V Cannes probíhá filmový festival, v ulicích Monackého knížectví se jela Velká cena a francouzský Renault na obou místech poprvé neoficiálně ukázal novou Lagunu Coupé. Na světlo se dostaly i další informace.
Tak včera jsem na Zličíně nové GT viděl osobně a objednal si půjčení na první volný termín >:D , Vypadá vážně skvostně... přesně jak říkáš, tole jsem nečekal. Budu si muset na ni opravit názor 8-s ... Je to pecka
No konečně Ádo! Kde ses zase poflakoval. Tak kolik Rendlíků jsi dal tentokrát na D1? Počítej ale jenom ty který si předjel, ne ty stovky odstavených Rendlíků po obou stranách silnice >:D
"Mám bohaté zkušenosti, mám velké srovnání, vím co píšu..."
Zkrátka jsem největší, nejchytřejší, nejbohatší, všude jsem byl, všechno znám a od všeho mám druhé klíče a proto preferuji rendlíky... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]:no:
Myslim, ze nemecka auta maji svuj okruh zajemcu a francouzska tez (ostatne, kdyby nemela, preci by zkrachovala :-) ). Kazde auto nabizi neco trochu odlisneho, proto mi neprijdou jako silna konkurence.
C5 coupe by bylo velmi peknym pocinem citroenu. Trosku mi chybi ta extravagance, ten smrnc, ale ac je nova laguna coupe krasna, toto ji chybi. C5 by to mela.
Me proste chybi hydraulicke coupe a moc!
ja si myslim ze citroen si to najlepsie nechava na koniec :yes: uz normal C5 je najkrajsie auto segmentu a ak bude to´coupe bude to naj kupecko aj medzi krasavcami ako je A5 a 3coupe. Ked to k tomu prida HYDRACTIVE 3+ a kvalitne motory napr:3.0i V6(pozdravujem DARJU) tak nemcuri sa mozu zacat troska bat :-) aj ked premiova znacka je premiova :yes:
Uprimne doufam, ze citroen udela hydraulicke coupe. To mi proste od nej chybi a C5 coupe by byl krasny pocin.
Konkurence v PSA sice je, ale Pug i Cit maji svuj okruh zakazniku, kterym nabizeji odlisne veci.
takze to schrnem, kamarad dostal 206ku a ty si z toho vyvodil, ze cela Francouzska produkce aut je poruchova ? >:D
ted muj pribeh, muj vozovej park za poslednich 8 let cital ClioI 55kW, ClioII 72KW, A6 2.4 121kW, A6 2.7T 184kW, Laguna 2.0 83kW, Laguna 1.8 66kW, Legacy Outback 2.5 115kW, Golf 1.8 66kW, a pokud bych mel sestavit tabulku s mim nejproblemovejsim vozem a nejspolehlivejsim vozem, tak jako nejmin spolehlive bych oznacil Audi A6 2.4 121kW a jako nejlepsi co se spolehlivosti tyce Clio 2 72kW :-! , co se tyce posezeni a kvality interieru, tak nejhorsi opet Audi A6 2.4 121kW, po 110 tisicich vrzali predni sedacky, a jedna z operek uvnitr praskla a byla porad naklonena na max dopredu, pak Outback ktery proste je zastarali a to i u novejsich Subaru, navic rocnikama 94-99 a 00-04 tece skrz zadni svetlo dovnitr a nevidel sem snad jedinej Outback techto rocniku kterej by to tak nemel, proste u Subaru vede technika pod kapotou a na podvozku, a jako nejlepsi opet Clio 2 72kW kde sem mel lepsi sedacky a za cele 4 roky se neozval jedinej pazvucek ikdys sem tomu autu daval porad kotel
zmeho pohledu bych Francouzske auta za nekvalitni a poruchova urcite nepokladal
když se předtím objevil článek o "firmě Rencek a syn" hned tam vlítl a nadělal tam větší paseku než Kirill. Teď se tam často objeví až na 2-3 den, dá jeden krátký příspěvěk a zase zmizí...(že by furt vysedával v servisu s tou svojí "deutsche kvalitat" ? >:D )
Coupé jsem sice ještě neviděl (ano, jak jsem četl, mají je vystaveno u prodejců, ale to víte, já tam chodím jenom 1x do roka měnit olej ;-) ), zato kombík nám poslední dobou stojí často před barákem a je moc fajnovej. Bylo to s ním přesně jako s hatchbackem. Na první pohlem mi přišel zadek nějaký divný, teď jsem se do ní úplně zamiloval.
Apropos - ten kombík má dva výfuky. Je to nějaké spešl verze nebo jen standard pro silnější motorizaci. Jo a má taky automat. Teď nevím jestli je to benzín nebo diesel, nikdy kolem mně nejel (a u nové Laguny to člověk stejně skoro nepozná že ;-) )
Souhlas. A to je právě to Šviháku, o čem tady píšu pořád dokola měsíce.
Je to marný, je to marný, je to marný.
