5. 2008 23:56
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Neziju v omylu jako ty... ;-)
25. 5. 2008 22:30
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Srovnavat Francii s Nemeckem co se automobilu tyce...to proste nejde...V Nemecku se delaj auta, v Francii se delaji parodie na auta...par vyjimek je, lec...Nemecko produkuje kvalitu.Ostatne odrazi se to i na cenach...
26. 5. 2008 22:41
Re: CALIBROZNÍ ASTTUNA
Bože můj kdyby toto auto bylo s koncernu tak by si tady uchcával blahem ale jelikož není tak na něj kydáš hnůj.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 5. 2008 19:29
Prostě skvělá
Konečně oficiální foto a první informace.Nemohl jsem se jí dočkat
Tak tohle kupé bude určitě skvěle ovladatelné(podíl na tom bude mít i systém Active drive),super design,prémiová kvalita a dokonalé 2,0 dCi.
Renault zase překvapil elegantním designem a ukázal všem škarohlídům,že je stále schopen navrhnout krásné a ladné auto,které vzbuzuje emoce

Prostě :yes: :yes: :yes: :yes:

A jen tak na závěr:
Peugeot 407 Coupé je sice elegantní a jeho 2,7 HDI je taky super,ale ve srovnání s královnou Lagunou III....no...uvidíme,jak dlouho ještě vydrží při životě ;-)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Milý stydlín"
25. 5. 2008 19:37
Re: Prostě skvělá
A hlavně žádní falešní sobi v podobě čtyřdveřových "kupé". Za to patří Renaultu :yes: stejně jako za design.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 5. 2008 19:44
Re: Prostě skvělá
:yes:
25. 5. 2008 20:46
Re: Prostě skvělá
:yes: :yes: :yes: >:D
25. 5. 2008 22:32
Re: Prostě skvělá
me se libi,jak tu vynasite do nebes takovy sroty >:D >:D
neregistrovaný "Liptovsky baca"
26. 5. 2008 07:45
Re: Prostě skvělá
Ked dostudujes a sam zarobis nejaky gros tak sa ozvi!
26. 5. 2008 11:42
Re: Prostě skvělá
zvladam vydelavat i behem toho,jak ti prave odepisuju :yes:
neregistrovaný "Liptovsky baca"
26. 5. 2008 13:14
Re: Prostě skvělá
Jasne,snivaj dalej a posluchaj rodicov,lebo Ti nedaju na benzin!
Avatar - gld
26. 5. 2008 15:53
Re: Prostě skvělá
zarábať a dostávať vreckové od rodičov sú dve rozdielne veci, to by si ako ťažký ekonóm mohol vedieť :-!
26. 5. 2008 11:28
Re: Prostě skvělá
Tak ten tvuj Cougar, tak to je spicka potom...
407 to ani neporovnavejme, ale i ani 406 coupe neni o nic horsi auto, no a design... tak Cougar je vedle pininfarini kyc...
26. 5. 2008 11:42
Re: Prostě skvělá
to uz je vec vkusu...407 je taky pekna,ale me se vic libil Cougar, vlastne jsem ho puvodne nechtel,ale auto s 2ma sedackama mi nasi proste koupit nechtej..s oduvodnenim,ze se mi tam nic nevejde...a neco na tom je.Vozit vercajk na hokej v 2sedadlovce moc nejde >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 15:29
Re: Prostě skvělá
Cougar je mistrovskej kousek,u nás parkuje za barákem krásnej,stříbrnej s liťákama :yes: ,ale Laguna je Laguna ;-)
25. 5. 2008 21:53
ale jo
uspechu tohohle auta bych se vubec nebal, cenova politika Frantiku jiste nebude patrit k "odpudivim", motorova paleta pokrejva spektrum jak 6hrnku tak 4 hrnku pro chudsi, a vybavy a komfortnost Rencku v posledni dobe taky neni k zahozeni ( s obic Lagunou 3 se me jelo dobre, za ty prachy si neni nac stezovat ) , takze zakazniky si najde a malo jich nebude

toho ze by BMW3coupe tomuhle autu ubiralo zakazniky se urcite bat nemusej jak si zjevne mysli GTI a jeho cislovka pricmrdavac, ve srovnatelnem 325i coupe sem se minulej tejden svezl z HK do Praglu a naspatek a pri cene ktera atakovala temer hranici 1.8mio proste po BMW budou pokukovat uplne jini zakaznici nes po teto Lagune, nehlede nato ze Laguna Coupe bude pravdepodobne podle ohlasu bezne cestovni auto a ne to coupe za ktere se vydava trojka coupe od BMW, v 325i sem na starem useku D11 tpel nejen ja, ale i NB na zadnim sedadle obalenej brasnou a taky diky 19" obrucim co se tocili v podbezich, a opravovanej usek pred Praglem kde se smerem na Pragl jede v odstavnem pruhu byl diky vyhlodum krajnice neskutecnym zazitkem, tohle BMW proste potrebuje kvalitni asfalt a nejlip slunecne pocasi kdy si clovek roztahne tu diru ve strese zvanou sibr a vychutna si svistot vzduchu jinak nes jen pri 140km/h za deste a za pazvuku od podvozku na "kvalitni" Ceske dalnici ( ja bohuzel chytl dest ) a to baworacku vubec ale vubec nesedelo

