Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
neregistrovaný "magic1"
24. 4. 2006 22:57
Bez nadpisu
Není potřeba nic. Zvolíš si nick (je složen ze dvou částí) a heslo a můžeš nakupovat. Každý prodávající má svůj referenční list, kde se dozvíš jak s ním byli spokojeni ostatní v předchozích případech (a pokud nebyli, tak proč). Doporučuju reference při realizaci vyplňovat, pomáháš ostatním v orientaci.

Pokud chceš prodávat, je to složitější (platíš procenta ze zisku) a pokud chceš využívat další služby (BuyNow, zvýraznění, umístění v lištách, atd.) je to poněkud dražší. Platit lze kartou a poplatky se ti potom automaticky odečítají. Není to žádná vražda, záleží na kategorii a ceně.
neregistrovaný "mati1"
22. 4. 2006 12:55
to magic
Cau Magic,prosímtě nemohl bys mi stručně popsat jak to funguje na tom E-bay.it,jak se registruje,nebo co je k tomu potřeba,díky moc !!! :shock:
neregistrovaný "3676"
11. 4. 2006 11:32
pomoc
ahoj.chci si koupit auto. skoda superb 1.9 tdi 96kw nebo ford mondeo 2.0 tdci kombi.obe auta jsou rok 2004.superb je predvadecka ale mondeo ne.superb ma njeto do 40000 km.mondeo 50000 km,6-rychlostni stupen.co mzslite,ye je lepsi?
neregistrovaný "hajo1"
8. 4. 2006 23:07
Bez nadpisu
Je to super autičko.Jo peugeot má asi lepší design,ale fakt nemám žádny problém.Citroen byl vždycky ten druhý v tom jejich kamaradství.
neregistrovaný "Michal Döme"
8. 4. 2006 18:09
saxo
Dík,rikas ze je to teda dobre autíčko?pořád se rozhoduju mezi nim,polem a tou 206
neregistrovaný "hajo1"
8. 4. 2006 12:19
Re: saxo
Tak to ti ted neřeknu.Auto zatím nemá SPZ,tak s ním nejezdím.Ale má to psanou kombi 5 litru.
neregistrovaný "Michal Döme"
7. 4. 2006 15:42
saxo
jakou mas spotřebu???město,mimo,kombi.????
neregistrovaný "hajo1"
6. 4. 2006 16:27
Bez nadpisu
Je tam motor1.1-60koní.Dával jsem za to3500euro.Je to rok 2001,super výbava a perfekně to jezdí.Myslím si,že tenhle motor je dobrej do města.Mužu doporučit.Kupoval jsem to přímo od majitelky.
neregistrovaný "Michal Döme"
6. 4. 2006 16:15
saxo
kolik si za to daval???Jaky tam mas motor a kolik ti to tak žere,jezdím po měste a tak se rozmýšlím jestli 1 a nebo 1.4???
neregistrovaný "hajo1"
6. 4. 2006 11:18
Re: koupě auta
Ahoj.Ted zrovna mám z dovozu saxo.Super autíčko.Je to po první majitelce,nebourané,s dobrou výbavou.Zíral jsem co všechno v tom je.
neregistrovaný "Michal Döme"
5. 4. 2006 21:12
koupě auta
Zdravím,potřeboval bych poradit jake auto si mam nechat dovés.Uvažuju o citroenu saxo,vw polo,peugeot 206, Mělo by to být okolo 120 000 Kč,- Vůbec nevím jak moc se to vyplati ten dovoz a at nekupuju nějakou hruzu,jestli mate někdo zkušenosti s temito auty a dovozem tak se mi ozvěte, předem díky
4. 4. 2006 21:39
Re: stáčení tachometru v Německu
Situace se stáčením tachometru v Německu se zásadně změní/ možná k tomu již došlo/. Dle několika TV reportáží v r 2005 na ZDF a odhadu lidí z branže byla Německu stočena asi 1/3 aut v bazarech, myšleno neznačkové bazary pro starší auta. Trestný čin to byl podobně jako u nás jen v případě, že chtěl prodávající oklamat kupujícího. Pokud např. tachometr nechal stočit majitel auta před prodejem do bazaru a zahodil servisní knížku, nikdo mu úmysl podvodu prakticky nemohl prokázat. Inzeráty na úpravu tacho byly běžně v novinách, "upravovatel" přijel na smluvené místo, připojil svůj kufřík , inkasoval 100-200 EUR a byl v klidu, protože nikoho nepodvedl, provedl službu , za kterou dostal zaplaceno, co s autem majitel udělá není jeho starost. Upravovatelé jsou profíci, dokázali obelstít i nové modely Mercedesu s více paměťmi, o kterých autorizovaný dealer tvrdil, že by manipulaci každopádně odhalil, reportéři z ZDF však prokázali opak. A teď to podstatné,až podle nového zákona je v Německu KAŽDÁ manipulace s tachometrem trestný čin.Zda již nový zákon platí nevím ,/předpokládám, že od začátku letošního roku/ každopádně se dá od letoška očekávat výrazné zlepšení poctivosti.Němci sami o sobě nejsou poctiví dobráci,ale k dodržování zákonů mají z několika důvodů respekt. Podezřelé bazary Turků a jugoušů si půjdou asi dál svojí cestou...
1. 4. 2006 11:20
Re: Re:
Jak říká oddie. Situace je taková, že na záruku nemá vliv kde bylo auto servisováno v případě, že byly dodrženy všechny postupy a použity díly, které výrobce uvádí jako originální či náhradní a mají platnou homologaci v dané zemi (EU).