Přitom mám vyzkoušené a projeté takové množství aut, že by mi mohl leckdo závidět. Tím chci říci, že mám poznání a možnost porovnání. Napříč tříd a výrobců, proto mnohé příspěvky jsou opravdu k pobavení, no spíš k pláči.
Přeji Laguně coupé mnoho zdaru, neboť Lágo a snad i celý Renault má slušně našláplo. :yes:
507, tak tady ti nemůžu odpovědět, neboť jsem se za volant Fabie, Roomsteru ani Octavie nedostal, miluju prostor, a za volantem těch unisexů je mi špatně. Zde bych volil Renault, a klidně i velkoprostorové Twingo... >:-[]
Jak jsem psal, nedám na povídačky typu jedna paní povídala, tedy na styl kterým tady někteří "diskutéři" oponují. A už vůbec nedávám na německé testy aut, neboť Němci si to své umí na první místo "prolhat".
Neříkám, že jsou to špatná auta, ale zdaleka nejsou taková, jak slibují...
Dnes jsem měl obchodní schůzku se zákazníkem, majitel X3 a já s obyčejným autem, nebudu psát jakým, ale od VW to není.
Docela si stěžoval na dost poruch své X3 a špatný servis.
Bavíme se o Praze.
Já se v duchu smál místním glosátorským demagogům, neználkům, prostě dětem.
V porovnání s Lagunou II, máme 2 v rodině, kdy nevíme co je servis. Chápete?
Ale Lagunou II jsem nepřijel. Přijel jsem lepším kočárem.
Mám bohaté zkušenosti, mám velké srovnání, vím co píšu, naprosto vážně a zcela seriozně. :yes:
Obě verze jsou třeba na Proseku Autoavant.
A musím souhlasit s Ghostyxem. Laguna GT je i k mému velkému překvapení lepší, než jsem čekal. Prostě mazec. :yes:
Ada je ale hodnej kluk, jen se mi občas utrhne ze řetězu, a pak píše kraviny. Až přijde domů, tak mu naplácám na holou (dokud to Jamila nezatrhne) a pak mu schovám všechny angličáky... ;-)
507, klid, jednou to tady někdo napsal, že nejlepší kupé dělá Bentley, a všechno ostatní je pro socky...
Tak jsem to použil.
Já nejsem ten, co by si tady vymýšlel jako 95% diskutujících, že je něco špatný, že kamarád říkal, známej má...
Dávám na zkušenosti opravdových majitelů opravdových aut...
A taky na své zkušenosti- a ty říkají: Renault ANO!
Ahoj,dlouho jsem tě tu neviděl(teda pokud nepočítám moje.auto.cz)
Laguna coupé se povedla :yes:
Ale podle mě je nejhezčí "sockovský" kupé Audi A5.I když těm jejim anomáliím v kvalitě nepřísluší dodatek "prémiový".Totéž BMW... :no:
Víte, tahle otázka mě napadla hned jak jsem Lagunu Coupé viděl...
Už přes rok a půl trávím hodně svého času na MOJE.AUTO.CZ, a se zájmem čtu recenze zajímavých vozů. Po několika setkáních jsem poznal i spousty uživatelů. O hodně automobilech jsem měl ale jiné mínění. Tak třeba Audi A5. Jeden uživatel (někteří víte který) měl A5 během půl roku už dvakrát nepojízonu, a dnes jsem se dozvěděl o dalším. No, vzhledem k tomu, že Audi nosí neoprávněně titul "prémiovka" se mi chce spíše teď smát...
BMW 3 Coupé. Souhlasím s GTI, je to nejkrásnější "sockovský" kupé, ale od pár uživatelů vím, že ani tahle technika není dokonalá...
Přeju nové Laguně Coupé, aby se ji nemoci všech příbuzných vyhnuli...
