Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Ford Kuga: první jízdní dojmy

Ford si dal na čas. U prodejců Volkswagenu se dělají na Tiguan pořadníky, Nissan už podobnou situaci s Qashqaiem začíná zvládat, ale u Fordu jsou – co se SUV týká - v nabídce pouze pickupy Ranger. Od června se to ale změní. Blíží se Kuga.
Zpět na článek
29. 4. 2008 12:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2008 19:58
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2008 23:42
neregistrovaný "exctenar"
29. 4. 2008 13:03
29. 4. 2008 13:39
29. 4. 2008 13:48
29. 4. 2008 14:47
neregistrovaný "mates"
30. 4. 2008 07:13
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 07:20
30. 4. 2008 08:15
neregistrovaný "mates"
30. 4. 2008 08:18
30. 4. 2008 08:33
neregistrovaný "mates"
30. 4. 2008 08:36
29. 4. 2008 14:01
neregistrovaný "RON456"
29. 4. 2008 13:08
29. 4. 2008 13:13
29. 4. 2008 14:09
29. 4. 2008 14:27
29. 4. 2008 14:56
29. 4. 2008 17:39
29. 4. 2008 20:38
neregistrovaný "BPsmile"
30. 4. 2008 12:33
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2008 14:42
29. 4. 2008 15:50
29. 4. 2008 16:11
29. 4. 2008 21:34
neregistrovaný "RON456"
30. 4. 2008 10:15
anonym
30. 4. 2008 09:16
neregistrovaný "Liptovsky baca"
2. 5. 2008 13:41
neregistrovaný "exctenar"
2. 5. 2008 10:30
neregistrovaný "Rayman71"
30. 4. 2008 09:27
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:39
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:46
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:53
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 10:07
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 10:28
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 11:45
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 11:49
29. 4. 2008 20:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 4. 2008 07:16
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 08:35
30. 4. 2008 09:14
30. 4. 2008 09:24
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:31
30. 4. 2008 09:42
30. 4. 2008 09:48
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:53
30. 4. 2008 09:54
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:59
30. 4. 2008 10:09
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 10:39
30. 4. 2008 11:43
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 11:52
30. 4. 2008 11:55
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:15
30. 4. 2008 12:21
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:26
30. 4. 2008 10:47
29. 4. 2008 16:37
neregistrovaný "Horways"
29. 4. 2008 17:28
29. 4. 2008 18:13
neregistrovaný "antiVW2"
29. 4. 2008 20:38
neregistrovaný "BPsmile"
29. 4. 2008 21:28
neregistrovaný "baschwek"
30. 4. 2008 10:35
neregistrovaný "antiVW2"
30. 4. 2008 11:49
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 11:51
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:05
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 11:59
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:09
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:20
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:34
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:58
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 13:06
neregistrovaný "Darth_Vader"
1. 5. 2008 13:57
5. 5. 2008 19:58
neregistrovaný "DriverDacia"
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2008 12:03
Energie v pohybu
Kinetický design opět ukázal svou sílu :yes:
Konečně se Ford designově vzpamatoval a začal vyrábět celkem slušný perly typu Mondeo,Fiesta a teď i Kuga.Akorát v interiéru se mohli trochu rozjet,ale vem to čert....

Tiguan je bez šance :no:
Rozbalit vlákno
4
29. 4. 2008 12:54
Re: Energie v pohybu
Podobne ako VW, aj Ford sa rozhodol na palubovke ušetriť. Ibaže siahol po výrazne lepšie vyzerajúcom kuse, čo VW s palubnou doskou z Golfa Plus podľa mňa dosť prepískol. Hoci Tiguan považujem za najkrajší Volkswagen posledných rokov, na Forda v dizajne nemá, Kuga je ešte o kus ďalej. Túto triedu síce celkovo veľmi nemusím, myslím, že to bude celkom príjemné spestrenie (aj) našich ciest.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2008 19:58
Re: Energie v pohybu
VW to s palubovkou vážně přehnal.Co se týče designu VW,považuji za nejhezčí z nabídky Passat CC a Touareg...ale v tomto segmentu znám nesrovnatelně hezčí auta
29. 4. 2008 14:00
Re: Energie v pohybu
ono o predaje Tiguanu sa myslím nemusíme báť, a tvrdiť že je bez šance je veľmi odvážne... Európa je konzervatívny trh a WV je tu veľmi silný. A čo som zatiaľ počul hodnotenia ľudí, tak Tiguan robí veľmi dobrý dojem... japonské SUV-čka budú mať tento rok problém, pribudol Ford, Citroen, Peugeot, Renault. Som celkom zvedavý na predajné výsledky na konci tohto roka...
