Ty zadní světla jsem považoval za nejslabší místo toho auta, ale jinak si myslím, že to auto potřebuje pořád celkovou změnu. Už se těším na novou generaci.
BTW Kdy příjde 608? 607 je už velice staré auto...
delphe a jak jsi přišel na to, že 407 je VELICE staré auto?? Ono zas tak staré není, ale lift mohl být výraznější. Imho někde jsem už skicy 408 zahlédl... jen si vzpomenout kde. :-|
Nejvic si pamatuji jak jsem potkal tmave modre- a malem jsem boural bo za volantem jeste navic sedela dokonala luxusni blondyna >:D . Chci ovsem mistoprisezne prohlasit ze to je davno ( asi pred mesicem)
Já mluvil o 607, že je stará, ne o 407. 407 Je pěkné auto, ale v dané třídě bych šel spíš k mazdě, pak asi hondě, fordu.. a peugeot by byl až někde dál i C5 se mi líbí mnohem více....
Jen jsem vytahl to, co je momentalne k dispozici :-)
U P608 pujde o posun smerem ke kategorii "pseudokupe", videl jsem jeste jeden obrazek, ale tam autor vychazel natolik okate z linii CLS, ze se ani nesnazil zamaskovat bocni prolisy...zrejme ve stylu rceni "francouzsky Mercedes". Btw.: za chvilku me sepsuje jeden "ciselny" kolega, ze obrazky jsou lzive a ja si vymyslim :-) .
Jéje, to nám to ale sluší! :yes: Několik drobných změn a dějí se věci.. Velká pochvala za Euro 5 a za ty 18/235! Ty jsou parádní a drží jako lepidlo ;-)
Ještě by to chtělo obrázek interiéru, zdalipak se designéři pochlapili a udělali něco s tím středovým panelem!
Moc pěkné! :-!
Decentní úpravy zevnějšku, to je o.k., v tomhle směru povedený facelift. Ale kde jsou nové motory, benzín, proč tam není 1,6 turbo z 308ky, kde je nějaké 2,0 turbo nemluvě o novém nebo inovovaném šestiválci. A co převodovky, nějaký nový automat, nové lepší manuály? Nic. Jasně, že většina 407ček se prodá v naftě a s manuálem, ale pokud má být to auto ještě pár let konkurenceschopné, ty výše zmíněné věci mu budou chybět. :-!
To dostane asi až nový model, otázkou je totiž taky zástavba toho všeho do současného motorového prostoru. V rámci liftu těžko předělají celý skelet auta.
Mě spíš zaráží ty nízké prodeje u kombi, což je oproti ostatním ve třídě docela úlet mimo. Zřejmě tenhle typ se moc nelíbí.
Nerozumím těm problémům se zástavbou. Čtyřválce různých velikostí tam montují, šestiválec taky, převodovky vč. automatu mají také. Jde jen o to, že by měly být v tomto směru nějaká vylepšení, novinky. Nebo jsi měl na mysli, že místo 2,2i nelze do motorového prostoru namontovat 2,0 turbo? :-O
To je jako se Superbem. Taky do jeho motorového prostoru nejde šestiválcové TDI. 407 je konstruovaná na motory, které byly v té době a je docela dobře možné, že současné jsou rozměry, uložením, konstrukcí a vším prostě takové, že se do motorového prostoru nedají vhodně uložit. Netvrdím, že to je zaručeně tak, jen jedna z dalších možností.
No vidíš, a do 407 jde i velký V6 dýzl. Ne, o tom to není, místa je dost, a ani nechci aby tam strkali něco většího, ale ten stávající benzínový V6 je už pasé, a benz. čtyřválce, ve srovnání se špičkou také. Prostě se divím, že faceliftu nevyužili jako šance na vylepšení nabídky motorů resp. výměnu za nové. Třeba tu 1,6 turbo mají, a to je skvělý motor.
Montáž motora nie je len o priestore. Je aj o jeho tvare, ťažisku, umiestnení a type montážnych bodov. Kľudne je možné, že na nových a vylepšených motoroch preriešili tiež ich zavesenie, odtlmenie vibrácií a podobne, a nestojí im to za investíciu, aby robili dve verzie (pre stávajúci aj nový model).
Ktovie, možno si lepšie motory nechávajú ako zálohu pre 408. ;-);-)
Naprostý souhlas. Také jsem očekával, že se tam 1.6THP se 110kW objeví navíc s novým 6-kvaltem, ale ono nic. Tenhle motor do 407 je takřka povinnost, 2.0 se 100kW by mohli zcela vypustit, stejně jako 2.2 16V. To je momentálně jediná rozumná volba v benzinu. Oproti 2.0 má 6° převodovku. Přesto je mezi 2.2 a V6 výkonová mezera, kterou je třeba vyplnit nějakou 2.0 Turbo. Tedy motor s výkonem okolo 170koní a dostatkem momentu v nízkých otáčkách, který se hodí k celkovému charakteru vozu více než točivá atmosféra.
A pak je tu V6, kapitola sama. Z tří litrů produkovat dnes jen 210 koní je opravdu průměr. Navíc je motor doplněn 6° automatem. Převodovka je to sice moderní, ale sráží celkovou dynamiku vozu, který s touto motorizací není žádná lehká váha. A tak jeho výkony na papíře ve srovnání s 2.2 nejsou nijak oslnivé. Jediným důvodem je, že zákazník chce zkrátka automat. Jako bonus dostane sametový a dobře znějící třílitr. Motor by potřeboval aspoň 30 koníků navíc.
