Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

14 komentářů

Po dizajnovej stranke ma V50 dost sklamala. Pocital som s tym, ze toto bude auto postavene na povodnej filozofii modelov S/V (kombi nie je len derivatom sedanu, ale plnohodnotnym modelom). Tak ako bola V70 Mk II, pokial neprisla na trh S60. V70 je asi prvym a poslednym VOLVOm, ktory bol od zakladu planovany, navrhovany a stavany ako kombi (i ked sme svedkami ustavicneho priblizovania sa tychto modelov, viz R). Hold, ja chapem, ze vo Forde nie su prachy...
A tie zadne svetla... Svedi ich asi navrhovali na trajekte do Finska, kde boli vsetci skaleny tak, ze ani nevedeli ako sa volaju. Je to skoda, co si o tom myslite?
to VOSA: me se docela libi, jenom je skoda, ze je to auto pomerne drahy, na to jak je maly. Uvnitr mista min nez v Octavii. Za 800 tis. mas naslapanou Mazdu 6 nebo Avensise, ktery jsou obe vetsi. Kamarad ted koupil V70-ku r.v. 97 a je to docela hajtra. Clovek by rekl VOLVO, sednu si z toho na zadek a ono nic/i kdyz chapu, ze novy je neco jinyh👋. Jinak si ale fakt myslim, ze to bude mit jako o neco mensi na trhu u nas docela tezky.
to STAVROS: ako celok sa to auto paci aj mne, akurat musim prekonat to sklamanie o ktorom som pisal (a zvyknut si na "funky" zadne svetla). S40 a V50 Mazde6 ani Avensisu nechce konkurovat (6ke konkurovat vramci firemnej strategie ani nesmie). Pokial niekdo v strednej triede hlada priestranne a cenovo dostupne auto, pre toho Ford ponuka Mondeo, priapadne sportovejsiu 6ku. V50 bola vyvijana ako sportwagon pre mladych ludi (ina skupina zakaznikov nez ti, co rozmyslaju o Mondeu), ktori hladaju mensi imidzovy automobil. Je to konkurent hlavne Audi A4 Avant, buducemu SAABu 9-3 Combi, ci Lexusu IS200 Swg (sefovia Volva nove modely radi zrovnavaju s BMW, co ja zo zasady nerobim). Na IAA som sedel v novej S40 a mozem ta ubezpecit, ze je o poznanie priestrannejsia ako Octavka (hlavne na sirku). Sedel si niekedy v IS200? Toto je malo priestranne auto! Ale ziadny konkurent V50ky neprekypuje priestorom. Dokonca si dovolim tvrdit, ze V50 bude najpriestrannejsie luxusne kombi v nizsej strednej triede do 4,6m. To, ze je dost drahe je pravda - jeden z dovodov preco je to vynimocne auto. U Volva si musis priplatit za znacku, ale zaroven si priplacas aj za technologie o akych sa konkurencii nielen v strednej triede este ani nezda... Podla prvych neoficialnych sprav, ktore mam k dispozicii, by nova V50 mala mat velmi dobry pomer medzi cenou a uzitkovou hodnotou (zase to musime zrovnavat len s konkurencnymi znackami). To vies, Avensis a 6ka su super auta, ale pre masy. V50 je uplne o niecom inom.
Koukám na ty Tvoje poznatky a mám otázku: Ty jsi nějakej odborník v autech nebo to máš vyčtený ze Světa Motorů a dlouholetýho poslechu "Pozor, zákruta"?

Když si přečtu třeba větu: "Je to konkurent hlavne Audi A4 Avant, buducemu SAABu 9-3 Combi, ci Lexusu IS200 Swg (sefovia Volva nove modely radi zrovnavaju s BMW, co ja zo zasady nerobim)"

tak jsem skoro spadl na zadek 😄

Čímpak ale jezdíš (neptám se v čem všem jsi už "seděl" ...
to Lada007: sorry Lado, ale asi te sklamu. Svet Motoru nectu a "Pozor zakrutu" taky neposloucham. Som rad, ze som ta pobavil.Prepac mi moje vyjadrovanie, asi bude poznacene tym, ze som chvilu pracoval pre VOLVO. Sukromne jazdim na Forde Focus. Cim jazdis ty?
Napis mi, co sa ti nepaci na tej '97 V70.
me se docela ta V70-ka libi, ale jde asi o to, ze kamarad koupil vuz ojetej, takze spousta kilometru na nem zanechala stopy. Velice hlucny naftovy motor mi vadi velice. Je tam petivalec a huci jak tank. Vnitrni velikost pro cestujici vzadu taky nic moc. Jinak je tam plno peknych drobnosti, ja bych jenom za cca 350 000,- volil jinak. Koupil bych si radeji neco novejsiho. Cekal jsem, ze si z Volva sednu na zadek a neni to uplne tak.
Mrzi ma, ze na teba to VOVLO urobilo zly dojem. Ale kazde auto sa da zodrat, ak ma zleho majitela... Ten TDi (Audi) motor je inak velmi dobra volba do starsich Volv. Je to skvely drzak, spolahlivy so slusnym vykonom a rozumnou spotrebou. Mam 1.95m a nikdy mi neprislo ze 70ka ma vnutri malo miesta. To je fakt divny argument. V70 je moje najoblubenejsie starsie VOLVO. Mam s nim velmi dobre skusenosti. Inak za 350 000Kc to bola asi '97 s viac ako 200 000Km, nie?
to VOSA: to Volvo ma najeto prej 112 000 km, ale vsechno v tom hajtruje, jak kdyz to ma najeto 300 000. jak vsichni vime, tak to pro nejake blazny neni problem najet. Me slo spis o to, zda si koupit za 400 tis. Kc nejakou predvadecku /Focus kombi, Octavia kombi atd./ nebo jakoby drsny auto, ale z roku 97 a na tachometru 3x kolem sveta. Ja bych koupil auto klidne o tridu ci dve nizsi, ale mnohem novejsi.
Saab
Hey VOSA 😄 Jak to, že máš Focuse ? Co jsi udělal s tou Omegou 3.0V6 ?


to Laďa007: můžu tě ujistit že VOSA zná Volva velmi dobře.
videl sem od dealera Volvo (Sven) V70 z r. 2000 za

499000, je to 103kw diesel, není ta cena podezrela? Volva vubec neznam, ma to prej 169 000km, tomu by se dalo verit... jinak takové ty kecy: koupeno v CZ, první majitel, nehavarované, vůz koupený a pravidelně servisovaný v našem autorizovaném dealerství značky VOLVO...

Asi to bude drahe na servis, ze? Uvazuju taky o Mondeu z r. 2001, nafta, kombik a to je za 350000, ale asi ma FORD levnejsi servis ze?
to KRAKATIT: pokud to VOLVO ma najeto 169 000 km a ty bys za nej dal 500 000,- tak si blazen. Vzdyt muzes mit novy auto za ty penize a ne takovou olitanou vranu. Nebo si myslis, ze to pro VOLVO nic neznamena? Jinak to VOLVO na servis samozrejme drahy bude, drazsi nez Ford urcite. Radeji bych vzal to Mondeo, pokud ma najeto tak do 70 tis. km. Jinak ne.
Kolík80
Svez se v obojim a pak se rozhodni...