Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Mazda6 2,5 MZR: hvězda zatáček (Roadlook TV)

60 komentářů

sdart
No tak test jako vždy hezký, doufám, že po tom poli (bylo to pole, na konci jak ta Mazda byla po zrcátka "zapadlá v něčem zeleném" ne???) no že jste jeli ve stopách po traktoru !!! Válcovat kvůli videu obilí či cokoli co je k jídlu, není fajn. To myslím vážně. a Jinak, fajn :-)

Marťas!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No a co že je to superspolehlivé auto, má dobré motory, skvělé jízdní vlastnosti, vypadá dobře, má slušné ceny a nekrade se. U nás to moc nepůjde, tak proč to má 80% taxikářů ve Vídni.
Avatar - skejpa
skejpa
češi...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
evropani, Skejpo, máš Mazdu a jakou?.
Avatar - skejpa
skejpa
meli sme mazdu 6. uz mame neco jinyho. kazdopadne na mazdu nedam dopustit. za 120 tisic kilometru jedna zavada a to zaseklej zamek...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Super, mi 6ka jednoznačně nejlepší koupě. Jak koukám na anketu Mazda je čtvrtá.
Pokud to nebyl řízení, pak v poho... ;-)
Avatar - skejpa
skejpa
nene. zamek auta. neslo se do mazdicky dostat :-)
Že by nechtěli zbytečně platit za opravy? Nebo potřebují dovézt pasažéry spolehlivě na místo určení? Nebo že by měly ostatní značky v Rakousku tak špatné prodejce? ;-) No, nevím, každopádně mé rozhodnutí bylo docela rychlé...
Avatar - Matt26
Matt26
Urobili ste mi hroznú radosť týmto novým testom. Práve sa rozhodujem nad kúpou nového autíčka a vyberám medzi Mazdou CX-7 a Novou Mazdou 6, presne v tejto výbavičke(2.5l motorcek, sport packet a biela farba). Pred týzdnom som bol pevne rozhodnutý pre
CX-7cku, no ale po vzhliadnutí tohto perfektného testu ste mi nasadili do hlavy brouka. Co takto este testík CX-7cky, aby som mal lahsie rozhodovanie? ;-)
P.S: Ďakujem týmu road-look, sa skvelú prácu, skvelé, vtipné a hlavne originálne testy. Len tak dalej :-)
Mas v plane pozerat na spotrebu?
Ide o to, ako jazdis, otec ma na Mazde MPS 6 priemer pod vyrobcom udavanym cislom, tusim 9.7, a ked myslim priemer, tak myslim priemer po 70K km. Ano, su ludia, ktori maju 15, ale ti nevedia jazdit. CX-7 ma rovnaky motor a rovnaku prevodovku, takze cisla budu podobne. A s novou sestkou, garantujem, sa bude dat jazdit na 8 v pohode. Tak ako sa dalo na 2.3 litrovej starej.
Pozri my sme kupili CX a myslim ze to bolo velmi dobre. Mazda 6 je krasna ale nie je to robustna 7. Dalej jazdne vlastnosti-mame doma este 2 rocnu 6 a ta je perfektna ale 7 ma neuveritelne brzdy, velmi silny motor, perfektny vyhlad z auta, vela miesta atd. Ale zasa na druhej strane treba pocitat s omnoho vyssou spotrebou ako u 6... Sice rovnaky motor, ale inak vyladeny, o dost tazsie auto, sirsie pneumatiky(valivy odpor), je vyssia(teda zasa odpor), ale po 8000km mame 14 litrov(avsak som z vychodu SK teda mame dost prepchate cesty...). Takze summa summarum by som odporucal 7-je to uplne ine zvezenie(tabulkovo maju 8 sek. na sto ale to je iba holy udaj, uplne ine je to v premavke, a vo vyssich rychlostiach... Sam som sa o tom presvedcil ked na CX-ku nestacila nova Audi A6 3.0 TDI-a to uz je co povedat :-D). Vravim nova 6 je prekrasna, ale 7 tiez. Ja si radsej pockam na novu 6 MPS-cca 2 roky-dufam ze na to budem mat ked bude benzin dalej tak zavratne stupat...