timto zdravim cerne F430 co me krouhlo nekde u Podebrad, kvuli tobe sem si stahnul okynka aby se usiska pokochalali :-)
Rozbalit vlákno
15
25. 5. 2008 22:40
Re: ale jo
No dovol, Šamane! Že bych si kdy dovolil tu napsat hloupost století, totiž že by bavorská copesní trojka mohla laguně odebírat zákazníky... to bych nedokázal napsat ani poslepu... >:D Nepsal jsi to po nějakém dlouhém úspěšném plejstejšnovém driftu?.. :*) >:-[] :no:
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 5. 2008 23:03
Re: ale jo
Není ti trapně srovnávat perémii s mainstreamem?
Napiš mi přímého konkurenta nové Laguně. A neplěť sem prémii rozumbrsdo!
Avatar - Ada je zase tady
25. 5. 2008 23:17
Re: ale jo
přímý konkurent nové Laguně? No jak z kterého hlediska - pokud bychom ty vozy srovnávali z hlediska mé ochoty si takové auto koupit, tak za přímého konkurenta bych považoval Moskviče. I když poměr ceny a užitné hodnoty byl u toho Moskviče nepochybně mnohem lepší.
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 5. 2008 23:27
Re: ale jo
Na tebe není nikdo zvědavej, natož na tvojí ochotu.
Zalez do boudy a hlídej si svůj tichý, spolehlivý, výkoný a bezúdržbový TDI Zetor primitive.
25. 5. 2008 23:35
Re: ale jo
porad lepsi TDi , nez HDi :-!
Avatar - Ronault.
25. 5. 2008 23:36
Re: ale jo
K tomu není co dodat. Ještě dopiš, že musí být v metle a v hlínách a budeš korunovaný :yes:
25. 5. 2008 23:38
Re: ale jo
omg kluku, to byl joke...Vzpomel jsem si na ,,uspech" HDi z Francie,tak jsem to tam musel loupnout..
25. 5. 2008 23:28
Re: ale jo
>:D >:D to uz je moc >:D
Avatar - Ronault.
25. 5. 2008 23:30
Re: ale jo
Ádo, tys to tady uměl stejně vždycky rozjet, asi jako při těch závodech na kolečkových křeslech na chodbě hotelu u Chocholouška, pamatuješ jak velkého Ádu porazil Napoleon z vedlejší cimry? A od té doby přibyla další diagnoza
neregistrovaný "roman70"
26. 5. 2008 17:43
Re: ale jo
Zajímaví názor ale nechápu.PROČ.
neregistrovaný "Vel Satis"
26. 5. 2008 17:44
Re: ale jo
Já stále čekám na vodopád slov o konkurentech Laguně GTI?
Kde jsi ty slavnej romanopisče?
A mimochodem. Brnknul jsem dnes kámovi a jel se projet tou nejkrásnější střední světa od BMW.
No konečně vím, že ti nemohu věřit ani nick.
Na prémii bych skutečně čekal mnohem více.
Příště napiš, že je nejkrásnější, ale jen subjektivně pro tebe, ať zbytečně nezklameš víc takových, jako jsem já.
A nepodsouvej mi image. O tom diskuse bezesporu není!
26. 5. 2008 00:32
Re: ale jo
opet si me utvrdil v tom ze us senilnis a manzelka ti zjevne sebrala ten playstation ktery ti v duchodu nahrazuje tu moznost si zajezdit v autech na ktere si v zivote ani nemel moznost si sahnout, natos se v nich projet :-) , a to ze neumis poznat opet S od Š je holt smula no, skus treba nejaky vetsi dioptrie, treba to dopriste pomuze, navic ja ti nic dovolovat nemusim, snad ses dospelej a tak nici povoleni nepotrebujes, nebo se snad pletu ?
26. 5. 2008 00:50
Re: ale jo
Pleteš se úplně ve všem, ale to pro tebe není žádná novinka, viď. Příště u psaní mysli a nevkládej kolegům do péra své naivní dedukce.
26. 5. 2008 09:25
Re: ale jo
Sorry, ale ted sis nabehl >:D Plete se i v tom, ze jsi dospely? >:D
Avatar - Hory
25. 5. 2008 22:38
Pěkná, pěkná...
Tak konečně se francouzi vytáhli, vypadá moc pěkně, jen tleskám :yes:
Rozbalit vlákno
2
25. 5. 2008 22:41
Re: Pěkná, pěkná...
me se to nelibi,ale to je vec vkusu.Ma to neco do sebe,ale mne to neco neoslovuje,ale chapu,ze jsou lide,kterym tohle sedi..Nicmene..nepripada ti ten cumak trosku slepej,stejne jako zadek a profil auta....vlastne cele mi to prijde takove moc slepe ( nepiste mi,ze jsem slepej ja >:D ).
26. 5. 2008 09:27
Re: Pěkná, pěkná...
Musim rict, ze s tim, ze klasickou lagunu tri povazuju Designove za trosku nepovedenou zrudku, tak tady ten design prednich svetel jaksi sedi a tyhle hezky fotky me urcite donuti si to jit prohlidnout nekam na zivo.
Avatar - Pjenkava
25. 5. 2008 23:00
Laguna?!
Tahleta Laguna Coupé... Nevim. Záleží na ceně. Moc krásy skutečně nepobrala, ale přece jen o ždibíček víc, neý konkurent Peugeot 407 Coupé. Ohromný přední převis a nudný interiér, toť je největší chybou. Obávám se, že člověk, který chce Coupé by si toto nekoupil. Já osobně bych volil (byť dražší) BMW 3 Coupé.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vel Satis"
25. 5. 2008 23:06
Re: Laguna?!
Popiš mi přesnou definici nudného interiéru a rozdíl mezi nudným a zábavným interiérem.
26. 5. 2008 15:16
Re: Laguna?!
Zajímavý je, že totéž ty a tobě podobní píšete o Golfu a volkswagenech předevěším. Tak se zeptej třeba Klaudia, ten to opakuje každou diskuzi - jinými slovy odpověz si sám....
25. 5. 2008 23:46
Nejde o to jak vypada...
Nejde o to ze tohle auto vypada spatne..jde o to ze vsichni vi, jak skvele vypadat mohlo, a z tohoto pohledu jde o zklamani, velke..pokud by neexistovala ona studie bylo by to ok, ale takhle musim rict ze renault prohospodaril sanci postavit jedno z nejstylovejsich aut roku.
Rozbalit vlákno
9
25. 5. 2008 23:48
Re: Nejde o to jak vypada...
Njede o to jak vypada,ale take o zpracovani a kvalitu...a vsichni vime,jak na tom Francie v tomto smeru je..
neregistrovaný "Vel Satis"
26. 5. 2008 06:46
Re: Nejde o to jak vypada...
Kdo všichni víme, jak na tom Francie se zpracováním a kvalitou je?
Tedy ty a pár dalších tajtdrliků rozhodně nejsou všichni.
To jako všichni víme, že Němci jsou fašisti?
To jako všichni víme, že jsou všichni Rumuni ušmudlaní, smrdí a kradou?
To jako všichni víme, že jsou všichni Amíci tlustí a bohatí?
Ty jsi všichni viď ty šašku. Nepomlouvej, nešiř bludy.
Když něčemu nerozumíš, stáhni vocas a rději mlč.
26. 5. 2008 11:39
Re: Nejde o to jak vypada...
Ty trdliku,
sedni si do auta z Nemecka,nebo z Japonska,pak si presedni do tech svejch Fr. ,,korabu".Seznam se s materialem,jenz tvori interier a porovnej si to,potom nastartuj a vyraz...opet porovnavej,ankonec,az pojedes s Fr. na prvni ,,generalku" bude mit nemec a japonec za sebou beznou garancni kontrolu.Kamarad dostal k osumnactkam 206ku,to nebyl darek,ale nestesti,nejede to,nesedi to,plasty vrzou,kdyz ti odejde cep,musis menit CELE RAMENO, rozsypala se mu prevodovka...Znamej mel novou Lagunu...prasklej blok motoru,mam pokracovat?
Avatar - pallas
26. 5. 2008 12:54
Re: Nejde o to jak vypada...
hmm pokracuj.
Avatar - gld
26. 5. 2008 16:00
Re: Nejde o to jak vypada...
jó, 206-ka to je šunt..asi preto bol niekoľko rokov po sebe najpredávanejším autom v európe..tí ľudia sú ale blbí čo, furt to kupovali kupovali aj keď sa to sralo a sralo..
neregistrovaný "Vel Satis"
26. 5. 2008 17:30
Re: Nejde o to jak vypada...
Ještě tu o Krtečkovi, ta je moc pěkná...
28. 5. 2008 10:59
Re: Nejde o to jak vypada...
takze to schrnem, kamarad dostal 206ku a ty si z toho vyvodil, ze cela Francouzska produkce aut je poruchova ? >:D

