Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
13. 4. 2000 23:29
neregistrovaný "Rejnok"
14. 4. 2000 08:40
neregistrovaný "zadek5241"
15. 4. 2000 21:11
neregistrovaný "td"
17. 4. 2000 08:10
neregistrovaný "zadek5241"
17. 4. 2000 10:00
neregistrovaný "td"
17. 4. 2000 23:17
neregistrovaný "Rejnok"
18. 4. 2000 07:58
neregistrovaný "zadek5241"
18. 4. 2000 08:34
neregistrovaný "Barrichello1"
18. 4. 2000 21:57
neregistrovaný "Rejnok"
20. 4. 2000 10:19
neregistrovaný "McStinger"
24. 4. 2000 18:47
neregistrovaný "HáPé"
26. 8. 2001 22:29
neregistrovaný "pfn"
27. 8. 2001 08:00
neregistrovaný "zadek5241"
27. 8. 2001 08:34
neregistrovaný "zizal"
27. 8. 2001 17:59
neregistrovaný "PROF"
28. 8. 2001 07:07
neregistrovaný "PROF"
28. 8. 2001 11:57
neregistrovaný "zadek5241"
28. 8. 2001 13:18
neregistrovaný "zadek5241"
27. 8. 2001 19:24
neregistrovaný "ace211"
27. 8. 2001 19:28
neregistrovaný "mracek"
27. 8. 2001 21:00
neregistrovaný "pfn"
28. 8. 2001 10:22
neregistrovaný "ruprecht"
28. 8. 2001 10:30
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 8. 2001 10:41
neregistrovaný "bob_1"
28. 8. 2001 11:39
neregistrovaný "ruprecht"
28. 8. 2001 16:32
neregistrovaný "PROF"
28. 8. 2001 11:16
neregistrovaný "Píves"
28. 8. 2001 23:05
neregistrovaný "ace211"
29. 8. 2001 00:00
29. 8. 2001 06:54
neregistrovaný "02"
29. 8. 2001 07:06
neregistrovaný "Honzac"
29. 8. 2001 09:03
neregistrovaný "bob_1"
29. 8. 2001 09:21
neregistrovaný "Honzac"
30. 8. 2001 08:46
neregistrovaný "bob_1"
2. 9. 2001 06:51
neregistrovaný "PROF"
29. 8. 2001 08:44
neregistrovaný "bob_1"
29. 8. 2001 12:11
neregistrovaný "ace211"
29. 8. 2001 14:16
neregistrovaný "ruprecht"
29. 8. 2001 15:08
neregistrovaný "ace211"
29. 8. 2001 16:57
neregistrovaný "tomcat"
30. 8. 2001 07:49
neregistrovaný "mispul"
30. 8. 2001 07:50
neregistrovaný "mispul"
29. 8. 2001 22:23
neregistrovaný "pfn"
30. 8. 2001 09:23
neregistrovaný "ruprecht"
29. 8. 2001 22:27
neregistrovaný "pfn"
30. 8. 2001 09:15
neregistrovaný "zadek5241"
30. 8. 2001 10:21
neregistrovaný "ace211"
30. 8. 2001 12:50
neregistrovaný "zadek5241"
30. 8. 2001 12:55
neregistrovaný "ace211"
31. 8. 2001 11:25
neregistrovaný "bob_1"
31. 8. 2001 15:10
neregistrovaný "ace211"
neregistrovaný "Rejnok"
13. 4. 2000 23:29
uvod
Vazeni pratele online,

zalozil jsem tuto diskuzni skupinu pro to, abych rozvinul diskuzi o smrdicich a prekazejicich nakladnich automobilech AVIA. Vadi vam take kourici, uprostred silnice jedouci nakladaky, ktere neuhnou, jezdi v levem pruhu a stale prochazeji technickymi kontrolami? Pochlubte se s historkami o techto stvurach.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "zadek5241"
14. 4. 2000 08:40
Re: uvod
Už několik let tvrdíme s kamarádama (motoristama), že jsou Avie postrachem silnic a že bysme je nejradši zakázali. Před časem jsem měl příležitost Avii řídit a strašný!!! Řidiči Avií denně předvádějí nadlidské výkony, že vůbec s těma hajtrama někam dojedou. Vůbec jsem nechápal, že může bejt ňákej dopravní prostředek tak příšernej.
neregistrovaný "td"
15. 4. 2000 21:11
Re: uvod
Nepatri to sice do teto rubriky, ale nejak jsem tu starou, na kterou reaguju, nenasel. Chtel jsem se zeptat zadka524 (to teda zni uzasne :-)), jestli nema nejakej tip na P306 break radsi v benzinu dovezenou z venku, treba i lehce obouchanou (samozrejme ne zasadni veci). Pokud se tim tedy jeste zabyvas. Cau. TD
neregistrovaný "zadek5241"
17. 4. 2000 08:10
Re: Odpoved pro td
Od Novyho roku je to s dovozama na prdlačku. Už 3 měsíce jsem z naší krásné republiky nevystrčil nos. Letos jsem přivez akorát pár aut na náhradní díly a to je všechno. Kolega pak byl prošmejdit pár autohandlů v Německu (i daleko za hranicema), ale nakonec se vrátil s prázdnou. Obecně - všichni kamarádi co vozili auta z venku na to kašlou, nevyplatí se to. Samozřejmě, že se daj vozit auta, ale jen moc nový - drahý - neprodejný - na kšeft nezajímavý.
neregistrovaný "td"
17. 4. 2000 10:00
Re: Odpoved pro td
Diky za odpoved, i kdyz neni potesitelna, jen mi jeste, prosim, rekni, kde je ta hranice drahosti?

