jo s rezervou je samozrejme brat musime ale zase to beru tak ze porsche je narozdil od ferrari pouzivano hojne i jako kazdodenni auto. a ikdyby sme to brali s rezervou tak ty vysledky neco prinejmensim naznacuji ne ?
Mám Mk III 2,0 16V 145Hp kombi v plný náloži a mohu vřele doporučit!!Super auto vynikající jízdní vlastnosti,nadprůměrný vnitřní prostor,tichý motor,není problém jet za 7,5l což na tak velké a pohodlné auto je SUPER >:D
to skejpa: porsche je ve statistikach spolehlivy z jednoho prostyho duvodu. je to sezonni vozidlo se kterym se rocne najede v 90% pripadu nekolik tisic km. max par desitek tisic km. kdyz s tim autem nejezdis tak se ti tam nema co p....t. oproti tomu napr. u manazerskych vozu se kterymi se najezdi i statisice rocne je pravdepodobnost at uz mensi ci vetsi zavady daleko vetsi. a i ty mensi zavady kazej automobilkam statisku. a co hlavne! jezdi jich nepomerne vic nez porschaku. proto je dle meho nazoru lepsi tyto statisky brat malinko s rezervou
Tak S60 určitě stojí za uvážení a kdyby jsem se rozhodl pro Volvo, tak by jsem vybral jedno z nich a rozhodl by jsem se podle stavu. Ale jak píšeš S60 je přece jen trochu sportovnější a komkatnější :-) , takže by se mně líbila trošku víc, ale cenově by jsem musel asi trochu přitlačit.
a myslel jsi misto volva S80 na mensi S60? je hravejsi, sportovnejsi a v predu se ti dostane stejneho pohodli jako u jeho velkeho bratricka... a R60 je hotova raketa za slusny penize
O Primeře jsem zprvu taky uvažoval, ale přístrojovka a neexistence 6válce ho vyřadila. Navíc mně příjde, že oproti předchozí generaci to je jen lehký facelift. Co se týká jízdních vlastností tak ty jsou velmi dobré, ale to není vše.
A co se týká Hondy, tak ta přístrojovka taky špatná a řekl y jsem, že lepší volba než Accord je o rok nebo 2 starší BMW3.
porsche je podle dlouhodobych statistik nejspolehlivejsi auto :-) a to podotykam ze nejsem nijakej fanda porschaku (kdyz uz, tak ferrari) ale pravda je kruta. porsche je proste spolehlivy...
a co Nissan Priemra P11-144 s 2,0l motorom teda r.v. 1999-2002. Hodne spolahlive, nizke prevadzkove naklady, slusna vybava. Ja osobne by som mozno este dal prednost bud verzii sport (sportovy podvozok a sedadla) alebo Elegance plne v kozi. Za tvoju cenu sa daju zohnat pekne kusy. Jazdne vlastnosti dost slusne. (Primera je trosku pre niekoho tvrda, pre mna akurat)
alebo este Accord 2,0V-tec generacia od r.v. 1998, trochu vyssie ceny ako Primera ale v urcitom smere lepsie vypracovanie, trochu pohodlnejsie. Dobry zatah vo vyssich otackach. V zaklade trochu chodobnejsia vybava ako Priemra. Pozri si ked tak vlakno Priemera GT alebo Accord 2,0 V-tec. (Verzia GT bude pre teba asi uz stara robila sa len do r.v.99).
Já řeším stejný problém, ale jsem již na 99% rozhodnut pro Mondeo 2,0 16V benzín, protože se jedná o vyšší třídu aut a tyto jsou již dost drahý, tak většinou je kupují, ti co hodně jezdí a když půjdeš do Audi nebo BMW, tak bude o dost starší než Mondeo, aby si se vešel do těchto peněz a tomu budou odpovýdat i najeté kolometry a kolik je km na počítadle bych vůbec nevěřil. O C 5 jsem také uvažoval, ale po přečtění diskusního fóra citroenu, jsem od ní upustil, odradilo mě pérování hydroaktiv III, zatím to všem funguje, ale je na to záruka 5 let nebo 200 000 km a teď přichází doba, kdy se to má ukázat, ty koule ještě nejdou dofoukat dusíkem, jako to šlo u starších typu, tak se prý budou muset kupovat nové. A co mě ještě přesvědčilo, je množství Mondeí co tady jezdí, čím víc jich jejich, tím víc jich bude na vrakáčích a budou levnější díly a nepojedeš přes celou republiku na jediný vrakáč, až ti najeký dobrák ukopne zrcátko a ty zjistíš, že nové stojí 20 000,--.Kč.(':cry:')
LancerEVO10 zrejme ani nema v umysle kupovat diesel, takze... to Mondeo s 2.5V6 bych urcite bral. Spolahlivy je nadpriemerne a zatah ma velmi dobry... 2liter tiez nieje zly, menej zere a ma docela slusny zatah, ale predsalen, 6valec je 6valec... Sam uvazujem o mondeu s touto motorizaciou... :-! 8)
Je pravda, že zatím nejsem rozhodnut jestli auto stření nebo vyšší střední třídy. Tento výběr považuji za první síto v němž jsem vybral auta, které se mně líbí a splňují základní představy, které musí určitě splňovat.
