Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Zpět na článek

42 komentářů

Čau lidi,

jsem fakticky rád,že se můžu takhle veřejně vyjadřovat k závodům vozů formule 1.Jak název asi napovídá,jsem velkej fanda nejen f1,ale hlavně Eddieho Irvina a týmu Jaguar.Jsem do toho tak zažranej,že při qvalifikaci na velkou cenu Austrálie jsem si dal budíček na dvě hodiny ráno-(mrzelo mě,že v každém tréninku jeho kočka skončila mimo trať).Ráno jsem však byl zděšen zjištěním detektivní babičky,že jsem se díval v noci na televizi.Myslela si i s moji mamkou,že jsem se díval ne eroťák.Musím však říct,že pro mě nemá ani ten nejlepší italskej erotickej film takovou cenu,jako právě závody vozů formule jedna.A jak to všechno dopadlo:měl jsem přísnej zákaz dívat se ne závod-byla to pro mě taková pecka,že bych potřeboval nějaký psychicko-formulní léky na uklidnění.Když běžel závod a já dělal,že se v pokoji učím a chvilkama jsem zapínal televizy a díval se ,po šesti kolech jsem si myslel,že si budu muset vzít asi další fantastickou pilulku na uklidnění po zjištění,že De la Rosa strčil do EDDIEho a byl ze závodu venku.Možná si myslíte,že píšu dlouho a nesmysly.Ale já jsem asi fakticky nějakej psychicky ujetej-Ae to se týká JEN formule.A proto vyzívám i další postižené tímto syndromem,aby na tyto stránky přispívaly svými radostmi i zklamáním z výsledků Jaguáru,eddieho,herberta.Každou takovouto zprávou mi pošlete a tím mi pošlete i tu neexistující pilulku.Díky.
A je tu čtvrtý závod f1.Tentokrát se pojede v Anglii a to i přes to,že v tomto ročním období tam neustále prší a teploty dosahují maximálně patnácti stupňů celsia.Myslím,že kdyby měl vypadat závod podobně jako loňská velká cena EVROPY,má pak snad každý tým na to ,aby tuto cenu vyhrál.Nebudu se však spoléhat na meteorologické prognózy,ale zamyslím se nad

tím jaký tým má jakou šanci.Beze sporu mi dáte za pravdu,že pole position se rozhodne mezi Schumim a Hakkinenem,pronásledování dvojkami týchž stájí.Pak však to bude velmi vyrovnané.O 5 až 11 pozici se budou rvát Frentzen,Truli,EDDIE,R.Schumacher,Vilneu… možná i Herbert na něhož je možná větší tlak z médií než jeho vlastního týmu.Jako správnej fanda eedieho ho řadím do třetí řady na startu.Podáříli se mu líp odstartovat než jak San Marinu a měl by před sebou jenom oba vozy z týmů Ferrari a Mcleren,tím pádem,měl-li by jordny za sebou,věřím,že dopadne třetí nebo čtvrtý.Herberta typuji tak na šesté(podaříli si mu qvalifikace) až osmé místo.Podmínkou však je,aby jaguáry vůbec dojely.A jaký na to máte názory vy?Odepište!!!
Na tuto otázku bych si dovolil použít výroku Eddie Irvina:..Mika je dobrý jezdec,ale není to Michael".Dočetl jsem se to na www.jaguar-racing.com, a potom mě překvapilo,když v novým časopisu ProFormula zveřejnily pravý opak.Že by měl tento nový časopis lepší informace než samotný tým Jaguár,jež tvoří výše uvedenou vebovou stránku?-Samozřejmě,že ne a přesvědčil mě o tom i článek na straně www.formule1.cz,kde tuto větu použili asi již ze zmíněné zahraniční stránky.Podle mého se Schumi s autem narodil-jsou to taková siamská dvojčata.Z Ferrari vyždíme úplně ten největší výkon,ale nejen to,vozy jsou natolik spolehlivé,ale i rychlé,že náskok Mclerenu je úplně vymazaný a teď ba naopak musí Mercedes dohánět Ferrari-což nebude tak lehké:ferrari jako jediný tým už má po problémech se spolehlivostí.Teď si snad mohou hodit šlofíka,protože tento vůz je úplně bez chyby.Konfrontujte nebo souhlaste se mnou a na vaše ohlasy se budu těšit.
Chcete-li mi poslat nejen textové zprávy,ale i fotky z f1,vyjádření se a položení nějakých otázek nejen o formuli tak mi mailněte na:eddiejagmikee@atlas.cz.Případné dotazy vám zodpovím v MotorCafé-čímž dáte prostor o další zájímavosti f1,které si rádi přečteme a o kterých jsem do posud třeba vůbec nevěděli.

