Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Nový model Volkswagenu bude pick-up

Ondřej Láník
Diskuze (19)
Únorové snímky testovací muly s karoserií Toyoty Hilux jsou minulostí. Volkswagen už testuje svůj nový pick-up v definitivní karoserii.

První snímky modelu, který má zatím pracovní označení Robust, mátly. Známá karoserie užitkové Toyoty ale ukrývala to, co už Volkswagen vytáhl na světlo světa. Našim kolegům se podařilo vyfotografovat verzi s prodlouženou kabinou, ale téměř jistě příjde i provedení s krátkou budkou a delším nákladovým prostorem.

Standardem bude pohon všech kol a některý ze čtyřválcových nebo pětiválcových turbodieselů. Vyloučena však není ani levnější verze s pohonem jedná nápravy a nebo naopak luxusnější provedení se zážehovým šestiválcem, třeba pro trh v USA. Jestli se na tento trh volkswagenův pick-up dostane ale zatím není jisté.

Pro Jižní Ameriku bude Volkswagen Robust vyráběn v Argentině, evropskou klientelu uspokojí dodávky ze závodu v Hannoveru, který se specializuje především na užitkové vozy. Vstup na světové trhy se očekává příští rok.

Ondřej Láník
Diskuze (19)

Doporučujeme

Avatar - Blue Sun
7. 5. 2008 07:31
Re: Hatátytlá z hanoveru
>:-[]
Avatar - shamal
6. 5. 2008 22:29
Pick up
Když nepočítáme valníčky na bázi Transporteru vyráběl VW pick up Caddy (nemá vůbec nic společného s pozdějšími typy stejného jména) na bázi Golfu I. Auto mělo krátkou kabinu a optroti Golfu prodloužený rozvor. Zajímavoistí určitě je, že se vyrábělo pro všechny trhy v Sarajevu v tehdejší Jugoslávii (závod TAS). Se začátkem války v Jugoslávii se výroba zastavila. Stejné auto se vyrábělo i v USA, málo se ví, že VW tam vlastnilo v 80. letech fabriku, kterou pak pro neúspěch vyráběných modelů zavřeli. Americké Caddy mělo předek z VW Rabbit, což byla pro USA upravená verze Golfa I. V polovině 90. let se objevilo nové Caddy. S karoserií uzavřená (nebo prosklená) skříň se jednalo o Seat Inca se změněnou maskou a v provedení valník, tedy pick-up šlo o naší známou Felicii pick-up, taktéž s maskou změněnou na VW, narozdíl od Škodovky ale pod kapotou VW Caddy pick-up byly jen koncernové motory 1,6 benzín, ale převážně 1,9 SDI, nikdy škodovácké třináctistovky. V 90. letech vyráběl VW v Hannoveru model Taro, což byla 100% licenční Toyota Hilux, byla k mání s jednoduchou, jedenapůl i dvojkabinou, jako 4x2 i 4x4. Pokračévání téhle spolupráce se nekonalo Taro se prodávalo velmi těžko, na vině byl nejspíš malý zájem Evropanů o tenhle druh auta i hrdě vysoká cena typická pro VW. Uvidíme jak si povede tenhle nový model.
Avatar - WinDiesel
6. 5. 2008 18:41
Re: Hatátytlá z hanoveru
VW již pick-up měl, jmenoval se "TARO" a byla to Toyota !!!!! >:D
6. 5. 2008 16:33
Re: Hatátytlá z hanoveru
prečo nie?? VW vyrába ťahače,dodávky a teraz bude mať paletu pracovných modelov dokonalú...
6. 5. 2008 15:57
Hilux
Nevím přesně v jaké to bylo době, ale VW už pick-up vyráběl, byla to jen mírně upravená Toyota Hilux. Taky je možné, že ho pro VW vyráběla přímo Toyota. To byla ale jiná doba, dneska, když má VW ambici sesadit Toyotu z trůnu, tak mu asi svého osvědčeného Hiluxe jen tak nepůjčí :-)