Bude to dokonala kara, jak zpracovanim, tak jedinecnym designem exterieru a hlavne spickovym interierem a taky technikou, vcetne Active drive a musim se jen pousmat nad ubohymi argumenty nekterych zdejsich zastancu skopcackych znacek... >:D Vnimam to jako zoufalou krec nebo slapnuti nekomu na kuri oko, protoze kterykoliv soudny clovek, kdyz se se stavajici Lagunou GT a systemem Active drive projede (ale prozene to poradne, ostreji na vlasenkach, nikoliv to bude lezerne projizdet nekde na dalnici!), tak musi uznale pokyvat hlavou, ze inzenyrum od Renaultu se povedl docela husarskej kousek, kterym vypali rybnik lecjake i tzv. premiove konkurenci vcete vyse zminovanemu 3-kovemu coupe od BMW, krome M3. Sam mam nekolik aut 4x4 vcetne do dnesni doby, dle meho soudu famozni S5 na kterou se standardni 3 coupe od BMW podvozkove a i dle meho soudu celkove nechyta (je to jen a jen preci zadohrab, tvrdej zadohrab, zadnej velkej komfort od podvozku necekejte a to nemusite mit ani priplatkovej M packet, ktery potrebuje dobrou silnici bez vymolu, jinak ponekud autak odskakuje a na mokru? Kdo jezdi zadohraby, ten vi... :-) Abych pravdu rekl, tak drifty beznej zakaznik delat nebude. ;-) ) a ma co delat i M3, protoze S5 je 4x4 a kupodivu podvozek je docela komfortni, takze autak neodskakuje na vymolech a celkove spatne silnici a dle meho nazoru, je to jeden z nejlepsich podvozku soucasnosti... Tady system Quattro je neprekonatelny, ale musim uznale pokyvat hlavou, ze to, co predvadela Laguna GT, kdyz jsem ji mel jako jeden z prvnich moznost poradne projet tady nedaleko za Prahou, tak se chovani podvozku Quattro velmi priblizilo ne-li bylo na stejne urovni. Dokonce bych rekl, ze se zde stira rozdil mezi predohrabem a 4x4 pri komfortu a stabilite o jakem se vetsine konkurentu ani nesnilo bez vsech tech serepeticek jako je vzduchove nebo nejake dalsi elektronicky rizene perovani apod. Klobouk dolu divizi Renault Sport za skvele dilo... :yes::yes::yes:
musim se smat lidske hloupost >:D nikdo z vas v tom aute nesedel nejel a uz vubec ho nevidel (maximalne na fotce) jak muzete nadavat na podvozek v nove lagune ve ktere jste jeste nejeli. Tento podvozek mela i H Prelude, ale ta mela system mechanicky a ne elektro. jako laguna. A kdo v Prelude jel musi uznat ze to auto je podvozkove super. Kdyby mela laguna tuhou zadni napravu tak by tady taky kazdy nadaval. Dal by me zajimalo jak muzete hodnotit poruchovost auta ktere se jeste nevyrabi. Podle jedne opice prece nehodnotime cele zoo, takze Renault neni rozhodne prehnane poruchove auto. A kdo rika ze ano tak mu to budu verit pouze pokud ma vlastni skusenost a ne ze kamaraduv bratranec rikal ze jeho strejda mel renaulta a bla bla bla. Dal srovnavat trojku bawora a lagunu je velkej nesmysl. Ano jsou to auta ve stejne tride, ale to je jediny co maji spolecnyho! Trojka je pro uplne jinou cilovou skupinu nez laguna. sem si jistej ze kazde auto si najde zenicha. Chces byt drsnak a za zvuku tvrdeho rocku vyjizdet ze zatacky dverma napred? tak kup trojku! jasna volba! Nebo chces za zvuku prijemne relaxacni hudby proplouvat zatackama? kup si lagunu! Mimoradne souhlasim s GTI trojka je proste kral a laguna je chudsi pribuzny. Otazkou vsak je, jestli laguna vubec chce byt tim kralem? podle me ne.
Musim rict ze me se laguna coupe ac zatim na fotkach moc libi. Nechci zatim moc hodnotit, az si ji prohlidnu v showroomu pak budu hodnotit.
Přesně tak když si koupim takovýhle auto tak se nekoukám jak dlouho mi vydrží pneu nebo jestli to bere 8 nebo 10 litrů jde o to potěšení s jízdy a to splní tohle coupe dle mého názoru na 100%.
Myslím, že kupci nové Laguny Coupe zas tak nebude ležet v žaludku, jestli na gumy udělá 30 nebo 50 tis. km... Tohle si nekoupí někdo, kdo počítá každou korunu v rodinném rozpočtu. Pro toho jsou určeny Logany a nebo koncernové Fobie ;-)
Ty, co budou mít ten diesel, budou milovat majitelé pneuservisů.Renault se snad musel zbláznit, jinak si to neumím vysvětlit.A o řízení takto poháněné laguny radši ani nemluvit. :-(
ale k tým servisom, no ja neviem či len partner alebo nie no je to proste MB servis a keď robia kraviny ako za komančov v mototechne tak to značke kazí renomé
Ja se uz jen branil, zacili uz v clanku o tesneni v tatre,sem to prenesly,ja se jen branil 2 zakomplexovanej panakum a trochu jsem tak ujel,to mas pravdu,nicmene ja agresorem nebyl.
Nepamätal som si, že by bol servis v ZA, tak som hodil očkom na stránky MB. Tam je iba partner, treba ísť priamo do Mercedesu. Mám osobnú skúsenosť s Bratislavou, B. Bystricou a Martinom. Najslabší je MT (opäť partner), naopak BA a BB (priamo MB) majú u mňa 5 hviezdičiek. Ochota, prístup, spôsob jednania, všetko bez chybičky. Že aj dnes sa dá kúpiť nepodarené S-ko je na ďalší príbeh ;-)
Já stále čekám na vodopád slov o konkurentech Laguně GTI?
Kde jsi ty slavnej romanopisče?
A mimochodem. Brnknul jsem dnes kámovi a jel se projet tou nejkrásnější střední světa od BMW.
