Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chevrolet: dynamický růst ve střední a východní Evropě

Více než 40 % vozů značky Chevrolet je prodáno mimo USA. Velký podíl na tom mají i trhy střední a východní Evropy, kde si Chevrolet udržuje velmi dobrou pozici.
Zpět na článek
25. 5. 2008 07:39
neregistrovaný "bender"
25. 5. 2008 07:34
neregistrovaný "bender"
24. 5. 2008 20:55
Chevrolet alebo Daewo?
Keby som nevedel nič o histórii Chevroletu v Európe, tak by som si myslel, ako super im to v Európe ide. Ale predávať staré Daewo pod značkou Chevrolet, to je odvaha. aj môj kamarát kúpil Daewo a teraz má Chevrolet. Keď si tak spomeniem na starý Chevrolet Impala a potom vidím tieto ázijské "Chevrolety", to je úpadok značky.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "bender"
25. 5. 2008 07:39
Re: Chevrolet alebo Daewo?
To je opravdu úpadek značky - rostoucí prodeje značky a to že právě mimoamerické aktivity Chevroletu drží značku CHEVROLET nad vodou. To co udělal GM ze čtyři roky v bývalých továrnách DAEWOO MOTOR je obrovský kus práce. Otevření nových vývojových a testovacích středisek (on-line napojených na ostatní GM), nová továrna CHEVY CAPTIVA/OPEL ANTARA, nová motorárna na TCDi/VCDi, nový model EPICA a AVEO, nový šestistupňový automat, v současné době přechod na benzínové motory ECOTEC páté generace, a před rozběhem výroba J300 nástupce Lacetti na platformě DELTA II, který současně nahradí i CHEVROLET COBALT. Právě, že se na autech, technice dělá a "CHEVROLETY" se stávají skutečnými CHEVRoLETY- odráží se to v rostoucích prodejích. A nevím co pořád máš - CHEVY je v očích američana normální lidové auto. To že tady ti auta jako IMPALA.... připada jako něco extra je jenom problém EU - u nich to vnímají jako když kolem tebe projede Fabie....
Avatar - DaewooMaster
26. 5. 2008 14:10
Re: Chevrolet alebo Daewo?
V podstate souhlas, navic takhle sepsane to vypada, ze je toho hodne, ale faktem je, ze naprosta vetsina dnesni produkce jeste stale pochazi od puvodniho Daewa (vlastne akorat Epica a lehky facelift Avea probehl uz pod taktovkou GM), coz ale narozdil od ladlena nepovazuji za zadnou pohanu nebo zapor, jen by v GM mohli s tim chrlenim novych modelu trochu pridat po vzoru H+K... :-) Jinak Daewoo bylo propojene s GM v podstate odjakziva, takze ta integrace, o niz pises, nebyla rozhodne skokovou zalezitosti, jen logickym pokracovanim... BTW korejske modely (jako treba male Ave)o jsou nabizeny i na americkych strankach Chevroletu a mozna i ladlen (az trochu povyroste) pochopi, ze ne kazdemu vyhovuje jenom prerostle SUV nebo obri sedan, dokonce ani v te Americe...
26. 5. 2008 19:58
Re: Chevrolet alebo Daewo?
Tak povyrásť už naozaj nemám kde, ani výškovo, ani vekovo, moje ponímanie Chevroletu bolo od mala ako symbol veľkého, krásneho amerického auta s krídlami a eleganciou. No a všetky tieto Daewá si zatiaľ ten honosný názov ešte určite nezaslúžia, možno až vyrobia aj úplne nové autá a v Chervroleťáckej elegancii, potom snáď zmením názor.
Avatar - DaewooMaster
27. 5. 2008 11:35
Re: Chevrolet alebo Daewo?
Nejen vyska a vek mohou rust... ;-) Jinak moc nechapu, o cem to pises? 8-s Italdesign nebo Pininfarina jsou nezpochybnitelne pojmy v autodesignu (stoji za vsema Daewama od 90. let), monstrozni krabice a koraby ala Amerika by v Evrope opravdu moc sanci nemely, ac me osobne se americky design libi, ale uvazujme racionalne... :-! BTW nejnovejsi model evropskeho Chevroletu (HHR) Ti prijde malo americky? :-) Jinak Daewoo/Chevrolet si na nic nehraje a ani nemusi, rada lidi (vcetne me) totiz dava prednost pomeru cena versus uzitna hodnota pred demonstraci ega ci fetisismu...

Tve vnimani Chevroletu je navic naprosto irelevantni, nebot jak spravne pise bender, Chevrolet (a Dodge) je ve sve puvodni vlasti vniman a nabizen jako znacka pro ta nejobycejnejsi auta (snad jen s vyjimkou Corvetty, jenze ta uz v ramci koncernu vystupuje jako relativne samostatna znacka, aby "nekazila" image Chevroletu), coz se jim asi za ta leta existence znacky vyplaci, takze proc by to najednou meli menit v Evrope?
neregistrovaný "bender"
25. 5. 2008 07:34
X
X
Rozbalit vlákno
0