Avatar - Matt26
Matt26
Fakt mate CX-7 cku? Európsku ci dovezenú z USA? Bo som pozeral aj dovoz z Usa, ale pocul som, ze tie americke verzie su o dost horsie.
Pocuj, ak by si moho, neposlal by si mi nejake fotecky vasej CX-7cky? Zvonku nejake pekne detaily, co sa ti na nej pacia a tiez interierik, to hlavne. Mozes tiez este pridat nejake zazitky, co si s nou prezil, pocity z jazdy a tak. Bol by som ti moc zdacny.
Ak budes moct, posli mi to pls na maila: mat@atlas.sk
Dikes
moje recenze Ti nestaci??? :-)))))
Avatar - Matt26
Matt26
Spotreba >:D To fakt neriesim, ako neiem fakt co všetci riešia
spotrebu, ale ci spalim 9tku na 100km alebo aj 15tku, tak je to stale rozdiel len nejakych trapnych 160 korun. Auticko bude jazdene po Rakusku a tam maju podstatne lacnejsi benzin ako u nas na Slovensku a myslim ze je aj lacnejsi ako v Cechach. Mne skor ide o pocit z jazdy, ovladatelnost, pohodlie a tak... Uz mam dohodnute testovacie jazdy aj novej 6tky aj CX-7cky. Fest sa tesim, len dufam ze po vyskusani budem mat jasno, ktore vezmem :)))
tak v tom pripade si bud jisty ze odjedes v CX7 :yes:
Presne tak ani my sme povodne nemali v umysle kupit nove auto ale po zvezeni v CX-ke bolo hned rozhodnute...
MazdaGE
Nic noveho pod sluncem... Mazda uz v dobe uvedeni prvniho mondea byla hvezda zatacek, jelikoz mondeo se ne a ne udrzet na ceste, s 626 roku 92-97 muzes delat cokoli a v zatacce drzi. Takze to ze ma Mazda6 nad mondeo neni zas takovy necekany fakt. Ale je pravda ze mondeo vitezi v designu exterieru to bouzel ikdyz jsem vlastnik 626GE musim priznat, ale interier pokud se zamerim na palubovku tak HRUZA.
Deadlift
Nepripada ti tvuj nazor docela komicky kdyz podovek u Mazdy je z Mondea. ;-\
Mně teda ne, protože tenhle podvozek je upravený z prvního modelu šestky. Tu fámu o převzetí z Mondea pustili do oběhu novináři, když teprve odhadovali, co se bude skrývat pod karoserií a propojenost s Fordem byla nasnadě. První šestka byla jízdně za Mondeem, druhé generace si pozice prohodily. Vývojově jdou tyhle značky dost mimo sebe. Naštěstí... ;-)
Mazda 6 nema podvozok z Mondea. Na druhej strane, vsetky 4-vlace Duratec su motory Mazda MZR.... :-) So much for Ford...
MazdaGE
pokud myslis prvni mondelo a 626 z roku 92-97 tak to neni steny podvozek. Protoze podvozek ( cely podvozek je kopie, kazda soucastka je stejna) z dané 626 ma jen FORD PROBE. Podvozek v nove 6 muze byt ze stejneho soudku ale chut ma jinou protoze auto je jine. Ma jine zatizeni a rozhodne to neni prava kopie. Takze se bude chovat jinak. Je to stejne jako kdyz sednes do nejakeho koncernoveho vozu s motorem 1,4 a pak do jineho s motorem 1,4 vytahnes z toho motoru vic za pouziti jine prevodovky. Znovu rikam ty dva podvozky NEJSOU STEJNE.
Relax
Zdravím.
Ja by som mal jednu prosbu. V roadlooku približne mesiac dozadu, keď testovali VW Tiguan, tak tam bola jedna veľmi fajn pasáž pri západe slnka. ( od dĺžky 04:10 )A mňa zaujala tá sprievodná hudba, ako stvorená na plavnú jazdu krajinou ... Neviete náhodou, od akého interpreta to môže byť?
Bola použitá aj v jednom z prvých roadlookov s Alfou Brera...