No konečně vím, že ti nemohu věřit ani nick.
Na prémii bych skutečně čekal mnohem více.
Příště napiš, že je nejkrásnější, ale jen subjektivně pro tebe, ať zbytečně nezklameš víc takových, jako jsem já.
A nepodsouvej mi image. O tom diskuse bezesporu není!
nebudem klamať, ja osobne zo žiadnym ale otec vo firme má na starosti služobný mercedes (servisovaný v žiline) a vraví že je to bieda, neschopnosť odstrániť poruchu, dosť dlhé čakanie na dodanie dielov atp.
No a samozrejme dačo som sa už dopočul aj na internetových diskusiách že zo servismi mercedesov to nie je s kostolným poriadkom, aspoň teda na slovensku a v čechách
teda cé 5 kupátko to by bola husťárna..lenže toho sa asi len tak nedočkáme, konkurencia v rámci koncernu PSA by bola príliš okatá, 407 coupe si len tak niekoho k telu nepripustí..
je to naozaj škoda ako dokáže blbá servisná sieť rozhádzať povesť značky..u nás na slovensku je to asi najokatejšie pri mercedese..proste servis stojí za..
jó, 206-ka to je šunt..asi preto bol niekoľko rokov po sebe najpredávanejším autom v európe..tí ľudia sú ale blbí čo, furt to kupovali kupovali aj keď sa to sralo a sralo..
To máš naprostou pravdu, když jsem měl Alfu, tak i ten servis byla tragédie - pořád jsem poslouchal chvástavé řeči, pane tohle je Alfa, ne nějakej japončík, ale nebyli ani schopní vyjet test brzd a tlumičů z počítače. A vyčistit v rámci prohlídky auto? Ani náhodou! Perlou bylo, když jsem platil opravu (ne po bouračce, jeden z důsledků kvality - odešla lambda sonda cca kolem 60 tis.) a platil jsem i s dalšími drobnostmi 18.640,- Kč. Slečna v pokladně (platit kartou nešlo..) vzala 3x5000, 3x1000, 1x500 a 1x200 a divila se, co že ještě chci. Když jsem ji požádal, aby mi vrátila těch šedesát korun, tak mi je hodila s takovým výrazem, že jsem měl pocit zloděje, který ji okradl o její zaslouženou odměnu. Totéž se mi stalo při přejímce vozu po havárii, kdy ve faktuře (byla dlouhá..) byly uvedeny dva nové plastové kryty kol. Když jsem auto obešel (s čímž technik nepočítal..), zjistil jsem, že prasklé kryty dali na pravou stranu vozu a ty, co byly v pořádku nalevo. Po upozornění, že na kolech žádné nové kryty nejsou technik odešel loudavým krokem na prodejnu a přinesl je až za čtvrt hodiny a nasazoval je s takovým výrazem hnusu, že jseme se bál, aby mi auto nepozvracel. Od otce jsem slýchával, že takhle to chodilo v servisu za komančů. Ale je možné, že servis se od té doby změnil stejně dramaticky, jako stoupla kvalita vlastního produktu.... :-)
Zajímavý je, že totéž ty a tobě podobní píšete o Golfu a volkswagenech předevěším. Tak se zeptej třeba Klaudia, ten to opakuje každou diskuzi - jinými slovy odpověz si sám....
Poctivě jsem přelouskal celou diskuzi,a je to makačka,a vidím,že Renault nejspíš zkrachuje :-).Hrozný auto,nikdo ho chtít nebude a němci mají auta o 300% lepší.Naštěstí auta většinou kupují ti,kteří mají peníze a ne ti,co jen slintají na fotky a jezdí Feliciema(nic proti,taky jsem ji měl)nebo vozítkama od rodičů.Takže za sebe můžu říct,ANO mě se líbí.Žádná oslavná óda, ani pohrdavé psaní o kvalitě či nekvalitě jiných vozů,prostě je pěkná.Zkusili jste někdo jet třeba jen na 19'' po českých silnicích?Já ano,díky moc,ale nikdy víc ;-),jsem středně starý(mladý)a záda mám jen jedny.Takže studiové 20'' a prahy až na zem,nic pro normální provoz.Klidně řeknu,že z praktického hlediska je ta sériová Laguna mnohem hezčí.Tak a teď klidně kamenujte.
Ne moje, žádná v tomto směru nebyla, ale pod články o konceptu jsem tu čítával oslavné tirády, v nichž se nástupem laguny kupé prorokoval brzký konec A5kám, 3-er kupé atd., jenže, když koncept zdvihli na normální světlou výšku, sundali dvacetipalcová výstavní kola a folie z oken, objevila se před námi obyčejná laguna se sice dohladka tvarovanou, ale obyčejnou karoserií, prostou jakékoliv designerské finesy. Pochválit lze určitě šestiválcovou motorizaci i silný dýzl, ale trhák se nekoná, 407kupé tenhle renoltí pokus svým designem i porcí stylu navíc zcela válcuje, ještě předtím než vůbec stačil vyjet ze salonů. :-!
