Testy
picaso
0
Tak to je fakt pecka, škoda té antény u auta v lepší výbavě, nebo motorizaci za milion, by mohla být možnost volby antény, já bych si určitě za ploutev alá BMW rád připlatil 😄 .Jinak se mi moc líbí, asi pújdu do 1,8 TSI.
imoimo
0
Rovněž jsem na fotkách uvažoval,jel jsem do Kvasin na prohlídku a hned jsem změnil názor a manželka rozhodla jasně - nová barva rosso,černý vnitřek,eleganci, já vybral 1.8 TSI s 7st.GSG / protože naftu už nechci-spočítej si to dnes při těch cenách a pokud najedeš do 20 tkm ročně/ beru benzin je to klidné bez problémů a AUDI jde po roce k vodě celá A5.kde sedíš jak v sardince a žádný zázrak jak někteří vychvalují. SU II do l5 září a je vymalováno !!!
Stále ten design působí tak nějak nesourodě, asi by mu slušela spíše bílá barva, ani ta, to úplně nespraví, ale co, uvidí se jaký o to bude zájem.
Volant je ovšem tragédie, přístrojová deska=klasický konzervatismus..
Volant je ovšem tragédie, přístrojová deska=klasický konzervatismus..
zaplať bůh za klasický konzervativizmus (tak se to píše),lepší,než kosmopouťáky.Musíš to vidět naživo.
Aha, takže ses mě zas snažil poučovat.., ten tvůj termín jsem ale ještě nikde neviděl. (a zapomněl jsi, že ti tam chybí před tím bohem ještě "pán")
V klidu, možné je psaní obou tvarů.
Ovšem "pán" se nikam psát nemusí.
Ty více reaguješ na své ego než na Superb II.
Nicméně pokud to nemá znak Fiatu a je to z koncernu VW, nikdy to nepochválíš.
Ovšem "pán" se nikam psát nemusí.
Ty více reaguješ na své ego než na Superb II.
Nicméně pokud to nemá znak Fiatu a je to z koncernu VW, nikdy to nepochválíš.
No ať se na tenhle pekáč koukám jak chci, nelíbí se mi. Ani na obrázkách ani na živo. Boční silueta připomíná zmenšené BMW 7, ohavná zadní světla pak faceliftovanej Renault Safrane. A předek?? Není to náhodou nová generace Hyundai XG??? >😒] A interiér v lenější výbavě také nic moc. Volant obludný. Prostě ne. Předchozí Superb byl mnohem elegantnější auto. Nové generace škodovek jdou designově do háje.
v tom souhlas, že starý Superb je elegantnější
To auto samozřejmě není špatné - například řešení kufru je geniální. V lepších výbaváh je i přístrojovka velice elegantní. Rozhodně se nejedná o žádný šunt a nemyslím si, že by bylo předražené. Jen pro mne má jediný problém. Prostě se mi nelíbí. A děsím s toho, že Oktávka dostane v rámci liftu podobnou příď.... 8-s
však proti autu jako takovému nemám nic, ale starý sub vypadá podstatně "lehčeji"
Kápnuls na to. To auto působí děsně těžkopádně a dost nesourodě. Já ho denně vídám v tmavé barvě a pořád se mu nějak snažím přijít na chuť. A nejde to. Starý model byl sice dost podobný Passatu, ale působil mnohem dynamičtěji. Vedle nové generace je současný Passat atlet... Doufám, že kombík bude vypadat lépe.... :-!
kombík ze starého by byl super. velké prosklené plochy. hmm.. na novou generaci jsem zvědav.
Já myslím, že i u téhle nové generace nebude kombík špatný. Bude mít kufr jak stěhovák a z bočního profilu nebude tak hrozná ta rovná střecha. No nechme se překvapit. A zajímala by mě ještě jedna drobnost - kdo proboha navrhnul ten volant??? Něco tak ošklivého se hned tak nevidí... 8-s
To vies, po novom ma stred volantu niest rysy masky chladica. Zacalo to Audi, teraz to mame pri Superbe a aj novej Ibize, uvidime, ako to pojde dalej...
Nezbývá,než Škodě poděkovat za velice zdařilé dílo,jsem na ně pyšný.S tímmhle už si nikde ostudu neutrhnete,i pro rodinu se jedná o ideální volbu.Motoricky si vybere i motovidlo.jízdní vlastnosti na velmi dobré úrovni.Vzhled v reálu je podstatně lepší,než na fotkách,zkrátka povedený kousek.Samozřejmě se najde celá řada přispěvovatelů,kteří nám vysvětlí,že je to předražený ošklivý šunt,nechme je při tom.Já jsem rád,že si podobný vůz můžu koupit z domácí produkce,sám a za vlastní.Tím myslím,že jej nedostanu přidělený od zaměstnavatele.
Takže ještě jednou mnoho díků do MB. :yes:
Takže ještě jednou mnoho díků do MB. :yes:
At si rika kdo chce, co chce... Ja jsem ji jiz nekolikrat tady v Praze videl zive i hodne z blizka a muzu potvrdit, ze je to velmi noblesni dilo... Interier V6 je primo luxusni a myslim, ze to budou velmi dustojne reprezentacni vozy pro mnohe vladni cinitele vcetne prezidenta... Skoda konecne nasla svoji masku design auta jako celek je mnohem, mnohem propracovanejsi nez cokoliv jineho, co v posledni dobe ze Skodovky vzeslo a rozhodne to neni zadna nuda, jak nekteri, kteri ji jeste ani nevideli, ale dle fotek uz tady blejou na novej Superb jak na bezicim pase... Ja rikam povedl se a myslim, ze v realu zakazniky presvedci daleko vic, nez lecktera konkurence. Brawo Skoda :yes: :yes: :yes:
nabídka benzínů super , ale obávám se že klientala superbu se těšila v naftě na nějaké 3,0 TDI 4motion 😒 já bych šel do 1,8TSI. Jinak se mi auto líbí .nedávno jsem viděl u Třeboně na silnici 4kusy na testovacích číslech a vypadá to fakt dobře. :yes:
No nabídka motorů je poněkud zvláštní. Jako základ je pro mne nepochopitelná 1,4, pak výborná 1,8 TFSI a nakonec poněkud opulentní 3,6 V6. Proč do tooto auta nemontují 2,0 FSI a 2,0 TFSI?? myslím že by šlo určitě o motory, o které by byl zájem... A špičkový naftový třílitr by také neškodil, stejně jako Common Raily. PD jsou dnes už skoro ostudou...
2.0 FSI? Proč, od toho je tam ta 1.4 TSI jako základní motorizace. Průběh momentu je výrazně lepší než u atmosféry. Navíc mezi motory musí být určité výkonové rozdíly 2.0 FSI 110kW vs 1.8 TSI 118kW. Trochu divné ne, jen by to zákazníkům motalo hlavu.
2.0 TFSI určitě dorazí, přece nemohou všechny motorizace hned vybalit na začátku, všechno pěkně postupně. Vždyť A4 je na tom s motorizacemi podobně (1.8 TSI a pak až 3.2 FSI), také jsou tam mezery, které budou postupně zaplněny.
2.0 TFSI určitě dorazí, přece nemohou všechny motorizace hned vybalit na začátku, všechno pěkně postupně. Vždyť A4 je na tom s motorizacemi podobně (1.8 TSI a pak až 3.2 FSI), také jsou tam mezery, které budou postupně zaplněny.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Benziny este ujdu, su to aspon moderne motory. Ale co tie 1.9TDI-PD? Co ma toto hladat v limuzine, ktora mieri do vyssej strednej triedy? Povedal by som ze toto auto je typicky dialnicny hltac kilometrov, tak preco nema poriadne naftove motory hned od zaciatku???
Je to jednoduchý,lidi to chtěj.TDI má pořád nejmenší spotřebu a tady je odhlučnění na docela dobrý úrovni,takže pro rodinu z finančního hlediska ideální volba.
Tobě nestačí 170koní v naftě?
Bohate staci. Akurat ze ten treti diesel, 2.0TDI-CR/125kW bude v ponuke az o daky ten rok-dva. Zo zaciatku budu pre superb dostupne len tie dva TDI-PD, a to je podla mna hanba, pre taketo auto...
Dotaz na vsetkych autoodbornikov...v com je PD zastaraly a nemoderny oproti CR?
vykon zrovnatelny, krutiaci moment tiez, spotreba lepsia...zeby bola nizsia spotreba zastaralost? DPF je dostupne tak neviem preco kazdy hovori a tragedii. to ze je hlucnejsi je zrejme, ale v superbe je to odhlucnene tak to tiez nehra ulohu.
A co sa ceny tyka, ten kto tomu rozumie, vie ktory system je drahsi, a preto ta zmena koncernu na CR, na lacnejsi system.
vykon zrovnatelny, krutiaci moment tiez, spotreba lepsia...zeby bola nizsia spotreba zastaralost? DPF je dostupne tak neviem preco kazdy hovori a tragedii. to ze je hlucnejsi je zrejme, ale v superbe je to odhlucnene tak to tiez nehra ulohu.
A co sa ceny tyka, ten kto tomu rozumie, vie ktory system je drahsi, a preto ta zmena koncernu na CR, na lacnejsi system.
PD dokaze/alo vyvinout vetsi vstrikovaci tlaky, proto je VW prosazoval, zatimco vsichni ostatni vyrobci kvalitnich naftovych motoru sli cestou CR(FIAT, BMW). Nevyhodou PD je to, ze tento vyssi tlak nedokaze rozptylit do vice vstrikovych sekvenci, tz plivne do valce palivo vsechno najednou. To ale ma za nasledek neoptimalni spalovani. Toto CR motory dokazi, protoze v liste je tlak stale a neni treba "natahovat cerpadlo" Tim, ze se rozptyli hlavni vstrik na vice casti vznikne lepsi smes a prubeh spalovani je optimalnejsi, Prvotni nevyhoda CR byla odstranena, protoze dnes uz jsou vstrikovaci tlaky CR motoru na stejne urovni a zatimco PD dosahlo stropu, CR ma jeste dalsi potencial. To jedno vstriknuti ma na svedomi prave take ono povestne traktorove rachtani PD motoru. PD je proste slepa vyvojova vetev. Ale hlavne to muze byt take tim, ze o vstrikovaci systemy se stara napriklad Bosch atd. a vyvyjet technologii, kterou pouzivam ja sam, kdyz si muzu koupit hotove reseni je hloupost. Zvlast kdyz se tim odstrani i kefrani o nekultivovanosti tech motoru (coz me osobne jako uzivateli vadi. Rad bych aby bylo za rohem poznat, jestli jedu ja a nebo traktor...)
