Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Seat Ibiza: První jízdní dojmy

Na zatáčkovitých silničkách ostrova Ibiza jsme zkoušeli, jak se Seatu povedla další generace stejnojmenného malého pětidveřového hatchbacku.
Zpět na článek
16. 5. 2008 11:09
16. 5. 2008 19:40
16. 5. 2008 11:10
16. 5. 2008 12:03
16. 5. 2008 12:11
16. 5. 2008 12:16
16. 5. 2008 12:21
16. 5. 2008 12:25
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 12:27
16. 5. 2008 12:32
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 12:42
16. 5. 2008 13:26
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 13:27
16. 5. 2008 13:34
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 13:45
16. 5. 2008 13:50
16. 5. 2008 13:57
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:08
16. 5. 2008 14:15
16. 5. 2008 14:26
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:32
16. 5. 2008 14:36
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:39
16. 5. 2008 14:42
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:43
16. 5. 2008 14:47
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 16:01
neregistrovaný "Hola"
17. 5. 2008 15:56
16. 5. 2008 13:03
16. 5. 2008 13:40
16. 5. 2008 13:53
16. 5. 2008 14:14
16. 5. 2008 14:58
16. 5. 2008 17:27
16. 5. 2008 21:12
16. 5. 2008 14:16
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2008 14:17
16. 5. 2008 14:26
16. 5. 2008 14:35
16. 5. 2008 14:37
16. 5. 2008 14:44
16. 5. 2008 16:56
16. 5. 2008 14:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2008 15:40
16. 5. 2008 19:45
17. 5. 2008 09:43
17. 5. 2008 12:51
17. 5. 2008 12:59
17. 5. 2008 19:42
18. 5. 2008 18:34
16. 5. 2008 13:34
neregistrovaný "Hooonza"
16. 5. 2008 13:33
neregistrovaný "HGT"
16. 5. 2008 13:39
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 13:47
neregistrovaný "HGT"
16. 5. 2008 14:12
neregistrovaný "HGT"
16. 5. 2008 14:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2008 14:45
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2008 14:57
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2008 14:42
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 14:19
16. 5. 2008 14:24
16. 5. 2008 14:28
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:42
16. 5. 2008 14:46
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:50
16. 5. 2008 14:51
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:52
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 14:54
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:57
16. 5. 2008 15:00
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:02
16. 5. 2008 14:27
neregistrovaný "tatra1"
16. 5. 2008 14:29
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:53
neregistrovaný "tatra1"
16. 5. 2008 14:54
16. 5. 2008 14:57
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:03
16. 5. 2008 15:06
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:11
16. 5. 2008 15:19
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:22
16. 5. 2008 15:26
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:25
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 15:30
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:34
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 15:35
16. 5. 2008 15:39
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:41
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 15:43
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:43
16. 5. 2008 15:46
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:49
16. 5. 2008 15:54
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:57
16. 5. 2008 16:06
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 16:09
16. 5. 2008 16:14
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:32
16. 5. 2008 15:42
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:45
16. 5. 2008 15:48
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:53
16. 5. 2008 15:56
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:59
16. 5. 2008 16:06
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 15:54
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 16:04
16. 5. 2008 16:08
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 16:09
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 16:13
neregistrovaný "Horways"
16. 5. 2008 17:04
17. 5. 2008 12:09
neregistrovaný "silvergun"
17. 5. 2008 16:52
neregistrovaný "antiVW2"
17. 5. 2008 16:07
17. 5. 2008 16:52
neregistrovaný "antiVW2"
17. 5. 2008 22:27
28. 5. 2008 13:42
neregistrovaný "stroncium"
16. 5. 2008 11:09
Aha
No dobré.. Nenadchne a neurazí. Jne ten interiér bycha si i vzhledem ke konkurenci těžko rozdých¨ával, stejně jako tu patrnou urputnou snahu natáhnout zadek co nejvíc (aby Ibiza aspoň ofous povyrostla a přiblížila se ke konkurenci. Za to strhávám body. Takže..ano je to dospělejší auto,a le ještě to enní ono.
Rozbalit vlákno
1
16. 5. 2008 19:40
Re: Aha
Keby Ibiza dostala tú 1,4 čo má GP,mohla by trocha konkurovať.Designom však na vyvážené GP nemá.Vidím tu zatiaľ len tri autá v tejto triede,a to GP,Mazda 2 a novú Fiestu.Možno ešte 207 v Sport verzií,kde nie je taká nápadná tlama. :-) Oproti F2 je však Ibiza lepšia,pretože neposobí disproporčne.
16. 5. 2008 11:10
Seat Ibiza
Postrehy autora ma nijak neprekvapili. Proste opäť Seat. Tvary mierne výnimočné, iba estetika sa nejak nepresadila. Dynamické tvary prezentované akousi polámanou spleťou plôch a hrán. Interiér vpohode, na tvary palubky si asi treba trochu zvyknúť, na nechutné tvrdé plasty asi trochu viac. Podvozok fajn, ale už nie je taký športový, ako by kto čakal. motor s papierovo dobrým výkonom je v praxi letargický, tiež sa k image športovo orientovaného auta veľmi nehodí. Ani zmienka o spotrebe, na tú si musíme počkať do nejakého testu. Celkovo vzaté, zatiaľ som veľa dôvodov na kúpu nenašiel. Až na vzhľad priemerné auto. Emócie žiaľ iba vo fantázii tvorcov.
Rozbalit vlákno
0
16. 5. 2008 11:10
Auto emoción
auto emoción si predstavujem trochu inak. Vyzerá to na tých fotkách dosť nudne. Možno naživo zmením názor. O jazdných vlastnostiach asi netreba pochybovať. Určite bude ale najdôležitejšie nastavenie cien, ktoré rozhodne o (ne)úspechu..
Rozbalit vlákno
0
16. 5. 2008 12:03
IVWIZA
Sedí to. Žádnej cirkus, žádnej pokus o picolo-maserati. Velmi elegantní a originální střih s fazónou šviháka. Cením vnitřek a celkovou vyzuální vyzrálost auta. Je to konečně v tomto segmentu dospělý SEAT. Podvozek VW... motory VW (čti vedle, ale zvolna, bacha na aortu), pod dozorem AUDI... znáš snad lepší konfiguraci?