neregistrovaný "exctenar"
29. 4. 2008 23:42
Re: Energie v pohybu
V roce 1998 přišel Ford s Focusem na Mondialu v Paříži s tzv."New Edge designem", který vyznává hrany, nápadité detaily, některé skupiny dílů jsou tvořeny do trojúhelníkového tvaru atd....a to jako celek vyjadřovalo dynamičnost. Po řádově 10. letech je tu zase "kinetický design", který důsledně vzato znamená "pohybový", takže také snad i "dynamický"....Tak mi někdo řekněte jednu věc: dosud byl Ford statický a nyní je díky slůvku "kinetický" už pohybový? Podle mne,namísto pitomých pojmenovávání designů,a skloňování slova KINETICKÝ ve všech pádech by měli udělat spolehlivé např. TDCi motory,nebo dobré benzíny,něco kolem 2 litrů.Takže jsem raději koupil "nekinetickou" M6 a je. :-!
29. 4. 2008 13:03
,,Kvalita,,
na bratislavskom autosalone som si obehal vsetky automobilky (casu bolo dost ked som tam bol kazdy den) a tak nekvalitne auta ako su Fordy som tam v tej cenovej kategorii nevidel! To kde ford setril je vidiet na prvy pohlad a aj ked som neni niaky zastanca VW tak musim povedat ze ten ho trofne bez problemu co sa tyka kvality materialov a celkoveho dojmu z auta. sedel som aj v Kuge a tak odflaknuta palubka v aute za milion... Ford nikdy v zivote! asi tolko :-!
Rozbalit vlákno
19
29. 4. 2008 13:39
Re: ,,Kvalita,,
No alfa ako pises ze mas tak ta je neskutocne dobre vypracovana... :-!
29. 4. 2008 13:44
Re: ,,Kvalita,,
alfa je srdcovka.. ma svoje muchy a nehovorim ze je dokonala, ale tie fordy ma odrovnali. fakt som to necakal ze su az take... ,,lacne,,. aspon ze hostesky mali pekne ;-)
29. 4. 2008 13:44
Re: ,,Kvalita,,
Ešte skús konkretizovať, čo si videl na tých Fordoch také strašne nekvalitné. Lebo mne sa zdá, že len drístaš a možno si na autosalóne ani nebol.
29. 4. 2008 13:46
Re: ,,Kvalita,,
co je nekvalitne??? interier.napr. vyduchy ventilacie vo fusione su take ze som sa bal aby mi neostal v ruke... a nemaj strachy ze som nebol na autosalone. priatelka robila hostesku a ja som bol za nou kazdy den...
29. 4. 2008 13:48
Re: ,,Kvalita,,
Vidis, a na me zase Fordy zapusobily na vikendovem Auto Praha v Letnanech nejvic ;-)
29. 4. 2008 13:51
Re: ,,Kvalita,,
jj... ja som len povedal moj nazor. nikoho tu nechcem nutit aby uznaval len moj nazor
29. 4. 2008 14:35
Re: ,,Kvalita,,
A dalej? Nevyhovujuce vyduchy ventilacie znamenaju automaticky nekvalitne a zle cele auto? Spamätaj sa trochu.
29. 4. 2008 17:45
Re: ,,Kvalita,,
boze to tu mam pisat vsetko. dojem aj z kugy aj napr z toho fusionu bol slaby. interier fabie ll. je 100x lepsii ako vo fusione... dobre tebe sa to paci mne nie.. konec. :-!
29. 4. 2008 21:21
Re: ,,Kvalita,,
Isteže - od toho je diskusia. Dojem je dojem, ale prakticky si ho zatiaľ vlastne nijak nepodložil.