Ja bych akceptoval castku cca do 200 000.
neregistrovaný "Rejnok"
17. 4. 2000 23:17
Re: Odpoved pro td
A daj se jeste privezt auta pouze na ND a tady k nim sehnat doklady?
neregistrovaný "zadek5241"
18. 4. 2000 07:58
Re: Odpoved pro td
V téhle cenové relaci by se snad dalo něco sehnat, ale tyhle nový auta jsou tam taky celkem drahý, když jsou šikovně nabouraný. Celkem za rozumnej peníz jsou tam totálky, ale ty vozej jenom týpci, který se zabejvaj lumpárnama. Tedy obecně řečeno se dá sehnat dobrý auto, ale člověku to dá i venku velký hledání, protože je teď o ty nový přihlásitelný auta velkej zájem a jdou na dračku. Jinak dovézt auto na náhradní díly nebo na přestavbu není problém, jsou venku poměrně levný, akorát to chce mít ty český doklady.
neregistrovaný "Barrichello1"
18. 4. 2000 08:34
Bez nadpisu
Nové AVIE se sklopnou boudou jsou už v pohodě, rovněž nový připravovaný typ AD 100 je už o něčem jiném, než ty Avie, které zde popisujete. Bude to tím, že jsou to 15-20 staré krámy a stejně jako Robury, Ify, Pragy S5T, trambusy a staré německé Many,Mercedesy, Magirusy apod. by měli jít do šrotu!!!!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Rejnok"
18. 4. 2000 21:57
Re: Bez nadpisu
12 - 20 let stary auta to sice jsou, ale jakto, ze projdou technickou? Nesvitej jim zadni svetla, kourej jak janevimco a mne policajti buzerujou za to, ze jsem mel rozbity predni blinkr ackoli jsem tam mel oranzovou zarovicku. A sup, 200 pokuta. taky znam spoustu lidi, kteri meli bouracku s avii. Vetsinou to zavinil ridic ty stvury. Profesional by avii nikdy neridil.
neregistrovaný "McStinger"
20. 4. 2000 10:19
AVIA je najrychlejsia
Neviem, co mate proti Aviam. Su to jednoznacne najrychlejsie auta na nasich cestach. V kolone je Avia vzdy na prvom mieste.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "HáPé"
24. 4. 2000 18:47
A co Avie na plyn?
Viděl jsem to u VK Programu v Praze - sami je přestavují a mají snad dokonce i svoji odtahovku na propan-butan - a musím říct, že to vypadá docela zajímavě. Hlavně to fakt nekouří, jako normální avie (nám na dvoře občas jedna prdlá a to je na udušení!)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pfn"
26. 8. 2001 22:29
AVIA
Nazdar panáčkové, určitě jste se taky místo pindání réčili zamyslet.Kdo si myslíte vy volvé, že v noci přivezl rohlíky,chleba a mlíko z jogurtama, který vy ráno tlačíte do hlav. A pro Zadka524: když s ní neumíš, tak do ní nelez. Chtěl bych vidět někoho z vás jak za 9 KČ na kilometr který platí kdejaká pekárna, nebo mlíkárna uživíte leasing novýho auta. A jen tak mimochodem vámi vyjmenovaná auta nejsou jadinou brzdou našich silnic. Když ze svý 20 let starý A31.1 SKO vydrbu 105KM/h tak pitomci ve favoritech mi taky neuhnou, a kdo by vás mněl pouštět před sebe, když vděčnost z našich silnic zmizela (až na pár vyjímek) a je pro vás po předjetí strašně unavující na 5 vteřin zapnout výstražný. Myslíte si asi , že je naše povinost vám uhnout až do škarpy hned jak vás vidíme v zrcátkách. A to že je někdo o 5KM/h rychlejší, ale musí AVII předjet, protože von přece nepojede za avií a na příštim kopci pak brzdí von, ja potom jdu vo dva kalupy dolu a už se do kopce nerozjedu a dělá se za mno šňůra. S avií jsem bourel jednou a rozhodně jsem za to nemohl já. A to že hulej jak prase. Za prvé když nastartuješ mnohem mladší velkej diesel tak taky hulí a smrdí a za druhý když je někomu líto utrati pár korun zy seřízení vstřikovačů a čerpadla a v kopcích jí zbytečně šlape na držku i když rychlejc už stejně nepojede tak holt hulí a smrdí. A jak řikám neni to jediná brzda na silnici. Když dokážu v kopci předjet novou scanii pišnící se na masce nápisem 460 koní, tak to asi zase taková brzda nebude. Promně za mně si dál stěžujte, ale strší avie ještě nějakej tan rok tyhle silnice brázdit budou.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "zadek5241"
27. 8. 2001 08:00
Re: AVIA
Co se rozčiluješ, vždyť jsem ti o pár příspěvků níž, jak jsem se dočet dával dostatečným způsobem obdiv, že s takovým sráčem dokážeš jezdit ty i všichni tvoji kolegové... Je mi líto, že pekárna špatně platí a že nebejt Avií, nebyly by rohlíky. Ale fakt, že Avie prostě nerad na silnicích vidím a obzvlášť před sebou, se tím nijak nezmění. Není je hlavně jenom vidět, ale taky krásně cejtit, to si musel tým konstruktérů při vývoji tohoto stroje asi hodně lámat hlavu, aby vyvynul motor s takovým smradlavým provozem!!!

Myslíš, že to tý Scanii nejelo??? Řek bych, že řídič asi příliš nespěchal. A nic se neboj, do Avie jsem od tý doby nevlez, bude-li ale třeba, vlezu zas, abych se trochu zocelil.

