Auto.cz

Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
30. 3. 2001 12:30
neregistrovaný "555"
30. 3. 2001 12:47
neregistrovaný "magic1"
31. 3. 2001 22:38
neregistrovaný "driverman1"
1. 4. 2001 09:37
1. 4. 2001 22:16
neregistrovaný "Subarista"
2. 4. 2001 07:54
neregistrovaný "555"
4. 6. 2001 12:22
neregistrovaný "rhapsody"
4. 6. 2001 13:04
neregistrovaný "555"
neregistrovaný "555"
30. 3. 2001 12:30
Bez nadpisu
Pre EVO je priamym superom STi, nie WRX. Prve je na tenenigi pre jazdcov, druhe pre fanatikov a ich rodinu. Dojazd EVO VI je cca 230-300km/nadrz, Impreza cca. 350-500km.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "magic1"
30. 3. 2001 12:47
Re: Re:
No, ja jsem na jerdnu plnou nadr u EVO VI ujel 158 km....
neregistrovaný "driverman1"
31. 3. 2001 22:38
Re: Re:
já ani to ne :-)))
1. 4. 2001 09:37
Bez nadpisu
sranda, zrovna pred 3 dnami bola v Top Gear reportaz, kde porovnavali EVO (ale zda sa mi ze VII) a WRX a ten manik povedal, ze samozrejme obe su megacool, ale bral by subaru...to evo ma aj take blbosti, ze si sam moze nastavit tie diferencialy cico, moc sa v tom nevyznam, ale proste to evo je technicky uplne vymakane.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Subarista"
1. 4. 2001 22:16
Bez nadpisu
No Evo VI je trochu těžší, takže GT s 265 HP má stejný výkon na tunu. Ale EVO VI je továrně vyladěné, kdežto všechna naše vylepšená Subaru jsme stavěli na koleně a z toho plyne plus pro EVO. Koukněte se na Pecha, co všechno s Imprezou dělal a přesto na špičku neměl, kdežto skoro sériová EVO jede stejně nebo i lépe. Bohužel jen Hrdinkův WRC je konkurenceschopný kus i pro absolutní špičku (naší). Jasně, že pro tzv. běžný provoz má GT asi lepší předpoklady i třeba vzhledem ke spotřebě, dostupnosti dílů, ap.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "555"
2. 4. 2001 07:54
Bez nadpisu
Zavodne vozy so seriakmi neporovnavam, odkedy som videl techiku v nich. Ber to tak, ze pokial nemas STi-RA s N-kovou homologizacou, nemozes sa vyrovnat EVO VI grp N. No a skus za zamysliet na dostupnostou dielov pre motorsport. Co si kupis Misaka so sevisom na kazdom rohu, alebo exota s 3mes. dodacimi casmi?

Cestna verzia EVO VII ma tiez jednu nevyhodu. Presne tie vsetky mozne nastavenia. Nie kazdy vie, co ma nastavit...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "rhapsody"
4. 6. 2001 12:22
Re: Re:
Mitsubishi servis je sice v každém krajském městě, ale díly na EVO se objednávají přímo v Ralliartu. Dovozce je v přímé nabídce nemá. U EVO VII se jedná o nastavitelný ACD - diferák ve třech stupních a to pro asfalt, šotolinu a sníh.
neregistrovaný "555"
4. 6. 2001 13:04
Re: Re:
Rozdiel je ale v tom, ze na Imprezu je Prodrive exra drahy a STi ma 3mesacne dodacie lehoty. Zaujimalo by ma, ake su dojmy z jazdy s EVO VII, cestnej verzii. Napriek mojmu zaujmu , usim povedat, ze asi bude sportovejsia, nez nova Impreza a hlavne je krajsie. Uz aby moji vydali nejaky face-lift!