[odkaz]

Písal som aj do redakcie Auto.cz, aby mi aspoň povedali, či to nie je ich autorská tvorba, no ani náznak odpovede :no:

Preto sa obraciam na vás, široké publikum, snáď mi aspoň niekto pomôže.

Vopred dík
martinius
perfektné auto, perfektné video.. paráda..ďakujem za perfektný test :yes:
Avatar - Shr3k
Shr3k
Ne to jen Mondeo používá motory ze staré Mazdy6. Naopak se díly nepřesouvají. :yes:
GTI
Nová mazda 6... já prostě nemohu akceptovat ten lexusoidní designový opar s až karikaturní přídí. A pak... jak může bodovat ve střední třídě auto, u něhož se dozadu nemůže posadit průměrně živenej evropskej bejček. Přece... jestliže bych si šel koupit auto ze střední třídy, musím se zákonitě zajímat o to, zda také někoho odvezu vzadu. A neodvezu... tedy pokud bude mít hlavu. Zrovna tak vysoký posaz za volantem, to je absolutně nepřijatelná skutečnost. Horní hrana předního okna pod horizontální rovinou oka...

Jinak video jede jak po másle. Dnes jsme měli dokonce možnost poznat i dvojče, bratra pana redaktora. Fešák. Také ;-) :yes: A dobrý triko. Teda trika.
Avatar - skejpa
skejpa
s tou vyskou nad hlavou je to GTI dost pofiderni. stara M6 za to byla kritizovana taky a ja (184 cm) jsem mel nad hlavou vzdy aspon 5 cm mista. nikdo v tom aute nesedi jako panak. pri normalnim posezu mas nad hlavou mista spousty. to same v nove mazde. sedel sem v ni na autosalonu a zadnej problem. ani lidi predemnou a ani pan s minimalne 190 cm zamnou... za volantem mi to prislo taky v poradku. nezkousel jsem ani posouvat sedadlo ve svislem smeru protoze vyhled byl normalni - dobry.

tobe se samozrejme ale zadny japonec nezavdeci, coz tu vsichni vedi. a nemysli si. nechvalim ji proto, ze mame starsi verzi sestky (ta je stejne ted na prodej protoze mame neco jinyho [nemeckyho a ne VW]). chvalim, protoze si to zaslouzi. prijde mi lepsi nez mondeo nebo passat. nebo je minimalne lepsi pro sportovneji zalozeny ridice...
GTI
Podívej se na video, jak tam redaktor bouchá hlavou na zadním sedadle o strop. To je snad výmluvné dost, ne?
Tak jsem cekal co napises, ze je na tomto aute spatneho. No vida a uz to vime, a tobe spadl kamen ze srdce ze jsi na neco prisel vid :).
Ale výška nad hlavou se neodpouští ;-) A zvlášť v této třídě... Taky jsem se ale docela divil protože vím, že v Mazdě 3 je místa spousta a nejspíš bych se tam vměstnal za sebe i já (190) s mým bratrem (203) bez bouchání hlavou o strop...
Avatar - skejpa
skejpa
a ty se zase podivej jak tam sedi, to je snad dost vymluvne ne ? rikam ti vecne argumenty. schvalne se do ni zkus posadit jako normalni clovek a az potom zacni psat tu kritiku. nadruhou stranu me tesi ze na ni vidis tak malo chyb ikdyz je to japonec :-) to je totiz pro mazdu velika poklona kdyz uz musis kritizovat toto ;-)
Myslim ze to bezproblemov vyriesi kombi... >:D >:D
A okrem toho je to pravda ze normalni ludia v normalnej premavke nesedia ako panaci ale pohodlne a vtedy im hlava urcite nebije o strechu...
Avatar - Shr3k
Shr3k
Mě by jen zajímalo, co budete plkat, až bude Libor Zezulka mlátit stejně hlavou u podobně tvarované karosérie Passatu CC... :-)
Co by... Řekne, že stejně z 90% jezdí tato auta jen s řidičem, max. 1 spolujezdcem, tak to nemáš řešit. :-) Ale stejné (ne-li ještě horší) je to v trojkovém bavoráku.
Avatar - skejpa
skejpa
>:D :yes:
Všeobecně ovšem :no: výrobcům za to, že nechávají málo místa vzadu, jen aby dodrželi linii karoserie, vymyšlenou nějakým pygmejským návrhářem. Když už vyjímečně musím sedět vzadu (při odvozu z akce), většinou musím mít hlavu ukloněnou. Nebo že by to bylo alkoholem? ;-)
Avatar - skejpa
skejpa
to bude spis alkoholem protoze prave kdyz jedes z akce tak tam uz tuplem nesedis vzprimene >:-[]
Jakto že ne? když tě kamarádi pořádně přikšírují, hlavu přivážou k opěrce, tak jsi jak Jan Žižka z Deliria. >:-[]
Avatar - skejpa
skejpa
tak to potom jo >:D to se mi ale nastesti jeste nikdy nestalo >:D
Presne tak, do mojej Mazdy 3 sa bez problemov zmesti moj 193 cm vysoky brat a ja so svojimu 185 za neho. Sestka je o cislo a pol vacsia.
sestka je velka co sa tyka do dlzky, dvaja si za seba v pohode sadnu, aj 193 a 185. Ale s tou hlavou je to trochu pravda, necakal by som to od tak velkeho auta, ktore sa da zaradit aj medzi rodinne. Asi ako volant MONDEU, ktory sa neda dostatocne vysoko narazit pre vysokeho cloveka, co je zvyknuty sediet blizsie za volantom... Posed za volantom je dost vysoky, to je tiez fakt, ale reci o tom, ze by to nejak znizovalo vyhlad? tazko...
ale teda miesto v zadu oproti 3er, IS, C-klasse je obrovsky, aj A4
Avatar - delphino
delphino
no hlavně člověk nemusí moc často koukat nahoru. Leda nasemafor a když není hloupí zastaví tak aby viděl dostatečněm, zato vidět před sebe je lepší výhled z vrchu, než ze spodu.
zdravim :-)

