Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První jízdní dojmy: Peugeot 308 SW

Evropský trh vozů kombi je sice neustále oslabován zvětšujícím se počtem dostupných MPV, ale německé a francouzské značky zatím tradiční zákazníky zklamat nehodlají. Novým přírůstkem je Peugeot 308 SW, s nímž jsme absolvovali první kilometry na Sardinii.
Zpět na článek
22. 5. 2008 09:09
22. 5. 2008 09:18
22. 5. 2008 09:33
22. 5. 2008 09:39
22. 5. 2008 10:02
22. 5. 2008 10:04
22. 5. 2008 10:10
22. 5. 2008 10:29
22. 5. 2008 10:36
22. 5. 2008 10:49
neregistrovaný "carmik"
22. 5. 2008 11:09
22. 5. 2008 11:20
neregistrovaný "carmik"
22. 5. 2008 11:29
22. 5. 2008 10:49
22. 5. 2008 11:17
22. 5. 2008 11:23
22. 5. 2008 11:27
22. 5. 2008 11:51
22. 5. 2008 16:49
neregistrovaný "antal"
22. 5. 2008 12:15
22. 5. 2008 15:29
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 09:19
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 09:29
22. 5. 2008 09:36
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 09:44
22. 5. 2008 09:48
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 10:01
22. 5. 2008 09:46
22. 5. 2008 09:49
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 09:54
22. 5. 2008 10:02
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 10:04
22. 5. 2008 10:09
22. 5. 2008 12:13
22. 5. 2008 10:09
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 10:12
22. 5. 2008 10:24
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 20:47
22. 5. 2008 09:12
22. 5. 2008 09:32
22. 5. 2008 10:15
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 20:58
neregistrovaný "SFil"
22. 5. 2008 22:13
22. 5. 2008 09:17
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 10:12
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 17:05
neregistrovaný "antal"
22. 5. 2008 09:32
22. 5. 2008 10:18
22. 5. 2008 13:18
22. 5. 2008 21:05
neregistrovaný "SFil"
22. 5. 2008 10:01
neregistrovaný "dCi"
22. 5. 2008 10:06
22. 5. 2008 10:19
22. 5. 2008 11:51
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 10:35
22. 5. 2008 16:07
22. 5. 2008 11:47
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 14:10
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 14:30
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 14:50
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 16:25
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 16:09
22. 5. 2008 16:30
neregistrovaný "AG"
26. 5. 2008 02:58
neregistrovaný "petrt"
22. 5. 2008 12:11
22. 5. 2008 16:11
22. 5. 2008 16:14
22. 5. 2008 16:15
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 16:18
22. 5. 2008 16:42
22. 5. 2008 17:15
22. 5. 2008 16:40
22. 5. 2008 17:12
22. 5. 2008 11:21
22. 5. 2008 13:59
22. 5. 2008 12:22
22. 5. 2008 13:54
22. 5. 2008 14:08
22. 5. 2008 14:22
22. 5. 2008 14:25
22. 5. 2008 14:31
22. 5. 2008 14:33
22. 5. 2008 14:36
22. 5. 2008 14:38
22. 5. 2008 14:41
22. 5. 2008 14:45
22. 5. 2008 15:04
22. 5. 2008 15:24
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 15:26
neregistrovaný "FC Slovan"
23. 5. 2008 13:52
23. 5. 2008 11:20
22. 5. 2008 12:30
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 13:28
neregistrovaný "carmik"
22. 5. 2008 15:21
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 15:57
neregistrovaný "carmik"
22. 5. 2008 16:00
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 16:06
neregistrovaný "carmik"
22. 5. 2008 16:08
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 13:15
22. 5. 2008 13:50
22. 5. 2008 15:28
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 16:26
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 14:22
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 14:34
22. 5. 2008 16:34
22. 5. 2008 19:54
neregistrovaný "bzony"
23. 5. 2008 10:23
neregistrovaný "nick02"
22. 5. 2008 21:20
22. 5. 2008 21:24
22. 5. 2008 21:44
22. 5. 2008 23:00
23. 5. 2008 08:13
23. 5. 2008 08:56
23. 5. 2008 09:52
23. 5. 2008 10:18
22. 5. 2008 22:29
22. 5. 2008 22:35
22. 5. 2008 23:02
23. 5. 2008 10:16
23. 5. 2008 09:35
23. 5. 2008 10:02
22. 5. 2008 23:08
23. 5. 2008 08:57
23. 5. 2008 09:29
23. 5. 2008 10:15
23. 5. 2008 13:11
23. 5. 2008 13:56
23. 5. 2008 13:19
22. 5. 2008 21:30
neregistrovaný "kello"
22. 5. 2008 22:32
neregistrovaný "Eross"
23. 5. 2008 08:42
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 09:50
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 09:52
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 11:28
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 12:59
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 14:58
neregistrovaný "FC Slovan"
23. 5. 2008 07:38
23. 5. 2008 14:38
neregistrovaný "kello"
23. 5. 2008 09:57
23. 5. 2008 10:26
23. 5. 2008 11:26
23. 5. 2008 11:51
23. 5. 2008 14:55
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 09:09
308
Tak tu máme nového premianta nižšej strednej triedy. V úvode zožala 308 kritiku kvôli svojim evolučným tvarom (aj odo mňa), zdá sa však, že to vie plne vynahradiť svojimi kvalitami - priestorom, variabilitou, pohodlím, vyspelou technikou, špičkovým prevedením. Peugeot si zaslúži obdiv. V rámci možností dokonalé dielo. Konkurencia sa zapotí. Mohlo by byť zaujímavé priame porovnanie kombíkov Peugeot 308, cee´d a Golf... :-)
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 09:18
Re: 308
Souhlas klaudie, Peugeot 308 se mi velice líbí. Spousta lidí tu sice bude tvrdit jak je nový look peugeota otřesný, vyslechneme si moudra o tenisáku zaseklém v hubě atd., ale mě se líbí. Naíc Peugeot umí velice originální a zajímavé kombíky, které jsou navíc praktické. Srovnání by bylo zajímavé. Jen ten Golf snad ani ne. V kombi verzi vypadá otřesně. Jako tlustá berta se spadlými spoďárami... ;-)
Avatar - marek.g
22. 5. 2008 09:33
Re: 308
no hlavne,ze ty sam tady pises moudra o otresnem golfu a tluste berte :-! takze asi tak.me se treba libi vsechny 3 zminovane kombíky :yes:
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 09:39
Re: 308
Podívej marku já tu nepíšu žádná moudra. Jen jsem si dovolil vyjádřit svůj názor na dle mého názoru designově hodně nepovedený kombík od Golfu. Představ si spadlou p.r.d.e.l. tlusté ženské a podívej se na zadek Golfa Combi. Třeba tam nějakou paralelu najdeš. P.S. jestli tedy tušíš co to je paralela... ;-)
22. 5. 2008 10:02
Re: 308
Mňa by zaujímalo skôr porovnanie iných kvalít ako krásy.
Avatar - marek.g
22. 5. 2008 10:04
Re: 308
no ja jen,ze jsi psal-Spousta lidí tu sice bude tvrdit jak je nový look peugeota otřesný, vyslechneme si moudra o tenisáku zaseklém v hubě atd., ale mě se líbí.a sam delas to same- Jen ten Golf snad ani ne. V kombi verzi vypadá otřesně. Jako tlustá berta se spadlými spoďárami.. to jsem mel krome selesti na srdci ;-).jinak ten Peugeot je fakt pekny.libi se mi cim dal tim vice. :yes:
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 10:10
Re: 308
Tak to máme na věc skoro stejný názor - aneb co člověk to názor... ;-)
Avatar - marek.g
22. 5. 2008 10:29
Re: 308
:yes: tak tak.nic musim do rachoty.doufam,ze az to vecer zapnu budou tu nejake perly od 507.ten clovek me neskutecne bavi :-!
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 10:36
Re: 308
507, neboli Daniel je takovej náš Matelko. Šašek u kterýho nevíš jestli se máš nad jeho moudry pokakat smíchy anebo se rozplakat... :-)
neregistrovaný "carmik"
22. 5. 2008 10:49
Re: 308
Nazdar Pierro, stran toho Pajera jsem Ti včera ještě psal ale nevím jestli jsi četl. No nic, 507ma se včera zase pěkně odvázal. V souvislosti s tím jsem si vzpoměl na film "Vesnička má středisková" jak předseda na poli říká JZDákům: "dříve chodil po vsi drotár a dnes ŠTEFAN!" >:D
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 11:09
Re: 308
Zdar chlape! Ohledně Pajera jsem si už nestih přečíst nic a dnes je tam toho strašně moc. Tak prosím noch einmahl... ;-) A copak nám včera to děcko nešťastné napovídalo?? Měl snad bobánek hádavou?? Strašil kvalitou plastů, dotykovejma displejema anebo emočními polucemi z interiéru passata??? To přirovnání s vesničkou je trefné... >:D >:D >:-[] :yes:
neregistrovaný "carmik"
22. 5. 2008 11:20
Re: 308
Člověče, bylo to dlouhý ani si už nepamutuji co jsem tam psal. Prostě Pajero momentálně nemám ale mám teď jiného "Japonce". Nicméně Pajero je stále moje srdcovka, já prostě off-roady rád. Jinak na podzim by se mi měly dostat do "drápů" EvoX a STI,protože se čeká na manuál od Eva bude to tak dlouho trvat, ale je se na co těšit. To bude MAZEC! Možnost přímého srovnání obou vozů se naskytně jen vyjímečně. >:D >:-[] :yes:
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 11:29
Re: 308
tos vlastně už jednou povídal, když tu byla debata k Evu. No rozhodně si to užij. Taky bych se s chutí projel.... ;-)
22. 5. 2008 10:49
Re: 308
no však robíš presne to isté čo ostatny...rozprávaš tu rovnaké moudra ,ale na Golfa a ako píšeš je to tvoj názor.A to,že je 308smička otrasná je zas ich názor.
