No, Magicu, i když nerad, musím přiznat, že mě jsi odhadnul celkem přesně. Ale ten můj zájem (čti nezájem) o klub pramení z toho, že opravdu nemám moc volného času, navíc měním práci a mám vedlejšák, takže pokud volný čas mám, klub je v pořadí důležitosti až někde dole. Ale věřím, že James jako webmaster a ostatní zájemci na tom pracují a klub bude fungovat.
O.K. - zkuste to.Bouřlivá debata musí být - já osobně pokud bych zakládal klub , asi sezvu všechny potenciální zájemce a budu s nima mluvit - a snažil bych se dát dohromady co nejvíc názorů - abych v tom klubu nezůstal sám . Hrozně vam fandim ( upřímně ) , nějak bych pomohl , ale webový stránky dělat neumím....
Proč se kolem toho klubu musí vést taková bouřlivá debata? My to prostě chceme zkusit a nevím, proč kolem toho někteří musí pořád mluvit.
Klub bude zaměřený pouze na Lancie, nevidím tedy důvod přibírat další, byť koncernové značky. V klubu bude moci být pouze ten, kdo je majitelem Lancie, nikdo jiný.
Aleš: klub je o tom, že se pár lidí rozhodne založit klub na něco zaměřený a další lidi se můžou rozhodnout, jestli to něj vstoupí nebo ne, podle toho, jestli jim podmínky vyhovují.
Magic: všichni víme, že starší Lancie na tom se spolehlivostí nejsou moc dobře, ale to přece není důvod, proč by na ní měl někdo zanevřít. Co se týče toho "jásání nad značkou", tak tohle je přesně můj případ, prostě jí mám rád bez ohledu na to, jestli má horší podvozek než Focus nebo menší kufr než Octavie.
Alesi treba je to prave ta vyjimka co potvrzuje pravidlo ;-) Ale vazne myslis, ze bych se nechal nebo nekdo jiny nekym ridit? Ja to beru jako srandu a ne jako dogma. Pripadate mi s Magicem jako fajn, pohodovi lidi od kterych se dozvim mnoho noveho, proto chodim na forum a ctu Vase prispevky. Je mi jedno jak s kym vychazite, ale nebyla by skoda prestat kvuli tomu psat?
AlešK:Ale jestli chceš,tak se chyť iniciativy TY a mužeš dělat WWW stranky,aktualizovat je a shnět materiály atd. Všechno stojí hromadu času a já ho taky nemám nadbytek. Tak máš možnost.Stačí napsat.Já na stránkách dělám,ale jestli chceš,můžeš je udělat ty.Nejsu proti tomu.
AlešK: Já hlevní slovo mít vůbec nemusím a nechci ani určovat kdo jak co proč. Navíc. Pokud vím,tak zakladatel je ještě Kojack a toho sem se ptal. ten nemá nic proti Ferovi v klubu. A ostatním sem psal,jestli chttějí jít do klubu,tak ať napíšou mně nebo Kojackovi maila nebo na ICQ. Takže možnost má každý. Jinak dyktovat podmínky ani nehodlám. Ale pochop,že se nekdo musí chytit té iniciativy a dát to nejak dohromady. Takže jestli chceš,kldině si vítán v klubu. Stačí napsat! Cao :?
James007:Nevím co tím myslíš , že melu pořád o tom stejném ...Já měl svým posledním příspěvkem v tomto tématu na mysli to , že tobě nejde o vznik klubu Lancia,ale spíš o něco kde budeš mít hlavní slovo Ty - viz poznámka:"žádný míchání značek nebude!" .Myslel jsem že klub je o tom že skupina lidí stejnýho zájmu se dohodne na tom jaký budou pravidla.Ty jsi šel dokonce tak daleko,že uděluješ vyjímky kdo do klubu smí ( nic proti Ferovi ) , i když nemá Lancii . Co budeš dělat , až přijde někdo ,kdo "má stejný motor jako ty" v dalším Fiatu nebo v Alfě ? Co když jich bude třeba 20 ? Čeho to teda bude klub?Lancie nebo italských turbodieselů ? Myslím že bys sis měl napřed uvědomit říkáš , než to napíšeš . Jenže Ty seš příliš horká hlava . Co takhle diskuze s ostatníma , kdo by do toho klubu chtěli , jak by to mělo vypadat . Nebo už to máš všechno vymyšlený ? Můžeš mně titulovat čím chceš , já už si za deset let práce s lidma zvykl na různý povahy . A toho rozumu nemám sice moc - ale na Tebe pořád vystačím ;-)
NO comment vy zarití HFáci! Já proti HF nic nemám,klidně ať jdou do klubu,ale prostě ta jejich řeč o jinych autech,než o HF je prostě docela dost zarážející.Ne každému se líbí právě HFko.Někdo si třeba potrpí na komfortu, užitečnosti auta a spotřebě.Třeba já. tak zdar chlapy! :?