Díky za rozumné vysvětlení - myslím to vážně, není to ani ironie ani posměch, tady už se člověk bojí napsat něco tak jednoduchého, jako poděkování za rozumnou informaci. Zdravím
Berane,neboj se psát,ale taky všemu nevěř.Kromě hladšího chodu a emisních limitů CR žádné další výhody nemá.Pokud ti nevadí drobet vyšší hluková hladina,posloucháš nahlas muziku,nebo máš dobře odhlučněné auto,pokud nejsi ekologický fanatik-ber PD,vyděláš na tom.
Nebuď za ignoranta. MikyJ to napísal dobre. Výhod je viac, ale kto nechce, nebude ich vidieť ani ich neuzná. Tvrdší chod PD znamená väčšie vibrácie, okrem zvýšeného hluku to má vplyv vpodstate na všetky diely, ktoré vyššími vibráciami môžu trpieť. Dôkladnejšie spaľovanie znamená tiež menej "smradu" z výfuku a menej čierne okolie výfuku. Globálna výhoda (nepodstatná pre užívateľa, podstatná pre budúcnosť) je v ďalších možnostiach vývoja, ako napísal MikyJ. Koniec PD musel prísť, prv, či neskôr - z ekologických dôvodov, alebo možno neskôr kvôli zaostávaniu za stále sa vyvíjajúcim CR systémom. Dôvody pre čerpadlo-dýza, ktoré uvádzaš, sú síce vpodstate pravdivé, ale sú silne alibistické, rozumný človek sa v nich ťažko zhliadne.
Medzi Octaviou môjho suseda s trakorovým motorom 1.9 a mojím dieslovým Scénicom 1.5 je rozdiel v spotrebe asi 0,1 litra (v prospech Octavie), pritom musím povedať, že Francúz lepšie ťahá jak prázdne, tak naložené auto. Tiež s ním jazdím výrazne dynamickejšie a neprekážam na ceste ako sused, ktorý jazdí zásadne "na spotrebu" a rozbeh z križovatky na 60 km/h mu trvá asi kilometer a ak ho nie je kadiaľ obísť, už na dvojke musím uberať plyn, aby som mu nevyliezol na chrbát. A to nie som žiadny rýchlojazdec...
Medzi Octaviou môjho suseda s trakorovým motorom 1.9 a mojím dieslovým Scénicom 1.5 je rozdiel v spotrebe asi 0,1 litra (v prospech Octavie), pritom musím povedať, že Francúz lepšie ťahá jak prázdne, tak naložené auto. Tiež s ním jazdím výrazne dynamickejšie a neprekážam na ceste ako sused, ktorý jazdí zásadne "na spotrebu" a rozbeh z križovatky na 60 km/h mu trvá asi kilometer a ak ho nie je kadiaľ obísť, už na dvojke musím uberať plyn, aby som mu nevyliezol na chrbát. A to nie som žiadny rýchlojazdec...
Když má PD neefektivní spalování,tak je přinejmenším zarážející,že při stejných výkonových parametrech má nižší spotřebu,než CR.To stojí za zamyšlení,ne?
Když má PD tak nízkou spotřebu při vysokých výkonech,proč je koncern mění za CR?Mezi spotřebou a emisemi je závislot.Na služební 2,0TDI PD mi příznivá spotřeba moc nepřišla ,tak nevím?
Vezmi 103kw v CR a bude ještě horší.Za CR se PD mění právě kvůli emisím a kultivovanosti.Taky je třeba rozlišit PD a PD DPF s filtrem,což je tvůj případ 2.0TDI.Předchozí příspěvek byl zamyšlení na efektivnost spalování,které PD nemá horší,než CR.A mezi spotřebou a emisemi není přímá úměra,spíše právě naopak.Motory,které produkují více emisí jsou často schopny dosahovat nižších spotřeb.
Dotaz na vsetkych autoodbornikov...v com je PD zastaraly a nemoderny oproti CR?
vykon zrovnatelny, krutiaci moment tiez, spotreba lepsia...zeby bola nizsia spotreba zastaralost? DPF je dostupne tak neviem preco kazdy hovori a tragedii. to ze je hlucnejsi je zrejme, ale v superbe je to odhlucnene tak to tiez nehra ulohu.
A co sa ceny tyka, ten kto tomu rozumie, vie ktory system je drahsi, a preto ta zmena koncernu na CR, na lacnejsi system.
vykon zrovnatelny, krutiaci moment tiez, spotreba lepsia...zeby bola nizsia spotreba zastaralost? DPF je dostupne tak neviem preco kazdy hovori a tragedii. to ze je hlucnejsi je zrejme, ale v superbe je to odhlucnene tak to tiez nehra ulohu.
A co sa ceny tyka, ten kto tomu rozumie, vie ktory system je drahsi, a preto ta zmena koncernu na CR, na lacnejsi system.
Dost přesné vjádření stavu a faktů, jenže: jsi si vědom, že sis dovolil trochu moc? 😉 Ale nežeš to,v pohodě...někteří lidé auty jezdí a většina o nich jen píše.Dopřejme jim to.Pamatuji doby,kdy to nešlo.Třeba CR v podání Delphi u TDCI staré generace-to mají možná někteří na mysli,jako etalon kvality a dokonalosti >😁 Nemám koncernové auto, ale tohle by se dalo,proč ne?
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mně osobně to přijde, jako když každá část chce říct něco jinýho, ale moc to k sobě nepasuje. Předek krásně dravý, ale zadek unylý. Určitě bude o hodně hezčí verze kombi. Kamarád, co dělá ve Faurecii, už ho viděl, protože ho pozvali na představení. Když sem ho požádal, aby to srovnal s fotomontáží, která vyšla ve Světě motorů, tak prej to celkem odpovídá. Takže Superb Combi :yes:
Tak krásný prostředí by si zasloužilo krásný auto, jako třeba targa 4S v "oranžádě", kterou jsem dneska potkal. Fotograf má u mě 10 bodů.
Superb mě nenadchne, ani kdyby tim víkem od kufru mával na "Čomolungmě".
Superb mě nenadchne, ani kdyby tim víkem od kufru mával na "Čomolungmě".
Jj, tak jsem mrkal na ty fotky s Alpama na pozadí. Opravdu nádhera. Ale i Superb tam sedne 😉 :yes:
No jestli myslíš,že by se tam ve čtřkolce vyhrabal,ale je to Škoda,takže kradu-nic není nemožné.... 😉
To se velmi pěkně poslouchá, děkuji. Poděkování patří i kolegovi z Automotive News Europe, který nespěchal a tak jsme mohli hledat pěkná místa. Však jsme také přišli o welcome drink 😄.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nerozuím těm reálným fotkám, pokud myslíte ty oficiální, tak ty naleznete ve článku [odkaz]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já se moc omlouvám, asi si sedím na vedení, ale nerozumím co máte těmi "reálnými fotkami" na mysli. Na akci jsem nafotil auto tak, aby fotografie doplnily ty oficiální, protože ty už jsou dost okoukané. Test ještě neproběhl, až jej zveřejníme, bude u sebe samozřejmě mít klasicky velkou fotogalerii, jakou znáte z ostatních testů, včetně jízdních fotografií a kompletního interiéru. Fotogalerie z prvních dojmů nutno vnímat spíše jako ochutnávku, přeci jen máme vůz jen na několik hodin a je třeba ujet trasu a vysřídat se s kolegou.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dnes jsem poprvé v provozu potkal tento kousek. Byl ve vínové metalíze a musím uznat, že mu to seklo.
První dojem byl ten, že to není úplně ono, ale mám silný pocit, že to auto se teprv začne líbít a to hodně. Je svěží, není nudné prostě Škoda :yes:
První dojem byl ten, že to není úplně ono, ale mám silný pocit, že to auto se teprv začne líbít a to hodně. Je svěží, není nudné prostě Škoda :yes:
Väčšina áut sa v očiach ľudí časom "usadí" a ten kritický pohľad, ktorý naň vrhali na začiatku, už časom nemusí byť taký kritický. Faktom ale je, že dizajnovo sa im ako celok veľmi Superb nepodaril. Chcelo by to prepracovať celý zadok.
Ale že je svieže a nie nudné, s tým súhlasím. Veď bolo načase.
Ale že je svieže a nie nudné, s tým súhlasím. Veď bolo načase.
Co se týče techniky a zpracování, myslím že nový Superb je až na vcelku povedené auto. Jsou zde ale v mých očích 2 problémy kvůli kterým u mě Superb trochu klesá. První jsou motory; v žádném případě bych nešel do přeplňované 1.4. Vůbec ten motor nechápu, výkonově i spotřebově je srovnatelný s atmosférickým 1.8 - 2.0 (kdyby ho dělali), v Německu kde byl vyvinut platí povinné ručení podle výkonu takže argument nižších pojistek je taky bezpředmětný. Čeho bych se u něj bál je životnost, turbo, tlaky atd. musí dřív nebo později udělat svoje.. Dieslové PD ani nebudu komentovat, moderní CR jezdí se stejnou spotřebou a mnohem kultivovaněji. Argument ceny a ekologie neberu. Zbytek motorizace je naprosto bez výtek.
Druhým prblémem je design. Ten volant je opravdu hnusný, vypadá jak prasečí ksichtík 😄 Venkovní design je jak už tady psalo více lidí taky dost neucelený, poměrně elegantní přední lampy naplácnuté na nudné kapotě, z profilu to vypadá jak kdyby to navrhovalo pětileté dítě, zadní lampy jsou taky nudné a nehezké...
Přesto si myslím, že si najde Superb svoje zákazníky, především v zahraničí, kde nebude tak drahý jako tady v ČR. U nás ho zase budou kupovat ti, co prostě chtějí Škodovku, Oktávka je jim malá a nehledí na to, že za stejný peníz může mít o fous lepší auto jiné značky.
Druhým prblémem je design. Ten volant je opravdu hnusný, vypadá jak prasečí ksichtík 😄 Venkovní design je jak už tady psalo více lidí taky dost neucelený, poměrně elegantní přední lampy naplácnuté na nudné kapotě, z profilu to vypadá jak kdyby to navrhovalo pětileté dítě, zadní lampy jsou taky nudné a nehezké...
Přesto si myslím, že si najde Superb svoje zákazníky, především v zahraničí, kde nebude tak drahý jako tady v ČR. U nás ho zase budou kupovat ti, co prostě chtějí Škodovku, Oktávka je jim malá a nehledí na to, že za stejný peníz může mít o fous lepší auto jiné značky.
Sám bych to neřekl lépe - naprostý souhlas. :yes: ale napadlo mne, že coby vládní limozína by to nemuselo být tak špatné. Rozhodně by to nedráždilo veřejnost tak, jako 7-er, A8 a S klassy...
Jasně, s tím šestiválcem a plné výbavě to může být dobré svezení i pro politiky. Myslím, že tenhle nový Superb je přece jen reprezentativnější než starý 😄
Která auta jsou za stejný peníz lepší (v jakých ohledech lepší)? Mondeo možná podvozkově, ale interiér po stránce vizuální, materiálů a zpracování zrovna žádný zázrak.