ako teoria sa to pocuva pekne. prax je taka, ze problemy pri reklamacii vznikaju aj ked auto servisujes v autorizovanom servise a mas pravidelne peciatky v servisnej knizke.

chcem vidiet ako sa postavi autorizovany servis k mojej poziadavke na zarucnu opravu, ked by som mal v ruke iba faktury od, pri vsetkej ucte, garazistu.

ano, ked ta servis odpinka, mozes sa sudit. ale vies ako to fici.

co sa tyka garazistov, su to sikovni ludia (osobne skusenosti napr so xenonom) - hlavne klampiarenske a mechanicke opravy.

nastastie som zatial nemal ziadnu poruchu elektroniky, ale nepoznam ziadneho, ktory by investoval do nakupu diagnostiky a elektronickych schem. nehovoriac o tom, ze ked je porucha v cipe, tak urobi presne to, co autorizovany servis - musi to vymenit.

dalsi dovod, preco autorizovane servisu existuju su skusenosti - kedze im denne prejde rukami vela aut a maju pravidelne informacie od vyrobcu, su urcite typy poruch, ktore oni vedia diagnostikovat z indicii, ktore im povies, takze finalne najdenie chyby je rychle. Garazista moze byt megasikovny, ale ked nema spravne informacie, tak musi hladat, to je cas a to su peniaze.

a na zaver - su ludia, ktori potrebuju prist do servisu, odovzdat kluce, odist s nahradnym autom, vratit sa o 19.00 a zobrat si auto spat. Nehovoriac o tom, ze autorizovany=drahy servis obali volant a sedacky igelitom aby sa to pri praci neuspinilo (vam to mozno pride ako blbost, ale ked mas bezovu kozu, tak s vazelinou sa to nekamarati) A ja uz som dostal auto spat s umastenym volantom.

jednoducho by som to az tak nepausalizoval, ze tie servisy su o nicom. Mam skusenosti aj s takym aj s takym, kazdy ma plusy a kazdy ma minusy.
neregistrovaný "AHOSO_VIDAHO"
31. 3. 2006 23:36
Re: Re:
magicu, a dal by se sehnat software pro win xp na takovou domaci diagnostiku na alfu s obd kabelem??

dik
neregistrovaný "magic1"
31. 3. 2006 22:33
Bez nadpisu
Jak říká oddie. Situace je taková, že na záruku nemá vliv kde bylo auto servisováno v případě, že byly dodrženy všechny postupy a použity díly, které výrobce uvádí jako originální či náhradní a mají platnou homologaci v dané zemi (EU). servisní manuál i přípravky jsou volně k dostání. Naopak, záruka padá v případě, že servis použije výrobcem nepředepsaný postup (například ti dá nevhodnou náplň) i když se jedná o servis značkový.

Takže vždycky je lepší profesionální péče v neznačkovém servisu než diletantská práce značkového dealera a existence značkových servisů je trochu nepřesvědčivá (ale je součástí image značky a jejích příjmů).