ted muj pribeh, muj vozovej park za poslednich 8 let cital ClioI 55kW, ClioII 72KW, A6 2.4 121kW, A6 2.7T 184kW, Laguna 2.0 83kW, Laguna 1.8 66kW, Legacy Outback 2.5 115kW, Golf 1.8 66kW, a pokud bych mel sestavit tabulku s mim nejproblemovejsim vozem a nejspolehlivejsim vozem, tak jako nejmin spolehlive bych oznacil Audi A6 2.4 121kW a jako nejlepsi co se spolehlivosti tyce Clio 2 72kW :-! , co se tyce posezeni a kvality interieru, tak nejhorsi opet Audi A6 2.4 121kW, po 110 tisicich vrzali predni sedacky, a jedna z operek uvnitr praskla a byla porad naklonena na max dopredu, pak Outback ktery proste je zastarali a to i u novejsich Subaru, navic rocnikama 94-99 a 00-04 tece skrz zadni svetlo dovnitr a nevidel sem snad jedinej Outback techto rocniku kterej by to tak nemel, proste u Subaru vede technika pod kapotou a na podvozku, a jako nejlepsi opet Clio 2 72kW kde sem mel lepsi sedacky a za cele 4 roky se neozval jedinej pazvucek ikdys sem tomu autu daval porad kotel

