Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Facelift pro Peugeot 407: Odpověď na Lagunu a C5?

Momentálně služebně nejstarší francouzský sedan střední třídy se v novém modelovém roce, čtyři roky po zahájení prodeje, objeví s několika změnami.
Zpět na článek
26. 5. 2008 12:41
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 5. 2008 13:12
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 5. 2008 13:31
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 5. 2008 13:15
26. 5. 2008 18:46
26. 5. 2008 15:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 15:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 15:27
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 5. 2008 15:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 15:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 17:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 16:01
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 5. 2008 17:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 18:26
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 11:49
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 10:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 11:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 16:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
Avatar - delphino
26. 5. 2008 12:17
to bylo potřebab už dávno
Ty zadní světla jsem považoval za nejslabší místo toho auta, ale jinak si myslím, že to auto potřebuje pořád celkovou změnu. Už se těším na novou generaci.

BTW Kdy příjde 608? 607 je už velice staré auto...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Pierro
26. 5. 2008 12:35
Re: to bylo potřebab už dávno
delphe a jak jsi přišel na to, že 407 je VELICE staré auto?? Ono zas tak staré není, ale lift mohl být výraznější. Imho někde jsem už skicy 408 zahlédl... jen si vzpomenout kde. :-|
Avatar - T613
26. 5. 2008 12:38
Re: to bylo potřebab už dávno
ve tvém šuplíčku? ;-)
musím se designerům omluvit, když přišla 407 nadával jsem jak špaček. Ale P407 přicházím stále více na chuť. :yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 5. 2008 12:41
Re: to bylo potřebab už dávno
407 Coupe je krasne auto kteremu odpustim i ze se narodilo ve spatne zemi. Panove musime 407 pochvalit rychle- za chvili 507 skonci skola 8-s
Avatar - Andromeda
26. 5. 2008 13:03
Re: to bylo potřebab už dávno
:yes: za "časový postřeh"!K autu -> 407 je vcelku vymazlený kousek,a jinde než ve Galii by nejspíše nevznikla ;-)
Avatar - T613
26. 5. 2008 13:09
Re: to bylo potřebab už dávno
coupe jsem viděl na živo jen v černé, a vypadalo velice dobře ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 5. 2008 13:12
Re: to bylo potřebab už dávno
Nejvic si pamatuji jak jsem potkal tmave modre- a malem jsem boural bo za volantem jeste navic sedela dokonala luxusni blondyna >:D . Chci ovsem mistoprisezne prohlasit ze to je davno ( asi pred mesicem)
Avatar - T613
26. 5. 2008 13:19
Re: to bylo potřebab už dávno
pak jsi přiběhl domů, jako Al Bunda přehodil svou holku přes rameno a ze zásuvky jsi vytáhl blond paruku >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 5. 2008 13:31
Re: to bylo potřebab už dávno
Mlada je blocka takze paruka nebyla potreba ;-)
Avatar - T613
26. 5. 2008 13:35
Re: to bylo potřebab už dávno
to máš člověče dobře vymakané >:-[]
Avatar - Pierro
26. 5. 2008 13:21
Re: to bylo potřebab už dávno
nestraš!!! doufej že matelka zavřeli po škole... >:-[]
26. 5. 2008 18:01
Re: to bylo potřebab už dávno
Jo, pěkně se dostává pod kůži, ta nekonečná příď a tlama jsou úžasné. :yes:
Avatar - delphino
26. 5. 2008 16:50
Re: to bylo potřebab už dávno
Já mluvil o 607, že je stará, ne o 407. 407 Je pěkné auto, ale v dané třídě bych šel spíš k mazdě, pak asi hondě, fordu.. a peugeot by byl až někde dál i C5 se mi líbí mnohem více....
27. 5. 2008 07:06
Re: Myslis tento P408? A tento P608?
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Perun
27. 5. 2008 07:23
Re: Myslis tento P408? A tento P608?