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 11:17
Re: 308
Lancere a tím jsi mi chtěl říct co?? Již jednou jsem tu psal a tobě to zopakuji znovu - někdo rád holky a jinej nosí zařízlý tanga a kouká po hošanech. Tím ti říkám nadneseně jen to že co člověk to názor. Kapišto?? ;-)
22. 5. 2008 11:23
Re: 308
ja ti to neberiem čítal som to...ide mi len o princíp...
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 11:27
Re: 308
o princíp čoho?? vyjadrovania vlastného názoru?? nerozumiem ti...
22. 5. 2008 11:51
Re: 308
vlastne už nič...už sa mi nechce myslieť ta nádcha ma zabije :-(
neregistrovaný "antal"
22. 5. 2008 16:49
Re: 308
ja sa ti to pokusim vysvetlit za lancera,dufam ze sa neurazi.Niekomu sa ten wolk.moze pacit a ty ho s tym prirovnanim k * mozes nastvat.Je to to same ked bude niekto tvrdit ze 308 je hnuj.To by ta urcite nepotesilo lebo sa ti evidentne to auto paci.Mne osobne sa 308 paci,nad tym zadkom trochu vaham uvidim ako to bude v realu. ;-)
22. 5. 2008 12:15
Re: 308
Vyzerá ako vyzerá, každopádne aj to je kritérium. Neviem, ako Golf s ťažším zadkom jazdí, ako sa správa naložený, koľko toho uvezie, koľko roboty mi dá demontáž zadných sedačiek. Za pokus by to rozhodne stálo. Veď to je to vlastne tiež novinka, ešte sa na trhu ani neohrial.
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 15:29
Re: 308
Nahodou zadni svetla Golfu Combi mi pripominaji stareho Accorda Combi- a za to ma u mne male + :-!
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 09:19
Re: 308
stim porovnanim neblazni,uz ted je jasny jak by vypadali komentare redaktoru
22. 5. 2008 09:29
Re: 308
Myslím, že rozumný záver z porovnania by si spravil každý sám. Golfa by som do porovnania zahrnul práve preto, že je čerstvou novinkou, a ďalší príde až bohviekedy so šiestou generáciou, takže je to plnohodnotný súčasník tristoosmičky.
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 09:36
Re: 308
sak plnohodnoty je ,to ja nerikam, to je jeasny,ale proste takovych testu uz bylo nescetne at uz starsich nebo novych generaci, ale furt to bude o tom samem : Golf je ikona,vynikajici dilensske zpracovani, 308 pohodlne francouzske auto s vynikajicim uspornym dieslem a modernim vzhledem, a Ceed zaujme svou cenou a umistenim prodeju po uvedeni na trh,proste bla bla bla
22. 5. 2008 09:44
Re: 308
necitas, napisem este raz:
"rozumný záver z porovnania by si spravil každý sám"
Ide o to, ze v teste sa objavia aj nejake fakty, tabulky a podobne, ktore sam nemas sancu porovnat.
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 09:48
Re: 308
reknu ti to tak zaver si vyvodi kazdy sam?vazne taky myslis?zamysli se!fakta a tabulky si muzes najit sam na netu,de o to jaky tabulky mas na mysli,technicke parametry.velikost kufru,nebo vaha,vyska delka auta,nevim jak ty ale ja podle testu auta nevybiram,kdybych to mel delat tak podle vetsiny jezdim ve VW a skodovkach :no:
22. 5. 2008 10:01
Re: 308
kto nechce pochopiť, nepochopí...
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 09:46
Re: 308
Golf je bezpochyby kvalitní a solidně udělané auto. Ale ikonu v něm rozhodně nevidím. Navíc poslední verze se jaksi... nepovedla. Otylé auto bez špetky invence, po léta stále stejná písnička. Protě mu k dokonalosti chybí jedna dost podstatná vě a tou je šarm. Nebo emoce. Pro mne zcela nezajímavé. Krátká vrze je na tom o něco lépe, ale zase - stále dokola evoluce jednoho looku, trvající už 17 let. Kdysi tu někdo mluvil o vycucaném bonbonu anebo natřikrát louhovaném pytlíku čaje....
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 09:49
Re: 308
mistre precti si dobre muj prispevek,ja mnluvim to co by rekli redaktori,pro me Golf neni ikona v zadnym pripade,to ze ma uz desitky let stejnej nazev neznamena ze je ikon,pro me teda absolutne ne
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 09:54
Re: 308
Moc to sice z tvého příspěvku nevyplývá, že bys citoval fiktivní vyjádření novinářů, ale budiž, mám po ránu delší vedení a děkuji ti za osvětu. Co je vlastně tvým želízkem v ohni u nižší střední?? ;-)
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 10:02
Re: 308
v nizsi stredni?zelizko v ohni?pro me osobne je zelizkem Alfa 147 z vlast v poslednim provedeni po modernizaci,na to ze uz ma za sebou tolik ,tak designem a emocemi za volantem nad ostatnimi stale vycniva,a to je fakt,zkus sednou do 147 a do golfu a bude ti to jasne,jinak se mi libi i Mazda 3, ale vcem sem jeste nemel moznost se svezt je BMW 1 jinak sem mel moznost jet snad ve vetsine,ale to BMW je jina cenova kategorie,jinak zklamanej sem byl z Audi A3 a Hyunday i30 ;-\
22. 5. 2008 10:04
Re: 308
Skús zauvažovať nad kombíkom, keďže o ňom je vlastne táto debata. 147 v kombíku zatiaľ nie je, podobne ako Mazda 3.
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 10:09
Re: 308
V nižší střední je výběr kombíků lehce omezený to je fakt. Co do originality u mne zatím vítězí asi tahle 308, co do praktičnosti asi Focus. :-|
22. 5. 2008 12:13
Re: 308
Nie je praktičnosť ako praktičnosť. Focus má väčší objem asi, 308 zase variabilitu. Fakt neviem, ktorého by som z praktického hľadiska uprednostnil...
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 10:09
Re: 308
nad kombikem neuvazuju protoze bych kombi nechtel,na vylozene rodina auta nejsem,jinak fakt nevim kdybych si musel vybrat kombi co bych si vzal ;-\
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 10:12
Re: 308
Alfa byla a je velice pohledný drzek jak by řekl jeden nejmenovaný kolega. BMW 1 jezdí fantasticky na to vem jed ale pro mne má jeden dost zásadní problém. Nelíbí se mi stejně jako většina současných BMW. Mazda také není špatná obvzláště MPS 3. V čem tě zklamali Audi s Hyundaiem??
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 10:24
Re: 308
s tim BMW mas pravdu designove se mi taky ted nelibi le jinak nemam nic proti,jinak i30 auto bez absolutni jiskry,me osobne nema co nabidnout po zadne strance,vic me uchvatil starej Escort (beze smichu), a to audi ,prekvapilo me jak je to jen prevlecenej Golf,v trosicu lepsim hávu,popravde od auta za tolik penez sem cekal rozodne vic,jeste bych chtel zkusit to BMW,aspon doufam ze jizda by stala za to kdyz uz vzhled ne
22. 5. 2008 20:47
Re: 308
Je vidět že 308 je zase o kousek dál než třeba Golf a pokud bude cenově na dobré úrovni bude pro ostatní velkou konkurencí.
Avatar - H.Karlik
22. 5. 2008 09:12
Francouzi
Tak přemejšlim jestli nějakej národ dělá ještě ošklivější auta. Možná číňani. Peugeoti byly vždycky doceal hezký (viz. 207)... Ale tohle je strašný 8-s . Třeba nová Laguna, to samý, dívat se na to nedá. 8-s
Rozbalit vlákno
4
22. 5. 2008 09:32
Re: Francouzi
Skús druhý a tretí a štvrtý pohľad, tak ako ja. Názor asi pozmeníš, v reáli vypadá 308 o kus lepšie ako na fotkách. A interiér ti vyrazí dych. Škoda, že okrem ukážok variability fotky interiéru chýbajú, ale mrkni na 308 v inom článku. Ale najlepšie bude skočiť do roomu a omakať si ho v reáli. Rozhodne nijaký outsider, v žiadnom smere.
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 10:15
Re: Francouzi
A to že to nemá s Eu dizajnom nič spoločné to nič. Keby to boli japonci alebo korejci to by si sgustli.
neregistrovaný "SFil"
22. 5. 2008 20:58
Re: Francouzi
Naprostej souhlas, Francouzi dělaj polední dobou jeden hnus vetší než druhej...
22. 5. 2008 22:13
Re: Francouzi
Už sa opakujem, ale nevadí. Skús pozrieť do zrkadla, či uvidíš niečo krajšie, možno opäť použiješ to nechutné slovo... :no:
neregistrovaný "HGT"
22. 5. 2008 09:17
Porad na jedno brdo
nejak si nemuzu pomoct ale peugeoty se mi proste znechutili,od nastupu 206 je to porad na jedno brdo,ten design je mi proste proti srsti,interier ma treba ´´nova´´ 308 povedeny ale zbytek je bida, 207 od ni lajk ani nerozezna,ale prodava se tak co ze,ale pro me osobne je to uz ohrana pisnicka :no:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 10:12
Re: Porad na jedno brdo
+ francúzska spolahlivosť >:D >:D >:D
Avatar - skejpa
22. 5. 2008 10:31
Re: Porad na jedno brdo
mam naprosto stejnej nazor. a verze kombi sou u peugeotu posledni dobou uplne nejhrosi... ty zadky sou proste strasny. a kdyz sem slysel jak to u peugeotu posledni dobou chodi tak bych do nej fakt vubec nesel. diesel musi napriklad vymenit nejakou soucstku po 90 tisicich ktera je draha jako * a lidi to vubec netusi. dokonce nas znamej co je prodava nam pred casem rekl, ze 407 radsi ne...
Avatar - gld
22. 5. 2008 11:50
Re: Porad na jedno brdo
chce si to pozrieť naživo..na fotkách s mi napr.207 SW zdala čudná ale v reáli to nemá chybu, perfektný malý kombík
22. 5. 2008 12:38
Re: Porad na jedno brdo
Ty si expert, zamestnaj sa načas niekam do pásu v Škodovke alebo Volkswagene a buď si istý, že nadobro stratíš chuť si niečo od nich kúpiť. Vo VW sa na repase zakrývali a všelijak šalamúnsky riešili také chyby, že som až žasol. Ale dali sa zakryť, tak prečo to nespraviť?