zmeho pohledu bych Francouzske auta za nekvalitni a poruchova urcite nepokladal
26. 5. 2008 09:25
Re: Nejde o to jak vypada...
nepochopím proč lezeš na diskusy o laguně, když si v životě fr. auto nekoupíš, jen tě baví * lidi, dobrá zábava.
26. 5. 2008 11:35
Re: Nejde o to jak vypada...
nebyla to provokace,je to pravda..,tak jsem to tam dopsal,sedelo mi to k nadpisu ;-)
26. 5. 2008 00:11
Nejde o to jak vypada...
prirovnal jsem te k vysnene Tatre?
Me uz to utahovani si jeden z druhyho nebavi.. ;-\
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2008 00:29
OT: ALFA 159
Na titulní běží inzerát - Alfa 159 za 537 tisíc, Tři roky servis zdarma... No, to jsou konce... Ještě nedávno tu letěly Alfaslogany - BMW3 na kolenou... 8-s >:D
Rozbalit vlákno
21
Avatar - T613
26. 5. 2008 00:32
Re: OT: ALFA 159
neser i ty ;-) Ne teď vážně. Alfy je podle mě škoda. Dobrý design, ale žel ta pověst ;-\
26. 5. 2008 00:42
Re: OT: ALFA 159
Prosim,ted to neber jako napadeni a podnet k hadce.
Co kvalita Alfa/Italie vs Francie vs Spanelska produkce?
Nejhorsi Spanelaci..to je asi samozrejmost,ale co Fr vs It?Ja si myslim ze spolehlivost je problemem vsech tehle producentu a proto je take nemam rad.,
neregistrovaný "petrt"
26. 5. 2008 02:03
Re: OT: ALFA 159
Problem je že to neni jen pověst ale realita. Třeba u fiatu už kvalita velmi slušná, ale alfa má furt problemy. Snad další generace modelů....
26. 5. 2008 07:23
Re: OT: ALFA 159
Neznam vic nez jen jednoho majitele 159 typ 1,9JTD, ale zustane po dokonceni leasingu u AR. Problem neni kvalita vozu, ale kvalita servisnich sluzeb. U rozsirenejsich znacek si vyberes snadno, u AR to jde tezko. Prave servis je dulezitym faktorem, pri snaze udrzet si zakaznika. Uvedu drobny priklad...zatimco ja jsem u sveho regionalniho servisu velmi spokojen a cena vice nez 800Kc/hod servisniho ukonu odpovida, mi kolegove servisujici v jinem meste dostavaji sva auta zpet nevycistena (u me bez priplatku kompletni cleaning), praskle sklo trva vymenit tyden (udajne dovoz z centralniho skladu v D!), velmi casto se jim stava, ze planovany a potvrzeny datum servisu se posune pri dojeti do servisu o den atd...
Ackoliv se jedna o jedno z nejvetsich mest, prece jen je tam jen jeden dealer a servis teto znacky a proste neni kam! Drazsi vozy by v CR meli servisovat lidi z fabriky, ci byt dozorovany auditory od vyrobce, leckdy je situace tragicka. ;-\
26. 5. 2008 15:35
Re: OT: ALFA 159
To máš naprostou pravdu, když jsem měl Alfu, tak i ten servis byla tragédie - pořád jsem poslouchal chvástavé řeči, pane tohle je Alfa, ne nějakej japončík, ale nebyli ani schopní vyjet test brzd a tlumičů z počítače. A vyčistit v rámci prohlídky auto? Ani náhodou! Perlou bylo, když jsem platil opravu (ne po bouračce, jeden z důsledků kvality - odešla lambda sonda cca kolem 60 tis.) a platil jsem i s dalšími drobnostmi 18.640,- Kč. Slečna v pokladně (platit kartou nešlo..) vzala 3x5000, 3x1000, 1x500 a 1x200 a divila se, co že ještě chci. Když jsem ji požádal, aby mi vrátila těch šedesát korun, tak mi je hodila s takovým výrazem, že jsem měl pocit zloděje, který ji okradl o její zaslouženou odměnu. Totéž se mi stalo při přejímce vozu po havárii, kdy ve faktuře (byla dlouhá..) byly uvedeny dva nové plastové kryty kol. Když jsem auto obešel (s čímž technik nepočítal..), zjistil jsem, že prasklé kryty dali na pravou stranu vozu a ty, co byly v pořádku nalevo. Po upozornění, že na kolech žádné nové kryty nejsou technik odešel loudavým krokem na prodejnu a přinesl je až za čtvrt hodiny a nasazoval je s takovým výrazem hnusu, že jseme se bál, aby mi auto nepozvracel. Od otce jsem slýchával, že takhle to chodilo v servisu za komančů. Ale je možné, že servis se od té doby změnil stejně dramaticky, jako stoupla kvalita vlastního produktu.... :-)
Avatar - gld
26. 5. 2008 16:04
Re: OT: ALFA 159
je to naozaj škoda ako dokáže blbá servisná sieť rozhádzať povesť značky..u nás na slovensku je to asi najokatejšie pri mercedese..proste servis stojí za..
Avatar - Ondore
26. 5. 2008 17:16
Re: OT: ALFA 159
S ktorým MB servisom si mal zlú skúsenosť??
Avatar - gld
26. 5. 2008 17:36
Re: OT: ALFA 159
nebudem klamať, ja osobne zo žiadnym ale otec vo firme má na starosti služobný mercedes (servisovaný v žiline) a vraví že je to bieda, neschopnosť odstrániť poruchu, dosť dlhé čakanie na dodanie dielov atp.
No a samozrejme dačo som sa už dopočul aj na internetových diskusiách že zo servismi mercedesov to nie je s kostolným poriadkom, aspoň teda na slovensku a v čechách
Avatar - Ondore
26. 5. 2008 18:16
Re: OT: ALFA 159
Nepamätal som si, že by bol servis v ZA, tak som hodil očkom na stránky MB. Tam je iba partner, treba ísť priamo do Mercedesu. Mám osobnú skúsenosť s Bratislavou, B. Bystricou a Martinom. Najslabší je MT (opäť partner), naopak BA a BB (priamo MB) majú u mňa 5 hviezdičiek. Ochota, prístup, spôsob jednania, všetko bez chybičky. Že aj dnes sa dá kúpiť nepodarené S-ko je na ďalší príbeh ;-)
Avatar - gld
26. 5. 2008 21:23
Re: OT: ALFA 159
dnes je už možné všetko :-)

