Novinky
Tak přemejšlim jestli nějakej národ dělá ještě ošklivější auta. Možná číňani. Peugeoti byly vždycky doceal hezký (viz. 207)... Ale tohle je strašný 8-s . Třeba nová Laguna, to samý, dívat se na to nedá. 8-s
Skús druhý a tretí a štvrtý pohľad, tak ako ja. Názor asi pozmeníš, v reáli vypadá 308 o kus lepšie ako na fotkách. A interiér ti vyrazí dych. Škoda, že okrem ukážok variability fotky interiéru chýbajú, ale mrkni na 308 v inom článku. Ale najlepšie bude skočiť do roomu a omakať si ho v reáli. Rozhodne nijaký outsider, v žiadnom smere.
A to že to nemá s Eu dizajnom nič spoločné to nič. Keby to boli japonci alebo korejci to by si sgustli.
nejak si nemuzu pomoct ale peugeoty se mi proste znechutili,od nastupu 206 je to porad na jedno brdo,ten design je mi proste proti srsti,interier ma treba ´´nova´´ 308 povedeny ale zbytek je bida, 207 od ni lajk ani nerozezna,ale prodava se tak co ze,ale pro me osobne je to uz ohrana pisnicka :no:
mam naprosto stejnej nazor. a verze kombi sou u peugeotu posledni dobou uplne nejhrosi... ty zadky sou proste strasny. a kdyz sem slysel jak to u peugeotu posledni dobou chodi tak bych do nej fakt vubec nesel. diesel musi napriklad vymenit nejakou soucstku po 90 tisicich ktera je draha jako * a lidi to vubec netusi. dokonce nas znamej co je prodava nam pred casem rekl, ze 407 radsi ne...
chce si to pozrieť naživo..na fotkách s mi napr.207 SW zdala čudná ale v reáli to nemá chybu, perfektný malý kombík
Ty si e😜ert, zamestnaj sa načas niekam do pásu v Škodovke alebo Volkswagene a buď si istý, že nadobro stratíš chuť si niečo od nich kúpiť. Vo VW sa na repase zakrývali a všelijak šalamúnsky riešili také chyby, že som až žasol. Ale dali sa zakryť, tak prečo to nespraviť?
Dizajn je vec vkusu. Páči alebo nepáči, ale niekedy aj to menej "ľubivé" je praktickejšie ako to "pekné".
Čo sa týka dieslov, mal by si tú súčiastku bližšie identifikovať a naznačiť jej cenu, takto je to len blábol formátu "jedna pani povedala". Že u dieslov s ozubeným remeňom odporúčajú (alebo predpisujú, neviem teraz) po 120-140 tisíc kilometroch meniť komplet rozvody je všeobecne známe.
Mimochod, je zaujímavé, že to svoje "porad na jedno brdo" si nikde nespomenul v súvislosti s Golfom. K nemu sa tento prívlastok hodí viac.
Dizajn je vec vkusu. Páči alebo nepáči, ale niekedy aj to menej "ľubivé" je praktickejšie ako to "pekné".
Čo sa týka dieslov, mal by si tú súčiastku bližšie identifikovať a naznačiť jej cenu, takto je to len blábol formátu "jedna pani povedala". Že u dieslov s ozubeným remeňom odporúčajú (alebo predpisujú, neviem teraz) po 120-140 tisíc kilometroch meniť komplet rozvody je všeobecne známe.
Mimochod, je zaujímavé, že to svoje "porad na jedno brdo" si nikde nespomenul v súvislosti s Golfom. K nemu sa tento prívlastok hodí viac.
nadpis porad na jedno brdo sem nevymyslel ja. souhlasim ale s tim, ze kombiky od peugeotu sou posledni dobou osklivy. zadruhe, nejsem technik peugeotu, takze netusim o jakou soucastku jde ale cena soucastky byla tusim vic nez 60 tisic. myslim, ze slo o nejaky filtr.
zadalsi. s golfem sem to, ze je na jedno brdo, rikal pokazde. takze si me asi s nekym pletes. ja totiz koncern VW nepodporuju, takze nemusim vykladat o tom, jak je golf krasnej a guru nebo co to placaj specialisti jako GTI nebo 507... pokud mozno uprednostnuju japonce (mazda, honda, toyota - v teto posloupnosti) nebo BMW a MB...
mam takovy dojem, ze si me s nekym pletes...
zadalsi. s golfem sem to, ze je na jedno brdo, rikal pokazde. takze si me asi s nekym pletes. ja totiz koncern VW nepodporuju, takze nemusim vykladat o tom, jak je golf krasnej a guru nebo co to placaj specialisti jako GTI nebo 507... pokud mozno uprednostnuju japonce (mazda, honda, toyota - v teto posloupnosti) nebo BMW a MB...
mam takovy dojem, ze si me s nekym pletes...
Jak uvádí Klaudius nahoře, máme tu premianta nižší střední. Tolik invence nemá nikdo jiný. Nikdo 😄 Peugeot jde svou vlastní cestou a nekouká přitom nalevo napravo. Ví, kam jde a ví proč. Dnes jsem jel vedle třistaosmy po jižní spojce a dlouze jsem se díval. Každý detail a každá křivka mají svůj smysl. K tomu špičkové motory a dnes už i vysoká kvalita zpracování.. Kdo má "koule", musí to vidět i cítit. 308 nabírá na rychlosti a míří k prodejům jako 207. Čas ukáže, ale zatím: :yes:
Velmi zdařilé, jen mám obavu zda se nebudou projevovat takove ty Peugeot věci jako je přidírání pojezdu sedačky, půlse***vé zpoždění při přepínání světel, vrzání podvozku, vůle v čepech po 15000km, nebo opožděná reakce na plynový pedál a vrchol je chcípnutí studeného motoru při přidání plynu u 1,4 8v.
Když porovnám poslední dvě verze 1,6THP s manuálním řazením, to je opravdu 6km/h, vteřina ve zrychlení a 3 deci benzínu navíc dílem overboostu (pokud na něj tedy skutečně poukazuje 20Nm v závorce navíc)?
Tou iluzí zpětné vazby v řízení trpí v této třídě kromě jednoho vozu všechny.Bohužel.
Náš Peugeot je nedílnou součástí našeho života. Když si dělám tlačenku s cibulí...je tu! Když vařím hovězí polívku...je tu! Když buřta s cibulí...je tu! Nikdo nedělá lepší mlýnky na koření, než Peugeot.
Kdybych si dneska po skoro 20 letech kupoval auto, jako byl tenkrát "revoluční" P309, tak to bude 308.
Kdybych si dneska po skoro 20 letech kupoval auto, jako byl tenkrát "revoluční" P309, tak to bude 308.
Dvěstěšvestka bylo (je) dokonalé dílo subkompaktů. V této verzi Peugeot vytvořil nejkrásnější auto planety tohoto segmentu přičem současně s 206kou vyvrcholil designový směr krásných aut. Fantasticky pak dokázal navázat dvěstěsedmou. Tohle už ovšem neplatí v řetězu 307 - 308. I když samozřejmě 307 nebyla 206... A SW?... no možná se ti líbí SW od 207 :😉 pak se ti bude líbit i SW308 :😉 Já... jsem dokonale rozčarován.
Vyzkoušej ty mlejnky a budeš nadšenej! Jeden na pepř a druhej na sůl! Maj nejlepší design... nebo ty s bateriovým pohonem! Zmáčkneš čudlík a už to solí!