PD budou mít vždy nižší spotřebu, nepoužívají DPF a nejsou navržené na tak nízké emisní limity jako nové CR. Zvlášť 1.9 TDI v Greenline je podle testů, které jsem měl možnost číst, ve spotřebě až nechutně úsporná.
Důvod upřednostnění 1.4 TSI před atmosférickým dvoulitrem je hlavně výrazně lepší průběh moment. 200Nm od 1500min-1 ti atmosféra prostě nenabídne. Solidní základ.
Přesto nejvhodnější motorizací pro Suberb je zcela jasně 1.8TS. To je bez debat.
PD budou mít vždy nižší spotřebu, nepoužívají DPF a nejsou navržené na tak nízké emisní limity jako nové CR. Zvlášť 1.9 TDI v Greenline je podle testů, které jsem měl možnost číst, ve spotřebě až nechutně úsporná.
Důvod upřednostnění 1.4 TSI před atmosférickým dvoulitrem je hlavně výrazně lepší průběh moment. 200Nm od 1500min-1 ti atmosféra prostě nenabídne. Solidní základ.
Přesto nejvhodnější motorizací pro Suberb je zcela jasně 1.8TS. To je bez debat.
Posledne TDI-PD samozrejme pouzivaju DPF. Aj s nim len velmi tazko plnia EuroIV. To je aj jeden z dovodov, preco TDI-PD konci...
Samozřejmě ty rozdíly jsou opravdu malé, je to otázka priorit, co je pro koho na autě důležitější. Můj osobní názor je ten, že třeba Mondeo a Mazda 6 jsou o kousek lepší, minimálně podvozkově (jak jsi sám psal) a možná i motoricky (benzíny). Jedničkou pro mě ale zůstává BMW 3, které je co se týče jízdních vlastností na absolutní špičce, stejně tak motorově. Osobně nejsem ten typ, který hledí na každý litr kufru, radši zvolím famózní svezení a jednou za půl roku si zaplatím stěhováky 😄
K té 1.4, souhlasím že točivý moment v nízkých otáčkách je parádní věc, ale nemůžu se zbavit obavy, jak dlouho vydrží takhle malý objem dávat takové výkony. Logicky nemůže vydržet to samé jako větší objem bez přelňování. Pokud ovšem někdo obměňuje auto jednou za 2, 3 roky, není problém..
K té 1.4, souhlasím že točivý moment v nízkých otáčkách je parádní věc, ale nemůžu se zbavit obavy, jak dlouho vydrží takhle malý objem dávat takové výkony. Logicky nemůže vydržet to samé jako větší objem bez přelňování. Pokud ovšem někdo obměňuje auto jednou za 2, 3 roky, není problém..
Hm, no zrovna u Mazdy ta nabídka benzinů není nijak oslnivá, tedy s ohledem na to, že většina výrobců (evropských) raději nabízí přeplňované alternativ s menším objemem (1.4-2.0). Mě se ty japonské čtyřválce s objemem 2.5 litru tak nějak příčí. Žádný šestiválce pro evropský trh zkrátka nenabízí. A dnes je atmosférický dvoulitr v autě střední třídy spíš slušný základ, než důstojná motorizace. Holt auta stále rostou a přibírají na hmotnosti a těch 140 koní už nijak neoslní.
Jistě proti BMW3 nelze nic namítat, ale jde i o prostornost v interiéru. Hlavně vzadu nebude mít BMW3 proti Superbu moc co nabídnout (daň za poháněný zadek a rozměry karoserie), to spíš BMW5.
Jistě proti BMW3 nelze nic namítat, ale jde i o prostornost v interiéru. Hlavně vzadu nebude mít BMW3 proti Superbu moc co nabídnout (daň za poháněný zadek a rozměry karoserie), to spíš BMW5.
Jasně, naprostý souhlas, 3-kový BMW je v zadu malý. Já se na to ale dívam tak, že v zadu sedím tak jednou u tisíce jízd takže je mi to úplně jedno 😄 Dětská sedačka se tam vejde a když výjmečně někoho povezu vzadu, tak se to dá vydržet. BMW 3 je prostě auto pro lidi co sedí vepředu vlevo 😄
K té Mazdě, ja to mam právěže přesně naopak, turbo je super věc, ale objem ničím nenahradíš jak se říká. Navíc mám zkušenosti s 1.8 turbo co byla ve staré Oktávce RS, jel sice skvělě, ale taky vyžadoval pravidelný a nejlépe značkový servis.
Jedni známí teď chtějí právě novou 6-ku, doteď jezdí tou starší generecí kterou mají v naftě (2.0), ale do nové chtějí benzín o stejným objemu, i když byli s tou naftou maximálně spokojení. Zkoušeli obě a prostě se jim líp jezdí v tom benzínu. To je ale asi úplně jiná otázka 😄
A BMW 5, to už je úplnej "rachot", měl jsem tu čest s ní něco najet (530xd) a uf, asi nejlepší zážitky i když to byla nafta.... 😄 😄
K té Mazdě, ja to mam právěže přesně naopak, turbo je super věc, ale objem ničím nenahradíš jak se říká. Navíc mám zkušenosti s 1.8 turbo co byla ve staré Oktávce RS, jel sice skvělě, ale taky vyžadoval pravidelný a nejlépe značkový servis.
Jedni známí teď chtějí právě novou 6-ku, doteď jezdí tou starší generecí kterou mají v naftě (2.0), ale do nové chtějí benzín o stejným objemu, i když byli s tou naftou maximálně spokojení. Zkoušeli obě a prostě se jim líp jezdí v tom benzínu. To je ale asi úplně jiná otázka 😄
A BMW 5, to už je úplnej "rachot", měl jsem tu čest s ní něco najet (530xd) a uf, asi nejlepší zážitky i když to byla nafta.... 😄 😄
Konečně pořádná kára. Doufám že s ním už konečně začnou jezdit i naši papaláši.
Tak to by mali. Chváliť domáce, podporovať predaj domácich výrobkov a pritom si voziť zadky v zahraničných mašinách, to je číry alibizmus. Pritom Škoda ukázala, že vie urobiť auto aj pre fajnové zadky... 😄 :yes:
jj, politici by mali nafasovať superby a basta..žiadne S-klasse alebo A8..superb je ideálne "nízkonákladové" luxusné vozidlo 😄
Politici by měli předevšim dostat lopatou po držce a žádný káry!
možná by pro státní správu mohli udělat speciální sérii "Politik Edition".
V zadních dveřích by nebyl integrovaný deštník ale polní lopatka (případně v nižším stupni výbavy pro okresní harcovníky jenom obyčejný klacek), kterým by ti papaláši dostávali třeba od řidiče vždy po nástupu přes držku 😉
V zadních dveřích by nebyl integrovaný deštník ale polní lopatka (případně v nižším stupni výbavy pro okresní harcovníky jenom obyčejný klacek), kterým by ti papaláši dostávali třeba od řidiče vždy po nástupu přes držku 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Daniel ty si fakt kopyto. Podla teba je superb najlepší z najlepších?? kde si nechal súdnosť??
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Danil, ja by som zrejme mohol byť tvoj ocko - takže druháčik fakt niesom. A čo sa týka motorov - ano pochybujem. 1,8 je slušný štandard a 1,4 TSI by som nechcel ani omylom.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Daniel, nechytaj ma za slová. A mám na teba jeden taký skromný dotaz - vieš ty čo znamená PRIMITÍV??? >😒]
Imbecil nazýva iných primitívmi - kam sme to dospeli... :-!
Klaudius ja by som to tak tragicky nevidel. Berme ho ako chorého človeka. Nemože za to. A ako by povedal gti je vidieť že je ešte velmi nezrelý, názorovo nevyhranený. Nechajme ho nech sa učí jazyky a študuje, nech na sebe maká. A nech sa ide liečiť.... >😒]
Tedy 507ičko, Ty jsi ale týpek. Mám takový nepříjemný pocit, že se snažíš vyrovnat GTImu, ale na něj rozhodně nemáš. GTI je inteligentní člověk a podle mě provokuje s rozmyslem ale Ty na to intelektem nemáš a tak urážíš ostatní dost nevybíravě, bylo by docela dobré kdyby jsi se občas opravdu ZAMYSLEL. 😉
Tenhle designovy hnus srovnavat s nadhernym mondeem hm.
Sadni si do Mondea vo vybave TitaniumX, a uvidis...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bohužel, s tímhle nesouhlasím. Design je dost subjektivní záležitost, věřím, že se ti může líbit, ale nevěřím že to bude názor většiny. Superb se bude prodávat kvůli jiným parametrům. 😉
Tak tie traktorové "tédéíčka" sú pre mňa sklamaním, vzhľadom na to, že má Škoda vo VW dosť silné slovo je s podivom, že do svojej vlajkovej lode bude montovať aj tieto hrkotajúce, hoci výkonné a úsporné diesle.
Na autosalóne v Bratislave bol pred časom k dispozícii zaujímavý pohľad - stánok s kompletnou ponukou značky zíval prázdnotou. S výnimkou dvoch strapcov ľudí okolo dvoch nových Superbov. Je jasné, že priťahovali pozornosť. Mne nadšenie trošku opadlo pri dvoch zisteniach - že šedo-čierny interiér, ktorý bude v praxi vidno asi najčastejšie, už nie je taký pekný a zaujímavý ako ten svetlý. Druhým detailom je ovládanie dvojitého otvárania zadného veka. Je trochu chaotické, a kto to nemá v krvi, často nevie, či práve otvára iba kapotu, alebo celé dvere aj s oknom.
Poloprázdny (či poloplný) stánok Škody na spomínanom autosalóne poukázal na dve veci. Za prvé, že Škoda vie, ak chce, vytvoriť zaujímavé auto, ktoré vie upútať pozornosť. Druhý fakt je menej optimistický - zbytok produkcie je žalostne nezaujímavý a nepriťahujúci ani laický záujem verejnosti. S tým by sa malo niečo robiť.
Každopádne, zelené jablko v podobe Superb I dozrelo, a pokračovateľovi asi niet veľmi čo vyčítať, patrí určite k tomu lepšiemu, čo Škoda dokázala. Jedinou nedokonalosťou je nesúrodý, neistý štýl, na dizajne by mali škodováci ešte zapracovať. Ale to nič nemení na fakte že tentoraz patrí Škode palec hore zaslúžene. :yes:
Na autosalóne v Bratislave bol pred časom k dispozícii zaujímavý pohľad - stánok s kompletnou ponukou značky zíval prázdnotou. S výnimkou dvoch strapcov ľudí okolo dvoch nových Superbov. Je jasné, že priťahovali pozornosť. Mne nadšenie trošku opadlo pri dvoch zisteniach - že šedo-čierny interiér, ktorý bude v praxi vidno asi najčastejšie, už nie je taký pekný a zaujímavý ako ten svetlý. Druhým detailom je ovládanie dvojitého otvárania zadného veka. Je trochu chaotické, a kto to nemá v krvi, často nevie, či práve otvára iba kapotu, alebo celé dvere aj s oknom.