Shrňme to - Avie jsou nutný zlo a budu je jako ostatní dál trpět, ale pozor: Neházím do jednoho pytle se starejma ***ma Avie s novejma motorama - s tím tlustým vejfukem, k těm nemám výhrady. O těch jsem naopak slyšel, že nic moc netáhnout v nízkejch otáčkách, prej se jim musí hrozně šlapat po krku, aby se to solidně hejbalo. Je na tom něco pravdy?
neregistrovaný "zizal"
27. 8. 2001 08:34
Re: AVIA
Klud prosim. Nemala by to byt debata o vodicoch Avie, ale o Avii samotnej. To, ze sedi za volantom nejaky blbec - nech je to Trabant ci Mercedes - blbec je blbec. Ale problem je v tom, ze za starou Aviou sa neda jazdit - hoci ma motor dobre nastaveny a nevypusta oblaky cierneho dymu, tak aj tak tie splodiny hrozne stipu v nose a v ociach. To aj slabi vodici sa potom za kazdu cenu pokusaju predbehnut taketo auto (podobne je to s Trabantami, Wartburgami a v poslednom case stale viac s dozivajucimi Skoda 105-120). Zaujimalo by ma, kolko nehod sa stalo pri predbiehani takychto smradlavych aut. Urcite je to jeden z dovodov riskantneho predbiehania. Na druhej strane je to ako s recami, ze preco mame zastaraly vozovy park a preco si ludia radsej nekupia nove auto ale vikend co vikend travia pod starymi rachotinami, aby ich udrzali pri zivote - odpoved je jednoducha: Nepoznam sofera, ktory by si nerad vymenil svoje stare za nove (snad len veteranisti su vynimkou), ale ked nie su prachy, tak co s tym? Tych co na to maju je u nas este stale malo a chvilku to tak este bude. Takze nic, len tolerancia nam moze pomoct a skor ako vypustim z ust nepekne nadavky si predstav, ako rad by sa clovek, kotry sedi v tej smradlavej rachotine vozil v niecom peknom a novom. Pre mnohych to je len nesplnitelny sen a oni su na tom podstatne horsie ako ty. Ty si vcas zapni vnutornu cirkulaciu vzduchu a predbiehaj s rozumom vtedy, ked si si isty a ten v predu o tebe vie. Iba vtedy ti pomoze, ked sa dostanes do problemov s oprotiiducim kamionom.
neregistrovaný "PROF"
27. 8. 2001 17:59
Re: AVIA
pfn: Milej hochu, kdyby Čechani uměli držet pohromadě, tak by se domluvili a prostě by za 9 Kč/km nejezdili. Když si to spočítáš, tak to je opravdu kšeft na nic, jelikož až se ti tvá Ávie rozpadne na prach, tak zjistíš, že při týhle taxe máš možná na né zrovna kvalitní šlapací kolo a nebo na ten samej krám, kterej se ti právě rozsypal pod zadkem. Ať si pekárny roznášej rohlíky třeba sami. Celej problém není tam, kde ho vidíš, ale v tom, že na STK šoféři kňučí jak malý děti, že přijdou o práci, když jim tu hnilobu nepustí do provozu a dopraváci to samý. Kdyby na STK pořádně, ale pořádně dělali svou práci, tak je na silnicích mnohem líp. Bylo by to krutý pro spousty lidí, kteří za to nemůžou, ale bylo by to spravedlivý. Když vidím, jak na STK procházejí pekáče, na kterejch je víc IPY a skleňáku, než plechu, tak se jen hrozím vyjet, aby mě nějakej škůdkař s rozpadlou kostkou na brzdovým potrubí nesestřelil. No tak nebudou důchodci jezdit a místo toho půjdou podpořit dovozce, aby jim nějakou tu lacinou ojetinu dovezli a mohli přihlásit, namísto toho, aby kejvali hlavama na souhlas žvástům toho idiota Schlinga a spol. o vrakovišti Evropy. To vrakoviště si tady z velký míry děláme sami, jelikož na STK není vůle vyprat shnilý krámy ze silnice, aby od nich byl jednou pro vždy pokoj a to včetně Ávií, u kterých nechápu, jak můžou projt emisema. Liazky, který jedou nakřivo, protože jim zadní náprava drží silou vůle a kterým uteče vzduch, když zastaví na červenou, není taky nic vyjímečnýho. Prostě na STK zatlačit, aby začali makat, nic víc.
neregistrovaný "PROF"
28. 8. 2001 07:07
Re: AVIA
pfn: Takovýmu *, co jezdí s Liazkou za 12 Kč je potřeba to auto zapálit. Pokud si soudnej člověk sedne a vezme si pořizovací cenu auta, plat šoféra, naftu a režijní náklady na auto, k tomu 100 litrů (a to nejsou žádný prachy) pro jistotu, kdyby se něco vysypalo, tak je na malinko jiný sazbě a to je třeba počítat s tím, že se musí platit daně. Problém je v tom, že to musí počítat na 4 roky, jelikož mu nikdo na dýl leasing neudělá, ani nepůjčí. Chyba je taky v tom, že ty Ávie mnohdy ani ty 4 roky nevydržej, pokud se s nima jezdí. Takový věci, jako cech autodopravců, který by držel ceny v nějakým rozmezí, aby se uživili všichni, v Čechách nikdy fungovat nebudou. Zato tu máme Ministerstvo pro ochranu hospodářský soutěže, který takovým věcem říká kartelový dohody, ale není se co divit, vždyť je to ministerstvo plný úředníků, kteří nemají páru o tom, co je to živit se vlastní prací a navíc ho řídí dement, od kterýho se vyžaduje stranická disciplína namísto reálnýho a rozumnýho úvažování. Ale zpátky k těm Áviím. Svýho času - 1995 - sem jedna firma dovážela americký podvozky Ford, který měly po osazení různejma nástavbama konkurovat Áviím. Jednalo se o klasický kapotový budky s poctivejma "čumákama", kde si šofér připadal mnohem bezpečněji a nepřišel hned o nohy, když mu skočilo do cesty divoký prase, natož když se s ním potkal nějakej ten osobák. Lze je dodnes potkat, jako valník, odtahovka, nějaká skříň i sklápěčka. Nechytly se z jednoho prostýho důvodu: Pořizovací cena podvozku byla cca 1 200 tis. Kč, zatímco nová Ávie v tý době stála cca 800 tis. Ty nový Ávie, co se tehdy vyrobily, jsou už dávno ve šrotě a Fordy, bez jakýkoliv servisní sítě plný školenejch mechaniků jezdí dál a dlouho jezdit budou. Jejich přímovstřikový motory Internacional Navistar mají totiž proběh 1 milion kilometrů do GO a to při plný náloži n mnohem těžších autech, takže tady v těch kocourech spíš odpočívaj, než se namáhají. Říkal jsi, že studenej diesel kouří každej. Měl bys vidět tohoto Forda po 7 letech, a to v něm byl jenom měněnej olej, žádný seřizování, žádný trysky, žádný čerpadla. Jeho common-rail řízenej computerem maká spolehlivě a bez problému dál a hulí míň, než lecjakej dieselovej osobák, kterýmu navíc ujede, kdy si vzpomene a to i plně naloženej. Myslím dokonce, že v plnění EURO III mají ještě rezervu. Vedle standartně montovanejch Airbagů, šestireprákovejch audiosoustav, lepší modely mají klimošky, elektrický okna a fůru dalších vymožeností, maj tyhle auta jedinou nevýhodu. Zadní gumy jim malinko rychlejc ubejvaj, zvlášť, když do nich sedne nějakej Áviista a neuvědomí si, že tady k svižný jízdě nemusí mít plyn na podlaze od rána do večera. Až to auto někde potkáte, tak se zeptejte šoféra, jestli kecám.
neregistrovaný "zadek5241"
28. 8. 2001 11:57
Re: AVIA
Seznamte mě prosím s provozovatelem Avie s valníkem, kterej jezdí za 12,- budu ho používat jako taxíka, ušetřím a svezu se s pořádným masivem. TAky budu potřebovat přivézt písek...
neregistrovaný "zadek5241"
28. 8. 2001 13:18
Re: AVIA
Chyba, myslel jsem Liazu s valníkem.
neregistrovaný "ace211"
27. 8. 2001 19:24
Bez nadpisu
Jo jo, často jezdím na služební cesty a vzhledem k tomu že ČR není moc rychlostních silnic je utrpení táhnout se za autem 20 km :((( Vždycky se vztekám za volantem když se musím táhnout za Avii nejlepe naloženou. Jak jí to prostě do toho kopce nejede a nejede jak jede vyloženě na doraz. Motor nemůže a Avie jede vyloženě krokem a já jedu na jedničku.... (((( grrrr vyhodit do šrotu.