Ona ta úroveň značkových servisů není až tak nelogická. Když zjistíš, kolik tam ty lidi berou a za jaký objem práce, tak tě logicky musí napadnout, že kdyby tu práci uměli pořádně, nemuseli by tam otročit za takových podmínek a měli by vlastní dílnu, v níž by za třetinu práce dostali šestinásobný plat a byli by svými pány (i když vezmu v úvahu celkem vysoké investice - jen zvedák stojí ránu, ale vydrží desetiletí; nářadí atd. taky není právě laciný, ale přesto je to výhodnější). Ze zkušenosti ti povím, že všichni šikulové, které znám, mají neustále dílnu natřískanou a není to rozhodně jen cenou.
neregistrovaný "oddie"
31. 3. 2006 19:35
Re: Re:
pretoze ked kupis nove auto, tak ak chces mat zaruku, musis chodit do autorizovaneho servisu

Nebylo by takhle náhodou vhodné se nejprv seznámit se stavem aktuálně platné blokové výjímky, než začneme házet takovéto proklamace? Protože výše uvedené už nějakou dobu není až tak úplně pravda - a ta doba už je poměrně dost dlouhá. I když celkem chápu, že pojem "bloková výjímka" většině lidí nic moc neříká.
31. 3. 2006 14:38
Re: Re:
Abych řekl pravdu, existenci značkových servisů jsem nějak nepochopil.

pretoze ked kupis nove auto, tak ak chces mat zaruku, musis chodit do autorizovaneho servisu.

inak to fakt nema zmysel.
neregistrovaný "oddie"
31. 3. 2006 14:12
Re: Re:
Debilmetr mě nebere, na ten přijdu i bez diag. Mě to zajímá spíš obecně. Raděj bych to měl měl na PC, v servisu je sice Atal, kterej to umí, ale co je doma... No uvidíme, třebas mě do tý doby auta přestanou úplně bavit - i když jak řekl kamarád kterej mě k nim kdysi prakticky přitáh - jak ses v nich jednou začal hrabat, tak už nikdy neskončíš, to ti prostě nedá...
neregistrovaný "magic1"
31. 3. 2006 13:26
Bez nadpisu
Je to normalizovaná OBDII, takže po týhle stránce žádnej problém, funguje to na běžný PC se sériákem a kabelem nebo i na běžných měřičích (Bosch, Atal, atd). Až na to, že třeba debimetr odhalí a zapíše do paměti závad tak z 25 %. Když nastane situace, že auto evidentně nejede jak má a přitom je paměť závad bez záznamu, to potom nastává ten správnej kolotoč. Ale dá se to vyřešit, když člověk ví kde. Je pár lidí a míst, kde to umějí, ale ani jeden značkový servis k nim samozřejmě nepatří. Ale to je asi u většiny značek stejný. Abych řekl pravdu, existenci značkových servisů jsem nějak nepochopil. Díly drahý, práce mizerná a drahá, laky neumí, diagnostiku nedělají - jenom vyměňují díly a často bez jakýhokoliv efektu. Proč tam ty lidi vůbec lezou nějak přestávám chápat.
neregistrovaný "oddie"
31. 3. 2006 09:31
Re: Re:
Já jsem uvažoval, že bych vzal nějakou orvanou a dojetou 1,9TD na díly/vyzkoušení /rozebrání, abych si to auto pořádně prošel a osahal, a pak by se vidělo. Takže by to mohla být klidně TD 75 :-) ten pětiválec nechci. Ale to se všechno uvidí, mám v čem jezdit, a dost možná až to někdy budu řešit, tak už bude aktuálně jen JTD - a nebo benzíny. Nicméně, co je za elektroniku v tom JTD, jak se to diagnostikuje (dá se něco na obyč. PC jako u VW nebo jsou třeba nějaké speciality)? HDI mi domů nesmí - francouzi u mě končej poslední generací komůrek.
neregistrovaný "magic1"
30. 3. 2006 23:21
Re: Re:
No vidíš, a mně neba právě ty komůrkáče. Marea TD 100 (1.9/4válec) a 125 (2.4/5válec) je taky za pusinku, ale se spolehlivostí jsou na tom mizerně. To samý platí o Kappě 2.4 TDS (přímovstřik pětiválec, ale není JTD). Ale když tomu rozumíš a za pár korun si to umíš poladit, tak to může být právě výhra. Já mám z nafty rád tak JTD nebo HDi, ale ty jsou tak drahý, že se to nevyplatí. A hrabat se v takovým obyčejným autě mě rozhodně neba. To má jezdit a jezdit a maximálně tak chtít dolejt vodu do ostřikovačů. I když, i to je už komplikovaný. Otevřít haubnu, zašpinit se o háček, otevřít nádobku, polejt celý motor (neb Ital zásadně tu nádobku umístí tak, aby při jejím otevírání byl 0,5 cm od hrdla ostrý šroub nebo držák něčeho co tam není jen proto, aby se člověk o to mohl pořezat a přes co se absolutně nedá nalít celý obsah lahve do nádobky, protože první polovina musí zákonitě vytýct kolem)... :D
neregistrovaný "oddie"
30. 3. 2006 14:48
Re: Re:
Už dávno nemám číslo, někam jsem ho potratil. Měl jsem ho zapsané, jak ti tehdy ukradli tu Themu či co, kdybych to někde potkal, ale to už je dávno....