A černoušek? Třídveřáček? Jasnej sportovní žolík své třídy. Žádnej vystresovanej míťa, echt býček na tu pravou silniční koridu. Asi tušíš jaký motor bude černouška pohánět :yes:
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 12:11
Re: IVWIZA
Vystresovanej Míťa, pikaču maserati a echtovní bejček >:D >:D >:-[] čoveče brácho ty mě vždycky dostaneš... >:D Za toho vystresovanýho :yes: :yes: Jinak u černouška (bokanegra) se jen bojím, že nejkupovanějším bude trojhrneček 1,2 se zvukem vysavače. Jinak by se mi líbila 1,4 TFSI 125 kW anebo 1,8 TSFI 118 kW případně i dvoulitr z Golfa GTI. Jinak všimni si jak silně u tohoto bejčka záleží na barvě... ;-)
16. 5. 2008 12:16
Re: IVWIZA
:-) Jo, barva je rozhodující :yes:
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 12:21
Re: IVWIZA
Osobně mě velice oslovila ta bílá. Jinak samozřejmě rudá s černou. Ale kupříkladu obě nafocené metalízy - jak modrá tak ta limonádově žlutá mi k tomuhle auto nesedí. Myslím že Ibiza se Seatu povedla. :-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 12:25
Re: IVWIZA
Zodpovedne muzu rict ze z meho pohledu Seat uspesne pokracuje v tradici Leonu, Toleda a Altey :no:
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 12:27
Re: IVWIZA
Nazdar vadere! Ty ještě žiješ chlape?? Upřímně řečeno nejvíce jsem zvědav až seat přijde s Bolerem, nástupcem Toleda...
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 12:32
Re: IVWIZA
Byl jsem pracovne v Reichu. Ja osobne si myslim ze pokud Seat do doby predstaveni noveho Toleda vubec prezije- na silnicich vidam jen Ibizy a sem tam Leony - ale celkove asi tak jednoho soucasneho Seata na den a to je hodne malo kdyz si uvedomis kolik tu jezdi a jezdilo Toled a Leonu minule generace
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 12:42
Re: IVWIZA
Vadere Seat musí přežít. Bylo by škoda JAKÉKOLIV evropské značky, která by měla z trhu zmizet. Věř tomu, že Bolero nastartuje novou kapitolu v dějinách téhle automobilky a věř tomu, že se bude jednat o hodně silnou automobilovou osobnost...
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 13:26
Re: IVWIZA
Uprimne receno nechapu proc by Seatu byla skoda- nema tradici, sportovni uspechy a ani sam neprisel s nejakou zajimavou technologii
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 13:27
Re: IVWIZA
Vadere nebuď takovej škarohlíd... a dej seatu šanci... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 13:34
Re: IVWIZA
Rovera jsem skoro obrecel ale u Seata bych jen pokrcil rameny
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 13:45
Re: IVWIZA
Tak to já za Rovera málem držel protestní žíznivku.... ;-) Škoda ho, věčná škoda.
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 13:50
Re: IVWIZA
Vadere malinko odbočím - jak se ti zamlouvá Sup II??
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 13:57
Re: IVWIZA
Nedavno jsem predjizdel konvoj tri SubII na F- kovejch SPZ a ve stribrne metle- a byl jsem zklaman- ale verim ze v tmave barve to bude lepsi. Jinak ja osobne bych si SubII nikdy nekoupil i kdyz ta cena je fakt hodne rozumna- osobne si myslim ze bude hrat silnou roli ve fleetech kde u stredniho managementu bude vytlacovat luxusnejsi Octavie
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:08
Re: IVWIZA
Vadere já tu úzkou dlouhou potvoru potkávám na silnici každý den ráno, když jedu do práce. Jedná se o tmavou metelici s chromovejma rámečkama kolem oken a působí značně usedle. Nicméně jako fleetové auto si ho velmi dobře dokážu představit. Stejně jako v šestiválci ideální papalášfáro pro ty naše politický blbce. Ostatně Vadere, nečeká na tebe někde v koutku garáže taky jeden Sup 1,4 TFSI??? >:-[]
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:15
Re: IVWIZA
A teď to neber jako urážku sím... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:26
Re: IVWIZA
Jo i to je mozne ale spis bych to videl na 2,0 TDI. Ve stribrne fakt vypadaji blbe. Jo idealni auto pro Jirku P a ostatni celni predstavitele orazove strany
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:32
Re: IVWIZA
nejenom pro ně... ale interier se jim až na volant povedl. Máte ve firmě danej koncern jako podmínku služebáku, anebo si máte možnost vybrat i něo jiného??
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:36
Re: IVWIZA
Koncern- lepe receno jen cast- bud VW nebo Skoda. Dostanu budget ( cca 800 ) a musim si vybrat z tehle dvou znacek a to v ramci jednoho jedineho dealera.
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:39
Re: IVWIZA
pak bych volil Passata CC v základu. Tam by ta cena se mohla po slevě vejít do 800 tyček... Ostatně co víkend?? Hádej kam jedu?? >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:42
Re: IVWIZA
Pokud budou stejne podminky tak asi vezmu toho SupII - CC mne nejak nebere. Tusim hlavne neudelej stejnou chybu jako ja ;-) . My jsme nastesti cely vikend doma
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:43
Re: IVWIZA
no dám si majzla... ;-) :-) >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:47
Re: IVWIZA
BTW: Ty by jsi do SupII nesel?
neregistrovaný "Hola"
16. 5. 2008 16:01
Re: IVWIZA
Jen poznámka, bocanegra není černo-ušek, ale černo-tlamka :-) Boca znamená španělsky ústa :yes:
Avatar - gld
17. 5. 2008 15:56
Re: IVWIZA
čiže v preklade-čierna huba? >:D myslím že geografické názvy seatu mali viac dôstojnosti >:-[]
16. 5. 2008 13:03
Re: IVWIZA
Človeče, GTI, kde si nechal svoju starú formu? Sklzávaš pomaly ale iste ku klišé, tým pádom cítiť určitý pokles image troch písmen Tvojho nicku. Mal by si s tým niečo robiť, priateľu. Nemáš chrípku?

Vidno, že Ťa niečím nakazil 507. Taká hrúbka, GTI, nečervenáš sa? Občas nejaký ten preklep sa dá zniesť, ale keď kríva pravopis, čítanie už nie je taká radosť. Zvlášť od Teba.