Neblázni! >:D ;-)
Ta 608ma nevypadá reálně, ale 408 nese všechny aktuální znaky.. Hm.. Že by se Lehmannových tlupa začala učit? :yes:
27. 5. 2008 07:48
Re: Myslis tento P408? A tento P608?
Jen jsem vytahl to, co je momentalne k dispozici :-)
U P608 pujde o posun smerem ke kategorii "pseudokupe", videl jsem jeste jeden obrazek, ale tam autor vychazel natolik okate z linii CLS, ze se ani nesnazil zamaskovat bocni prolisy...zrejme ve stylu rceni "francouzsky Mercedes". Btw.: za chvilku me sepsuje jeden "ciselny" kolega, ze obrazky jsou lzive a ja si vymyslim :-) .
Avatar - Perun
27. 5. 2008 09:33
Re: Myslis tento P408? A tento P608?
Že se nestydíš, takhle kalamat veřejnost >:-[] :yes:
Avatar - Perun
26. 5. 2008 13:15
Nový oblek
Jéje, to nám to ale sluší! :yes: Několik drobných změn a dějí se věci.. Velká pochvala za Euro 5 a za ty 18/235! Ty jsou parádní a drží jako lepidlo ;-)
Ještě by to chtělo obrázek interiéru, zdalipak se designéři pochlapili a udělali něco s tím středovým panelem!
Moc pěkné! :-!
Rozbalit vlákno
3
26. 5. 2008 18:03
Re: Nový oblek
Hlavně, že příď zůstala ;-) :yes:
27. 5. 2008 07:08
Re: Nový oblek
Cekal jsem na ostreji rezane zadni svitilny...skoda, snad u nastupce ;-)
Avatar - Dinar
26. 5. 2008 13:16
Světla nestačí!
Decentní úpravy zevnějšku, to je o.k., v tomhle směru povedený facelift. Ale kde jsou nové motory, benzín, proč tam není 1,6 turbo z 308ky, kde je nějaké 2,0 turbo nemluvě o novém nebo inovovaném šestiválci. A co převodovky, nějaký nový automat, nové lepší manuály? Nic. Jasně, že většina 407ček se prodá v naftě a s manuálem, ale pokud má být to auto ještě pár let konkurenceschopné, ty výše zmíněné věci mu budou chybět. :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Blue Sun
26. 5. 2008 13:57
Re: Světla nestačí!
To dostane asi až nový model, otázkou je totiž taky zástavba toho všeho do současného motorového prostoru. V rámci liftu těžko předělají celý skelet auta.
Mě spíš zaráží ty nízké prodeje u kombi, což je oproti ostatním ve třídě docela úlet mimo. Zřejmě tenhle typ se moc nelíbí.
Avatar - Dinar
26. 5. 2008 14:03
Re: Světla nestačí!
Nerozumím těm problémům se zástavbou. Čtyřválce různých velikostí tam montují, šestiválec taky, převodovky vč. automatu mají také. Jde jen o to, že by měly být v tomto směru nějaká vylepšení, novinky. Nebo jsi měl na mysli, že místo 2,2i nelze do motorového prostoru namontovat 2,0 turbo? :-O
Avatar - Blue Sun
26. 5. 2008 14:57
Re: Světla nestačí!
To je jako se Superbem. Taky do jeho motorového prostoru nejde šestiválcové TDI. 407 je konstruovaná na motory, které byly v té době a je docela dobře možné, že současné jsou rozměry, uložením, konstrukcí a vším prostě takové, že se do motorového prostoru nedají vhodně uložit. Netvrdím, že to je zaručeně tak, jen jedna z dalších možností.
Avatar - Dinar
26. 5. 2008 15:02
Re: Světla nestačí!
No vidíš, a do 407 jde i velký V6 dýzl. Ne, o tom to není, místa je dost, a ani nechci aby tam strkali něco většího, ale ten stávající benzínový V6 je už pasé, a benz. čtyřválce, ve srovnání se špičkou také. Prostě se divím, že faceliftu nevyužili jako šance na vylepšení nabídky motorů resp. výměnu za nové. Třeba tu 1,6 turbo mají, a to je skvělý motor.
