Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

4 komentáře

Katastrofalni situace v zasobovani ND v CR trva ca od unora/brezna. Tyka se zejmena plechariny na Audi (os. zkusenost) a VW. Takze napr. LP blatnik na A4 r.v.97 dodavka po urgencich u importera a v Nemecku po 8 tydnech, naraznik na Pasat 6 tydnu atp. doprovazene historkami o zatopeni skladu v Boleslavi, novem software v centralnim skladu v Nemecku atp. Prodejci sami nedrzi skladem nejbeznejsi ND a kazdou volovinu objednavaji az dle konkretniho pozadavku. Jak cchce Audi nabizet 70 vozu pro zasedani MMF v Praze, kdyz neni schopne zajistit ani nejbanalnejsi ND i na nová auta?
Tak to si jeste nezkusil objednat neco na Daewoo.

Osobni zkusenost: D.Nubira predni kapota a svetlomet - havarie listopad 99, ND dodany s postupnym slibovanim, ze pristi tyden a tak podobne na konci unora 2000! Takze si mel jeste stesti...
Katastrofa, VW ma snad nejhorsi logistiku v Cechach. Nechapu jak tohle muyou vubec Nemci tolerovat. Autorizovane servisy maj snad jen olejove filtry. Na vsechny dily na opravu karoserie jsem cekal min. 6 tydnu, na opravu ramen predni napravy mesic atd.

Jsem zklaman.
Kupte si MB (prakticky vše je ve Stodůlkách) nebo Volvo (prakticky vše je do 24hodin v ČR z Vídně).