Mimochodem rohlíky a Jogurt si koupím v super hypermarketu, které se


1. zaváží v noci


2. Rohlíky si dělaj sami


3. a když už se zavažej za dne, tak to jsou nová nákladní auta povětšinou renomovaných značek.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mracek"
27. 8. 2001 19:28
Re: :-)
To je tema...
neregistrovaný "pfn"
27. 8. 2001 21:00
AVIA
Tak vás teda všechny zdravim. Až jsem se podivil Jak se to tu rozjelo. Začnu svojí nejkratší odpovědí pro ace2. Máš sice pravdu že si rohlíky a pečivo koupíš v super hypermarketu, ale: zavážej se v noci a zavažej je z dost velký míry avie (vím to , protože super hypermarkety zavážím taky), rohlíky si sice pečou sami, ale asi tak 1000 ks denně a to jim fakt nestačí. A možná, když si půjdeš někdy sednout od 4:00 do 14:00 někam k rampám hypermarketu, tak se budeš divit, kolik se tam otočí avií. A jentak mimochodem moje avie zase tak často 20KM/h nejezdí. Kopce jedu minimálně těch 50KM/h, pokud mně teda nikdo nebrzdí.

Dále budu pokračovat pro profa: Viděl jsem na STK projít spoustu pekáčů (dostalo se mi té cti na STK kratkou chvíli dělat), ale pozor, je to jen a pouze o údržbě. Se svojí živitelkou jsem byl na STK před dvěma měsíci a technik neřekl ani A, ani B. Jediné co mám zapsané v protokolu je netěsnost převodovky a koroze budky a to ti u starýho auta napíšou vždycky i kdyby to stokrát nebyla pravda. A s tím, že kdyby se čecháčci spojili. Když se zamyslíš, tak zjistíš, že jsme skutečně jenom národ furiantů, a že většina lidí v ČR pouze o činech dokáže diskutovat u piva a když už někdo začne něco řešit tak ostatní by to přece udělali líp. S otázkou kilometrové sazby se jako zaměstnanec holt musím smíři a jediný co můžu je vysvětlovat šéfovi jseš vůl , posíláš mně na nevýdělečnou štreku. A vono je držet při sobě a držet při sobě. Možná tomu neuvěříš, ale najdou se takoví, kteří po 9KČ/KM sáhnou všema deseti. Např. znám blázna , který vozí na návěsu za LIAZkou písky za 12KČ/KM.

Tak to prostě je a nedá se hledat chyba ve spořivosti provozovatele. Nevím kolik vám komu je, ale vzpomenu po revoluci státní keci pomůžeme podnikatelům, leda *. Co si autodopravci nevytvořili , to jim nikdo nedal viz. *** idiot Schling.

A zkuste si dneska naleasovat v ČR novej naklaďák. Zadkem opěvovaný avie se sklopnou kabinou jspu nejmenší zlo, ale jsou to totální sráče. Obrázek za všechny je n na motor prvních sérií dodávalo díly asi 20 zemí. A přístup Daewo-avia je úplně v *. Kamošovi se v pátek totálně zadřel motor díky utopenejm vložkám ve zmetkovym bloku z Polska a avia jako firma o těch zmetkovejch blocích věděla. A výsledek. Auto bude min, tejden stát , práce stojí, ale leasing se platit musí.Mimochodem porucha se stala 3 měsíce před vypršením záruky, tzn. kdyby ji trochu šetřil tak se mu zesere po záruce a nikdo mu nic nedá. A pro zadka: Avie s tlustym výfukem ústícím do zadu jsou avie turbo. Skutečně se musí dost točit a * to táhne. Ne jednu do kopce předjedu protože mi atmosferickej motor táhne pěkně od spodku. Pokud tlustej vejfuk ústí do předu je to turbo s intercoolerem a to je pane mazec. A ta scanie fakt dejchala kopec jen tak, tak ( holt pěkně přeložená).

Na závěr: Taky , ikdyž mám svojí avču celkem rád a dost se o ní starám, tak bych jí klidně vyměnil za nový auto. Neznám řidiče , který by tak neučinil. Důvodem mého vstupu do této diskuze není obhajovat avii jako nebezký stroj, ale chtěl jsem vám věc přiblížit z místa toho , koho v kopcích tak proklínáte.

PS: auta renomovaných značek jsou ***. Kolega jezdí na VW LT 80 a do kopce mu ujedu a chlastá mu to skoro jednou tolik.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ruprecht"
28. 8. 2001 10:22
S1203
No jak je videt nekteri ridici Avii jsou jeste docela v pohode. Ale co je opravdova lahudka, tak to je S1203 z dob komunismu, to co vyrabej dneska, tak to uz jakztakz jde. S jednou takovou jsem jezdil a dat tam za tri, to byl nadliskej ukon a vytahnout z toho 70 chtelo kridla. Osobne bych chtel jenom dodat ze 50 do kopce, pokud to neni stoupani 12%, povazuju za udrzovani tak jako tak. Zrovna tak jizdu techto nakladaku v levem pruhu napr. na magistrale, okruhu apod. Nejsem zadnej zavodnik, jezdim spis na spotrebu a snad i proto kdyz mam jeste brzdit do kopce za Avii, tak se dostanu do te spravne extaze :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "R.Barrichello"
28. 8. 2001 10:30
Auta s čumákem
a co LDV Convoy????? Tenmá přece taky čumák a je to prý spolehlivá a robustní dodávka....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bob_1"
28. 8. 2001 10:41
Prof...
Ty profe, ty mas pomerne radikalni nazory :-) Nereaguji zde pouze na tema o Aviich, ale i jinak. Urcite by vice lidi zajimalo neco blizsiho o tobe :-) Jako kolik ti je, co delas, kolik politiku sijiz v afektu uskrtil, jestli jsi byl na protestech dovozcu a tak...

Tim jsem samozrejme nechtel rici, ze s tebou vetsinou nesouhlasim, napriklad skodovky + "zname" dvoutakty by mel stat zrusit bez nahrady a to od 1.1.2002. A mely by se na tom shodnout (a tuto shodu verejne deklarovat) vsechny polit. strany, aby je za to volici nechteli "trestat". Nemas poradne auto? Nebudes jezdit. Tecka. Jo a aby mne ti co mne znaji neosocovali, tak osobne mam stare auto, ale nebyl by problem koupit tak 3 roky stare (ale proc, kdyz mne to nezivi).