Tak sa na to pozrime. Uz na pohlad velke auto. Uhladene, lubive tvary. Spredu typicka nova tvar Renaultu. Zozadu nove, ale slusive linie. Interier podla novej Laguny, malicko mi pripomina styl Hondy. Na ulici urcite stoji aj za druhy pohlad.
Ale ked si predstavim povodnu studiu...je to...hm...akesi bezpohlavne. Chyba mu iskra, nie je to uz ten svihak, akeho sme cakali. Celkovo Renault hodne upusta od expresivnych tvarov a priklana sa viac ku klasike. Co je skoda, mnohi Renault velebili prave pre jeho dizajnovu nekomfornost a nadcasovost. Celkovo velmi pekne auto uhladenych tvarov. Ale nechava ma nejak chladnym...
to uz je vec vkusu...407 je taky pekna,ale me se vic libil Cougar, vlastne jsem ho puvodne nechtel,ale auto s 2ma sedackama mi nasi proste koupit nechtej..s oduvodnenim,ze se mi tam nic nevejde...a neco na tom je.Vozit vercajk na hokej v 2sedadlovce moc nejde >:D
Ty trdliku,
sedni si do auta z Nemecka,nebo z Japonska,pak si presedni do tech svejch Fr. ,,korabu".Seznam se s materialem,jenz tvori interier a porovnej si to,potom nastartuj a vyraz...opet porovnavej,ankonec,az pojedes s Fr. na prvni ,,generalku" bude mit nemec a japonec za sebou beznou garancni kontrolu.Kamarad dostal k osumnactkam 206ku,to nebyl darek,ale nestesti,nejede to,nesedi to,plasty vrzou,kdyz ti odejde cep,musis menit CELE RAMENO, rozsypala se mu prevodovka...Znamej mel novou Lagunu...prasklej blok motoru,mam pokracovat?
Tak ten tvuj Cougar, tak to je spicka potom...
407 to ani neporovnavejme, ale i ani 406 coupe neni o nic horsi auto, no a design... tak Cougar je vedle pininfarini kyc...
Musim rict, ze s tim, ze klasickou lagunu tri povazuju Designove za trosku nepovedenou zrudku, tak tady ten design prednich svetel jaksi sedi a tyhle hezky fotky me urcite donuti si to jit prohlidnout nekam na zivo.
Neznam vic nez jen jednoho majitele 159 typ 1,9JTD, ale zustane po dokonceni leasingu u AR. Problem neni kvalita vozu, ale kvalita servisnich sluzeb. U rozsirenejsich znacek si vyberes snadno, u AR to jde tezko. Prave servis je dulezitym faktorem, pri snaze udrzet si zakaznika. Uvedu drobny priklad...zatimco ja jsem u sveho regionalniho servisu velmi spokojen a cena vice nez 800Kc/hod servisniho ukonu odpovida, mi kolegove servisujici v jinem meste dostavaji sva auta zpet nevycistena (u me bez priplatku kompletni cleaning), praskle sklo trva vymenit tyden (udajne dovoz z centralniho skladu v D!), velmi casto se jim stava, ze planovany a potvrzeny datum servisu se posune pri dojeti do servisu o den atd...
Ackoliv se jedna o jedno z nejvetsich mest, prece jen je tam jen jeden dealer a servis teto znacky a proste neni kam! Drazsi vozy by v CR meli servisovat lidi z fabriky, ci byt dozorovany auditory od vyrobce, leckdy je situace tragicka. ;-\
Trochu dezinformace :-) . Nezapomen, ze diky poklesu EURa muzes nyni koupit BMW3 pod 700k (v Brne za 599k!!!), BMW5 pod 1,0mio apod. Navic servis az na 5 let zdarma! Audi slevnilo taky...
Jde spise o to, zda ceska zastoupeni budou reagovat primou anonci poklesu cen, nebo Te pri koupi ohromi slevou. ;-) Takze pokud minis informovat, pak prosim nevytrhavej informace bulvarnim zpusobem z kontextu. :-)
Kdo všichni víme, jak na tom Francie se zpracováním a kvalitou je?
Tedy ty a pár dalších tajtdrliků rozhodně nejsou všichni.
To jako všichni víme, že Němci jsou fašisti?
To jako všichni víme, že jsou všichni Rumuni ušmudlaní, smrdí a kradou?
To jako všichni víme, že jsou všichni Amíci tlustí a bohatí?
Ty jsi všichni viď ty šašku. Nepomlouvej, nešiř bludy.
Když něčemu nerozumíš, stáhni vocas a rději mlč.
Vzhledem k teplote,ktera pri spalovani smesy ve valci je,dojde k jeho spaleni.Nezapomen,jakej obsah stary traktory maj...tema ventilama by proslo vic nez jen vajgl,ale ten dle meho nazoru shori.
Věř,že prosba vypadá jinak(alespoň u mne).Novely nebyly(příjemnější činnost ;-)).Ostatně po pozdějším zevrubném prostudování "diskuse" by se jednalo o ztrátu času...Takže pouze povzdech...
