Audi upravilo model A3 ve stylu svých závodních vozů. Výsledkem je ostrý hatchback A3 TDI clubsport quattro, který je poháněn motorem 2,0 TDI o výkonu 165 kW.
je to pekne preplacany na to ze v tom je dvoulitr diesel. kdyby do toho dali aspon 3.6 FSI nebo neco, co by tomu nedelalo ostudu. uvidis to, reknes hmm, to bude strela. prijede to, uslysis to, uvidis machyrka co jezdi za pet litru na sto a zacnes se smat...
Uvidíš to, začneš se smát. Až ti ujede z dohledu, smát se přestaneš, ale budeš si hrdě říkat "No a co, já mám stejně benzín!"... to ale vysvětluj tomu machýrkovi ;-) On si zase bude říkat "To koukáš, co? A to jedu za pět litrů na sto :-! "
uznavam. neprecetl jsem si, ze to ma 165KW. videl sem 2.0TDI a v tu chvili sem ten clanek prestal cist protoze mi bylo blbe. uprimne receno nevim, jestli by me ujel. shodou okolnosti nam ted doma stoji novej medved s trilitrem dieselem. jezdi za cca 8,5 ale to neni duvod proc sme ho koupili.
proc sem to ale psal. do sportovne ladeneho auta, se sportovne ladenym zevnejskem se proste diesel NEHODI. uznavam kvality dieselu. ale do male A3 proste padne benzin. pochybuju ze ten kroutak v A3 uzijes. ale co. proti gustu... diesel ted asi leti tak toho chtej vyuzit. doporucuji precist slovo sefredaktora v novym speedu. vystihl tam tenhle problem na 1* a ja sem celou dobu jen kyval hlavou.
je teda riadne oblepene a okridlene...pripada mi to ako keby bolo odfotené z nejakeho tuzerskeho podujatia...vykon a upravy na jeho zvladnutie a spolahlive fungovanie sa daju urobit aj elegentnejsie bez straty sportoveho kukuca
chtějí předvest přednosti nafotovýho motoru nebo jen machrovat s turbem (nevim jak to je v těhle závodech,ale ve WTCC se jim to machruje dost) - nechci naftu na okruzích :no:
Práve dnes pri sledovaní WTCC som sa pousmial nad výrokom komentátora na EuroSport a neostáva mi nič iné len súhlasiť...mali by sa diesle a benzín od seba separovať, pretože jednoducho diesel vo všetkých smeroch valcuje benzín a ten nemá šancu...môžme to vidieť či v dominantnom postavení a umiestňovaní sa seatov vo WTCC s TDI či na LeMans, kde mi pripadajú benzínové corvette a aston martin ponekud smiesne v porovnaní s TDI audi ci HDi Peugeot...hold...je čas priznať, že nefta nepatrí len do kachlí a traktora a proste je lepšia ako benzín...čo ma však rozhodne neteší :-( , ale aspoň sa s tým dokážem zmieriť ;-\
Chyba není v benzínovýc motorech, ale v nesmyslných omezeních benzínových motorů. Nebýt těchto znevýhodnění, měly by srovnatelně technicky vyspělé benzínové vozy o polovinu vyšší výkon než dieslové a naftovým kovbojům by zbyly místo falešného a prázdného plácání se po zádech jedině oči pro pláč.
ake nezmyselne obmedzenia? aj nafta aj benzin maju obmedzenia rovnake...to ze z toho dokaze vytazit viac diesel...hold je to tak...proste 300ps diesel je iny narez ako 300ps benzin...ako som uz spominal, netesi ma to, ale je to tak...pred dnenym WTCC dokonca dodatocne obmedzili TDI motory na max. otacky 4100 za minutu!! aj tak to nejak nepomohlo a seat mal v prvej stvorke 3 auta ak sa nemylim jediny benzin sa tam zatulal chevrolet...
Tak já nevím... Chcete mi říct že když v závodech bude omezení jen objemem, tak 2.0L turbo-diesel už lze naladit lépe než 2.0L turbo-benzín? To se mi nezdá. Nesrovnáváte náhodou turbo-naftu a nepřeplňovanej benzín?