ale k tým servisom, no ja neviem či len partner alebo nie no je to proste MB servis a keď robia kraviny ako za komančov v mototechne tak to značke kazí renomé
Avatar - Andromeda
26. 5. 2008 00:39
Re: OT: ALFA 159
Možná se pletu,ale tohle je diskuse k Laguně coupé,ne?A proč se jako konkurence ihned vyrukuje s BMW,AUDI,...+ komentáře stylu"kdo že nemá vrtule,není vůbec in a šik"...Co takhle zpátky k zadání...
26. 5. 2008 00:46
Re: OT: ALFA 159
To je rada nebo prosíš? Já svůj text uvedl známou iniciálou "OT" Nevím, jestli jsem se přehlédl, ale nevšiml jsem si, že bys tu psal novely k hornímu článku. Podle mého se téma vyčerpalo. Nebo snad máš nějaký lagunozní revoluční postoj?
Avatar - Andromeda
26. 5. 2008 01:00
Re: OT: ALFA 159
Věř,že prosba vypadá jinak(alespoň u mne).Novely nebyly(příjemnější činnost ;-)).Ostatně po pozdějším zevrubném prostudování "diskuse" by se jednalo o ztrátu času...Takže pouze povzdech...
26. 5. 2008 01:05
Re: OT: ALFA 159
podekujme protagonistum Ronaultovi a Tatre ;-\ .
Avatar - gld
26. 5. 2008 16:05
Re: OT: ALFA 159
to hej, zato ty si kvalitu tejto diskusie vyniesol do výšin
26. 5. 2008 18:25
Re: OT: ALFA 159
Ja se uz jen branil, zacili uz v clanku o tesneni v tatre,sem to prenesly,ja se jen branil 2 zakomplexovanej panakum a trochu jsem tak ujel,to mas pravdu,nicmene ja agresorem nebyl.
Avatar - T613
26. 5. 2008 19:49
Re: OT: ALFA 159
Néé mami já to nebyl, to byli oóóóóni, já se jen brááánil. fňuk, srk, bééééé >:-[]
26. 5. 2008 07:23
Re: OT: ALFA 159
Jen at se OT otevre, pokud vsak reknu A jako Alfa, musim rici i A jako Audi, B jako BMW :-)
Avatar - miromen
26. 5. 2008 08:52
Re: OT: ALFA 159
Nic si stoho nedělej to jenom vidlaci nemužou pobrat to že ww srači neumi pořadny design a zavidi těm co ho umi.
26. 5. 2008 07:14
Re: OT: ALFA 159
Trochu dezinformace :-) . Nezapomen, ze diky poklesu EURa muzes nyni koupit BMW3 pod 700k (v Brne za 599k!!!), BMW5 pod 1,0mio apod. Navic servis az na 5 let zdarma! Audi slevnilo taky...

Jde spise o to, zda ceska zastoupeni budou reagovat primou anonci poklesu cen, nebo Te pri koupi ohromi slevou. ;-) Takze pokud minis informovat, pak prosim nevytrhavej informace bulvarnim zpusobem z kontextu. :-)
neregistrovaný "baschwek"
28. 5. 2008 11:01
Re: OT: ALFA 159
Proč konce, pro někoho s 537 tisíci v kapse to může pěkný začátek.
26. 5. 2008 09:36
Přehrne si někdo Lagunu?
Prej žádná histerie.... Prej žádný sobi... Je snad ještě něco lepšího než Laguna kupé? Je Laguna a pak dlouho nic!

Jdu hacknout stránky Astonu, ať jim je jasný, kdo je tady králem!
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2008 12:13
Renault
Tak sa na to pozrime. Uz na pohlad velke auto. Uhladene, lubive tvary. Spredu typicka nova tvar Renaultu. Zozadu nove, ale slusive linie. Interier podla novej Laguny, malicko mi pripomina styl Hondy. Na ulici urcite stoji aj za druhy pohlad.
Ale ked si predstavim povodnu studiu...je to...hm...akesi bezpohlavne. Chyba mu iskra, nie je to uz ten svihak, akeho sme cakali. Celkovo Renault hodne upusta od expresivnych tvarov a priklana sa viac ku klasike. Co je skoda, mnohi Renault velebili prave pre jeho dizajnovu nekomfornost a nadcasovost. Celkovo velmi pekne auto uhladenych tvarov. Ale nechava ma nejak chladnym...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "holby"
26. 5. 2008 12:54
lol
Aston martin manie?? >:D
Rozbalit vlákno
1
26. 5. 2008 18:29
Re: lol
ee Aston Martin chytil Renault manii >:D >:D
Avatar - pallas
26. 5. 2008 12:59
a co Citroen?
k novej C5 by tiez pasovala kupe verzia. Kabrio sme vo Frankfurte videli, a bolo skvele.
teraz len aka bude finalna podoba?
[odkaz]
alebo
[odkaz]
?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - gld
26. 5. 2008 16:08
Re: a co Citroen?
teda cé 5 kupátko to by bola husťárna..lenže toho sa asi len tak nedočkáme, konkurencia v rámci koncernu PSA by bola príliš okatá, 407 coupe si len tak niekoho k telu nepripustí..
Avatar - pallas
27. 5. 2008 16:46
Re: a co Citroen?
GLD: podla info ktore mam, to vobec nie je vylucene. 50:50 ze bude C5 kupe a cabrio.
neregistrovaný "Darja"
28. 5. 2008 13:17
Re: a co Citroen?
Uprimne doufam, ze citroen udela hydraulicke coupe. To mi proste od nej chybi a C5 coupe by byl krasny pocin.
Konkurence v PSA sice je, ale Pug i Cit maji svuj okruh zakazniku, kterym nabizeji odlisne veci.
28. 5. 2008 13:47
Re: a co Citroen?
ja si myslim ze citroen si to najlepsie nechava na koniec :yes: uz normal C5 je najkrajsie auto segmentu a ak bude to´coupe bude to naj kupecko aj medzi krasavcami ako je A5 a 3coupe. Ked to k tomu prida HYDRACTIVE 3+ a kvalitne motory napr:3.0i V6(pozdravujem DARJU) tak nemcuri sa mozu zacat troska bat :-) aj ked premiova znacka je premiova :yes:
neregistrovaný "Darja"
28. 5. 2008 22:29
Re: a co Citroen?
Myslim, ze nemecka auta maji svuj okruh zajemcu a francouzska tez (ostatne, kdyby nemela, preci by zkrachovala :-) ). Kazde auto nabizi neco trochu odlisneho, proto mi neprijdou jako silna konkurence.