Dizajn je vec vkusu. Páči alebo nepáči, ale niekedy aj to menej "ľubivé" je praktickejšie ako to "pekné".
Čo sa týka dieslov, mal by si tú súčiastku bližšie identifikovať a naznačiť jej cenu, takto je to len blábol formátu "jedna pani povedala". Že u dieslov s ozubeným remeňom odporúčajú (alebo predpisujú, neviem teraz) po 120-140 tisíc kilometroch meniť komplet rozvody je všeobecne známe.

Mimochod, je zaujímavé, že to svoje "porad na jedno brdo" si nikde nespomenul v súvislosti s Golfom. K nemu sa tento prívlastok hodí viac.
Avatar - skejpa
22. 5. 2008 13:25
Re: Porad na jedno brdo
nadpis porad na jedno brdo sem nevymyslel ja. souhlasim ale s tim, ze kombiky od peugeotu sou posledni dobou osklivy. zadruhe, nejsem technik peugeotu, takze netusim o jakou soucastku jde ale cena soucastky byla tusim vic nez 60 tisic. myslim, ze slo o nejaky filtr.

zadalsi. s golfem sem to, ze je na jedno brdo, rikal pokazde. takze si me asi s nekym pletes. ja totiz koncern VW nepodporuju, takze nemusim vykladat o tom, jak je golf krasnej a guru nebo co to placaj specialisti jako GTI nebo 507... pokud mozno uprednostnuju japonce (mazda, honda, toyota - v teto posloupnosti) nebo BMW a MB...

mam takovy dojem, ze si me s nekym pletes...
22. 5. 2008 13:41
Re: Porad na jedno brdo
sorry, nejak mi tie vase prispevky (+HGT) splynuli....tak si vyber len to, co sa hodi na Teba ;-)
neregistrovaný "antal"
22. 5. 2008 17:05
Re: Porad na jedno brdo
to nemyslis vazne filter za viac ako 60tisic na peugota.
Avatar - skejpa
22. 5. 2008 20:28
Re: Porad na jedno brdo
jo, takhle nam to bylo receno. konkretni castku ti ale nereknu... jestli s tim pracujes, muzes mi to aspon vysvetlit...
Avatar - Perun
22. 5. 2008 09:32
308 km/h
Jak uvádí Klaudius nahoře, máme tu premianta nižší střední. Tolik invence nemá nikdo jiný. Nikdo :-) Peugeot jde svou vlastní cestou a nekouká přitom nalevo napravo. Ví, kam jde a ví proč. Dnes jsem jel vedle třistaosmy po jižní spojce a dlouze jsem se díval. Každý detail a každá křivka mají svůj smysl. K tomu špičkové motory a dnes už i vysoká kvalita zpracování.. Kdo má "koule", musí to vidět i cítit. 308 nabírá na rychlosti a míří k prodejům jako 207. Čas ukáže, ale zatím: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
22. 5. 2008 10:18
Re: 308 km/h
Velmi zdařilé, jen mám obavu zda se nebudou projevovat takove ty Peugeot věci jako je přidírání pojezdu sedačky, půlse***vé zpoždění při přepínání světel, vrzání podvozku, vůle v čepech po 15000km, nebo opožděná reakce na plynový pedál a vrchol je chcípnutí studeného motoru při přidání plynu u 1,4 8v.
Avatar - Perun
22. 5. 2008 13:18
Re: 308 km/h
To jsou reálné postřehy. Starší Peugeoty mají své mušky, ale zkus 308 a uvidíš... uslyšíš, ucítíš.. ten rozdíl. Já koukal jako výr :-) Peugeot šel do sebe a velmi se při tom snažil. To je třeba ocenit :yes:
neregistrovaný "SFil"
22. 5. 2008 21:05
Re: 308 km/h
Pak nemá bejt jižní spojka pořád zasekaná, když se tam každej moula kochá autama okolo a pak marně dupe na brzdu...
neregistrovaný "dCi"
22. 5. 2008 10:01
1.6 THP
Když porovnám poslední dvě verze 1,6THP s manuálním řazením, to je opravdu 6km/h, vteřina ve zrychlení a 3 deci benzínu navíc dílem overboostu (pokud na něj tedy skutečně poukazuje 20Nm v závorce navíc)?
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2008 10:06
Iluze
Tou iluzí zpětné vazby v řízení trpí v této třídě kromě jednoho vozu všechny.Bohužel.
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2008 10:19
Pepř a sůl
Náš Peugeot je nedílnou součástí našeho života. Když si dělám tlačenku s cibulí...je tu! Když vařím hovězí polívku...je tu! Když buřta s cibulí...je tu! Nikdo nedělá lepší mlýnky na koření, než Peugeot.

Kdybych si dneska po skoro 20 letech kupoval auto, jako byl tenkrát "revoluční" P309, tak to bude 308.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 11:51
Re: Pepř a sůl
Kde jsou ty mlýnky k mání?Za kvalitu od Peugeotu dám život.Království za mlýnek!!!!
22. 5. 2008 10:35
308 ROZPAKŮ
Dvěstěšvestka bylo (je) dokonalé dílo subkompaktů. V této verzi Peugeot vytvořil nejkrásnější auto planety tohoto segmentu přičem současně s 206kou vyvrcholil designový směr krásných aut. Fantasticky pak dokázal navázat dvěstěsedmou. Tohle už ovšem neplatí v řetězu 307 - 308. I když samozřejmě 307 nebyla 206... A SW?... no možná se ti líbí SW od 207 :*) pak se ti bude líbit i SW308 :*) Já... jsem dokonale rozčarován.
Rozbalit vlákno
38
22. 5. 2008 10:41
Re: 308 ROZPAKŮ
Vyzkoušej ty mlejnky a budeš nadšenej! Jeden na pepř a druhej na sůl! Maj nejlepší design... nebo ty s bateriovým pohonem! Zmáčkneš čudlík a už to solí!
22. 5. 2008 16:07
Re: 308 ROZPAKŮ
Jo, mlejnky jim jdou. Hlavně maj kovovej porichtung, takže pak nemusíš lovit v puse odštěpky plastů...
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 11:47
Re: 308 ROZPAKŮ
Tady se musím přidat,jsem na to ještě hůř,mně už se nelíbila 206.SW varianty se už vůbec nedají přijmout.Takže s tím rozčarováním se plně ztotožňuji.Výše psal Perun,že Peugeot ví kam jde a proč,ale já tu cestu pořád nemohu identifikovat.Možná to bude chyba na mé straně,ale postavme vedle 308 třeba OII a teprve tady ve srovnání vynikne harmonie linií a jejich smysluplnost.Ale zase vedle nejhezčího kombíku nižší střední je těžké vyniknout.
Jo a ta černá traverza uprostřed čelního grilu,tak ta se moc povedla. >:D
22. 5. 2008 13:31
Re: 308 ROZPAKŮ
OII vedľa 308 vyzerá ako ako vojak v uniforme vedľa vymódeného manekýna. Strohé línie vedľa mäkkých kriviek a tvarov. Drevená debna vedľa ručne pleteného košíka. Tank vedľa koča.
Potrebuješ viac prirovnaní? :-)
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 14:10
Re: 308 ROZPAKŮ
Stejný jako když postavíš decentního elegána vedle nagelovanýho a převoněnýho vexláčka s minimálně dvěma zlatýma řetězama,nebo nedbale elegantního Amíka v obleku a teniskách.Ale je to zase o nastavení životních priorit.Někdo nechce za každou cenu křečovitě upoutat.Střízlivá elegance snoubená s kvalitou Klaudie,to potřebuju k životu já.Až pojedu na pouť,nebo na dovolenou na Rujanu,nechám si poradit.Zatím děkuji,zůstanu u té střízlivé elegance.Pokud bys nepochopil toto,zkusím se dále rozepsat.
22. 5. 2008 14:27
Re: 308 ROZPAKŮ
Koľko ľudí, toľko chutí. ;-) Ja Ti Tvoj vkus nejdem vyhovárať, keby všetci mali rovnaké názory, nebolo by o čom ani písať. Ale s tými teniskami si to trošku prehnal :-). Mimochodom, Octaviu som za dizajn nijak nestrhal, iba mi príde triezva trochu príliš. Nejaký ten elegantný výstrelok by jej rozhodne prospel. Chladná dokonalosť tiež nie je pre každého. ;-)
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 14:30
Re: 308 ROZPAKŮ
Ne,pro každého není.Jenom pro ty chladné a dokonalé.Že bych až tak,no snad..... >:D
22. 5. 2008 14:43
Re: 308 ROZPAKŮ
Pozor, kamo, kto vysoko rúbe, hlboko padá... >:D >:D >:D
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 14:50
Re: 308 ROZPAKŮ
Neboj,stojím na pevné zemi a jsem pevný v kramflecích.A nech už toho Daniela,on pak píše víc a víc. >:D
22. 5. 2008 15:30
Re: 308 ROZPAKŮ
Prosim Ta, a jak si potom ulavim? Musim nervy vypustit tu, nemozem to domov z roboty nosit... >:D
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 16:25
Re: 308 ROZPAKŮ
No jo,ale kdo to má číst. 8-s
22. 5. 2008 22:16
Re: 308 ROZPAKŮ
Veď vynechaj...
22. 5. 2008 16:09
Re: 308 ROZPAKŮ
:-) No, je to velmi... neuchopitelná vizualita, záď podivně zbobtnalá, ty blinkry...
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 16:30
Re: 308 ROZPAKŮ
Já tomu taky nerozumím,co tímhle chtěl básník říci? ;-)
neregistrovaný "petrt"
26. 5. 2008 02:58
Re: 308 ROZPAKŮ
No jedna předemnou jela na odtahovce, jsem myslel že je po bouračce a jede do servisu. Pak jsem si ale všiml že má ještě folie na kapotě a igelit na sedačkách... Byla nová. >:D >:D >:D
22. 5. 2008 12:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 13:15
Re: 308 ROZPAKŮ
Vlažnej máš tak akorát ty svůj rozum. >:-[] A je to tady taky každodenní problém. Zkus nějak srozumitelně napsat co myslíš tou faceliftovanou Fabií Combi. Jestli se jedná o současnou generaci anebo tu minulou. Jo a pověz ještě z čeho soudíš, že Fábka Combi byla dle tebe nejlepším autem??? ale prosím bez nadávek a hlavně SROZUMITELNĚ!
22. 5. 2008 13:22
Re: 308 ROZPAKŮ
Prosím Ťa, nepýtaj sa ho veci, ktoré má v malíčku, iba ich nevie vzsvetliť. vyjde z toho výmena názorov s 200 príspevkami a aj tak sa nikam nedostanete. >:D
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 13:27
Re: 308 ROZPAKŮ
Klaudius, no asi máš pravdu. Ale ja by som fakt chcel alespoň raz čítať Matelkov príspevok, aby som mu rozumel... ;-)
22. 5. 2008 13:31
Re: 308 ROZPAKŮ
Fantasta... ;-)
Avatar - marek.g
22. 5. 2008 18:48
Re: 308 ROZPAKŮ
no 507 nezklamal >:-[] tak fabii prvni generace mam fakt rad,ale nejhezci auto vsech dob ve tride to rozhodne neni :-!
22. 5. 2008 13:38
Re: 308 ROZPAKŮ
Kombi MPV - to je nejaká nová kategória? >:D >:D >:D

Čo je vlažný dizajn? Potom musí byť tvoja obľúbená Fabia trvale podchladená... >:D >:D >:D

Že sa Peugeot prikláňa skôr ku klasike a Citroen rozširuje portfólio MPV je už všeobecne známe, naučíš ich nejakú lepšiu stratégiu? >:D >:D >:D
22. 5. 2008 16:11
Re: 308 ROZPAKŮ
Ten "vlažný" design - tos trefil. Chybí jiskra, lehkost...
22. 5. 2008 16:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 16:15
Re: 308 ROZPAKŮ
??? :no: :no: :no:
22. 5. 2008 22:23
Re: 308 ROZPAKŮ
Daj si pozor, GTI, ešte chvíľu, a 507 Ti olíže zadok...
Avatar - da_b0mb
22. 5. 2008 22:35
Re: 308 ROZPAKŮ
Ja myslim, ze na varovani je uz pozde ;-)
22. 5. 2008 13:27
Re: 308 ROZPAKŮ
Dokonale povrchná reakcia bez jediného faktu. Prečo stále poľavuješ zo svojej úrovne, GTI? Veď niekedy bola radosť čítať Tvoje príspevky.

