Testy
No popravdě řečeno čekal jsem trochu víc. Tohle mi moc jako novinka nepřipadá. Je to takové liftované Aveo, které bylo pro změnu liftem Kalosu. A popravdě řečeno, Jak Aveo tak i Kalos vypadaly lépe. Tohle má těžkopádný předek ve stylu Epicy který se k takto malému vozu nehodí a velice lacině, až pouťově vyhlížející interiér. Cena v základu není špatná, ale v porovnání s například Getzem mi auto celkově přijde horší. Uvidíme jak se bude prodávat, ale trhák z něj asi nebude. Momentálně je pro mne vítězem mezi korejskými supermini jednoznačně I10. A uvidíme jaká bude I20 (nástupce Getze) případně nástupce KII Rio...
Uprimne receno je mi naprosto lhostejne kdo je viztezem mezi korejskymi vozy- asi srovnatelne jako kdo vyhral Svetovy pohar taznych psu v Gronsku
Vadere, chlape a já myslel že jsi kynologická kapacita...😄) Jinak hezké ráno vinšuju, jak se vede??
Vyborne jen bych dneska nejradsi nebyl v praci😄 . Vcera jsme byli na grilovacce- plznicka a vyborne hovezi....
To mě se taky dnes do háku nechtělo... Ale stejčky a plzničku bych si taky dal... Vadere ještě se vrátím ke včerejší debatě - co takhle kombík 9-3?? Ten by vám nevyhovoval??
Ja bych v nem zacal okamzite zavodit znam se - stejne jak se 159 tyto dve auta na mne proste tak pusobi
Nezačal. pořiďte slabší variantu nafty a nebudeš mít choutky závodit. a myslím že i ženuš by ti to rychle zatrhla... 😉
To si myslis 😉 . Je smutnou pravdou ze mlada neni moc velka fanynka dynamicke jizdy s vyuzitim plneho potencialu vozu 😒
ak bych pro tebe měl jednu opravdu šalamounskou nabíku (ako by povedal daniel) Nechte si koupi Roomstera. Je pomalý, vzadu kufr jak v dodávce v tédéíčku, na hlínách, s křídlem... no řekni chtěl bys ještě závodit?? Ode mne bys dostal pěkné potahy od vietnamců (rozuměj leopardí) a náležitě huňatý potah na volant... >😒]
Co beres v posledni dobe za svinstvo 😉
ale nic, jen tak blbnu. svou dávku alkoholu (pivka) si nechávám až na večer... 😉 Ale zeptám se tě na jinou věc - prodávala se kdy v čr taková ta chevroletí kreace s názvem tuším Saab 9-7???
Individualni dovoz nebo pres Denker- stejne to bylo v cele Evrope - byl to model specielne pro USA
čoveče vadere, zavzpomínej, co bylo tvé první auto??
Skoda Felicia GLXi- zelena metaliza, 14 hliny, manualni stresni okno, radio s CD, el. okynka a central
tos ještě sedlal slušný dělo... 😉 já měl vyblitě žlutej škodylak 120, puklice z Maďarska, chlupatej volant, rádio Intersonic bez kazeťáku a švihadla na všech okýnkách... >😒] a jako bonbonek pak zadní roletku, ta byla jak z eS klassy... 😉
jo potahy koženka a na nich masážní kuličky... 😉
Ve vozech rady Skoda 120 jsem jel naposledy v roce 1990- pask si otec koupil Sierru. Jinak clovece na tu Felicii vzpominam hrozne rad ( byla jedna z poslednich predfaceliftovanejch) a to i pres to ze uz kdyz jsem ji v 2001 daval pryc a kupoval Civica Coupe tak byla priserne shnila
Následoval Golf G60, pak Felda GLXi, Citroen Xsara a nakonec A4... Nejradějivzpomínám na toho golfíka... 😉
Golf G60 bylo co to mi nic nerika ( tovarni uprava??? )- mam nejakou mezeru
kompresorová 1,8 - 116 kW. Taková trochu jiná varianta GTI. rychlá jak blesk a taky trochu přemotorovaná...
Kompresor nebo Turbo? To byl GIII.?
Byla to GII skutečně s kompresorem.
GII? Tak to muselo byt brutalni S/M to auto samo je silene lehke a jeste 116kw motor dopovany kompresorem.
[odkaz]
je nádhernej.... 😉 nechal bych si líbit...
Nejen ze hezky vypada ale ma i skvele vnitrosti, sametovy hlas, ostre reakce a umi byt hodne ostry 😉
Ve které třídě vlastně je? Je to konkurent i10 nebo i20? Osobně mi připadá spíš jako že patří do třídy dvacítky. Nebo možná někam na pomezí mezi nimi? Protože rozměry sice na tu vyšší má, ale vnitřním prostorem je to miniauto. Asi to moc trhák nebude, ani současná Avea skoro vůbec nepotkávám.
Já bych řekl, že to cílí na Getze (I20). Konkurentem I10 je zastaralý Spark (Matys). Víš kde těhle potvor jezdí (kupodivu) opravdu hodně?? V Trutnově. Během hodiny jsem jich potkal šest. Řidiči vesměs ženy anebo důchodci... 😐
Tak do Trutnova se z Brna fakt nepoženu, abych se podíval >😁 Myslím, že vzhledem k designu a vlastnostem se ani spektru řidičů nedivím.
Táta měl jednou jako náhradní auto, když měl svou corsu v servisu, právě aveo 1,4. Stěžoval si, že to auto je líné a neobratné. Sice jelo rychle, ale týden trvalo, než tu rychlost dosáhlo.
Na Getze rozhodně nemá.
Táta měl jednou jako náhradní auto, když měl svou corsu v servisu, právě aveo 1,4. Stěžoval si, že to auto je líné a neobratné. Sice jelo rychle, ale týden trvalo, než tu rychlost dosáhlo.
Na Getze rozhodně nemá.
Vsak taky v Trutnove mas Chevroletacky autosalon, takze se neni cemu divit... 😄 Co se tyce, "zastaraleho Sparka" (Matize), je to nejprodavanejsi auto sve tridy lonskeho roku, takze odhadnout uspech "noveho" Avea se neodvazuji ani ja. :-!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ceny sou teda jiný..ofiko ceník...aveo lt 1,4 stojí 294900,-...
jediné čo sa mi nepáči je umiestnenie loga chevrolet na dolnom ráme "grilu"..úplne sa to tam nehodí, mali ho dať doprostred masky