Poloprázdny (či poloplný) stánok Škody na spomínanom autosalóne poukázal na dve veci. Za prvé, že Škoda vie, ak chce, vytvoriť zaujímavé auto, ktoré vie upútať pozornosť. Druhý fakt je menej optimistický - zbytok produkcie je žalostne nezaujímavý a nepriťahujúci ani laický záujem verejnosti. S tým by sa malo niečo robiť.
Každopádne, zelené jablko v podobe Superb I dozrelo, a pokračovateľovi asi niet veľmi čo vyčítať, patrí určite k tomu lepšiemu, čo Škoda dokázala. Jedinou nedokonalosťou je nesúrodý, neistý štýl, na dizajne by mali škodováci ešte zapracovať. Ale to nič nemení na fakte že tentoraz patrí Škode palec hore zaslúžene. :yes:
Nemyslim si ze zbytek produkce je zalostne nezajimavy, spis jde o to ze je notoricky znamy, aspon v cechach uz kazdej v Oktavce jel milionkrat, ma ji polovina kamosu nb dokonce ty sam a u fabie je to jeste horsi..(nb lepsi?😄 proste v kontextu ceska bys byl asi posahanej kdybys travil cas ocumovanim fabie a oktavky na autosalonu..
No neviem - Octavka nie je na trhu až tak dlho, aby nebolo zaujímavé si do nej sadnúť. Roomster ešte o kus kratšie, u nás ho navyše ani na cestách príliš často nevídať. Fabia je ešte čerstvá, kombík ešte nestihol ani vychladnúť. Tomu sa nedá povedať "notoricky známe". Bolo dosť iných stánkov s "notoricky známymi" autami, a svojich obdivovateľov mali.
no jak myslis, nevim jak u roomsteru, ale oktavka je proste vsude ..a nova fabie uz pomalu taky, tri mi dobri znami ji maji..o oktavce ani nemluvim..zvlast kdyz je to typicky sluzebni auto.chci rict ze i ja a to me skodovky moc nezajimaji jsem kazdy z tech aut uz nescetne krat ridil, dokonce i ten roomster...navic o nich vsichni pisou je v televizi...proste ty auta jsou notoricky znamy pokud bych chtel prozkoumat jakoukoliv skodovku ktera se uz prodava, jedno jak dlouho, nemusim jezdit na autosalon a zavolam kamosovi at mi ji pujci.. to nemyslim zle, vuci skodovkam respekt nejvetsi, i ja ji mel jako sluzebak, nemuzu rict pul slova spatnyho, jen proste nemuzes cekat ze se z ni na nejakym autosalonu lidi zblazni..je to jako by se prumernej Monacan ohlidl v Monte Carlu za rolls roycem😉
Potom nepochopím to množstvo ľudí pri úplne bežných autách iných značiek...že by boli blbí a čumeli na to, čoho sú plné cesty?
Já bych to řekl jinak. Notoricky známé je jedna věc, ale řekl bych že třeba v případě autosalonu návštěvníky přitahuje dostupnost, resp. nedostupnost a také tak trochu exotika. Přeci jen Superb II je vrcholný model domácí automobilky a pro většina "běžné" veřejnosti je relativně nedostupný třeba právě proti té Fabii a Roomsteru a občas i proti Octavii a velká část lidí ani nepřemýšlí o tom, že by si Sup II kdy pořídila (třeba zase proti té Oct) a z toho pramení ten zájem o Sup II a relativní nezájem o ostatní nabídku. Pro porovnání třeba taková Honda Accord, která v podstatě dosluhuje je obecně dobře známa, ale málokdo si ji pořádně prohlédl a osahal (oseděl) a vzhledem k tomu kolik jich lze potkat na silnici má pořád punc něčeho tak trochu exotického, i když je třeba proti Oct II starší.
Ale to nerieši úplnú prázdnotu pri ostatných modeloch značky. V žiadnom inom stánku som si to nevšimol, hoci pomerne čerstvých noviniek bolo dosť aj inde.
pridam este ze aj na ergonomii by mohli zapracovat, displej GPS umiestneny "proklate nizko" mal byt vysuvaci aspon v urovni oci, neergonomicke a hlavne velmi nebezpecne. Tak isto ten chromovany usmev na volante je otras. Pred riadiacou pakou chybaju odkladacie priestory pre mobil, kluce, dalsia detska chyba.
Presne taketo "blbosti" potom cloveku najviac lezu na nervy. Ale cechom to vadit nebude, im staci pohlad na kufor a rozklepu sa im kolena, takze to bude urcite hit.
p.s: a uvadzat stare PD motory ako + to chce tiez zaludok, pan redaktor. Mozem porovnavat a mam odskusane ze 1,6 CRDi z podstatne vyssim vykonom ma taku istu resp. nizsiu spotrebu ako ten stary 1,9 PD traktor.
Presne taketo "blbosti" potom cloveku najviac lezu na nervy. Ale cechom to vadit nebude, im staci pohlad na kufor a rozklepu sa im kolena, takze to bude urcite hit.
p.s: a uvadzat stare PD motory ako + to chce tiez zaludok, pan redaktor. Mozem porovnavat a mam odskusane ze 1,6 CRDi z podstatne vyssim vykonom ma taku istu resp. nizsiu spotrebu ako ten stary 1,9 PD traktor.
Vsak taky jak by ne, cesi jsou hrozny hovada, ktery si budou kupovat superba kvuli kufru, jeste ze Slovaci jsou tak sofistikovani a skodovky nekupujou >😁
myslel že ako tutovo domácej značke čech prepáči aj hlúpe chyby ktoré trebárs konkurencia nemá..no neurážaj sa hneď
ja se neurazim >😁 jen mi prijde ze si tezko nekdo soudnej at uz v cesku nb kdekoliv ve svete nekoupi superba protoze nema odkladaci prostor na mobil, nadruhou stranu je fakt ze to nic nestoji a mohli si dat praci s tim aby tyhle chyby vychytali a aspon ten mobil nebudes furt zapominat v aute tak ja ja😃)))
mimochodem co je ta vec pred radici pakou..pod klimou, vypada to jako zaviratelna prihradka..nevim. ja stejne nesnasim mobily polozeny v prihradkach v aute, za prve ho pravidelne v tom aute zapomenu za druhe ho pri trochu drsnejsim manevru hledas pod sedackama, a mel bys mit handsfreecko..😄
1,6 CRDi možná v Ceedu, ale ne ve voze velikosti Superbu. Všechny novější, byť jakkoliv moderní nafty s vyššími výkony nebudou mít nižší spotřebu než TDI-PD. Nové nafty jsou navrhovány pro mnohem přísnější emisní normy, navíc mají DPF. Spotřebu TDI PD nepřekonají ani jejich alternativy od VW TDI-CR.
C5 1.6 HDI (I. i II.gen) maji kombinaci za 5,5. Ze by byla C5 lehci? To asi ne.
Superb Greenline 5,1l, či Passat Bluemotion se stejnou hodnotou.
Ale to nie su bezne modely, su upravene na nizsiu spotrebu...specialne pneumatiky, dlhsie prevody, nizsi podvozok, upravy v aerodynamike karoserie...okrem toho, papier znesie vela.
Jen to dokazuje na jakou spotřebu jsou 1.9TDI PD schopny klesnout. Navíc má motor o 0,3l větší objem oproti C5. V testu VW Bluemotion na auto.cz se dozvíš, že dlouhodobá spotřeba tohoto vozu byla 5,5l. Při vyloženě úsporné jízdě ještě o něco klesla.
I Hubert udává papírovou spotřebu.
I Hubert udává papírovou spotřebu.
Tiež som tam bol a teda ak by som povedal, že bol problém dostať sa do Superbu, tak by som klamal. Bolo tam tak celkom mŕtvo. Proste som prišiel a sadol som si. Potom som si nadstavil sedačku a išiel som si sadnúť "za seba". Mám 180 a vzadu som mal pred kolenami cca 25 cm miesta. Toto je fakt parádne... So šírkou v oblasti ramien to už zasa taká paráda nebola. Celkovo sa mi to auto zdalo, no neviem či sa správne vyjadrím, moc dlhé a úzke. Niečo na spôsob Fabie Combi. Ale tak to chce asi zvyk. Inak na tom autosalóne som si všimol aj jednu zaujímavú vec. Nejako prišli do módy tie hnusné sieťky zo zadnej časti sedadiel Karosy. Nechápem na čo je dobrá taká sieťka v oblasti ľavého členku spolujazdca, ale možno to niekto využije. A možno to ponúkla Karosa zo svojích nevyužitých zásob... >😁
zadni svetla mohli udelat vic majestatni...nehodi se k obrovskymu autu jako je superb , nadruhou stranu dikybohu ze jsou alespon horizontalni..jinak super, interier je paradni.A motory? Myslim ze 1.4 je takova ulicnicka provokace, zkouska jestli se to muze chytnout..a nic proti nicemu, aspon bude o cem mluvit co mi vadi u takovyho auta je absence dieslovyho sestivalce...myslim ze s 3.0 tdi a ve ctyrkolce by se prodavalo samo..
O kráse tohoto nového Superbu lze s úspěchem pochybovat. Tvrdí-li někdo, že zkrácením rozvoru a zvětšením délky auto vyspělo, já tvrdím opak. Velké převisy se mi hnusí, je to neestetická záležitost. Zvláště vpředu by měl být minimalizován, a to i kvůli jízdním vlastnostem. Splácanost designu je podle mě kontroverzní a mě se moc nelíbí. Záď púsobí opravdu prazvláštně, korejsky. SPZtka se na nárazník vůbec nehodí. Předek má určitej výraz, profil jakš takš, ale dynamika v liniích oken minimální.
Předchozí Superb, ten působí dospělě. Ten vypadá mnohem více jako auto. Kdyby byl širší, nebylo by o čem debatovat. Tento jeho následovník je splácanej. Určitě docela kvalitní a dobrý auto, například interiér chválím. Ale že by tento projekt byl celkově zdařilý krok kupředu, toho názoru nejsem. Mimo jiné by to chtělo dieslový šestiválec...