To je rada nebo prosíš? Já svůj text uvedl známou iniciálou "OT" Nevím, jestli jsem se přehlédl, ale nevšiml jsem si, že bys tu psal novely k hornímu článku. Podle mého se téma vyčerpalo. Nebo snad máš nějaký lagunozní revoluční postoj?
Prosim,ted to neber jako napadeni a podnet k hadce.
Co kvalita Alfa/Italie vs Francie vs Spanelska produkce?
Nejhorsi Spanelaci..to je asi samozrejmost,ale co Fr vs It?Ja si myslim ze spolehlivost je problemem vsech tehle producentu a proto je take nemam rad.,
Možná se pletu,ale tohle je diskuse k Laguně coupé,ne?A proč se jako konkurence ihned vyrukuje s BMW,AUDI,...+ komentáře stylu"kdo že nemá vrtule,není vůbec in a šik"...Co takhle zpátky k zadání...
opet si me utvrdil v tom ze us senilnis a manzelka ti zjevne sebrala ten playstation ktery ti v duchodu nahrazuje tu moznost si zajezdit v autech na ktere si v zivote ani nemel moznost si sahnout, natos se v nich projet :-) , a to ze neumis poznat opet S od Š je holt smula no, skus treba nejaky vetsi dioptrie, treba to dopriste pomuze, navic ja ti nic dovolovat nemusim, snad ses dospelej a tak nici povoleni nepotrebujes, nebo se snad pletu ?
lide.cz jsem mel kvuli fotka,kdyz jsem byl na studiu na Islandu,abych nemusel preposilat porad maily,aktualizoval jsem fotky na tom profilu...neco spatne?
Na titulní běží inzerát - Alfa 159 za 537 tisíc, Tři roky servis zdarma... No, to jsou konce... Ještě nedávno tu letěly Alfaslogany - BMW3 na kolenou... 8-s >:D
to vis ze jo blbecku(uz nemam jinejch slov) posli mi tvoje CV,poslu ti svoje a uvidime,kdo ma v hlave nasra_o..Ze se ozyvas zrovna ty,provokater,ja rek svuj nazor a pro tebe je nesnesitelnej,problem mas ty,ne ja.Krom toho,uz tak nak nevim,proc to tu porad resime,respektive co resime...kde to zacalo?U toho ze Made in EU neznamena,ze vec je vyrobena v Evrope?To jsme si ujasnili,takze jestli si kratite nocni sichtu timhle,tak se pak nedivim,ze do Tatrovek tece.A stacilo ne?Budme rozumni...
rock, pop, techno, metal, punk, hip-hop... chybí Ti dechovka a vážná hudba a měl bys opravdu vyhraněné názory. Rodiče Ti evidentně dali peníze, ale zbytek zanedbali, hlavně co se názorů týče...
ty vole ty uz jsi fakt mimo,ja to myslel vazne,kdyz si na letisti tahame vetrone na start traktorem,tak te svine traktor obcas nechce chytit a instruktor mi rikal,ze to tam nakej frajer startuje tak,ze hodi horici vajgl do valce(samozrejme nasadi z5 svicku) a natoci to na ten vajgl...Ja nevim co porad mas..
Pozoooor, tak to prrrrd, mister GTI... nikde jsem nezmínil, že BMW 3 by nebyla ona volba. Ta by naopak byla. A5 by jsem zavrhl právě pro zmíněné důvody a šel si pro BMW 3, mít o něco peněz méně, tak jdu z mainstreemu pro Lagunu. Teď si snad rozumíme...? ;-):-)
K tomu humrovi... píšeš tady srovnání jídla a aut ve dvou diskuzích najednou, kdo to má pořád rozebírat >:D
Já přece netvrdím, že tvé věty jsou určeny tím, ža na to auto nemáš. jen logicky se promítáš do reality a je ti bližší neprestižní laguna, než prestižní BMW3 či A5... to je pochopitelné.
Je snadné říci, že kritizuji proto, že na to nemám. Ale jestli na to nemám, tak na to nemám stejně jako Ty. Nebo někde v Tvém nicku je vyvěšeno Tvé majetkové přiznání? ;-)
Ovšem, když bych tedy na to finančně měl, třeba mám, tak bych si mohl v této cenové kategorii vybírat a právě pro zmíněné důvody by u mne A5 neuspěla.
Pokud Tobě jde asociace blikátek LED dohromady se stářím a vyspělostí, tak tedy jsem opravdu mladý a na důchod začnu dělat podsvícení auta a kufr osazovat subwofery.
K tomu humrovi. Jezdí u nás mnoho Audin s nálepkou McDrive na bočním okýnku. U Mekáče jsem dlouho nebyl, ale pouč mě, třeba tam začali podávat humry místo hranolek a Coca-Coly. >:-[]
otázka ovšem je co nabízejí Němci v mainstreamu? Mají zde nějaké kupé, respektive mají odvahu prodávat klasické kupé? Naposledy to byl Ford Cougar, ale to je už dávno.