Hledal jsem jak je to s tím omezením těch motorů, ale nic kloudnýho jsem nenašel, těch předpisů je asi 50 stránek v angličtině a to se mi číst nechce. Zvlášť po tom, co jsem zjijtil, že FIA předepisuje i velikost trofejí. :no:
Právě jsi bezděky uznal nadřazenost technicky porovnatelného benzínu vůči naftě - protože stejně objemný benzín s turby, přímým vstřikem atd. bude bez problémů o polovinu výkonnější. Tedy v případě nafty s turbem versus benzín s turbem a nebo naopak obou bez je výsledek celkem jednoznačný. Tudíž kecy o technologické nadřazenosti dieslů nejsou na místě... Ještě nějaké dotazy?
Já tady nic nezpochybňuju, to jsi mě asi nepochopil.
Jde o to, že když proti sobě postavím dva odlišné systémy, nemohou mít stejné podmínky. Protože by to nebylo vyrovnané. To, že nyní jsou podmínky nastaveny dosti nešťastně, ještě neznamená, že nemohou soutežit vyrovnaně tyto dva systémy dohromady.
Ale o tom to přece nemá v automobilových závodech být. Tam má vyhrát nejlepší jezdec, konstrukce a motor. Proto je nesmysl, aby jednomu systému bylo něco umožněno a druhému okamžitě motor "přidušen" aby si byli všichni rovni. Taková soutěž je pak zcela nesmyslná.
Pochybuji. V F1 máš nastavený pro všechny stejný podmínky. Ostatní závody, které tolik netáhnou, musejí o diváka bojovat jiným způsobem. Když je divák, jsou peníze a může se závodit.
A převedeno do golfové terminologie to znamená, že někteří budou hrát s holemi a někteří bez nich. Kdo má pak větší šanci vyhrát ??? áááááááá modří už vědí >:D >:D
Ale čia to je chyba, že corvetta nepride tiež s bi-turbo 7 litrovým big-blockom??? prečo viníš konštruktérov, ktorý ťažia maximum a obhajuješ "neschopákov"???
Zamysli se, tak těžké to není - přijít s přeplňovaným benzínem o stejném objemu a řádově vyšším výkonu není moc obtížné ani drahé, ale brání tomu nesmyslné regule FIA, navržené tak, aby vyhrávala nafta. Pokud chceš nasadit do závodu turbo benzín, musí mít cca o třetinu nižší objem. Snad proto, aby si čeští naftoví onanisté mohli honit triko na úkor znevýhodněných benzínů.
presne tak. podivejte se na "moderni" diesely. 2.0 TDI a 2.0 FSI (nevim proc me napadly zrovna tyto dva z VW. asi proto ze sou znamy.). kazdopadne turbo-diesel ma vykon priblizne stejnej jako normal benzin (okolo 110KW). kdyz pak nacpou do FSI turbo (TFSI) vykon se razem vyhoupne na dvouset konovou hranici. kdyz vemem potom tenhle vykon, nizsi vahu motoru apod. musi vsem jasne vyjit, ze benzin je ve vsech smerech lepsi. pouze jezdi s vetsi spotrebou a mensim kroutakem. nazory typu diesel valcuje benzin me pak dokazou celkem dobre rozesmat ale i vytocit...
co ti na to poviem...to ze to je tak povedali dnes komentatori a odbornici co tam boli ako hostia...a ja s nimi len suhlasim. to ze to ma fia nejak diskriminujuco rozdele v prospech nafty sa mi zda trosku pritiahnute za vlasy...
V Le Mans - benzínový přeplňovaný motor má max. zdvihový objem omezen na 4000ccm, přeplňovaný diesel má max. zdvihový objem omezen na 5500ccm. Je třeba k tomu něco dodávat???
No, o nějakým válcování bych nemluvil. Tobě se zdá v pořádku, že v jedné kategorii startují přeplňované motory vůči atmosférám při stejném zdvihovém objemu? 8-s
přesně tak-diesel je úspornej,ale nemělo by se dít to co se děje-a už vůbec by se neměl cpát do závodních speciálů-a když už,tak neomezovat benzin. A kdo chce srovnávat,tak turbo benzin s turbo naftou nebo oba atmosferický...fia suck
Už to tady padlo. Kdybys byl konstruktér, tak takovou kravinu nemůžeš napsat. Nelze dva odlišné motory postavit proti sobě stylem ty máš turbo, tak já taky. To nejde. Buď ropákům vyčlenit samostatnou kategorii, nebo úprava pravidel (technických atd.).
bud at spolu nejezdej a nebo at maji rovny podminky. pak by se ukazalo, ze ten slavnej diesel je vlastne na***... a spotreba taky neni o moc nizsi nez benzin..
Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin bez tu
vsecko se to toci jen okolo turba ,nic vic nic min,postavte vedle sebe stejnoobjemovyho diesla a benzin bez turba a bude :no: zkratka nafta patri do kamen
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
To snad všichni víme, kde by nafata byla a bylo by to z fyzikální podstaty fér? No nebylo, jde o odlišné systémy a proto ty podmínky nemohou být takové, jaké tady propaguješ.
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
jak nebylo fér?ted to neni fér,diesly by meli mit svou vlastni soutez, ve ktere by prokazali sve umeni napriklad v porovnani s HDI,JTD Multijet, TDI a podobne,proste lide v dieslech si vetsinou o sobe dost mysli a to je fakt,ale ze sportovniho hlediska to neni dobre ze diesly zavodi s benzinakama
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
Jenže když se nepostaví dostatek týmů, tak vidět kroužit na okruhu v šampionátu 3 značky je rozhodně zajímavé, že?
Tady jde taky o peníze a diváka, až to pochopíš, možná přestaneš nesmyslně vykřikovat, co je a není fér. Život je prostě nefér.
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
no a to je prave to,dneska uz automobilovy zavody nejsou to co byvaly ,kde jsou doby kdy v DTM jezdili Alfy Roemo,BMW,Honda,Peugeot a dalsi a dalsi,to samy WTCC tak o nicem a s Rally je to podobny, WRC pomalu mizi a rally se snazi snad vyzvednout jen nove vznikajici trida S2000,zkratka zlaty stary casy,automobilovy zavody uz nejsou takova radost
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
Samozřejmě. V současnosti je to o penězích (jako každý sport). Automobilky si většinou vyberou oblast, kde se utkají, nemají tolik financí bojovat na několika frontách zaráz.
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
Jo, je to přesně tak, podívej se třeba na (pro mě) nesmyslnou anketu "motor roku". Jak jsou vlastně nastavená kritéria. Předně by měl být benzín a disel v samostatné kategorii dle objemu. Další rozdělení by určitě mělo být atmosféra a turbo. Pamatuji se, že starých časů rallye se turbo motory přepočítávaly koef. 1.7 násobek objemu aby nejezdily ve stejné objemové třídě s atmosférou. Je to všechno o penězích (kdo platí ten diktuje podmínky). Proto je současný motorsport tak ubohý na značky.
Zaplať pánbůh za Superbike a motoGP jinak by už nebylo na co koukat.
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
Postavte vedle sebe dva motory, které budou mít stejnou spotřebu paliva, jeden benzinový, druhý dieselový. Oba s turbem. A uvidíte, kdo bude mít navrch. I o tom to je. O využití energie z paliva a tam je diesel nedostižný. Ale to zase zaslepení zastánci benzinu neuvidí.
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
A něco konstruktivního by nebylo? To, že něco "vždycky bylo", neznamená, že to je správné a musí to tak být natrvalo. Taky dlouho "platilo", že Země je placatá a střed vesmíru. A ono ouha, chyba.
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
Bohužel, není. Zase je to parametr, který jednu skupinu zvýhodňuje a jinou ne. Pokud to má být porovnatelné, pak musí být udělána komplexnější analýza motorů a jejich možností.
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
Právěže naopak. Je třeba vyjít z více parametrů, vyhodnotit je a poté stanovit jeden výsledný. Může to být i objem, ale to se pak benzínovým příznivcům nebude líbit, protože to dopadne jako v LeMans.