Tady se musím přidat,jsem na to ještě hůř,mně už se nelíbila 206.SW varianty se už vůbec nedají přijmout.Takže s tím rozčarováním se plně ztotožňuji.Výše psal Perun,že Peugeot ví kam jde a proč,ale já tu cestu pořád nemohu identifikovat.Možná to bude chyba na mé straně,ale postavme vedle 308 třeba OII a teprve tady ve srovnání vynikne harmonie linií a jejich smysluplnost.Ale zase vedle nejhezčího kombíku nižší střední je těžké vyniknout.
Jo a ta černá traverza uprostřed čelního grilu,tak ta se moc povedla. >😁
Jo a ta černá traverza uprostřed čelního grilu,tak ta se moc povedla. >😁
OII vedľa 308 vyzerá ako ako vojak v uniforme vedľa vymódeného manekýna. Strohé línie vedľa mäkkých kriviek a tvarov. Drevená debna vedľa ručne pleteného košíka. Tank vedľa koča.
Potrebuješ viac prirovnaní? 😄
Potrebuješ viac prirovnaní? 😄
Stejný jako když postavíš decentního elegána vedle nagelovanýho a převoněnýho vexláčka s minimálně dvěma zlatýma řetězama,nebo nedbale elegantního Amíka v obleku a teniskách.Ale je to zase o nastavení životních priorit.Někdo nechce za každou cenu křečovitě upoutat.Střízlivá elegance snoubená s kvalitou Klaudie,to potřebuju k životu já.Až pojedu na pouť,nebo na dovolenou na Rujanu,nechám si poradit.Zatím děkuji,zůstanu u té střízlivé elegance.Pokud bys nepochopil toto,zkusím se dále rozepsat.
Koľko ľudí, toľko chutí. 😉 Ja Ti Tvoj vkus nejdem vyhovárať, keby všetci mali rovnaké názory, nebolo by o čom ani písať. Ale s tými teniskami si to trošku prehnal 😄. Mimochodom, Octaviu som za dizajn nijak nestrhal, iba mi príde triezva trochu príliš. Nejaký ten elegantný výstrelok by jej rozhodne prospel. Chladná dokonalosť tiež nie je pre každého. 😉
Ne,pro každého není.Jenom pro ty chladné a dokonalé.Že bych až tak,no snad..... >😁
Pozor, kamo, kto vysoko rúbe, hlboko padá... >😁 >😁 >😁
😄 No, je to velmi... neuchopitelná vizualita, záď podivně zbobtnalá, ty blinkry...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vlažnej máš tak akorát ty svůj rozum. >😒] A je to tady taky každodenní problém. Zkus nějak srozumitelně napsat co myslíš tou faceliftovanou Fabií Combi. Jestli se jedná o současnou generaci anebo tu minulou. Jo a pověz ještě z čeho soudíš, že Fábka Combi byla dle tebe nejlepším autem??? ale prosím bez nadávek a hlavně SROZUMITELNĚ!
Prosím Ťa, nepýtaj sa ho veci, ktoré má v malíčku, iba ich nevie vzsvetliť. vyjde z toho výmena názorov s 200 príspevkami a aj tak sa nikam nedostanete. >😁
Kombi MPV - to je nejaká nová kategória? >😁 >😁 >😁
Čo je vlažný dizajn? Potom musí byť tvoja obľúbená Fabia trvale podchladená... >😁 >😁 >😁
Že sa Peugeot prikláňa skôr ku klasike a Citroen rozširuje portfólio MPV je už všeobecne známe, naučíš ich nejakú lepšiu stratégiu? >😁 >😁 >😁
Čo je vlažný dizajn? Potom musí byť tvoja obľúbená Fabia trvale podchladená... >😁 >😁 >😁
Že sa Peugeot prikláňa skôr ku klasike a Citroen rozširuje portfólio MPV je už všeobecne známe, naučíš ich nejakú lepšiu stratégiu? >😁 >😁 >😁
Dokonale povrchná reakcia bez jediného faktu. Prečo stále poľavuješ zo svojej úrovne, GTI? Veď niekedy bola radosť čítať Tvoje príspevky.
Nevysvetlil si jediným slovom, čím si rozčarovaný, čo Ťa na kombíku 308 tak veľmi irituje.
Nevysvetlil si jediným slovom, čím si rozčarovaný, čo Ťa na kombíku 308 tak veľmi irituje.
Klaudius najviac ludí irituje na peugeotoch ten predok. tlamoídna maska. A možno aj podobnosť naprieč jednotlivými modelovými radami. Nový pežotov look sa buďto páči alebo nie. A predaje dokazujú že sa skor páči... 😉
Nikomu neberiem, že sa mu viac páči niečo iné. Ale ešte som nestrhal tromi vetami auto bez toho, aby som nespomenul jeho negatíva, ktoré vnímam.
Myslíš, že by sa Ti dobre po mne čítalo vyjadrenie typu😒br /> "Volkswagen si nekúpim, lebo je o ničom"...? Sorry, od človeka úrovne GTI-ho čakám viac ako prázdne reči. 😉
Myslíš, že by sa Ti dobre po mne čítalo vyjadrenie typu😒br /> "Volkswagen si nekúpim, lebo je o ničom"...? Sorry, od človeka úrovne GTI-ho čakám viac ako prázdne reči. 😉
Nezvládnutý charakter auta. Lépe řečeno, zvládnutý... raději však ani nepíši, komu bych tu vizualitu doporučil... Nabobtnalá záď, bumerangové zadní blinkry, to vše se tluče s přídí. Pro mne - auto o ničom, jak říkáte u vás. A 507 to napsal přesně - vlažné, design bez jiskry.
P.S. Já nepolevuji v psaní, polevují automobilky v designu. Některé...
P.S. Já nepolevuji v psaní, polevují automobilky v designu. Některé...
Ty si ho nevidel naživo, že nie? Tak to skús. Predstav i, že po prvom zhliadnutí fotiek 308 som mal názor na 90% podobný tomu Tvojmu. Potom som si ho obzrel zo všetkých strán, sadol do neho, nastavil volant, sedadlo, vyskúšal ovládače, výduchy vetrania, siahol do príručných skriniek. Poposúval a posklápal sedadlá vzadu, prezrel si kufor, nahliadol pod kapotu. A zmenil som názor, človeče. Tristoosmička sa akosi lepšie usadila, oči si na ňu zvykli a dokonca s mi začala páčiť. Má svoj štýl, eleganciu aj športový šmrnc, je neskutočne priestranná, pohodlná a človek sa v nej príjemne cíti. Chýba už len skúšobná jazda. Chcieť teraz nové auto, rozhodne by bola medzi kandidátmi. 😉
206 že je nejkrásnější auto planety v tomto segmentu?! HA-HA. Máš fakt skvělej vkus, vole! Je to jedno z nejošklivějších aut v tomto segmentu. Všechny Peugeoty jsou nejošklivější auta ve svym segmentu >😁
Nevím, který zakomplexovaný b.b nazývá GTI- ho volem. Ač s ním v mnohém nesouhlasím, jeho příspěvky a znalosti jsou zásadním obohacením těchto diskusí a jeho urážením ukazuješ tady jenom svoji malost. Přečti si jeho blogy, příspěvky a pak to srovnej se sebou. GTI je někdo,něco umí, kdo jsi Ty?