Avatar - Blue Sun
26. 5. 2008 15:25
Re: Světla nestačí!
Asi sami vědí líp, proč to nejde. Já jen nadhodil jednu možnost, je mi buřt po tom, co se doopravdy děje. A když budou chtít, dají tam třeba turbínu.
26. 5. 2008 18:26
Re: Světla nestačí!
Montáž motora nie je len o priestore. Je aj o jeho tvare, ťažisku, umiestnení a type montážnych bodov. Kľudne je možné, že na nových a vylepšených motoroch preriešili tiež ich zavesenie, odtlmenie vibrácií a podobne, a nestojí im to za investíciu, aby robili dve verzie (pre stávajúci aj nový model).
Ktovie, možno si lepšie motory nechávajú ako zálohu pre 408.
;-) ;-)
26. 5. 2008 17:52
Re: Světla nestačí!
Naprostý souhlas. Také jsem očekával, že se tam 1.6THP se 110kW objeví navíc s novým 6-kvaltem, ale ono nic. Tenhle motor do 407 je takřka povinnost, 2.0 se 100kW by mohli zcela vypustit, stejně jako 2.2 16V. To je momentálně jediná rozumná volba v benzinu. Oproti 2.0 má 6° převodovku. Přesto je mezi 2.2 a V6 výkonová mezera, kterou je třeba vyplnit nějakou 2.0 Turbo. Tedy motor s výkonem okolo 170koní a dostatkem momentu v nízkých otáčkách, který se hodí k celkovému charakteru vozu více než točivá atmosféra.
A pak je tu V6, kapitola sama. Z tří litrů produkovat dnes jen 210 koní je opravdu průměr. Navíc je motor doplněn 6° automatem. Převodovka je to sice moderní, ale sráží celkovou dynamiku vozu, který s touto motorizací není žádná lehká váha. A tak jeho výkony na papíře ve srovnání s 2.2 nejsou nijak oslnivé. Jediným důvodem je, že zákazník chce zkrátka automat. Jako bonus dostane sametový a dobře znějící třílitr. Motor by potřeboval aspoň 30 koníků navíc.
Jinak je dobře, že přední partie jsou nezměněny. 407 tato tvář sedí ze všech nových peugeotů nejvíce.
26. 5. 2008 14:06
Incest nad Sénou
Ten název článku ve mě evokuje pocit, že nikomu jinýmu se ani odpovědět nedá.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 15:24
To je všechno???
Záď vypadá luxusněji,ale moc se teda nevyznamenali ;-\ ...
Tohleto chce konkurovat Laguně a C5?
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Blue Sun
26. 5. 2008 15:27
Re: To je všechno???
C5 asi ne, ale Laguně? Bez problémů.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 15:40
Re: To je všechno???
Pokud nevylepšili klasické šrámy v podobě špatné ergonomie a podobně tak asi ne...
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 5. 2008 15:27
Re: To je všechno???
Rekl bych ze Lagune uplne v klidu :-!
Avatar - Pierro
26. 5. 2008 15:34
Re: To je všechno???
Jasně pořadí ve francouzské střední - 1. jednoznačně Citroen C5, 2. Peugeot 407, pak dlouho nic a konečně 3. Renťas Laguna....
Avatar - Blue Sun
26. 5. 2008 15:37
Re: To je všechno???
To se před Avantimem nesmí říkat nahlas!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 15:42
Re: To je všechno???
Ale no tááák.Nejsem bezhlavej fanatik,je fakt,že tu příď mohli udělat líp,ale 407 pořád není tak schopná...
Avatar - Pierro
26. 5. 2008 15:43
Re: To je všechno???
Prostě laguna se zvenčí nepovedla, přiznejme si to. O kolik má hezčí interiér, o to ošklivější je z vnějšku. Nejvíce je to vidět na případě varianty kupé, kde ta nemožná příď doslova hyzdí jinak poměrně čisté a vyvážené boční linie vozu...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 15:46
Re: To je všechno???