Ono co se tyce politiky, tak je to v tomhle state opravdu v * a vzdycky mne uklidni to, ze neni v * neosobni odtazity stat, ale 95 % lidi, ktere potkavam na ulici, v praci, obchode... A s nima nic neudelam...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ruprecht"
28. 8. 2001 11:39
Re: Prof...
Bob_e: proc nekomu prikazovat zrusit zname dvoutakty a skodovky. Nejsem skudkar, ale osobne proti nim nic nemam, pokud projdou technickou a emisema odpovidajicima k jejich datu vyroby. Je pak veci trhu, aby si tihle lidi mohli koupit za slusne penize dovezenou ojetinu a vykaslaly se na ty stare plecky. Jenze vidina nasi debilni vlady a SDA je takova, ze tihle lidi auto prodaj a koupej si nove :-)))). Jenze oni ho budou dal opravovat a uplacet technicke. Vrakoviste z nas dela tedy vlada a magor Schling. Ono je toho v tomhle state vic, na co se delaj zdvojene zakony. K cemu??? kdyz na ne vsichni serou a nikdo je nepostihuje.
neregistrovaný "PROF"
28. 8. 2001 16:32
Re: Prof...
bob:1. Víš, máš velkou pravdu v tom, že tomuhle státu nic není, jenom ty lidi by se potřebovali trochu probrat z toho komoušskýho snu o okamžiku, kdy si budeme všichni rovni:-) Nepochopím, proč si komouši nerozuměj s křesťanama, když maj podobný vize.2. Nevím, jak tobě a všem ostatním, ale mě je tady v tý MC docela dobře. Obrovsky se na tom podílí to, že se tady neznáme a nevíme co je kdo zač, co dělá a tak, jenom co kdo na sebe řekne a co se dá z jeho názorů a zkušeností vytušit. V tom je kouzlo toho, že si všichni tak dobře rozumíme a i když si nerozumíme, tak se vždycky domluvíme a ten tak důležitej kompromis téměř vždy najdeme. Jsou tady i lidi, který mně znaj a řekl bych, že se kolikrát diví, co to tady žvaním za nesmysly, jelikož to přímo odporuje tomu, co dělám. Mám ale zodpovědnost k rodině a lidem v mém okolí, proto se snažím pracovat co nejlépe, i když s některými věcmi v mojí práci nemusím zrovna souhlasit. Tady v MC pak na ně upozorňuji, jako na nežádoucí jev, proti kterému je třeba se postavit. Je to jako by šofér Ávie nadával na výši sazby za kilometr i když ví, že už takhle si na pořádný auto ježděním nevydělá. Jenomže když vidí, že ty lidi pro který jezdí opravdu na víc nemají, tak jim to nakonec odjede a má trochu čistý svědomí. Jenomže potíž je v tom, že to tak nejde dělat pořád a z toho pramení moje radikální názory na řešení mnoha věcí, které, bohužel, jinak řešit nejdou. Některý radikální postoje jsem zaujal i v práci a nesklízím za ně zrovna obdiv a oblibu v kolektivu. Asi něco jako by ten šofér Ávie jednoduše všem sdělil, že pod 15 Kč nepojede a než za míň, tak to radši vůbec. Obdivu a obliby se však člověk nenají a je na něm, pro co se rozhodne. Začíná to tu bejt tvrdej boj. Nejsem proti tomu, ale přibyde li tvrdosti, musí přibýt i slušnosti a zodpovědnosti. 3. Z toho co jsem uvedl vplývá, že nepovažuju za nutné se zde představovat, jelikož mnoho z nás je ve skutečnosti jiných, než jakými jsou nuceni být při svojí práci, která jim zajišťuje živobytí. MC je jedno z mála míst, kde člověk může vyjádřit svůj názor bez jakýchkoliv obav z nějakých následků. Sejně tak si myslím, že není důležitý věk, jelikož je mezi námi mnoho 70tiletých mladíků a naopak 20ti letých starců.3. Politiky zatím fyzicky nelikviduji, i když sem tam nějakého potkám, a řeknu Vám, že člověk má občas obavu, aby něco nevhodného neprovedl, když stojí tváří v tvář takovému Fenclovi, nebo jeho přihlouplému řidiči, který si nevšímá ostaních účastníků silničního provozu, patrně z toho důvodu, že si na svoji Audinu přimontoval pod přední SPZ dvě modrá světla. Kdo ví, kolik vyplázl na STK, pokud tam vůbec kdy byl, v jeho případě spíš pokud vůbec tuší, že něco takového existuje a k čemu to slouží.4. Na protestech jsem, bohužel, nebyl, jelikož jsem o nich nevěděl a na síti jsem nic nenašel.5. Se zamýšlenou plošnou likvidací 2taktů zásadně nesouhlasím, jelikož to odporuje principům demokracie = svobody občana se svobodně rozhodnout, v čem bude jezdit. Pokud podobný vehikl někdo vymyslel, vyrobil a schválil pro silniční provoz a tisíce uživatelů si jej oblíbilo, je opravdu na nich, aby usoudili, kdy je ještě vhodné je používat, což neplatí o těch, kteří na nic jiného nemají a tak jim zbývá jezdit tak dlouho, dokud jim to technický stav dovolí. Dodržení podmínky opravdu dobrého technického stavu považuju za zásadní prioritu ve snaze o omlazení toho našeho vrakoviště Evropy. Ty shnilý 1203ky mě taky děsí.Píves: děkuji, bob to určitě nemyslel špatně.
neregistrovaný "Píves"
28. 8. 2001 11:16
Prof
Prof má sice radikální,ale často velmi správný a trefný názory.je vidět,že to je inteligent,na rozdíl vod některejch tady na Motor Café.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ace211"
28. 8. 2001 23:05
1203
BTW víte že vlajková loď slovenského průmyslu Š1203 se používá v celkem hojné míře u Českého Telecomu. Jednou jsem hodil řeč s technikem co mi dělal doma linku a říkal že když jezdí s 1203 tak dostává příplatek 500 Kč k platu :-) Jo a taky jsem se dozvěděl že se donedávna ještě vyraběli na Slovensku :))) tak 2-3 roky :)
Rozbalit vlákno
1
29. 8. 2001 00:00
Re: 1203
ano, vyrabali sa :)) s motorom 1500ccm a katalyzatorom a posuvnymi bocnymi dvermi... :-) bol to celkom dobry vtip. ale drahy :(
neregistrovaný "02"
29. 8. 2001 06:54
Re:Prof
Tak s tím se musí než souhlasit (příspěvek 27),mám tedy hodně podobné názory i když v práci si myslí že mám jiné.:-)
Každý soudný člověk musí s tím souhlasit,tedy s Profem !Já tedy souhlasím v plné míře!!!Pavel
Mne se taky nelíbí různí smraďoši a podobné přemisťovadla které drží jen silou vůle(u některých je ale velká...:o) ).Ale zrušit je šmahem je blbost...,no snat p.Šling to dokáže...,že?!No nebavme se o politice,jen se u toho rozčílíme a zkracujem si život!A to mi za to žádný polityk nestojí!Hauk !Pavel
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Honzac"
29. 8. 2001 07:06
Re: Re:Prof
Profe, asi máš problémy s konkurencí? Budiž každý máme své problémy, ale hned zapalovat auta? Nebo tomu kdo jezdí ještě levněji bys vyvraždil rodinu? Dle mého názoru by ses měl léčit. Ty plácáš stejný hovadiny jako Klaus, který před rokem řekl, že ceny paliv se nemohou snížit, protože je velká konkurence a každý se chce uživit. Asi zapomněl na to, že ceny sníží jedině konkurence. A já říkám konkurenci - jen houšť a větší kapky. A neplatí to jen pro dopravu a ceny paliv, které se také zdají nízké.
neregistrovaný "bob_1"
29. 8. 2001 09:03
Re: Re:Prof
Jestli nekdo jezdi za 9 Kc/km, a denne najezdi 400 km, tak ma (9-2)*400*22 = 61600 Kc/mesic. Z toho se hodne blbe splaci 1 mil leasing na auto, zivi rodina a udrzuje v chodu "firma". Nechci Profa obhajovat, ale asi si jeho narazku na zapalovani aut moc nepochopil a vzal's ji moc vazne. Problemem je, kde se tahle cena vzala... Konkurence ji nastolila... Ktera konkurence? Ta, ktera ji muze dotovat z neceho jineho... Proc by to delala? To je predse nezakonne?... Aby odstranila konkurenci a stala se (trebas i lokalnim) monopolem a mohla ceny zvysit... Pak se objevi opet dalsi konkurence (za tyhle ceny se vyplati jezdit), my ale opet snizime ceny... a zase ji odpravime... ono je to pak prestane bavit... Trebas takhle.