Tak neviem ale tie kombi od P, su po dizajnovej stranke katastrofa...., tak otrasne zadky som fakt nikde nevydel a to sa my "kombi" paci najviac ale toto....ved to nema hlavu ani patu...predok klasika....ale ta *...na * >😁 :no:
308čka prijatá s nedôverou sa pomaly usadila na trhu a začína sa predávať ,už som si zvykol.SW má skutočne niečo doseba profil sa mi pozdáva ,predok stále tá iste Peugeot pesnička veľká tlama a svetlá na jedno kopyto.Podvozok vcelku jednoduchy zdedený po 307 nemá však výraznejšie slabiny.Interier zvládnutý na 1tku ,palubna dostka zaujímavo tvarovaná a pokríva ju mäkčený plast.Agregáty nemajú chybu HDI motory sú už legenou medzi CRkami.Celkovo by som 308 SW ,či Break bral,už len čakať na cenu.
Súhlas. 😉 :yes:
inak celkovo zaujímavé mi príde,že Peugeot už 307čkou SW vytvoril vlastne taký svoj súkromný segment priestranných kombíkov.Zatial čo 307čka nemala prakticky konkurenciu v žiadnom inom priestrannom kombi ,dnes je to inak práve spomínaný hyundai i30 CW je velkostou a proporčne dosť podobný práve 308.Ostatná konkurencia pochopitelne stráca výškou a absenciou 3ch samostatných kresiel vzadu,čo je výrazné plus 308 SW.
Ta sedmimístná verze je krutá-ještě nosič thule v obytný verzi a může jezdit celá osada.V africe jezdí taxiky taky pro 7.Tušim že Peugeot 505.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vidíš, akí sú tí ľudia blbí, namiesto dokonalej Fabie Combi kupujú taký odporný 206SW...
Ešte akú "múdrosť" nám tu naservíruješ...? >😁 >😁 :-!
Ešte akú "múdrosť" nám tu naservíruješ...? >😁 >😁 :-!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prečo si myslíš, že väčší=lepší? Fabia tu má navrch v objeme kufra a mieste pre kolená na zadných sedadlách.
V priestore vpredu a priestrannosti pracoviska vodiča ťahá za kratší koniec.
Ako odhaduješ hodnotu materiálov použitých na aute? Mne je pocitovo 207 oveľa príjemnejší.
Plató na kufri je meradlom kvality? Zaujímavá novinka.
Podvozok Fabie má dobrú úroveň. Riadenie a spätná väzba nestoja ani za dobré slovo. To mám dôkladne vyskúšané.
V priestore vpredu a priestrannosti pracoviska vodiča ťahá za kratší koniec.
Ako odhaduješ hodnotu materiálov použitých na aute? Mne je pocitovo 207 oveľa príjemnejší.
Plató na kufri je meradlom kvality? Zaujímavá novinka.
Podvozok Fabie má dobrú úroveň. Riadenie a spätná väzba nestoja ani za dobré slovo. To mám dôkladne vyskúšané.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Detail je detail, a detailom zostane. Nevypovedá o kvalitách celého auta. Na 206 zabudni, už nie je aktuálne. Prvú generáciu Fabie spomínam len preto, že ju považuješ za najdokonalejšie auto, ktorým, chuderka, nebola ani nebude.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V prvom rade si urob poriadok vo vlastnej hlave, dobre Daniel? Ja nečítam iba to, čo píšeš dnes a k tomuto článku. Prejdi svoje príspevky ešte raz, ktoréže to auto denne velebíš... :-! >😁 :-!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A o čom sa tu bavíme, ty drbko? Nespomínali sme náhodou 206, 207 a Fabiu v kontexte k 308? Máš to v hlave pomotané, tak ma nechytaj za slovíčka...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zkušenost mám s 307 SW. Dobré sedadla a posez, zbytek nestojí za řeč. Výhled šikmo vpřed mizerný, řazení tragické, motor 1.6 HDI moc síly ani pružnosti nepobral, ergonomie špatná a to nemluvím o elektroinstalaci u prakticky nového vozu - časté závady.
Tedy, neveřím tomu, že by 308 udělala nějaký výrazný posun vpřed.
Tedy, neveřím tomu, že by 308 udělala nějaký výrazný posun vpřed.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
a čo plasty, vzácne drevo a dotykové displeje?? Tie ťa u 307 nelákaly???
Konečně nabere diskuze ten "jediný správný směr". >😁
Tak jsem se na to pěkně napapinkal a teď budu trávit. Jó, pravidelná strava a pravidelná stolice jsou důležité věci. To se pak nic netlačí na mozek. >😒]
Tak jsem se na to pěkně napapinkal a teď budu trávit. Jó, pravidelná strava a pravidelná stolice jsou důležité věci. To se pak nic netlačí na mozek. >😒]
Myslíš že Daniel má problémy se stolicí a nemění mu pemprsku?? No podle úrovně příspěvků to tak vypadá... >😒]
BTW Jak sis uzil fotbal? Ja na nej nekoukal ale pry to bylo dobre
Fotbal dobrý, ale neskutečně dlouhý, nakonec došlo až na penalty. Nicméně v hospodě trochu zklamání, oblíbená koz... servírka měla zrovna volno. 😒
Sakra sel jsi na fotbal a na pivo ne cumet po servirce ne ? Vypada aspon solidne? A kde ze je ta hospoda 😉
Vedle 208 SW vypadá kombíková Fabia jako nevýrazný, vcelku pohledný vozejček. Ona se mi nezdála už 407 SW, ale tohle je opravdový eklhaft. Prostoru bude dost, pohodlí taky, ale tohle auto se mi prostě ani trochu nelíbí a připadá mi, že u Peugeotu tak dlouho operovali a křížili populární, povedené linie svých modelů až se narodil degenerovaný chudinka.
Tak trochu odpovídám na nevyslovenou otázku AG. Peugeot dobře ví, kam kráčí a výsledky prodejů tomu odpovídají. To bylo křiku a hysterie při uvedení 407.. A s 207 se dokonce objevily hlášky chytráků a posměváčků o slepé uličce, bastlu a zvrhlosti.. Ejhle, po několik dlouhých měsíců je nejprodávanějším vozem v Evropě a nejoblíbenějším dováženým autem v Japonsku.. 407 se také neprodává zrovna špatně a tak se ptám sám sebe, jestli taové předpovědi vůbec dávají smysl? Čas je nejlepším soudcem i mentorem v jedné osobě a zatím dává chtrolínům pěkně na zadek. 308 SW je logickým pokračováním trendu, který má podle mého soudu Peugeot dobře promyšlený. Jasný designový směr, vysoká kvalita a uživatelská vstřícnost. K tomu špičkové motory napříč palivovým spektrem a 100% bezpečnost. Počkejte na statistiky roku 2008 někdy v březnu příštího roku.. Já na to nezapomenu 😉
P.S. Těmi chytrolíny a posměváčky jsem samozřejmě nemyslel AG >😁
P.S. Těmi chytrolíny a posměváčky jsem samozřejmě nemyslel AG >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Konečne triezvy pohľad na vec. 308 je rovnako štýlový a vydarený ako 207, ale je proste iný. Odlož tento problém, a pozri sa na 308 neskôr, alebo zanechaj fotky a bež si okuknúť v reáli. A potom napíš, čo si o ňom myslíš. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A interiér? Musíš uznať, že tie nemecké sú voči nemu dosť bezpohlavné...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Chlad u teba vyvoláva emócie? Ty si nejaký divný člen, nie si mimozemšťan? >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ruku do ohňa by som za to nedal...