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
Jenže tím si odpovídáš na tvou definici výše - "Postavte vedle sebe dva motory, které budou mít stejnou spotřebu paliva, jeden benzinový, druhý dieselový. Oba s turbem. A uvidíte, kdo bude mít navrch" Na to ti odpovím - postavte vedle sebe dva motory o shodném objemu, jeden benzín, druhý naftu, oba s turbem a uvidíme, kdo bude mít navrch. Pokud chceš hodnit koncepce, tak komplexně a i tak narazíš na rozdíly a i proto nejde jednoznačně říct, která je lepší. Záleží jak pro koho. Každopádně "sportovní" úprava a nafta ?? ;-\
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
Přišlo by mi docela zajímavé to rozdělit podle výkonu bez ohledu na objem atd. Schválně by mě zajímalo, jestli by byla větší výhoda krouťák a spotřeba dieselu a nebo výkonová charakteristika benzínu (a asi taky nižší hmotnost)... No ale to asi nikdo dělat nebude :-)
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
Zajímavá dedukce, pak to ještě omezit váhou (předepsat) a už by to snad bylo jakž takž férové.
Ale dělat to jen dle obsahu, to je špatný pohled. Každí věci znalý ví, že z 1.5 l bbenzínu s turbem se dá dostat i 1500 koní (F1 v 80. letech), zato z 1.5 turbo nafty bych limit viděl na 220 koních, když zavřu obě oči.
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
1500 koní to bol extrém..diesle sú stavané na výdrž, ale keby sa vedelo, že tomu motoru stačí vydržať jedny preteky, tak určite by konštruktéri z neho dostali oveľa oveľa viac.
Re: Postavte vedle sebe 2.0 diesla bez turba a 2.0 benzin be
Velmi spekulativní. Stačí se podivat k VW a jejich přeplňované benzínové 1.4 Pří shodném, či nepatrně vyšším výkonu jako 1.9 nafta má i +- stejnou spotřebu. Výhoda nafty je nevelký rozdíl spotřeby na jízdním stylu a naopak tento rozdíl může být u turbo benzínu dost značný. Řekl bych, že relevantní srovnání zatím chybí, vzhledem k soustředění automobilek na vývoj dieslu (v posledních letech) a jsem zvědav, kam povede současná snaha propracovat turbo benzíny o nižších objemech.
prostě čipnutá audina v tuzingu, jen ho dělali přímo ve fabrice a ne Jarda s Bertoňákem, nebo jak se ti dva šašci jmenují >:D Jinak diskuse nafta vs. benzín na závodních tratích mě nepřestane dojímat - prostě pochopte, že to není primárně o palivu, ale o regulaci - tedy když bude FIA chtít, vyhraje LeMans i parní stroj, stačí nastavit podmínky... ;-)
Tak tohle je vostrej stroj.. o takový se opírá tuningář Jeník v těch časopisech co maj na pumpách. Uprostřed je dvoustránkovej plakátek a v inzerci na konci to prodává za půl darma. Tohle přeci není vážně míněný... nebo jo? :-O
Audi byla pro mne vždy synonymem německé solidnosti a kvality. Audi už v minulosti dokázalo že auta prostě umí. Ale při pohledu na tuhle tuzingovou kreaci přemýšlým, jestli se tomu smát anebo zaplakat. Proč se prémiová značka shazuje takovouto splácaninou?? Pro koho tenhle čtyřkolý kašpar vlastně vznikl?? Je to hrozné a nedůstojné značky audi... 8-s
Víkend stál za kulový. U tchánovejch sice v pohodě, ale v sobotu večer, když jsem jel pro přítelkyni do trutnova, měl jsem nepříjemnou havárku. Naboural do mě vožralej (2,64 promile) blbeček s peugeotem 406. Já jel přítelkyně felicií. Zadek auta je totálně na mraky, přeražená zadní výztuha, podlaha, zapříčené zadní dveře, přední sedadla zlomený, kufr na zadních. Autíčko je sice pojízdné ale asi na odpis. Mám taky trochu hnutej krk ale jinak zdravotně O.K.. Štěstí že to auto je pojištěný i havarijně (což moje audi není....) protože ten kripl vožralá měl jiná VINka na autě a jiná na papírech... ach jo je to pech. 8-s
Tak tomu rikam magor ja se bojim pomalu sednout do auta i po Birellu a pak se vzdycky objevi takove prase. No ja mam zase tichou domacnost- v sobotu jsem se sel kouknout do hospody na fotbal jak ziskame titul a potom co jsme se vratil v nedeli vecer se mnou nikdo nemluvi 8-s
Kolik to může bejt chlastu (piv anebo panáků) těch 2,64 promilí?? netušíš?? Tichá domácnost je na *. Neřekls jim něco špatnýho?? Anebo si na příchod z hospy nevzpomínáš?? Apropo kdes nocoval?? U nás bylo v sobotu večer slzavé údolí. Přítelkyně to nesla hůř jak já. A to naštěstí v době havárie v autě nebyla. Měla to auto docela ráda.