Jináč o Maree občas i uvažuju. Je to pro mě sice auto servisně totálně mimo mísu, ale za ty ceny, co se nabízejí... Jinak na inzerci jsem jeden čas taky koukal, ale to co mě nějak rámcově zajímalo - PSA komůrkové nafťáky (Xsara, Berlingo/Partner a podobné) - je tam neskutečně drahé. Asi se tam vyplatí kupovat jen ty Italy. Ale otec možná bude chtít za rok, dva upgradovat šPunťo, on zas jezdí jen v italech. No, uvidíme, musím se taky někdy podívat po těch starých 1,9TD, co v Mareách byly, jak jsou na tom (že bych je třeba začal dělat). Do benzínů se hrabu nějak nerad, to mě nějak neba...
neregistrovaný "magic1"
30. 3. 2006 09:35
Bez nadpisu
oddie> budeš-li potřebovat, brnkni. ale já dám vždycky do googlu hledat vendo a typ auta a vyjedou tisíce odkazů. V létě a nebo na Vánoce je ideální eBay.it. Ale pak to chce rychlou akci (předběhnout Němce). Už jsem takovej střelec, že i platím předem a zatím - musím to zaklepat - ani jeden podvod.

Teď je lepší zajet víc do vnitrozemí, kde ještě Němci nekoupí co vidí (třeba Janov nebo na druhý straně pod Benátkama). je to tam lacinější (teda nejlevněji je na Sicílii, ale tam bych nekoupil ani kolečko na hnůj). Ale potřebuješ-li malýho nafťáka, tak to tam není zase až tak úžasně laciný, spíš jde o technický stav.

Nejvíc se tam vyplatí auta těsně před technickou, 8 a víc let starý, střední a vyšší třídy (se kterýma se na tom úzkým pobřeží blbě parkuje) a benzin. Za 900 Euro AR 155 2.0 16v TS, za 4000 Euro AR 156 TS, za 1200 Euro Marea 1.8 SW, za 1.000 Euro Dedra 1.8 SW 16v, za 1400 Euro Punto GT, za 360 Euro přes ebay.it Delta 1.6 - no nech je tam! A to měly všechny tyhle auta úplně nový rozvody, náplně, originál lékárnu, lano, sady žárovek, atd. Nabývací doklady a serviska + klima (vždycky snad čerstvě naplněná) samozřejmostí. To jsem tady nebo v Německu u 8-10 let starýho auta v životě neviděl. Žádný vůle, žádný problémy, člověk leje benzin a jezdí. Nejnákladnější zásah byla zatím výměna gum + kotoučů a desek. Teda nepočítám-li tu moji Q4, která dostala nový systém přepouštění vzduchu, lepší turbo, má objednaný závodní brzdy, ECU...