to james007> víš, problém je trochu v tom, že já (a určitě spousta dalších, které znám, nicméně hovořím teď jen za sebe) s tebou tento názor na značkovou příslušnost nesdílím. Nemám potřebu jásat nad vším, co je made in Lancia. Můj vztah k těmhle autům je totiž přesně opačný. Je mi úplně fuk, jestli je na autě napsáno Lancia, Subaru, Mitsubishi, Toyota, Mazda nebo třeba Porsche, mně zajímá to auta jako takový. A vztah mám jenom k autům, která jsou něčím zajímavá nebo vyjímečná. Ze kterých cítím nějakou snahu udělat něco pořádně a ne za každou cenu prodat cokoliv, hlavně když mi to přinese zisk. A nejvíc ze všeho opovrhuji automobilkami, které staví na jakési image předražených, ale technicky naprosto nezajímavých dálničních křižníků. To, že u části produkce Alfa-Lancia tuto snahu o dobré auto cítím, je spíš věc náhodná a rozhodně to neznamená, že nade vším, co kdy tato firma (nebo dřív jako konkurenční samostatné subjekty) vyprodukovala, budu jásat. A jestliže dělá jiná automobilka auto, který je mi blízký a u nějž taky cítím snahu o dobrý auto, tak nad ním budu jásat stejně, ať má jakoukoliv značku. Spatřovat vyjímečnost v tom, že někomu ani nestojím za to, aby mi prezentoval svoje výrobky - to nemohu. To bych si musel připadat jako trotl, kterej nejde koupit nový auto, ale nový BMW. Proč? Protože se to tak dělá, protože to patří k jeho "postavení". To je idiotismus. V roce 1982 bys mě párem volů nedonutil obdivovat něco jinýho, než Audi. Sice díky totální (a podle mně obecně platné u výkonějších německých aut) nespolehlivosti se jim třeba ve sportu vlastně podařilo urvat strašně málo, vzhledem k pokrokovosti konstrukce, přesto Audi bylo mým favoritem ještě dlouho potom (když vyhráli třídu A s typem 80 quattro, když v r. 88 udělali nafťák s bezkomůrkovým spalovacím prostorem a systémem čerpadlo-tryska, když ten motor osadili do auta s pohonem všech kol. atd.). Díky své katastrofální nespolehlivosti a dneska už totálním převisem snobismu nad technikou už nad Audi tolik nejásám. A nad dnešním výrobním programem Lancie, pravda, taky ne. Ne proto, že uhnuli od sportu jinam, to je logické, přece si nebudou s AR vzájemně konkurovat, ale tím, že výrobní program katastrofálně zúžili a třeba nabídka Lybry mi přijde nedostatečná (proč končí dvoulitrem, když má lepší podvozek než Mondeo ST?). Delta nástupce nemá a Y10 je - pravda - dnes zajímavější, než kdy jindy. Není však pro mně. A je možné, že za čas přestanu jásat i nad značkou Lancia, protože ostatní ji prostě převálcují. A jestli jsem ještě před pár lety doslova nesnášel značku Ford, tak její současný výrobní sortiment mi přijde lepší, než má Lancia. To je prostě vývoj a každý chvilku tahá pilku. Jak jsem již psal, s majitelem Delty TD si nemám o čem povídat, protože v roce 1996, kdy to auto bylo vyrobený, bylo ve srovnání s ropákama od VW prostě katastrofálně zastaralý. Impreza GT/STI, Lancer Evo, Mazda 323GT-R, Mazda MR, Toyota Celica GT-4, Supra, Focus RS, Escort/Sierra Cosworth, Audi S2, S4......jsou mi prostě bližší, než Dedra TD. Pravda, možná je ta Dedra TD spolehlivější, možná má na svoji třídu dobré jízdní vlastnosti, ale nespatřuju na ní nic, nad čím bych musel jásat. Ve srovnání s ropákem VW byla v době svého vzniku prostě totálně zastaralá. Nad tím mám jásat? Samozřejmě - pokud je to tvoje auto a máš ho rád, je to tvoje věc a já ti přeju, ať ti slouží co nejlépe. Ale i majitel Passatu ho má rád a s technickou úrovní nebo kvalitou to nesouvisí. A jásat jen nad tím, že je na tom nápis Lancia? Tak to už vůbec ne! To dělají "tuneři" Golfů, aniž by si uvědomili, že když stejný peníze nacpou do úplně jinýho auta, bude výsledek 1000x lepší. Zaslepeným značkovým příznivcem tedy nikdy nebudu a proto takový klub nevítám. V případě zájmu poskytnu informace o modelech nebo technických řešeních, která byla ve své době unikátní a díky kterým si lidí z Alfa-Lancia Industriale vážím. Ale pokud půjdou k jiné značce, klidně půjdu s nimi. Nemám rád auta, která Lancia kdy vyrobila proto, že je na nich nápis Lancia. Mám rád některý auta, na kterých je napsáno Lancia proto, že jsou fakt výborný.
A AlešeK považuju za skvělého kamaráda a odborníka, se kterým si MÁM sakra o čem povídat. Tak bych prosil bez těch impertinencí a osobních urážek. Byly doby, kdy auta Alfa-Lancia měli jen technicky založený lidi, který byli vlastně docela podobný a většinou to byla skupinka nadšenců, kteří se i vzájemně znali; zdravívali jsme se blikáním a měl jsi jistotu, že v takovým autě nenarazíš na vola. Jo, to byly doby....
AlešK: Tak nevím kam směřuješ ty inteligente. Je vidět,že ještě nemáš rozum.......To jen vy básníte pořád jen o HF. Já proti nic nemám,nevím kdo tady mele pořád jen o tom samém..... Sklidni se,jo a šúpaj nohama.
To Jokr a Magic : pokecáme o tom v tom starým tématu ( LD HF I),ať to tady klukům netříštíme , poněvadž jak to čtu , tak tady vzniká něco co se bude jmenovat Fan klub a bude to skupina lidí kteří budou dělat to co jim James007 dovolí.Tak abysme nedostali nakládačku 8)
Přiznám se, že nevím, jestli je tato Delta od V.I.P. Motorsport, protože jsem četl dokumentaci k vozu, kde byl uváděn pouze Nocentini (pro rally i pro kopce). Ale vzhledem k tomu, že se skutečně jedná o vůz, s nímž Deila-Scalvini jezdili. Takže mi z toho plyne, že ta úvaha by měla být správná. Přiznám se, že tým V.I.P. vůbec neznám, jednalo se o provozovatele nebo o nájemce? V TP je jako rok výroby uveden 1995 (!?) a vůz je plně stavěn u Nocentiniho, Není v papírech značen jako oficiální tovární vůz a nemá techničák jako měly fabrický auta (tzn. nikde není uvedeno TO + číslo, jak byla běžná fabrická specifikace jednotlivých kusů a není tam dodatek schválení italským ministerstvem dopravy). Je tam sice hodně věcí Abarth (závěsy, špéry, kardan, vnitřek motoru, atd), ale taky spousta jiných (sání, chladiče, interiér, brzdy, atd.). Neshoduje se ani se specifikací Astra teamu 93/94 (chlazení, motor, převodovka, atd.). Řízení mi přišlo jako sériové, ale to už je jenom subj. dohad. p.Vavřinec nechával asi půl roku po odkupu motor dělat někde v Rakousku, jméno si nepamatuju, tuto informaci už mám jenom z doslechu od AlešeK, ten si to určitě pamatuje. Pokud vím z doslechu od p. Kovaříka, vůz měl původně nějak (nevím přesně jak) připadnou Křečkovi, ale ten jej nakonec nabídl Václavu Pechovi st.
