Novinky
0
pokud nato sahli od firmy Prodrive tak to musi byt poradny rozdil na vozovnce. Jen jeste ten motor by mohli naladit. :yes: :yes:
oni znizuju hmotnost a pridaju tam predne zasterky??? :no: >😒] >😁
Zase tady budeme číst podobné superzprávy - včera o kožence a fialovém laku v nějaké Lancii, dneska o vylehčené Alfě. Mohla by redakce napsat, jaké koberečky se budou letos dávat do Focuse a jaký je rozdíl v hmotnosti, když se do Tiguana nedá plnohodnotná rezerva, ale jenom kit na opravu? :no:
A co keby sme teba poslali na vahu a zistili kolko to urobi ked ti do hlavy implantuju aspon nejake mozgove bunky...myslis, ze budes tazsi? lebo sa tu vyjadrujes ako odlahceny pako na n-tu...ked si zaujaty proti talianom nechapem preco pises pod clanky o talianskych autachm, naco ich vlastne citas a preco tu robis zlu krv..sa zamysli :no:
Lepší číst tady toto než koukat na ten kýč Golf upravený samotným výrobcem. Pravda, ten měl úprav daleko více než tahle Brera, ale ta je ma k dobru, zatímco Golf je měl pro tvorbu kýče.
Vzpamatuj se. Nelíbí se Ti, tak to nečti. Vlastně nikdo Tě nenutí na tenhle server ani chodit, číst, klikat.
Vzpamatuj se. Nelíbí se Ti, tak to nečti. Vlastně nikdo Tě nenutí na tenhle server ani chodit, číst, klikat.
Brera odlehčení určitě potřebuje. Ale tohle je bída. To by chtělo alespoň o 200 kg. Ty dynamické parametry jsou tristní...
Masírka - to je ten výraz, který mne napadá, když se podívám na Breru. I když se mi svou koncepcí nelíbí (napůl kupé, napůl nafouklá hatchback) nelze mu upřít velkou dávku originality a šarmu. Jenže potvrdilo se, že ne vše co se blejská zlatem je. Bohužel jízdní a dynamické vlastnosti zůstaly daleko za očekáváním. Brera se prostě tak trochu nepovedla a čekat od tunningu Prodivu zázraky není na místě. Snad pojede lépe, ale ze stínu svého designu motoricky ani podvozkově nikdy nevystoupí... ;-\ Je to škoda, tady italové tak trochu propásli šanci postavit opravdu špičkové kupé pro širší řidičskou veřejnost... :-!