Budu se těšit.Moje přezdívka je Mikeeddie(kdyby jste nevěděli jak mě oslovit).
Doufam ze Eddie konecne zaboduje. Skoda ze v San Marinu to nevyslo...
Proc chodit na .com, kdyz fik ma skvely stranky v cestine... 😄 Eddie je fakt bourak, uz od prvniho zavodu v Suzuce 1993 sem vedel, ze mu budu fandit, at bude sedet v jakymkoliv aute. Jo a jeste si prihreju vlastni polivcicku www.mujweb.cz/www/msf1 😊))
No abych se priznal, anglictiny je tam taky dost, ale Newsy jsou v obou jazycich. A o historii Jagu tam mam tak xxxkrat vic nez Jag na vsech svych strankach dohromady. Migu dik za referenci. Jo a Migova page je naprosto super co se tyce statistik.
Fiku,byl jsem na tý tvý webový stránce a byl jsem mile překvapen.To,že by jste mohli čerpat z comu byl jen nápad pro zlepšení vaší stránky(platí pro Miga).Jsou fakt super,ale víte,že se dají pořád zlepšovat a s tím musí chodit aji inspirace(třeba právě z comu).Jedno je však jisté,mám další adresu,kterou můžu zařadit do své položky oblíbené.Zatím čau!
Bernie Ecclestone, muž jenž mediálně ovládá formuli 1, zareagoval na prohlášení předsedy FIA Maxe Mosleyho o tom, že jeden tým formule 1 podvádí.

Mosley nevyloučil, že tým bude zpětně postižen, může se jednat o peněžitou pokutu, nebo dokonce o zákaz činnosti nebo o strátu bodů.

Vezmuli to čistě teoreticky,má možná eddie šanci na loňský titul.Samozřejmě asi výte kam tím mířím,ale je to jenom spekulace,kdyby tím týmem byl McLaren.Nechci však šířit nepodložené poplašné zprávy,protože to mohl být třeba samotný tým Ferrari nebo Stewart.Věřím však,že Eddie udělá ve formuli dobré výsledky.Proč by taky neměl,že?Vždyť má ještě smlouvu s Jaguarem po této sezóně na další dva roky.
Na fíkově stránce se objevila zpráva od Lotuse,že by Eddie rád odešel z Jaguáru.Nevím,kde to Lotus sebral,ale eddie si svýho místa v roli jedničky týmu velmi váží a vždy říká:Michaela si vážím,ale daleko od něj-v týmu se jede jenom na něho.Myslím,že je to ta nejlepší posila pro bývalý Stewarty a vyhlídkově i dobrá perspektíva.
Dočetl jsem se to z časopisu ProFormula.Měl by jezdit údajně nejpozději od sezóny 2002 s eddie irvinem.No neřekněte,nebyla by to ta nejlepší týmová kombinace?-Oba dva spluňují jezdecké kvality,ždímou ze svýho monopostu co nejvíc a jsou velmi spolehliví.Držme jim palce.
Jelikož mám teďka prázdniny a doma počítač nemám,tak se nezlobte,když vám na některé vzkazy neodepíšu.Potom však rozeberem celej Silverstone a další ambice Zelené kočky.Ahoj!
Proti Jaguaru nic nemam, ale titulek " Eddie-darling in the Jaguar " muze napsat jenom teplej.
ALe Eddie je "milacek". Nejen, ze je v Jaguaru jasnou jednickou a ma dost fanousku po celym svete, tak je na nem sympaticky i to, ze vzdycky vsechno rekne uprimne a bez vytacek. Precti si par rozhovoru, ja se vzdycky moc pobavim. Musi to bejt vesela kopa tenhle Ir.
Pravda, bez tech Eddieho kecu by F1 byla dost o nicem 😄