Nejde o to ze tohle auto vypada spatne..jde o to ze vsichni vi, jak skvele vypadat mohlo, a z tohoto pohledu jde o zklamani, velke..pokud by neexistovala ona studie bylo by to ok, ale takhle musim rict ze renault prohospodaril sanci postavit jedno z nejstylovejsich aut roku.
Já ta auta nesrovnávám, já píši, co ve středních coupe dokazuje Francie a co ve středních coupe dokazuje Německo. Tvé hodnocení A5 je více poplatné tvému mládí a logickky i finančním možnostem, než aby vypovídalo o tom autu. Když bys napsal, že nepotřebuješ konzumovat humra, neb se dobře najíš i v bufetu (bez nechtěných asociací prosím) pak já ti na to nemám co napsat... tyhle věty jsou nevyvratitelné, ovšem jen v jisté věkové hladině. Jen mohu chápavě mlčet. Ti humři časem přijdou, uvidíš.
Ádo, tys to tady uměl stejně vždycky rozjet, asi jako při těch závodech na kolečkových křeslech na chodbě hotelu u Chocholouška, pamatuješ jak velkého Ádu porazil Napoleon z vedlejší cimry? A od té doby přibyla další diagnoza
přímý konkurent nové Laguně? No jak z kterého hlediska - pokud bychom ty vozy srovnávali z hlediska mé ochoty si takové auto koupit, tak za přímého konkurenta bych považoval Moskviče. I když poměr ceny a užitné hodnoty byl u toho Moskviče nepochybně mnohem lepší.
Srovnávat A5 a Lagunu je trocho zvláštní, ale budiž.
Osobně na mne A5 působí jako dokonalé auto pro majitele cirkusu, veksláka či případně tuzingéra. Když pominu fádní tvary profilu, tak tvrdě narazím na obrovitou masku, která je již ohraná a přemýšlím s čím kýčovitějším příjde audi teď... Přišli s diodami, které vypadají jako blikátka na těch červených nápisech před hernami, které ukazují stav jackpotu. Když vzpomenu s nostalgii na A 80, tak tím pilováním jejího designu se Audi propracovalo ke kýči.
Je mi jasné, že teď dostanu sprchu označení za nevyzrálého mlaďocha, co neví nic o životě, že jsem slepý atd... Ale s tím se dá žít, to mi věř ;-)
Tahleta Laguna Coupé... Nevim. Záleží na ceně. Moc krásy skutečně nepobrala, ale přece jen o ždibíček víc, neý konkurent Peugeot 407 Coupé. Ohromný přední převis a nudný interiér, toť je největší chybou. Obávám se, že člověk, který chce Coupé by si toto nekoupil. Já osobně bych volil (byť dražší) BMW 3 Coupé.
Proč přišroubovat? Koncern VW promítl svou představu o středním coupe do ápětky. Dokonalý tvar, dokonalá image... schází či přebívá ti tam něco? Ale nejde přece o koncern VW. Tahle laguna míří jen a než proti 407 coupe. To jsou francouzští coupe reprezentanti. No, a co proti tomu staví Německo, to snad víš, ne? Jinej svět... Trojku coupe znáš? To je dnes podle mně absolutní designový vrchol aut tohoto segmentu. Vím, je to prémie... no, o přístupu k mainstreamovému coupe píši právě nahoře.
me se to nelibi,ale to je vec vkusu.Ma to neco do sebe,ale mne to neco neoslovuje,ale chapu,ze jsou lide,kterym tohle sedi..Nicmene..nepripada ti ten cumak trosku slepej,stejne jako zadek a profil auta....vlastne cele mi to prijde takove moc slepe ( nepiste mi,ze jsem slepej ja >:D ).
No dovol, Šamane! Že bych si kdy dovolil tu napsat hloupost století, totiž že by bavorská copesní trojka mohla laguně odebírat zákazníky... to bych nedokázal napsat ani poslepu... >:D Nepsal jsi to po nějakém dlouhém úspěšném plejstejšnovém driftu?.. :*) >:-[]:no:
Srovnavat Francii s Nemeckem co se automobilu tyce...to proste nejde...V Nemecku se delaj auta, v Francii se delaji parodie na auta...par vyjimek je, lec...Nemecko produkuje kvalitu.Ostatne odrazi se to i na cenach...
Takže si to shrňme... Není to tak dávno, co byl označen design a la Avantime a Vel satis, ze kterého čerpal Megane, jako slepá ulička. Něco nevyváženého, nepěkného, něco, co ani není Renault. Dnes tady máme Lagunu, která má opravdu čisté linie, čerpá ze svých nových prvků (vím, Auston, ale taky by mohla kdejaká želva zažalovat Audi TT za kopírování tvarů), ale bohužel to není opět Francouzské.