Ale to je úchylka... :-)

Jenom je škoda, že je tam takovej administrativní bordel. Jedno auto je odhlášený za 2 hodiny a bez problémů a jiný za 2 měsíce a ještě nesouhlasí polovina údajů. V tomhle jsou Němci nebo Švýcaři zlatý! Ale jedna známá říkala, že třeba i vyberou přes net auto někde z jižní části IT a ten koncesionář jim ho nechá poslat do Brenera, protože oni ty auta pořád převážejí jako kočka koťata. Divná země...
neregistrovaný "dabel"
29. 3. 2006 15:50
Bez nadpisu
No tak oni su v Nemecku bazare a bazare, ze ano... ked sa clovek prebehne po takej Wasserburger Landstrasse v Mnichove a popozera lokalne bazary, tak tam kupi auto len uplny samovrah a pripominaju mi auta v AAA Auto - a potom mame aj solidnych dealerov, kde aj ta ponuka vyzera trosku inak... obe aktualne auta som kupil v Nemecku, obe od solidnych dealerov a ziadny podvod som nezbadal - kupodivu ani podvozok nemali rozmlateny (u Hondy sa ma na STK pytali, ze ci ide o nove auto), kilometre nestocene, dokonca aj servisne knizky boli prave... Holt ale neboli to trojrocne auta za 2500EUR, ze ano...
neregistrovaný "oddie"
29. 3. 2006 14:58
Re: Re:
Ses zas nějak rozohnil, Magicu. Nejezdíš tam náhodou něco nakupovat, k někomu do té sev. Itálie? Kdybych náhodou výhledově něco sháněl, kontakt se hodí, i když zrovna auta co mě zajímaj tam maj obecně drahý...
neregistrovaný "magic1"
29. 3. 2006 09:15
Re: Re:
matuS> No, právě! A proto tam jsou dnes pravomoci finanční policie tak široké, aby se podařilo zúžit šedou ekonomiku. A podle čísel se jim to opravdu daří, ale na rozdíl od nás nasadili metodu cukru a biče (nejen tedy biče:). A s tou zmrzlinou to není sranda - opravdu bys podle jejich zákonů měl mít stvrzenku na COKOLIV, co koupíš (výjimkou je mýtné na dálnici). Jsi podle jejich zákonů povinen si o ni říci, pokud ti ji prodávající sám nevystaví automaticky. To platí i pro restaurace a veškeré platby na území IT. Postihován podle jejich zákonů pak může být nejen prodejce, ale také zákazník!!!

A takové ty "drobnosti" jako přejezd s nepojištěným autem z dílny domů jsou tam naprostou a totální sebevraždou...
27. 3. 2006 09:35
Re: Re:
Asi jsi to nepochopil, jsi takovy vecny oponent, vid.

Poukazoval jsem na to, ze v Nemecku je to podvod, kdezto u nas legalni.

chcel som poukazat na to, ze je naivne si mysliet, ze v nemecku nestacaju tachometre. to ci na to zakon je alebo nieje je pritom uplne vedlajsie.

a sudny znalec povie to, kolko mu zaplatis.

v Itálii musí mít člověk stvrzenku i na zmrzlinu, když jej finanční policie zastaví na ulic

neviem ako je to teraz, ale kamarat jazdil v 90tych rokoch na kamione po taliansku a slusne sa zarabalo na potvrdenkach od nafty - vydavali sa rucne napisane a taliansky pumpar ti napisal tolko, kolko si chcel...
neregistrovaný "magic1"
27. 3. 2006 09:09
Re: Re:
Úmyslně uvést jiného v omyl s účelem vlastního obohacení je trestný čin podvodu podle §250 Tr. zákona i u nás. A nejmíň 50 % aut v našich autobazarech má na ukazateli jiný stav km než je skutečnost. Jsou země, kde se to prostě nedělá, protože zisk je nulový a riziko obrovské (Itálie, Švýcarsko) a jsou země, kde to dělají jak na běžícím páse (Německo, Rakousko). Je to otázka vymahatelnosti práva dané země (v Itálii musí mít člověk stvrzenku i na zmrzlinu, když jej finanční policie zastaví na ulici, kdežto Turci v Německu jsou stejně mimo zákon tak jako tak a jestli jim hrozí o 6 důvodů k vyhoštění víc je jim fuk). Až budou zákazníci víc koukat na konkrétní stav auta (a to hlavně zespoda) a ne na ujeté kilometry, tak se taky bude podvádět míň.

Podle informací mého známého například kolem Bolzana koncesionáři odbaví cca 6 kamionů ojetin denně. Skupují to tam Turci, vozí do Německa, tam přečíslují tachometry a vyrobí falešné servisní knížky a auto prodají o 2-3.000 Euro dráž, než bylo v tý Itálii. Standardní situace: koupíš v Mnichově 8 let starý auto se serviskou z Mnichova, podle níž má najeto jen po Německu 78.000 km a potom přijedeš v Česku do servisu, ŘJ ihned bonzne stav ujetých km na 248.963 a podle VIN zjistíš, že to bylo prodaný v Itálii u toho a toho koncesionáře. Tomu zavoláš a on ti řekne, že to auto bylo na odpis za 750 Euro.