Jinak je dobře, že přední partie jsou nezměněny. 407 tato tvář sedí ze všech nových peugeotů nejvíce.
Prostě laguna se zvenčí nepovedla, přiznejme si to. O kolik má hezčí interiér, o to ošklivější je z vnějšku. Nejvíce je to vidět na případě varianty kupé, kde ta nemožná příď doslova hyzdí jinak poměrně čisté a vyvážené boční linie vozu...
Tohle jsem si o Laguně myslel taky,ale jen do té doby,co jsem jí viděl živě...
Na Lagunu se nemůžeš dívat jen na fotkách,tam někdy skutečně vypadá jak mongoloidní jedinec,ale ve skutečnosti... :yes:
Avantime jedna stojí na parkovišti před naším domem. Vídám ji prakticky denně, dívám se na ní, snažím se zvyknout si a ono nic. Ba naopak. Ten předek je hrozný nemohu si pomoct. Zato interier se mi z trojice francouzů líbí nejvíce právě v Laguně. A bohužel, co se týče vnějšího vzhledu, většina lidí se k němu nestaví zrovna s nadšením... :-|
zato když jsem viděl na fotkách mazdu 6 a potom v reálu tak jsem si řekl wow to je sakra větší krasavice než na fotkách.. u laguny stejná reakce jako u tebe :yes:
Novy Avensis bude tvarove vyhranenejsi s ostrejsimi hranami a decentnim odkazem na L-Finesse z Lexu, vcetne lehce prizvednuteho oblouku druhych zadnich dveri koncici ostrou hranou ve styku s ramem okna. Posuzovat nynejsi vybehovy model by nebylo fer. Nota bene me prekvapuje kolik zakazniku tohoto tvaroveho duchodce za dobu jeho vyroby koupilo. ;-)
není to zlé, ale oproti stávajícímu důchodeckému designu možná až moc odvážné. Trochu se to podobá Nissanu Primera, který také předběhl svou obu a přes nesporné kvality si lidé na jeho design moc nezvykli. Tady by to mohlo dopadnout podobně... :-!
Jediné, co se mi na nové Laguně líbí je, že vypadá menší, než ve skutečnosti je. Oproti mohutně vyhlížejícímu Passatu a Mondeu je to úplně jiné kafe. Ty dvě nafouklé obludy opravdu nemusím. Naživo jsem ji viděl, ale oproti dvojce mě prostě neoslovila. O to více mě mrzí, že nový Mégane se inspiroval u ní, současný vzhled se mi líbí.
Zajímavej postřeh Michale. A řekl bych že i pravdivej. Ona sice Laguna je o něco menší než oba němečtí rivalové, ale jakousi optickou lehkost ji nelze upřít. Ono stejně to platí také třeba v případě noého Accorda, C5 anebo Mazdy 6. Mě osobně se ona honba za nárůstem velikosti nelíbí. Jsem názoru, že střední třída by měla končit někde na 4,7 metrech. Více už ne. Ostatně na téma Oktávie páté generace která překoná pět metrů na podvozku Golfa VIII už jsem tu jednou psal... :-!
Je menší, ale na pohled vypadala jako ještě menší auto a já mám pro mrňata slabost. Mazdičku jsem zatím viděl jen velmi letmo před autosalonem, nebyl čas zastavovat a prohlédnout si ji zblízka. Accord a C5 jsou pro mě neznámé, počkám si, až se objeví první kousky. Mondeo je ovšem pro mě nafouklá obluda a už se mi naprosto přestalo líbit... a jak dlouho je na trhu? Rok?
Pět metrů na podvozku Golfa VIII >:D No jo, ale taky musíš napsat, že bude mít rozvor 2,66 metru >:D
Mně se osobně Laguna i přes její poněkud nezvyklou příď líbí,obzvláště jí to sluší v kombíku a v Coupé.Ale ani GT není špatné :yes:
Jak jsem se díval na špionážní fotky chystaného Mégane coupé,je tam jasná inspirace studií.Zdá se,že Renaultu nakonec nedošly nervy...
Máme jiný vkus, já spíš ocením tvary Mazdy 6, Peugeotu 207, ale i třeba Golfu nebo Roomstera. U Laguny si ještě chvíli počkám, co mi to auto řekne tak za půl roku. Mondeo mi po roce na trhu (i když jich tady, v Brně, moc nevídám) zapadlo kamsi do ztracena. Ale stejně tak dopadla i jiná auta, třeba Bravo a Grande Punto.
V Brně Mondeo vídám celkem často :-)
Jinak Roomster se mi líbí hlavně zboku,kde je nejdiskutabilnější,Golf je elegantní,ale nevýrazný.Jinak GP a Bravo se mi líbí a ještě se mi neokoukaly.U Laguny je to taky hodně o zvyku...
Já vím o třech nebo čtyřech kombi a jednom liftbacku, jinak nic. A ty se mi fakt nelíbí. Černý pohřebáky, fuj. Už na první generaci Mondea v černé barvě jsme spolužákovi zlatým smývatelným lakem napsali "pohřební služba Cháron".