Tohle jsem si o Laguně myslel taky,ale jen do té doby,co jsem jí viděl živě...
Na Lagunu se nemůžeš dívat jen na fotkách,tam někdy skutečně vypadá jak mongoloidní jedinec,ale ve skutečnosti... :yes:
Avatar - Pierro
26. 5. 2008 15:52
Re: To je všechno???
Avantime jedna stojí na parkovišti před naším domem. Vídám ji prakticky denně, dívám se na ní, snažím se zvyknout si a ono nic. Ba naopak. Ten předek je hrozný nemohu si pomoct. Zato interier se mi z trojice francouzů líbí nejvíce právě v Laguně. A bohužel, co se týče vnějšího vzhledu, většina lidí se k němu nestaví zrovna s nadšením... :-|
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 17:41
Re: To je všechno???
Ale kdyby tam dali příď ze studie Fluence,nezaznamenali by žádný negativní ohlas,v tomhle Carlos Ghosn trochu "ujel"...
neregistrovaný "Darth_Vader"
26. 5. 2008 16:01
Re: To je všechno???
Taky jsem ji videl v realu a fakt se mi nelibi - je proste takova divna
Avatar - delphino
26. 5. 2008 16:54
Re: To je všechno???
zato když jsem viděl na fotkách mazdu 6 a potom v reálu tak jsem si řekl wow to je sakra větší krasavice než na fotkách.. u laguny stejná reakce jako u tebe :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 17:47
Re: To je všechno???
jj,Mazda 6 se povedla :yes:
Rozhodně lepší než senilní Avensis >:D :no:
Avatar - delphino
26. 5. 2008 18:15
Re: To je všechno???
jen má teď nevíhodu oproti frantíkům, že všichni mají i verze kupé, které se vážně povedly, taková mazda 6 kupé by mohla býti krasavkyní.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 5. 2008 18:26
Re: To je všechno???
uvidíš,třeba bude
27. 5. 2008 07:13
Re: To je všechno???
Oprav si tu hrubku!!! >:D
27. 5. 2008 07:13
Re: To je všechno???
Novy Avensis bude tvarove vyhranenejsi s ostrejsimi hranami a decentnim odkazem na L-Finesse z Lexu, vcetne lehce prizvednuteho oblouku druhych zadnich dveri koncici ostrou hranou ve styku s ramem okna. Posuzovat nynejsi vybehovy model by nebylo fer. Nota bene me prekvapuje kolik zakazniku tohoto tvaroveho duchodce za dobu jeho vyroby koupilo. ;-)
Avatar - Pierro
27. 5. 2008 09:01
Re: To je všechno???
pošli odkaz jak ta nová toyota má vypadat! ;-)
27. 5. 2008 09:29
Re: To je všechno???
Samozrejme ten druhy snimek ;-)

[odkaz]
Avatar - Pierro
27. 5. 2008 09:36
Re: To je všechno???
není to zlé, ale oproti stávajícímu důchodeckému designu možná až moc odvážné. Trochu se to podobá Nissanu Primera, který také předběhl svou obu a přes nesporné kvality si lidé na jeho design moc nezvykli. Tady by to mohlo dopadnout podobně... :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 11:49
Re: To je všechno???
Já si na jeho design zvykl,líbí se mi :yes:
Avatar - Blue Sun
27. 5. 2008 07:56
Re: To je všechno???
Jediné, co se mi na nové Laguně líbí je, že vypadá menší, než ve skutečnosti je. Oproti mohutně vyhlížejícímu Passatu a Mondeu je to úplně jiné kafe. Ty dvě nafouklé obludy opravdu nemusím. Naživo jsem ji viděl, ale oproti dvojce mě prostě neoslovila. O to více mě mrzí, že nový Mégane se inspiroval u ní, současný vzhled se mi líbí.
Avatar - Pierro
27. 5. 2008 08:06
Re: To je všechno???