Nedavno se tohle tema Eddieho komentaru rozebiralo na boardech atlasf1 a citatu Eddieho tam bylo ... dost, doporucuju k precteni.
Čau krv,snažil jsem se o dostání k informacím přes adresu atlasf1,ale něco o boardech jsem jaksi nemohl najít,kdyžtak mi přesný postup napiš.Dík jag-eddie.
Stejne tak i ja sem na atlasuf1 nic nenasel. Mimochodem vzpominate si nekdo na clanek na autonews, bylo dvoj interview s Eddiem a Schumakem. Dostavali stejny otazky a oba odpovidali. Bylo to super. Michael furt mluvil jen o rodine nebo daval fraze o zavodeni a Eddie hazel jednu perlu za druhou. Naprikla😜 Kdy jste podal ten nejlepsi vykon? A Eddie: To bylo v jednom bordelu v Dublinu... 😊))
www.atlasf1.com, Bulletin board, search (staci section Reader's comments) a subject byl neco jako "Love him or hate him, nobody in F1 is funnier than Eddie Irvine"

Takze si dejte do vyhledavani subjectu par z techto slov a urcite to najdete... Kdybyste byli i pote neuspesni, tak to mam u sebe na disku a muzu to kdyz tak sem zkopirovat.
Čau kvr,díky za upřesnění adresy,teď mi jenom chybí slovník po ruce,ale jinak můžu všem doporučit,protože je to fakticky dobrá zahraniční adresa.
Bohužel jsem si spodní zprávu od tebe(kvr) přečetl až o trochu později než odpovídá zdravýmu rozumu,ale přesto by bylo dobrý,kdybys to sem skopčil.Bylo by dobrý,kdyby jsi to stihl během následující čtyřech dnů,protože potom jedu se školou na chmel a vrátím se k internetu tak v polovině nadcházejícího měsíce.Čau a DÍK.
Což se týká názvu "darling",tak před ním nemohu stále najít slova This is my...,kde už bychom se opravdu mohli zamýšlet nad mou sexuální orientací.Ale co já vím,Eddie je opravdu velmi oblíbený jezdec a napsat miláček v Jaguáru není až tak přehnaný!!!
To co předvedl Jaguar v Silverstone a zvláště to zhasnutí motoru v boxech(Irvine) a nějaké montování v kokpitu(Johny), to byl tedy trapas na entou!!!! Už i mezi motoristickými odborníky jsou slyšet hlasy, že Stewart byl prostě lepší!!!! Takovéhle chyby by si tam nikdy nedovolili, radši by to snad zabalili a nepokračovali v závodě!!! To nemělo cenu, stát tam ještě o chvíli víc, tak byly poslední, předjelo by je i Minardi!!!!!!!!!
Dalo by se říct,že máš v celku pravdu.Start,pit stop,ale i celkový výkon byl velmi slabý a určitě souhlasím s tím,že kdyby se oba zdrželi ještě o dvě až tři sekundy v boxech,skončili by až za MInardim.Ale samozřejmě teď od optimistického fanouška:Jestli máš záznamy o minulé sezóně,tak zjistíš,že Stewart měl skoro až do poloviny sezóny jenom !6! BODU.Zatím co jsem se díval do loňských tabulek,spolehlivost vozu je stejná jako v této sezóně.Doufám však,že tak dlouho nebudu muset ještě čekat.Trapasem bych to však určitě nenazval.