Urcite by se mi nelibilo, kdyby konkurence jezdila za mene a ja vedel ze to neustojim, protoze oni to "prece musi dotovat". Urcite by se mi ale take nelibilo, kdybych jezdil levne (a spokojene) a ostatni na mne furt posilali COI :-) Ktera situace nastala v tomto pripade?

Co se tyce tohohle konkretniho pripadu (pump), tak pravdu mate oba (ty i Klaus) a jestli ji v jeho slovech nevidis, tak... Co se tyce tvorby jejich cen, tak o obchodni bilanci prodejcu (pumparu, majitelu) vime vsichni tri (Klaus, ty a ja) uplny *, takze resit, jestli je cena dana skutecnymi naklady + primereny zisk + tvorba (zaplacnuti) rezerv, nebo se jedna o nestydaty zisk, je opravdu mimo misu. Zkus si precist diskuzi "Nejlevnejsi benzin..." tam se to dost resilo... Tohle by asi mela resit COI/Urad na ochranu hospodarske souteze. Jestli mas pocit ze zisk je neprimereny (co to je?), popripade existuje kartelova dohoda, podej podnet. U nas v Plzni je pomerne dost velke cenove rozpeti -- chces "znacku"? Kup za 28,5. Chces "no name"? Kup si za 25,9. Chces neco "super", zaplat 32.
neregistrovaný "Honzac"
29. 8. 2001 09:21
Re: Re:Prof
T Bob_: Proč řešíš to zda se někomu vyplatí jezdit za 9 Kč? Proč by se měl řídit podle ostatních? Já jako zákazník chci mít možnost si vybrat podle svého uvážení. Třeba se někomu vyplatí jezdit za 10 Kč, protože koupil vysloužilou Liazku za 100 KKč. Ať si každý vybere jestli chce odvézt písek 20 let starou Liazkou za 10 Kč nebo novým Volvem za 20 Kč. Co to je za hovadinu omezovat ceny zespodu?
neregistrovaný "bob_1"
30. 8. 2001 08:46
Re: Re:Prof
HONZAC> Protoze tu prof rikal, ze by se "meli ridici dohodnout na nejakych cenach" (neboli, tem levnym zapalit auta :-)), aby se nekazila konkurence. No a pak nekdo reagoval na to, proc by se meli domlouvat a tak. Tak jsem reagoval, ze dumpingove ceny nemusi byt vzdy dobre (nejen pro konkurenci, ale v dlouhodobem hledisku i pro zakaznika)