Já jsem koupil přesně před rokem ,dva roky staré MONDEO. Kromě základní a povinné údržby jsem po roce používání neměl žádné investice . Auto je kombi,benzin ve výbavě trend ( už typ s hranatými mlhovkami) aut. klima , komplet v elektrice , kupoval jsem ho za 300000 Kč.
Bezkonkurenční jízdní vlastnosti a obrovský vnitřní prostor ( a to všude).
Soude dle uvedenych kandidatu, zrejme jeste nemas uplne jasno co od toho auta cekas. Doporucuju do jara surfovat na netu, prochazet diskuse inzeraty a ceny a pak ten vyber mozna zuzis na jeden ci dva modely.
Pokud premyslis nad vozy (vyssi) stredni tridy tak bys nemel zapomenout na provozni naklady. A ty budou u takovychto aut, navic s porizovaci cenou 250tis, asi dost podstatnou polozkou. Lovu zdar!
to je teda rozdilna kombinace :-) ... BMW miluju ale do cech nevim no. jedine s Xdrive protoze bez toho ses na horach namydlenej ovsem pak to stoji za to :-) . a nebo tu audinu ale jak si rikal to zase nebude takovy sportovni zazitek jako BMW ...
1chyba byla ze jsem to mondeo kupoval jako novy, ale dostal jsem na nej 20% jelikoz jsem u nich koupil dost tranzitu do firmy.
mozna ze to bylo detskejma nemocema vsechno pac to bylo jedno z prvnich co tady jezdilo, ale taky nemuselo.
digi klima si delal co chtela, zamky se zamykaly kdy si vzpomely( jednou se mi zamkla nastartovana kara kdyz jsem skrabal v zime >:D ) moc pohodlne se mi v tom nesedelo, ale nebylo to zas tak hrozny.
po 100tkm se delala GO zadni napravy 35tkc, pak synhcron na trojce + rovnou spojka 25 tkc atd.
proste na to auto nemam dobry vzpominky.
s 330i se da jet 8,5-13 oboji extrem! ale pres tech 13 to fakt nikdy neslo.dlouhoudobej prumer tam mam. 9,9 ( 50% mesto)
no ja mam e46 a pred tim jsem mel mondeo. mondeo bych vypustil uplne. celkem nadprumerny jizdny vlastnosti, ale tam asi konci. z meho pohledu.
o A6 tady moc vypravet nebudu pac jsem v ni jel vsehovsudy asi trikrat. ale kamarad ji mel 2,7 v quatru a kdyz na plyn jen foukal tak jel za 13. o predni hlinikove naprave asi bylo napsano dost.
bmw e46. mam 330i, ale to je asi mimo misu s 250tkc. na nejakou 328i uz by to mozna bylo presto si myslim ze by bylo dobry nekde poshanet aspon 50tkc aby to za neco stalo.
Já vím, že tyto auta útočí jinými zbraněmi, ale moje podmínky splňují a když jsem řídil BMW, tak by jsem určitě pak neřekl, že není pohodlné. A o místo na zadních sedadlech nebo místo v kufru mně nejde.
Kromě S80 jsem měl možnost jel jak v A6, BMW 3 i v Mondeu a všechny tyto auta mají něco dosebe a samozřejmě mají i svá slabší místa.
no nejdriv by sis v tom mel asi udelat poradek. e46 x A6 je trosku rozdil. bud si chces valet zadek v necem pohodlnym a vetsim nebo si sednout do poradny sportovni sedacky kde moc mista neni.
Na jaře si budu kupovat autko a chtěl by jsem se zeptat na zkušenosti Vás nejpovolanějších, tedy uživatelů. ;-)
Mé představi jsou následující:
1, cena do 250 tisíc
2, nejlépe nějaký šesti válec
3, pohodlné (hlavně na předních sedadlech)
4, slušné jízdí vlastnosti
5, manuální převodovka
6, a nakonec hlavně spolehlovost, protože u těchto aut se vážnější oprava může sakra prodražit. :*)
Zatím jsem tedy zúžil výběr na:
Audi A6 C5 (sedan i kombi), motor 2,4 nebo 2,8, ale určitě quattro. U tohoto auta je bezesporu výhoda quattro, které jsem už jednou měl a vím co to obnáší. Dále je prostorné a jako nevýhodu vidím horší jizdí vlastnosti.
BMW 3 E46 (sedan), 323 nebo 328. U tohoto auta hrají bezesporu prim jízdní vlastnosti a pro mně ještě design.
Volvo S80 u toho auta vůbec nevím jaký motor, protože jsem Volvo nějak nesledoval a taky ho moc lidí nemá, takže každá zkušenost a názor se mně budou hodit. :-)
A nakonec v mém výěru uvízlo Mondeo MKII (sedan), u kterého by jsem chtěl motor 2,0 nebo raději 2,5. Výhodou je určitě mladší ročník výroby a také nejspíš menší počet km.
Snad jsem Vás moc nezahltil informacemi >:D
Takže pokud máte co říci k některému z daných aut a nebo by jste měli i jiné alternativy, tak se budu těšit na vaše příspěvky.