Předchozí Superb, ten působí dospělě. Ten vypadá mnohem více jako auto. Kdyby byl širší, nebylo by o čem debatovat. Tento jeho následovník je splácanej. Určitě docela kvalitní a dobrý auto, například interiér chválím. Ale že by tento projekt byl celkově zdařilý krok kupředu, toho názoru nejsem. Mimo jiné by to chtělo dieslový šestiválec...
volant uplny humac, k tomu audi, budiky audi/passat, pristrojovka passat, motor VW a znak na kapote Skoda >😁
Nehovorim ze to auto je zle ale mam pocit ze si mozem kupit hociake auto zacinajuc od Octavie, Passata alebo co tam este maju a mam vlastne to iste len sa kazde vola inak, ma inu vybavu a ine ceny. Kurnik to hroza 8-s
Nehovorim ze to auto je zle ale mam pocit ze si mozem kupit hociake auto zacinajuc od Octavie, Passata alebo co tam este maju a mam vlastne to iste len sa kazde vola inak, ma inu vybavu a ine ceny. Kurnik to hroza 8-s
Mužu s jistotou napsat, že se jedná o nejhnusnější auto ve střední třídě...bok po boku s Renaultem Laguna. Předek připomíná neohrabanou břečící godzilu, boční profil 20 let staré auto a záď není třeba komentovat. A to v interiéru je volant??? Škoda jde s designem do sr.ček. Měli by vážně uvažovat o výměně designéra. To už definitivně potvrdila "nová" FABLIA. ŠKODA že češi jsou tak pitomí...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Boze muj, ma dotykovy displej... Dokonale auto.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nevim jak ty, ale já parkovat umím, takže vidím tuhle funkci leda tak pro dámy a slečny 😄
A to ani nechci vědět kolik to bude stát. Můžeš mi to prosím říct? Vsadím se, že dobře vybavenej Superb (tak aby se dalo říct že je to alespoň dobrý auto) bude stát šílenej majland 😄
A to ani nechci vědět kolik to bude stát. Můžeš mi to prosím říct? Vsadím se, že dobře vybavenej Superb (tak aby se dalo říct že je to alespoň dobrý auto) bude stát šílenej majland 😄
Hrstka vyvolenych ohlasila ci jiz nabizi osmistupnovou prevodovku. A o vyspelosti na zaklade upatlaneho displeje lze prinejmensim polemizovat. Skoda neudela vic, nez se od ni ocekavalo. Dobre postaveny auto na koncernovejch dilech. A provedla to dobre. Nic vic, nic min. Ale psat o tom oslavne ody...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No, zase musim nesouhlasit 😄
"Jedno z nejvyspělejších" - v čem přesně?
Podvozek: NE (BMW, Ford), Motory: NE (BMW), Kvalita zpracování: NE (Audi a další min. srovnatelní), Design: NE 😄 (netřeba psát)...to jsou parametry které určují vyspělost.
Další věci jako 7-stupňová převodovka, dotykový displej, promyšlené víko kufru z něj dělají právě alespoň dobré auto, v žádném případě ne jedno z nejvyspělejších. A říct, že design je divnej protože je to střední třída je taky "hloupost", podívej se na konkurenci, krása auta nezávisí na velikosti, to by jsme mohli obdivovat takový ty obrovský náklaďáky v kamenolomech 😄
"Jedno z nejvyspělejších" - v čem přesně?
Podvozek: NE (BMW, Ford), Motory: NE (BMW), Kvalita zpracování: NE (Audi a další min. srovnatelní), Design: NE 😄 (netřeba psát)...to jsou parametry které určují vyspělost.
Další věci jako 7-stupňová převodovka, dotykový displej, promyšlené víko kufru z něj dělají právě alespoň dobré auto, v žádném případě ne jedno z nejvyspělejších. A říct, že design je divnej protože je to střední třída je taky "hloupost", podívej se na konkurenci, krása auta nezávisí na velikosti, to by jsme mohli obdivovat takový ty obrovský náklaďáky v kamenolomech 😄
Haló 507, čekám reakci 😉 😄
No tak na nakladače Caterpillar mi nešahej! Pěkně 16 válců, 12litrů, krouták že by pohnul zeměkoulí... Kam se na ně hrabe nějaká nafouklá oktávka... 😉
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mno..škodovka-bohužel. Prve to vypadá jak nějaký korejec a já nevím, co v dnešní době má škoda za zvyk, ale ten zvyk je strašný pro oko i prostornosti a tím jestrašně malá šířka vozu. Tady u toho superbu to ještě jde, ale jak já se mrknu na tu fabii, tak se musím smát hlavně u verze kombi...fakt hnus
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Boze ty jsi ale demagog, AR159 po FL ma hmotnost spise v podmerecnou ve srovnani s ostatnimi, jine nez primovstrikove motory nenabizi, ma famozni pohon vsech kol a vymazleny interier. Nikdy jsi v ni nejel, nesedel...prestan uz konecne mlit. Nevis co znamena mala dynamika...jediny model z portfolia ma zrychleni na 100 pod 10sekund. Bud tak hodny a prestan se ztrapnovat! 😉
K Superbu jako celku se nechci vyjadřovat. Je tu ale jedna věc, která mě rozhodila takovým způsobem, že mi zrudly oči, rozbublala se krev a rozbušilo srdce. Je to sice blbost, ale co to PROTOČENÍ RUČIČEK PŘI STARTU? Nechci vypadat jako pravověrný fanatický fanoušek Subaru, ale tahle fajnovost ve třídě běžných aut náleží JEN a JEN Subaru. Vím že tahle blbůstka, která mimo jiné neuvěřitelně nadchne, původně pochází od sportovních vozů a Subaru ji převedlo mezi běžné vozy, ale Subaru na ni má alespoň právo kvůli svojí přirozené sportovnosti. Ne tak Super Béčko !!! >😒], to si protočení ručiček nezaslouží !!!
Tak pokud se tu zatím tříáčkaři zaklínali tím, že Superb 1 byl jen nafouklá Octavia 1, s příchodem Sup2 jim končí legrace.
Velmi chválím článek. Dokonale popisuje postavení superbu jako originální hrdé a svébytné echtŠkody v portfoliu modelů a značek koncernu VW. Škoda nyní produkuje velmi kvalitní, originální a přitažlivý vůz v prestižní třídě. Samozřejmě, že ten tříáčkař tu težko zkousne tuhle klasu. Pro něho ostatně také Škoda tenhle model nevyrábí. Vyrábí ho pro chytré lidi, kteří umí vydělat peníze, kteří cení velký vnitřní prostor, kteří cení praktičnost karoserie, avšak netouží po tom "být viděni" Ovšem to, co má pod kapotou, to závistivý primitiv naštěstí neuvídí... a pod tou kapotou může tikat fantastických 3.6 litru s dvěstěpadesáti koňmi... na všech čtyřech, bičovaných dvojspojkou DSG... podotýkám, že takřka za pár šupů.
Jo... snaž se být jednou úspěšný, jako škodovka. Rodiče by na tebe alespoň mohli být pyšní... vždyť než otoky nadočnicových oblouků s vytlačeným pletivem bazarových plotů, než jazyky upatlané od tapetovacího lepidla a noční poluce pod plakátem nad pelestí... to je ta odvrácená strana Měsíce... Tvého Měsíce.
BRAVO ŠKODA :yes: :yes:
Velmi chválím článek. Dokonale popisuje postavení superbu jako originální hrdé a svébytné echtŠkody v portfoliu modelů a značek koncernu VW. Škoda nyní produkuje velmi kvalitní, originální a přitažlivý vůz v prestižní třídě. Samozřejmě, že ten tříáčkař tu težko zkousne tuhle klasu. Pro něho ostatně také Škoda tenhle model nevyrábí. Vyrábí ho pro chytré lidi, kteří umí vydělat peníze, kteří cení velký vnitřní prostor, kteří cení praktičnost karoserie, avšak netouží po tom "být viděni" Ovšem to, co má pod kapotou, to závistivý primitiv naštěstí neuvídí... a pod tou kapotou může tikat fantastických 3.6 litru s dvěstěpadesáti koňmi... na všech čtyřech, bičovaných dvojspojkou DSG... podotýkám, že takřka za pár šupů.
Jo... snaž se být jednou úspěšný, jako škodovka. Rodiče by na tebe alespoň mohli být pyšní... vždyť než otoky nadočnicových oblouků s vytlačeným pletivem bazarových plotů, než jazyky upatlané od tapetovacího lepidla a noční poluce pod plakátem nad pelestí... to je ta odvrácená strana Měsíce... Tvého Měsíce.
BRAVO ŠKODA :yes: :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:no😒br />
Myslím, že pomalu zapomínáš, že se tu píše hlavně o autech.
Myslím, že pomalu zapomínáš, že se tu píše hlavně o autech.
no superb I bol všeličo len nie nafúknutá oktávka..skôr predĺžený passat mistre ;-\
vrcholná motorizácia je síce pekná vec no 80% supov bude mať pod kapotou kadla-kadla TDi
vrcholná motorizácia je síce pekná vec no 80% supov bude mať pod kapotou kadla-kadla TDi
Koukám, žes u vás na vsi, golde zatím superb1 ani neviděl. Ta motorizace S2... pozor na ten dvoulitrový CR... evropská špičková nafta.
no fakt že sup I je dosť podobný predchádzajúcej generácii passatu je neoddiskutovateľný, to snáď uznáš
tie kecy o "u vás na vsi" si nechaj pre svoju mamičku, bývam v meste, kapito šefito?
jo, dvojliter CR je dobrá nafta ale podobné motory ponúka konkurencia už dlhšiu dobu..
tie kecy o "u vás na vsi" si nechaj pre svoju mamičku, bývam v meste, kapito šefito?
jo, dvojliter CR je dobrá nafta ale podobné motory ponúka konkurencia už dlhšiu dobu..
No jo, ale po tu delšiu dobu byly právě lepší ty motory PD... tos nevěděl viď 😄
Hele, netvrď mi, žes z města. To ti nevěřím.
Hele, netvrď mi, žes z města. To ti nevěřím.
okresné mesto Liptovský Mikuláš 33 000 obyvateľov, Žilinský kraj..never, podľa tvojej predstavy sú očividne všetci slováci z dediny
v čom boli najlepšie tie PD-čka? Spotreba dobrá ale inak? Slepá ulička..
v čom boli najlepšie tie PD-čka? Spotreba dobrá ale inak? Slepá ulička..
V době, kdy CR první generace dosahovala sotva vstřikovacího tlaku 160MPa, měl PD 200MPa. Což se CR podařilo až ve 4.generaci! Vstřikovací tlaky jsou rozhodující pro správné víření směsi ve válci a dobré promíchání.
CR je však systém nezávislý na otáčkách motoru (není poháněný vačkovým hřídele) a je schopný až pěti vstřiků během jednoho cyklu, PD umělo pouze dva.
CR je však systém nezávislý na otáčkách motoru (není poháněný vačkovým hřídele) a je schopný až pěti vstřiků během jednoho cyklu, PD umělo pouze dva.
