Jel jsem s BMW 325i E36,192 PS, na dalnici z Prahy do Podebrad 15min za idealnich podminek, tak jsem testnul maximalku na rovine 246km/h jelo by vic ale otacky motoru to na petku neumoznovaly-skoda sestka by se hodila
Alfa 164 V6 24v 210PS jede jak hovado, a tak se pojdte se mnou svezt na usek dalnice Praha - Podebrady kde se tahle akceleracni orgie stala- za jedna-plna forsas a gumy horej jako svine az do omezovace 7000ot, t.j. asi 70km/hod, pod minimalne polovinou plynu radim za dva gumy jeste slabe zaprotestovaly, ale dvojka taha do sedacek snad nejvic az do 115km/hod, kde zauraduje omezovac, tak rychle radim za tri a alfa furt jede az do 175km/hod, kde uz musim kopnout ctyrku, ale i na ni citelne zrychluje az do 210km/hod a za pet to uz zatah pripomina felicii na ctyrku, ale alfa jede v tu dobu o vice nez 100km/hod vetsi rychlosti, stejne 230je tam vcelku rychle, pak uz to leze opravdu pomalu, nicmene se mi alfa rozjela z mirneho padacku na tachometrovych asi 262km/hod a otackomer ukazoval 6600ot. a co tech 400 ot. do omezovace, snad s vetsiho kopce s vetrem v zadech, ale i tak snadno zkourite trojici MB, BMW, Audi,kde tachometr s omezovacem ukaze max.260km/hod.
Je v tom cítit závist. Co? Octavienka 20v Turbo za cenu 560 000-Kč a jede stejně jen mimochodem úplné řazení 1 stupeň 66km/h 2 s. 105 3 s. 151 4s.190 5s 230 vše jsou ůdaje bez omezovače!!
Zavřete ůsta ať Vám nevlétne moucha do huby "štěstí je zima"
Jojo, závist, máš naprostou pravdu. A vůbec slyšel jsem, že nová Octavie bude mít taky rozvor dva a půl, ale celkem bude dlouhá 5 metrů. Bude mít tak bezkonkurenčně největší kufr ve své třídě. Jo a nebudou tomu už vrzat zámky a plasty kolem přístrojovky. A s motorem 1.8 turbo to pojede 300 km/h a zrycvhlení z 0 na 100 ne za 3 sekundy, ale za 2 sekundy!!!...
To bude nářez, už se na to těším, vyměním svýho multikáry za 1.8 turbo, wow...:-)
Ja se pridavam, to je fakt zavist. Zavidim ti auto s nejmensim mernym vykonem a tocivym momentem ve sve kategorii (myslim 1,8 turbo), zavidim ti, ze sedis na kolech, protoze kola v samotnem rohu karoserie uz nejsou v mode. Zavidim ti uzitnou hodnotu Felicie a spotrebu MB 600. Zavidim ti to kmitani zadku a tu obrovskou nedotacivost. Zavidim ti ty brzdy, ktery maji jen pozici on/off. Zavidim ti tu raketovou rychlost a to neuveritelny zrychleni, ktery se vyrovna i deset let starym autakum 2,0l. Ale hlavne ti zavidim, ze sednes na takovy kraviny. Mas totiz jednodussi zivot. Ja, kdyz ty zhovadilosti, ktery uvadej i "znackovy" servisy Skoda vidim, tak mam srdecni kolaps. Ty ne. A to ti zavidim.
Sám sem nad 1.8T přemejšlel. I kyž jsem si ho nakonec nekoupil, myslím, že za 500-600 tis. je to odpovídající auto a můžeš s ním být spokojenej. ALE NESROVNÁVEJ HO. Aspoň v týhle rubrice ne!
Myslím, že nám jde o legraci a výroky OCTAVIE takovou legrací jsou. :-)
Samo, že Oktávka je v pohodě, obzvláště 81 kW TDI. Taky je štěstí, že k tomu 1.8 20V motoru vymysleli to turbo, řekl bych že je to pěkně sladěné (1.8 20V jede hrozně - pořád se to musí vytáčet, aby to jelo, spotřeba je velká).