Z Ibizy nejak necítim potencionálnu dospelosť, skôr nerozhodnosť, ktorý smer je ten správny. Zvonku na karosérii vidno minimálne 3 dizajnové školy - predná časť a boky v štýle avantgardy, línia a plochy bočných okien v znamení klasiky, zadok podľa mladistvých a športových ideálov. Dohromady pôsobí exteriér dosť rozporuplne.

Tiež preplastovaný interiér nevyžaruje to, čo by človek od Seatu čakal - totiž športové ambície a najmä emócie. Ak je vyhotovený podľa posledných zvyklostí Seatu, už sa teším na tú ozvenu v interiéri pri vyslovení hlasnejšieho slova. Skús si sadnúť do Altey a poklop na palubku. Dutý zvuk, pripomínajúci poklopanie po laminátovej škrupine nebude Tvojmu uchu znieť najlepšie, to zistíš.

Trojdverák bude asi naozaj lepšia voľba, hoci vyzerá lepšie len o ten povestný chlp. Ovšem len ak bude v ponuke adekvátna paleta motorov, podľa tohto článku benzín 1.6 žiadna sláva...
16. 5. 2008 13:40
Re: IVWIZA
Chřybku nemám, přýzpěvek sy vitiskni, opraf za mně tu hrupku a vyleb sy ho nad postel. Dalšých pjet led se ti bude hodit.

Plasty atd... sakra je to auto na úrovni Punta... tedy fakt "nižší střed v subkompaktech". Co čekáš? Bůh bude brzy (BBB) - POLOBŮH, VW-POLO :yes:
16. 5. 2008 14:14
Re: IVWIZA
Človeče, veď uznaj, hrúbka od GTI-ho, to je tragické. :-!
Plasty - v tom Punte vyzerajú vážne lepšie. A to nehovorím o väčšine ostatných. Plasty v súčasných Seatoch nepôsobia nijak príjemne ani útulne.

neviem, čo máš stále s tým Polom - zatiaľ sem z neho neprišiel ani smrad. A to súčasné má do poloboha veľmi veľmi ďaleko. Mimochodom, nemáš niekde obrázok štúdie, ktorá by podľa Teba naznačovala smerovanie chystaného Pola? Snáď to nebude príšerka podobná tomuto kriplovi od Seatu... 8-s
16. 5. 2008 14:58
Re: IVWIZA
Zkus třeba tady:
[odkaz]

Pravděpodobné motory :
Engines:
1.2 litre 3-cyl 60bhp
1.2 litre 3-cyl 70bhp
1.4 litre 85bhp
1.2 litre TSI supercharged-turbo 105bhp
1.6 litre TDI 75bhp
1.6 litre TDI 90bhp
1.6 litre TDI 105bhp
1.4 litre TDI Bluemotion 80bhp
1.4 litre TSI supercharged-turbo 170bhp (GTi model)
1.6 litre TDI 135bhp (GTTD model)

Bohužel tedy (asi) nic nového pro "masovky", co by nahradilo 1.2 HTP. Žádný nový čtyřválec apod. Ten příjde asi až později. Osobně považuji nabídku motorů asi za největší nedostatek Fabie, Ibizy a spol. Diesely jsou hrozné, benzíny bez možnosti reálného výběru, protože 1.4 není právě vydařená. Takže HTP pro masovky a 1.6 pro dálnici. Je to bída.
16. 5. 2008 17:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 5. 2008 21:12
Re: IVWIZA
Počuj, čo sem pletieš BMW a Audi, keď debatíme o Seate? Ty si vážne neandertálec...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2008 14:16
Re: IVWIZA
Plasty v Polu....ehm....jak to jen říct...
no prostě musím konstatovat,že i Fabia I je na tom podstatně lépe a mám tím na mysli celou palobku...
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:17
Re: IVWIZA
Klaudius neprivolávaj Daniela - ja som si ho tu včera užil.... 8-s
16. 5. 2008 14:26
Re: IVWIZA
Kde konkrétne? Nech sa zasmejem aspoň... >:D
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:35
Re: IVWIZA
Na diskúzii ku zníženiu cien nového Supa. Danielko sa tam do mňa riadne obul a naložil mi to. Čo ti budem vravieť som primitív, tupec, chudák atd.. No proste náš Danielko opeť nezklamal. Za chvílu mu skončí vyučko, tak sa neboj. Určite nás tu zase obohatí nejakým odborným komentárom... ;-) >:-[]
16. 5. 2008 14:37
Re: IVWIZA
No jasne. Najlepšie je, že sám asi nechápe význam tých nadávok - lebo odpálkujem mu to nazad, a on trepe ďalej akoby sa nechumelilo... >:D
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:44
Re: IVWIZA
myslíš, že z toho vyrastie??
16. 5. 2008 16:56
Re: IVWIZA
No neviem. Videl si už padať hovienko smerom hore...? Takže môj názor poznáš. :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2008 14:13
Re: IVWIZA
Já jen doufám,že to nebude 1,2 HTP od VW >:D ...
16. 5. 2008 15:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
16. 5. 2008 19:45
Re: IVWIZA
Už sme si o ní spolu pár krát psali, takže to nesouhlasím :-!
A řekl bych že pro mne je každé auto lepší než tenhle výtvor ;-)
17. 5. 2008 09:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
17. 5. 2008 12:51
Re: IVWIZA
I dřevěná kára, kterou sem si ztloukl v pěti letech z prken byla víc sexy než toto >:-[]
17. 5. 2008 12:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pjenkava
17. 5. 2008 19:42
Re: IVWIZA
Hele, motory VW nejsou žádná výhra >:D Spíš naopak - prohra. Benzíny jsou slabé a zastaralé, pokud nejde o moderní TSI... V dieslech je to ale čiré zoufalství.
Avatar - Ada je zase tady
18. 5. 2008 13:29
Re: IVWIZA
A odbornik... A cim jezdis ty? Trojkovou BMW v benzinu z nemeckeho vrakoviste? Do auta bych volil samozrejme predevsim diesel od VW. Take Honda a BMW ma diesely velmi dobre. Hlavne ne diesely od francouzu a italu.
Avatar - gld
18. 5. 2008 18:34
Re: IVWIZA
keby "nie" dieslov od talianov tak dnes neexistuje common-rail, to ťa napadlo?
16. 5. 2008 12:16
Pěkně všicki dynamicky
O Ibize jsme si tu nedávno prodělali bouřlivou debatu, tak už se mi skoro ani nechce zase rýpat do externího designu. Jeho problém vidím v tom, že v zásadě proudnicový nebo chcete-li bionický nebo dynamický design je v tomhle segmentu a v tomhle pojetí imho už lehce za zenitem - kdo ho ještě za posledních 7 let neudělal, ať se přihlásí - aha, hlásí se Seat, no ale trochu pozdě. A pozdě přicházející musí buď vystřelit naprosto úžasnou sumarizaci trendu ("poslední slovo"), nebo dostane jen ty kosti. Byl bych si spíš přál, aby Seat přišel s nějakým načínákem nové kapitoly. Zároveň rozumím, že právě teď cupká po visutém laně nad propastí a bojí se přivázat si na tyč ještě zátěž rizika velkých novot. Mám k Seatu celkem přátelský vztah, tak budu doufat, že se mu s tímhle artefaktem podaří v hlavách širokého spotřebitele dostatečně odlišit od Fiest, Punt, Mazd 2, P207, ba i Cors. Začnu nakonec asi blahořečit Škodě, že umíněně trvá na své trochu toporné jinakosti - Fabii si s ničím jiným fakt člověk nesplete a navíc mu ona docela poctivě neslibuje nesplnitelné sny o dračím dechu za búra.
Rozbalit vlákno
6
16. 5. 2008 12:35
Re: Pěkně všicki dynamicky
Velmi chválím za vizionářský pohled na (vizionářskou) Fabii 2. K tomuhle názoru dojdou amatéři silnic někdy kolem léta roku 2010 a amatéři diskuzí někdy na sklonku její kariéry.

Ibizu bych nekritizoval za neavantgardní design... nebo snad má vypadat jako pojízdnej deštník? Udělat dnes auto s vizí jako to udělal Škoda... to je když seš v nezáviděnejch číslech vořech. Já myslím, že je nutno na Ibizu nazírat v rozměru její ambice. Tedy ukázat Puntu a spol., čemu se říká švih, jiskra. A to se povedlo. Víc od Seatu dnes nečekám.
Avatar - miromen
16. 5. 2008 16:09
Re: Pěkně všicki dynamicky
No tak ten vzhled ibizi myslim patři k těm nejhoršim a je to přitom novinka.Chapu že ho MUSIŠ vychvalovat bo je to ww kriplik ne.Opravdu nepodařeny kousek shoduji se s naprostou většinou.
18. 5. 2008 06:25
Re: Pěkně všicki dynamicky
Pardon, neměl jsem čas debatovat v reálném čase. Souhlasím, že Fabie II má vizi, jsem ale rozpačitý z její realizace. Jako staromilec si pořád myslím, že Škoda se velmi chybně rozloučila s T.Ingenlathem dříve, než ten mladík dokázal se svými prvními nápady dozrát a vybojovat a dotáhnout Roomster, F2 a případně Yetiho nejméně do první generace a ještě k prvnímu faceliftu. Manskeho přezíravé tahání kšand bohužel asi bylo tlumočením postojů koncernu a to je velká škoda. Já teď doufám, že volba Jozefa Kabana bude šťastná a dá vizím škodovek vyniknout.
Pokud jde o Ibizu, jistě chápu její omezené ambice v etapě krutých potíží - ekonomických i těch plynoucích z vystřízlivění po odklizení W. da'Silvy a bezradnosti, jak tedy designově dál. Na mě ale ty rozpaky z Ibizy celkem jasně promlouvají a působí depresívně. Ale třeba se pletu a auto bude na zákazníky působit dobře. Já bych comeback Seatu přál, ale na dnešním neklidném a přetíženém trhu to bude sakra těžké.
Avatar - Ada je zase tady
18. 5. 2008 13:39
Re: Pěkně všicki dynamicky
Ale houbeles. Fabia je oskliva a zadne reci o vizi to nezmeni. Vsak take jeji prodeje nejdou zdaleka tak rychle, jak VW predpokladal. O Rumunsteru ani nemluve. Ibiza a SEAT obecne: vsadil na kartu podivneho vzhledu, v zasade podobneho rendliku a pezoutu. Neni to elegantni, jako nemecka auta, nema to svih a jiskru jakou maji Italove. A SEAT za to pyka. Kvalitni technika VW to nezachrani, to si zajemci koupi u VW, Audi, nebo u Skody. V dnesni dobe je designove nejpovedenejsi autem u Seatu Alhambra.
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 12:40
Re: Pěkně všicki dynamicky
To je docela zajímavá myšlenka s tou Fábií. Ona je ve své ošklivosti vlastně docela originální. Záměrně říkám docela, protože splést si ji z dálky se Swiftem není problém.Ale je pravda, že tenhle podivný design (který se tváří zastarale už dnes) bude stárnout pomaleji, než např. Corsa, Clio anebo i Ibiza.
neregistrovaný "Hooonza"
16. 5. 2008 13:34
Re: Pěkně všicki dynamicky
"Jinak" to zkusil Fiat u Multiply. A výsledek? Poznatek, že "až o tolik jinak" to nejde, aspoň do té doby, dokud má auto 4 kola a všechno ohledně pohonu vpředu pod kapotou. Ještě "jinak" to zkusili inženýři od Hondy. Civic vypadal bombasticky, ale dnes už se za ním otočí málokdo (lidi si na něj zvykli a Civic - narozdíl od Multiply - "znormálněl"). Naproti tomu Volkswagen dělá už přes třicet let stylisticky víceméně stejná auta bez jakýchkoli experimentů a na nedostatek zájmu si nestěžuje.
16. 5. 2008 12:38
Nemohoucí Ibiza přijíždí..
..A její tvary opět připomínají tu ohranou písničku s linií směřující kamsi nedynamicky dolů, protože nikam jinam už Seat s tímto designem nemíří ani mířit nemůže.
Interiér je jen vrchní plast bez jakéhokoliv tvaru nesahající ani po paty dnešní elitě tohoto segmmentu GP,207,Corsa. Působí jen dojmem dodávky 90. let na rozvoz ranního pečiva.
Ne,ne, tohle není ethalon... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - www.skodaoctavia.cz
16. 5. 2008 13:16
No fuj
Udělali teda pěkně ošklivé auto aspoň ze předu se mi teda nelíbí :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HGT"
16. 5. 2008 13:33
Zlata prvni grnerace Ibizy a Cordoby
at se divam jak chci tak nejdriv razi do oci design,ale nikoliv oku lahodici,nerikam neni skaredy,ale je to proste slatanina navrhare kdy proste nevedel,jak nakreslit novou generaci ibizy tak ztoho nakonec cosi vzeslo,ovsem pro me osobne nic uchvatneho a emotivniho,sem sice jeden ztech co nehodnoti kvalitu pristrojovky a jejich plastu ale ptam se?kde je ten dozor VW a Audi pri jeji vyrobe a vyberu materialu?JInak je ibiza klasicky koncernovy pocin coz me osobne moc nenadchne,ovsem lidi to berou jako vyhodu a podle toho si vetsinou bezny obcan auto koupi,proste ibiza jako celek na me pusobi velice,velice prumernym dojmem,neurazi nenadchne,cekal sem od ni vic,hlavne co se designu tyce,ale sem moc zklaman,ibiza se mi libila v kazde generaci ale tahle nova uz ne.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 13:39
Re: Zlata prvni grnerace Ibizy a Cordoby
Co povazujes za prvni generaci Ibizy?
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 13:45
Re: Zlata prvni grnerace Ibizy a Cordoby
obšlehlýho fiata Uno... >:-[]
neregistrovaný "HGT"
16. 5. 2008 13:47
Re: Zlata prvni grnerace Ibizy a Cordoby
myslim prvni pocin pod kridlama VW , cili rok 1993
Avatar - micaello
16. 5. 2008 14:03
Uz jsem ji videl
A musim uznat, ze na vlastni oci, na zivo, vypada xkrat lip nez na fotografiich..na zivo tam clovek i nejake ty "emocion" opravdu najde :-)
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "HGT"
16. 5. 2008 14:12
Re: Uz jsem ji videl
taky sem ji videl a bohuzel emoce ve me neprbudila,je to skoda, Ibizy sem mel vzdy rad
Avatar - micaello
16. 5. 2008 14:13
Re: Uz jsem ji videl
Nerikam, ze me trhala za srdce, ono to spis bylo takove to emotivni zvolani: huraaa, diky bohu, ze vypada lip nez na fotkach ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2008 14:18
Re: Uz jsem ji videl
Projížděla kolem mě v kamionu "za výlohou",když jsem jel v sobotu po dálnici do Prahy,krásná,červená... :yes:
Avatar - micaello
16. 5. 2008 14:20
Re: Uz jsem ji videl
Ja ji prave v tom kamionu videl, na Pohorelci :-)
16. 5. 2008 14:27
Re: Uz jsem ji videl
A to navoskovaná a poprelepovaná ochrannými štítmi vyzerá tak dobre? >:D
Avatar - micaello
16. 5. 2008 14:28
Re: Uz jsem ji videl
Nevzpominam si, ze by byla polepena nejakymi stity :-O
16. 5. 2008 14:36
Re: Uz jsem ji videl
No tak obvykle keď vidím kamión s autami, tak sú zaprvé pod voskom a za druhé na najexponovanejších miestach bývajú olepené niečím ako paier alebo fólia alebo čo to je. Japonci mávajú fóliou prelepené aj disky kolies.
Avatar - micaello
16. 5. 2008 14:38
Re: Uz jsem ji videl
Ehm, my meli namysli PREZENTACNI PROSKLENY KAMION, kterych je nekolik a SEAT s nimi objizdi velka Evropska mesta jako promotour :*)
Avatar - micaello
16. 5. 2008 14:40
Re: Uz jsem ji videl
Napr. zde:
[odkaz]
16. 5. 2008 16:58
Re: Uz jsem ji videl
Díky, to by ma nenapadlo. Vidíš, píšu jak Taliani, človek nevydedukuje hneď, o čom je reč. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2008 14:45
Re: Uz jsem ji videl
zdravím
Včera jsme to nedodiskutovali.Ty se přihlásíš do té designové soutěže?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 5. 2008 14:57
Re: Uz jsem ji videl
jejda,pardon
nevšiml sem si soukromé zprávy :-)
Avatar - radhro
16. 5. 2008 15:29
Re: Uz jsem ji videl
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 14:42
Re: Uz jsem ji videl
Myslíš ty nálepky "emocion" ? >:D
16. 5. 2008 14:19
No fuj...
...nic jiného mě při opětovném shlédnutí nenapadne... takhle to prostě nemělo vypadat... nejdřív se při navrhování ožral designér a pak marketéři, když připustili něco takového na trh... jiné rozumné vysvětlení mě nenapadá... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:24
barva
jak jsem tu už zmínil dříve, u tohodle auta nesmírně záleží na vybrané barvě. Mě se například abolutně nelíbí v těch metalízách... naopak červená mu vyloženě sluší.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:28
Re: barva
Cervena vypada uzasne na Alfe 159 :yes: . na ostatnich autech mi prijde jako hrani na neco co nejsou ( tedy s vyjimkou Ferrari )
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:42
Re: barva
a nejseš ty z levného kraje vadere?? Ferrariho by s pánovi zachtělo?? Hele já jedno doma jezdím. V chodbě, v kuchyni někdy zaparkuju i na záchodě... ;-) Je sice od BBuraga, ale je červený a je to hlavně Ferrari. Fiorano :-! >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:46
Re: barva
Ja doma prohanim zeleneho Astona Martina V8, modreho Jaguara XJ 220 a stribrneho McLarena F1. Koukam ze mas stejneho vyrobce jako ja :-! . Obcas proste neodolam ;-)
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:50
Re: barva
A taky mám jednoho Veyrona od Schucca. Je to ale hodně vostrá záležitost, tak s ním projedu kvartýr jen o víkendu. Je neskutečně rychlej a já na něj necítím dost vyježděnej... >:-[] To víš, musím se ještě hodně učit a makat na sobě, hodně prohlížet časopisy a vystřihovat plakáty abych zvládnul tu severní smyčku z chodby do obejváku... >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:51
Re: barva
Ty vole tak to mas hoodne dobry ja s nima muzu jezdit jen v koupelne- to vis ty motory desne rvou :-!
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 14:52
Re: barva
Kluci, já když už jsem doma tak proháním manželku! >:D >:D >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:54
Re: barva
Kdyz ty my jeste nemame ;-)
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:57
Re: barva
>:D >:D >:-[] počkejte hoši až mě tchýně nabourá koštětem toho veyrona to bude teprve mazec... >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:00
Re: barva
To by udelala poprve a naposledy- nechal bych ji uhradit opravu v servisu a pri fakture by dostala infarkt a ja bych mel klid
neregistrovaný "tatra1"
16. 5. 2008 14:27
primej konkurenk na korejsky gigant
zakladni tvar auta neni nic jineho nez utok auta Kia a Hunday, nebo snad ne? Mne svenku nejak nevadi jen ten vnitrni interier mi nejak nesedi.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:29
Re: primej konkurenk na korejsky gigant
Vzhledem k tomu ze Hunday neznam a nevim co je svenku tak ti vubec nerozumim
neregistrovaný "tatra1"
16. 5. 2008 14:53
Re: primej konkurenk na korejsky gigant
"Z venku" "Hyundai" omlouvam se :-(
16. 5. 2008 14:34
Trochu od všeho
Tak předek je evolucí předchozí generace Seatů, vzal si něco z Roverů, je tam Focus a trochu Mazdiček. Boční linie jsou poněkud nudné, linie oken nejsou úplně špatně, ale spíš neurazí než potěší. Zadní část mi přijde přes svou lehkou nevýraznost nejvyváženější a jako o jediné řeknu, že se mi dokonce líbí. Každopádně neočekávám žádné velké prodejní úspěchy, ale bude to asi lepší než minule. Jak by asi Ibiza vypadala kdyby se Seat hnal za velikostí kufru jako Škoda. Za pět let, až tu bude kopice Fabií II, budou tvary Ibizy mdlé a neoblíbené.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 14:54
Sup II
Čoveče vadere, kdybych ho dostal od zaměstnavatele k použití, asi bych kvůli tomu výpověď nedával... ;-) ale soukromo bych to nechtěl. Mě se to auto fakt nelíbí. Je to taková podivná dlouhá a úzká kisna s úděsným zadkem rovnou střechou a maskou, za kterou by se nemusela stydět nová generace Chairmana. Určitě to není špatné auto, ale po estetické stránce mi to připadá jako omyl.
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 14:57
Re: Sup II
Jo souhlas je to divna kara- ale furt doufam ze te tmave bude vypadat lip nez v cerne
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:03
Re: Sup II
Já se ale určitě zajdu sést s tím šestiválem. Docela jsem zvědavej...
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:06
Re: Sup II
Mne ti ani moc nelaka ten sestival jako jsem zvedavy na kombinaci tohodle auta a te 1,8
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:11
Re: Sup II
T6 na tebe ty jeden vikingu! Už ji v S80 dělaj?? anebo ji supluje osmiválec??
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:19
Re: Sup II
Delaji nedavno tady byl test- v te modre metle :yes:
Ne vazne tu 1,8 si koupil mlade bracha a byl jsem ji mile prekvapen a tak jsem zvedav jak se vyrovna s vetsi vahou.
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:22
Re: Sup II
co švagr sedlá?? oktu anebo A4??
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:26
Re: Sup II
OctII
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 15:25
Re: Sup II
T6 AWD, 210kW/400Nm. Jezdil jsem T6 předchozí gen. a jede to jako ďábel. Bohužel, podvozek to nestíhá a poháněná přední kola nestačí výkon přenášet na silnici, takže v konečném důsledku docela otrava protože kdykoliv to přišlápneš DSTC vyvádí jako blázen. Optimum pro novou S80 je u mě 3.2. :-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:30
Re: Sup II
Moment ale ta nova T6 ma Haldex ne? Takze tam by nemel byt s tim problem. Pro mne je optimimum pro S80 V8 :yes: - v te jsem se vezl a super motor :yes:
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 15:34
Re: Sup II
Však to píšu výše T6 AWD. Minulá gen. byla jen předohrab.
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:35
Re: Sup II
V8 znám z XC90. Má sílu jak náklaďák... :-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:39
Re: Sup II
Famozni kultivovany motor- 4,2 od koncernu se muze jit akorat schovat
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 15:41
Re: Sup II
Pravda, V8 4.4L ve spolupráci s Yamahou je skvělý a není to jen o výkonu. Parádní je zástavba vpředu napříč! :yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:43
Re: Sup II
Proste Volvo is the Best :yes:
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:43
Re: Sup II
Tak mám pro tebe jednu takovou dobrou radu od jednoho našeho nejmenovaného kolegy - studuj, pracuj na sobě, uč se jazyky a až budeš ředitelskej anebo alespoň náměstek, tak dostaneš osmiválcovýho Phaetona... >:-[] Ale dost srandy. Mě by se volví V8 taky líbila. Snad jen ta žravost by mě trochu vadila. (teď nemyslím finančně, jako spíš častými návštěvami u pump)
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:46
Re: Sup II
Bacha Phaetona ted sedla muj otec >:-[] . Vsak mam v planu jak udelam ted ten tunel tak hned jdu do Volva S80 V8 :-)
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:49
Re: Sup II
nekecej... táta má phaeton?? co ho přivedlo k tomuhle autu?? Ten tunel by to chtělo. Taky bych rád své dieselové kamna vyměnil za RS4... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:54
Re: Sup II
Tak vis co - sice neumi jazyky ale reditelskej je stejne ( asi proto ze ta firma kde dela je jeho ;-) . Rocne natoci pres 50 000 a tak chtel silne a pohodlne auto co vypada naprosto nenapadne- takze volba byla jasna- 3,0 TDI 4 Motion- v zime jezdi v klidu i doma po horach kde nasi bydli a ma klid
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:57
Re: Sup II
No musím říci - dobrá volba z rozumu. Mě se náhodou Phaeton líbí. Odkud Vaši jsou?? Jeseníky?? Beskydy??
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 16:06
Re: Sup II
Orlicke Hory. Mne se moc nelibi ale nic s tim nenadelam
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 16:09
Re: Sup II
jo Adler gebirge, tam to mám rád. procházky kolem bunkrů u zemské brány nádherné výhledy z hřebenů, panenská příroda, v zimě na lyžích nebo prkně... Prostě pohoda a hlavně míň lidí jak v krkonoších. Měj se. Já razim za chvíli Hostinného.
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 16:14
Re: Sup II
Bydli ve vesnici vedle Zemske brany. BTW: Zapomel jsi na skvele silnice se spoustou zatacek kde se da skvele vyblbnout- zejmena pokud to tam znas a vyrustal jsi tam :-!
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:32
Re: Sup II
předchozí jsem si taky oskoušel. Byla v automatu a byl to takový pekelně rychlý, trochu neohrabaný křižník..
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:42
Re: Sup II
Typicky Highway Cruiser ;-)
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:45
Re: Sup II
tak tak. ocelová pěst v sametové rukavici..
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:48
Re: Sup II
Chtel jsi rict Pancerova pest ne ;-)
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:53
Re: Sup II
tak něco. měls někdy tu čest povodit S60R?? Anebo S70R??
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 15:56
Re: Sup II
S60R- skvely motor ale sileny podvozek. Stara S70 se delala taky i v R? Ja myslel ze tam byl strop T5
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 15:59
Re: Sup II
krátce se dělala i v eRku. Pekelná hranatá bestie, kombík i sedan...
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 16:06
Re: Sup II
Ano,jezdil jsem s ní v Brně na okruhu ale na rovinu sporťák to nebyl.
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 15:54
Re: Sup II
Volvo je velmi příjemná, nekontrovezní značka s tradicí bezpečnosti a komfortní jízdy. V poslední době mi však udělala velkou radost nová Honda Accord. To auto celkově dospělo a hlavně je to sedan. Accord 2.4L skvělá volba. Co mě však trochu zaráží je, že v modelu Acura TSX pro US trh je momentálně nejvyšší motorizací již zmíněná 2.4ka, žádný 6ti válec.
Avatar - Pierro
16. 5. 2008 16:04
Víkend
Tak přátelé jsou čtyři. Já to balim a hurá na víkend... 8-s Mějte se tu fajn a nezlobte, nebo si vás podá Danielko... >:-[]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Darth_Vader"
16. 5. 2008 16:08
Re: Víkend
Taky balim. Mej se- Pekny a bezpecny vikend vsem
neregistrovaný "carmik"
16. 5. 2008 16:09
Re: Víkend
Taktéž přeji všem pěkný i když zřejmě "uplakaný" víkend. :-!
neregistrovaný "Horways"
16. 5. 2008 16:13
Ale
Jó dobrý až na ten interiér ;-\ :no: .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pjenkava
16. 5. 2008 17:04
Tregedie?
Designově to není taková tragedie :-) Ty boční prolisy jsou akorát hodně prazvláštní. Záď je zezadu prazvláštní, z profilu pěkná. Ale Fiat Grande Punto, nebo Bravo jsou mnohem hezčí vozy :-) Taková Fabie ale proti Seatu nemá šanci. Osobně si myslim, že nová Fabie bude prodejně méně úspěšnější, než její předchůdce. A to pro její tragický design a zastaralé motory.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "silvergun"
17. 5. 2008 12:09
tak nevím
Leon je krásné auto ,ale tahle Ibiza fakt nevím ....-- první dojem na mě působí , že je to slepenina Ceedu a Mazdy 2. Uvidím , jaký bude druhý dojem naživo --zatím dávám mínus
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Subaru4ever
17. 5. 2008 12:30
Jednání o zrůdičkách na platformě
PKvW (Panu koncernu VW) se zase něco povedlo. Níže uvádím autentický zápis z jednání marketingových a vývojových š***k VW ve Wolfsburgu. Účinkují pan Ing. Witzig, Ing. Lustig, Ing. Geldsammler a Dr. Schmied:

Zápis ze dne 3.2.2007, 14.30:

Dr. Schmied: Guten Tag, pánové, musíme vyřešit budoucnost našich malých vozů.
Ing. Witzig: Máme čerstvě vyvinutou wunderbar podvozkovou plošinu.
Dr. Schmied: Ja, ja, já vím. Co na ní ale postavit? a jak to bude vypadat?
Ing. Lustig: Meine liebe Herren, bedlivě jsem sledoval reklamní kampaň našich spoluobčanů úpících pod nadvládou Američanů na jejich novou Corsu a dostal jsem zauberhafte nápad.
Ing. Geldsammler: Wirklich?!, sem s ním!
Ing. Lustig: Pro presentaci jejich nové velepodařené Corsy použili plyšové zrůdičky C´mon a jak se jim daří. Jsme přeci nadnárod a nadautomobilka!, pojďte ten jejich nápad dovést do dokonalosti!
Dr. Schmied: Pokud Vás dobře verstehuju, tak chcete, aby samotná auta byla zrůdičkama!
Ing. Lustig: Klüger Mann, je to opravdu tak!
Ing. Geldsammler: U jaké subautomobilky ale začít?
Ing. Witzig: U tschechische Škoda, tam to můžeme klidně hodně zvorat a stejně to budou ty tschechische Dummköpfe kupovat.
Dr. Schmied: Souhlasím, jak moc ale naše malé vozy mají být zrůdné?
Ing. Geldsammler: Am meisten co to půjde. Trh je zaplaven nádhernými elegantními vozy s duší, spaciálně od Mussoliniho národa, musíme vyplnit mezeru na trhu!
Dr. Schmied: Ano, mezera na trhu, je nedostatek ošklivých aut! My jsme nadautomobilka!, my je vyrobíme!!!
Ing. Lustig: A jaké auto poté?
Dr. Schmied: Polo necháme sicher až na konec, sice bude tou dobou až vyjde už 4 roky dosluhovat a 2 roky přesluhovat, ale ještě dřív náš nový Design-Sprache vyzkoušíme na Seatu!
Ing. Witzig: Ja, das ist Recht, a neue Ibisa musí být ještě zrůdnejší než nová Fabia, stajeně už ta jejich auta byla až moc elegantní.
Ing. Geldsammler: A nejvíc zrůdné musí být Polo, protože je nejvíce německé!
Dr. Schmied: Selbstverständlich, a vynecháme mu ze základní výbavy i pneumatiky, aby si ho mohl zákazník co nejvíce individualizovat.
Ing. Witzig: Herren, dnešní jednání bysme měli zakončit opravdovým bonbónkém. Nach meiner Meinung bysme měli tento designový jazyk přenést i na Lamborghini, abysme se nádhernému italskému designu co nejvíc pomstili!
Dr. Schmied: Das ist die beste Idee des Tages, a nové Lambo bude na podvozku Fabie, ty zámky z Fabie na Murcielagu byly moc slabý odvar toho, co jim předvedeme!!!
Rozbalit vlákno
8
17. 5. 2008 14:57
Re: Jednání o zrůdičkách na platformě
Sice jsi napsal příspěvek v délce maturitní slohovky, leč jde o trapný shluk písmen... :no:
Avatar - gld
17. 5. 2008 16:09
Re: Jednání o zrůdičkách na platformě
>:D :yes:
neregistrovaný "antiVW2"
17. 5. 2008 16:52
Re: Jednání o zrůdičkách na platformě
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Andromeda
17. 5. 2008 18:52
Re: Jednání o zrůdičkách na platformě
Skvostné >:D ,vynikající,príma nápad, :yes: :yes: :yes:
Avatar - Pjenkava
17. 5. 2008 19:40
Re: Jednání o zrůdičkách na platformě
Pardon, ale zrůdnější malé auto než nová Fabie se najde jen těžko. Tato Ibiza je rozhodně hezčí ;-)
17. 5. 2008 22:01
Re: Jednání o zrůdičkách na platformě
ano, dělat tady z Němců nácky, navíc tak primitivní formou, to je opravdu hodnotné.... :no:
Avatar - gld
17. 5. 2008 22:12
Re: Jednání o zrůdičkách na platformě
má to väčšiu výpovednú hodnotu ako všetky príspevky inžiniera "G" ktorý namiesto B píše VW..
Avatar - Subaru4ever
17. 5. 2008 22:37
Re: Jednání o zrůdičkách na platformě
Příspěvek jsem sepisoval jako nadsazenou satirickou frašku, kdy jsem se snažil metodou zveličování reflektovat reálné stavy věcí.
Jsem zásadně proti jakékoli nesnášenlivosti (rasové, náboženské atd.). 2WW a nacismus ve své nejzrůdnější formě skončily před 63 lety, ale hypertrofovaný pocit vlastenectví se všemi souvisejícími jevy v našich západních sousedech přetrvává dodnes. Nejde jim upírat (ve srovnání s jinými národy) markantnejší snahu o propagaci národa a ochotu udělat víc pro dobré jméno Německa, atd. V zásadě jsou tyto snahy kladné, vždyť právě za pomoci vlastenectví se Němci úspěšně pokusili o rehabilitaci sebe samých v očích celého světa. Jenže tato rehabilitace byla již celkem dávno ukončena, ale zvětšené vlastenecké snahy přetrvávají. Celé se to tedy odehrává v jakémsi nekonečném kolotoči, kdy negativní výsledky nacionalismu léčí celý národ vlsteneckým snažením, aby po úspěšném ukončení tohoto procesu opět postupně přešlo od snažení v prostý nacionalismus.
Avatar - gld
17. 5. 2008 16:07
len tak ďalej
braVWo seat, len ďalej produkuj takéto "skvosty" a o pár rokov sa môžeš pokojne vrátiť ku svojim koreňom-montovať licenčné fiaty..no taký seat punto znie lákavo >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "antiVW2"
17. 5. 2008 16:52
Re: len tak ďalej
:yes: :yes:
Avatar - VDC
17. 5. 2008 22:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
19. 5. 2008 08:01
Ibiza skoro nazivo
Kdo vcera shledl zavody FIA WTCC ve Spanelsku mel moznost videt novou Ibizu za SC, priznam se, ze pusobi jako Altea (alepson zepredu) a musim napsat, ze posledni generace na mne pusobila podstatne lepe. Co se tyce interieru, jsou tvary noveho modelu bez diskuze o generaci lepsi, materialy u subkompaktu beru jako podruznou vec. Nejdulezitejsi jsou sedadla, volant a rozmisteni ovladacich prvku, jestli je horni cast palubky mekcena je v zasade suma fuk... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stroncium"
28. 5. 2008 13:42
Nedá mi neprispieť
Mne osobne sa nová Ibiza páči. Počkám si ešte na novú Fiestu, ale aj tak bude patriť medzi to najkrajšie vo svojej kategórii.
Sám mám Ibizu r. 2006 a musím zaklepať zatiaľ bez problémov. Vlastne problém bol a to 2 krát, ale s autorádiom (a to vyrába niekto iný). Čo oceňujem je podvozok (aj keď na rozbité slov. cesty nie vždy najvhodnejší), prevodovka nemá chybu, žiadne vôľa, nepresnosť, dlhé dráhy. A interiér je tiež fajn, žiadne výstrelky a kvalitne spracovaný. Kufor sa nezdá veľký, ale zatiaľ som tam napratal vždy všetko čo potrebujem (a to mám dve malé deti, takže veľký kočík, plus plno oblečenia, hračky a pod.). A motor 1,4 16V - 86 k. A úplne mi stačí, aftíčko je ľahké a motor nemá moc práce, a to chodím väčšinou 2 - 3 dospelí + 2 deti v sedačkách + plný kufor. A keď idem sám a chcem si trošku "zařádit" tak nie je problém, auto sedí ako prilepené, takže ja to vzdám (pud sebazáchovy je silnejší) skôr. A spotreba je v priemere 6 l takže nezaťažuje nejako moc rodinný rozpočet. Niekto vyššie napísal, že najviac sa bude nová Ibiza predávať 1,2 HTP. To určite nie, už teraz sa predávalo viac jednaštvoriek. Ale najlepšou voľbou by bola 1,4 TSi 125 k. Ja už som sa bol informovať u predajcu kedy novinka príde a určite si ju pôjdem vyskúšať (aprišla mi aj pozvánka mailom oficiálne od dovozcu v SR). Ale ako druhé auto už skôr uvažujeme doma o Leone 1,4 TSI, predsa len deti porastú a chce to viac miesta vzadu, hlavne pri mojich 196 cm.
Rozbalit vlákno
0