Už jsi někdy sjížděl křivku ňader u své milé od klíční kosti až do ohanbí... kostkou ledu, cos ji měl zaklesnutou mezi špičáky?
pokud nemáš hubu jako vrata tak spíš mezi řezáky,mezi špičáky to vypadá srandovně ;-\
Mezipažoute pod číslem 507 u mě si tady jasná jednička, která překonává svou ikonu. Jaké to je být jednička.
Já nejsem vztahovačný,ale k francouzské produkci mě dokázala posunout až nová C5.Tu beru a psal jsem to již při prvním článku.Připočtěme tvé praktické zkušenosti a půjdu se s tím minimálně svézt,protože mě to auto zajímá.To,ale bohužel nemohu říci o Peugeotech a Renaultech.Statistiky beru,nemám světonázor,ovšem ani Golfa neberu za vrchol produkce,přesto je na tom ve statistikách dobře.Třeba se 308 bude prodávat líp,než si myslím,ale verze SW k tomu moc nepřispěje,toť můj odhad.Ale uvidíme,mysli na to,zhodnotíme to.V březnu 2009 čekám blog.A objektivní,i když to je u tebe snad samozřejmé. 😉
mně pořád ten PEUGEOT přijde jako boty od Baťů - krásné , moderní ze začátku pohodlné ale běda aby sis je nechal déle jak 3roky pak se začnou rozpadat a nezbývá nic jiného než je střelit do sekáče 😄
Zdravym, som laik co sa tyka aut, takze sory za vyrazy, ale zaujimalo by ma -je to mimo tema, ale kde sa mam spytat odbornikov na auta- ake motory montuje do aut Suzuki, ci su to ich vlastne alebo od niekoho ineho-SX4, a za druhe ma zaujima ci pride na trch , teda ci budu vyrabat Mitsu. lancer hatch. Som videl sedan ale nepresvedcil ma dizajnom hlavne zo zadu celkom nuda. Dik za odpovede
Jestli nechodíš do základní školy, tak určitě čteš noviny, Včerejší příloha tj. 22.5.08 MF Dnes-Auto Seat Ibiza--První dojmy, skvělej dojem z HTP, můžeš sám přečíst a posoudit, zítra tu nejlepší pasáž uvedu. (Dnes už bohužel, zapomněl jsem to v kanclu)
Poté si můžeme povídat o nejlepší 1.2 na trhu. :yes:
Poté si můžeme povídat o nejlepší 1.2 na trhu. :yes:
Nechapu jak dokazali z motoru 1,6 THP 110kw dostat zrychleni 10,9 😄 Mini je s timto motorem hotovy stihac
Dokonce i u Superbu 1,4 92kw je udavano 10,3?
U Peugeotu jsou asi hotovi odbornici jak utlumit motor
Dokonce i u Superbu 1,4 92kw je udavano 10,3?
U Peugeotu jsou asi hotovi odbornici jak utlumit motor
Auto má především vypadat jako auto. Musí tě přitahovat, musí mít křivky, které v tobě něco nabuzují. Jsou sexy auta, jsou auta tvrdá, drsná, ostrá, aristokratická, arogantní, sošná, nijaká, stálice, supernovy, černé díry... ovšem ta přitažlivá auta mají jedno společné - mají potenci, jinak řečeno, maj koule. Neboť jsou chlapi, co prostě potřebují řídit dravce. Je jedno, jestli je to nadržená krysa, muréna, žralok nebo pražský krysařík, všichni v tobě probouzí instinkty lovce, dobyvatlele, pokořitele. A jsi-li tím lovcem, pokořitelem, pak si máš co vybírat. Pár dokonalejch produktů v autosvětě už svou dravčí roli předvedlo a nadále předvádí. Klasickou ukázkou napříč třídami jsou (jen namátkou) - Míťa, Punto, Scirocco, BMW1, Mazda 6, M3, M5, X5, Q5 GL, XF 599, ... Jsou ovšem samozřejmě auta, která se této kategorii zdaleka vyhýbají, tedy bezpohlavní jednosměrné dopravní prostředky. Ty si kupuje jiná kategorie chlapů. Je to přirozené... jsou drzci, co sledují boj o mistra světa v boxu v těžké váze se zaujetím a jsou jiní, co rajc zažívají zalíváním bonsají... Jo svět je různorodej.
Tak nějak instinktivně (tim nejhlubším geneticky zakódovaným instinktem žraločího dravce, lovce) vyciťuji, že ta pravda je hlavně na straně těch drzků... prostě tři dny neholená devětsetjedenáctka s ostrým bystrým pohledem, co když nad ránem zaburácí ztichlou ulicí, zatřepetaj se pod peřinou kalhotky široko daleko.
No... tak se pokus klasifikovat sebe a pokud se toho výsledku nezalekneš, klasifikuj si pak tuhle třistaosmu. Abys věděl co můžeš ty nabídnout jí a ona pak tobě...
Héj, nevíte kde rozdávaj Caymany?
Tak nějak instinktivně (tim nejhlubším geneticky zakódovaným instinktem žraločího dravce, lovce) vyciťuji, že ta pravda je hlavně na straně těch drzků... prostě tři dny neholená devětsetjedenáctka s ostrým bystrým pohledem, co když nad ránem zaburácí ztichlou ulicí, zatřepetaj se pod peřinou kalhotky široko daleko.
No... tak se pokus klasifikovat sebe a pokud se toho výsledku nezalekneš, klasifikuj si pak tuhle třistaosmu. Abys věděl co můžeš ty nabídnout jí a ona pak tobě...
Héj, nevíte kde rozdávaj Caymany?
vážený inžinier, nie každý má potrebu si autom predlžovať péro alebo liečiť komplexy..niekto proste autom "JAZDÍ"-toť novinka čo
Teda, že se budu muset kvůli tobě na starý kolena přihlášit na ČVUT, to bych tu nehádal. Ten inženýr je milej, ale teď cílíš jemně vedle. Už jsem to tu psal, že mimo dvojdocenta wolffa si tu akademické tituly necháváme v odkládací skříňce, tykáme si tu a nazíváme se nicky.
To je právě omyl vás, sucharovejch bonsaistů, že se naivně domníváte, že v rychlém do sportu kovaném autě si jezdec něco nutně dokazuje. Dokazuje si přesně to, co ty, nic, jen narozdíl od tebe je to jinej typ. Je z rodu dravců, nikoliv sluhů. Tohle se pokus jednou pochopit. I když je mi jasné, že když ustrašeně zpoza větve bonsaje sleduješ útočící vosu, těžko se dokážeš vcítit do pocitů chlapa, co má v hlavě i na kontě, co má horký srdce a zachovává ledovej klid, a co umí se svým míťou či širokem či i😜ětkou zatnout kopyta nad tím kalným ránem, a proskočit na plnou pět do jiného světa. Do světa, který je ti navždy odepřen. Jo, je to jinej svět, golde. Nič pre teba...