Zajímavej postřeh Michale. A řekl bych že i pravdivej. Ona sice Laguna je o něco menší než oba němečtí rivalové, ale jakousi optickou lehkost ji nelze upřít. Ono stejně to platí také třeba v případě noého Accorda, C5 anebo Mazdy 6. Mě osobně se ona honba za nárůstem velikosti nelíbí. Jsem názoru, že střední třída by měla končit někde na 4,7 metrech. Více už ne. Ostatně na téma Oktávie páté generace která překoná pět metrů na podvozku Golfa VIII už jsem tu jednou psal... :-!
Avatar - Blue Sun
27. 5. 2008 08:55
Re: To je všechno???
Je menší, ale na pohled vypadala jako ještě menší auto a já mám pro mrňata slabost. Mazdičku jsem zatím viděl jen velmi letmo před autosalonem, nebyl čas zastavovat a prohlédnout si ji zblízka. Accord a C5 jsou pro mě neznámé, počkám si, až se objeví první kousky. Mondeo je ovšem pro mě nafouklá obluda a už se mi naprosto přestalo líbit... a jak dlouho je na trhu? Rok?
Pět metrů na podvozku Golfa VIII >:D No jo, ale taky musíš napsat, že bude mít rozvor 2,66 metru >:D
Avatar - Pierro
27. 5. 2008 09:00
Re: To je všechno???
Tu poslední větu jsi řekl za mě... >:D >:-[] Nechtěl jsem tím dráždit některé kolegy diskutéry a taky jedno děcko ze slovenska... >:-[]
Avatar - Blue Sun
27. 5. 2008 09:16
Re: To je všechno???
Děcko ze Slovenska... :yes: >:-[]
Avatar - Pierro
27. 5. 2008 09:20
Re: To je všechno???
no však výš o kterém školáčeti je tu řeč.... >:-[] doufám, že pilně píše diktátek ten náš matelko... >:-[]
Avatar - Blue Sun
27. 5. 2008 10:56
Re: To je všechno???
Jasně, že vím. Sice ho ignoruju (i když je to někdy těžké se udržet), ale vím...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 10:38
Re: To je všechno???
Mně se osobně Laguna i přes její poněkud nezvyklou příď líbí,obzvláště jí to sluší v kombíku a v Coupé.Ale ani GT není špatné :yes:
Jak jsem se díval na špionážní fotky chystaného Mégane coupé,je tam jasná inspirace studií.Zdá se,že Renaultu nakonec nedošly nervy...
Avatar - Blue Sun
27. 5. 2008 11:00
Re: To je všechno???
Máme jiný vkus, já spíš ocením tvary Mazdy 6, Peugeotu 207, ale i třeba Golfu nebo Roomstera. U Laguny si ještě chvíli počkám, co mi to auto řekne tak za půl roku. Mondeo mi po roce na trhu (i když jich tady, v Brně, moc nevídám) zapadlo kamsi do ztracena. Ale stejně tak dopadla i jiná auta, třeba Bravo a Grande Punto.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 11:37
Re: To je všechno???
V Brně Mondeo vídám celkem často :-)
Jinak Roomster se mi líbí hlavně zboku,kde je nejdiskutabilnější,Golf je elegantní,ale nevýrazný.Jinak GP a Bravo se mi líbí a ještě se mi neokoukaly.U Laguny je to taky hodně o zvyku...
Avatar - Blue Sun
27. 5. 2008 13:53
Re: To je všechno???
Já vím o třech nebo čtyřech kombi a jednom liftbacku, jinak nic. A ty se mi fakt nelíbí. Černý pohřebáky, fuj. Už na první generaci Mondea v černé barvě jsme spolužákovi zlatým smývatelným lakem napsali "pohřební služba Cháron".
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 5. 2008 16:07
Re: To je všechno???
Na první,popřípadě druhou generaci Mondea to sedí :yes:
Ta současná je celkem dynamicky tvarovaná,do té by se ta rakev dávala obtížněji :-)