Qvalifikace-Ach,ach.Nevím zda-li můžu říci,že to bylo dost nespravedlivý,ale kdo v posledních 30 sekundách tréninku projel praporkem naposledy měl pole-position.Kdyby vyjel i Minardi,určitě by byl vychvalován jako nejlepší auto na trati a získal by prvenství.Takže Eddieho deváté místo bylo snad ještě štěstím.Což se týká startu-ten samý problém co v Imole a Austrálii.Špatná akcelerace a hned byl před ním Vilenevue,Trulli a Fisichella.Nadále auto ztratilo rytmus a dostatečné TEMPO.Druhá zastávka v boxech byla opravdu adrenalinovou bombou.Když už jsme u těch boxů,nemůžu pochopit,proč tým jako JAGUAR,který má největší nádrž nezvolil taktiku jedné zastávky v boxech-vzhledem k jeho startovní pozici.
Porovnával jsem spolehlivost vozů v dosavadních čtyřech velkých cenách s loňskými.Výsledek byl ten,že když dojeli v loni oba Stewarti do cíle,tak dojeli i oba Jaguáři letos,když nedojel ani jeden Stewart,tak nedojel ani jeden Jaguár.Bodově začal Stewart až v druhé polovině sezóny.Držme jim palce!!!
No jo, ale je na tom krasne videt, ze Jaguar R1 neni spravny Jaguar, protoze ty zavodni naopak vzdy velmi spolehlive byly - a navic velmi rychle. Mam pocit ze by meli andersona propustit a najmout zpet Jenkinse. Anderson uz podobnym zpusobem zvoral jedno auto - Jordan J198. Doufam, ze pomuzou i personalni zmeny, ktere chce Reitzle udelat pred Spanelskem. Je nesmysl, aby on, ktery ma na starosti divizi luxusnich zancek koncernu Ford jeste vedl tym. Musi byt jasne dany sef, ktery tomu bude venovat 100% sve prace a ne clovek z vrch. managementu Fordu.
A navic uz musi byt konecne tym pod jednou strechou - ne aby motorari byli jinde nez lidi co delaji na podvozku a kastli. Holt to chlapci nedomysleli a delali velky humbuk - a jak to dopadlo ? Debakl. Ale jak uz rekl kolega dolejc, Stewart se taky chytil az nekdy od pulky sezony. Snad se to zlepsi.
Španělsko-daří se rychlím vozům:1-McLaren;2-Ferrari;3-podle qvalifikace:Jordon;Jaguár(pozor však na start);Williams se loni moc nevyznamenali=výsledky jsou obdobné s let.sezónou;

Loni dojel Barrichello na 5.místě,ale byl diskvalifikován a Herbert vypadl ve 40.kole.Moc šancí Jaguáru nedávám,ovšem zde nás mohou i příjemně překvapit a já bych byl jen velice rád,kdyby už to ten bodík byl.Dojelo 12 jezdců.

Evropa-Dojeli oba dva vozy.Herbert-1.a Barrichello 3.Dojelo deset jezdců,ale nesmíme zapomenout,že tam pršelo a 13ti bodvý zisk byl výsledkem jen menšího chaosu v boxech než u jiných týmů.

Monako-Dojelo 9 jezdců.Ve qvalifikaci byl Barrichello(Stewart) na pátém místě,hned za Ferrari a McLareny.Williamsy moc techničtí na této trati nejsou.Eddie má tuto velkou cenu rád a říká o ni,že je to výzva(um jezdce).Eddinu se tu loni velmi dařilo a s letošním Jaguárem-jestli dobře odstartuje a tím pádem se nebude držet na patě Fisichelovi nebo Verstapenovi by mohl když už né jinde tak aspoň tady bodovat.