To je právě omyl vás, sucharovejch bonsaistů, že se naivně domníváte, že v rychlém do sportu kovaném autě si jezdec něco nutně dokazuje. Dokazuje si přesně to, co ty, nic, jen narozdíl od tebe je to jinej typ. Je z rodu dravců, nikoliv sluhů. Tohle se pokus jednou pochopit. I když je mi jasné, že když ustrašeně zpoza větve bonsaje sleduješ útočící vosu, těžko se dokážeš vcítit do pocitů chlapa, co má v hlavě i na kontě, co má horký srdce a zachovává ledovej klid, a co umí se svým míťou či širokem či i😜ětkou zatnout kopyta nad tím kalným ránem, a proskočit na plnou pět do jiného světa. Do světa, který je ti navždy odepřen. Jo, je to jinej svět, golde. Nič pre teba...
nevravím že chlapi v športových autách sú mekotiny...vravím že takí pseudoe😜erti na psychológiu nákupu auta ako ty sú mekotiny pretože si myslia "hm, mať takú káru tak by sa mi snáď aj postavil" >😁
proste nič pre teba, inžo..hop hop do fábie a myslieť si hmm, mať tak toho caymana..
proste nič pre teba, inžo..hop hop do fábie a myslieť si hmm, mať tak toho caymana..
Klid GTI, tohle prostě někteří jedinci nepochopí nikdy a potom vážně nechápu, proč ale chodí do diskuzí na automobilový server. :yes:
Hej, GTI, prečo spomínaš všetky tie autá, keď si tak krásne, nádherne a kvetnato práve opísal tristoosmičku? Máš pravdu. Peugeot 308 je naozaj dokonalý. >😁 >😁 >😁
Co bonsaje, rostou rostou? Vlastně, nerostou, nerostou? >😁 😉
P.S. Takhle náruživě tu bránit nějakej model jsem tě ještě nazažil... hele, Klaudie, doufám, že neuvažuješ... Já že bych tě diskuzně vydědil 😉 Nebo alespoň vykastroval... >😁
P.S. Takhle náruživě tu bránit nějakej model jsem tě ještě nazažil... hele, Klaudie, doufám, že neuvažuješ... Já že bych tě diskuzně vydědil 😉 Nebo alespoň vykastroval... >😁
tú diskusnú kastráciu by ti v terajšej forme dopriali viacerí, to mi ver..
p.s.-čo máš s bonsajmi?
p.s.-čo máš s bonsajmi?
No vida, trochu sarkazmu a GTI nepochopí...
Nemám potrebu obhajovať, a už vôbec nie náruživo, nejaký model. Mne sa nepáčil, teraz sa mi páči. A komu sa nie, jeho vec. Iba ma iritujú príspevky typu "je to hnusné a hotovo". Všetko má svoj pôvod a príčinu, aj to, či sa mi niečo páči alebo nie. 😉
S tým vydedením, či kastrovaním - nemáš nárok. To by si musel byť pánboh, alebo minimálne najvyšší šéf šéfov auto.cz >😁
Nemám potrebu obhajovať, a už vôbec nie náruživo, nejaký model. Mne sa nepáčil, teraz sa mi páči. A komu sa nie, jeho vec. Iba ma iritujú príspevky typu "je to hnusné a hotovo". Všetko má svoj pôvod a príčinu, aj to, či sa mi niečo páči alebo nie. 😉
S tým vydedením, či kastrovaním - nemáš nárok. To by si musel byť pánboh, alebo minimálne najvyšší šéf šéfov auto.cz >😁
No prosím tě... >😁 Že tys´ještě v euforii z té vertikály? >😒]
Vynechal jsi kategorii Nová. Třistaosma může být pro někoho prostě příliš "Nová" A tak v sobě nosí lehkou schýzu, nebo chceš-li, ambivalenci pocitů 😉 Myslím si, že bere i toho drzka... a ještě hodně vody uteče, než si to přizná. Doba se mění a 308 jde s ní. Uvidíš. Znám ten ambivaletní pocit.. Tady se hraje na podprahový vnímání. Dej jí čas a za nějakou dobu, až se do ní posadíš... však víš 😉
Vynechal jsi kategorii Nová. Třistaosma může být pro někoho prostě příliš "Nová" A tak v sobě nosí lehkou schýzu, nebo chceš-li, ambivalenci pocitů 😉 Myslím si, že bere i toho drzka... a ještě hodně vody uteče, než si to přizná. Doba se mění a 308 jde s ní. Uvidíš. Znám ten ambivaletní pocit.. Tady se hraje na podprahový vnímání. Dej jí čas a za nějakou dobu, až se do ní posadíš... však víš 😉
Novej... dravec to není. Ani draveček >😁 Fakt... tudy ne.
Prečo myslíš?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ktore auto v tejto triede ponuka 110konovy diesel(pre mna a podla mna postacujuci) s objemom 1,6, najtihsi a zo 6stupnovým manuaolom a super spotrebou? Asi len 308. Leon , Ceed a golf nie. Podla mna 5stupnova prevodovna na novom aute je prezitok.
neviem o co ide panom dizajnerom ci chu ziskat nejaku cenu za najdivnejsie auto roka 2008 alebo len vazne nevedia ako sa robi prijemny dizajn pretoze toto mi pripada ako nejake sice auto ale so zle namontovanymi dielmi akoby si vo vyrobe plietli ich pozicie ved napriklad zadne svetla vyzeraju akoby boli z nejakeho ineho auta totalne nevyvyazeny dizajn tejto obludy ma len utvrdzuje vtom co som si vsimol uz skor ze peugeot dokaze robit nielen nekvalitne a nespolahlive auta ale aj ten ich dizajn ide s kazdym novym modelom (alebo aj novou karoseriou!)neskutocnymi skokmi do suterenu automobilovej vyroby. aaaach kdeze je ten peugeot 405 a 406 snad posledne peugeoty s elegantnym dizajnom...
Kaslite na vsetky autá podme kecat o Golfoch, vtedy je skutocná válka, vzrušo, toto je nuda jak dabel. Mám výsledky DEKRY TESTOV, je to na počet km, aby sa nikto nevyhovaral, hádajte kto patrí meddzi top...Golfe, Golfe Klasse...
Golfe to seká, až to nie je pekné - 46 148 tísíc testovaných Golfov radu V za dva roky, najväčšia štatistická vzorka z celej top desiatky, a spoľahlivosť? 92.6%. NO dajte, kto sa chytá..Go Golfe Go...P308 a zvyšok sveta okrem pár výnimiek je pochovaný a Mk VI ešte ani neprišla..
HDI vládne pevnou rukou :-!
Manželé Honza s Helenkou Taylorovými zvládli trasu 1917 km kolem pobřeží Austrálie s pouhými šedesáti litry paliva. V praxi to znamená spotřebu 3,1 litru na sto kilometru..
Takže ještě jednou, pro ty, kterým to třeba ještě není úplně jasné a uvažují o kombi nižší střední. 308 je😒br /> - Nová. Doslova i přeneseně. Auto zítřka, žádná ozvěna z druhohor
- Prostorná a pohodlná
- Dobře a inteligentně postavená
- Bezpečná
- A jezdí (skoro) zdarma a na špičkových motorech.
S průměrným nájezdem soukromých kilometrů v naší kotlině to máte na 6 nádrží za rok >😁 :yes:
Manželé Honza s Helenkou Taylorovými zvládli trasu 1917 km kolem pobřeží Austrálie s pouhými šedesáti litry paliva. V praxi to znamená spotřebu 3,1 litru na sto kilometru..