Opět docházím k závěru, že k dokonalitě by stačilo na kapotu přišroubovat znak s nápisem VW, případně BMW a bylo by to vlastně designově dokonalé auto ;-)
uspechu tohohle auta bych se vubec nebal, cenova politika Frantiku jiste nebude patrit k "odpudivim", motorova paleta pokrejva spektrum jak 6hrnku tak 4 hrnku pro chudsi, a vybavy a komfortnost Rencku v posledni dobe taky neni k zahozeni ( s obic Lagunou 3 se me jelo dobre, za ty prachy si neni nac stezovat ) , takze zakazniky si najde a malo jich nebude
toho ze by BMW3coupe tomuhle autu ubiralo zakazniky se urcite bat nemusej jak si zjevne mysli GTI a jeho cislovka pricmrdavac, ve srovnatelnem 325i coupe sem se minulej tejden svezl z HK do Praglu a naspatek a pri cene ktera atakovala temer hranici 1.8mio proste po BMW budou pokukovat uplne jini zakaznici nes po teto Lagune, nehlede nato ze Laguna Coupe bude pravdepodobne podle ohlasu bezne cestovni auto a ne to coupe za ktere se vydava trojka coupe od BMW, v 325i sem na starem useku D11 tpel nejen ja, ale i NB na zadnim sedadle obalenej brasnou a taky diky 19" obrucim co se tocili v podbezich, a opravovanej usek pred Praglem kde se smerem na Pragl jede v odstavnem pruhu byl diky vyhlodum krajnice neskutecnym zazitkem, tohle BMW proste potrebuje kvalitni asfalt a nejlip slunecne pocasi kdy si clovek roztahne tu diru ve strese zvanou sibr a vychutna si svistot vzduchu jinak nes jen pri 140km/h za deste a za pazvuku od podvozku na "kvalitni" Ceske dalnici ( ja bohuzel chytl dest ) a to baworacku vubec ale vubec nesedelo
timto zdravim cerne F430 co me krouhlo nekde u Podebrad, kvuli tobe sem si stahnul okynka aby se usiska pokochalali :-)
Konečně oficiální foto a první informace.Nemohl jsem se jí dočkat
Tak tohle kupé bude určitě skvěle ovladatelné(podíl na tom bude mít i systém Active drive),super design,prémiová kvalita a dokonalé 2,0 dCi.
Renault zase překvapil elegantním designem a ukázal všem škarohlídům,že je stále schopen navrhnout krásné a ladné auto,které vzbuzuje emoce
Prostě :yes::yes::yes::yes:
A jen tak na závěr:
Peugeot 407 Coupé je sice elegantní a jeho 2,7 HDI je taky super,ale ve srovnání s královnou Lagunou III....no...uvidíme,jak dlouho ještě vydrží při životě ;-)
Pokud chceš udělat střední coupe, musíš se napřed rozhodnout, jestli to bude aristokrat (což jde v tomto segmentu opravdu ztuha) či jestli uděláš jen sportovní coupe-getečko. Toho aristokrata bouchá už poměrně dlouho nějakej Martin Astonů. Kopírovat se nevyplácí... Hoši co sedlaj astony jsou na kopírování dost hákliví, takže tudy tedy cesta rozhodně nevede. Na to getečko zas potřebuješ koule. Image... jo, o tomhle zas něco ví u BMW. Ve Francii udělal jednou na vedlejšák nějakej Pininfarina středněkupézního boha s přezdívkou 406coupe. To je jediná možná cesta z mainstremového rybníka směrem ke kupíčkům. Jenže holt autorem byl bůh karoserií, jakmile dostal ten Pininfarina padáka, skutek už dokonale utek´.
Takže Lag-coupe... ani aristokrat, ani klasické getečko v coupe verzi. Na zadní okno má ještě k tomu patent pod kódem TT Audi, a na co má patent hyundai raději ani nemyslím... Kde je francouzská škola, kde je esprit, kde je nonšlance? Já se teda vůbec nebojím. Aby se mi roztřásla kolena, to by napřed na kapotě musel někdo s iniciálama Ch. B. vymlátit kladivem modrobílé logo. Jenže ten by to zase udělal celé jinak... Nakonec, zejtra se zastav u BMW a popros je, ať ti předvedou nejkrásnější střední coupe světa… ale nezapomeň pempers, na tuty ti povolí svěrače.
Toto je to pravé zatial čo Laguna 3 ma oslovila len vo verzii kombi ,coupe ma milo prekvapilo.áno predok je rovnaký,ale pôsobí menej rušivo čo som prekvapený.Uhladený vzhľad a velké motori ho predurčujú na úspech.Konkurencia z mainstreamu je prakticky len 407ka,ktorú však tromfne podvozkom a spracovaním interieru.Už sa teším na test.
Určitě ztratilo dost, ale i tak je to auto za kterým se každý ohlédne. Z profilu je to krása...Kdo nabídne něco podobného? S technikou řízení všech kol určitě bude na jiné úrovní jízdích zážitků a ovladatelnosti než 407 Coupe.