CR prvej generácie je systém predstavený v roku 97 takže trocha starinka na porovnávanie s PD ale dobre
Mňa skôr zaujímalo v čom bolo to PD-čko lepšie pre užívateľa oproti CR dajme tomu druhej generácie..tuto Grosse Trottel (I) píše že boli totiž na špici dieselových motorov..takže v čom
Mňa skôr zaujímalo v čom bolo to PD-čko lepšie pre užívateľa oproti CR dajme tomu druhej generácie..tuto Grosse Trottel (I) píše že boli totiž na špici dieselových motorov..takže v čom
Jasne, 200MPa. A teraz tu o vlkovi a cervenej karkulke, tu mam najradsej! >😁
Ludia, ved sa zamyslite nad tym co pisete! 200MPa??? To sa uz blizis k medzi klzu nizsie legovanych oceli! Cim by si asi chcel takyto obrovsky tlak dopravit do valca? A mas predstavu co by sa stalo s valcom ak by si donho dopravil zmes pod takymto tlakom? Vsak je to 20x vyssi tlak, ako maximalny spalovaci tlak naftoveho motora (priblizne tych 10MPa)...
Ludia, ved sa zamyslite nad tym co pisete! 200MPa??? To sa uz blizis k medzi klzu nizsie legovanych oceli! Cim by si asi chcel takyto obrovsky tlak dopravit do valca? A mas predstavu co by sa stalo s valcom ak by si donho dopravil zmes pod takymto tlakom? Vsak je to 20x vyssi tlak, ako maximalny spalovaci tlak naftoveho motora (priblizne tych 10MPa)...
No tak bramborová ocel 11500 to asi není, jsou i ocele, které mají mez kluzu 2x i 3x větší. Ale teď vážně, CR 4.generace v novém TDI dává 180MPa, studie od Audi Cross Coupé (předobraz Q5) měl 2.0 TDI CR 150 kW/400Nm s 200MPa.
Zkus mrknout se [odkaz]
Zkus mrknout se [odkaz]
ak sa nemýlim, je to tlak 2000 barov / atmosfér. No ono to naozaj takéto tlaky má. Nakoniec ide o vstrek malého množstva tekutiny (nafty) do valca. A keby vstrekovací tlak bol menší ako tlak vo valci, asi by to moc nešlo, však? Ďalšia vec je, že ten max. spal. tlak nastane až po vznietení vstreknutej nafty, ale to aj tak s tým nemá nič spoločné...
No a tie vstrekovače sú asi z hodne odolného materiálu, to nebude problém. Ale pokiaľ si spomínam, prvé verzie PD mali vstreky trochu poruchové...
No a tie vstrekovače sú asi z hodne odolného materiálu, to nebude problém. Ale pokiaľ si spomínam, prvé verzie PD mali vstreky trochu poruchové...
Od doby CR 1.generace uplynulo dost času,vstřikovací tlaky se zvýšily.PD naproti tomu zůstal ve vývoji na místě.Pro správné víření je třeba vhodný tvar vstřikovačů a pístů.Čím větší tlak tím jemnější rozptýlení směsi.Spolehlivost PD už také při těchto tlacích není stejná jako u 1.9Tdi 66kw.Tak asi tak.Vývoj nezastavíš.
GTI ma pravdu...ked prislo na trh VW s TDI, a neskor PD nemalo konkurenciu. Teraz nastala doba, ked sa podla mna CR vyrovnal PD, nemyslim ze by ho predbehol, stejne vykony dosiahne PD i CR, spotrebu ma PD lepsiu, a hlucnost...da sa eliminovat vyplnou. takze v com ma ten CR navrch? je lacnejsi...
Jako ze by si me taky meli koupit Nemci a vychovat si me k obrazu svemu jako otroka? Ne, dekuji. Ja si, mily GTI, uspech predstavuji jinak.
Ne, jako, že se z tebe stane evropská osobnost. Že je to vyloučené? No, také se nejmenuješ Pepis Škoda...
No nevim, GTI. Pokud bys vedel, jak funguje strategie nadnarodnich koncernu, mozna bys premyslel jinak.
Fakt? Tak se rozepiš na aktuální téma, ať se mi votevřou voči...
Ono pokud clovek nema elementarni znalosti, jde to velmi tezko. Voci si budes muset votevrit sam. Radeji ale prozatim zustan u placani o autech, to ti jde docela dobre :yes:
Děkuju za osvětu, komunikovat s rektorem ČVUT to se zde nepoštěstí každému :yes:
Ty znas Vaska Havlicka?
Myslíš toho kluka co bydlí u vás na vsi vedle koloniálu?
Diky.
Myslim, ze vetsina ridicu tim bude jezdit protoze to nafasuji. Pekne podle levlu ve spolecnosti. Dostat vic nez beznou Octavii, ale v nejake slabsi edici. Nebo ukazat ze mam vic nez skutecne mam. Pekne tak, aby se vlk nazral a koza zustala cela. Ten kdo si muze vybirat sahne IHMO jinam. Kdo nechce byt viden, ma k dispozici celou paletu vozu jichz tu jezdi mraky. Ten kdo si muze vybirat v naradi ctyrkolek a vysoko objemovych motorech, ma dost "paliva" jit do nejake klasiky.
Skoda sazi na jistotu. A to je dobre. Svoji pozici si udrzi, na novych trzich ziska. Ale pojdme rikat Bravo, az se ledy skutecne pohnou. Tohle je "pouze dobre odvedena prace".
Skoda sazi na jistotu. A to je dobre. Svoji pozici si udrzi, na novych trzich ziska. Ale pojdme rikat Bravo, az se ledy skutecne pohnou. Tohle je "pouze dobre odvedena prace".
Vždyť škodovka je mainstreamová automobilka, tedy ta tvá dobrá práce... to je přece to "bravo". Jinak ti nerozumím jak to myslíš s těmi referentskými či manažerskými auty? To je přece úplně jedno, jestli s tím jezdí ředitel či nějaká soukromá osoba.
Ty mě nečteš... právě ten co nechce být "viděn" avšak chce mít pod kopytem si koupí toho superba. Fantastický motor, haldex a DSG... co víc si při tomto zadání "incognito" přát? Přitom to bude za malej peníz. Jasná česká trefa pro chytrý.
Ty mě nečteš... právě ten co nechce být "viděn" avšak chce mít pod kopytem si koupí toho superba. Fantastický motor, haldex a DSG... co víc si při tomto zadání "incognito" přát? Přitom to bude za malej peníz. Jasná česká trefa pro chytrý.
i mainstreamova se musi cas od casu posunout. Nelze donekonecna stavet na tom samem. Ten wow efekt u tohodle auta proste neni. Proto nemuzu rict bravo.
A k tomu nedorozumeni - kdyz to prezenu, CEO rekne kdo s cim bude jezdit, accountak dostane Octavii, project manager Superb a CEO si sam vybere. Na mnoha pozicich jsou auta z ruznych trid jasne dana, a suberb se do toho narame hodi. Odlisit tridu, ale o zadne krvaceni se nekona. Z toho duvodu je podle me licha predstava o tom, ze ten kdo tim bude jezdit si tohle auto vyslovene pral. A ten kdo si do toho muze dovolit fantastickej motor, kterej IHMO neni nicim v teto tride vyjimecnej, haldex a DSG bude zase CEO, kterej si ten superb nevybere.
A incognito uz je dnes i Audi. Nebo snad zkoumas kazde Audi ktere potkas?
A k tomu nedorozumeni - kdyz to prezenu, CEO rekne kdo s cim bude jezdit, accountak dostane Octavii, project manager Superb a CEO si sam vybere. Na mnoha pozicich jsou auta z ruznych trid jasne dana, a suberb se do toho narame hodi. Odlisit tridu, ale o zadne krvaceni se nekona. Z toho duvodu je podle me licha predstava o tom, ze ten kdo tim bude jezdit si tohle auto vyslovene pral. A ten kdo si do toho muze dovolit fantastickej motor, kterej IHMO neni nicim v teto tride vyjimecnej, haldex a DSG bude zase CEO, kterej si ten superb nevybere.
A incognito uz je dnes i Audi. Nebo snad zkoumas kazde Audi ktere potkas?
AUDI je ze svaté trojice pro ty závistivé typy nejstravitelnější, to uznávám, ale Superb v tomhle samozřejmě boduje i tím, že je vnímán jinak než "cizí" vůz.
Tomáši, ale tenhle novej Superb je přece v mainstreamu velmi pokrokový a nový - zadní dveře, silueta karoserie (ta protáhlost bočních oken je v segmentu nebývalá) motor kompr/turbo atd.
Tomáši, ale tenhle novej Superb je přece v mainstreamu velmi pokrokový a nový - zadní dveře, silueta karoserie (ta protáhlost bočních oken je v segmentu nebývalá) motor kompr/turbo atd.
ale jo, o tom zadna. Neco noveho tam je. Jestli tu inovativni vlnu naplnuji zadni dvere, to nevim. To uz snad radeji to podnozku a drzak na destnik. Vlastne ja ani nevim co by to melo byt, sem jak zenska 😊Nevi co chce, ale neda pokoj dokud to nedostane.
Motory bych vynechal - proste to tak nejak prislo. Slusnou atmosferu abys v koncernu pohledal. Pak PD a CR. Takova vyzobana slunecnice.
Motory bych vynechal - proste to tak nejak prislo. Slusnou atmosferu abys v koncernu pohledal. Pak PD a CR. Takova vyzobana slunecnice.
Pardon, ale Haldex je špatná věc. Jel jsem v tom v Octavii a v Passatu, nemůžu říct, že se bych se v zatačce cejtil jistě. To tam najíždíš a projevuje se klasická nedotáčivost. Přidáš plyn a auto nebezpečně rychle přejde do přetáčivosti. To s Audi A6, nebo Subaru Legacy (stálej pohon všech kol) to byla jiná kává. A Superb by si jistě stálej pohon 4×4 zasloužil. 😄
Nevím jakou generaci haldexu jsi jel... ten nástup nepoznáš. Pokud tedy nejsi vysloveně ostrej jezdec. Quattro či systém Subaru nemůžeš porovnávat s haldexem. Oba systémy plní jinou roli. Nikoliv horší či lepší. Jinou.
Mimochodem, připojitelnou nápravu užívá jak Mercerdes tak BMW, když tak jim napiš, ať toho nechaj... 😄
Superb a stálý 4x4? To bys mu pěkně naložil... spotřeba o dva litry větší, většinou najeto po dálnicích... k čemu permanent?
Mimochodem, připojitelnou nápravu užívá jak Mercerdes tak BMW, když tak jim napiš, ať toho nechaj... 😄
Superb a stálý 4x4? To bys mu pěkně naložil... spotřeba o dva litry větší, většinou najeto po dálnicích... k čemu permanent?