Ja si pamatuji naprosto vse- spal jsem u jedne stare kamaradky:-). Netusim- ale rekl bych ze to bude dost chlastu. Tak ji zapis do poradniku na Infinity a bude klid ;-)
depááák, infinity jsou moc velký. Ona chce buďto: Smarta, New Beetla nebo Miniho anebo Lancii Ypsilonku. Jo a líbí se jí také Fiat 500 anebo Míťa od Alfy, jenže ty zatím jako ojetiny nejsou. ;-)
No ať si vybere....
Oni mne s ni videli jini lide - hned mne napraskali. Hele kamosce je 26, ma dlouhe nadherne vlasy, kouzelne hnede oci a solidni postavu tak co mne asi tak mohlo napadnout ;-) . Koukal jsem snad to pomuze abychom tu potkavali vic krasnych 9-3
Hmmm to je smůla. Mě se stát podobná situace, tak byh se s dotyčnou koukal někam sdekovat a nezůstával bych u ní do druhého dne. Jinak rozhodně přeju Saabu více spokojených zákazníků. než jich v současnosti má... ;-)
Ne oni nas zavistivci videli jeste v hospode- to ze jsem spal u ni pochopitelne snad nikdo nevi- mlada zatim se snazi zmapovat muj pohyb v tu noc- vi ze jsem sedel chvili s ni ale zatim nema potvrzeno ze jsem s ni odesel
no snad to dobře dopadne a nic se nedoví. To že jsem seděl s hezkou kámoškou, neznamená, že jsem si to s ní pak večer rozdal. ;-) Kup pořádnej puget, pozvi jí na večeři, jeďte někam na výlet (s tou tvojí myslim). anebo jí kup něco na sebe... však se to srovná... ;-)
Čoveče začal s tím, že nemám volat policajty, že škoda není 30 tyček. ato jsem mu řekl, že za dobrých sedmdesát toho má na autě jen on. A navíc, že to z něj táhne jak ze sudu. Že zavoláme poldy. Načež on začal prosit a přemlouvat, že ještě nikdy žádnej průser neměl, že normálně nepije atd... Pak z něho vypadlo že mi dá 50 tisíc když ho nechám. Na můj dotaz kolik má hned v peněžence mi řekl že pětičento :-! Takže jsem zavolal policajty, ti přijeli za cca 10 minut (světe div se) a pak už to pokračovalo standardně. Papíry už zřejmě nemá, zato obvinění z trest. činu asi jo... :-|
mě to taky překvapilo. Jenže byl večer, devět hodin, v trutnově minimální provoz a fízlárna poměrně blízko. Navíc hoši v uniformách asi zrovna neměli jinou práci, takže přijeli rychle. Nejdřív kriminálka a pak dopraváci.
volal jsem normálně stopadesátosmičku. A krimošové přijeli jako první. pak přijela dopravka a nakonec nehodáři. celkem tři auta. kriminalisti pak odjeli, dopravka provedla prošetření a nehodovka to sepsala a vzala ožralu na krev.
Teda, chlapy, v pátek jsem přál všem hezký i když "uplakaný" víkend, ale takhle doslova jsem to nemysel. >:D
Jinak Infiniti je má všechna "měkká" >:-[] to aby vás někdo "chytrej" nenapad.
Vadere, Vadere samá školácká chyba, hlavně všechno popři a zapři. :yes:
Naopak vikend byl skvely, titul po 12 letech, prijemna noc- sice ty nasledky nejsou optimalni ale ..... . Jen Pierro mel tentokrat smulu- a nejake hovadu muze do nas napalit v klidu i dneska jak pojedem z prace
Moct si vybrat, jestli si dám Starobahno (jistý bolehlav) nebo Ostravar (ten se vaří v OV), tak to na tuty bude Ostravar 12°(nejlépe v hospodě "U závodníka"). :-!