Otázka pro Magica a všechny ostatní znalce: O několik příspěvků dříve Magic někomu odpovídá:Lancia p. Vavřince je auto po Deilovi uřčené pro p.Křečka,který ho nechtěl.Zajímá mě jak je toto myšleno?Podle mě jel p.Křeček v sezoně 94 s Lancií Delta HF integrale EVO III teamu V.I.P Motorsport společně s posádkou Deila-Scalvini.Tato posádka zíslala v sezoně 94 titul Mistra,p.Křeček dal dvě obrovské rány/šumava,Bohemka/.Je tedy auto p. Vavřince autem z V.I.P Motorsport?Pokud ano myslím,že tyto vozy jsou ´původem ,,tovární" připravované v roce94 u Nocetiniho v Itálii Opravte mě jestli se pletu.Nechal p. Vavřinec auto připravovat a Rakousku u Krise Rosenbergra,který donedávna jezdil s Evuškou tamní mistrák?Díky za odpovědi. >:D
TAK VÁŽENÍ:MÍCHÁNÍ ZNAČEK NEBUDE. JAKO,ŽE BY SE MICHALY LANCI A ALFY. SOU TO 2 ROZDILNÉ ZNAČKY. NAVÍC LANCIA NEMÁ V ČR OFICIÁLNÍ ZASTOUPENÍ,TUDÍŽ JE VZÁCNĚJŠÍ JE VIDĚT. NEMUSÍME MĚT NEJAKYCH 500 ČELNŮ (ALE TO SNAD PŘEHÁNÍM UŽ). STAČÍ HRSTKÁ PŘÍZNIVCŮ A KDO SE PŘIDÁ SE SVOJÍ LANCIÍ, TAK TÍM LÍP.
Jinak,FERA: ty si v klubu,máš jedinou vyjímku,protože sdílíš stejný motor v autě ;-)
Magic, nevim jak to delas, ale vzdy uhodis hrebicek na hlavicku. Je mi jedno, jak tomu klubu budete rikat, ale pokud tam bude prispivat Magic a bude mozno s tim chlapem pokecat na nejakem srazu bude mi cti. Pravdepodobne me dalsi auto bude zase Fiat, takze bych byl spise pasivnim clenem.
Něco na tom je. Samozřejmě, pokud bychom se přidali ke klubu AR, tak by nás bylo víc. Ale sám jsi napsal, že v tomto klubu se v poslední době moc neděje a podle mě v tom další členové nic nezmění. V klubu musí být aktivní hlavně ti, kteří klub vedou. Pak ale nemá smysl do tohoto klubu vstupovat. Mimochodem, můžeš sem napsat link na ten klub?
To je jedna věc a ta druhá: proč míchat dohromady koncernová auta? I když mají spoustu společných dílů, tak pořád je to jiná značka. Je přece jasné, že v koncernu jsou auta jedné značky rozdílná, zatímco jednotlivé typy jsou podobné jiným autům dalším značkám téhož koncernu. Stejně tak na tomhle foru je sekce s názvem Lancia fan club a ne Fan club italských aut.
Myslím si, že jenom rozšíření Alfa klubu na Alfa-Lancia klub by bylo pro začátek možná i vhodnější. Jednak je to jedna fabrika, za druhý hromada věcí je na těch autech společná a za třetí - stejně to tak nějak vlastně už je, jenom trochu potichu. Na Slovensku to nakonec dopadlo tak, že na srazy Lanciaklubu přijelo nejvíc majitelů AR. Ona totiž Dedra a 155 je vlastně to samý auto, 164 a Thema totéž, motory JTD jsou společný i s Fiatama, atd. Stejný jsou prodejci dílů, stejný jsou dodavatelé, většinou i úpravci a nakonec - i většina příznivců (já osobně jsem měl třeba za život víc Alfic jak Lancií a pochopitelně jsem členem Alfaklubu (byť poslední dobou dost pasivním). Ony se tím pádem smažou trochu i ty rozdíly - pokud se podívám na Dedru, byla jak v tý verzi 1.9 TD, tak i Integrale a to jsou dvě úplně rozdílný auta, jejichž majitelé si asi moc nepokecají. Přitom k Dedře TD víc pasují AR 155 TD 1.9 i 2.5 a k tý Integrale zase 155 Q4 všech variant. A tak podobně. Zkuste se nad tím zamyslet, je to jen návrh. Já osobně beru všechno: Alfy, Lancie, Maserati i Ferrari vnímám jako jednu značku, která má různý formy pro různý segmenty trhu. A všechno je to Fiat.
Já jsem z tvých příspěvků taky došel k názoru, že se chceš soustředit jen na hf. Pokud jsi to myslel jinak a já to špatně pochopil, tak sorry.
Ano, máme sice rozdílný názor na klub, ale to ještě neznamená, že v něm nemůžeme být všichni společně. Důležité přece je, jestli bude klub dobře fungovat a jestli o něj bude zájem. Kromě toho by klub Lancií bez hf nebyl dokonalý ;-) .
James007:Ty seš na tom špatně s nervama?Přečetl sis muj příspěvek pořádně?Napsal jsem tam někde že chci klub ve kterým budou jen HF?Nenapsal.Tak si schovej ty ignoranty.Protože jestli budeš takhle titulovat každýho,kdo se s Tebou pokusí diskutovat,moc lidí do klubu asi neseženeš.
Kojack:Netvrdím,že se musí vše to čit kolem HF.Jak jsem říkal i "udělaná" 1.3 Delta je hezká....
Podívejte,já se s váma snažím diskutovat.Budu rád členem Lancia klubu,ale mám pocit že si nějak spolu nerozumíme,takže možná bude lepší,když vám to nebudu kazit..
Nevidím důvod, proč by se vše mělo točit jen kolem HF. Jasně, pokud se řekne Lancie, tak se většině lidí vybaví hlavně tenhle typ. Jenže pokud se podíváte na některý sraz, tak kolem pěkně upravené škodárny se točí víc lidí než kolem imprezy (možná trochu přeháním, ale snad chápete, co tím chci říct). Nikdo háefku neupírá jeho vzhled a výkony, ale rád se podívám na všechna auta a rád pokecám se všemi lidmi.
Klub by neměl být o všech italských autech, pouze o Lanciích. Ten tu ještě není, takže se nesnažíme založit něco už hotového. Navíc pokud se podíváte na některý klub Fiatu neb AR, tak členové mají spoustu typů, nejen ty nejvýkonnější.
Chápu, že se některým z vás naše myšlenka nelíbí, ale my jí považujeme za správnou. Mezi sebou uvítáme všechny včetně majitelů HF, ale přemlouvat rozhodně nikoho nebudeme.