C5 coupe by bylo velmi peknym pocinem citroenu. Trosku mi chybi ta extravagance, ten smrnc, ale ac je nova laguna coupe krasna, toto ji chybi. C5 by to mela.
Me proste chybi hydraulicke coupe a moc!
Avatar - Dinar
26. 5. 2008 13:25
Nesplněná očekávání!
Ne moje, žádná v tomto směru nebyla, ale pod články o konceptu jsem tu čítával oslavné tirády, v nichž se nástupem laguny kupé prorokoval brzký konec A5kám, 3-er kupé atd., jenže, když koncept zdvihli na normální světlou výšku, sundali dvacetipalcová výstavní kola a folie z oken, objevila se před námi obyčejná laguna se sice dohladka tvarovanou, ale obyčejnou karoserií, prostou jakékoliv designerské finesy. Pochválit lze určitě šestiválcovou motorizaci i silný dýzl, ale trhák se nekoná, 407kupé tenhle renoltí pokus svým designem i porcí stylu navíc zcela válcuje, ještě předtím než vůbec stačil vyjet ze salonů. :-!
Rozbalit vlákno
1
26. 5. 2008 14:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "fabius"
26. 5. 2008 15:14
Líbí se mi
Poctivě jsem přelouskal celou diskuzi,a je to makačka,a vidím,že Renault nejspíš zkrachuje :-).Hrozný auto,nikdo ho chtít nebude a němci mají auta o 300% lepší.Naštěstí auta většinou kupují ti,kteří mají peníze a ne ti,co jen slintají na fotky a jezdí Feliciema(nic proti,taky jsem ji měl)nebo vozítkama od rodičů.Takže za sebe můžu říct,ANO mě se líbí.Žádná oslavná óda, ani pohrdavé psaní o kvalitě či nekvalitě jiných vozů,prostě je pěkná.Zkusili jste někdo jet třeba jen na 19'' po českých silnicích?Já ano,díky moc,ale nikdy víc ;-),jsem středně starý(mladý)a záda mám jen jedny.Takže studiové 20'' a prahy až na zem,nic pro normální provoz.Klidně řeknu,že z praktického hlediska je ta sériová Laguna mnohem hezčí.Tak a teď klidně kamenujte.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "seremeduv"
26. 5. 2008 17:16
NUDA
tyjo, fakt nuda. ..nic jinýho mě při pohledu na tuhle káru nenapadá :no:
Rozbalit vlákno
0
26. 5. 2008 23:01
Předohrab
Ty, co budou mít ten diesel, budou milovat majitelé pneuservisů.Renault se snad musel zbláznit, jinak si to neumím vysvětlit.A o řízení takto poháněné laguny radši ani nemluvit. :-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
26. 5. 2008 23:22
Re: Předohrab
Myslím, že kupci nové Laguny Coupe zas tak nebude ležet v žaludku, jestli na gumy udělá 30 nebo 50 tis. km... Tohle si nekoupí někdo, kdo počítá každou korunu v rodinném rozpočtu. Pro toho jsou určeny Logany a nebo koncernové Fobie ;-)
26. 5. 2008 23:33
Re: Předohrab
Logan je dobrej Ronault >:D
27. 5. 2008 01:01
Re: Předohrab
Přesně tak když si koupim takovýhle auto tak se nekoukám jak dlouho mi vydrží pneu nebo jestli to bere 8 nebo 10 litrů jde o to potěšení s jízdy a to splní tohle coupe dle mého názoru na 100%.
27. 5. 2008 07:46
musim se smat
musim se smat lidske hloupost >:D nikdo z vas v tom aute nesedel nejel a uz vubec ho nevidel (maximalne na fotce) jak muzete nadavat na podvozek v nove lagune ve ktere jste jeste nejeli. Tento podvozek mela i H Prelude, ale ta mela system mechanicky a ne elektro. jako laguna. A kdo v Prelude jel musi uznat ze to auto je podvozkove super. Kdyby mela laguna tuhou zadni napravu tak by tady taky kazdy nadaval. Dal by me zajimalo jak muzete hodnotit poruchovost auta ktere se jeste nevyrabi. Podle jedne opice prece nehodnotime cele zoo, takze Renault neni rozhodne prehnane poruchove auto. A kdo rika ze ano tak mu to budu verit pouze pokud ma vlastni skusenost a ne ze kamaraduv bratranec rikal ze jeho strejda mel renaulta a bla bla bla. Dal srovnavat trojku bawora a lagunu je velkej nesmysl. Ano jsou to auta ve stejne tride, ale to je jediny co maji spolecnyho! Trojka je pro uplne jinou cilovou skupinu nez laguna. sem si jistej ze kazde auto si najde zenicha. Chces byt drsnak a za zvuku tvrdeho rocku vyjizdet ze zatacky dverma napred? tak kup trojku! jasna volba! Nebo chces za zvuku prijemne relaxacni hudby proplouvat zatackama? kup si lagunu! Mimoradne souhlasim s GTI trojka je proste kral a laguna je chudsi pribuzny. Otazkou vsak je, jestli laguna vubec chce byt tim kralem? podle me ne.
Musim rict ze me se laguna coupe ac zatim na fotkach moc libi. Nechci zatim moc hodnotit, az si ji prohlidnu v showroomu pak budu hodnotit.