Takže ještě jednou, pro ty, kterým to třeba ještě není úplně jasné a uvažují o kombi nižší střední. 308 je😒br /> - Nová. Doslova i přeneseně. Auto zítřka, žádná ozvěna z druhohor
- Prostorná a pohodlná
- Dobře a inteligentně postavená
- Bezpečná
- A jezdí (skoro) zdarma a na špičkových motorech.
S průměrným nájezdem soukromých kilometrů v naší kotlině to máte na 6 nádrží za rok >😁 :yes:
Perune,nepíšeš,v kterém voze,respektive s kterým motorem to pobřeží objeli (TDI?).Podprahové vnímání-fantastický pojem.Jsou auta,která mě vezmou u srdce hned,při prvním setkání.Pak jsou auta,která na první pohled nevyvolají horoucí city,postupem doby si na ně zvykneme a mohou se nám i začít líbit.Třetí kategorie neupoutá na první pohled a tento stav dále setrvává.Poslední kategorie-auta na první pohled odporná,tento stav většinou také přetrvává.Ty podsouváš 308 do kategorie dva,já ho mám v kategorii tři (stejně jako většinu peugeotů).A věř mi,tady obzvlášť platí osudové setkání,tzn. láska na první pohled.Ale to se mi u Peugeotu bohužel zatím nestalo,tobě jo?
Jinak 3,1 na sto bych bral,ráno u Shellky na spojce (308 jsem nepotkal,tudíž jsem nemohl spočinout pohledem) jsem při pohledu na cenu V-power dieselu málem dostal psotník.Asi začnu pěstovat downsizing ve větší míře. 😄
Jinak 3,1 na sto bych bral,ráno u Shellky na spojce (308 jsem nepotkal,tudíž jsem nemohl spočinout pohledem) jsem při pohledu na cenu V-power dieselu málem dostal psotník.Asi začnu pěstovat downsizing ve větší míře. 😄
Skús hodiť číslo z tej cenovky, nech mám dennú dávku adrenalínu aj ja 😉
[odkaz]
110 koníků s variabilními lopatkami statoru.. To samé, co od PSA bere Ford, Volvo, Mazda...
A sakra si počkám na technické specifikace nového 1,6 TDI (vrtání, obsah válců, umístění jednotlivých komponent), páč jsem slyšel něco velmi.. velmi zajímavého. Zatím ale jen v rovině "jedna paní povídala" >😒]
Napsal jsi to dobře, pro mně je to "dvojka".. I proto, že jsem krátkou otestoval.. Zajímavá zkušenost.. Vnímám ten design přes pojem "evoluce" a "zítra".. A on pak dostává úplně novou podobu. Nepřenosný pocit.
Člověče, taky beru V-power.. ruka se mi při tom kroutí, ale je to dobrá nafta 😉
Tempomat do Brna na sto třiceti a mám to za 5,5.. Zadarmo tedy určitě ne.
Ale Taylorovi taky nejeli po D1 :-!
110 koníků s variabilními lopatkami statoru.. To samé, co od PSA bere Ford, Volvo, Mazda...
A sakra si počkám na technické specifikace nového 1,6 TDI (vrtání, obsah válců, umístění jednotlivých komponent), páč jsem slyšel něco velmi.. velmi zajímavého. Zatím ale jen v rovině "jedna paní povídala" >😒]
Napsal jsi to dobře, pro mně je to "dvojka".. I proto, že jsem krátkou otestoval.. Zajímavá zkušenost.. Vnímám ten design přes pojem "evoluce" a "zítra".. A on pak dostává úplně novou podobu. Nepřenosný pocit.
Člověče, taky beru V-power.. ruka se mi při tom kroutí, ale je to dobrá nafta 😉
Tempomat do Brna na sto třiceti a mám to za 5,5.. Zadarmo tedy určitě ne.
Ale Taylorovi taky nejeli po D1 :-!
Beru plnou tak dvakrát tejdně... Těm šestinásobnejm čerpačům je nutno doporučit mapu, aby si benzínku nakonec ještě nespletli s obecní pumpou na náměstí >😁 😉 :yes:
Tak to píšeš v autě,ne?Teda,pokud ti to nebere okolo 20-ti. 😉
😄 Nebere, umím jezdit a nejsem závodník. Jezdím pod zprůměrovanou spotřebou ve velkém technickém průkazu. Celý život jsem tak dokázal jezdit. Až na mladické horké chvilky...
Tím spíš potom v tom autě musíš trávit mládí ???????,no zkrátka opravdu hodně času,protože ti vyjde poměrně velký nájezd (odhadem 1600-2200 týdně,dle typu auta).Proto psaní v autě... 😉
Jezdil jsem kolem 50 -60 tisíc ročně, (za komančů kolem 15) poslední dva roky po sobě jedu 35. Fakt na fous.
V autě se mládí... vrací 😄 Být tak věčně mlád....
V autě se mládí... vrací 😄 Být tak věčně mlád....
35 na fous jezdím taky,ale 60,to už je docela porce.Na tom automládí něco bude,i když občas jsem despotickej jako starej neurotik.Tak nevím. ;-\
Jinak těch 35,to je akurátně jedna nádrž týdně.Na chlup. 😄
Jinak těch 35,to je akurátně jedna nádrž týdně.Na chlup. 😄
2x týždenne plnú? Sakra, musím vrátiť diplom, nesedia mi počty 😉
Teraz premýšľam, vlastne sedia a vypočítal som, koľko sedíš za klávesnicou! Nájazd 35tis. km, ak na nádrž prejdeš cca 600km, tak to máme 58 tankovaní. Vydelíme dvomi a vieme, že 29 týždňov v roku jazdíš. No a zvyšných 23 týždňov si buď na dovolenke, alebo za klávesnicou >😁
Teraz premýšľam, vlastne sedia a vypočítal som, koľko sedíš za klávesnicou! Nájazd 35tis. km, ak na nádrž prejdeš cca 600km, tak to máme 58 tankovaní. Vydelíme dvomi a vieme, že 29 týždňov v roku jazdíš. No a zvyšných 23 týždňov si buď na dovolenke, alebo za klávesnicou >😁
No a ešte😒br />
- ak máš priemernú rýchlosť 70km/hod., >😒] tak si v aute ročne cca 500 hodín. To nám dáva cca 21 celých dní v aute ročne.
- ak ale jazdíš iba tých 29 týždňov a iba v pracovné dni, tak si denne v aute 3,5hod./pracovný deň 😉
Do orecha, že som sa ja radšej nedal na štatistiku >😁
- ak ale jazdíš iba tých 29 týždňov a iba v pracovné dni, tak si denne v aute 3,5hod./pracovný deň 😉
Do orecha, že som sa ja radšej nedal na štatistiku >😁
>😁 :yes: Mám dlouhodobě průměrnou (podle počítače) - 64.
Radšej by som Ti doprial tých 23 týždňov dovolenky ročne 😉
Tak mi napadá, nie je to len tým vekom? (nechcem povedať pamäťou) Skrátka prídeš na benzínku, pozdravíš pumpárku, povieš: "Do plna" a ona Ti povie, že už plnú máš. A Ty na to: "Aha, a koľko platím?" potom len pekne poďakuješ, zaplatíš, to všetko 2x týždenne >😒]
Tak mi napadá, nie je to len tým vekom? (nechcem povedať pamäťou) Skrátka prídeš na benzínku, pozdravíš pumpárku, povieš: "Do plna" a ona Ti povie, že už plnú máš. A Ty na to: "Aha, a koľko platím?" potom len pekne poďakuješ, zaplatíš, to všetko 2x týždenne >😒]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ježiš nemel furt to stjený dokola. Seš jak ten mlejnek. Vrstvený skla, vrstvený skla,..... Jo, je to dobrý. Ale pochybuju, že to někoho (kormě tebe) přesvědčí aby si to auto koupil kvůli vrstveným sklům. Nazdar.
