Prokrista pána, nemáme tu náhodou nového Guru?? Nerýsuje se nám tady nová ikona městských kovbojů?? Jestli jseš mladej bejk, kotlíkovej kovboj s kontem džejára, pak nevávej, nazuj hadí kopyta, nasaď kovbojskej klobouk a raybany, dej jeden na dřevo a tenhle VW-americkej sen se ti stane skutečností. A nemusíš kvůli tomu hnát stáda až do colorada, stačí když si koupíš lupen na pendolíno do hannoveru... Bravo VW >:-[]
P.S. vzkaz do WV - to myslíte vážně??
A proč by to nemysleli vážně? L200 a Navarro je vidět dost, tak proč nevstoupit i na tento trh? Navíc bude dle článku primárně určen pro jihoamerický trh, a tam to kupují dost i do města (alespoň co jsem se kdysi bavil s jedním klukem z Chile)
Jo v J. Americe to chápu, stejně jako například v Africe, Asii anebo na středním východě. Ono L200 a Navarro také slaví největší prodejní úspěchy mimo evropu. Ale jak Mitsu, tak i Nissan mají v tomhle segmentu letitou tradici. A to se o VW * nedá. Pokud vím, jediný pick-up o VW, který jsem viděl, byla před lety na Krétě Felicie Pick-up s VW na čumáku... >:-[]
V Evropě má VW silné postavení a z toho bude zřejmě těžit, pokud se rozhodne to sem vozit,příkladem evropského myšlení budiž Touareg, jako off-roaďák bych si ho nikdy nekoupil na to jsou tu lepší značky ale dost svých příznivců má a čárky a centíky jsou přece tak důležité. V celosvětovém měřítku to bude jen paběrka, tam vládne Toyota a další Japonci. Nechme se překvapit.
Nevím přesně v jaké to bylo době, ale VW už pick-up vyráběl, byla to jen mírně upravená Toyota Hilux. Taky je možné, že ho pro VW vyráběla přímo Toyota. To byla ale jiná doba, dneska, když má VW ambici sesadit Toyotu z trůnu, tak mu asi svého osvědčeného Hiluxe jen tak nepůjčí :-)
Když nepočítáme valníčky na bázi Transporteru vyráběl VW pick up Caddy (nemá vůbec nic společného s pozdějšími typy stejného jména) na bázi Golfu I. Auto mělo krátkou kabinu a optroti Golfu prodloužený rozvor. Zajímavoistí určitě je, že se vyrábělo pro všechny trhy v Sarajevu v tehdejší Jugoslávii (závod TAS). Se začátkem války v Jugoslávii se výroba zastavila. Stejné auto se vyrábělo i v USA, málo se ví, že VW tam vlastnilo v 80. letech fabriku, kterou pak pro neúspěch vyráběných modelů zavřeli. Americké Caddy mělo předek z VW Rabbit, což byla pro USA upravená verze Golfa I. V polovině 90. let se objevilo nové Caddy. S karoserií uzavřená (nebo prosklená) skříň se jednalo o Seat Inca se změněnou maskou a v provedení valník, tedy pick-up šlo o naší známou Felicii pick-up, taktéž s maskou změněnou na VW, narozdíl od Škodovky ale pod kapotou VW Caddy pick-up byly jen koncernové motory 1,6 benzín, ale převážně 1,9 SDI, nikdy škodovácké třináctistovky. V 90. letech vyráběl VW v Hannoveru model Taro, což byla 100% licenční Toyota Hilux, byla k mání s jednoduchou, jedenapůl i dvojkabinou, jako 4x2 i 4x4. Pokračévání téhle spolupráce se nekonalo Taro se prodávalo velmi těžko, na vině byl nejspíš malý zájem Evropanů o tenhle druh auta i hrdě vysoká cena typická pro VW. Uvidíme jak si povede tenhle nový model.