Nevysvetlil si jediným slovom, čím si rozčarovaný, čo Ťa na kombíku 308 tak veľmi irituje.
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 13:37
Re: 308 ROZPAKŮ
Klaudius najviac ludí irituje na peugeotoch ten predok. tlamoídna maska. A možno aj podobnosť naprieč jednotlivými modelovými radami. Nový pežotov look sa buďto páči alebo nie. A predaje dokazujú že sa skor páči... ;-)
22. 5. 2008 13:48
Re: 308 ROZPAKŮ
Nikomu neberiem, že sa mu viac páči niečo iné. Ale ešte som nestrhal tromi vetami auto bez toho, aby som nespomenul jeho negatíva, ktoré vnímam.
Myslíš, že by sa Ti dobre po mne čítalo vyjadrenie typu:
"Volkswagen si nekúpim, lebo je o ničom"...? Sorry, od človeka úrovne GTI-ho čakám viac ako prázdne reči. ;-)
22. 5. 2008 16:18
Re: 308 ROZPAKŮ
Nezvládnutý charakter auta. Lépe řečeno, zvládnutý... raději však ani nepíši, komu bych tu vizualitu doporučil... Nabobtnalá záď, bumerangové zadní blinkry, to vše se tluče s přídí. Pro mne - auto o ničom, jak říkáte u vás. A 507 to napsal přesně - vlažné, design bez jiskry.

P.S. Já nepolevuji v psaní, polevují automobilky v designu. Některé...
22. 5. 2008 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 22:22
Re: 308 ROZPAKŮ
Ty si ho nevidel naživo, že nie? Tak to skús. Predstav i, že po prvom zhliadnutí fotiek 308 som mal názor na 90% podobný tomu Tvojmu. Potom som si ho obzrel zo všetkých strán, sadol do neho, nastavil volant, sedadlo, vyskúšal ovládače, výduchy vetrania, siahol do príručných skriniek. Poposúval a posklápal sedadlá vzadu, prezrel si kufor, nahliadol pod kapotu. A zmenil som názor, človeče. Tristoosmička sa akosi lepšie usadila, oči si na ňu zvykli a dokonca s mi začala páčiť. Má svoj štýl, eleganciu aj športový šmrnc, je neskutočne priestranná, pohodlná a človek sa v nej príjemne cíti. Chýba už len skúšobná jazda. Chcieť teraz nové auto, rozhodne by bola medzi kandidátmi. ;-)
Avatar - Pjenkava
22. 5. 2008 15:06
Re: 308 ROZPAKŮ
206 že je nejkrásnější auto planety v tomto segmentu?! HA-HA. Máš fakt skvělej vkus, vole! Je to jedno z nejošklivějších aut v tomto segmentu. Všechny Peugeoty jsou nejošklivější auta ve svym segmentu >:D
22. 5. 2008 16:40
Re: 308 ROZPAKŮ
Nevím, který zakomplexovaný b.b nazývá GTI- ho volem. Ač s ním v mnohém nesouhlasím, jeho příspěvky a znalosti jsou zásadním obohacením těchto diskusí a jeho urážením ukazuješ tady jenom svoji malost. Přečti si jeho blogy, příspěvky a pak to srovnej se sebou. GTI je někdo,něco umí, kdo jsi Ty?
22. 5. 2008 17:12
Re: 308 ROZPAKŮ
Děkuju :yes:
Avatar - "Brňák"
23. 5. 2008 13:44
Re: 308 ROZPAKŮ
Nepřipadáš si trapnej? Mě teda dost.
22. 5. 2008 11:21
hnusne kombi
Tak neviem ale tie kombi od P, su po dizajnovej stranke katastrofa...., tak otrasne zadky som fakt nikde nevydel a to sa my "kombi" paci najviac ale toto....ved to nema hlavu ani patu...predok klasika....ale ta *...na * >:D :no:
Rozbalit vlákno
1
22. 5. 2008 13:56
Re: hnusne kombi
Ty vole a pozeral si sa do zrkadla? Či tam tiež neuvidíš niečo na *, alebo dokonca na dve **.....? >:D >:D >:D
22. 5. 2008 11:29
aj napriek všetkému má niečo doseba...
308čka prijatá s nedôverou sa pomaly usadila na trhu a začína sa predávať ,už som si zvykol.SW má skutočne niečo doseba profil sa mi pozdáva ,predok stále tá iste Peugeot pesnička veľká tlama a svetlá na jedno kopyto.Podvozok vcelku jednoduchy zdedený po 307 nemá však výraznejšie slabiny.Interier zvládnutý na 1tku ,palubna dostka zaujímavo tvarovaná a pokríva ju mäkčený plast.Agregáty nemajú chybu HDI motory sú už legenou medzi CRkami.Celkovo by som 308 SW ,či Break bral,už len čakať na cenu.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 11:31
Re: aj napriek všetkému má niečo doseba...
Súhlas. ;-) :yes:
22. 5. 2008 11:47
Re: aj napriek všetkému má niečo doseba...
inak celkovo zaujímavé mi príde,že Peugeot už 307čkou SW vytvoril vlastne taký svoj súkromný segment priestranných kombíkov.Zatial čo 307čka nemala prakticky konkurenciu v žiadnom inom priestrannom kombi ,dnes je to inak práve spomínaný hyundai i30 CW je velkostou a proporčne dosť podobný práve 308.Ostatná konkurencia pochopitelne stráca výškou a absenciou 3ch samostatných kresiel vzadu,čo je výrazné plus 308 SW.
22. 5. 2008 11:48
autobus?
Ta sedmimístná verze je krutá-ještě nosič thule v obytný verzi a může jezdit celá osada.V africe jezdí taxiky taky pro 7.Tušim že Peugeot 505.
Rozbalit vlákno
1
22. 5. 2008 13:59
Re: autobus?
Neboj, nie je prvý ani posledný v triede so sedmičkou... :-)
22. 5. 2008 12:22
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
15
22. 5. 2008 13:54
Re: 308 Snov
Vidíš, akí sú tí ľudia blbí, namiesto dokonalej Fabie Combi kupujú taký odporný 206SW...
Ešte akú "múdrosť" nám tu naservíruješ...? >:D >:D :-!
22. 5. 2008 14:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 14:22
Re: 308 Snov
Prečo si myslíš, že väčší=lepší? Fabia tu má navrch v objeme kufra a mieste pre kolená na zadných sedadlách.
V priestore vpredu a priestrannosti pracoviska vodiča ťahá za kratší koniec.

Ako odhaduješ hodnotu materiálov použitých na aute? Mne je pocitovo 207 oveľa príjemnejší.

Plató na kufri je meradlom kvality? Zaujímavá novinka.

Podvozok Fabie má dobrú úroveň. Riadenie a spätná väzba nestoja ani za dobré slovo. To mám dôkladne vyskúšané.
22. 5. 2008 14:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 14:31
Re: 308 Snov
Detail je detail, a detailom zostane. Nevypovedá o kvalitách celého auta. Na 206 zabudni, už nie je aktuálne. Prvú generáciu Fabie spomínam len preto, že ju považuješ za najdokonalejšie auto, ktorým, chuderka, nebola ani nebude.
22. 5. 2008 14:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 14:36
Re: 308 Snov
V prvom rade si urob poriadok vo vlastnej hlave, dobre Daniel? Ja nečítam iba to, čo píšeš dnes a k tomuto článku. Prejdi svoje príspevky ešte raz, ktoréže to auto denne velebíš... :-! >:D :-!
22. 5. 2008 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 14:41
Re: 308 Snov
A o čom sa tu bavíme, ty drbko? Nespomínali sme náhodou 206, 207 a Fabiu v kontexte k 308? Máš to v hlave pomotané, tak ma nechytaj za slovíčka...
22. 5. 2008 14:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 15:04
Re: 308 Snov
Najdokonalejsie auto, alebo male auto. Co sme pisali o kamionoch? Fabku vytahujes stale.
ze si drbko mas napisane na cele uz davno.
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 15:24
Re: 308 Snov
Daniel tu bol vždy najlepší odborník.
A vynenil si tu najviac nickov.
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 15:26
Re: 308 Snov
Danieli nemal by si byť ešte v škole?
Avatar - "Brňák"
23. 5. 2008 13:52
Re: 308 Snov
Nejhorší je, že se snaží psát strašný moudra, ale plácá tam pátý přes devátý.
Avatar - Ricardo
23. 5. 2008 11:20
Re: 308 Snov
Te´d si stěžuješ že to nemá elegantní křivky, kdyby je to mělo tak hned napíšeš že má malej kufr >:D
neregistrovaný "FX_"
22. 5. 2008 12:30
307 nebyla nic extra
Zkušenost mám s 307 SW. Dobré sedadla a posez, zbytek nestojí za řeč. Výhled šikmo vpřed mizerný, řazení tragické, motor 1.6 HDI moc síly ani pružnosti nepobral, ergonomie špatná a to nemluvím o elektroinstalaci u prakticky nového vozu - časté závady.