...no právěže ten nástup poznáš (a je velmi příjemný a čitelný), když tedy jedeš pod plynem. První haldexy byly kousavé, ale ted tomu není moc co vytknout. Jak říkáš, je to jiná liga s permanentem, ani lepší ani horší, prostě to stojí jinde, oba systémy (filosofie) se doplňují a mají své výhody a nevýhody.
Twindoor = převratný vynález nedozírné dokonalosti a praktičnosti, tak se o tom mluví. Je to fajn, to jo, ale že by to bylo zas něco extra, to ne. Nemám pocit, že pro zvýšení praktičnosti je nutné dělat 2 v jednom. Když chce někdo sedan, ať si koupí sedan. Bude v něm vozit kufřík s papíry a krabici s novými lakýrkami. Až bude 2-4 krát za rok chtít jet na dovolenou, tak mám ten pocit, že 2-4 krát za rok vydrží ten nepatrný stres vzešlý z nakládání sedanu, které přeci jen je z karosářských variant nejméně jednoduché. Když někdo bude častějším převozníkem většího objemu věcí, tak ať si koupí liftback. Neříkejte, že v dnešní době je nějaký rozdíl v prestiži mezi sedanem a liftbackem? Stejně mají skoro všichni podnikatelé v ČR kombík, protože jde pořídit s mříží a bez DPH. >😁 .... závěrem shrnutí: twindoor = dražší a náchylnější k poruše než normální sedan/liftback. Problematičtější oprava než s/l. Rapidně zhoršený výhled vzat díky tlustým sloupkům. + perla na konec: to několikavteřinové čekání na přepnutí mezi jednotlivými režimy je tak umořující, že doporučuju osobně okusit přívětivost tohoto systému >😁 . Podle reklamní kampaně je nový Suberb hlavně o víku twindoor, pro mě je v tom případě o ničem.
Prepac, pises z pozicie, akoby si Superb vyskusal (otvaranie twindooru)... Tak preco si sa nepozrel lepsie na tie siroke stlpiky? Mozno stacilo aspon na fotku. Mozno by si zistil, ze siroke zadne stpiky su jedna vec a konstrukcia twindooru druha a je logicke, ze nesuvisia. Nabuduce aspon pozri aspon fotky auta, o ktorom chces pisat, akoby si ho aj skusil. 8-s :no:
S twindoorem jsem si asi 10 minut hrál na autosalonu v Lipsku a na tvoje doporučení jsem se ještě podíval na fotky. Ano stále mám ten pocit, že konstrukce twindooru znatelně zužuje zadní okno. To že má Superb široké zadní sloupky z boku je jasné, a taky že na to nemá twindoor vliv, ale je tu ještě šířka ze zadního pohledu a tam ten vliv nejde nespatřit. :no:
Jsem zvědav, jak bude vypadat verze kombi. Tento liftbacko-sedan se mě zdá poněkud nevyvážený co se týče celkových proporcí + detaily - třeba ten hrozný volant. Ale to je asi tak všechno, rozhodně to je auto za dobrý peníze.
..jako kdyby někdo to auto chytnul za čumák a slavnej twindoor a pořádne ho natáhnul. Jako by ten design vymejšleli na kratší auto ale pak nějaký manažer řekl designerům "musíme přidat místo na nohy vzádu, vemte co máte nakreslený a protáhnětě to". On sice vzadu nikdo nejezdí, ale po objemu kufru a kvalitě plastů je to třetí nejdůležitejší vlastnost u recenzování auta, víme. Čumák ujde, sice vypadá zpoloviny jako nakreslenej podle pravítka, ale nakonec proč ne.
Suď až ho uvidíš naživo, z fotek jeho proporce příliš nevykoukáš.
Já ho viděl a kupodivu vypadá o trochu líp, než na fotkách. Leč odporně velký převisy, to je peklo. A záď ála Korea, hrůza. Interiér a prostor, to chválim.
Pane jo, taková "škodovčička", co dokáže rozpoutat za diskusi, co?
To i Schumacher, co se chystá v Holywoodu zastřelit Bruce Willise a umlátit Rockyho v 76 díle, nezpůsobí takovej rozruch!
"Renaulťáci" se tu mlátí s "forďákama", vymetači autosalónů poučujou sběratele plakátů... Samý paradoxy.
V podstatě se nic neděje, jen Škodovka udělala opět káru, která se trefila do těch, co přijedou na obchodní schůzku a kolega, nebo zákazník ocení vkus majitele a taky do těch, co s tim přijedou do chatový osady "Dlouhý prdy" a po estrádě s víkem kufru a vyložení novýho křovinořezu v celku, je celej víkend o čem kecat.
Mě se to auto nějak nelíbí, je takový "hnusně český", ale kdybych si v tý třídě kupoval auto, tak přesně tohle, co má servis na každym rohu, nikoho nena..ere, cena je úměrná, motory pro všechny a tak... hlavně ten kufříček, to se cení! Dobrý, néé?!
To i Schumacher, co se chystá v Holywoodu zastřelit Bruce Willise a umlátit Rockyho v 76 díle, nezpůsobí takovej rozruch!
"Renaulťáci" se tu mlátí s "forďákama", vymetači autosalónů poučujou sběratele plakátů... Samý paradoxy.
V podstatě se nic neděje, jen Škodovka udělala opět káru, která se trefila do těch, co přijedou na obchodní schůzku a kolega, nebo zákazník ocení vkus majitele a taky do těch, co s tim přijedou do chatový osady "Dlouhý prdy" a po estrádě s víkem kufru a vyložení novýho křovinořezu v celku, je celej víkend o čem kecat.
Mě se to auto nějak nelíbí, je takový "hnusně český", ale kdybych si v tý třídě kupoval auto, tak přesně tohle, co má servis na každym rohu, nikoho nena..ere, cena je úměrná, motory pro všechny a tak... hlavně ten kufříček, to se cení! Dobrý, néé?!
Optimální volbou je Škoda Superb? Lidé, měli bychom být sice vlastenci, ale z oběktivního hlediska to je nesmysl! SuperB nestačí na trojkové BMW ani na Audi A4. Na Mondeo asi jo i na toho Passata, ale optimální volbou je snad jenom z finančního hlediska! To je málo.
Jak vidno, tak někomu to "objěktivně" stačí. Proč provokovat v BMW, když se tvůj soused odjakživa živí psaním anonymů na ÚV a dnes třeba na FN?! Proč někomu cpát do hlavy, že s televizí na splátky právě od tvojí český firmy bude chytat i televizní program Vanuatu?! Jak budeš, jako majitel A4 přesvědčovat Jarmila z Horní Lhoty, že nejlepší CD opileckých songů z TV Shopu koupí právě od tvojí ryze český firmy?! Z toho kufru s "českym" nápadem vytáhneš valchu, nebo šlapací sekačku a ukecáš každýho fandu domácí kultury! Třeba jo, třeba ne...ale to je hodně!
BMW3 nebo A4 jsou trošku někde jinde... Tyhle auta nekupují lidé se stejnými potřebami. Zkoušel si porovnat místo na zadních sedadlech v A4, BMW3 a Supu? To je trochu o něčem jiném. Ano, BMW má mnohem lepší podvozek pro sportovní jízdu, ano, audi má mnohem lepší image a nejspíš i design (ten je ale subjektivní), ale přál bych ti absolvovat dlouhou cestu za mnou na zadních sedadlech. Pak by mě zajímalo co bys na to řikal a jestli bys jel raději v Supu nebo v BMW...
Svezu Tě ve své staré 735 a pak můžeš vykládat něco o Bávech a Superblbu! Ale neber to ve zlém... >😁
Nová Škoda Superb... Znám velmi dobře předchozí model Superbu, který pomalu končí a myslím si, že se jedná o velmi povedené auto ... jak z hlediska estetického (sám dávám přednost klasickým liniím než moderně), tak z hlediska motorizace (i když některé motory se mohou zdát již trochu zastaralé a slabé), tak z hlediska kvality a spolehlivosti - povedený vůz ... chci tím říct ideální automobil pro rodiny, manažery a taxikáře ... ne pro lidi, kteří chtějí závodit s Lamborghini 😄 ... Co se týče nového modelu Superbu II, tak jsem měl po zveřejnění prvních fotek trošku smíšené pocity z designu ... ale minulý víkend jsem měl možnost automobil vidět naživo, i se s ním projet a názor jsem rychle změnil. Vůz je velice komfortní, pohodlný a tichý s dostatečným výkonem - dojem kvality je cítit všude. Zvenku auto vypadá velmi velké a byl jsem mile překvapen, že mi - na rozdíl od fotek - naživo padlo do oka. Docela jsem zvědavý na uveřejnění ceníku včetně výbav, ale myslím si, že auto naváže velmi zdařle na úspěch svého předchůdce. 😄
On je ten Superb strašně nefotogenický... Jsem zvědav, jak se mi bude zamlouvat naživo, ale prozatím (z fotek) mě nějak moc nenadchnul...
Nový Superb se posunul zas někam jinam. Co jsem četl některé články o něm, všechny ho zatím hodnotí velmi dobře, jen v některých věcech se rozcházejí(ukazuje se, co člověk to názor). Sám jsem ho viděl naživo, je to moc pěkné auto, jen bych vytknul ty zadní lampy, ale na to se dá zvyknout! >😁 Nejvíc se těším, až si do toho sednu a budu si moct sám zhodnotit, jak je dobrý! 😄 Hodnotit podle fotek a tabulek, jak tu někteří dělají, je o ničem! 😉
Stary Superb vypada rozhodne lepe. Tohle je takova rozplacnuta mutace Octavie II. Takova, jako kdyz pejsek s kocickou pekli dort. Dali tam vsechno nejlepsi a take se domnivali, ze dort musi byt nejlepsi... Chybi tomu styl.
J8 nevím. Jaký vidíš rozdíl mezi Oktávkou, uperbem, Passatem Mondeem...vše dizejnově na jedno brdo.... :-!
Vyzkoušel jsem všechny dostupné motorizace až na 3.6 6V / na něj jsem se nejvíce těšil 😒 / Naftové provedení 2.0 CR také s DSG. Jako optimum bych volil 1.8TSI. Pro pohodového řidiče 1.4TSI no a pro šetřílky 2.0TDI - jedno jestli PD nebo CR. Z hlediska hlučnosti stejné, možná u CR není znát takvé to prvotní nakopnutí jako u PD. Interiér pěkně odlučněn, použité nejen na pohled kvalitní materiály, Desing nehodnotím - idividuální záležitost. Ve srovnání s konkurencí Mondeo + podvozek -hlučnost v interiéru a celkový dojem z interiéru, Nová C5 ++desing / celková kompaktost, čistota/ -na tuto třídu mizerný přístup a prostor vzadu, Laguna ničím mě nezaujala
Prohlásit Superb II za hezké, zajímavé a progresivní auto je pro mě signálem, že Škodě stále ještě spousta lidí historicky nadržuje. Co kdyby s tímhle uzlíčkem nedokonalostí a designového zmatku přišli Korejci nebo Číňané?