Jen OCTAVIE z toho motoru, který je naprosto normální, dělá trhač asfaltu.
A vůbec název týhle rubriky je kravina, je to patriotistický a vůbec se divím, že sem píšu :-).
K tym turbo octaviam je to chliev ktory vzdy pustim pred seba a potom tlacim na mojej dvetisicke 183 nameranymi ps a pri tom sa odbavujem.Ta uboha zadna polotuha naprava "vlecene rameno spojene torznou prieckou"
Suhlasim je to onicom a vyvojovo desatrocny dvojliter nema s tym problem.
Aby nedošlo k omylu já vlastním 0 aut jen si půjčuji otcovu Octavii 1.6 a je to pro mně žihadlo když se to sním umí."ale UMÍ" sice proti takovejm motorům moc šance nemá ale .., . No a motor 20v Turbo v Octavii u mého známého tak to je GTI!!! Jednak s tím musíte souhlasit jelikož toto označení se dává na VW Golf GTI má 1.8T a Octavie je stejná třída takže si myslím že to auto má na to aby se s těmi vašimi velmi když už MINIMÁLNĚ DRŽELO ALE BEZ PROBLÉMŮ. A s tímto motorem jde velmi lehce dosáhnout 230 km/h. Sice mi to nepůjčily ale mněl jsem možnost jed touto rychlostí. 20v Turbo Octavie je prostě stejná jak ty vaše motory akorát to chce řidiče co to rozjede no a těch moc není proto Vás neměla šanci Octavie pokořit.
Kolik má ta Mka váhu a výkon? Já mám 1255kg a cca 240 koní (na Natural98) a 4x4. K těm Octaviím: Já potkávám spíš řidiče Octaviií co si myslí, že když si koupili "silné" auto, stali se z nich mistři světa. Já se za super řidiče nepovažuju (mám taky najeto jenom asi 300tis. kiláků a tak se pořád učím) a tak si vždycky počkam na delší rovinku. K tomu právě mám ty koníky pod kapotou.
Mám osobní zkušenost s Prismou Integrale - čtyřkolkou, Dedrou 1.6 ie a Fiatem Temprou 1.8 ie. Neříkám že to jezdilo špatně, jen ty poruchy byly častější. Postupně se dají vychytat, ale za jakou cenu...
Je to jak říkáš . Jezdilo to pěkně . Problém těch aut je totiž v tom ,že se dotáhnou z venku už ve špatným stavu , každej se akorát sveze ( naplno ) a pak to pošle dál . Další majitel se zase sveze (naplno ) , řekne si proč do toho strkat peníze a pošle to dál .
Jo Lancia HF jede jak ***, sám jsem měl možnost pořádně protáhnout HF s 91 roku naladěný na 210 PS, hlavně obdivuju to zrychlení, ale i to, že když dáš jedničce plnou forsáž, tak to auto nezahrabe, ale přicucne se k silnici a vystřelí, jo a ještě jedna perlička, auto s kterym jsem jel, mělo ohnutou ručičku rychloměru do luku, takže máš pravdu, že je každej rve naplno, ale taky je pravda, že týden jezdíš (spotřeba 15-25l) a měsíc spravuješ.
No, ja teda spravoval jednou [klasika - spaleny a zpuchrely olejovy hadice k chladici], obcas upravuju [podvozek, motor] a hlavne jezdim. Ale nedal jsem za Deltu HF Integrale ani do 100.000, ani do 150.000, ale sumu, ktera odpovida DOBRY Delte HF Integrale z roku 1992: 15.000 DM+clo+DPH. A moje predstavy o rychlych autech jsou tim padem zcela specificky.
Mas 635 CSi? jaky provedeni? O jednom bych vedel, bylo by asi za 85tis., ale je ta prvni serie. Technicky je ale v perfektnim stavu vcetne original laku, nebourany.
Ahoj, muzete poradit co nalit do prevodovky a diferencialu? Mam 318iS z roku 1990 v E30 diferak je obyc. (neni samosvorny) diky moc, nikde mi nejsou sto rist presne specifikace.