Jó, já se spolehl na kolo a jezdil jsem pěkně po lesích kde by se takové ožralé hovado nemělo vyskytnout i když člověk dneska nikdy neví. V zahradní restauraci pár dobrých "Plzniček" a sobota jako víno. Neděle u TV protože dávali motoGP a to ještě stojí za vidění. Pak WTCC kde to Chevrolety nandaly jak BMW tak těm "smraďochům" SEAT. >:-[] Mimochodem, před chvílí jsem si vyzkoušel jak "voní" interiér v supermainstreamu Seat new Ibiza. Nic moc, samé tvrdé plasty a to i ve výplni dveří pod loktem a naprosto hnusné rádoby hliníkové tubusy přístrojů. Navenek to až zadní část nevypadá tak špatně, ALE je to jen Seat. >:D
BTW Vcera jsem kdyz jsem se vracel domu videl neuveritely kousek -Lancii Kappu Coupe- musel jsem se na chvilku zastavit a kochat se krasou tohodle skvostu 2. poloviny 90- tych let
Neřídil a ani jsem neměl chuť to zkoušet, tohle auto mi nic neříká, jen jsem chtěl vidět na živo ten "skvělý" koncernový interiér. Je to marnost alespoň z mého pohledu. :no:
Nic proti hot-hatchum typu Type-R, naopak, spousta zabavy za malo penez, ale tohle ?! >:D Vizualni uprava jak pro patnactiletyho pubertaka kterej sni o prvnim aute, co je ale jeste mnohem horsi - nafta 8-s Ten motor neni rozhodne spatnej, ale tak v A4, A6...
Secteno podtrzeno: :no:
A jeste jesem zapomel zminit ze by me velice zajimalo kolik za tenhle vyplod budou chtit :-) Jestli to bude neumerny tak jak je u Audi / VW zvykem, tak se budu muset majitelum tehle "stroju" od srdce zasmat :-)
Pánové, plně naložená Kappa v Coupé v šestihrnku je jednoznačně jedno z nejnoblesnějších a nejkrásnějších aut vyšší střední poloviny devadesátek. Já tuhle Lancii miloval. Jen škoda že je u nás vzácnější než lamba anebo ferrari. To auto mělo neuvěřitelné charisma. Apropos jak se Vám líbí thesis??
Nedovážela. Fiat to řešil individuálními objednávkami, ale jaksi nebyl zájem. Je to škoda, ty auta se mi vážně moc líbily. Já Thesis obdivuju pro její až uměleckou noblesu. Není krásná, je jak z jiného světa. Ale interiér je lahůdka... ;-)
Ja jsem si jisty ze nekdy v Reflexu v 98 byl test Kappy- a tak jsem vychazel z toho ze kdyz to pujcili novinarum tak je dovazi normalne- tak jsem zase o iluzi chudsi ;-\
Já si to kupé i projel, když jsem byl na návštěvě u příbuzných v Miláně. Absolutně pohodlné, tiché auto s interiérem vonícím jemnou kůží, kvalitní audio, navigace s televizí, vše v elektrice - prostě luxus jak má být. Takový "malý bentley" po italsku.. ;-)
Chlape a znáš tzv. penetrační desítku zvanou průplachový tryskáč???? >:D:no: Myslím že to vyrábí jihlavský pivovar. Každopádně je to síla a opravdu tě to vyprázdní... >:-[] >:-[]
JJ Jihlavsky Jezek- ver mi ze Kanci se to nepriblizuje ani omylem a jeste bylo dalsi takove klasicke pivo General Laudon- pivovar v Lanskroune uz nastesti zavreli
Nejhorší co jsem dosud kdy pil z českých piv nyla "Litoměřická baronka" a točil to jeden strejda nahoře na Milešovce. Měli by to točit pod Milešovkou, to by byl fofr nahoru! >:D
Tohle auto je naprosto skvělý, na 2l motor absolutně špičkový výkon, stejnej jako 3l. Tak jsem zvědavej na cenu v porovnání s 3l. Z venku super, sedadla a polubovka taky super, ale jen se mi moc nelíbí ta řadící páka.