TAK POSLYŠTE VY MUDRCI OD HFek.ŠAK VÁS NIKDO NENUTÍ ABYSTE S NÁMI ŠLI DO KLUBU. TO JE VAŠE VĚC. NEPOTŘEBUJEM TAKOVÉ MUDRCE JAK STE VY, ABY ZATRACOVALY DALŠÍ LANCIE,KERÉ NEJSOU HF. DĚTE SE ZAHRABAT VY IGNORANTI. MÁ TO BÝT PRO VŠECHNY KDO VLASTNÍ NĚJAKOU TU LANCII. A NE JEN HFHFHFHFHFHFHF. DĚTE SE S NĚMA VYCPAT. >:-[]
magic:čau doktore >:D ,já jsem nikam nezmizel.Sledoval jsem to tady tak nějak průběžně ale měl jsem pocit že se nějak pořád opakujeme a nikam to nevede.Až teď se začíná něco dít...Jinak novinek je spousta,ale na delší povídání,měli bysme se někde potkat
all:Myslím že Magic má částečně pravdu v tom že na takových srazech klubu se to bude točit kolem HFek,protože jsou určitým způsobem vyjímečný.Nebráním se tomu,potkávat se s lidma který mají Delty TD nebo Prismy nebo Dedry..Vůbec ne.Ale jde spíš o to aby to pro vás kdo takovýhle auta máte nebylo trošku zklamání.Přece jen budou ty TD a "obyčejný" ( tím se nechci proboha nikoho dotknout - i Delta 1,3 může být pěkně udělaná ) Lancie trošku ve stínu . Možna by nebylo špatný mít klub italských aut , jak píše Fera . Je spousta pěknej Alf a Fiatů ...Ale mám pocit že v to případě jdeme z křížkem po funuse a chcem založit něco co už je hotový..
ZDAREC CHLAPY: TAK MY S KOJACKEM UŽ TO POMALU ROZJÍŽDÍME.TVOŘÍME STRÁNKY A SHÁNÍME A PŘEKLÁDÁME NĚJAKÉ INFORMECE. ZATÍM ČAO.KDO SE CHCE DO NĚČEHO ZAPOJIT,TAK AT MI NAPÍŠE NA MIAL NEBO ICQ. AHOJTE
Suohlasím, je to škoda specializovat se pouze na HF a opomíjet ostatní modely, takhle se nás tam sejde mnohem víc a bude snad i nějaká zábava >:D , ikdyž jak říkáš jsou to zastaralé auta, už když se vyrobily (ne doslova, ale dá se to tak přečíst), taky bych rád napsal do vyhledávače lanciaclub.cz a našel pár informací o těchto autech, včetně historie.
Mozna by nebylo spatny zalozit klub italskych aut. Magic jak jsi napsal nize, mozna pricina proc vsechny ty kluby zanikly byla prave az moc velka specializace prave na HF... Samozrejme je to vse o penezich, vetsinou ma kazdy jen jedno auto a kdo si muze dovolit dojizdet kazdy den do prace s HF? Navic vetsina tech lidi co ma nejaky soucasny model ma to auto rada, protoze se mu osvedcilo, libi proste vyhovuje mu a ne kvuli tomu, ze kdysi davno byl jeden model top. Tim nechci nijak urazet HF pro me byly/jsou taky jednicky (a to jsem ani v zadny nejel) jen tak nejak jsme uz o par let dal.
Nemyslím si, že by klub měl být jen o HF. Je sice spousta lidí, které tento typ zajímá, ale radši bych ten klub zaměřil na všechny typy Lancie. Pak může mít klub více členů. Dávám sice přednost výkonu před spotřebou a praktičností, ale nevidím důvod, proč ignorovat ostatní typy. Počet HF u nás je určitě dost malý a je to malé procento v už tak malém počtu Lancií u nás.
Sorry, ten můj příspěvek vyzněl dost arogantně, ale smysl jsi snad pochopil. I když budeš mít klub Lancia (je jich na světě mraky), z 90 % se bude točit kolem modelů HF. Tomu nezabráníš. právě tyhle modely udělaly značce imege a s těmito modely popularita lancií taky vymřela. Nejde o to, co má kdo doma, já už třeba Integralu taky nemám. Co máš doma závisí víc na tvý peněžence, než na názorech. To spolu nemusí až tak bezprostředně souviset.
Čau Aleši! Mám radost, že jsi se zase po dvou letech vrátil! Myslel jsem si, že už jsi se v tý Deltě zabil, že o tobě nebylo půl roku slyšet. Něco novýho?
To James 007: sorry, ale seš dost trapnej. Ale neznalost hříchu nečiní. Alešova Integrala je totiž docela věrná kopie Biasionova ostrýho autaz roku 88. Prakticky se vším všudy. Jedním slovem perla. Některý díly znám dost důvěrně.....Dělá kilo kolem 5s, takže i BMW M3 je proti tomu ořezávátko. Ale to jsi nemohl tušit.... Pamatuju se na svůj letitej spor s jedním klukem, který je fakt machr na auta: Hádali jsme se, jestli Delta Integrale dostane Porsche 944 Turbo S4 na erzetách dnešní Rally Bohemia. On tvrdil, že to je nesmysl, že to jeho Porsche (hodně namakaná perla, žádnej tuningovej křáp) musí bejt rychlejší. Když byl sám s tou Integralou na mezičase už o 4,5 s rychlejší (což odpovídalo kolem 2s/1km), vzdal to se slovy: "mám kliku, porotože tu Lancii podcenili i jiný machři, než jsem já". A to byla ta Delta...ehm...trochu pocuchaná...
JInak, pokud máš obavu, že případný klub se logicky musí soustředit na auta HF (Integrale, Hyena, Stratos, Beta Montecarlo, HF 1.6 nebo HF 2.0), tak si já osobně myslím, že to tak být musí. Neber to, prosím, nijak osobně, ale zatímco HF auta ve své době představovala absolutní světovou špičku v otázce konstrukce, jízdních výkonů a vlastností, Dedra TD byla naopak ve své době již poměrně zastaralé konstrukce, prostě nezajímavý model. A logicky vždycky bude v obrosvském stínu HFek, a pokud na to nemáš náladu, tak nemá takový klub smysl. Sorry, že jsem takový skeptik, ale jsou to osobní zkušenosti.
To James 007:Ahoj Jamesi007,nemá žádný význam se s Alešem hádat.Jeho Lancii znám o dost déle než Aleše a přesto mohu opravdu nezávazně potvrdit,že je to neuvěřitelně krásný auto nejen pro znalce HF integrale,ale i pro úplného laika v tomto směru.Tohle auto nemůžeš posuzovat dle roku výroby,spotřeby,komfortu atd.jako se to dělá v běžných testech v časopisech,nebo televizi.Musíš ho brát prostě takové jaké je.Věřím,až jednou Alešovu integrale potkáš,že se bude líbit i Tobě a moc.
No ja netvrdim taky,se moje auto je lepší ve všech parametrech. vykonově si na tom daleko lépe než já. Ale co se týče komfortu atd. prostě je lepší to moje
Je mi celkem jedno kolik najedu.Je mi jedno kolik najedeš Ty.Já to auto nemám na to abych si měřil spotřebu.Nemám zájem se s tebou hádat který auto je lepší.Já ho mám pro radost a do práce jezdím Octávkou TDi,takže znám všechny výhody dieselu.Já jen že tys mi chtěl natrhovat * ... Čím?Spotřebou?Velikostí nádrže?Rokem výroby?Věř mi že moje 17 let stará Delta vypadá mnohem líp než tvoje o 3 roky mladší Dedra- pár lidí na tomhle fóru ví o čem mluvím.Nemyslím to zle,jen ono to není o tom že je lepší jedno nebo druhý.Každý je lepší na něco jiného.Pokud se s tím nedokážeš smířit,nezakládej klub.Byl bys akorát nasranej.Na plnou nádrž (57 l ) 100 oktanovýho benzínu ujedu 200 - 500 km,podle toho jak jedu.Do kufru nic nedám a na nákup se s ní taky nedá jet . Ale neměnil bych za nic jiného...