Ja som vo Fusione sedel neraz, a nijak zvlášť mi výduchy vetrania neutkveli v pamäti, že by boli z nekvalitného materiálu alebo nejako šlendriánsky urobené. A z toho vyplýva Tvoje presvedčenie že už nikdy Ford...? V čom sú tie materiály vo Fordoch podľa Teba také nekvalitné (farba, vzhľad, povrch, lícovanie...?), čím je interiér Fabie II 100x lepší ako vo Fusione? Nepodložené tvrdenia nemajú váhu, najmä ak končia takým vážnym záverom.
neregistrovaný "mates"
29. 4. 2008 14:47
Re: ,,Kvalita,,
Tak treba zatim co jsi zkoumal ty nekvalitni Fordy, tak ti tu pritelkyni nejaky kvalitni bejcek od dealera Fordu ojel >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 07:13
Re: ,,Kvalita,,
:yes:
Avatar - T613
30. 4. 2008 07:20
Re: ,,Kvalita,,
a za pár týdnů zjistí, že dealer Fordu použil nekvalitní ehm ehm ;-)
neregistrovaný "mates"
30. 4. 2008 08:15
Re: ,,Kvalita,,
Neboj, on si ji tenhle hosik vezme i s malou "Fiestou v garazi" >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - T613
30. 4. 2008 08:18
Re: ,,Kvalita,,
i přes ty plasty? >:-[]
neregistrovaný "mates"
30. 4. 2008 08:33
Re: ,,Kvalita,,
Plasty, jako treba nove vyplne narazniku, prijdou az po uvedeni "nove Fiesty" na trh >:D
30. 4. 2008 16:31
Re: ,,Kvalita,,
hmmm... niako sa to tu zvrholo a pritom ani nerobila pre Ford >:-[]
neregistrovaný "RON456"
29. 4. 2008 14:01
Re: ,,Kvalita,,
No to se mi libi jak vidis vic jak vsichni auto novinari:)Ty nosis asi silne bryle ale na blizko si je sundej.VW a kvalita zpracovani-pouze interier ale je strerilni a kvalita fordu je prinejmensim vyrovnana a co se tejce auta jako celku:)je daleko lepsi a auto jako celek nemluve.A ALFA to je smejd vsech smejdu hruza bes a hnus tam alfou zpatky vlakem :-!
Avatar - KANKUNEN
29. 4. 2008 13:08
Cesty
Auta by se měly předvádět na českých cestách, aby se ukázalo jak umí tlumit nerovnosti.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
29. 4. 2008 13:13
Kuga
Hned mne také napadlo srovnání s Tiguanem. VW stejně jako Ford dlouho váhal a čekal než vstoupí do už slušně obsazené třídy kompaktních SUV. Možná to bylo i tím, že ani jedna z výše jmenovanýh značek neměla s vozidly SUV výraznější zkušenosti. (vlastně VW měl Touarega, ale ten je trochu jinde). A myslým že v obou případech je výsledek i přes drobné výhrady slušný. Ford u mne však přeci jen vítězí. Oproti trochu nudnému Tiguanu nabízí i velice pohledný a celkem výrazný design. Interiéry jsou tím zmíněným kompromisem (oba jsou víceméně převzaty z výchozích hatchů). Co je však méně potěšující je cena. A to hlavně u konkurenta VW. Za milion byh si dovedl představit už trochu něco jiného. Jinak přeju Fordu ať si kuga vede na trhu co nejlépe... ;-) Apropos co to znamená Kuga?? je to nějaká zkratka (něco jako alfí mito, anebo nealko pivo PITO??) >:-[]
Rozbalit vlákno
6
29. 4. 2008 14:09
Re: Kuga
Myslim ze "Kuga" vychadza z fonetickej podoby slova "Cougar" (to je tusim daka puma, ale nie som si isty). A o tu cenu sa velmi nebojim, je jasne, ze po mesiaci-dvoch klesne. Ford sa bude snazit podliezt cenu porovnatelneho Tiguana...
29. 4. 2008 14:27
Re: Kuga
Tak tohle je přesný hodnocení. Je to jenom otázka vkusu - a myslím, že i Nissan je rovnocenný partner a patří do téhle "partičky". A Evropa se v tomhle segmentu rozhodně pochlapila. I cenama. Jsem docela zvědav, jak bude vypadat cena Kugy s benzínem a jak bude naceněn Tigi s náhonem na dvě kola. Nissan za 530 tis. je rozhodně dobrá cena.