Tedy, neveřím tomu, že by 308 udělala nějaký výrazný posun vpřed.
Rozbalit vlákno
11
22. 5. 2008 12:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 13:22
Re: 307 nebyla nic extra
a čo plasty, vzácne drevo a dotykové displeje?? Tie ťa u 307 nelákaly???
neregistrovaný "carmik"
22. 5. 2008 13:28
Re: 307 nebyla nic extra
Konečně nabere diskuze ten "jediný správný směr". >:D
Tak jsem se na to pěkně napapinkal a teď budu trávit. Jó, pravidelná strava a pravidelná stolice jsou důležité věci. To se pak nic netlačí na mozek. >:-[]
Avatar - Pierro
22. 5. 2008 13:31
Re: 307 nebyla nic extra
Myslíš že Daniel má problémy se stolicí a nemění mu pemprsku?? No podle úrovně příspěvků to tak vypadá... >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 15:21
Re: 307 nebyla nic extra
BTW Jak sis uzil fotbal? Ja na nej nekoukal ale pry to bylo dobre
neregistrovaný "carmik"
22. 5. 2008 15:57
Re: 307 nebyla nic extra
Fotbal dobrý, ale neskutečně dlouhý, nakonec došlo až na penalty. Nicméně v hospodě trochu zklamání, oblíbená koz... servírka měla zrovna volno. :-(
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 16:00
Re: 307 nebyla nic extra
Sakra sel jsi na fotbal a na pivo ne cumet po servirce ne ? Vypada aspon solidne? A kde ze je ta hospoda ;-)
neregistrovaný "carmik"
22. 5. 2008 16:06
Re: 307 nebyla nic extra
Člověče, je to vážně modelka, mladá s perf. figurou a krásnejma 3 a schválně nosí velkej dekolt. Hospůdka příjemná s letní zahrádkou 30km od Prahy.
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
22. 5. 2008 16:08
Re: 307 nebyla nic extra
Jestli i toci pivo s laskou tak to je zena ideal ;-) . skoda ze uz nic pro mne :-(
Avatar - T613
22. 5. 2008 21:11
Re: 307 nebyla nic extra
Copak copak? Máš výčitky svědomí vůči Pierrovi? >:-[]
22. 5. 2008 13:44
Re: 307 nebyla nic extra
Ver-never. Je to na Tebe. Odborná verejnosť zatiaľ ohlasuje výrazne vyššiu kvalitu a celkovo vyššiu úroveň auta. Vyskúšaj, potom nás poučíš konkrétnejšie. ;-)
22. 5. 2008 13:15
Fabia
Vedle 208 SW vypadá kombíková Fabia jako nevýrazný, vcelku pohledný vozejček. Ona se mi nezdála už 407 SW, ale tohle je opravdový eklhaft. Prostoru bude dost, pohodlí taky, ale tohle auto se mi prostě ani trochu nelíbí a připadá mi, že u Peugeotu tak dlouho operovali a křížili populární, povedené linie svých modelů až se narodil degenerovaný chudinka.
Rozbalit vlákno
1
22. 5. 2008 13:50
Re: Fabia
Chce to čas. Na mnohé, na začiatku neprijateľné, sa dá zvyknúť. ;-)
Avatar - Perun
22. 5. 2008 13:35
Čas, posměváčkové a chytrolíni
Tak trochu odpovídám na nevyslovenou otázku AG. Peugeot dobře ví, kam kráčí a výsledky prodejů tomu odpovídají. To bylo křiku a hysterie při uvedení 407.. A s 207 se dokonce objevily hlášky chytráků a posměváčků o slepé uličce, bastlu a zvrhlosti.. Ejhle, po několik dlouhých měsíců je nejprodávanějším vozem v Evropě a nejoblíbenějším dováženým autem v Japonsku.. 407 se také neprodává zrovna špatně a tak se ptám sám sebe, jestli taové předpovědi vůbec dávají smysl? Čas je nejlepším soudcem i mentorem v jedné osobě a zatím dává chtrolínům pěkně na zadek. 308 SW je logickým pokračováním trendu, který má podle mého soudu Peugeot dobře promyšlený. Jasný designový směr, vysoká kvalita a uživatelská vstřícnost. K tomu špičkové motory napříč palivovým spektrem a 100% bezpečnost. Počkejte na statistiky roku 2008 někdy v březnu příštího roku.. Já na to nezapomenu ;-)
P.S. Těmi chytrolíny a posměváčky jsem samozřejmě nemyslel AG >:D
Rozbalit vlákno
20
22. 5. 2008 13:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 13:52
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Konečne triezvy pohľad na vec. 308 je rovnako štýlový a vydarený ako 207, ale je proste iný. Odlož tento problém, a pozri sa na 308 neskôr, alebo zanechaj fotky a bež si okuknúť v reáli. A potom napíš, čo si o ňom myslíš. ;-)
22. 5. 2008 13:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 13:57
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
A interiér? Musíš uznať, že tie nemecké sú voči nemu dosť bezpohlavné...
22. 5. 2008 14:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 14:16
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Chlad u teba vyvoláva emócie? Ty si nejaký divný člen, nie si mimozemšťan? >:D
22. 5. 2008 14:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 14:34
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Ruku do ohňa by som za to nedal...
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 15:28
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Je to starý dobrý zabávač DanielDesinq.
22. 5. 2008 19:29
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Veď ja ho poznám....tak ako väčšina tu prítomných, z ktorých opäť väčšina ho už ignoruje. K tomuto rozhodnutiu som zatiaľ nedospel, to by ma musel príliš vytočiť. :-)
neregistrovaný "FC Slovan"
22. 5. 2008 16:26
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Ozaj ako ti dopadli prímačky na strednú školu ? Pochvál sa ! >:D
22. 5. 2008 17:01
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Dobre.
22. 5. 2008 16:31
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Už jsi někdy sjížděl křivku ňader u své milé od klíční kosti až do ohanbí... kostkou ledu, cos ji měl zaklesnutou mezi špičáky?
22. 5. 2008 16:38
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
pokud nemáš hubu jako vrata tak spíš mezi řezáky,mezi špičáky to vypadá srandovně ;-\
22. 5. 2008 17:08
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Já si před tím vždycky vyndám můstek a jedu to dásněma... >:D ;-) tak mi to promiň.
22. 5. 2008 19:30
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Oheň a ľad - beriem ;-) . Ibaže Daniel iba o tom ľade píše... >:D Kombinácii, ktorú si naznačil, ešte nemôže rozumieť...
Avatar - KANKUNEN
22. 5. 2008 13:54
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Mezipažoute pod číslem 507 u mě si tady jasná jednička, která překonává svou ikonu. Jaké to je být jednička.
Avatar - Ricardo
23. 5. 2008 11:23
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
A co řekneš na MB W140 - ten má dvojitá skla, v bazarech jim říkají neprůstřelná >:D akorát to auto bohužel nikdy nemělo víc jak čtyři airbagy takže mě nepřekvapí pokud ses o něj nikdy nezajímal >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "AG"
22. 5. 2008 14:22
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Já nejsem vztahovačný,ale k francouzské produkci mě dokázala posunout až nová C5.Tu beru a psal jsem to již při prvním článku.Připočtěme tvé praktické zkušenosti a půjdu se s tím minimálně svézt,protože mě to auto zajímá.To,ale bohužel nemohu říci o Peugeotech a Renaultech.Statistiky beru,nemám světonázor,ovšem ani Golfa neberu za vrchol produkce,přesto je na tom ve statistikách dobře.Třeba se 308 bude prodávat líp,než si myslím,ale verze SW k tomu moc nepřispěje,toť můj odhad.Ale uvidíme,mysli na to,zhodnotíme to.V březnu 2009 čekám blog.A objektivní,i když to je u tebe snad samozřejmé. ;-)
Avatar - Perun
22. 5. 2008 16:10
Re: Čas, posměváčkové a chytrolíni
Myslím na to. Blog bude ;-) :yes:
Avatar - radhro
22. 5. 2008 14:34
Jako Baťovky
mně pořád ten PEUGEOT přijde jako boty od Baťů - krásné , moderní ze začátku pohodlné ale běda aby sis je nechal déle jak 3roky pak se začnou rozpadat a nezbývá nic jiného než je střelit do sekáče :-)
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2008 16:34
japonec
Zdravym, som laik co sa tyka aut, takze sory za vyrazy, ale zaujimalo by ma -je to mimo tema, ale kde sa mam spytat odbornikov na auta- ake motory montuje do aut Suzuki, ci su to ich vlastne alebo od niekoho ineho-SX4, a za druhe ma zaujima ci pride na trch , teda ci budu vyrabat Mitsu. lancer hatch. Som videl sedan ale nepresvedcil ma dizajnom hlavne zo zadu celkom nuda. Dik za odpovede
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2008 17:18
Nejlepší Peugeot všech dob!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
22. 5. 2008 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 18:01
Zítra přepis článku z MF Dnes př. Auto --Seat Ibiza 1.2 HTP
Jestli nechodíš do základní školy, tak určitě čteš noviny, Včerejší příloha tj. 22.5.08 MF Dnes-Auto Seat Ibiza--První dojmy, skvělej dojem z HTP, můžeš sám přečíst a posoudit, zítra tu nejlepší pasáž uvedu. (Dnes už bohužel, zapomněl jsem to v kanclu)
Poté si můžeme povídat o nejlepší 1.2 na trhu. :yes:
Rozbalit vlákno
2
22. 5. 2008 18:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 5. 2008 18:04
Re: Zítra přepis článku z MF Dnes př. Auto --Seat Ibiza 1.2
Na to tady máme tebe.. >:D
neregistrovaný "bzony"
22. 5. 2008 19:54
Zrychleni
Nechapu jak dokazali z motoru 1,6 THP 110kw dostat zrychleni 10,9 :-) Mini je s timto motorem hotovy stihac
Dokonce i u Superbu 1,4 92kw je udavano 10,3?
U Peugeotu jsou asi hotovi odbornici jak utlumit motor
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nick02"
23. 5. 2008 10:23
Re: Zrychleni
V tabuľke majú zrejme chybu. Hatchback má totiž s týmto motorom (150k) zrýchlenie 8.8s, pri silnejšej verzii (175k) je to 8.3s
22. 5. 2008 21:20
ČULIBRK
Auto má především vypadat jako auto. Musí tě přitahovat, musí mít křivky, které v tobě něco nabuzují. Jsou sexy auta, jsou auta tvrdá, drsná, ostrá, aristokratická, arogantní, sošná, nijaká, stálice, supernovy, černé díry... ovšem ta přitažlivá auta mají jedno společné - mají potenci, jinak řečeno, maj koule. Neboť jsou chlapi, co prostě potřebují řídit dravce. Je jedno, jestli je to nadržená krysa, muréna, žralok nebo pražský krysařík, všichni v tobě probouzí instinkty lovce, dobyvatlele, pokořitele. A jsi-li tím lovcem, pokořitelem, pak si máš co vybírat. Pár dokonalejch produktů v autosvětě už svou dravčí roli předvedlo a nadále předvádí. Klasickou ukázkou napříč třídami jsou (jen namátkou) - Míťa, Punto, Scirocco, BMW1, Mazda 6, M3, M5, X5, Q5 GL, XF 599, ... Jsou ovšem samozřejmě auta, která se této kategorii zdaleka vyhýbají, tedy bezpohlavní jednosměrné dopravní prostředky. Ty si kupuje jiná kategorie chlapů. Je to přirozené... jsou drzci, co sledují boj o mistra světa v boxu v těžké váze se zaujetím a jsou jiní, co rajc zažívají zalíváním bonsají... Jo svět je různorodej.