Vrstvená skla jsou velmi příjemná věc. Sníží akustickou hladinu, zabrání dementům s dlažební kostkou ušpinit sedačku svým mastným zadkem... Zabrání i horším následkům při bočním nárazu. A navíc, moc to nestojí :yes:
No.. ehm.. TDI bývalo (!) kdysi bez diskuze označení motorů s bezkonkurenčně nejnižším apetitem.. Ale ty doby rotačních čerpadel a prvních generací litinových HDI jsou už nenávratně pryč.. Emise, Euro IV a V.. Dnes je to velmi vyrovnané. Víc, než kdykoliv předtím. Prim samozřejmě hrají menší kubatury, především 1,6 HDI a 1,5 DCi :-!
No.. ehm.. TDI bývalo (!) kdysi bez diskuze označení motorů s bezkonkurenčně nejnižším apetitem.. Ale ty doby rotačních čerpadel a prvních generací litinových HDI jsou už nenávratně pryč.. Emise, Euro IV a V.. Dnes je to velmi vyrovnané. Víc, než kdykoliv předtím. Prim samozřejmě hrají menší kubatury, především 1,6 HDI a 1,5 DCi :-!
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jaké mají převodovky benzínové 1,6ky, jsou vyvinuté z BMW?
Miluju tyhle kovboje moderního věku. Traktorové sandály, brecko na levém boku a buzolu, aby nezabloudili cestou na samoobslužné biolovy. Tihle moderní Bullitti se vždycky vyrojí, jak se píše o autech s velkým kufrem...
Tak ještě jednou. Jsi-li chlap, dravec, žralok sídliště, umíš bejt stylovej i s velkým kufrem. Na to máš na trhu dokonalou nabídku. Zde bych doporučil dnes snad nejaktuálnější segment drzků Evropy - střední SUV. S lehce nadrzlým úsměvem, se čtyřkolkou pod kopytama, sedíš v autě, co je po getečkách a hothatchích asi nejlepší, co bylo pro tvý srdce vymyšleno. Vysokej posaz, čvaňháky na semaforech típáš o střechy subkompaktních terminátorů, co se sami sobě bojí podívat do zpětnejch zrcátek, a když to pak zatneš, lítaj dlažední kostky. Jo, SUV obecně jsou drsnou objednávkou téhle zdrsnělé doby. Takže co? No, jasně, XC60, Q5, GLK, X3, za menší peníz pak Kugu (i když tam s tím kufrem...) či Tigiho. Na houby do Lubence, na to ti ovšem stačí jedna linková karosa.
No jo, ale co tedy v segmentu skoro MPV, skoro kombi? Nevím. Já na tyhle segmenty nehraju. To víš, kombíka z kompaktního hatchbacku umí dobře VW a s odřenejma ušima pak jen Ford. Ale ještě máš jednu fantastickou domácí naději - Octavia scout. Technika je jasná a vizualita zraje jak víno. Jasná volba pro kovboje, kterej holt zatím (zatím) nemůže vskočit do XC60.
Tak ještě jednou. Jsi-li chlap, dravec, žralok sídliště, umíš bejt stylovej i s velkým kufrem. Na to máš na trhu dokonalou nabídku. Zde bych doporučil dnes snad nejaktuálnější segment drzků Evropy - střední SUV. S lehce nadrzlým úsměvem, se čtyřkolkou pod kopytama, sedíš v autě, co je po getečkách a hothatchích asi nejlepší, co bylo pro tvý srdce vymyšleno. Vysokej posaz, čvaňháky na semaforech típáš o střechy subkompaktních terminátorů, co se sami sobě bojí podívat do zpětnejch zrcátek, a když to pak zatneš, lítaj dlažední kostky. Jo, SUV obecně jsou drsnou objednávkou téhle zdrsnělé doby. Takže co? No, jasně, XC60, Q5, GLK, X3, za menší peníz pak Kugu (i když tam s tím kufrem...) či Tigiho. Na houby do Lubence, na to ti ovšem stačí jedna linková karosa.
No jo, ale co tedy v segmentu skoro MPV, skoro kombi? Nevím. Já na tyhle segmenty nehraju. To víš, kombíka z kompaktního hatchbacku umí dobře VW a s odřenejma ušima pak jen Ford. Ale ještě máš jednu fantastickou domácí naději - Octavia scout. Technika je jasná a vizualita zraje jak víno. Jasná volba pro kovboje, kterej holt zatím (zatím) nemůže vskočit do XC60.
GTI, jde to s tebou fakt z kopce. Krásné fráze, ale naprosto prázdné, myšlenka nikde. Kde dřív bývala kvalita, je už dnes jen kvantita a snaha vnutit všem tvůj jediný správný názor. Není to dlouho, co jsem vzpomínal na dávné časy auto.cz, kdy jsem obdivoval tvůj styl psaní, jeho lehkost. Teď je to už jen křeč. Prosím, vrať se k tomu původnímu stylu. Byl lepší.
Citace autora - Ondřej Kinkor - MF DNES Seznámení se Seatem Ibiza přímo na Ibize.
Přepis😒br /> "Základním motorem je řidičům Fabií dobře známý tříválec HTP o objemu 1.2 litru s výkonem 70 koní. S tím se nudit nebudete. Bohužel to nemyslím pozitivně. Ještě teď mě polévá horko, když si vybavím, jak jsem se v mírném kopci pokusil předjet pár jedoucí na letité motorce. Kouknu do zrcátka, bliknu, podřadím na dvojku, sešlápnu plyn, vjedu do protisměru a čekám, že se auto rozjede. To byl však ten největší omyl. Jestli si vybavíte scénu z filmu Vrchní, prchni kdy Josef Abrhám ve Velorexu nekonečně dlouho předjížděl autobus, respektive se o to snažil, tak nějak podobně to vypadalo i s tříválcovou Ibizou. Až na to, že proti mně zpoza horizontu vyjel náklaďák - znamenalo to prudké brzdění a potupný návrat za motocykl. A to jsme jeli ve dvou s prázdným kufrem. Takže tenhle motor nebrat!" (snad jen pokud budete bydlet na Kolínsku, tam vás žádný kopec nepřekvapí)
Super pružný motor, nejlepší z jednadvojek... HTP
Přepis😒br /> "Základním motorem je řidičům Fabií dobře známý tříválec HTP o objemu 1.2 litru s výkonem 70 koní. S tím se nudit nebudete. Bohužel to nemyslím pozitivně. Ještě teď mě polévá horko, když si vybavím, jak jsem se v mírném kopci pokusil předjet pár jedoucí na letité motorce. Kouknu do zrcátka, bliknu, podřadím na dvojku, sešlápnu plyn, vjedu do protisměru a čekám, že se auto rozjede. To byl však ten největší omyl. Jestli si vybavíte scénu z filmu Vrchní, prchni kdy Josef Abrhám ve Velorexu nekonečně dlouho předjížděl autobus, respektive se o to snažil, tak nějak podobně to vypadalo i s tříválcovou Ibizou. Až na to, že proti mně zpoza horizontu vyjel náklaďák - znamenalo to prudké brzdění a potupný návrat za motocykl. A to jsme jeli ve dvou s prázdným kufrem. Takže tenhle motor nebrat!" (snad jen pokud budete bydlet na Kolínsku, tam vás žádný kopec nepřekvapí)
Super pružný motor, nejlepší z jednadvojek... HTP
HTP - aneb H*vno To Pojede
No nehájím HTP,ovšem takto psaný článek pochází z pera,či kompu diletanta a teoretika.Fakt,že to vyšlo v MF Dnes mě nepřekvapuje,poslední dobou kvantita nahrazuje kvalitu.Ondřej Kinkor toho zjevně moc nenajezdil,nebo tënto motor porovnává s osmiválcovým šestilitrem.HTP má mnoho záporů,ale pružné zrychlení na druhý rychlostní stupeň k nim rozhodně nepatří.Minimálně doporučuji vyzkoušet,v zátahu na dvojku nereaguje o moc hůře,než turbo od Rendlíků.Pak už je to podstatně horší,to je fakt.Kdyby ten pisálek napsal něco o pružném zrychlení na čyřku,či pětku,tak ani nehlesnu,ale tohle může brát vážně pouze diletant stejného kalibru.Maximální tendenčnost,či pokus o vtip?