Nemusíme chodit ale až do Německa. V Brně vozí takovýhle odepsaný auta AZZURRA2. Brněnský bazaristi tam ty auta kupují, přetočí tachometry, zašantročí servisku nebo ji zfalšují (za 200,- se dá objednat čistá a nová; mám jich doma taky pár), servou I a potom se ziskem 20-60.000 Kč prodají dál. Stačí jen porovnat nabídku Azurry a těch bazarů...

Všechno vychází z toho, že Itálie má asi nejlepší silniční síť v Evropě a žádná sůl nebo díry se tam nevyskytují, takže i vrak tam vypadá moc pěkně a nic moc v něm nemlátí (prvních 30 dní). Navíc díky tomu, že při prodeji 6 a více let starýho auta dostává Ital výraznou daňovou slevu na nákup novýho, jsou tam ty auta laciný, protože je tam majitel nechává v podstatě zadara a zákazníkl platí jen provizi a náklady na prodej.
neregistrovaný "Hrouda"
26. 3. 2006 22:38
Bez nadpisu
one-Z: Většinou by se stáčet nemělo, spíš byl měněnej tachometr, nebo je možné, že se poškodil náhon a nikdo ho nemenil, to jen odhaduji. 350000 na 7 let je dost hraničních, víc to asi nemělo, ale to je jedno.

Já to ale s tím kupoval, bylo to za dobrou cenu a to auto jelo jak z praku, z vejfuku ani malá babka, prostě moc pěknej Mercedes W124 300TDT 24 ventilů, nejlepší motory MB, kombík s klimou a automatem a další výbavou asi za 6000 Eur. Stejně jsem ho prodal, zklamala me absence turba i kdyz to melo 136 koni, ten zatah hlavne s vlekem me nejak nebral.
neregistrovaný "Dusan_"
26. 3. 2006 18:36
Re: Bez nadpisu
Za ty nervy to opravdu nestojí, stojí za to nakupovat u renomovaných prodejců. Podvodníci s auty jsou po celém světě. Milan.

To by jsi pak ale nemohl koupit v CR vubec zadne auto. >:D
neregistrovaný "one-z"
26. 3. 2006 14:51
Re: Re:
Hrouda: by mě zajímalo, za jakým účelem to někdo stáčel, když to stejně při prodeji řekl :?: V tom bude něco jiného, ale nevim co :D
neregistrovaný "Hrouda"
26. 3. 2006 12:17
Bez nadpisu
Asi jsi to nepochopil, jsi takovy vecny oponent, vid.

Poukazoval jsem na to, ze v Nemecku je to podvod, kdezto u nas legalni.

Kdyz budes chtit dokazat, ze ma auto vic, nez je deklarovano, obratis se na soudniho znalce, ktery posoudi podle znaku opotrebeni a ostatnich indicii jestli probehla manipulace ci nikoliv, jestli auto bylo bourane atd.. Samozrejme primerene, rozdil 10% rozdilu km se asi nepozna a ani to nikdo nepitva. Osobne vsechny auta co jsem mel a mely pretoceny tacho mely nejak poskozeny citac km. Treba nesedely cisilka na miste, preskakovaly atd.

Ja jsem asi pred dvema roky privezl Mercedes r.v.1996 tacho 170 a prodejce v Kolíně nad R. hned hlasil, ze ma najeto 360 tis. A taky nebyl určitě rozený Němec. Na autě to nijak vyrazně moc videt nebylo.
26. 3. 2006 11:38
Re: Re:
sudne konanie je vzdy otazka dokazov.

ako chces dokazat, ze auto malo stoceny tachometer?
neregistrovaný "Hrouda"
26. 3. 2006 11:15
Bez nadpisu
Asi jako u nás - někdo krade a loupí a někdo ne. Ale nic to nemění na tom, že "pachatele" v Německu můžeš udat a on bude mít problém se zákonem, který může vést až ke ztrátě svobody a tady je to legální a v pořádku. Pravděpodobnost, že si to tam někdo dovolí je velmi malá.
26. 3. 2006 08:41
Re: Re:
tak to sa dost mylis, vzhladom na to, ze dost vela bazarnikov su tam cigani z turecka a pakistanu, tak to so stacanim vyzera ako u nas.
neregistrovaný "Hrouda"
26. 3. 2006 08:08
Bez nadpisu
Podvod s autem, např. utajená manipulace s kilometry je v Německu trestným činem, za který se může jít i sedět. Nikdo si to tam netroufne ani když jde o export.