AlešK: Moc bych se tou tvou Deltou z r.v.87 či kolik nechlubil i když je to integralka:o) Jakou máš spotřebu?He? Kolik najedeš na plnou nádrž? ně 60 litrů v nádrži stačí na 1200km a jak si na tom ty,co? heh? >:D
To AlešK:To víš že vydržím.Jen doufám,že se sejdem na nějaké rally ještě do konce roku.Jedu na vše krom rallysprintu Sosnová. Doporučuji setkání mistrů v Sosnové,máš to sice daleko ale je na co koukat/něco jiného než klasická rally/Díky za kompliment z HK.Nebýt Kopeckýho a tebe tak to tam za nic nestálo.
Takže se hlaste u mě na mailu nebo ICQ,kdo do toho s náma jide. Organizátoři toho FUN CLUBU jsou Já (James 007) a Kojack. Takze Kdo do toho s náma jide,tak se ozvete!!!!!!
Ahoj do fanclubu bych rád šel,vždy rád pokecám s lidma co mají rádí nej.rally auta v historii.Aleši K došli ti ode mě fotky tvojí Delty z Okříšků?Zdar EVO III z Prahy.
Já jsem před pár lety dělal na hyperlinku stránky nazvaný Evoclub - bylo to o Integrálách, včetně technických specifikací jednotlivých modelů, několika schemat (regulace tlaku, ŘJ, zapojení elektriky) a odkazů na dodavatele jednotlivých dílů. Ještě to mám někde doma na CD spolu s částí servisáku, homologačním listem, atd. Návštěvnost byla prakticky nulová, chodili tam jenom ti samí lidi, se kterýma jsme objížděli rally a nebo s nimiž jsem byl v kontaktu telefonicky příp. mailem. Takže z toho vyplynulo poučení - nemá to v týhle malý a chudý zemičce smysl. Na celým světě je fan club Integrale (a občas se s tím svezou i Delta Nuova HF a AR 155 Q4) natolik silný, že většinu informací lze zjistit třeba z nasserova Evocorneru. Na Slovensku byla podobná snaha a taky skončila fiaskem. Pokud někdo přesto chce něco podobnýho organizovat, můj mail i číslo jsou asi už chronicky známý: integrale@centrum.cz nebo 604 700 764.
2 Pep@: to by mě taky zajímalo, ale dost pochybuju, že bys to sehnal v češtině, u nás jsem zatím nic na Lancie neviděl (už rok sháním manuál na Deltu HPE 2.0 Turbo).
Vavřinec má auto po Pechovi, je to ex Deila-Scalini (vyhráli s tím i u nás v ME). To auto bylo původně pro Křečka, ale ten ho nakonec nechtěl (protože na český roviny na rozflákaným asfaltu moc nevynikne). Problémy toho auta jsou dva: první je, ž má strašně krátký kvalty a muselo jít ze 17 na 18" kola, protože v Itálii se kopce jezdí ze zatáčky do zatáčky a ne rovně jako u nás. 2. to auto koupil hodně zhuntovaný, má svařovanej blok, turbo bylo úplně vysypaný, atd. Od roku 96 na tom nebyla ani dělaná diagnostika. Na jedný straně to svědčí o obrosvský spolehlivosti toho auta, na druhý to znamená další investice, motor byl celej dělanej, ale už ne v Itálii (drahý) z originál dílů, ale snad v Rakousku. Teď ji rozšířil, aby se mohl tahat s Komárkem, ale jeho nový Lancer s dílama originál z Anglie je zatím rychlejší. Ačkoliv Vavřinec tvrdí opak, není ta Delta přímo ex-fabrika (má jiný sání, atd.)
Jo,tu Deltu jsi trefil přesně. Ještě tam byla červená Integrála, ale ta dost brzo odpadla. Když už jsme u těch závoďáků, s čím to jezdí vrchy Vavřinec? Zdá se mi, že si s tím moc neví rady,málokdy mu motor šlape tak jak má. Občas se na kopcích objeví i Aleš Neterda.
No právě, piloti. Problém je, že ty co uměj řídit nemaj prachy na auto a naopak. Můj tip na piloty s velkou budoucností jsou oba co jezdí Feldy (Kašpárek a Jakeš) Pánové jako Krampota apod. jsou ostuda kopců. Jinak nejdřív to chce sehnat sponzory a potom auto. Můj tip na cca. 250 000 Kč je docela přesnej. U těch Alf je to ztracený ?
Deltu 836, kterou jsi viděl, byla pravděpodobně černá a patřila Kohoutovi ze Splzně. Je tam motor odpovídající klubovým áčkovým Integrale (kovaný písty, íčkový titanový ojnice, velká hlava, kompres. poměr 7,75/1, turbo Garrett T034, čtyřpístový Bremba, speciální poloosy, atd. Já osobně bych opět šel do Integrale 16v. Dá se koupit kolem 3.500 Euro celkem pěkná. Problém budou papíry. ALE: na to auto se dá za pár šupů sehnat cokoliv. Myslím si, že za ty peníze nelze sehnat rychlejší auto. I sériovka je velmi dobrá a když sleduju kopce, tak vidím největší rezervy v pilotech. Je pravda, že v ČR je většina těch Delt zhuntovaná. Na Slovensku teď prodává v Banskej Bystrici jednu solidní Ing. Fillo, dlouholetý fanda, hce za ni asi 150.000 SK, je to v podstatě sériový auto s vevařeným rámem a repasovaným motorem. Já bych ale zamířil do Itálie. Pokud máš víc peněz, nedávno byla na prodej Integrale Evo I za 5.000 Eur, asi už bude fuč, ale vím o jedný za 7.500 a není špatná. Úpravy na motoru lze omezit na cca 50.000 Kč a získat z něho kolem 260 koní (efektivně). na kopce by to chtělo zkrátit stálý převod z 3,111 na cca 4,25, ale předem upozorňuju, že ta sranda stojí cca 2-2.500 Eur a sesazení cca 5.000 Kč. Ovšem rozdíl je obrovskej. Potom výfuk, kit přímýho sání Sparco, ostřik intercooleru /dá se nechat udělat i velkej áčkovej a nejslabší článek = brzdy. Dá se udělat malá změna (kotouče+segmenty OMP na auto komplet 15.000 Kč) nebo velká. Tam počítej se čtyřpístkama z Evo a kotoučema kolem 315 mm (cena komplet 30-50.000 Kč). Takhle udělaný auto za cca 200-300.000 Kč musí vyhrát samo.