To auto je designově hrozné zepředu, zezadu i zevnitř.
Poslední designově povedené auto od Škody je pro mě O2.
Pak přišel Roomster, nová Fabia a teď tohle. Není divu, že šéfdesigner byl vyhozen.
To auto je designově hrozné zepředu, zezadu i zevnitř.
Poslední designově povedené auto od Škody je pro mě O2.
Pak přišel Roomster, nová Fabia a teď tohle. Není divu, že šéfdesigner byl vyhozen.
By mě zajímalo, jaké nedokonalosti máš na mysli, popřípadně, jestli jsi už v Superbu II seděl a ozkoušel si ho?
O tom ale nepisal, posal,z e Superb II je neskutocne skarede auto a zial, na zivo, vyzera o mnoho horsie, ako na fotkach (co je co povedat).
Na autosalone bola vedla neho Fabia II. Tiez hrozne auto, ale pripadalo mi, ako krasavica.
Fakt som este nevidel automobilku, ktora nacpe masku na auto typu roomster a potom tomu prisposobi vsetky modely...
A to SUPERB vyzera fakt desne zo vsetkych pohladov (spredu ta zla maska a svetlomety vyzeram ako BMW, z boku vidno,a ke je neproporcionalne, zo zado-boku ze je dlhe a strasne uzke, zozadu ako laguna a rpave preto asi skaredy). A to som bol celkom fanusik skoda, ked tu desnu masku daju aj na O2, atk to bude koniec.
Na autosalone bola vedla neho Fabia II. Tiez hrozne auto, ale pripadalo mi, ako krasavica.
Fakt som este nevidel automobilku, ktora nacpe masku na auto typu roomster a potom tomu prisposobi vsetky modely...
A to SUPERB vyzera fakt desne zo vsetkych pohladov (spredu ta zla maska a svetlomety vyzeram ako BMW, z boku vidno,a ke je neproporcionalne, zo zado-boku ze je dlhe a strasne uzke, zozadu ako laguna a rpave preto asi skaredy). A to som bol celkom fanusik skoda, ked tu desnu masku daju aj na O2, atk to bude koniec.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
507 nadherne receno!ja Supa II na zivo videl a je to prenadherne auto!proc?protoze se mi libi.proc?protze je to jedina"ceska"poradna aut.znacka.proc?protze miluju skodovku...atd.tak bych mohl pokracovat hodiny a proto rika...Skoda=Simply Clever 😉
Nevím. Design mi přijde možná moderní, ale tragickej. Je vidět, že se šetří. Nechápu užovky Roomstera a Fabii II. Auto by mělo bejt široký. Dále jsou zarážející zastaralé motory. Je to z části vinou Wolksvagnu, že tam pořád cpou 1,9 TDI 77 kW, když už dnes lze z takovéhoto objemu vykřesat 110 kw a víc. Naopak na 77 kW by stačil diesel s objemem 1,5 l. Zastaralá benzinová šestnáctistovka je taktéž nesmysl. Poměr objemu a výkonu je u valné většiny všech motorů ve Škodovkách pod průměrem. Podvozky maj Škodovky špičkový. Co jí chybí, jsou ty lepší motory a nějakej designér s estetickym cítěnim. Třeba já >😒]
Dotaz na vsetkych autoodbornikov...v com je PD zastaraly a nemoderny oproti CR?
vykon zrovnatelny, krutiaci moment tiez, spotreba lepsia...zeby bola nizsia spotreba zastaralost? DPF je dostupne tak neviem preco kazdy hovori a tragedii. to ze je hlucnejsi je zrejme, ale v superbe je to odhlucnene tak to tiez nehra ulohu.
A co sa ceny tyka, ten kto tomu rozumie, vie ktory system je drahsi, a preto ta zmena koncernu na CR, na lacnejsi system.
vykon zrovnatelny, krutiaci moment tiez, spotreba lepsia...zeby bola nizsia spotreba zastaralost? DPF je dostupne tak neviem preco kazdy hovori a tragedii. to ze je hlucnejsi je zrejme, ale v superbe je to odhlucnene tak to tiez nehra ulohu.
A co sa ceny tyka, ten kto tomu rozumie, vie ktory system je drahsi, a preto ta zmena koncernu na CR, na lacnejsi system.
nejde jenom o hluk...jde taky o vibrace,hrubost,zvuk nejen zevnitř ale i z venku (limuzína jak traktor),chuť jít do otáček,a někdy i o výdrž (hlavně poslední generace PD mívají problémy),šížení vibrací př záběru spojky,rozdíl v hladkosti při rozjezdu,řazení,či přidání-ubrání-přidání plynu (teda aspoň podle toho co já vím,porovnávám teda našeho Megana 1,5 dCi a mátinu služební Ochcávku 1,9 TDI PD)
No jo, ale to neni o zastaralosti, ale o potlaceni pruvodnich jevu teto technologie. PD neni schopne vice vstriku (piezovstrik uz myslim ale ano) CR ano. Pokud by se tyto nedostatky odstranily, tak by si nikdo neztezoval.
Pokud je vnitrni hluk potlacen izolaci, pak mi vnejsi nemusi zajimat (hlukove normy brany vpotaz), pokud neco v "limuzine" neco nytuje, tak at nytuje.
(nez me nekdo osoci, jezdim v CR II.generace)
Pokud je vnitrni hluk potlacen izolaci, pak mi vnejsi nemusi zajimat (hlukove normy brany vpotaz), pokud neco v "limuzine" neco nytuje, tak at nytuje.
(nez me nekdo osoci, jezdim v CR II.generace)
PD poslední generace vstřikuje 5x za takt, první generace pouze 2x za takt. Bohužel motor CR lze vyrobit o cca 100 EUR levněji a PD má jisté kompatibilitní problémy s nekatalyzovanými DPF. Katalyzované DPF tento problém řeší, ale jsou bohužel o dost dražší.
Pro Volkswagen jakožto jediného integrátora a vývojce PD už je další pokračování tohoto systému neúnosně drahé (na CR pracují víceméně všichni, a benzínové motory FSI mají koneckonců též vstřikování Common-Rail), a proto byla také stornována 3. generace PD, která měla v roce 2007 přinést homogenní spalování nafty a tlaky až 300 MPa.
Pro Volkswagen jakožto jediného integrátora a vývojce PD už je další pokračování tohoto systému neúnosně drahé (na CR pracují víceméně všichni, a benzínové motory FSI mají koneckonců též vstřikování Common-Rail), a proto byla také stornována 3. generace PD, která měla v roce 2007 přinést homogenní spalování nafty a tlaky až 300 MPa.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
a videli ste to na zivo? je to fakt nehezke :no: ...skoda ze nezbylo na lepsi design
Tož ja fam řic chtél še byl tu ja dluoho ne, jen schledofala s pofzadali ja fas tady, abo prace und starosi moc, a chtělo fam řic ja še toto muj trochen do mlyn k sdejschi dyskuschi byt [odkaz] abo by fy fsichni tu ste si ufjedomit co Skóda za felka pokrok udělat od doba nedafna. Tož tak. Bravwo Skóda/VW/Porsche :yes:
for gl😜 ach jo vy slováci vy nám závidíte Superba co???furt samí kecy,kecy a nic.........ukaž mi vaše auto!!!!!no,no!!!nemáte žádný co???
no jó vole né có..?
guze mohol by si mi prezradiť na ktorý môj príspevok reaguješ alebo to bol len taký tvoj výkrik do tmy?
guze mohol by si mi prezradiť na ktorý môj príspevok reaguješ alebo to bol len taký tvoj výkrik do tmy?
507 si robiš * ne? ked maš lepší výhlad na skodu, kupuj. :yes: ale tvrdit niečo take že alfa nič neponuka okrem designu je dost odvážne. 159 je styl zatial čo superb je ehmmm... spotrebný material?
Myslím že 1.9TDI PD je vhodnej i do Superbu, je to kvalitní motor, který vydrží stovky tisíc kilometrů s výbornou spotřebou a osvědčil se, tak proč ho tam nedát. Kdo požaduje extra tichý chod, vybere něco jinýho hold.
Já mám 1.9TDI v Octavii II a jsem s ním nad míru spokojenej, někdo může říct, že má zvuk jak traktor, tak si zvýším hlasitost rádia. A hlavně ta spotřeba. Na trase České Budějovice - Praha 4,6 průměr. Když se hodně snažím a jedu hodně lehkou nohou, tak i 3,6 a když večer jedu na plný plyn, tak se nad 6 litrů nedostanu ani kdybych chtěl.
Já mám 1.9TDI v Octavii II a jsem s ním nad míru spokojenej, někdo může říct, že má zvuk jak traktor, tak si zvýším hlasitost rádia. A hlavně ta spotřeba. Na trase České Budějovice - Praha 4,6 průměr. Když se hodně snažím a jedu hodně lehkou nohou, tak i 3,6 a když večer jedu na plný plyn, tak se nad 6 litrů nedostanu ani kdybych chtěl.
Má tento vůz pro denní svícení v domácím prostředí vyhrazeny zvláštní paraboly (podobně jako vozy Audi), nebo svítí potkávací světla?
Nechápu proč tvůrci nového Superbu přes prodloužení karoserie o cca 4 cm a cca 4 cm zkrátili rozvor. Pak jsou zbytečně velké převisy a jistě krátký rozvor (který v tomto případě odpovídá BMW 3, které je o 33 cm kratší) moc nepřidává na jízdních vlastnostech. Superb měl mít minimálně o 10 cm větší rozvor - tak někde kolem 2850 mm. Pokud jde o motorovou nabídku, tak mi připadá mezera mezi 1.8 TSI a 3.6 FSI přiliš velká. 2.0 TFSI (147 kW) tam evidentně chybí. A pokud jde o vznětové motory, tak i tam evidentně chybí 2.7 V6 TDI (140 kw v nové A4 nebo 132 kW v A6). Nevím, proč Škoda vždy vyrobí auto, které má obrovský potenciál a pak to končí u defektů typu - Fabie 1642 mm na šířku (konkurence má o 5 až 10 cm víc) či u Superbu krátký rozvor, který mu moc nepřidává na vzhledu a jistě ani né na jízdních vlastnostech (které jistě špatné nebudou, ale mohly by být jistě vždy lepší) a také nevyvážená motorová nabídka. To je tak, když koncern tovoří automobilky, které v podtstatě oslovují stejný okruh zákazníků. Pak to dopadá tak, že jedna je silně protěžovaný (VW a Audi), z jedné se snaží vytvářet rádo by sportovní vozy (Seat) a s jednou lepí mezery na trhu anebo vyrobí auto, které v některých parametrech je umyslně a uměle ztlačeno pod VW (Škoda)...😄
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.