Už aby byl podvod trestným činem i u nás :?
neregistrovaný "Milan Meliš"
25. 3. 2006 21:06
Re: Bez nadpisu
Za ty nervy to opravdu nestojí, stojí za to nakupovat u renomovaných prodejců. Podvodníci s auty jsou po celém světě. Milan.
neregistrovaný "Jirka6"
24. 3. 2006 11:17
Bez nadpisu
Díky moc

Tak ne do německa, ale na slovensko nebo do Polska.

To bych býval neřekl.

:D
neregistrovaný "oink"
24. 3. 2006 08:09
Bez nadpisu
Jirka6: Podivej se na Autorevue, dneska vysel clanek na toto tema i se srovnanim cen. Octavia tam je.
neregistrovaný "Jirka6"
24. 3. 2006 07:04
Bez nadpisu
Ahojte,

myslíte, že má smysl dovést - koupit nové auto v cizině (Německu)?

Zdá se mi, že Škoda Octavia, po které pokoukávám, tam vyjde na naše levněji, taky tam musí více bojovat s konkurencí než tady.

Má to vůbec cenu za ty nervy, zjišťování, dovozní náklady a poplatky???

Přemejšlel jste někdo o něčem takovým???

Čau
neregistrovaný "hajo1"
23. 3. 2006 21:00
Bez nadpisu
Ta pojistka není podle spolkovýho státu,ale podle pojištovny.Ted jsem dělal 2 auta ve Zwickau a pojistka stála 62 euro na 14 dní +15 značky.A potom ještě zhruba 40 euro přímo na uřadě.Tenhle rok jsem u nás na uřadě nepřihlašoval,ale 1500 se platilo jenom za škodovky,jinak 2000+800 ty značky.A nevěřím,že by náš uřad zlevnil.Ale jinak dovoz hračka. >:D >:D
neregistrovaný "JakeAR146"
21. 3. 2006 17:56
Úřad
Ještě dodatek, na úřadě to stojí: 1500 dovoz a 800 přihlášení = 2300,-
neregistrovaný "JakeAR146"
21. 3. 2006 17:40
SRN
Ceny pojištění se liší podle spolkových zemí. Někde se dá auto pojistit i jen na týden (40 Euro), jinde ne a minimální pojistná doba je 14 dní (76-90 Euro) + 15 Euro převozní značky.
neregistrovaný "hajo1"
17. 3. 2006 12:39
Bez nadpisu
Dneska už je dovoz hračka.Najdeš v německu auto,zajdeš s majitelem na uřad,on si to odhlásí,ty si zajdeš udělat pojistku,je to vždy u uřadu.Na 15 dní stojí 62 euro + 15 euro značky.Pak na tom uřadě ti udělají papíry.Je to na stejném místě kde majitel odhlašuje.Zkontrolujou VIN a jedeš domu.Ale musí mít auto platnou technickou v německu.U nás uděláš dovozovou technickou,stojí zhruba 1500 kč i s emisema.Pak zajdeš na uřad.Tam to stojí 2800 kč.
neregistrovaný "dnsr"
15. 3. 2006 08:23
Re: Dovoz ojetiny ze SRN
zkus toto:

[odkaz]

[odkaz]
neregistrovaný "Vodik"
8. 3. 2006 23:09
Dovoz ojetiny ze SRN
Mohl by mi někdo přesně popsat, nebo napsat kde najdu podrobné informace k individuálnímu dovozu auta ze SRN? Postup odhlášení, převozní značky, povinné ručení, poplatky a úřední dny a hodiny na úřadech v německu? Dále kolik přijde přihlášení u nás, vč. technické a emisí a nevím co je ještě třeba a zda se platí polatek za likvidaci?

Mělo by to být auto vyrobené v EU, r.v. 2004. Předem mockrát děkuji za každou dobrou radu.