Tak nějak instinktivně (tim nejhlubším geneticky zakódovaným instinktem žraločího dravce, lovce) vyciťuji, že ta pravda je hlavně na straně těch drzků... prostě tři dny neholená devětsetjedenáctka s ostrým bystrým pohledem, co když nad ránem zaburácí ztichlou ulicí, zatřepetaj se pod peřinou kalhotky široko daleko.

No... tak se pokus klasifikovat sebe a pokud se toho výsledku nezalekneš, klasifikuj si pak tuhle třistaosmu. Abys věděl co můžeš ty nabídnout jí a ona pak tobě...

Héj, nevíte kde rozdávaj Caymany?
Rozbalit vlákno
20
Avatar - gld
22. 5. 2008 21:24
Re: ČULIBRK
vážený inžinier, nie každý má potrebu si autom predlžovať péro alebo liečiť komplexy..niekto proste autom "JAZDÍ"-toť novinka čo
22. 5. 2008 21:44
Re: ČULIBRK
Teda, že se budu muset kvůli tobě na starý kolena přihlášit na ČVUT, to bych tu nehádal. Ten inženýr je milej, ale teď cílíš jemně vedle. Už jsem to tu psal, že mimo dvojdocenta wolffa si tu akademické tituly necháváme v odkládací skříňce, tykáme si tu a nazíváme se nicky.

To je právě omyl vás, sucharovejch bonsaistů, že se naivně domníváte, že v rychlém do sportu kovaném autě si jezdec něco nutně dokazuje. Dokazuje si přesně to, co ty, nic, jen narozdíl od tebe je to jinej typ. Je z rodu dravců, nikoliv sluhů. Tohle se pokus jednou pochopit. I když je mi jasné, že když ustrašeně zpoza větve bonsaje sleduješ útočící vosu, těžko se dokážeš vcítit do pocitů chlapa, co má v hlavě i na kontě, co má horký srdce a zachovává ledovej klid, a co umí se svým míťou či širokem či ixpětkou zatnout kopyta nad tím kalným ránem, a proskočit na plnou pět do jiného světa. Do světa, který je ti navždy odepřen. Jo, je to jinej svět, golde. Nič pre teba...
Avatar - gld
22. 5. 2008 23:00
Re: ČULIBRK
nevravím že chlapi v športových autách sú mekotiny...vravím že takí pseudoexperti na psychológiu nákupu auta ako ty sú mekotiny pretože si myslia "hm, mať takú káru tak by sa mi snáď aj postavil" >:D

proste nič pre teba, inžo..hop hop do fábie a myslieť si hmm, mať tak toho caymana..
23. 5. 2008 08:13
Re: ČULIBRK
Klid GTI, tohle prostě někteří jedinci nepochopí nikdy a potom vážně nechápu, proč ale chodí do diskuzí na automobilový server. :yes:
23. 5. 2008 09:52
Re: ČULIBRK
No hlavne, ze "ten iny svet" je pre takych cinzakovych kralikov, co onanuju na golf...
23. 5. 2008 10:18
Re: ČULIBRK
No pozor, vyzkoušej getei na 200 koních, či R32, pak budeš zpívat jinak.
22. 5. 2008 22:29
Re: ČULIBRK
Hej, GTI, prečo spomínaš všetky tie autá, keď si tak krásne, nádherne a kvetnato práve opísal tristoosmičku? Máš pravdu. Peugeot 308 je naozaj dokonalý. >:D >:D >:D
22. 5. 2008 22:35
Re: ČULIBRK
Co bonsaje, rostou rostou? Vlastně, nerostou, nerostou? >:D ;-)

P.S. Takhle náruživě tu bránit nějakej model jsem tě ještě nazažil... hele, Klaudie, doufám, že neuvažuješ... Já že bych tě diskuzně vydědil ;-) Nebo alespoň vykastroval... >:D
Avatar - gld
22. 5. 2008 23:02
Re: ČULIBRK
tú diskusnú kastráciu by ti v terajšej forme dopriali viacerí, to mi ver..

p.s.-čo máš s bonsajmi?
23. 5. 2008 10:16
Re: ČULIBRK
To ti věřím.

P.S. Já nič.
23. 5. 2008 09:35
Re: ČULIBRK
No vida, trochu sarkazmu a GTI nepochopí...
Nemám potrebu obhajovať, a už vôbec nie náruživo, nejaký model. Mne sa nepáčil, teraz sa mi páči. A komu sa nie, jeho vec. Iba ma iritujú príspevky typu "je to hnusné a hotovo". Všetko má svoj pôvod a príčinu, aj to, či sa mi niečo páči alebo nie. ;-)

S tým vydedením, či kastrovaním - nemáš nárok. To by si musel byť pánboh, alebo minimálne najvyšší šéf šéfov auto.cz >:D
23. 5. 2008 10:02
Re: ČULIBRK
Hnusné to samozřejmě není. Vytrácí se ovšem styl. Resp. já ten styl neumím popsat. Zkus to ty. Fakt to vypadlo, že snad máš jednoho v merku...
Avatar - Perun
22. 5. 2008 23:08
Re: ČULIBRK
No prosím tě... >:D Že tys´ještě v euforii z té vertikály? >:-[]
Vynechal jsi kategorii Nová. Třistaosma může být pro někoho prostě příliš "Nová" A tak v sobě nosí lehkou schýzu, nebo chceš-li, ambivalenci pocitů ;-) Myslím si, že bere i toho drzka... a ještě hodně vody uteče, než si to přizná. Doba se mění a 308 jde s ní. Uvidíš. Znám ten ambivaletní pocit.. Tady se hraje na podprahový vnímání. Dej jí čas a za nějakou dobu, až se do ní posadíš... však víš ;-)
23. 5. 2008 08:57
Re: ČULIBRK
Novej... dravec to není. Ani draveček >:D Fakt... tudy ne.
23. 5. 2008 10:15
Re: ČULIBRK
Kombi z hatchbacku, navíc dnes jaksi i narostlé lehce do výšky... to neumím akceptovat. Nic mi to neříká, nic.
Avatar - Perun
23. 5. 2008 13:11
Re: ČULIBRK
Cejtím, že to tam máš... To nutkání dostat to ze sebe.. Odříkaný krajíc a tak.. >:-[] Se nestyď, dravče.. ;-)
23. 5. 2008 13:56
Re: ČULIBRK
:-) Ne ne... klid... já jsem spíše než na krajíce, na flákoty...
23. 5. 2008 13:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "kello"
22. 5. 2008 21:30
majitel 308
ktore auto v tejto triede ponuka 110konovy diesel(pre mna a podla mna postacujuci) s objemom 1,6, najtihsi a zo 6stupnovým manuaolom a super spotrebou? Asi len 308. Leon , Ceed a golf nie. Podla mna 5stupnova prevodovna na novom aute je prezitok.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Eross"
22. 5. 2008 22:32
308 je jednoducho odpudivy ako ropucha
neviem o co ide panom dizajnerom ci chu ziskat nejaku cenu za najdivnejsie auto roka 2008 alebo len vazne nevedia ako sa robi prijemny dizajn pretoze toto mi pripada ako nejake sice auto ale so zle namontovanymi dielmi akoby si vo vyrobe plietli ich pozicie ved napriklad zadne svetla vyzeraju akoby boli z nejakeho ineho auta totalne nevyvyazeny dizajn tejto obludy ma len utvrdzuje vtom co som si vsimol uz skor ze peugeot dokaze robit nielen nekvalitne a nespolahlive auta ale aj ten ich dizajn ide s kazdym novym modelom (alebo aj novou karoseriou!)neskutocnymi skokmi do suterenu automobilovej vyroby. aaaach kdeze je ten peugeot 405 a 406 snad posledne peugeoty s elegantnym dizajnom...
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2008 23:24
No a podme na Golfy
Kaslite na vsetky autá podme kecat o Golfoch, vtedy je skutocná válka, vzrušo, toto je nuda jak dabel. Mám výsledky DEKRY TESTOV, je to na počet km, aby sa nikto nevyhovaral, hádajte kto patrí meddzi top...Golfe, Golfe Klasse...
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2008 23:32
Dekra reliability study
Golfe to seká, až to nie je pekné - 46 148 tísíc testovaných Golfov radu V za dva roky, najväčšia štatistická vzorka z celej top desiatky, a spoľahlivosť? 92.6%. NO dajte, kto sa chytá..Go Golfe Go...P308 a zvyšok sveta okrem pár výnimiek je pochovaný a Mk VI ešte ani neprišla..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Perun
23. 5. 2008 07:11
A MÁM TO ZADARMO!
HDI vládne pevnou rukou :-!
Manželé Honza s Helenkou Taylorovými zvládli trasu 1917 km kolem pobřeží Austrálie s pouhými šedesáti litry paliva. V praxi to znamená spotřebu 3,1 litru na sto kilometru..
Takže ještě jednou, pro ty, kterým to třeba ještě není úplně jasné a uvažují o kombi nižší střední. 308 je:
- Nová. Doslova i přeneseně. Auto zítřka, žádná ozvěna z druhohor
- Prostorná a pohodlná
- Dobře a inteligentně postavená
- Bezpečná
- A jezdí (skoro) zdarma a na špičkových motorech.

