Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Alfa Romeo Brera S: odlehčení podle britského receptu - nové foto

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 27. 5. 2008 • 04:16
13
13
Zobrazit náhledy (13)
Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera Alfa Romeo Brera
Britské zastoupení automobilky Alfa Romeo připravilo ve spolupráci se společností Prodrive upravené provedení modelu Brera. Pod velkým písmenem S se ukrývá radikální snížení hmotnosti a nově nastavený podvozek.

Brány společnosti Prodrive má opustit série pětiset vozů Alfa Romeo Brera S, které jsou založeny na letošním faceliftovaném provedení s motory 2.2 JTS a 3.2 V6 JTS. Inženýři společnosti Prodrive se tentokrát nezabývali zvyšováním výkonu, ale svou pozornost zaměřili na snížení hmotnosti vozu a nové nastavení podvozku.

Při odtučňovací kůře se podařilo snížit hmotnost Brery s motorem 2.2 JTS o 35 kg. U provedení s motorem 3.2 V6 JTS, které má pohon předních kol, tisková zpráva uvádí pouze skutečnost, že automobil je nyní o 100 kg lehčí než model 3.2 V6 JTS Q4 s pohonem všech čtyř kol. Odlehčení je doprovázeno přepracováním podvozku. Zde došlo na výměnu tlumičů i pružin, úpravy uložení zavěšení kol a použití silnějších stabilizátorů. Po úpravách podvozku je nyní Brera S o 10 mm blíže k asfaltu.

Alfa Romeo Brera S s motorem 2.2 JTS disponuje výkonem 136 kW (185 k) při 6500 ot./min. a točivým momentem 230 Nm při 4500 ot./min. Tyto hodnoty stačí k dosažení 224 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,6 s. V případě motoru 3.2 V6 JTS je k dispozici výkon 191 kW (260 k) při 6300 ot./min. a točivý moment 322 Nm při 4500 ot./min. Šestiválcová Brera S má maximální rychlost 248 km/h a z 0 na 100 km/h akceleruje za 7,0 s.

Exteriér vozu je prakticky beze změn a Brera S se od ostatních verzí odlišuje pouze svým nižším postojem a standardně dodávanými devatenáctipalcovými litými koly ve stylu modelu 8C Competizione. Interiér je rovněž prakticky nezměněn a nové jsou pouze hliníkové pedály a plaketa se sériovým číslem vozu.

Témata
28. 5. 2008 10:29
Re: Proboha už zase!
S tou kozenkou u Lancie jsi trosku ujel, ne? >:D A jinak no a? Porad lepsi nez zpravy o tom, ze napr. ve skodovce vymenili ridici jednotku na sterace za stejnou od jinyho vyrobce...
28. 5. 2008 10:28
Re: Proboha už zase!
EDIT: sorry, spatny prispevek k reakci...
Avatar - Ronault.
27. 5. 2008 10:37
Re: Proboha už zase!
Lepší číst tady toto než koukat na ten kýč Golf upravený samotným výrobcem. Pravda, ten měl úprav daleko více než tahle Brera, ale ta je ma k dobru, zatímco Golf je měl pro tvorbu kýče.

Vzpamatuj se. Nelíbí se Ti, tak to nečti. Vlastně nikdo Tě nenutí na tenhle server ani chodit, číst, klikat.
27. 5. 2008 10:08
Re: Proboha už zase!
moje slova... tady na tom serveru musí psát o každém P.R.D.u :no:
Avatar - MajoThePuk
27. 5. 2008 09:03
Re: Proboha už zase!
A co keby sme teba poslali na vahu a zistili kolko to urobi ked ti do hlavy implantuju aspon nejake mozgove bunky...myslis, ze budes tazsi? lebo sa tu vyjadrujes ako odlahceny pako na n-tu...ked si zaujaty proti talianom nechapem preco pises pod clanky o talianskych autachm, naco ich vlastne citas a preco tu robis zlu krv..sa zamysli :no:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku