Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

302 komentářů

Ja bych vybral deset aut ve kterých je skloubení design spolu s technikou😒br />
1.Mercedes SLR

2.BMW Z8

3.Aston Martin V8

4.Dodge Viper

5.Chevrolet Corvette

6.Jaguar XK8

7.Ferrari F40

8.BMW 7

9.Cadillac Seville

10.Chysler Provler
Trošku zaměřen na americký káry což. Polovina lidí z téhle kavárny ani neví jak půlka tebou uvedených aut vypadá. Jinak Mercedes a BMW se mi taky líbí. Mezi těmi tvými auty by se skvěle vyjímal třeba TRABANT.
Beru zpět, ještě jednou jsem si přečetl tvůj seznam. A teď vážně, nehodilo by se nějaké řekněme levnější auto. Co takhle letošní auto roku.
můj tip: nová řada od Peugeota v pořadí 607, 206, 406; zajímavý určitě budou i poslední modely od Renaulta - Avantime - je to určitě zdařilý pokus o díru do designu (na rozdíl od paskvilu Multipla); Zafira rohodně nikoliv - je to totiž anketa o nejkrásnější auto (a pojal jsem ji jako výběr z těch co jsou nebo mají být běžně dostupné na trhu bez různých minisérií extravozů) takže takové auto určitě nemůžeme hledat u Němců, ale u "frantíků", možná trošku u Italů - ale Alfy nejsou moje krevní skupina
Ja osobne pezotista...takze sic na 911 Carreru nic nema a ja na ni tak ne 😄 takze 406, 306...205 😄
Z toho co vidím na silnicích u nás mě už 3 roky nejvíc bere za srdce Alfa 156 sedan (přitom se mi při svém uvedení v roce 1997 na obrázcích nijak moc nelíbila). Jinak se mi hodně líbi spousta aut evropské produkce (většina BMW, dost francouzů, některý novější typy Volva, ostatní Alfy, z Fiatů "Marea Weekend",...), některy auta z US a málokterý auta z Asie (snad jen některý Hondy a pak Subaru Legacy). Pavel.
1. Jaguar type E. Já vím, že to je historie, ale nikdy už Jágoš nic hezčího neudělal.

2. Volvo P 1800 coupé. Taky historie a platí to samé, co o č.1. (i když nová C70 XC...)

3. Alfa 156, sedan i kombi - ty se opravdu povedly.

Je to všechno velmi subjektivní. Můžete se se mnou přít, nemusíte se mnou souhlasit, ale to je tak to jediné, co proti tomu můžete dělat.
Z takovych neuskutecnitelnych snu mne nejvice okouzluje Viper,Stratus, nebo P607 - Feline. Z normalnich aut se mi v kategorii do 400 000 Kc nejvice libi ( prekvapeni ! ) Fiat Brava. Kdyz ji nekde vidim, okamzite si ji vsimnu a porovnavam. A radostne blikam dalkovymi svetly ...
Tak me napada ze urcit nejkrasnejsi auto je horsi nez rict ktery se mi nelibi...... Ale aspon neco: Jaguar SS100, XK series, E type, Porsche 911 1963-1998 (tedy ne 996), Ferrari 250 TR 1957, Ferrari 512 BB 1976, Lamborghini Miura, Corvette do roku 1997, Aston Martin DB5 a 6, MGA, Talbot Lago 1939, Bugatti Atlantic, Mercedes-Benz SSK, SSKL, Lotus 7, Bentleye z dvacatych let, Bugatti 35, Maserati 250 F, Rover 75, Alfa 156 sedan/Sportwagon, AC Cobra...... a pak vsechna ta mosazna nadhera z konce 19. a zacatku 20. stoleti. Jak jsem rikal: je to opravdu tezke.... Mozna jeste Hispany Suiza, Isotty Fraschini Tipo 8A, R-R Silver Ghost, Duesenberg J/SJ/SSJ....... Je toho fakt moc.....
Předem: jsem "Toyotista" -> Z těch posledních výtvorů bych to viděl na Lexus IS200 v tmavě šedé metalíze - auto s dokonale designově sladěným exteriérem a interiérem. Z kombíků asi Volvo V40, sportovní F360 Spider, poloterénní nový RAV4 třídveřový, z terenních teď mě asi nic neuchvátilo, ze starších Toyota 4Runner, z malých asi Peugeot 206 a Toyota Yaris v červený, ve střední třídě nejspíš Peugeot 406 v úpravě TAXI 😄), kabrio Honda S2000, BMW Z3 v M3 (nebo M3 v Z3?...) a dál už si teď nic nevzpomenu.
Sériové Porsche do r.1994,pak 911 GT 1 a nově připravované Porsche 980,Renault Alpina,Lamborghini Miura,BMW 850, F 40 a z amerik Corveta a Camaro.
A samozřejmě Š 110 R a jeho modifikace pro závody 130 RS.
to jo. V reklamnich prospektech SKody bylo napsano, ze to je nejrychlejsi Skoda pred prichodem Octavie WRC
Jasne, 130 RS i 110 R jsou krasny auta, IS 200 Lexus taky..... ten se mi moc libi a zapomnel bych na to ze pochazi z Japonska.... Jo mimochodem Honda S2000 neni kabriolet ale roadster a to je dosti podstatny rozdil .....
... a že byla S2000 zvolená kabriem roku?...
A co říkáte na PT Cruiser? Myslím, že ke staršímu konzervativnímu gentlemanovi, jako třeba ke mně, by se docela hodil...? Jen ta cena a spotřeba je ohyzdná...
Do volby Kabriolet roku jsou zahrnuty i roadstery, nevim proc, asi protoze nechteji mit vice kategorii. Doufam ze vis jaky je rozdil mezi kabrioletem a roadsterem. Priklady: kabriolet: BMW 3, Volvo C70, Renault Megane. Roadster: BMW Z3, BMW Z8, Honda S2000, Porsche Boxster.... atd.
1. Cadillac Seville 2. Opel Zafira 3. Ford Windstar 4 Aston Martin Vantage V8 5. Buick Par Avenue 6. Chrysler Stratus/Cirrus 7. Ford Excursion 8. Zil 9. Buick Regal 10. Chevrolet Camaro 11. Bristol Blenheim 12. Pontiac Firebird
Souhlasím s AC Cobra, Caterham , Westfield, lotus Espirit, M 250 a Bentely Continental !! rovněž Rovery 75, 25 a Mini Cooper!!
Mini Cooper, Lotus 7, AC Cobra, Porsche 911 (do roku tak 75)... a protoze jsem skodovkar tak jeste Felicia cabrio a 130RS....
Nejkrasnejsim autem je bez pochyby Alfa Romeo 156 SportWagon.
Běžná produkce : Alfa Romeo 156 Sportwagon

Starší auta : Volvo 1800
Naprosto nesmyslna rubrika.Tisic lidi- tisic nazoru.Nekdo ma rad holky jiny vdolky.Vse je otazkou subjektivniho pocitu.

Me osobne se nejvice ze seriovych aut designove libi A6 a novejsi Alfy(bez ohledu na jejich kvalitu).

Jako nejhorsi hodnotim citroeny a to i jejich nejnovejsi typy.
Kamil* ty ses zmenil ? Ja jsem myslel, ze jako nejhorsi hodnotis Fiat a zejmena Multiplu. To jsou mi novoty.
Peugeot 206 a Toyota Yaris.
Nejhezčí: Peugeot 306 hatchback ve stříbrné a světlemodré a Citroen XSara, VW Golf hezký jen z boku, zepředu a zevnitř ošklivý, Škoda Octavia ošklivá ze všech stran, Renault Megane ošklivý zepředu, jinak hezký, hlavně zevnitř, Ford Focus nejhezčí zevnitř, zvenku jen když to není kombík, Toyota Corolla si faceliftem moc nepomohla, sice už není tak zvláštní, ale hezká jen zezadu, Nissan Almera lepší, než dřív Nissany bývaly, ale stále není hezký, Opel Astra je nenápadná, obyčejná, nic moc, Fiat Brava - předek se mi nelíbí, zadní světla taky ne, ale má veliký prostor, oproti tomu 3 dv. Bravo má hezkou záď. Alfa 156 mi nesedí, ale jistě má něco do sebe.

Konec subjektivismu, jistě to za chvíli bude číst někdo s právě opačným vkusem.
Přesne tak.Nekteré vozy sou super některé nic moc.
Pro mne je ted nejkrasnejsi JAGUAR XJ-S. To je trida, muzete mit 3litr az 6ti litr. To je cool. Na to bych chtel mit. Na benzin a opravy. To je milacek z garaze.
Najkrajsie auto? Peugeot 406 Coupe. Alebo Peugeot 306 Cabrio. A Citroen Xsara Coupe VTS v zlatozltej metalize..
To Pallas: máme hodně podobný vkus.
Me se hodne libi P 306 Maxi -- to auto se na tebe podiva a ma takovy dabalsky usklebek ve tvari. Jen vyrazit -- je to takovy sibal 😄
Tie autá čo si uviedol sú pekné.Avšak zabudol si na Talianov.Podla mna vo všeobecnosti najkrajší design majú američania.Chysler Prowler,Dodge Viper,Oldsmobile Aurora,Cadillac Eldorado,Pontiac Firebird atd
V posledních letech potěší oko i některý kombíky. Pro mě jsou zatím nejhezčí tyto tři: Fiat Marea Weekend, Volvo V40 a Alfa 156 SportWagon.
Naprosto jednoznačně OPEL CALIBRA , pokud je ovšem pojízdný !!! 😞))
promiň,ale jak můžeš napsat takovou hovadinu do týhle rubriky. Calibra patří mezi největší pekáče pod sluncem.Já si myslím,že jseš asi její majitel a v žádným pořádným autě si ještě ani neseděl.
Jasně že jsem její majitel a IQ mám přes 50. Mám snad právo na vlastní názor ne ? Znova opakuju , nejkrásnější auto je OPEL CALIBRA !!!
Bavime se tady o nejkrasnejsim aute, ne o technicky nejdokonalejsim -- kazdy ma tedy jiny vkus, tak ho burjoovi neber.
Hele lony, mně se Calibra tak móóc lýbý a ikvé mám dokonce vyššý než datum v kalendářy.
Je podle mne to nejhezčí co kdy světlo světa spatřilo. Leč je jich pouhých 250 exemplářů a cena se pohybuje kolem 25 000 000 Kč takže zase nic 😄
Hele plně stebou souhlasím Ferrari je super těžko si ho koupím ale snít oněm určitě budu dál.Před chvílí jsem si prohlížel na internetu nové modely to nemá chybu. FARRARI je SUPER!
Mno, můj názor: Zcela jednoznačně Alfa Romeo 156. To je (podle mě) zoosobnění automobilové krásy a synonymem pro rychlost - to si představím, když sleduji její design, dýchá to na mě z každé křivky. Dále jako druhé vydím Peugeot 406 Coupé to je ELELGANCE jaká se nedá slovy popsat. Jako třetí Porsche 911 zde je snad jasné proč se stále líbí...
Audi A6 (S6), Alfa 156 a Toyota Celica Carloz Sainz.
Připojuji se k názoru na Alfu, tohle auto se povedlo a s 2,0 L Twin spark a řazením tlačítky na volatu je to naprosto dokonalé auto!!! Hned bych si ho koupil, mít na něj, idální na cesty do práce!!!
Nove Toledo sice ztratilo trosku na uzitkovosti tim, ze uz nema pate dvere ale ta elegance a tvary jsou fascinujici. Myslim si, ze je to nejhezci auto z celeho koncernu VW a snad i na trhu.
Z boku se mi taky dost líbí, ale zepředu bych řekl - nic moc. Snaha napodobit design Alfy 156 ve výrazném provedení znaku "S" uprostřed čelní masky se mi zdá křečovitá a nepovedená.
Tahle rubrika by chtěla rozhodit na pár samostatných, třeba supersporty, cabria, traktory, sedany, kombíky a kombajny! Nebo něco tak. Matlat všechno dohromady se nedá.
Octavia,Fabia,Passat,Volvo S40,BMW 3 a Mercedes S
Fiat Brava 1.8 ELX ( KIS 55-72 ). Pred i po kroupach.
Až budeš mít jiné auto, bude taky nejkrásnější? Jinak bych chtěl mít taky svoje nejkrásnější, ale BMW 325Ci mi neladí k peněžence.
No to sys teda splet téma o jedno vedle.
No ja jsem myslel, ze jsem tady mezi lidmi, pro ktere je vlastni auto, ktere tak dlouho vybirali a na ktere tak dlouho setrili, pro ne to nej. Spletl jsem se.
Nevim jak Yaris, ale ja jsem si bohuzel poridil auto ne podle toho co se mi libi, ale podle momentalni nutnosti, ceny a znalosti onoho auta. Ale samozrejme mam jedno auto jako realny cil a doufam ze neni moc daleko. Kdyz reknu, ze se mi libi Matiz, tak me asi ukamenujete, ale pro me by uplne stacil a cena je v ohledu na to co nabizi dobra. Nejak jsem se rozkecal a sem to asi moc nepatri, tak sorry.
Proč by tě měl někdo ukamenovat za to, že se ti líbí Matiz - to není zase tak špatné auto. Jediná vada je asi jen země původu. Kdybych si měl koupit auto z rozvojové země tak si raději koupím Fabii. Ovšem co jsem si přečetl podrobnější story o motorech, které se do Fabie či Felicie montujou tak bych nechtěl ani jedno ani druhé ani třetí.

To už ten Matiz má motor postavený na modernější technologii. Škodovka mě totálně zklamala a jestli usnou na vavřínech tak je brzo i korejci v počtu prodaných vozů u nás zašlapou do země.
S tim ukamenovanim jsem se bal po precteni rubrik o Matizu. Jsou dvě a jsou v archivu. Jinak me tesi ze mas na Matize vcelku kladny nazor.
Skoda tady bude mit vzdy diametralni odstup od konkurence. Jsme v tom specificky narod, nechceme menit zakorenene tradice, nejsem prizbusobivi, na nove veci se divame s podezrenim. A kdyz uz si clovek nemuze dlouho vybrat, nakonec si vybere Skodu. Znam hodne lidi, ktere nikdy nenapadla koupe jineho auta nez Skody. Je to impuls, instinkt. Jinak se mi Matiz libi a ve jeho kategorii bych si nevybral nic jineho. Kolega v praci bude mit v patek noveho modreho Matiza CD takze doufam, ze rubrika o Matizich vstane z popela.
Mno, Danulo nic proti tobě a proti tvým geopolitickým znalostem, ale J.Korea není rozvojovou zemí...zkus porovnat, kde jsme byli před 10 lety mi a oni. Oproti jejich tech. a ekonom. zázemí jsme zde pomalu ještě v té době neslezli ze stromu.
jo a sorry za tu prav. chybu "mi" - psal jsem to v kalupu😄
No.. tak to se zase dost podceňuješ - kdybych skutečně neměl jinou volbu a měl jsem si vybrat mezi Fabii a nějakým novějším Korejcem v této třídě, tak rozhodně neváhám a bude to Fabie. Korejci už delší dobu předváděj co dovedou a zatím toho právě moc nepředvedli. Jejich auta se prodávaj za směšný ceny, jsou jich plný bazary a stejně je nikdo nechce. Taková Kia šrák všech šráků - není to náhodou korejec???
... je hezkounky auticko. Jenze ani tohle priblizovadylko neni kompatibilni s moji penezenkou 😒
Matiz se dá sehnat už za 210 tisíc Seicento dokonce za 190 - prosímtě mohl by jsi nám říct

jestli vůbec je nějaké auto s tvojí peněženkou kompatibilni. (Loni jsem prodal za 3 tisíce Š120, měl sis říct dřív - eště jezdilo)
Danulo mam Fiata Uno 1.3 D r. v. 85, stal me 30 tisic.
Rozhodně bych měl pár dobrých tipů :

Chevrolet Corvette 69 (Sledgehammer edice),Shelby Cobra,Shelby Mustang GT 500. To jsou krasavci...
Měl bych ještě 2 typy: Shelby Cobra a Benetley Continental T
Podle me je nejkrasnejsi auto Cadilac Eldorado. Je to krasna americka klasika. Holt libi se mi stare veilke auta. Co vy na na nej rikate? Sice vim, ze si poridit a posleze krmit takovou "kravu" je docela nerealne, ale je krasne. Vas nazor?
Souhlas, titul "nejkrásnější auto" bych mu sice asi nedal, ale když jede kolem, stejně na chvíli zatajím dech... Z touhy po trošku solidním voze jsem kdysi koupil Peugeota 505 V6 2,9l, z nějakýho záhadnýho důvodu mi toto auto připadá nádherný, a můžu Tě ujistit, že ani tato "kráva" nejde uživit, tedy pokud nemáš dost nadprůměrnej příjem. Tak teď holt místo vozu používám vozítko, doveze mě za pár korun, ale žádná radost to není. Když občas v jiných rubrikách čtu nadšené výkřiky uživatelů malých aut, nějak jim nerozumím...
Eldorado je suprový auto a to dokonce všechny jeho generace!!!!
Rozhodnout se co koupit je daleko horší, než ukázat prstem na krásné auto. Dábelské je třeba Mercedes SLR nebo, BMW Z3, nebo taky M5. Parametry velkých limuzín taky nejsou k zahození Audi S8, Jaguar XJR4, zajímavý je taky hybrid Audi All-road - jel jsem v tom a je to celkem mošušňáníčko jak na cestě tak na silnici. Opravdu krásné auta jsou naleštěné veterány, které i po 20-50 letech snesou kritiku estéta - takový Morgan nebo Aston Martin to je něco. Staré anglické vozy to je jedna krása.
Asi Peugeot 607 Feline. Kdo tam napsal toho fiata? Napište tam Multiplu (-:
Vision SLA. Nebo BMW Z3.
nejkrásnější je BMW 635CSi. To je moje láska. No jinak Bmw všechny (hlavně 7r a 8r)taky SLR, 550 maranello, Alfa 156 (ale ta jen pěkná), Sko, Aston martin...
Nejhezčí design - u vozů nizší a střední třídy jednoznačně: Peugeot 206 a 406. Ten poslední facelift se jim fakt moc poved a myslim, že mají asi nejlepší cit pro design. A jak by řekl Jára Cimrman - můžete se se mnou o to přít, můžete se mnou nesouhlasit, ale to je tak jediné, co proti tomu můžete dělat. Zdarec Honza XYZŽ
je nej
No jo, kotiku, co jineho od Tebe cekat, ze? 😃)))) 6ka je ale opravdu nadhera, lhostejno s jakym motorem.
alex: no, to jo, to jo. Zrovna před měsícem jsem viděl tak nádhernou 6tku. Jako by právě sjela z vrobní linky (a to se přestala vyrábět v.r. 1989) Byla upravoná od AC Schnitzera a byly použity nějaký drobnosti z 8´r. A kola taky. no nádhera. V dokonalém stavu.
stary auta na prodej [odkaz] , solidni vyber
Kolki snivaju o Ferrari? Ferrari je fakt krasne, ale aj moc drahe, pazrave, skoro 100% neprakticke atd. A kto chce nieco tak krasne ako Ferrari, co zere polovicu benzinu a pritom sa v nom dokazu zviezt aj styria ludia ci dost nakladu (sam som bol prekvapeny), tak nech si kupia japonske Ferrari -> GT3000 alebo Dodge Stealth. Zarucujem ze kazdy sa obzrie a aj penazenka az tak netrpi.
No, moje "top" podla krasy: Maserati Quattroporte (3200GT neni zle, ale nechyta sa, Quattro ma v sebe kusok understatementu, ktory mam tak rad), Saab 9-5 (a este lepsie 9000CS, ale ten uz nerobia), Cadillac Seville, Volvo C70. A este musim povedat, ze suhlasim s mfilipom: uplne najlepsie a najkrajsie je to, od ktoreho mam kluce. Takze moje no.1: Opel Ascona GT 2.0i 😉))))))
no, som zbadal, je to vyzera dost gynekologicky ten moj subject: samozrejme, myslel som "troska" s hacikom na s, nie bez neho 😉)) sorry, diakritika ma zabija 😉
Jednoznačně Michelangelo předpověděl kouzlo italského umění...podle mě to bude jasně ALFA 147, pokud se budeme bavit o současných kárách.
pánové račte dovolit, rád bych se rovněž přidal do diskuze. Moderní vozy - i přes konjunkturu - mi málo říkají (najdou se však i výjimky), 80. a 90. léta jsou vyloženě slepou uličkou designu. Plast sem, plast tam. Nezbývá tedy nic jiného, než umístit polemiku do zlatého věku automobilismu - 50. až 70. let. Tehdy konstruktéři dali do návrhu vozu kus sebe, svou duši, zanechali na něm něco charakteristického. Tehdy jste si nemohli splést vozy ani na 100 metrů. Dnes je to kvůli počítačovým oblinám, maximální bezpečnosti a upnutosti ke všeobecným pravidlům běžné. Je to Mazda? nebo snad Ford? Nebo že by to byl Peugeot? No, hrůza. Tehdy každá kára měla svou charakteristickou linii karoserie, zvuk motoru a charisma. Proto pro mě NEJKRÁSNĚJŠÍ vozy jsou😒br />
Jaguar E-Type-jedničková řada - pro své linie a chraplavý zvuk řadového šestiválce, cabriolet i coupé; AC Cobra 427 - ideální spojení britské klasiky s americkou dravostí; Aston Martin DB5-DB7 - 007 si nemohl vybrat lepšího patriota; Ford Mustang Fastback 65-69 - klasika, nejlépe v úpravě od Shelbyho; Chevrolet Corvette - všechny modely 57-82; Dodge Charger 58 - není krásný, ale brutální, což podtrhuje jeho maska se schovanými světlomety; Chevrolet Camaro 67-69 - nádhera ze všech stran. No a protože jsem aktivní "kaprista", tak i Ford Capri Mk1-Mk3. www.volny.cz/capri

Uvědomuji si, že takový Mercedes 300 SL Gullwing 1958 nebo italské vozy jsou nádherné, ale tahle oblast mě bohužel nezajímá...Kuba
honda prelude.
Lambo je krajsie nez Ferrari.

Ale najkrasie je pre mna Bugatti EB18/4 Veyron.

Alebo taka '59' rok vyroby 1934 je absolutne nadcasova.
Bugatti Veyron a vsechny dalsi koncepty a moderni vozy Bugatti jsou proti predvalecnym kouskum trapnym pokusem o znovuvzkriseni znacky.
TAKOVE MALE AUTO A UMI DIVI, KAMARADI.

TO BYSTE CUMAKOVALI.
urcite to bude LAMBORHINI MIURA nebo FERRARI 250 GT ROK 63
nejlepší je Camaro SS 1972 (chomovanej diferák, vejfuky pod prahama a hrací kostky ne zrcátku podmínkou)😊
Pontiac Firebird Formula Trans Am, ročník 1979-1982.
DENT - OUT: Opravy dulku a prohlubni na karoseriich bez poskozeni laku do 24 hodin. Charovska 24, 794 01 Krnov, tel. 0652 712 977. Nevite o necem podobnem treba v Ostrave, Karvine, Trinci, Ceskem Tesine, Havirove, apod. Porad mne stvou ty dulky po kroupach ....
Jestliže bysme mluvili o starých vozech, nejkrásnější jsou vozy ze zlaté éry kabrioletů, tedy design Pininfariny, Saoutchika atd.

Ze současných aut je jednoznačně nejhezčí Škoda Fabia ! Ale ještě lepší jsou ty auta, která existují zatím jen na papíře, případně ve stádiu prototypu.
Spis bych cekla, ze budes na Porsche 911
Nezlob se na mě, ale Fabie je hrozný, hnusný auto. Už ten předek - velký světla, velký chladič a při tom je to auto malý. A vzadu ty velký světla ? Tváří se to jako velký auto, ale přitom je na první pohled vidět, že to je malý. Připadá mi to nesladěný dohormady.
No Fabia je takova zvlastni. Moje prvotni zhnuseni uz davno opadlo, jenze ted jsem si mohl vyzkouset aspon kolik je v ni mista a reknu vam, ze min mista je jen v Nissanu Almera 1. generace. Do obou aut se nevejdu ani dopredu ani doazdu (183 cm, 115 kg).
Tak si zkus zabehat. Usetris benzim, bude ti lip a vejdes se do auta. 😃))
PS: to bylo na Alexe, abych byl pochopen. 😄
no... dragstere... pochybuju, ze se vlezes i do S-ka 😃). Mimochodem... nezapomente na tu 635CSi !!! no nadhera 😃
V eskovym medvedu jsem jeste nejel, takze nemuzu posoudit. Ale i v A8 mam malo mista na hlavu! Kotiku, Ty mas stejnej nick i na Seznamce, ja ne, tak me oslovuj tim pod kterym sem pisu, aby i ostatni vedeli ze si nepovidas sam se sebou 😃)) Diky
Porsche? Je pěkný? Konstrukčně je to kopie předválečný a poválečný Tatry... Tak já říkám Tatraplán - to je auto!
Svata pravda. Ta svetla jsou oproti celemu

vozu skutecne prevelika. Moje zkusenost

s Fabii je ta, ze jsem ji poprve uvidel na

webu a potom nekolikrat v televizi (oni

snad neumeji vybrat ten spravny nahled)

a vubec se mi nelibila. Potom jsem ji poprve

uvidel samostatne na parkovisti a docela

se mi zacala libit. Ta kompaktnost neni

uplne spatna. Ta svetla mohla byt kapku mensi.

Podobne zkusenosti mam s Fordem FOCUSem.

Nejdriv se mi to vubec nelibilo, ale najednou

kdyz jsem tu karu videl z vice uhlu, zacinam

si opravdu myslet, ze je to pekny auto.
Nemůžu tvrdit že se mi Fabia líbí,ale myslím,že

rozhodně není hnusná.Mým "autem snů"je BMW X5.
to mrazik - souhlas s tebou, je hnusna - jenom to dlouhy napojeni predniho narazniku uz je pekne debilni - jak rusky auto. Ten vobrovskej chladic, tim tomu teda dali korunu. fuj, fuj. * proc nemuzou mit cesi alespon JEDNOU supr auto - treba jako frantici. ZASRANY SKODOVACI POJEBANY vsechno D O K U R V E J. Proc mam zase deset let cekat? To uz mohli zustat u Feldy, ta je rozhodne hezci nez Fabie.
Mo je nejoblíbenější auto je Subaru Impreza WRC.
Podle mě. 1. Alfa Romeo 156 2. Alfa Romeo 147

3. Ferrari Dino 4. Peugeot 406 Coupé
1:BMW Z8

2:BMW 7 Reihe

3:Ford Focus
Mozna sem divnej, ale me se libi moje Adinka 80.
Nejlepší auto je Volkswagen Corrado. A ještě lepší v úpravě VR6-TR.(VR6 + bi-turbo + 370k = VR6-TR)
je nejlepší
multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla multipla
je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná je příšerná Ctrl+V je fakt svinstvo 😄
A neni. Je to takovy lumpik na 4 kolech.
a co to je to CTRL-V, ja jsem to psal rucne.
😃
Je to sranda, ale s Multiplou Tě tady roznesou na kopytech. Krása je věc subjektivní, ale v případě Multiply se tak 90% procent lidí shodne.
Ja vim. Jen to obcas zkusim.
Multiplu bych tu nerozvadel, bylo o ni napsano mnohe. Ja sam si myslim ze je tak oskliva az je hezka.
Presne tak jsem o ni psal pred nekolika mesici. Tak divna, az je pekna.
Me se vubec libi tzv. ujety auta. Treba brutalni studie Mitsubishi SSU, neco mezi supersportem a offroadem... V serii se ji bohuzel nedockame....
Nejhezčí auto bylo Ferrari Testarossa.
Jo to je jako kdyz reknes Ferrari Dino.... Zajimal by me aspon rok vyroby, Honzo??? Testarossa se totiz delala ve dvou obdobich....
Hezčí podle mě byla Testarossa z prvního období.
No to uz je jina. Me se 250 TR taky straslive libi. Ne nahodou z ni vychazi koncept roku Pininfarina Rossa....
kdyz autak tak poradnej, a to upravenej bavorak od alpiny
Myslím,že pro každýho je nejlepší to jeho a tak u mě vede moje BMW E34 v úpravě M5 od Zenders.

Myslím,že styl mají italský vozy a i francouzi,ale nesmíte se dívat dovnitř.Na to asi už nezbyly prachy.
Nekomu vyhovuje nemecka strohost, jinemu italsky temperament nebo francouzsky sarm.... vec nazoru.
Nejkrasnejsi auto je VW GOLF IV a hotovo..
Für vockol: Ja, freilich. Was ist Made in W.Germany, musst gute sein. Deutsche Wagen - gute Wagen! Aber auch "ceska fójak - tóbra fójak". Sie lieben unsere Wagens, Wir lieben tschechische Soldaten und Bier!
Takovejch kandidátů je fakt víc - u mě to jsou v jednotlivých kategoriích Nový Fiat Punto, AR 156 a AR GTV
Dneska jsem jel a potkal jsem Multiplu. Představil jsem si, že takový auta jsou úplně běžný a normální, a naopak všechny, co se jí nepodobají, jsou hnusný. Když jsem to pak zkoušel hodnotit, tak mi vyšlo, že je z těch normálních aut nejhezčí.
To snad neni mozne ! 3 lidem za sebou se libi Fiat !?!!
Mfilipe, Wolffe, atd. - konečně přišli ke slovu osvícenci ( náležitě fundovaní)
jednoznacne Renault Avantime . V designu francouzum nemuze konkurovat temer nikdo , komu by se chtelo tahat 14 MB mpeg , tak [odkaz]
Kazdemu sedi jiny design, mne se libi design francouzskych, nemeckych, svedskych, nelibi az na vyjimky americkych, japonskych a ceskych aut. Nejvic se mi libi design obecne italskych aut.
novy Passat, Alfa 156 Sportwagon, Volvo V40, BMW X5, Mercedes C (novy), Audi A6, Octavia Combi, ale Fabie nic moc. Ale kdyz se podivam, co v teto tride nabizeji ostatni automobilky, tak je Fabie naprosto super. Urcite ne japonci a korejci - jejich designeri jsou na vedlejsi koleji. Ale ze vseho nejhezci jsou bezkonkurecne stary dobry nalesteny kary (vice jak 40 let stary), tem se zadna nova plastoplechovka stejne nevyrovna.........
Lotus 7, AC Cobra (ne 427 Cobra, originalni Bristol) a BMW 507 roadster (Albrecht Graf Goertz), pak vsechno ostatni na 4 kolech
AUDI S8 a Porsche Boxter
Hele, nic jinyho nez 607 nezeru, tak si to vsichni uvedomte.
Jako vzhledově je vcelku na úrovni, ale ty motory....rozchlastanej třílitr z 605 a ty nafťáky....líný až běda.....
Vybíráme li ze soudobých krasavců bez ohledu na cenu, pak je to pro mne určitě Aston Martin Vanquish. Na tomto servru je jeho obrázek v rubrice "76 plakátů automobilů...". Pokochejte se a pouvažujte, moc jich totiž nebude.

Jinak všem přeji, aby se všem líbilo jejich vlastní auto, které mají v garáži (ti méně šťastní před domem).
Z konfekce Volvo S60, novej Passat, A6 jinak Bugatti E 110, Maserati.
Jak můžeš u Bugatky zapomenout na B...EB 110
EB 110 neni Bugatti ale paskvil. Chudak Ettore, ten se musel obracet v hrobe....
EB 110 je krasavec. Alex je paskvil.
No Hufnagle, pekne dekuju😃) Je videt ze prijimas cizi nazory😃 Nejkrasnejsi Bugatti byla, je a navzdy zustane petatricitka. Za ni bych dal 57 SC Atlantic a na treti misto... no mozna 41 Royale Coupe Napoleon. Ovsem samozrejme je to jen a jen muj nazor... Jo, jeste k Ferrari 512 BB - predchudci Testarossy (nelze ho pokladat za clena teto rady): co mel tento typ spolecneho s Testarossou krome koncepce a zakladu motoru?
Alex> Sorry, to mělo být z nadsázkou. S Testarossou máš úplnou pravdu. Mě se ale fakt EB110 líbí.
Hufnagle v pohode 😄 No ja ji mam jako model (GT v 1:24 od Bburaga, samozrejme modrou), ale koupil jsem si ji z toho duvodu ze by ji mohli prestat vyrabet. Zatim se tak nestalo. Ale verze S bez druhych bocnich oken byla o neco hezci.... Ja mam rad stary vozy a moderna az na par vyjimek zejmena britske a italske provenience mi pripada dost neosobni....
Já myslím, že 110 je rozhodbě menší paskvil než dnešní Bugattky viz.EB 18/4 Veyron atd. dělaný pod taktovkou Ferdidanda...

P.S A jak můžeš říct, že testarossa je široký pojem, je to jedna z verzí typu 512 krom toho se ještě dělaly BB a M. Ale je fakt, že se typu TR/M vyrobilo docela dost..okolo 10 tisíc v letech 1984-96 ..takže jen tak na vysvětlenou...
Takze CountachSE: je videt ze fandis jine znacce takze v historii Ferrari dost slusne plaves 😃) Takze: moderni Ferrari Testarossa bylo predstaveno v roce 1984 a vyrabelo se plnych 7 let, do roku 1991. Tehdy byla prestavena evoluce 512 TR (512 = pet litru, dvanact valcu, TR = Testarossa). Tu v roce 1994 nahradila posledni evoluce F 512 M (F = Ferrari, M = Modificata), ktera se vyrabela do nastupu 550 Maranello v roce 1996. Jenze... hacek je v tom ze cela rada nebyla zdaleka prvni Testarossou v dejinach znacky. Tou byla totiz prekrasna 250 TR predstavena v roce 1957....
No neřekl bych, že v tom zas tak plavu, ale je fakt že na první testarossu jsem trochu zapomněl.

takže dík za připomenutí. 😄
Ale jen tak lehce se v tom placas, Countachu 😃) Ale to je v pohode, ja zas nejsem silnej v Lambu, ne ze by nebyly podklady ale nenosim vsechno v hlave....
Zajimam se hlavne o tuhle kategorii -> OPEL ASTRA CARAVAN, Audi A4 avant (necham se prekvapit novym), VW PASSAT Variant, nova Laguna combi. P.S. nepiste kritiku na spotrebu nebo dynamiku motoru, tema je docela jine.
samozrejme este Alfa Romeo 156 sportwagon.
Co máš na těch combi?
Asi to, ze mam auto za pul ne-li celej milion, je hezky a odvadi dobry jizdni vlastnosti - viz srovnani fabie a fabie kombi ve speedu, a nemusim si volat kamarady se strojema typu 1203 aby mi odvezli i televizi. Uznej, ze treba s TT za 1,6milionu by to bylo dost problematicky.Cau
A co rikas na Audi RS4? Ja nad ni slintam... sam mam pouze Audi 80.
Nejhezčí je dle mě AR 156 & 147. Ze starších aut pak F. Testarossa a Dino. Musím přiznat, že špatně nevypadá ani Octavia combi na druhou stranu jako všem ostatním koncernovým automobilům ji chybí duše a nějáký výrazný prvek (kterým Německá auta obecně neoplívají - snad jen někeré (ex)modely BMW)
AR 147 je samozřejmě extra třída, ale trošku postrádá tu dravost a ostrý rysy AR 145, která se mi líbí víc než její nástupkyně.
skye, Ferrari dino je dost sirokej pojem, stejne jako Testarossa...
To neni NEJKRASNEJSI AUTO. TO NENI AUTO!!! To je sen na 4 kolech. Spraska to lecjakyho sportaka a na to jak je to velky. Ale co se tyce designu, kdyz se chladne zhodnoti, je dost konzervativni. Jsem zvedavy na novou A4 Avant. Ale jestli mam brat bez ohledu na cenu - znacny minus - AUTO, KTERY BYCH NEPUSTIL Z RUKY ANI ZA NIC = AUDI RS4. Opakuju neni ale nejkrasnejsi. K ty Audi 80. Audina je audina a jako takova ma povest dobryho auta. Ve svy dobe nikdy nepokulhavaly.
No, jestli mi ted vyjde nova praca, tak bych si cca za rok mohl dovolit sice ne RS4, ale novou A4 quattro, coz na normalni jezdeni staci.
Asi Lamborghini Miura
nehezčí je asi fakt Lambo Miura
...krasnejsi auto je myslim Koenigsegg
no prece.... jen a jen BMW 6` (635CSi) do roku `89 !!! ... a nebo taky BMW 8` (850CSi) do roku `98 (tusim) ... dve krasky. no.. bmw vubec je krasa sama
Me se momentalne nejvic libi Audi TT.

Kdyz ho vidim na ulici tak slintam.

Do toho musej baby skakat samy 😊
Jestli můžu říct svůj názor, no co se týče holek,

tak je pravda, že audi TT je dobrá balička, osobně

však mám rád MB "V", s těch menších GOLF IV, A3 nebo bavorská kvalita 328 sedan.
SUPER KARA.
Absolut car!!!!
jako co, ta predrazena otunena 1.8T
mfilip> RSi je předražená pro Tebe, my co výkon využíváme to vidíme jinak.
chapes to blbe. Myslim, ze by ses s podobnymi upravami treba u Autokomplexe dostal u normalni 1.8 T Ellegance mene nez na + 115 000 Kc, samozrejne nic proti sportovnim upravam primo od vyrobce.
Ne. Vždycky bude lepší výkon dodávaný od výrobce, než uměle zvyšovaný čipem. Jsou tam jiné sedáky, volant, pedály a spousta jiných věcí, takže by se cena úpravy určitě zvýšila. Myslím, že RSi se bude prodávat dobře. Jen se divím, že tam není Climatronic v základu.
Nejhezčí auta podle mě jsou Renault Megane Coupe a starej Bavorák 3xx, a z českých je to nádherný kabriolet Škoda Felicia a samozřejmě Škoda 110R
Oh, to mně teší. 😄
Ford Mustang Boss '69 (jakejkoliv Mustang do 1971 )Ford Capri Mk III, Chevy Corvette Sting ray (63-67), Chevy Corvette Stingray (67-84)

Mini Morris, Aston Martin (jakejkoli, ale nejlepsi je Bondovska DB 5 😃 Jaguar E, Ferrari (i novy ale nejvic 246 ) Mercedes 300 SL Gullwing (cestna vyjimka - jedinej hezkej mercedes )

z novejch: Jaguar XJ12,XK8,X ,Dodge Viper,Rover 75
No, to opravdu není špatný vkus. Jen Aston Vanquish se mi líbí víc než DB5. Ale to je tím, že mám rád high-tech. A ten Rover bych tam asi nedal. Není rozhodně špatný, ale M3 je better.


Nicméně Stingray Vette nebo Mustang 71, to je klasika na n-tou. Mimochodem, Gullwing je krásný, ale co SLR?
Bondova DB 5 je taky docela High Tech, mnoho jejich myslenek zcela predbehlo dobu a jeste ted bohzel nejsou soucasti bezne vybavy seriovych vozu (kulomety, kourove clony ...) Srovnavat Rover 75 s M3 - mozna jsetli myslis MG X10, ale ta je na me moc sportovni, coz se k ni nehodi, 75 je auto pro usedleho gentlemana. SLR jsem videl poprve pred 5 minutama a abych pravdu rek, vypada divne
Nemozem si pomoct, ale pre mna je najkrajsie Mitsubishi Evo 6. To auto je tak skarede, ze je az krasne.
Pro mě je nejhezčí Tatra 87
Tak teda krásných aut je celá řada a dělá mi problé vybrat nejlepší... ale u mě bez pochyby zvítězily 60-tá léta... Corvette, Mustang, Lancia, Aston Martin, Jaguar; Ale hlavně Ferrari ;
Tak teda krásných aut je celá řada a dělá mi problé vybrat nejlepší... ale u mě bez pochyby zvítězily 60-tá léta... Corvette, Mustang, Lancia, Aston Martin, Jaguar; Ale hlavně Ferrari 😉 taková 250 GT Lusoo to je skvost. Ale jak řikám... tohle je těžké hodnotit.
Hispano-Suiza new concept...

muzete ho videt na [odkaz]
V soucasnosti dle meho vkusu v designu silne vede Mercedes se vsemi svymi tridami (jakoz i vzdy v minulosti), nasleduje BMW a Chrysler a docela stiha i AUDI. O italech (vyjma Ferrari) a francouzich skoda mluvit a Asie - nepovedene napodobeniny evropskych aut. Ford,Opel a VW jsou na zlate stredni ceste, samozrejme pred I a F. Nemusite souhlasit, muj nazor😄
Mě se E-klasse nelíbí. Už by to chtělo něco novějšího. S C a S máš ale pravdu. Jsou supr. Skoro jako toyota nebo nissan, ne? 😄
Take se mi E-klasse zpocatku nelibila, ale po case jsem ji prisel na chut. Radeji mam, ale starsi klasiku - bez plastu , ale s chromem. Dobre ze se vyrobci novych luxusnejsich vozu k chromu vraci.
Bezkonkurenční Dodge Super8 Hemi s negativním sklonem A-sloupků, Ford Thunderbird, Chrysler Crossfire, Buick Bengal nebo úchvatný Ford Forty-Nine. Doporučuji Automobil 3/01, kde všechny tyto krasavce najdete. Co dokáže současná americká designérská škola s evropskými legendami, jsme viděli na VW Beetle a nyní nejnověji na Volkswagen Microbus. Audi TT nevzniklo nikde jinde, než v USA. Ve stejném časopise můžeme též vidět protiklady, které patří naopak do opačné rubriky. Budu jmenovat ty nejobludnější a nejšerednější, jež v segmentu dodávek vyrostly v krátkém čase, jako houby po dešti😲pel Vivaro, reálné prototypy Renault Modus a Operandi a také dodávka roku Ford Transit.
Nepřipadá Ti jako nejkrásnější auto třeba BMW X5,nebo MERCEDES ML 55 AMG?A co Land rover FREELANDER.Jestli ne ,tak nemáš vkus!
Michalka> Design X5 a ML55AMG jde, ale Freelander je dost fuj. Zajdi k psychologovi a on Ti nahraje na vkus nový SW. Vnucovat někomu, že kdo ho nemá, jako Ty (myslím vkus), tak že ho nemá( myslím pořád ten vkus), to je ubohé.
Michalka: Mluvím o současnosti. Pokud považuješ tebou jmenovaná vozidla za současnost, potom ti ujel vlak. Mimo jiné jmenovaný mercedes vznikl také v americké stylistické dílně.
Ty novy ameriky jsou naprosta bomba! Je videt ze kdyz se spoji nemecka a americka skola designu, tak to stoji za to.

Michalka: To BMW a MB jsou skvely a Landrover nesporne velmi zajimavy.
Tetno vikend som zazil jednu drobnu prihodu. Manzelka sa postupne zacala zaujimat o auta a mnoho ich uz pozna na pohlad. A vie posudit, co sa jej paci a co nie. Ale auta z produkcie VW/Audi nemoze rozoznat - su proste takmer rovnake (aj so Skodou "Passat") a bez zivota - to je jej nazor. Ale k tej prihode: Hladal som miesto v podzemnej garazi a v jednej ulicke som sa ocitol pri Crysler PT Cruiserovi, znicoho nic sa nam vynoril jeho profil pred cumakom. A manzelka mimovolne povedala "FUJ!". A celkom s nou v tomto suhlasim. Aj s jej nazorom na noveho chrobaka - stary bol super, novy je nechutny. Je to ale moj nazor (podporeny manzelkinym 😃
Ale ono to patří vlastně do obou. Doufám, že je patrné, která auta považuju za nejkrásnější a která za ta druhá 😄
Dle mého názoru jsou to všechna Ferrari,...posledni Alfa Romeo,... a některá francouzská auta, hlavně Peugeot... němci mi příjdou příliš konzervativní (žádný revoluční počin se nekonal) a jaksi neosobití,... poznat VW od AUDI je někdý problem,...Škodovku nevyjimaje(mám to zařazeny mezi německý auta, taky co by to jiného mělo být 😊,...tak sorry jestli se to někoho dotklo...) a hlavně jsou to auta bez charakteru, jediná vyjimka jsou některé nové modely Mercedes a staré i nové Porsche,...to jsou hodně povedený auta,... americký design nesleduju, nikdy mne to příliš neoslovilo a tak nemám přehled, i když Viper je myslím dost dobrý, možná Corvette. Japonci pravda vždy kopírovali, i když Honda S2000 je nádhera,..a takových aut bych tu mohl napsat ještě spoustu. Ale to nemění nic na tom že nejkrásnější auta dělá Ferrari... ...což je samozřejmě můj subjektivní osobní názor, ale jiný ani nikdo mít nemůže...
Ferrari je italska vyjimka, ale bohuzel jich u nas moc nejezdi. Ale ne vsechny nemecke vozy jsou "neosobni". Prave treba mercedes a BMW mi pripadaji velmi uzivatelsky prijemne, predevsim propracovanosti detailu a ovladacich prvku v interieru - kuprikladu u MB genialne resena paka, kterou se ovlada vse od blinkru po sterace. Zadny zbytecnosti navic. Vse jednoduche a logicke, ve vsem rad, zadny chaos. Mel jsem 2 roky Peugeota a nebyl jsem schopen si zapamatovat jak se ovlada topeni a ventilace(anebo to fungovalo pokazde jinak 😄 ).Jako auta bez duse mi prave pripadaji prave francouzi a italove s japoncema. Jejich fadni styl me osobne vubec nicim neoslovuje. Ale ja hodnotim auto predevsim podle interieru a venek je u mne az na druhem miste.
no jasně, je možné že třeba v interieru to mají propracované,...ale já myslel že se tu posuzuje spíše exterier,.. jinak co se týče interieru, tak třeba v Alfě 156 mi velmi vyhovuje,.. je tam všechno co řidič potřebuje,...a v dosahu,..vše logické. a navíc je tam pro řidiče velmi dobrý posez... zatím jsem se tak dobře v žádném jiném autě necítil a že jsem jich už dost řídil. máš pocit totálního splynutí s vozem a proto se mi i dobře ovládá. Je mi jasné, že každý bude obhajovat to auto které mu je sympatické,..nebo které i sám vlastní.

Asi jde hodně i o zvyk,... Peugeot jsem nikdy nevlastnil,...tak nemůžu posoudit.
Chlape jeden, co nespíš v takovou nelidskou hodinu ? 😄
S těmi alfinami by se dalo souhlasit, ferari - to je jasné(ale ta cena????). Teď k těm německým vozům: francouzi jsou velmi přelétaví co se týče stylu aut. Můj názor je, že německá auta jako jsou audi,BMW a jiné jsou mnohem atraktivnější. Mi se například na autech líbí síla a robustnost. Když se za vámi vynoří taková nadupaná Sosmička málem, že nestrhnete auto do příkopy. To se vám podle mého třeba nikdy nemůže stát pokud má auto za vámi na kapotě napsané FIAT.
kdyz FIAT nedela do te tridy auto, tak asi ne, ty troubo. Na to ma trojzubec, Alfa Romeo, Lancii,... Nechava te v klidu Lancia Thesis ?
Italove meli vzdycky nejlepsi design a vsichni se od nich ucili... "Moje" nejhezci: Alfa 156, Lancia Lybra, Ford Mondeo 2001, BMW posledni 3, Peugeot 607 a 406 Coupe (mimochodem si nekdy vsimnete co ma na zadnim sloupku za napis - Pininfarina)...
Audinak:mluvis ni temer z duse clovece. Nemoh jsem najit to spravne vyjadreni, ale sila a robusnost je to prave. Jakmile jedu filckou a v zrcatku vidim rychle se zvetsujici siluetu nektereho vetsiho Audi, MB nebo BMW, tak ihned uctive uhybam na kraj silnice a kdybych mel klobouk tak i smeknu. Je radost takoveto vozy videt na silnici. Kdyz ovsem vyrazim se silnejsim vozem, mam razem pocit, ze kazdy nouma se mnou chce zavodit, nebo alespon zabranit predjeti. Pritom na tech bezmala 300k u nas temer nic nema. Italy nemiluji, ale Maserati a Ferrari to muzu. Jen je velka skoda, ze kvuli cene jsou ve zdejsich koncinach tak vzacne.
Avatar - pallas
pallas
"kuprikladu u MB genialne resena paka, kterou se ovlada vse od blinkru po sterace. Zadny zbytecnosti navic. Vse jednoduche a logicke, ve vsem rad, zadny chaos." Ale zabudol si napisat ze svetla sa zapinaju kruhovym vypinacom na pristrojovke. To Peugeot/Citroen ma vsetko v 2 packach. Lava svetla, smerovky - prava stierace, vyhrivanie okna, palubny pocitac. "Mel jsem 2 roky Peugeota a nebyl jsem schopen si zapamatovat jak se ovlada topeni a ventilace" Jednoducho: 3 kruhove ovladace: 1 na rychlost ventilatora, druhy na smer prudenia vzduchu, treti na teplotu. "Jako auta bez duse mi prave pripadaji prave francouzi a italove s japoncema. Jejich fadni styl me osobne vubec nicim neoslovuje. Ale ja hodnotim auto predevsim podle interieru a venek je u mne az na druhem miste." A co Golf a spol?
Samozrejme ze se svetla zapinaji na pal. desce. to je totiz logicke. Na pace prepinas jenom tlum. a dalkove. Hlavne MB ma na palubovce tolik mista, ze si tam ten prepinac muze dovolit. A pokud si vzpominam tak pazout mel vypinac svetel taky na palubovce. Jedno tlacitko na parkovacky a druhe na tlumene, a jeste si vzpominam na takovou debilitu, ze tam s vypnutim klicku zhasla i svetla. nevim jestli to byla porucha nebo normal. Zaplat panubohu uz s tim nemusim jezdit. A Golf?- jak jiz nazev VW napovida je to lidovy vuz a jako takovy odpovida pozedavkum na nej kladenym.
wolff
A co když má na kufru trojzubec audiňáku! To by si ogare to auto do tý příkopy zaprkoval určitě. S 8 mě nechává úplně chladným protože je to vzhledově stejnej pekáč jako A 8, A 6, A 4, Octavia, Bora, Passat...jen o trochu větší!
No dobře-je to tvůj názor. Vím, že dnešní skoro až trend je říkat, že ty německé auta jsou skoro stejná(někteří říkají, že úplně). Jestli mi ale někdo napíše, že vidí ňákou podobu mezi oktávkou a S8 tak je buď blázen, nebo má cit na vozy jako moje babička. Ta mi onehda ukázala v časopise naše nové auto-bylo to myslím FIAT Marea Weekend.

(pořídili jsme A4 AVANT-starší) Pro takovéto lidi je podobnost aut opravdu obrovská. Ale my, co chodíme na auto.cz se o auta myslím trochu zajímáme a dokážem je od sebe rozeznat. Samozřejmě, že podobnosti tu jsou-např. zadek Passatu a Oktávky je dost podobný-možná na dálku ale zblízka není problém to rozeznat.

To, že jsou italové nejlepší na desing je celosvětově známé. Ale je taky známé, že ti nejlepší znich pracují pro německé automobilky.
Nic proti němcům, ale best je pro ně poněkud přehnaný výraz. V Auto moto und sport, ještě v němčině jsem kdysi luštil srovnávací test několika aut. Na závěr bylo vždy hodnocení + a -. Jelikož nebylo co vytknout konkurentům německých značek, bylo zde uvedeno jako mínus nelogické uspořádání ovládacích prvků.A těď si vy všichni germaniaci šáhněte do svědomí, jak to s tou logikou je. Němci jsou známí svojí poněkud nepružnou fantazií, takže si to zjednodušují a žvaní, že co je německé "muss gut sein". Já bych jen chtěl připomenout, že pokud někomu připadá ovládání el. oken na středním panelu logický, tak musí mít s logickým myšlením nějakej problém. Vzpomeňte si na doby, kdy všichni již startovali a zhasínali diesely klíčkem a u Mercedesu se tahalo za "žhavostartovací" čudl na palubce. Místo kontrolky žhavení jste koukali okýnkem na žhnoucí vlákno předřadnýho odporu, jako u náklaďáků o 30 let starších. Kdo měl první piáno se startem na klíček a kontrolkou, připadal si přinejmenším jak "Gott". Poznal jsem mnoho Mercedesmaniaků, kteří se dožadovali montáže předních a zadních mlhovek. Když jsem jim vysvětloval, že bude asi lepší, když si je zapnou, tak na mě čuměli jako paka, jelikož logika značení kruhovýho ovládače všech světel, včetně mlhových, byla opravdu "Logic Made in W.Germany". Možná že by to chtělo pokusit se oprostit od tý upjatosti a i u tý největší *** ocenit to, co si uzanání zaslouží.
to wilhelm: Ked visim v spatnom zrkadle rychlo sa priblizujuci velky Mercedes alebo BMW, tak sa na neho v klude vyseriem. Ked ma o tolko lepsie auto, nech si ma obehne, nepojdem koli nemu kolesom po trave. Takze nechcem zavodit, len proste idem tolko, kolko pokladam za vhodne a malokto si moze dovolit viacej (ale ja jazdim plynule, teda nejdem 150 pred zatackou, 80 v nej, ale 120 stale). Potom taki * tvrdia, ze zavodim. Nevedia jazdit a maju tazke kravy, v zarkutach su proste v * 😄
to audinak: Chces povedat, ze ked uvidis v zrkadle Audi, rozoznas, ci je to 4,6 alebo 8? Az ked je tak blizko, ze mozes porovnat jeho velkost alebo ked ta obehne a precitas si to na jeho zadku. Toto podla teba nie je uniformita a jednotvarnost?
ad ovladace v Peugeote: Len * sa to nemoze naucit. Lava smerovky a svetla a prava stierace. Kurenie s tromi otocnymi ovladacmi je uplne jednoduche. To sa o climatronicu neda povedat. Clovek aby zastavil a nastavil si klimu, inak ma super sancu najst sa v priekope.
luf> Proč mají být těžké auta v zatáčkách v *? To je strašná blbost. Těžké auto je v zatáčkách stabilnější. Já měl Senatora 3.0 1560kg pohotov. hmotnost a byla to paráda. Když to porovnám s kámošovým Cliem (na 195/50R15), tak je to sakra rozdíl a s Tím starým Oplíkem bych jel 120 tam, kde Cliem 90 se smrtí v očích.
V tazkom aute mas vacsi "pocit" stability. Z fyziky a hybnosti vyplyva, ze tazsie auto ma vacsiu zotrvacnost a teda sa mu tazsie meni smer. Skus si niekedy pre porovnanie prejst tu istu trasu s plnym a prazdnym autom a uvidis ten rozdiel. O to ale v tejto debate nejde.
... to jste nacli tema. Jeden trojzubec staval svyho casu ve Slanem, jeden jezdil po Kladne. Byly to hranate modely z osmdesatych let (Biturbo a spol, mam v tech tehdejsich znacenich trochu zmatek, protoze to byly krome Biturba ciselne kody). Ale stejne je to parada, protoze kolik jich u nas jezdi? S tim kladenakem jsem se bavil jednou u pumpy, pohodovej kluk, evidentne se vyznal, zadnej frajirek, ze to ma na normalni jezdeni, ale zatim nema penizky na renovaci. Ac tomu jeho "masu" mohlo byt tak patnact, bylo dost olitany. Ale uz jsem ho dlouho nevidel, mozna to nekde rozmlatil. A PRESTANOU VYRABET QUATTROPORTE, BUUUUUUUUUUUU 😒(((
Maseratti, to je paráda. Italská paráda. (mfilip> překonávám se, ne?) 3200GT i Quattroporte jsou skvosty. Za mým favoritem Vanquishem zaujímá 3200GT 3 místo za M3.


Lancia Thesis je ale odpornost. Viděl jsem to několikrát, v TV i v časopise a nemůžu si pomoc. Ta patří o rubriku vedle, hned za Multiplu.
wolff
Počkej u Mercedesu je to známka tradice!!!!!!!!Chicht.....
wolff
Audiňáku jde o styl! Všechno to vypadá jak vajíčko nakopaný do zadku! A jkej je rozdíl mezi A4 a A6? A jakej je rozdíl mezi Octavií a Borou (fajn Bora je sedan a Octavie Hatch, ale někdy si to pletu i já).
:Wolf

Jak bych to jenom řekl??? Možná je nás jenom málo, možná jsem jediný, který si myslí, že značka by měla mít svůj styl. Kupříkladu Ford. To je značka, která si drží svůj styl tak na 50%. Ford je na našem trhu velmi oblíbený. Hlavně Mondeo a Eskort. To dost dobře nechápu-ty auta mi totiž moc neříkaj. Jsou sice zaoblená(jak zevnitř tak zvenku), ale nic nám neřeknou. Všechny Mondea mi připadají jak zaoblené "krávy" na kolečkách. První generace-hrůza, hlavně ta zadní partie byla tak hranatá. Jinak to bylo celkem zaoblené. Ale postavte vedle toho Audi 80(myslím ročník 92 a víc)-je to nesrovnatelné. Mohutný, zaoblený a nadmíru vkusný zadek 80ky okamžitě zesměšní Mondeo a ukáže rozdíl třídy. Přitom tam pochopitelně žádný rozdíl třídy není(alespoň rozněrově). Pokud se podíváme zepředu, tak se nám udělá z Mondea až skoro špatně-jak málo je nápadité a jak je nevýrazné proti Audině.

To novější Mondeo se jim už trochu povedlo. Ale to nejnovější už je ukázka toho, že Ford pochopil,že Evropě vládnou němci a jako mnoho jiných značek je začal napodobovat. Sice nepatrně(zadek alá MB, hranatější tvary-hlavně palubovka), ale postupem času to bude určitě výraznější- až si budou auta tak podobná, že se nebudeme mít o čem bavit!!!!!!!
wolff
To, že jsou italové nejlepší na desing je celosvětově známé. Ale je taky známé, že ti nejlepší znich pracují pro německé automobilky. Za tuhle větu by si měl dostat Nobelovu cenu!!!!!!!!!!!!
to prof: Ti co meli problemy s mlhovkama museli byt asi dusevna zaostali, protoze, kdyz vidim, ze vepredu to auto tu mlhovku ma, tak zakonite musi mit i spinac. Taky jsem zprvu nevedel kde je, ale po asi 3 minutach zkouseni vseho mozneho jsem na to prisel. Je to skvely system, zadne prebytecne spinace, s vypnutim svetel, se automaticky vypinaji i mlhovky. Jedina chyba je, ze nejde zapnout samostatne jen zadni. To startovani dieselu radeji nebudu komentovat, stejne mam benzinaky. Nevim proc to tak delali, ale jiste to melo nejaky duvod. Nemci totiz vzdy moc dobre vedi co delaji a proc to delaji. Ovladani oken na stredove konzoli maji jen auta ktera si to mohou dovolit diky prostornemu interieru a nizkemu posazu. Je to navysost logicke, protoze levou rukou ridis a pravou oteviras okna, sibr, ladis radio, ovladas telefon a radis. Navic spinac na okna ve dverich je stejne blby jako klika. To tam potom tu elektriku vubec nepotrebuju. Napriklad u Espacu nez jsem ho nasel, tak jsem prestal mit naladu to okno otevrit. Vubec nejsem nejak upjaty, jen dokazu ocenit tu propracovanost a smysl pro poradek, ktery bychom take potrebovali.

to luf:Ja jsem *, protoze pred zatackami brzdim. Tedy pred temi do kterych nevidim i kdyz bych je mohl projet klidne 120. Ale nevim co tam bude, takze va to zase slapnu az ve chvili, kdy mam prehled. Ono potkat se s pomalu jedoucim traktorem plynulou rychlosti neni nic moc. Doufam, ze nepatris mezi ty plynule jezdici "jezdce" co jedou plynule 80 mimo obec i v obci😃)
Proste nepatrim k rovinkovym zavodnikom. Nevidim dovod zrychlovat na rovinke na 150, ked viem, ze v dalsej zakrute aj tak musim pribrzid na 120 - to som tym chcel povedat. A neznasam tych, co si myslia, ze ked maju silne auto, cesta patri im a obiehaju ta, aj ked ide nieco oproti a potom ides 30 km za nim, lebo priemernu rychlost ma rovnaku.
Aby som dodal - neznasam ich, lebo som sa nedavno koli takemu skoro zabil. Musel si so svojim Mercedesom dokazat, ze predbehne "chudaka na Oktavii" a urobil to presne v takej zakrute, do akej ty aj ja pribrzdujeme. Proste nevidel nic a obiehal - ibaze oproti som bol ja! Uhol som sa ako sa len dalo, trava lietala az na strechu, ten na tej oktavii takisto a on si len spokojne prefrcal stredom. Mal som sto chuti obratit auto, dohnat ho a rozkopat mu gule! A to nebol jediny moj zazitok tohto druhu ;-(
No to mas svatou pravdu. Takovejch dementu je na silnici plno. Nevykladej si to spatne, ja nikdy nikomu nemam zapotrebi neco dokazovat - k tomu mam daleko. Jen me to obcas chytne, a kdyz to jde, tak rad jedu svizne. Jede mi to sice skoro 250, ale tak jedu tak jednou za uhersky rok a to jeste v pripade, ze je dalnice prazdna. Ovsem v uzavrene obci dodrzuji striktne 50 max 60. - to vis ze hlavne proto, aby si lide vsimli toho nedherneho auta 😃)) . V tu chvili me vytaceji ti 80kari, kteri me treba na prechodu pro chodce predjizdeji, abych je hned za vesnici musel predjet. Ted k tomu co sem patri : dnes jsem videl v Brne krasnou 911 PORSCHE verianta Targa ve stribrne metalitze. To byla parada.
to Wilhelm: Ok, takže víme o co jde.to luf: Já mám zas zkušenost se šílenejma Oktáviistama. Někdy nechápu, jak to, že takovej magor dojel tak daleko (tentokrát až do Chlumce). No představ si oktávku kombi, samozřejmě samej spojler, jak puberťák na Š 105, ostravský číslo. Jak to šlo, tak doraz. Čára, horizont, zatáčka, plnej protisměr, všechno jedno. Když to někdo umí, tak to poznáš hned, ale tohle bylo nějaký ucho, který si od táty půjčilo auťák a řeklo si, že ho kapánek provětrá. Prostě king of the road. Mě to bylo jedno, mám kolem sebe železa dost, ale lidi, který tenhle * předjížděl v okamžiku, kdy byl v protisměru kamion na 50 metrů, z toho byli malinko vycukaný. Jestli je takovejch plno v tý rubrice "Kdykoliv, kdekoliv hlavně přes 200 Km/h", tak tam musí bejt dost velká obměna přispívatelů z důvodů úmrtí. Už jsem se těšil, že bude maso v reálu, jen jsem se modlil, aby jela v protisměru nějaká pořádně obouchaná Liazka, která moc nebrzdí a kterou řídí zatraceně ostrej hoch, pro kterýho se uhnout je nejtěžší potupa a taky to poslední, co je ochoten na silnici pro kohokoliv udělat. Je to sice mimo téma, ale až k takovýmu paku omotanýmu o švestku, nebo picnutýmu pod náklaďák dojedu a bude ještě živej, udělám všechno pro to, aby živej už nebyl a nemohl už nikdy na silnici otravovat. Vono příště by v tom protisměru mohla drandit maminka v Corse s dvěma malejma dětma, který za nic nemůžou, takže je třeba dělat všechno pro to, aby pravděpodobnost výskytu ***ů na silnici byla co nejmenší.
to prof: Suhlas, takych dementov neznasam. U nas v meste mal chalan Mitsubishi 3000GT a druhy Dodge Stealth. Tak si spravili preteky pocas piatku poobedia. A ten Dodge to narval do Mazdy, v ktorej zarvala cela rodina, on bol par mesiacov v nemocnici. Hovorilo sa, ze nebude uz nikdy chodit. Toto prejem kazdemu takemuto demnetakovi, ale aby to treskol do skaly alebo stromu, nie zabil nevinnych ludi 😒 Nech ma potom o com rozmyslat zvysok zivota. Ten co mal to Mitsubishi potom zabil na prechode 12 rocne dievca, namerali mu 140! pri skole. Nanestastie mal dost prachov a tak je z toho vonku a zase jazdi. Keby spravil nieco niekomu z rodiny, tak ho zabijem vlastnorucne.
Ad najkrajsie auto: dnes so ho videl, vola sa Peugeot 406 Coupe 😃)
to luf: Ten zážitek, kdy jsi se musel vyhýbat mercedesu a "tráva lítala až na střechu" by mě zajímal. Asi není jednoduché udržet auto pod kontrolou, když musíš sjet ve větší rychlosti jednou stranou auta mimo silnici. Připiš prosím Tě pár podrobností - byla suchá silnice? brzdil jsi nebo jsi to stabilizoval plynem? v jaké to bylo rychlosti? atd. Dík.
Nic zvlastneho, na brzdu som skocil este na suchej ceste, potom som videl, ze on ide obiehat dalej, tak som povolil brzdu, uhol sa do travy a tam som uz moc nebrzdil, max tolko, aby som auto nedostal do smyku. Ale rychlost bola v tej trave tak 60km/h, to sa dalo uz zvladnut a uz bolo iste, ze sa vyhneme. Ked bol za mnou, proste som bez pridavania a brzdenia vysiel na suchu cestu a pokracoval v jazde a rozdychaval to. Ked to takto napisem, ani to nevyzera az taka strasna situacia, ale v skutocnosti som mal vtedy tep urcite aspon 200.
to luf: ještě jedna otázečka - máš ABS?
Toto sa stalo este ked som jazdil na starom aute - Renault21, jeden z prvych kusov. Bezpecnostna vybava zahrnala samonavijacie pasy a velke auto 😄
Bod do ankety: Dodge RAM 2500 ClubCab 5,9l TD Cummins. Nemůžu si pomoct, ale takhle vypadá auto, kterému bych dal bodík 😄 Doufám že po fůzi Chrysleru s Mercedesem někoho napadne to k nám dovážet....PTD
Uz jsem se na RAM u mercedesu ptal, ale vidi to na hudbu budoucnosti.Je to skoda!!
PTD, Wilhelm: Zrovna teď sem jede kontejnerem jeden 1998 RAM 3500 s Cuminsem, boudou na 6 lidí, dvojitou montáží, mírným lift-kitem a pohonem 4x4.
To Prof.Nemas nahodou prosim Te kontakt na spolecnost,ktera preveze pres ocean toho krasavce Dodge.Pripadne z jakeho mesta(pristavu) a kdyz uz budu hodne drzej tak za kolik?

Brzy to budu potrebovat a nejlepsi je neco vyzkouseneho.Diky moc za odpoved.

Omlouvam se vsem,ze zajizdim mimo tema.
to MilanT:REMI US Cars, Gen. Hlaďo 10, Nový Jičín, tel/fax: 0656 706 700. kont.osoba pan Remeš
kdybych mohl, tak bych jednoznacen hlasoval pro vuz monopostu ferari. Jelikoz se zde jedna o vuz pro nas "obycejne" lidi, tak ja hlasuji pro SAAB 9-5B AERO. Po vlastnim vyzkouseni a otestovani si myslim, ze se jedna o naprosto spickovy vuz. Je to proste LETADLO.
No jo, jenže takový výkon na přední nápravu je blbost. Možná na suchu, ale na mokru to pořád hrabe a akcelerace se strácí v mlze.
wolff
Poznámka k německým mlhovkám!!!Někdo tady říkal, že když jsou jasně ve předu vidět...No a co takhle když jsou pod jedním krycím sklem(geniální tah to tam taky nemusí být vůbec) tak jako je tomu v Ocatvii? Co pak. U Golfa a všech VW tomu je podobně. A pokud jde o nápaditý design audin a třeba 80 - dyť ty auta sou kulatý všechny stejně už 12 let! Jediny co němcům uznám je robustnost, kterou bych spíše pojmenoval neohrabaností... Jinak, když někomu připadá logické umístění na středové konzoly...tak fakt veškerá argumentace nemá význam. Až se někdy budete v těch svých německých plecháčích budete hrabat tak poznáte co je to logika...
wolff: no ja myslim, ze tam asi jsou videt zarovky a draty, ne? 😄

Nejkrasnejsi auto je jednoznacne Mercedes CL55 AMG F1 Edition.
Ty mlhovky jsem mel na mysli u piana, o tom jsme prece mluvili, jak nemohli nejaci retardove najit jak se zapinaji. Ty okna- at si rika kdo chce co chce podle me je to logicke a hlavne se zde MB drzi i tradice z dob, kdy tam ty spinace byly mezi ostatnimi ovladacimi prvky a v ostatnich evropskych automobilkach, jeste pomalu pouzivali na startovani aut kliku.

Hrabal jsem se uz v mnoha autech a jen Mercedesu jsem jiz nekolik totalne do sroubku rozebral i slozil a mohu s klidem prohlasit, ze neni lepe konstrukcne vyresene auto. Nehlede na to, ze elektrika je takrka neznicitelna a bezporuchova, jsou vsechny kabelove rozvody tak dobre resene a vedene, ze neni problem cokoliv lehce vymenit ci opravit, nebo diagnostikovat zavadu. Kazdy dratek ma jinou barvu a vzdy vis kam co vede. Horor a nocni mura byla elektrika u peugeota nabo renaultu. V tech chomacich domotanych dratu se nevyznalo ani prase a najit zavadu v elektrice byla narozdil od MB prace na nekolik dnu. A co se tyka mechaniky to same. Jen vymena brzd. desek u tech francouzu byla strasna. Vsechno zrezly a zatuhly, se sroubama jsme pohnuli jedine diky autogenu. I u 30 let stareho Mercedesu slo vsechno povolit bez vynalozeni vetsiho usili. Nevim, ale u MB se mi jevi vsechno logicke, a hlavne pristupne pro cloveka, vse jde lehce vymenit i kdyz to tam neni vetsinou potreba narozdil od pazouta. Ten byl behem 2 let diky caste vymene takrka vseho uplne jinym autem a s puvodnim zustaly shodne snad jen vyrobni stitky. 😄 A ver mi, ze jak jsem se s tim natrapil, by hlavne mohly povidat me znicene ruce.
Bomba, Wilhelm, Wolf, čekám jen, kdy dorazí nějakej Helmut.😃))))))))))N0, kluci to je opravdu jen fór. Škoda, že už musím dneska jít. Ale vrátím se a ještě sem něco přidám k těm piánům.
To prof: tak budeme muset nejakehu Helmuta vytvorit 😃))))

To wolff: je videt ze nejezdis s mercedesem. Samozrejme, ze i kdyz jsou mlhovky dost vysoko mlhu dostatecne podsvecuji a vubec ji neprozaruji. jde o konstrukci a sklon parabol. A to prorezaveni- u tak stareho auta se kterym jezdila prasata se tomu nedivim. Kterej vexlak kdy dal auto do mycky nebo se v zime sehnul a oskrabal snih se soli z prahu. Mel jsem piano ktery nemelo ani zrnko koroze, ale to pochazelo od pomerne slusnejch lidí, ale taky jsem mel piano, ktery bylo po taxikarich a sotva drzelo pohromade.
to prof: Uz se tesim, ze to nekde zahlidnu!!!
wolff
No já měl zas kamoše s piánem a ten to prodal, protože na tom nemohl vyměnit tlumiče, protože by je tam pak neměl kam dát (tak to bylo urezlý). Jo a k těm mlhovkám. Ne každý je takový technický typ, že první co udělá je, že čumí do motoru, jestli tam nejsou náhodou nějaký drátky navíc. Nehledě na to, což jste jistě nepochopili, princip mlhovek je v tom, že svítí nízko nad silnicí a tím mlhu podsvěcují. Tudíž vedle klasických světel jsou ty mlhovky s prominutím na *!!!!! To je taky německý smysl pro pořádek, ale o tom raději někde jinde...
wolff
No s tím prosvěcováním...Mám 323 F, tám jsou světla dost vysoko a fakt je ten, že když je mlha, tak vidím prd. Tudíž pochybuji, že to k něčemu bude. A spousta lidí s Octávkama si na to stěžovala...Nevím jak je to u Mercedesu, mám zkušenost pouze s Éčkem a to ještě ne za mlhy. Nehledě na to, že to má mlhovky tuším klasicky umístěny. No seš první, kterj přiznává, že i Mercedes se může rozpadnout.....
No to vis nic netrva vecne. jak jsem jiz uved, vse je vec udrzby. Nedavno jsem videl novou E-klassu zdevastovanou tak, ze se mi chtelo brecet. Tak * jsem nemel ani 15 let stary piano, jak nekdo stihnul znicit max. 5 let stary auto. To se malo vidi tak usmoleny a rozbity interier, prodreny sedacky, zvenku vsechny casti karoserie odreny a poskrabany, mycku to snad nevidelo nikdy. Je videt, ze pro nekoho 2 miliony znamenaji totez jako pro jineho 2 stovky.
Takze k veci. Podle mne je nejkrasnejsi auto asi Audi RS4. V těsnem zavesu za nim je asi Audi A6-allroad. Libi se mi hlavne to testovaci v ostravskem Audi. S fotrikem jsme ho meli moznost otestovat. Je to absolutni zihadlo. Zivosti je to sice jenom na urovni nase Audi A4 1.8 turbo, ale je to větsi a ten tiptronik - to je parada. Nemuzete udelat chybu-z 5 automaticky na 1 atd. S tim chlapem z Audi, co jel s nama jsem pokecal a rekl mi, ze testoval - Volvo Crosscauntry, BMW X5 a jeste MB-M a konstatoval, ze s Audi drzel krok pouze BMW, jinak nemelo Audi konkurenci. Uznavam, te mozna byl trochu zaujaty. Mimochodem k te jizde s Audi-mate pocit, ze jste pán silnic.

Nedavno jsem jel z fotrikem Praha-Ostrava - za necele 3 hodiny. Jeli jsme po dalnici-z kopce a po rovine drzelo par silencu krok, prisel kopec - mi furt 180 a ostatni tak o 50 zpomalili. Stejne nas ale dva predjeli. Bylo to BMW osmickove rady(kola sirsi nez nase auto)-jel tak asi 250. Potom jsme pustili jeste MB-M ten byl fakt nadupany-měl tri vyfuky a kourove skla-nádhera.

At si nekdo nemysli, ze tak jezdime pravidelne na preplnených dalnicich. Bylo to v nedeli-byl maly provoz a policajti byli zrovna na oběde.
Bacha na ten pocit krale silnic! Obzvlast za deste.
Nejhezci je podle me BMW 3 krome novyho compactu.

RS4 taky neni spatny, i Modena je taky supr, ale to uz je trochu jiny kafe. Jinak ze SUV neni spatny MB-M nebo X5.
to vsetko je pekne, ale stale daaleko za VOLVOm S60!
Krome poslednich par prispevku nejak utikate od tematu... Ale k veci: Hezkej je Ford 24.7, taky Caterham Seven (koneckoncu i Kaipan 😃 - plne podrizeny funkci. Na druhou stranu na Peugeoty se taky kouka hezky.

PS: to Alex Vim ze mi urcite i v tak kratkym prispevku najdes nejakou chybu, ale nech si to pro sebe 😃)
Hele ctyrkolko Ty jeste zijes? Uz si zase ztratil mou adresu? 😃)))) Tebe nebudu kritizovat za nic ani za Tvuj nazor protoze znam Tvuj vkus, i kdyz se s nim moc neztotoznuju, ale to urcite vis 😃)
Jo, jasne, uz jsme o tom mluvili. A co teprve takovej Vizon, Imaj a Evoq 😄 JInak: vis o tom, ze zakazali tag font ??😃)
No jasne... Nejhezci Cadillac byl Eldorado Biarritz 1959, od ty doby tihle Amici nepostavili nic kloudnyho 😃))))))))))
Naopak, vypada to cim dal tim lepe 😃)
Podle me se pletes, nejhezci americky auta jsou ze 60. let (Corvette Stingray,Mustang ...)
To agent sest a pul: jiste, Corvette Stingray i prvni mustang byly krasny auta, stejne tak jako prvni camaro. Jenze ja mluvil o znacce Cadillac a ne o Chevym a Fordu 😃))) To prof: na tom neco je, bylo to obrovsky (dvoudverovej kabriolet a delka 5,6 metru? Fakt sileny 😃) a dneska aby mel clovek ropnej vrt a rafinerii kdyby to chtel zivit (myslim v teto zemi) 😃)
I když ten vrt nevlastním, vůbec bych tuhle kosmickou loď neodmítal. Vyplout si s ní takhle v neděli někam na oběd, nebo odpoledne do cukrárny... Jedno je u tohoto auta jistý: Nikdy už nikdo takový auto vyrábět nebude.
Pokud vim tak tenhle dinosaurus se u nas nevyskytuje. Jedno Eldorado 1959 tu je, ale je to ctyrdverovy hardtop sedan (Americane oznacovali slovem "hardtop" auta bez strednich sloupku). Videl jsem ho vloni na Zbraslavi.
Elda 59 jsou tu minimálně 3, z nichž jedno - žluté - je nezvěstné. Jedno je červené a jedno světle zelené.
A jsou to Biarritzy, tedy kabriolety? Ten ctyrdverak byl prave svetle zeleny.
Ani jedno Eldo v ČR není kabrio, jelikož taková věc začíná, pokud je ve slušným stavu, na 40 tis US $. Vůbec modely Eldorado jsou finančně dost náročné. Všechny tyto 3 jmenované 59ky jsou čtyřdveřáky. Jeden -červený- je možno vidět 365 dní v roce v autobazaru Precis v Týništi nad Orlicí (pozor, není tam na prodej!), druhý, světle zelený je Jardy Zvonaře z pražského US VETERAN klubu a ten třetí -údajně žlutý- sem byl dovezen spolu s tím červeným. Potom ho někdo měl nabourat, opravit a již o něm není nic známo. 21.4. je v Hradci Králové testační den ČKMAA -takový menší a nenáročný sraz US aut, kde budou asi určitě oba dva výše jmenované vozy. A nejen ty...
Ja byl loni v Lesanech na otevirani muzea, byl tam sraz americkejch aut a opravdu krasa. Vubec jsem nevedel ze by tu mel neco Plechovou Lizinu z pocatku vyroby. Mel, na cislech, samozrejme cernou (jiny se delaly jen zhruba do roku 1911 a pak az ve dvacatych letech) a klasickyho touringa (faeton). Rok vyroby 1915.... Fakt krasa!!!!! A ja vul nemel sebou fotak 😒
Eldo kabrio jsem taky neviděl, zato normální Eldo kupé - ty jsem viděl asi 4, možná 5, různý roky výroby od nejnovějšího až po auťák z roku 62.
Baryku, malinka poznamecka, Edlorada byly pouze 4dr sedany a 3dr convertible Biarritz (kombik se snad nedelal). Kupe melo oficialni oznaceni Coupe De Ville (bez "Eldorado"). V tech oznacenich je dost bordel....
ehm koukam sem napsal blbost, Biarritz byl samozrejme dvoudverak 😃)
Ale jo kupé se jmenuje Cadillac Eldorado, jukni se na www.cadillac.com Sice má tuším 5 plnohodnotných sedadel, ale jen 2 dvéře, takže je to kabrio.... De Ville coupe znám viděl jsem 2 bazaru, jedno z 86 a jedno z 81.

A kombi se skutečně nedělalo.
Co má bejt to 3 dr Convertible?? To má být hatchback??? To musí bejt mejlka, cadilac žadný Eldorado hatchback nikdy nedělal.....!
Eldorado je samozdrejme i kupe s oznacenim ELDORADO a ne DE VILLE.
Baryku dyt jsem psal ze jsem napsal kravinu, precti si muj dalsi prispevek. Sorry chlapi, mam fotky Elda 59 jako kupe a oznaceni je pouze Cadillac Coupe De Ville. Ale mozna se mylim 😄
Jo taky jsem napsal blbost ve směru že jeto kupé, má to 5 sedadel a je to kabrio - sasmozřejmě tam mělo být kupé.....
to Alex p.249: No vidíš, a v přiblblý reklamě na Nissan to auto nazvali "nenasytným dinosaurem" 😄
Nejkrasnejsi auto je prece Audi TT.
Myslím si, že mezi krásná auta patří jistě BMW 3,Audina A3- pro ženu asi nejlepší, RS4Avant, nová A4, MB C-sportcoupe a nakonec CLko.

Z těch dostupnějších asi GolfIV, Honda Prelude. Co se týče cabria tak SLK, Z3 a TT.
Pro me je ted nejhezci Nissan Almera 😃). Ale kdyz to vemu vazne, tak paradni jsou treba Lotusy - to je naprosto uzasny. Ale Ford Taurus je taky docela hezkej ....
A co takhle Alfa 156, nebo Sportwagon. Docela zdařilej design, hlavně při pohledu z boku.
Ze soucasnejch aut je to spolu se 147 to nekrasnejsi co se po silnicich pohybuje. Walter de Silva by mel dostat Nobelovu cenu. Skoda ze odesel k Seatu.
V Praze v Dejvicke ulici az u Kulataku stoji modry Firebird, placka z osmdesatych let (do roku 1993). Na sklech cedule PRODAM, cena 77 000 Kc a kontakt na mobil. Zvenku vypada velmi slusne, co se skryva uvnitr samozrejme nevim. Bohuzel na nej v tuto chvili nemam 😒(((((
Alex: tak tady je zase naprodej Firbird 1988 s pětilitrem, kterej je mnohem lepší, než ten modrej a je za 55 tis. Viděl jsem je oba. Byl bych po něm skočil, ale papíry jsem už koupil, takže ho nepotřebuju.
Není světle modrej? Kámoš jednoho takovýho měl ... a bydlí v Dejvicích ... 😄
Dost uz Cadilaccu!! 😃 Co povite na Osee?? Nebyt toho krytu kabiny v jednom kuse, tak je to zvenku krasny... Nechapu sice, proc ma ridic primo pred sebou ohromnej displej zobrazujici situaci za autem, ale treba predpokladaji, ze se s tim bude prevazne couvat 😃)
Cadillacu není nikdy dost, praví jedno heslo....hihi...
eeee. to R tam nepatri, pokousel jsem se o logo Citroenu... 😄
Trabant 601 Combi.
Ford Capri Mk III 3.0S (Profesionálové 😊))
Nejkrásnější auto na světě je černý Dodge Charger 440 z roku 1968. Když vjede se svým chraplavým osmiválcem 7.2 litru do ulice, děti vřískají, ženy se třesou a muži se bázlivě ohlížejí.
A co třeba Mustang Shelby GT500 z "Gone in 60 sec"? 😄
A co takle nové XLR ?


[odkaz]


A ze zádu (všimněte si krytky na zadní SPZ)


[odkaz]
No, uznavam, ze mit na vybranou mezi jakymkooliv muscle car a capri tak je to asi jasny. Jinak teda GT500 z 60 sekund nic moc ... zbytecne moc plastu a divny kola. Lepsi je originalni '67, nebo ten co jezdil v Bullitovi. I kdyz ten Charger co tam byl je taky docela cool ... a RoadRunner '71 taky ... a Hemi Cuda taky ... a jeste spousta dalsich a fakt nevim, co je nejhezci 😊)
to capriman: Mě se zdá 635CSi, kterou jsem koupil taky krásný auto, ale když se poblíž objeví Stevův černý '68 Charger ze stránky

moparts.com/…ure/burnout/burn… />


tak bych tiše seděl ani nedutal 😄
pro mě asi Porsche 959.

Jinak z těch současných podle kategorií bych to seřadil následovně😒br />
Compact: Peugeot 307


Intermediate: Citroen C5


Full-size sedan: Buick LeSabre


Luxury: Cadillac DeVille


Full-size SUV: Ford Excursion


Full-size pickup: Ford F-250 series


Sports car: Vette Z06


Convertible: Porsche Boxter

PS: To, že jsem nějaký auto dal do nějaké rubriky neznamená automaticky, že bych ho taky chtěl ;o)))
U toho Citroena C5 si mi víc páčí wagon. Sedan nemá takovej šmrnc.
A jestlipak jste si všimli,l že je tam i přítelovo Marovo Řezníčkovo Valiant???
Teda myslím na Moparu
to lenin: Jo, hned jak jsem ho tam našel, tak jsem tomu Markovi psal. Párkrát jsme si napsali, slíbil, že bude v Brně a nakonec nebyl :👋
LADA 2101 😊))
Snad 2110, ne?
Nejlepší je Zil nebo Moskvič Kalita....
Ne. 2101 = první žigul. A poslední dobrej😞(( Měl sem ho dva roky a nerad sem ho opouštěl. 2110 se teď dělá aktuálně. Ovšem design je podle mě hroznej. Ale jel sem v tom a hodně živej motor. Je to hodně měkký. V zatáčkách se to naklání jak sviňa.
nejkrásněšjší je podle mě Mercedes SSK z roku 1928 se skoro sedmilitrovým šestiválcem, který na Mille Miglia udělal cca. 250 km/h. Rychlost ale není to, o co tu jde. Po SSK přišly podobná mláďata, 500K a 540K s osmiválci a taky s kompresorem. U 500K ale hřmotné "K" neznamená kompresor, ale "Kurz", anóbrž krátký.Je to okouzlující stroj. Zkuste najít obrázek někde na internetu a uznáte sami - a cena dneska? Za muzeální stav asi 1,5mil.USD (Katalog jistého p. Gomoly uvádí "jen" 19 mil. CZK). Srandička. Taky jsem viděl MB 770K, ve kterém jezdil sám Von Ribbentrop, Hitlerův ministr zahraničí - ale cenu neuvedli (stejně by to asi nemělo cenu). Je tu vůbec někdo, komu se taková auta líbí-značky jako Hispano-Suiza, Duesenberg, Auburn, Delahaye.....? (Já ovšem miluju SKORO všechna auta,.... je to hotová úchylka)
to Schumpeter: No jistě, na fotku Auburn Speedsteru jsem jednou koukal deset minut bez přestávky! Taky miluju nádherný auta, já mít prachy, jenom bych to skládal, jedno vedle druhýho... a provážel bych mladý kluky a holky, co na to nemaj a líbí se jim to 😄 Co říkáš na starý Alfy Romeo?
Schumpeter> Jo, jo, taky nejvic miluju tricata leta. Zrovna jsem minulej tejden shanel poradnej reklamni plakat na Pierce-Arrow jako vyzdobu do kancelare.
to rbaron: myslíš ty označením SC, co závodily na 1000 Milglia a které pro mladého a neznámého závodníka, Enza Ferrariho znamenaly "úspěšný pohovor na téma práce konstruktéra v naší firmě"....? Myslím, že repliky toho se dělaly v Anglii, a jmenovalo se to Panther ... s 1,6 od Fordu, pak to ale koupil Ssangyong a odvezl výrobu do koreje....jo, skvělý auta. Nejfantastičtější jsou ty dlouhé čumáky s vypiplanými figurkami na chladiči - pro to bych vzrušením učůrával....
to Schumpeter: Jednoduše jeď po odkazech😒br />
[odkaz]

[odkaz]
Jó jó Mercedes SSK a jeho krásný chromovaný výfuky co čouhají od motoru...mňam
A ten zvuk...já slyšel 540K se zapnutým kompresorem, a chvěje to zemí....skoro jako když mě jednou na dálnici minula EB110...něco modrého se mihlo s hřmotem ďáblových jezdců a zas to zmizelo neznámo kam
1952 Alfa Romeo 1900 Disco Volante Spider? Slušnejch 306koní na tunu. To muselo být dělo..