Ahoj Magicu. Docela mě chytly závody do vrchu a rád bych udělal něco pro propagaci značek co jsou mýmu srdci nejbližší. t.j. 1.Alfa Romeo. 2. Lancia. S jakým typem by se dalo za rozumný peníze závodit ? Alfa 145 QV ? Ani ty dvoukolky nejsou tak špatný. Teď třeba Delta 2.0HPE vyhrála Pardubickou rally a to to natřela i čtyřkolkám (a to bylo mokro). Nech se trochu unést a napiš něco ze svejch bohatejch zkušeností.
magic, dik cip nechcem, aj to nikto nechce kupit, naco budem do toho investovat...a s tymi cenami, uz je to lepsie, ten rok isli o dost dole auta, a ceny klesaju, takze aj ja sa budem musiet poddat...:o(
Nepocitam, ze bych na tom zbohatl, proste pak mrknu do inzeratu a zvolim zlatou stredni cestu. Jasne ze tam kola nenecham. ;-) Jinak dal uz sem mel naplanovanych tolik aut, ze Magic. ;-) Ted to vypada ze to bude 2.4JTD ale jeste nevim jestli v 156 nebo Marea? Nebo me neco osviti a koupim nejaky benzin, fakt nevim je jeste dost casu. Kdyz ctu o cenach na Slovensku tak mi pripada ze kurz CZK:SVK je 1:2.
Fera: No moje Dedra už 14 roků má. A šlape furt jako hodinky. A co si budeš kupovat potom? A zo kolik budeš prodavat Tipo? Pochybuju,že ho budeš prodavat se všema těma věcma,co tam máš. Ja kupcem tveho auta nebudu.Ja su spokojen s Dedrou.
Tak umaž tu jedničku...já za tu svoji chtěl 99, pravda, s tím lehce pomačkaným předkem, ale jinak slušnou. A než bych dával pod cenu, raději si ji nechám na veterána....
Za dva roky tomu autu bude 13 let tedy nejvyssi cas jej prodat navic motor generalkovat neminim. Ted sice slape jak hodinky, ale co za dva roky? Pokud neco nesnasim jsou to na silnici stare dymici pekace, takze dalsi duvod a ten posledni bude, ze chci zkusit dalsi auto. ;-)
S tim prodejem, pocitam ze za ty dva roky najedu kolem 50kkm takze zivotnost cepu a vseho co jsem ted povymenoval bude u konce. Navic auto bude mit nalitano tim padem pres 200kkm a to uz je dost. Lak jsem neprestrikaval, ale je docela mozne ze byla pri oprave delana predni kapota, faktem je ze to narozdil od jinych aut, kde uz na dalku vidis jiny odstin laku nepoznas. Auto bylo dost spinave pri foceni kdyz se umyje je to jeste o neco lepsi, ale kdo by to porad umyval. ;-) Kdybych Ti vypsal vse co jsem na tom aute menil a kolik me to vyslo penez tak bys neveril.
FERA: Tož já bych ho neprodával. Vypadá fakt pěkně. No nebylo by to naškodu udělat ty okna,jenže ted nebudu mít peníze. nechávám přestříkat střechu,protože se loupe strašně lak a chcu to mět do zimy ok. To už když sem ji kupoval,tak se loupal. Tož to bude nějakých 5 tisíc jen to fikne. A proč by si to Tipo prodavál vlastně? S těma kolama a tak celkově vypadá vyborně. Ty si myslíš,že já sem se na svém autě nenamakal či co? Taky už sem tam strávil spoustu času. y,nepřestříkával jsi to auto už? lak vypadá z těch fotek jako nový.
Kamos z Torina (It.) mel sveho casu vytunenou Lancii Deltu, SUPER auticko, po dalnici sipalo 200, pohodlne a spolehlive, vetsinou dlouhe streky Italie - CZ...
Integrale se ale opravdu dělala do roku 1994 - tuším do června. Prodávala se ještě později - třeba o jedné úplně nové vím. Když za ni vyplázneš 32.000 Eur, budeš mít v TP jako rok výroby 2004 >:D
Za kolik ji prodáváš? A co ty tlumiče, dopadlo to nějak?
jasne magic, ja som len polopate vysvetlil ze po integrale sa vyrabala Delta Nuova, inac kazdy den mam telefonat ze ci to je integrale aj ked mam r.v. 94, takze ludia nevedia dokedy sa robila...P.S. Este som ju nepredal :o(
TO NENÍ NÁSLEDOVNÍK INTEGRALE!!! Právě proto, aby Delta 836 HF nebyla vnímána jako nová generace Integrale, nedostala pohon všech kol (ačkoliv vše na podlahové základně je k tomu připraveno jako u AR 155 Q4). Protože je Delta 836 normální laciný komerční auto, FIAT ve snaze vyhnout se porovnávaní s Deltou Integrale nakonec pohon všech kol u 836 HF zavrhnul. Delta Integrale je na úplně jiné (tvrdší, tužší) podlaze, má úplně jiný podvozek a úplně jinou celkovou koncepci. Jediné, co je podobné, je motor 836 A2, který vychází z 831E5.046, ale má jiné sání, jiné vstřiky, jinou olejovou a vodní pumpu a jinou elektroniku, protože se vyrobce snažil snížit spotřebu paliva a omezit brutální nárůst točivého momentu v režimu 2500-3400/min (to by ten předohrab na silnici nikdy nedostal).
Jamesy, ty lichotniku. Fiata mam takoveho hlavne, aby se libil mne. Hodne jsem se na nem nadrel, pomalu vse na co jsem sahl stalo za houby, ted vypada trosku k svetu a planuji, ze jej tak dva roky necham, pak vsechna ta parada pujde dolu a budu to prodavat jako prach obycejny Tipo. Nemam rad takove moc preplacane auta. Skla mam komplet cele auto udelane na odstin HP20 a sibr na HP5, komplet to prislo na 4900 Kc. Pokud chces, rad Ti poradim nebo muzes mrknout, jak jde pres to videt a rozhodnout se sam ja jsem maximalne spokojen, jen kvalita prace mohla byt lepsi. >:-[]
tak trochu historie, Croma robil od 89, priamy vstrek 1,9 (oznacovane 2,0TDID) a od 91 uz montovali VGT, takze zlepsil sa krutak a priebeh. Tie 2,5TDS, su klasicke komorkove motory, boli prevzate z Iveca, a boli tichsie ako 1,9 a v pohode najazdili 300tis km. , spotrebu mali od 6-8litr. Mne sa viacej pacia Lancie, a hlavne su kvalitnejsie ako fiaty.