A proc omezovat ceny zespodu? ABy se nejake kurevsky dotovane nadnarodni hypermerkety (spediterske firmy) nesnazily touhle dotaci znicit konkurenci. Uznavam ze jakekoliv zasahovani nekoho "z venku" trzniho vztahu je vzdy diskutabilni, ale obcas je potrebne. V dobe silnych nadnarodnich spolecnosti je velke nebezpeci likvidace mensich firem a nasledneho monopolu, oligopolu, ale to tu urcite nevyresime :-) Tak to jenom tak...
neregistrovaný "PROF"
2. 9. 2001 06:51
Re: Re:Prof
Honza: Velmi jednoduše to napsal tomcat. Já k tomu jen dodám, že mám k vysloužilem vrakům odpor, jelikož z důvodů jejich vysloužilosti občas přestávají brzdit a sem tam někomu zkrátěj život a nebo jinejm lidem zničej jejich majetek. Přál bych ti taky, abys někdy viděl, jak to vypadá, když v noci takovej nevinnej řidič Favoritu nabere v 80ti upadlej blatník, kterej ulít z nějaký Liazky, který křápla zadní guma, která byla jaksi vysloužilá (cena nové totiž převyšuje pořizovací cenu celého vozidla, takže se samozřejmě nevyplatí o jejím nákupu přemýšlet). Můžeš ji samozřejmě obdivovat cca o 200 m dále ve směru jízdy, často i s diskem, její hodnota je tak zanedbatelná, že se přeci nevyplatí se s tak těžkou věcí nakládat a uklízet ji. Dále mi na nich vadí, že jsou občas neviditelný nejen kvůli tomu, že shnilej krám spolu s komunistickou konstrukcí koncovejch světel nefunguje a když, tak velmi nepravidelně. Rád bych, kdybys měl souseda takovýho autodopravce, kterej ti ráno předvede svoje vystoupení s názvem "Stal se zázrak, podařilo se mi nastartovat", kdy po odříkání různejch zaklínadel za účelem probuzení baterií k životu po dlouhým točení takovej krám chytne a opět zmizí, a to i s tvým barákem, jelikož vše zahalí hustej a velmi dýchatelnej dým. Ovšem to představení má ještě pokračování v nafoukávání brzdový soustavy nejprve náklaďáku a potom i přívěsu, nebo návěsu, často neúčinný, takže po hodině zjišťování příčiny se koná repríza. Občas během takovýho čarování křápne mazací trubka kompresoru, takže louže vyjetýho oleje o průměru 2 metry ti bude připomínat, že ráno opět nezaspíš a zůčastníš se povedenýho představení, který musíš strpět jen kvůli tomu, že si chce někdo nechat přivézt písek za 10 Kč/km. Pozor, končí první rok 21. století a žijeme rádoby vyspělém státě, kde platí jedny z těch přísných předpisů, týkající se ovzduší, ochrany životního prostředí, bezpečnosti sil. provozu, hlukové limity a mnoho dalších, které mají lidem život usnadňovat a zpříjemňovat! Pokud jsou je tedy jejich dodržování vyžadováno po jedněch, nechť je dodržují i druzí, kteří zatím nic nepochopili a chovají se, jako v dobách, kdy vládl proletariát a dělnická třída, takže se všude chovali tak, jako by jim to patřilo a nebrali ohled na druhé, jelikož soudruh soudruha chápe a logicky jej podpoří v jeho každodenním boji proti proti kapitalismu a buržoazii tím, že se postaví po jeho bok. On mu za to přivaze písek za 10,- za km :-) - samozřejmě, že se to nebude psát!
neregistrovaný "bob_1"
29. 8. 2001 08:44
Re: Re:Prof
Takze jedina vec na ktere se s profem neshodnem je udrzovani dvoutaktu a Skodovek :-) Treba takove freony byly zakazany, i kdyz urcite firmy na ne mely linky, tovarny,... Ted je otazka, byt demokrat a nechat "smradochy" pri dodrzeni technickych limitu platnych pri schvalovani vozidla fungovat, a nebo je pro lepsi zitrky zakazat? :-) Vim, to bude asi socialne neuskutecnitelne...

Co se tyce rozcilovani se nad politikou... Treba to "nekdo" cte (echelon, *, nuclear war, fbi, kgb -- staci to na detekci?) a zmenime ho (naivko), nebo se nekdo z osazenstva MC stane politikem a prinese tam "svezi vitr z hor..."
neregistrovaný "ace211"
29. 8. 2001 12:11
tak nebo tak
je to stejně jedno. At jezdí za 30Kč nebo zadarmo stejně jsou a budou překážkou plynulosti jízky, ale to se stejně vztahuje i na superhypert moderní nákladák který jede o 20km/hod rychle. Stejně bych ji nařídil cesty kterýma můžou jezdit a kterýma ne. Protože někde je to fakt na *. Prominte mi tu vulgarnost, ale fakt mě to sere když se musím táhnout za nákladákem. Viz cesta z Prahy do České Lípy nebo do Hradce Kralové. atd, atd. A taky bych jim dal 3x dražší dálniční známky za to jak oxidujou na dálnici a já nemůžu jezdit na tempomat, nebo jak jsou vyjetý koleje od přetížených TIRáku (co vůvec znamena TIR? ) A že to netahej po kolejích, ale musej si jako Highway Kingové jezdit po přetížených silníčních tepnách a * mě. Nejvíc mě vždycky dojme když si to kluci chtěj dokázet v kopci že ho prostě předjede. Jak tam taví motor aby byl o 2Km/hod rychlejší a přitom zablokuje pruh :((( Se mírumilovnej ale nemám rád cikány a nákladáky :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ruprecht"
29. 8. 2001 14:16
Re: tak nebo tak
No na HK z Prahy se docela dobre predjizdi, na CL to je slabsi, ale kdyz vis kde, tak to taky jde. Navic jezdim tam pomerne casto a moc nakladaku tam nejezdi, v tech zakrutach by se udelali. Co naplat, jestli tam je Avie nebo Iveco je asi jedno. Zdrzuje tak jako tak. Jenze nekdo, necim a nekudy to zbozi vozit musi. Daleko horsi nez samotny nakladaky jsou pak takovy ti tipani, co jsou jim prilepeny na * jak buzny a bojej se je predject. Nic proti, ale at drzej odstup a tahnou se zanim treba pres pul republiky. Ono totiz predject takovy tri hovada + nakladak je fakt problem. Dalnicni znamky jsou fakt kapitola sama pro sebe, nechapu na co bych je se svym par set kg tezkym autem mel platit, navic tu silnici v podstate vubec nenici, oproti takove 5ti tune. Ne trikrat a 20x vic by meli solit, popr. jako v Nemecku jak chystaj zavest zpoplatneni jen pro nakladaky. Jenze jsme v Cechach a nasi dementi musej nejak ty dane vybrat, tak at solej vsichni :-( No fuj uz se nebudu rozcilovat ...
neregistrovaný "ace211"
29. 8. 2001 15:08
jo přesně
Dával bych desetitisícové pokuty a přetěžování soupravy. Je to nebezpečné a to nejen pro toho idiota co s tím jede, ale pro ostatní řidiče. Ano zastavit takovou krávu z kopce není asi jen tak. Nasadil bych velké daně a velké poplatky za používání dálnice pro kamiony. At to vozej vlakem. Z Prahy do Brna - olomouce - Ostravy. Můžou uplně v klidu jezdit na vlaku. Ale to by pro ně bylo moc komplikovaný.