S průměrným nájezdem soukromých kilometrů v naší kotlině to máte na 6 nádrží za rok >:D :yes:
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 08:42
Re: A MÁM TO ZADARMO!
Perune,nepíšeš,v kterém voze,respektive s kterým motorem to pobřeží objeli (TDI?).Podprahové vnímání-fantastický pojem.Jsou auta,která mě vezmou u srdce hned,při prvním setkání.Pak jsou auta,která na první pohled nevyvolají horoucí city,postupem doby si na ně zvykneme a mohou se nám i začít líbit.Třetí kategorie neupoutá na první pohled a tento stav dále setrvává.Poslední kategorie-auta na první pohled odporná,tento stav většinou také přetrvává.Ty podsouváš 308 do kategorie dva,já ho mám v kategorii tři (stejně jako většinu peugeotů).A věř mi,tady obzvlášť platí osudové setkání,tzn. láska na první pohled.Ale to se mi u Peugeotu bohužel zatím nestalo,tobě jo?
Jinak 3,1 na sto bych bral,ráno u Shellky na spojce (308 jsem nepotkal,tudíž jsem nemohl spočinout pohledem) jsem při pohledu na cenu V-power dieselu málem dostal psotník.Asi začnu pěstovat downsizing ve větší míře. :-)
23. 5. 2008 09:28
Re: A MÁM TO ZADARMO!
Skús hodiť číslo z tej cenovky, nech mám dennú dávku adrenalínu aj ja ;-)
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 09:50
Re: A MÁM TO ZADARMO!
37.10Kč,to tady těch slibovaných 40 bude co by dup.Ach jo.
23. 5. 2008 10:12
Re: A MÁM TO ZADARMO!
Pěkná cena... ;-\
Avatar - Perun
23. 5. 2008 13:07
Re: A MÁM TO ZADARMO!
[odkaz]
110 koníků s variabilními lopatkami statoru.. To samé, co od PSA bere Ford, Volvo, Mazda...
A sakra si počkám na technické specifikace nového 1,6 TDI (vrtání, obsah válců, umístění jednotlivých komponent), páč jsem slyšel něco velmi.. velmi zajímavého. Zatím ale jen v rovině "jedna paní povídala" >:-[]
Napsal jsi to dobře, pro mně je to "dvojka".. I proto, že jsem krátkou otestoval.. Zajímavá zkušenost.. Vnímám ten design přes pojem "evoluce" a "zítra".. A on pak dostává úplně novou podobu. Nepřenosný pocit.
Člověče, taky beru V-power.. ruka se mi při tom kroutí, ale je to dobrá nafta ;-)
Tempomat do Brna na sto třiceti a mám to za 5,5.. Zadarmo tedy určitě ne.
Ale Taylorovi taky nejeli po D1 :-!
23. 5. 2008 08:59
Re: A MÁM TO ZADARMO!
Beru plnou tak dvakrát tejdně... Těm šestinásobnejm čerpačům je nutno doporučit mapu, aby si benzínku nakonec ještě nespletli s obecní pumpou na náměstí >:D ;-) :yes:
23. 5. 2008 09:27
Re: A MÁM TO ZADARMO!
A s čím jazdíš, že to má takú malú nádrž?
23. 5. 2008 10:08
Re: A MÁM TO ZADARMO!
Má to poměrně velkou nádrž.
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 09:52
Re: A MÁM TO ZADARMO!
Tak to píšeš v autě,ne?Teda,pokud ti to nebere okolo 20-ti. ;-)
23. 5. 2008 10:10
Re: A MÁM TO ZADARMO!
:-) Nebere, umím jezdit a nejsem závodník. Jezdím pod zprůměrovanou spotřebou ve velkém technickém průkazu. Celý život jsem tak dokázal jezdit. Až na mladické horké chvilky...
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 11:28
Re: A MÁM TO ZADARMO!
Tím spíš potom v tom autě musíš trávit mládí ???????,no zkrátka opravdu hodně času,protože ti vyjde poměrně velký nájezd (odhadem 1600-2200 týdně,dle typu auta).Proto psaní v autě... ;-)
23. 5. 2008 11:56
Re: A MÁM TO ZADARMO!
Jezdil jsem kolem 50 -60 tisíc ročně, (za komančů kolem 15) poslední dva roky po sobě jedu 35. Fakt na fous.

V autě se mládí... vrací :-) Být tak věčně mlád....
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 12:59
Re: A MÁM TO ZADARMO!
35 na fous jezdím taky,ale 60,to už je docela porce.Na tom automládí něco bude,i když občas jsem despotickej jako starej neurotik.Tak nevím. ;-\
Jinak těch 35,to je akurátně jedna nádrž týdně.Na chlup. :-)
23. 5. 2008 13:38
Re: A MÁM TO ZADARMO!
:-) Jo. Je to tak jednou, jednou a půl týdně. 60 už bylo i na mně moc. Mám kolegu a ten jezdil roky kolem 100, je mladší než já, je to podnikatel a fakt to tak jezdil. To nanajezdí ani taxikáři :-)
Avatar - Perun
23. 5. 2008 13:14
Re: A MÁM TO ZADARMO!
No jo, chce to HDI >:-[]
Avatar - Ondore
23. 5. 2008 13:29
Re: A MÁM TO ZADARMO!
2x týždenne plnú? Sakra, musím vrátiť diplom, nesedia mi počty ;-)

Teraz premýšľam, vlastne sedia a vypočítal som, koľko sedíš za klávesnicou! Nájazd 35tis. km, ak na nádrž prejdeš cca 600km, tak to máme 58 tankovaní. Vydelíme dvomi a vieme, že 29 týždňov v roku jazdíš. No a zvyšných 23 týždňov si buď na dovolenke, alebo za klávesnicou >:D
23. 5. 2008 13:34
Re: A MÁM TO ZADARMO!
>:D No při těch cca 55 jsem fakt bral dvakrát týdně. Teď to mám tak jednou, jednou a půl...
Avatar - Ondore
23. 5. 2008 13:36
Re: A MÁM TO ZADARMO!
No a ešte:
- ak máš priemernú rýchlosť 70km/hod., >:-[] tak si v aute ročne cca 500 hodín. To nám dáva cca 21 celých dní v aute ročne.
- ak ale jazdíš iba tých 29 týždňov a iba v pracovné dni, tak si denne v aute 3,5hod./pracovný deň ;-)

Do orecha, že som sa ja radšej nedal na štatistiku >:D
23. 5. 2008 13:40
Re: A MÁM TO ZADARMO!
>:D :yes: Mám dlouhodobě průměrnou (podle počítače) - 64.
Avatar - Ondore
23. 5. 2008 13:46
Re: A MÁM TO ZADARMO!
Radšej by som Ti doprial tých 23 týždňov dovolenky ročne ;-)

Tak mi napadá, nie je to len tým vekom? (nechcem povedať pamäťou) Skrátka prídeš na benzínku, pozdravíš pumpárku, povieš: "Do plna" a ona Ti povie, že už plnú máš. A Ty na to: "Aha, a koľko platím?" potom len pekne poďakuješ, zaplatíš, to všetko 2x týždenne >:-[]
23. 5. 2008 13:49
Re: A MÁM TO ZADARMO!
>:D Takovej malej sponzor velké pumpy.
Avatar - Ondore
23. 5. 2008 16:09
Re: A MÁM TO ZADARMO!
A trochu dupni na plyn, pri sedemdesiatke získaš 2 dni k dobru :-)
23. 5. 2008 13:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - "Brňák"
23. 5. 2008 14:23
Re: A MÁM TO ZADARMO!
Ježiš nemel furt to stjený dokola. Seš jak ten mlejnek. Vrstvený skla, vrstvený skla,..... Jo, je to dobrý. Ale pochybuju, že to někoho (kormě tebe) přesvědčí aby si to auto koupil kvůli vrstveným sklům. Nazdar.
neregistrovaný "FC Slovan"
23. 5. 2008 14:58
Re: A MÁM TO ZADARMO!
IQ = húpací konik
Avatar - Perun
23. 5. 2008 15:50
Re: A MÁM TO ZADARMO!
Vrstvená skla jsou velmi příjemná věc. Sníží akustickou hladinu, zabrání dementům s dlažební kostkou ušpinit sedačku svým mastným zadkem... Zabrání i horším následkům při bočním nárazu. A navíc, moc to nestojí :yes:
No.. ehm.. TDI bývalo (!) kdysi bez diskuze označení motorů s bezkonkurenčně nejnižším apetitem.. Ale ty doby rotačních čerpadel a prvních generací litinových HDI jsou už nenávratně pryč.. Emise, Euro IV a V.. Dnes je to velmi vyrovnané. Víc, než kdykoliv předtím. Prim samozřejmě hrají menší kubatury, především 1,6 HDI a 1,5 DCi :-!
23. 5. 2008 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
23. 5. 2008 07:38
Převodovka
Jaké mají převodovky benzínové 1,6ky, jsou vyvinuté z BMW?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kello"
23. 5. 2008 14:38
Re: Převodovka
5stupnovu a v CZ maju už s tymto motorom aj 6+stupnovu prevodovku
23. 5. 2008 09:57
KUFR
Miluju tyhle kovboje moderního věku. Traktorové sandály, brecko na levém boku a buzolu, aby nezabloudili cestou na samoobslužné biolovy. Tihle moderní Bullitti se vždycky vyrojí, jak se píše o autech s velkým kufrem...

Tak ještě jednou. Jsi-li chlap, dravec, žralok sídliště, umíš bejt stylovej i s velkým kufrem. Na to máš na trhu dokonalou nabídku. Zde bych doporučil dnes snad nejaktuálnější segment drzků Evropy - střední SUV. S lehce nadrzlým úsměvem, se čtyřkolkou pod kopytama, sedíš v autě, co je po getečkách a hothatchích asi nejlepší, co bylo pro tvý srdce vymyšleno. Vysokej posaz, čvaňháky na semaforech típáš o střechy subkompaktních terminátorů, co se sami sobě bojí podívat do zpětnejch zrcátek, a když to pak zatneš, lítaj dlažední kostky. Jo, SUV obecně jsou drsnou objednávkou téhle zdrsnělé doby. Takže co? No, jasně, XC60, Q5, GLK, X3, za menší peníz pak Kugu (i když tam s tím kufrem...) či Tigiho. Na houby do Lubence, na to ti ovšem stačí jedna linková karosa.