No jo,ale Croma je prostě Croma. A jaktože nedavali TD s přímým vstřikem i do Tipa či Dedry? he? Nechapu. Jinak maš pravdu,že Croma je velika,myslim že vetši nez Dedra. No jo, Ale přce 2,5 je trochu velky obsah, radši spotřebuju min paliva než mět vykon. A ještě lepší mět výkon a spotřebovat malo paliva,což si myslim u sveho motoru problem nemam:o)
Cromy maji 1.9 TD jen s primym vstrikem a ne 1.9 TD neprimy, ktery mas v Dedre. Auto ma stejny vykon jako tvuj motor, ale diky primemu vstriku jede celkem o dost lip. Jeste se delala varianta s VTG turbem a vykonem tusim 92 PS. Dal se delaly dve vykonove varianty obsahu 2.5 TD - 100PS a 115PS (oznaceni TDS). Nafty to bere v prumeru o 1.5 - 2 litry vic a nejede spatne. Pro zajimavost ta slabsi verze jede na ctyrku 170 km/h a na petku lehce pres 200 km/h. ;-) Za fotky se omlouvam, ale nic mi nevychazi a jsem dost busy, dokonce i v nedeli jsem byl v praci >:-[] Cromu uz bych nechtel je pro me moc velka, velikosti mi vyhovuje Tipo, zatim. ;-) Jo jeste myslim, ze rok 91 je kdy prosla karoserie zmenami.
A určitě mají všechny Cromy 1,9TD.i.d.?, Viděl jsem i Cromu s označením 2,5TDS. Co to je? Kolik to má koní vlastně?To musí žrat nafty... No a navíc vykon stejně měla určitě stejný ta 1,9TD.i.d. jak moje 1,9TDS
Fera: No r.v.91 pokud vím novou kastli nemá,nebo snad jo? At měla ta Croma co měla,Lancia je pro mě příjemnější auto jak vzhledově tak interiérově. U mě maximální spokojenost. Kdyby si ji chtěl,tak ju ten týpek možná ještě má. Myslím,že sem si vybral dobře. Dedra je pro mě prostě LEPŠÍ. Sice se na ni trošku huř shání díly nebo tak než na Fiaty,ale to už je prostě osud. škoda,že u nás nemá Lancia zastoupení a je tu jen Fiat a Alfa. Nechápu proč.
Po mych zkusenostech co mam s obema motory bych vzal tu Croma, nema totiz obyc. 1.9. td ale 1.9 T.D.i.d, tedy s primym vstrikem a nu tu dobu to byl velmi podareny motor. Samozrejme, ze by musela mit uz tu novejsi karoserii.
fera: NO,když sem si kupoval auto,tak sem měl na výběr. Buď Cromu, r.v.91 a nebo Dedra, r.v.90. Obě dvě 1,9TD. A nebo taky sem si nemosel vzít žádné,že:o) No o obě 2 auta bylo vždy dobře postaráno. Takže problém by nebyl s minulostí. Prostě sympatičtější je pro mě značka Lancia.Auta se mi víc líbí. Lancia zastává v koncernu Fiatu spíš luxusnější vozy než obyčejné Fiaty. Nic proti. Šak znáš to. Alfa zas má sportovní. A nejezdí jich tady moc. Viděl jsem tak maximálně 5 Deder tady po okolí.
James: v podstate je mi to uplne jedno, ale musim se zastat opet Cromy, rec je o te novejsi po uprave masky a ta neni o nic vic hranata nez Dedra. ;-) Se spotrebou mas pravdu, normalne jezdi za 9l/100km a dalkove si to veme do 8l/100km, ale ma to na plyn takze toneni tak hrozny. Ja o svem aute rict, ze bere jen 5 litru nemuzu normalne jezdim asi za 6-7l/100km, nesnazim se ani o zadne ekojizdy, motor a vse mam bez problemu, tak nevim jaktoze stejny motor dosahuje jine spotreby? Pravdepodobne je to Cx karoserie Dedry neco jsem cetl, ze je na tom dost dobre, tusim neco mozna pod 0.3??? V kazdem pripade me spotreba nafty moc nazajima. ;-)
Fera: NO prostě muže to mit lepší jinší interier ta Croma,ale vypada to pořád jak pevnost nebo hranata kostka. Prostě Dedra je daleko vzhledově lepší. No ale nemužeš srovnávat benziňáka s turbodieselem. Benziňáky měli větší výkony tehdy než turbodiesely a měli i lepší vybavu o proti dieselom.V dnešní době už se to nějak srovnalo,ale tehdy to bylo jiné.A pochbuju,že ten jeho dvoulitr benzin žere 5 litrů na 100km jak ta moje Dedra. Ten dvoulitr mu vezme tak 8 až 10 litrů.
Proc, Croma je nahodou dobre auto. Mel jsem jednu tu starsi a ted ma bracha tu nojvejsi r.v.94. Je to 2.0i a vzdy, kdyz presednu pripadam si jak na luxusni lodi. Ma to novy interier, ktery se s tim starsim neda ani srovnat. I kdyz to ma jen ten dvoulitr tak to nejede uplne spatne, ve srovnani s temi nasimi traktory ;-) Jeste k tem podvozkum at uz to uzavreme : L Dedra, F Tipo/Tempra a AR 145/146 jsou postavene na stejnem podvozku (aspon co jsem mel moznost videt, kdyz jsem byl pod tim vlezeny)
Já mám navíc rozšiřovací kotoučové desky,které mi ještě o něco rozšiřují rozvor kol,takže mně to ještě líp sedí na cestě. Možu ukazat foto je li libo někomu.
Super osveta Magic. Takze kdyz to shrnu : jestli jsem to spravne pochopil AR155 je shodny podvozek s Tipem a ma mozna tvrdsi tlumice + strmejsi rizeni, tzn. ze Alfa kterou vsichni opevuji pro jizdni vlastnosti je ma vlastne stejne jako Fiat? Jeste jsi mozna pri vyctu modelu zapomnel na Prismu, ktera ma zadni napravu podobnou, jako Croma anebo jsi ji zahrnul do Delty. Myslel jsem, ze Croma bude dost neohrabana, ale zmizela mi v zatackach, ze jsem nechapal.