Kanada-Měli by dojet oba vozy.Loni 5.Herbert a Barrichello odstoupil ze závodu,protože byl poškozen Trullim.Irvine zde zajíždí nejrychlejší kola.Williams jsou ve qvalifikaci na 6. až 7.řadě.
Díval jsem se na stránky s informacemi o prvních dvou dnech tréninků se zaměřením na Jaguar a musím vám říct,že mě Eddie hlavně v druhém dni příjemně překvapil,kde sice skončil pátý,ale čas byl úžasný-1:22:500;jen tak dál!!!
JAKEJ BLBEC VYMAZAL VŠECHNY DOSAVADNÍ ZÁZNAMY?
Čau kvr,chtěl bych ti poděkovat za zkopírování zprávy.možná už jsi ode mne dík dostal dřív,ale včera někdo každé stránce stornoval zprávy-viz.zpráva pode mnou.zas se někdy ozvi.
Neví z vás někdo,kde se dají sehnat suvenýry jako třeba modely formulí,tryka a jiné?
updatnul jsem web stranky www.jaguarracing.cz a uz tam jsou i prvni fotky z Barcelony. Jinak takovy dotazek - ty jsi fanda pouze Eddieho, nebo i Jaguaru ??
Sori,že ti odepisuju až deset dní po tvém dotazu,ale byl jsem se školou na chmelový brigádě,a musím říct,že to nebyl příliš dobrý pocit,nechat si prošvihnout nedělní závod v Barceloně.Abych však odpověděl na tvoji otázku,tak fandín samozřejmě eddiemu,ale i celkově Jaguáru v tom,aby byl co nejvíc UP.Mluvím víc o Eddiem než třeba o Herbertovi z důvodu,že mě nijak zvláštními vlastnostmi jak jezdeckými tak osobními Johny nenatchnul.Ještě se podívám na ten tvůj serv,kde máš ty obrázky z barcy a zas se ozvu.zatím čau!!!
Aktualizace + 3 fotky

Eddie sice ted ma spolehlivou karu, ale rychlost nikde. Uz si Fiku cetl to Tempo! ???
jo cetl, parada.
Přesně tak jak píšeš fiku na jagu,nebo-li jak říká eddie,starty jsou mizerný,a zamyslíme-li se nad tím,že frentzen startoval před ním a získal v závodě aspoň ten jeden bod a ed skončil 11.nemělo by se to už u jagů více stávat.Tak přišli už snad o osm bodů v průběžném bodování.
Už víte,že od půlky května má vycházet nový měsíčník o formuli jedna s názvem f1 racing?Dočetl jsem se to v Autotipu.ten,kdo z vás chodí na com stránky,hlavně na itv,tam je o tomto magazínu vždy něco napsáno.Je to přepis zahraničních článků,myslím,že to může být super.O co mi však jde.Když se někomu podaří dostat tento časopis do rukou,tak ať hned napíše,kdy(datum)to vyšlo.Př.:s posledním TEMPEM to bylo všelijaký.Dík.
Čauec,tak si představte,že ten časák už mám doma.Vyšel dnes 17/5 2000.Je fakticky super.Zabírá 92 stránek,neberu-li stránky reklamní tak to činí 80stránek-to si myslím,že je fejn,ne?Tempo a Proformula,ale hlavně to tempo mají velikánskou konkurenci,která je brzy smete z trhu.Jedině,že by si najmuli další lidi,fotografy a jiné,kteří by jim přinášeli tolik potřebných dalších zpráv.To by je však stálo tolik,že by se jim časák nevyplatil prodávat.Kdybych měl seřadit časáky podle kvality formule,bylo by to asi takhle:F1.racing = Ferrari;Proformula = Jordon;Tempo = Sauber.Fakt,všem f1 racing doporučuju!!!
Ahoj lidi.Ani jsem se nestačil vzpamatovat z chmele,což ovlivnilo,že jsem nemohl být deset dní na internetu,ale teď budu muset být odloučen od internetu dalších čtrnáct dní,protože mám doma praxi,a proto se nezlobte,že vám nebudu odpovídám.doufám,že se k internetu v průběhu týdnu ještě dostanu a naposledy si napíšu nebo odpovím na nějakou zprávu.