p.s. za hrube chyby se omlouvam ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ghostyx
27. 5. 2008 11:36
Laguna Coupe
Bude to dokonala kara, jak zpracovanim, tak jedinecnym designem exterieru a hlavne spickovym interierem a taky technikou, vcetne Active drive a musim se jen pousmat nad ubohymi argumenty nekterych zdejsich zastancu skopcackych znacek... >:D Vnimam to jako zoufalou krec nebo slapnuti nekomu na kuri oko, protoze kterykoliv soudny clovek, kdyz se se stavajici Lagunou GT a systemem Active drive projede (ale prozene to poradne, ostreji na vlasenkach, nikoliv to bude lezerne projizdet nekde na dalnici!), tak musi uznale pokyvat hlavou, ze inzenyrum od Renaultu se povedl docela husarskej kousek, kterym vypali rybnik lecjake i tzv. premiove konkurenci vcete vyse zminovanemu 3-kovemu coupe od BMW, krome M3. Sam mam nekolik aut 4x4 vcetne do dnesni doby, dle meho soudu famozni S5 na kterou se standardni 3 coupe od BMW podvozkove a i dle meho soudu celkove nechyta (je to jen a jen preci zadohrab, tvrdej zadohrab, zadnej velkej komfort od podvozku necekejte a to nemusite mit ani priplatkovej M packet, ktery potrebuje dobrou silnici bez vymolu, jinak ponekud autak odskakuje a na mokru? Kdo jezdi zadohraby, ten vi... :-) Abych pravdu rekl, tak drifty beznej zakaznik delat nebude. ;-) ) a ma co delat i M3, protoze S5 je 4x4 a kupodivu podvozek je docela komfortni, takze autak neodskakuje na vymolech a celkove spatne silnici a dle meho nazoru, je to jeden z nejlepsich podvozku soucasnosti... Tady system Quattro je neprekonatelny, ale musim uznale pokyvat hlavou, ze to, co predvadela Laguna GT, kdyz jsem ji mel jako jeden z prvnich moznost poradne projet tady nedaleko za Prahou, tak se chovani podvozku Quattro velmi priblizilo ne-li bylo na stejne urovni. Dokonce bych rekl, ze se zde stira rozdil mezi predohrabem a 4x4 pri komfortu a stabilite o jakem se vetsine konkurentu ani nesnilo bez vsech tech serepeticek jako je vzduchove nebo nejake dalsi elektronicky rizene perovani apod. Klobouk dolu divizi Renault Sport za skvele dilo... :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - toryu1
27. 5. 2008 12:53
Re: Laguna Coupe
Nějaká Langusta GT už je v Čechách? Kde je možnost se s ní potkat?
Avatar - Ghostyx
27. 5. 2008 15:20
Re: Laguna Coupe
Modrou maj nebo do nedavna meli, napr. v Praze na Zlicine... ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
27. 5. 2008 17:54
Re: Laguna Coupe
Obě verze jsou třeba na Proseku Autoavant.
A musím souhlasit s Ghostyxem. Laguna GT je i k mému velkému překvapení lepší, než jsem čekal. Prostě mazec. :yes:
Avatar - toryu1
25. 6. 2008 15:21
Re: Laguna Coupe
Tak včera jsem na Zličíně nové GT viděl osobně a objednal si půjčení na první volný termín >:D , Vypadá vážně skvostně... přesně jak říkáš, tole jsem nečekal. Budu si muset na ni opravit názor 8-s ... Je to pecka
Avatar - Dylan McKay
27. 5. 2008 13:21
Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
Víte, tahle otázka mě napadla hned jak jsem Lagunu Coupé viděl...

Už přes rok a půl trávím hodně svého času na MOJE.AUTO.CZ, a se zájmem čtu recenze zajímavých vozů. Po několika setkáních jsem poznal i spousty uživatelů. O hodně automobilech jsem měl ale jiné mínění. Tak třeba Audi A5. Jeden uživatel (někteří víte který) měl A5 během půl roku už dvakrát nepojízonu, a dnes jsem se dozvěděl o dalším. No, vzhledem k tomu, že Audi nosí neoprávněně titul "prémiovka" se mi chce spíše teď smát...

BMW 3 Coupé. Souhlasím s GTI, je to nejkrásnější "sockovský" kupé, ale od pár uživatelů vím, že ani tahle technika není dokonalá...

Přeju nové Laguně Coupé, aby se ji nemoci všech příbuzných vyhnuli...

:yes:
Rozbalit vlákno
18
27. 5. 2008 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
27. 5. 2008 17:02
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
507, klid, jednou to tady někdo napsal, že nejlepší kupé dělá Bentley, a všechno ostatní je pro socky...
Tak jsem to použil.

Já nejsem ten, co by si tady vymýšlel jako 95% diskutujících, že je něco špatný, že kamarád říkal, známej má...
Dávám na zkušenosti opravdových majitelů opravdových aut...

A taky na své zkušenosti- a ty říkají: Renault ANO!
27. 5. 2008 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
27. 5. 2008 17:18
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
A Škodovka? Hele, docela mě nudíš, jen jsem někoho citoval, a ty mě chytáš za slovo.