perfektni video, dobrej test.... suprovy auto...
starou M6 jsem mel, 2.3 HB a bylo to uzasny auto, dodnes na nej velice rad vzpominam. Oproti minule generaci to neni takova bomba jako byla stara M6 kdyz se objevila po 626.. to byl obrovskej skok, ale ruku na srdce kdyz mate na showroomu tak dobry auto jako byla stara M6 tak jak ji opet trumfnout vlastnimi zbranemi... myslim, ze se M6 trochu posunula, neco jsem tu cetl o pseudelexusu, no nevim, myslim, ze tam mazda nekouka, vzhledem k tomu, ze Xedosy ktere mely ve sve dobe konkurovat Acure, Lexusu a Infinity dal nepokracovaly tak vse co ma logo mazdy je konkurentem k Toyote, Nissanu a Honde v jejich ryzich podobach, nikoliv v TOP luxusnich provedenich.
Mazdama vsech moznych kategorii jezdim uz pres 10 let predpokladam, ze si ani uz nikdy nekoupim jine auto, protoze nemam duvod, cokoliv od aute chci a mam na autech rad tak mi tahle japonska znacka prinasi, to ze ji mam i srdecne rad a otocim se i za 10 let starou MX3 nebo Xedos 6 k tomu patri.
Nova M6 je krasny novy moderni auto, ktery bude kazdemu kdo si ho koupi velice dobre slouzit. Chapu ze firemni auta budou dal Passaty a Mondea ... to tak je tohle auto zadnou revoluci neudela, ale to jen proto, ze v cechach se proste snidaji rohliky a housky a ne croissany.

nekdo se tu rozhoduje mezi CX7 a M6.. ouu to jsou docela jina auta...porovnavat velice silne SUV s M6 v sedanu s dieselem moc nejde... jinak recenze na MX5 a CX7 jsou pod mym nickem...

viva mazda... zoom zoom :-)
JackRyan
Příchod nové šestky intenzivně sleduji, protože mě čeká obměna té původní.
Změny nové řady vnímám následovně:
- dynamický design, bohužel zvrhlý částečně v parodii, zejména u varianty kombi
-již 7 let nezměněná nabídka motorů (já vím, převrtali 2,3 na 2,5...)
- stále žádná normální ventilace na zadních sedadlech
- odstranění rezervy za účelem snížení váhy
- velmi neestetický interiér, příšerné podsvícení budíků, příšerná imitace kamene v lesku
- nezměněný boj s volantem při nízkých rychlostech
- nezměněná, extrémně tuhá spojka