Třeba tam dal omylem čtyřku >😁 ale u slabých motorizací je kopec dost limitující faktor, a že v Španělsku jsou kopce slušný...
To je typické, jakmile se jedná o tento motor v negativních reakcích, automaticky je to výmysl a vtip.
Jezdil jsem se starou, ovšem již s 51 kw a na dvojku krátký skok a dušení. (kolem 55km/h) Přesně dle křivky toč. momentu.
Jezdil jsem se starou, ovšem již s 51 kw a na dvojku krátký skok a dušení. (kolem 55km/h) Přesně dle křivky toč. momentu.
Tak jak píšeš se 1.2 HTP 51 kW neprojevuje. Motor je živý a zrychluje do cca 80 km/h. Prostě typický městský motor. Ve zrychlení do 50-60 se může směle měřit s čímkoli obsažnějším. Rychle se vytáčí, má krátké převodové stupně a auto je poměrně lehké.
Není pravda, že by nejel nad 50 km/h. To je lež.
Není pravda, že by nejel nad 50 km/h. To je lež.
Buď jsi v tom neseděl,nebo neumíš řadit.Jak píše Ricardo,kopce jsou sice ve Španělsku slušný,ale to platí i pro dýchavičnou motorku se dvěma důchodci na hřbetě.Tedy pokud to nebyla desetiletá GSX 1100R,tý to HTP samozřejmě nebude stíhat.HTP fakt nehájím,nikdy bych to nekoupil,ale do těch cca 80-ti je docela svižný.Tady žádný velký rozdíl mezi troj a čtyř hrnkem nezaznamenáš.Proto je názor toho pisálka zcela tendenční.Je to srozumitelné?
Aha, tak proč tohle nenapíšeš, (když tu vždy "jeden chytrej" vychvaluje HTP) tj., že není skoro žádný rozdíl mezi tří a čtyřválcem, on tu totiž mluví o výkonech a pružnosti ve prospěch HTP, přestože musí být každému jasné (i z vlastních zkušeností), že tomu tak není. (Tvar křivky)
Nevím,koho myslíš "on tu totiž mluví o výkonech a pružnosti ve prospěch HTP".Sedni do HTP,jeď někam,kde je mírnej kopec (kolínsko vynech),podřaď na dva a šlápni na plyn.Pokud HTP zareaguje tak,jak píše ten Neználek,tak před ním smeknu klobouk a veřejně se omluvím.Hlavně posuzuj objektivně.
P.S.: že potom HTP zdechne,myslím ve vyšších rychlostech a ve vštším zatížení je jasné-viz. tebou několikrát zmiňovaná výkonová křivka,ale z dvojky sice nevypálí jako Lambo,nicméně přesto celkem svižně.Tady redaktůrek prostě přestřelil a tys to zcela bez přemýšlení použil. >😒]
P.S.: že potom HTP zdechne,myslím ve vyšších rychlostech a ve vštším zatížení je jasné-viz. tebou několikrát zmiňovaná výkonová křivka,ale z dvojky sice nevypálí jako Lambo,nicméně přesto celkem svižně.Tady redaktůrek prostě přestřelil a tys to zcela bez přemýšlení použil. >😒]
V testu světu motorů měl HTP největší spotřebu a průměrnou dynamiku. Ve Fabce byl největší hluk asi z deseti aut, nejtichší bylo Polo.
nesmíš také věřit všemu co se někde píše. také trochu selského rozumu 😉
Proč by to měl být výmysl, nechceš mi snad tvrdit o spikleneckých teoriích MF DNES a přinejmenším dle zdejších.. Fiatu nebo jiných automobilek jak poškodit Seat potažmo VW / Škodu a je jí motor HTP. Takovéto neobjektivnosti je možné se dočkat možná zde, kde kope každý za to s čím jezdí, ale přitom tvrdí, že není skalním fandou, ovšem VW je jednička poctivosti a nikdo na něj nemá..
S HTP nejezdím ale jezdí s ním manželka , a dle mých zkušeností (zatím jsem s tím jel jen párkrát) to není taková hrůza jak pan redaktor popisuje. Netvrdím že to je závoďák ale průměrnou dynamiku ten motor má. A jetli ten pan redaktor chtěl předjíždět s tímto motorem nějakou motorku tak je to u mně b.l.b a né motoristickej novinář. A skalním fandou rozhodně nejsem to že mám škodu služební a jednu doma ( fakt docela dobrá koupě) neznamená že učurávám před každým autosalonem z koncernu VW 😉
takhle... pochybuju teda, že po téhle diskusi, kdy jsem párkrát opravdu od srdce zařval smíchy.. asi není na názor nikdyo zvědavej, ale nakonec i já sem se podíval na fotky, ačkoli sem na ně opravdu nebyl zvědav.
407SW je jedinej novodobej pažout kterej se mi líbí, díky svojí pohřebácký pr.deli.
308 má zadek hroznej a jestli tady někdo kritizoval zadek Golfu Variant nebo jak tomu teď říkají, tak tohle je na tom podstatně hůř. Předky pažoutů posledních let se mi nikdy nelíbily a tohle je překonává. Takovej nosál... no nevim, jak je to možný ale nosál asi bude oblíbenej.
Interiér se mi líbí.
Toť vše k designu. Hádka nebude, muj názor je nudnej, ale s tim Golfem o myslim vážně... tohle je mnohem mnohem divnější... a navíc ani ne hezký.
407SW je jedinej novodobej pažout kterej se mi líbí, díky svojí pohřebácký pr.deli.
308 má zadek hroznej a jestli tady někdo kritizoval zadek Golfu Variant nebo jak tomu teď říkají, tak tohle je na tom podstatně hůř. Předky pažoutů posledních let se mi nikdy nelíbily a tohle je překonává. Takovej nosál... no nevim, jak je to možný ale nosál asi bude oblíbenej.
Interiér se mi líbí.
Toť vše k designu. Hádka nebude, muj názor je nudnej, ale s tim Golfem o myslim vážně... tohle je mnohem mnohem divnější... a navíc ani ne hezký.
Ide o to, ze v teste sa objavia aj nejake fakty, tabulky a podobne, ktore sam nemas sancu porovnat.