507, stejně si jednou Renaulta koupíš... ;-)
27. 5. 2008 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
27. 5. 2008 22:13
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
507, tak tady ti nemůžu odpovědět, neboť jsem se za volant Fabie, Roomsteru ani Octavie nedostal, miluju prostor, a za volantem těch unisexů je mi špatně. Zde bych volil Renault, a klidně i velkoprostorové Twingo... >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 15:58
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
Ahoj,dlouho jsem tě tu neviděl(teda pokud nepočítám moje.auto.cz)
Laguna coupé se povedla :yes:
Ale podle mě je nejhezčí "sockovský" kupé Audi A5.I když těm jejim anomáliím v kvalitě nepřísluší dodatek "prémiový".Totéž BMW... :no:
Avatar - Dylan McKay
27. 5. 2008 17:08
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
Ahoj Avantime, ale, jen jsem viděl článek o Renaultu, tak jsem věděl, že tady najdu zase Adu a spol, jak do té značky budou šít...

Lagunu Coupé jsme nikdo zatím neviděli, ale oni už ví, že je špatná... >:D >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 17:14
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
Asi tak nějak.Adík naustále bazíruje na jedné zkušenosti s R19(beztak se o ní neuměl starat >:D )

Ještě jednou gratuluju ke svatbě
Avatar - Dylan McKay
27. 5. 2008 17:21
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
Děkuju... ;-)

Ada je ale hodnej kluk, jen se mi občas utrhne ze řetězu, a pak píše kraviny. Až přijde domů, tak mu naplácám na holou (dokud to Jamila nezatrhne) a pak mu schovám všechny angličáky... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 17:32
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
Nejvíc mu ublíží,když mu zabavíš modýlky BMW a Mercedesů s Adolfem >:D
28. 5. 2008 09:58
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
no Áda už taky není co býval :-(

když se předtím objevil článek o "firmě Rencek a syn" hned tam vlítl a nadělal tam větší paseku než Kirill. Teď se tam často objeví až na 2-3 den, dá jeden krátký příspěvěk a zase zmizí...(že by furt vysedával v servisu s tou svojí "deutsche kvalitat" ? >:D )

Coupé jsem sice ještě neviděl (ano, jak jsem četl, mají je vystaveno u prodejců, ale to víte, já tam chodím jenom 1x do roka měnit olej ;-) ), zato kombík nám poslední dobou stojí často před barákem a je moc fajnovej. Bylo to s ním přesně jako s hatchbackem. Na první pohlem mi přišel zadek nějaký divný, teď jsem se do ní úplně zamiloval.
Apropos - ten kombík má dva výfuky. Je to nějaké spešl verze nebo jen standard pro silnější motorizaci. Jo a má taky automat. Teď nevím jestli je to benzín nebo diesel, nikdy kolem mně nejel (a u nové Laguny to člověk stejně skoro nepozná že ;-) )
neregistrovaný "Vel Satis"
27. 5. 2008 18:02
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
Dnes jsem měl obchodní schůzku se zákazníkem, majitel X3 a já s obyčejným autem, nebudu psát jakým, ale od VW to není.
Docela si stěžoval na dost poruch své X3 a špatný servis.
Bavíme se o Praze.
Já se v duchu smál místním glosátorským demagogům, neználkům, prostě dětem.
V porovnání s Lagunou II, máme 2 v rodině, kdy nevíme co je servis. Chápete?
Ale Lagunou II jsem nepřijel. Přijel jsem lepším kočárem.
Mám bohaté zkušenosti, mám velké srovnání, vím co píšu, naprosto vážně a zcela seriozně. :yes:
Avatar - Dylan McKay
27. 5. 2008 22:11
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
Jak jsem psal, nedám na povídačky typu jedna paní povídala, tedy na styl kterým tady někteří "diskutéři" oponují. A už vůbec nedávám na německé testy aut, neboť Němci si to své umí na první místo "prolhat".

Neříkám, že jsou to špatná auta, ale zdaleka nejsou taková, jak slibují...
neregistrovaný "Vel Satis"
27. 5. 2008 23:16
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
Souhlas. A to je právě to Šviháku, o čem tady píšu pořád dokola měsíce.
Je to marný, je to marný, je to marný.

Přitom mám vyzkoušené a projeté takové množství aut, že by mi mohl leckdo závidět. Tím chci říci, že mám poznání a možnost porovnání. Napříč tříd a výrobců, proto mnohé příspěvky jsou opravdu k pobavení, no spíš k pláči.

Přeji Laguně coupé mnoho zdaru, neboť Lágo a snad i celý Renault má slušně našláplo. :yes:
Avatar - Ada je zase tady
30. 5. 2008 00:47
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
"Mám bohaté zkušenosti, mám velké srovnání, vím co píšu..."

Zkrátka jsem největší, nejchytřejší, nejbohatší, všude jsem byl, všechno znám a od všeho mám druhé klíče a proto preferuji rendlíky... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :no:
30. 5. 2008 09:22
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
No konečně Ádo! Kde ses zase poflakoval. Tak kolik Rendlíků jsi dal tentokrát na D1? Počítej ale jenom ty který si předjel, ne ty stovky odstavených Rendlíků po obou stranách silnice >:D
Avatar - Dylan McKay
1. 6. 2008 19:00
Re: Bude Laguna Coupé lepší než Audi A5?
Vidíš, Ado, a já si to o tobě myslel hned. Díky za přiznání, kocoure... ;-)