Dedra má stejný přední i zadní ramena jako Tipo a to je ten průser. Sice odružení je úplne jiný, ale kinematika je stejně mizerná. AR 155 16v, Delta 836 HPE (+všechny HF), PC Coupé a Bravo/Brava/Marea mají modifikovaný ramena (o 1mm delší), jinak je to totéž. Zatímco na ty komerční auta to stačí, na Coupé, 155, Dedře a Deltě je to několik mílových kroků vzad proti zbytku modelů. Stará Delta v r. 1979 měla jako jedno z mála sériových aut vzadu dvojitý příčný ramena a podélný rameno, který vymezovalo geometrii těhlice otáčející se na McPhersonech. Tuhle geniální konstrukci pak převzala Thema, Croma, Kappa, 164, 156/147, a po nějaké době i jiné automobilky (Mazda, Ford, Subaru.....). U Libry je změna v tom, že vzadu zůstala příčná ramena, ale aby se odstranila nutnost Phersonů (kvůli ceně a prostoru), vymezování má na starosti trujúhelníkový rameno, jehož vnitřní ukotvení je na "houpačce". U předchůdce AR 155 - medelu 75 byla zase výborná náprava DeDion, která byla sice děsně těžká, zato kinematicky perfektní (taky výrazný samonatáčecí efekt trojůhelníku vymezený Wattovými přímovody přes vahadlo, což zároveň zajišťovalo přilnutí kola k vozovce co největší plochou). AR GTV/Spider má na shodný nápravnici úplně jiný závěsy (multi-link) a něco podobnýho měla snad i 155 GTA. V tom směru je podvozek 155/Dedra/Delta/Coupé těžký zklamání. U Delty 836 HF a AR 155 Q4 se to výrobce pokusil kompenzovat super tlumičema s přepínáním auto/sport, díky nimž se jízdní vlastnosti podstatně zlepšily. Nevýhodou je cena skoro 16.000 za kus.
No k podvozku Dedry je stejny predpokladam jako u Tipa a tam mam pocit, ze se v zatackach prevratim ;-) Takze jednoznacne pritvrdit + brzdy. Nema Dedra nahodou jeste vetsi previsy nez Tipo? :D
koukam ze resis docela problemy a si znalej, to ja natom tak dobre nejsem ale tyhle auta me berou, stejne jako ostatni kazdy ma svy. Kamos mival zlutou deltu 1,6HF s interierem martiny a to byla karka, ale klasika lancia, zaclo se to trosku * pomalinku a jiste. Docela rad bych se nechal v nejaky delte EVO svyst, zajimal by me rozdil proti dedre, asi to bude vic uskakany, ale ... >:-[]
Stránky jsem měl, zrušili mi je (hyperlink bejval zdarma, teď je za prachy), ale ty byly stejně o Deltě Integrale, protože HFka mi nestála za to, abych se s něčím dělal. Koupil jsem ji jako takovou nouzovku, ale překvapila - teda příjemně - že s ní nikdy nebyl problém a přitom docela frčí a nechlastá. Ten motor 836A2.000 je vlastně derivát z 831E5.046 z Integraly Evo II, tak aby taky nebyl dobrej! Na HF je suprový řízení, motor a tlumiče, který jsou na ten sportrežim dokonalý a člověk si ani neuvědomí, jak vodflákli tu zadní nápravu. Škoda, že mi jí asi před rokem trochu "upravila" jedna Němka s obytňákem, sice se nic moc nestalo, ale do tý doby to byl takovej výstavní kousek.
Jinak mě konstrukčně Delta 836 moc nebere, je dost těžká a přitom se kroutí, má malej kufr a mizernou zadní nápravu. Paradoxně stará Delta 831 na tom byla podvozkově líp, ale zase se na ní sralo snad i to, co tam nedali.
Integral jsem měl několik, je to taková moje stará láska. Asi před půl rokem jsem se stěhoval, takže jsem z finančních důvodů prodal i tu poslední, ale stejně zase do nějaký časem půjdu. Impreza mě nějak nevzala a na myšáka nemám a mít nebudu. Problém je jen v dokladech a to dneska už prakticky neřešitelnej.
Jinak jsem měl asi osm AR (od Giulietty, přes něškolik 75 až po 164), Themu Turbo, Dedru Turbo, několik Integrál, teď Nuovu HF. Už skoro půl roku přemýšlím o tom, že bych se zbavil tý HFky (vadí mi jen ten kufr, ale zato skoro každej víkend), ale nějak nevím, za co ji vyměnit.
To je dost neobvyklý postoj, řečeno upřímně - v tý době už Němci uměli lepší ropáky....já mám Deltu 836 HF v turbu a je to právě motor a tlumiče, co bych označil za doslova skvost. Zbytek auta nic moc. Hlavně ta zadní náprava je těžce vodfláknutá, v historii značky je to podvozkově asi to nejhorší (Delta/Dedra).
Jo,Deltu bych taky bral. nejaky ten r.v.96 ale s turbodieselem.Benzin moc nemusim.Stacil by mi motor pro Deltu s moji Dedry. 1,9TDSko a to Delta má.takže mět ještě prachy a je to dobré:o)
no jesti sme spolu mluvili nevim nekdo mi volal na lancku za 25 koliku co mam 1,8 ze ji ce pro kamose, jako prihlasit nevim asi bych ji flaknul na 1,6HF i kdyz tim to uplne ztrati na cene. momentalne nejsou prachy a ci si poridit hondu civica VTi ale proste Delta Integrale EVO to je proste takovej cervik v my hlave. stejne jako myho kamose.
Sem zvědavej jak, teda hlavně jak ji přihlásíš! Klidně ti jednu seženu za 5.000 Euro....byla ta Dedra bouraná? A nemluvili jsme s polu náhodou telefénem asi před týdnem (Praha)?
reknu ti to asi takhle, stalo me to hafo casu a jeste vic penez, to auto ma novy saly, repas turba (15000), vsechny tesneni vcetne ty maly zkurneny hadicky prumeru 5cm a 5cm dylky za 2000 :D, novy ventily, naplne, kotouce, ja si na vsechno ani nevzpomenu ale padali tam prachy jak o pouti a rad bych to prodal za 80 ale minimum vidim tech 70, jeste natom potrebuju udelat rameno a lozisko. Casem si snad zase lancii poridim ale jedine Deltu Integrale EVO. >:-[]
když já ji potřebuju bez motoru. Kůže je mi šumák, tu koupím na každým vrakáči...pokud je nikdy nebouraná - dalo by se o tom přemýšlet. Záleží samo na ceně
Proboha, proč zase nový téma, když do toho starýho skoro nikdo nepíše?
Ale když už - sháním Dedru Integrale s CZ dokladama, s vadným motorem (nebo bez), ale zato perfektní kastlí a naprosto funkční elektrikou. Klima podmínkou, představuju si ji kolem 50.000 Kč. mail: integrale@centrum.cz