Bejt policajtem tak s tou jejich mobilní váhou vážím jak o život, každýho TIRáka.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tomcat"
29. 8. 2001 16:57
Re: jo přesně
to ace2: Je fakt, že přetížená, smrdící, nebrzdící a jinak nebezpečná auta nemají na silnici co dělat a určitě by s tím policajti a STK měli něco dělat. Ale to, že jede někdo pomalu mu ani v nejmenším nebere právo používat silnici. Rozčilovat se, že musim kvůli někomu zpomalit, to snad ne.... Ta silnice je stejně jeho, jako tvoje. Fakt je, že jsem na dálnici už taky párkrát tavil gumy, nervy i kotouče, když mi tam vjel aviatik nebo něco podobnýho, člověk by ale měl bejt trochu tolerantní - jednak jede většinou trochu víc, než se smí a jednak i ten pomalej potřebuje toho ještě pomalejšího někdy předjet. Takže - určitě pryč se smraďochy, přetěžovači a tak, ale na druhý straně to chce taky trochu tolerance a nadhledu.
neregistrovaný "mispul"
30. 8. 2001 07:49
Re: jo přesně
Naprosto s tebou souhlasím jenom ta Olomouc s malým "o" mě na tobě mrzí. ;-)))
neregistrovaný "mispul"
30. 8. 2001 07:50
Re: jo přesně
Příspěvek 41 byl samozřejmě pro "ace2" ;-)
neregistrovaný "pfn"
29. 8. 2001 22:23
Náklaďáky
T Ace2: Nazdar Ace2 tvůj názor na využívání pozemních komunikací je fakt kouzelnej.Asi tě sklamu, ale je vybudovaná určitá prognóza, ve které stojí, že do 10 let se bude drtivá většina surovin a zboží z hlediska efektivnosti dopravovat po silnici. S přeloženejma nákladama s tebou naprosto souhlasím. Ale asi si takovou pokutu v životě naplatil, ale za přetížení se platí desetitisícové pokuty. A policajti. Kor poslední dobou straší u silnic s mobil. váhama dost často. Např. asi tak před měsícem jsem na trase Hradec Králové - Havlíčkův Brod potkal 5 policejních hlídek, který stavěli pouze náklaďáky a 3 z nich měli stranou vedle silnice váhy.

A nebrzdící auta, možná tak ty úplně největší plečky.Když si vezmeš tahač, kterej má okolo 500 koní výkonu a 850koní brzdnej výkon, tak to zase neni taková hrůza to zastavit.

Ohledně rychlosti. Existují taky rychlostní limity, kterej je pro náklaďák 80 KM/h a můžu ti říct, že třeba takový IVECO EURO CARGO dokáže do kopce klidně 130 KM/h taky vypalovat.

Peníze. Zdražit dálniční známky. Až pudeš zaplatit poviný ručení, tak se koukni, kolik to stojí na tahač a návěs. Připočti k tomu silniční daň za oboje, nějaký ty daně, zaplatíš TIRku, takže stát ve finále sežere víc než dost.

Jen tak mimochodem, TIR znamená: Transport Internationale Routiers.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ruprecht"
30. 8. 2001 09:23
Re: Náklaďáky
pfn: no jestli to bude za 10let tak jak rikaj ty prognozy, tak potes ... Kdyz nam tehdy na barandovskym moste zlikvidoval 1203ku ZILm, tim ze ji zkratil napul, tak mu ten brzdnej vykon byl asi k *. Kdyz se clovek podiva na stav vetsiny nakladaku a autobusu, tak jde o strach. Co se tyce povinneho ruceni, tak zkus odhadnout jakou skodu napacha nakladak, kdyz to do nekoho streli a jakou osobak a zjistis, ze to mas jeste porad zadara. A jak likviduje nase silnice TIR a jak osobak. Zas to mas zadara.
neregistrovaný "pfn"
29. 8. 2001 22:27
Bez nadpisu
T Ace2: A abych nezapomněl to nebezpečí. Pro nás je třeba stejně tak nebezpečný, když se najdou takový hovada (telepati), který předjížděj horizont nehorizont, zatáčka nezatáčka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zadek5241"
30. 8. 2001 09:15
Avia na zemní plyn
Dneska ráno vedle mě stála stará omšelá a ošklivá Avie, která mě zaujal nápisem: Provoz na zemní plyn. Tak jsem ji sledoval při rozjezdu do kopce a nevyšel z ní ani obláček!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ace211"
30. 8. 2001 10:21
Bez nadpisu
Nákladákům bych např. na dálnici vyhradil jeden pruh. At si ho užijou :), ale jejich manýry kdy suverene prudce vjedou do jiného pruhu auta ne auta, ja jsem totiz Highway King me dost stve. Zvlast kdyz se mi to stane po ceste nekolikrat. Využivájí zcela pochopitelně velikost. Až mi to uděla nkědo z nich zas tak mu to pěkně přibrzím na kopci, at si ten kopec uzije :-) Co se týče silničních daní atd. Jsou zjevně stále velmi nízké, klidně bych je z trojnásobil, přežijou jen ty nejschopnější. Když nic tak zmizej alepoň ty vraky ze silnic. No ne, já mam ale vyhraněné názory :)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "zadek5241"
30. 8. 2001 12:50
Re: Re:
Silniční daň stejně zaplatí konečný spotřebitel, tak jen se rouhej a měj takový řeči, aby ji ztrojnásobili!
neregistrovaný "ace211"
30. 8. 2001 12:55
Re: Re:
IMHO ne, za prvé by silniční daň byla VELMI rozdílná v závislosti na ekologičnosti motorů a stáří aut.


A při opakovaném přetežování bych obvinil dopravce z poškozování veřejného majetku a ohrožování silničního provozu atd.


Tím by se vyselektovalo to nejlepší z dopravců. Doufám že mi tu někdo nebude brečet že s Avií musí živit rodinu. To se dá velice dobře pochopit, ale zdlouhodobého hlediska z toho rodina nic stejně nezíská .
neregistrovaný "bob_1"
31. 8. 2001 11:25
Re: Re:
ACE2: nebud naivniZadna silnicni dan -- opravy

silnic a ostatni s tim souvisejici zaplatime vsichni ze svych dani.

Velka silnicni dan -- dopravci si zisk nesnizi,

spis zdrazi. Opet to zaplati zakaznik, ale jen

primo ti toho dopravce. No a ze jsou to prodejny,

supermarkety, atd? Zvednou opet cenu, tim se ale

zvysi inflace (ta se urcuje podle vyvoje nekterych cen).

Tak jak? Zaplatime to stejne vsichni, takze je to

jedno. Ja osobne jsem pro transparentni platby,

tj. dopravci nici silnice -- plati vyssi silnicni dan.

Motoriste jezdi po dalnici, plati znamky. Tyto

fondy musi byt oddelene od ostatnich (nebudeme michat penize

od motoristu s penezmi od duchodcu) a kdyz fond

dochazi, prislusne se zvedne vyber teto dane.

Je to transparentni, je to lehceji kontrolovatelne

a je lepe videt stav v danych odvetvi. Ovsem znovu

rikam, ze kdyz se vse bude platit z jednech (velkych) dani

a nic jineho se nebude vybirat (dalnicni znamky, silnicni dan, pojisteni),

tak se to stejne musi zaplatit, akorat nebude

tak dobre videt, kdo na koho doplaci a lidi budou nasrani, protoze

maji velke prime dane...
neregistrovaný "ace211"
31. 8. 2001 15:10
RE: RE:
:) mě je to jasný, že se stane nic. Sem si potřeboval jen ulevit :))
Rozbalit vlákno
0