No jo, ale co tedy v segmentu skoro MPV, skoro kombi? Nevím. Já na tyhle segmenty nehraju. To víš, kombíka z kompaktního hatchbacku umí dobře VW a s odřenejma ušima pak jen Ford. Ale ještě máš jednu fantastickou domácí naději - Octavia scout. Technika je jasná a vizualita zraje jak víno. Jasná volba pro kovboje, kterej holt zatím (zatím) nemůže vskočit do XC60.
Rozbalit vlákno
3
23. 5. 2008 10:26
Re: KUFR
Hele, vědí doktoři, že jsi zase na netu???
Avatar - Blue Sun
23. 5. 2008 11:26
Re: KUFR
GTI, jde to s tebou fakt z kopce. Krásné fráze, ale naprosto prázdné, myšlenka nikde. Kde dřív bývala kvalita, je už dnes jen kvantita a snaha vnutit všem tvůj jediný správný názor. Není to dlouho, co jsem vzpomínal na dávné časy auto.cz, kdy jsem obdivoval tvůj styl psaní, jeho lehkost. Teď je to už jen křeč. Prosím, vrať se k tomu původnímu stylu. Byl lepší.
23. 5. 2008 11:51
Re: KUFR
Michale... styl je stále stejný, myšlénky do umření stále stejné... stále stejný GTI... ;-) Jiné už to nebude. Doporučuju fakt tu Q5.

Jen se snaž pochopit, že přesně tak, jako zde vnucuješ své texty ty, vnucujeme je zde všichni. To je celé.
23. 5. 2008 10:46
MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Citace autora - Ondřej Kinkor - MF DNES Seznámení se Seatem Ibiza přímo na Ibize.
Přepis:
"Základním motorem je řidičům Fabií dobře známý tříválec HTP o objemu 1.2 litru s výkonem 70 koní. S tím se nudit nebudete. Bohužel to nemyslím pozitivně. Ještě teď mě polévá horko, když si vybavím, jak jsem se v mírném kopci pokusil předjet pár jedoucí na letité motorce. Kouknu do zrcátka, bliknu, podřadím na dvojku, sešlápnu plyn, vjedu do protisměru a čekám, že se auto rozjede. To byl však ten největší omyl. Jestli si vybavíte scénu z filmu Vrchní, prchni kdy Josef Abrhám ve Velorexu nekonečně dlouho předjížděl autobus, respektive se o to snažil, tak nějak podobně to vypadalo i s tříválcovou Ibizou. Až na to, že proti mně zpoza horizontu vyjel náklaďák - znamenalo to prudké brzdění a potupný návrat za motocykl. A to jsme jeli ve dvou s prázdným kufrem. Takže tenhle motor nebrat!" (snad jen pokud budete bydlet na Kolínsku, tam vás žádný kopec nepřekvapí)

Super pružný motor, nejlepší z jednadvojek... HTP
Rozbalit vlákno
23
Avatar - da_b0mb
23. 5. 2008 11:12
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
HTP - aneb H*vno To Pojede
23. 5. 2008 11:40
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Ten co tady nejvíc vykřikoval (GTI)ovšem teď mlčí, HTP je nejlepší volba atd... :no:
Začne tu radši vykládat kolikrát jezdí k pumpě.
Avatar - Ricardo
23. 5. 2008 11:47
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Počkej až 507 přijde ze školy, to bude ještě lepší >:D >:D >:D
23. 5. 2008 14:06
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Právě přišel, a už tu učí jak správně testovat auta.. >:D
neregistrovaný "FC Slovan"
23. 5. 2008 14:55
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
:yes: :yes: :yes: >:D
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 11:37
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
No nehájím HTP,ovšem takto psaný článek pochází z pera,či kompu diletanta a teoretika.Fakt,že to vyšlo v MF Dnes mě nepřekvapuje,poslední dobou kvantita nahrazuje kvalitu.Ondřej Kinkor toho zjevně moc nenajezdil,nebo tënto motor porovnává s osmiválcovým šestilitrem.HTP má mnoho záporů,ale pružné zrychlení na druhý rychlostní stupeň k nim rozhodně nepatří.Minimálně doporučuji vyzkoušet,v zátahu na dvojku nereaguje o moc hůře,než turbo od Rendlíků.Pak už je to podstatně horší,to je fakt.Kdyby ten pisálek napsal něco o pružném zrychlení na čyřku,či pětku,tak ani nehlesnu,ale tohle může brát vážně pouze diletant stejného kalibru.Maximální tendenčnost,či pokus o vtip?
Avatar - Ricardo
23. 5. 2008 11:41
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Třeba tam dal omylem čtyřku >:D ale u slabých motorizací je kopec dost limitující faktor, a že v Španělsku jsou kopce slušný...
23. 5. 2008 11:45
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
To je typické, jakmile se jedná o tento motor v negativních reakcích, automaticky je to výmysl a vtip.
Jezdil jsem se starou, ovšem již s 51 kw a na dvojku krátký skok a dušení. (kolem 55km/h) Přesně dle křivky toč. momentu.
neregistrovaný "FX_"
23. 5. 2008 13:57
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Tak jak píšeš se 1.2 HTP 51 kW neprojevuje. Motor je živý a zrychluje do cca 80 km/h. Prostě typický městský motor. Ve zrychlení do 50-60 se může směle měřit s čímkoli obsažnějším. Rychle se vytáčí, má krátké převodové stupně a auto je poměrně lehké.

Není pravda, že by nejel nad 50 km/h. To je lež.
23. 5. 2008 14:18
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Ale jede, ovšem nad šedesát nemá cenu trápit dvojku, protože usne, můžeš to točit do 6000 na osmdesát, ale efekt bude nulový, to co potřebuješ se vypaří v necelých šedesáti.
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 14:25
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Buď jsi v tom neseděl,nebo neumíš řadit.Jak píše Ricardo,kopce jsou sice ve Španělsku slušný,ale to platí i pro dýchavičnou motorku se dvěma důchodci na hřbetě.Tedy pokud to nebyla desetiletá GSX 1100R,tý to HTP samozřejmě nebude stíhat.HTP fakt nehájím,nikdy bych to nekoupil,ale do těch cca 80-ti je docela svižný.Tady žádný velký rozdíl mezi troj a čtyř hrnkem nezaznamenáš.Proto je názor toho pisálka zcela tendenční.Je to srozumitelné?
23. 5. 2008 14:37
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Aha, tak proč tohle nenapíšeš, (když tu vždy "jeden chytrej" vychvaluje HTP) tj., že není skoro žádný rozdíl mezi tří a čtyřválcem, on tu totiž mluví o výkonech a pružnosti ve prospěch HTP, přestože musí být každému jasné (i z vlastních zkušeností), že tomu tak není. (Tvar křivky)
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 15:22
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Nevím,koho myslíš "on tu totiž mluví o výkonech a pružnosti ve prospěch HTP".Sedni do HTP,jeď někam,kde je mírnej kopec (kolínsko vynech),podřaď na dva a šlápni na plyn.Pokud HTP zareaguje tak,jak píše ten Neználek,tak před ním smeknu klobouk a veřejně se omluvím.Hlavně posuzuj objektivně.
P.S.: že potom HTP zdechne,myslím ve vyšších rychlostech a ve vštším zatížení je jasné-viz. tebou několikrát zmiňovaná výkonová křivka,ale z dvojky sice nevypálí jako Lambo,nicméně přesto celkem svižně.Tady redaktůrek prostě přestřelil a tys to zcela bez přemýšlení použil. >:-[]
23. 5. 2008 11:52
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Jistě :yes:
Avatar - KANKUNEN
23. 5. 2008 12:26
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
V testu světu motorů měl HTP největší spotřebu a průměrnou dynamiku. Ve Fabce byl největší hluk asi z deseti aut, nejtichší bylo Polo.
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 14:28
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Proč mi to píšeš,já tomu i věřím.Já se bavím o něčem úplně jiném a to: pružné zrychlení potřebné k předjetí z druhého rychlostního stupně.Spotřebu,ani hluk jsem snad nezmínil a HTP nehájím.Píšu o diletantství autora. ;-\
Avatar - radhro
23. 5. 2008 13:50
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
nesmíš také věřit všemu co se někde píše. také trochu selského rozumu ;-)
23. 5. 2008 14:03
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Proč by to měl být výmysl, nechceš mi snad tvrdit o spikleneckých teoriích MF DNES a přinejmenším dle zdejších.. Fiatu nebo jiných automobilek jak poškodit Seat potažmo VW / Škodu a je jí motor HTP. Takovéto neobjektivnosti je možné se dočkat možná zde, kde kope každý za to s čím jezdí, ale přitom tvrdí, že není skalním fandou, ovšem VW je jednička poctivosti a nikdo na něj nemá..
Avatar - radhro
23. 5. 2008 14:48
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
S HTP nejezdím ale jezdí s ním manželka , a dle mých zkušeností (zatím jsem s tím jel jen párkrát) to není taková hrůza jak pan redaktor popisuje. Netvrdím že to je závoďák ale průměrnou dynamiku ten motor má. A jetli ten pan redaktor chtěl předjíždět s tímto motorem nějakou motorku tak je to u mně b.l.b a né motoristickej novinář. A skalním fandou rozhodně nejsem to že mám škodu služební a jednu doma ( fakt docela dobrá koupě) neznamená že učurávám před každým autosalonem z koncernu VW ;-)
neregistrovaný "AG"
23. 5. 2008 14:29
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Jak říkám,snad pokus o vtip,ale mizernej,to ti povím... ;-)
23. 5. 2008 14:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2008 14:08
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
Škoda, že jste ještě dneska neměli ve škole odpolední pěstitelské práce.. (jestli to ještě existuje)
Avatar - Ricardo
23. 5. 2008 15:15
Re: MF DNES příloha Auto Seat Ibiza - první jízdní dojmy
To v uvozovkách byla citace cizího textu ne vlastní názor - jasný? snad víš co to znamená ;-)
Avatar - CountachSV
23. 5. 2008 16:13
diskuse jak noha
takhle... pochybuju teda, že po téhle diskusi, kdy jsem párkrát opravdu od srdce zařval smíchy.. asi není na názor nikdyo zvědavej, ale nakonec i já sem se podíval na fotky, ačkoli sem na ně opravdu nebyl zvědav.
407SW je jedinej novodobej pažout kterej se mi líbí, díky svojí pohřebácký pr.deli.
308 má zadek hroznej a jestli tady někdo kritizoval zadek Golfu Variant nebo jak tomu teď říkají, tak tohle je na tom podstatně hůř. Předky pažoutů posledních let se mi nikdy nelíbily a tohle je překonává. Takovej nosál... no nevim, jak je to možný ale nosál asi bude oblíbenej.
Interiér se mi líbí.
Toť vše k designu. Hádka nebude, muj názor je nudnej, ale s tim Golfem o myslim vážně... tohle je mnohem mnohem divnější... a navíc ani ne hezký.
Rozbalit vlákno
0