+ určitě dobrá kvalita
+ velmi rozumná cena

Ale já si tentokrát raději lehce připlatím.
Hm, neviděl bych to tak černě. :-) Pokud vyřadíme subjektivní dojmy (ty má každý jiné a současně může mít každý pravdu, z úhlu pohledu podle svých preferencí), tak s motory máš pravdu - jenže tady konstruktéři šli cestou snižování spotřeby dosavadních výborných motorů. Tuhé řízení - tak to se mi právě líbí, na točení jedním prstem mám alergii ze služební Fabie. Spojka - u nafty je o dost tvrdší, než u benzínu, ale jde jen o zvyk. Rezerva a ventilace vzadu - tady vidím opravdu dost velký dluh. Naštěstí jsem za dobu svého ježdění měnil rezervu 2x a vzadu mám zatmavené skla, takže se tam interiér tak neohřívá... Nemíním měnit rok starou šestku, ale další auto bude zase nejspíš šestka. Nicméně pokud si raději připlatíš za ... BMW... tak :yes:
1. Motor 2.5 nie je prevrtana verzia 2.3
2. Neviem o akom boji s volantom hovoris
3. Spojku riesi kazdy vyrobca inak
4. Estetika je subjektivny dojem
5. Ventilaciu na zadnych sedadlach ma mazda riesenu cez vyduchmi pod prednymi sedadlami
5. Pri AKOMKOLVEK inom aute budes priplacat za mensiu spolahlivost a horsie jazdne vlastnosti
no, to AKOMKOLVEK... znamy, ktoremu dost verim, tvrdi, ze nova M6 je fajn, ale nejazdi ani tak dobre, ako stary ACCORD 7G, alebo MONDEO
JackRyan
2. Mazda 6 má extrémně tuhé řízení, při nízkých rychlostech nezměkne a proto parkování a podzemní garáže jsou posilovacím cvičením. Rovněž má velmi malý rejd. (měla to už 626)Na tom trvám.
3. Spojka je extrémně tuhá (mluvím o motoru 2,3 MZR), u moře vystoupíš s velmi bolavým lítkem. Rozhodně to není auto pro manželku.
4. A Tobě o s o b n ě se ten interiér líbí, nebo je to o loajalitě ke značce?
5a. Ano, a proto je zcela neúčinná a vzadu je v létě horko.
5b. To je možné, ale možná i za větší komfort cestování a přívětivost řízení
MazdaGE
no bacha, kterou 626 mas namysli?? Moje GE toci s volantem i malickem a rejd ma hodne dobry.
MazdaGE
Dnes jsem ji videl v cerne barve na ulici. Je to bomba. Beru zpet a tvrdim MONDEO SE MUZE JIT V CERNE BARVE ZAHRABAT, ale v bile nevypada spatne.
preco poskytujete auta na test takej "neobjektivnej" trubke ako je Zezulka? Dajte auta na testy "autosalon-u" na Prime alebo inej redakcii, ktore nie su zaujate voci vsetkemu, co nema v znaku VW.
Avatar - skejpa
skejpa
zkus mrknout na autoweb TV. komentar je teda slabej ale jedno je jisty. vsechny jejich testy sou 100% objektivni a nikomu nestranej. a nemaj u toho zadny divadlo okolo...
No a teď si vemte že jsem toto auto objednal v německu a nová Mazda 6 Sport 2.5 S-VT Dynamic GT vyjde na cca 650 00,- Kč a v čechách to je nějakejch 850 000,- >:D
Avatar - skejpa
skejpa
no tak to de :-)
Ahoj, prosím ťa, môžeš mi dať info, ako by som v súčasnosti mohol podobný zázrak zopakovať ? V lete budem kupovať M6. Ďakujem
Neměl by v tom být problém, záleží akorát na kurzu EUR v době objednání :-) Chce to prověřit až to bude aktuální.
Vlastním dvojníka M6 popsaného v testu "Mazda 6 2.0 MZR Wagon – Hravý baťůžkář". S naprostou většinou uvedeného v testu souhlasím. Celkové jsem s autem velmi spokojen, těším se na každou jízdu.
Řízení mi nepřijde vůbec tuhé, dokonce je měkčí, než u O2. Uvítal bych dokonce tužší řízení při vyšších rychlostech. Při parkování mi stačí jeden prst. Parkovací asistenty mi dodělal prodejce. Náhradní kolo jsem si dokoupil (rovnou zimní), vejde se pod kufr i se subwooferem.
Výhrady samozřejmě mám, nic není dokonalé. Spojka je opravdu dost tuhá, výdechy klimatizace nejsou řešeny ideálně, loketní opěrka má jednu výšku, věnec volantu je tenký.
Na všechny výhrady ale zapomenu, když se auto rozjede do první zatáčky...
Avatar - callauto
callauto
Na základě našich zkušeností se značkou Mazda si dovolujeme tvrdit, že Mazda patří v mainstreamových značkách k absolutní špičce. Máme Mazdu v portfoliu a jsme schopni ji prezentovat přímo u našich klientů. Vyzkoušejte si mazdu přímo u Vás, nebo v zázemí Vaší společnosti. Volejte prosím 739 211 212, konzultace@*, nebo zkuste *.