Jinak kolega Teddy to stačil napsat dřív, cougar je puma a tak perlička na závěr - v slangu se tak v USA taky nazývají starší ženský, který jedou po mladších chlapech..... :-)
Avatar - Pierro
29. 4. 2008 14:56
Re: Kuga
Starý báby po mladejch chlapech... >:-[] Představte si třeba Geely Gigolo, anebo Zhuang Podbába... >:D No jinak Cougar se jmenovala jeno velmi pohledné fordí kupé, postavené na podvozku minulého mondea. U nás se ofiko nenabízelo ale třeba do německa je vozili. Ono těch konkurentů je kromě Quashqaie víc. A myslím, že kdo chce relativně kompaktní auto se slušným prostorem, co zvládne naše rozbité cesty a nevadí mu že v zatáčkách to nebude STi, neudělá ani s jedním špatnou volbu. Jen ta cena se mi zdá u fordu a VW poněkud neodpovídající. ;-)
29. 4. 2008 17:39
Re: Kuga
Sranda je, že jsem si zkusil nakonfigurovat Tiguana F/T u nás a cena vyšla na 870 tis. a přešel jsme na stránky VW.de a udělal jsme stejnou konfiguraci a při přepočtu aktuálním kurzem CZK/EUR mi vyšlo 730 tis. Docela síla.
neregistrovaný "BPsmile"
29. 4. 2008 20:38
Re: Kuga
troxu zoberem za slovicko..cougar neni puma. to je uplne ina trieda..puma je mensia lacnejsia sestra toho velikana..na tu dobu(a myslim ze aj dnes je)bol cougar famozny sportovec .by ste neverili kolko ludi sa za nim otoci co si myslia ze je to naka novinka :-) :-) ..asi sa na jeho vlastnosti orientoval(a) aj kuga..iked je troxu skoda ze nezvolili kompromis aj pre jazdu v terene
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
30. 4. 2008 12:33
Re: Kuga
poznamka - puma stala na podvozku starej fiesty, cougar bol prepracovany probe, obe auta stali na zaklade mazdy mx-6
29. 4. 2008 14:13
Už se opakuju...
Ale až přestane Ford používat stříbřenku na některé části interiéru, budou to téměř dokonalá auta... kdyby si Kuga ponechala černý středový panel, středovou konzolu a ráměčky vzduchových výduchů (či jak se to jmenuje :-) z C-Maxu, bylo by interiér hned koukatelnější i trvanlivější... jinak povedené a pěkné auto... :yes:
Rozbalit vlákno
2
29. 4. 2008 14:37
Re: Už se opakuju...
To je vec vkusu a vec módy. Teraz je to strieborné, o pár rokov môžu byť ozdoby zlaté, alebo hoci matné čierne. :-)
Avatar - Blue Sun
29. 4. 2008 15:25
Re: Už se opakuju...
Matná černá, joj... :-)
29. 4. 2008 14:42
He he
Takový komický prdítko >:D
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2008 15:50
KNEDLÍK DESIGN
Všechno už víme, vizáž, motorizace, velikost kufru, ceny. Nyní tedy zbývá než sledovat trh. Kvašku bych spíše řadil ke crossoverům, a jako konkurenci bych pro ni viděl Golfa plus. KUGA, to je střední esuvečko a konkurentem bude KUZE (bože...) samozřejmě TIGI a RAVka. Takže do roka a do dne:

- Jedničkou evropských trhů bude TIGI,
- dvojkou bude RAV
- a dotírat bude zespodu KUGA.

Kuga pro mne postrádá švih, hloubku. Vnímám ji vizuálně jako prvoplánový počin, a tak jako se mi z paměti vytrácí (vlastně nijaké) Mondeo, odtušuji, že s KUGOU to nebude jiné. Auto musí být především harmonické, milé, s přechodem až do úchvatného (u prémie), musí vybízet k pohlazení k polaskání... ani jednoho jsem si nevšiml.
Rozbalit vlákno
68
Avatar - Pierro
29. 4. 2008 15:55
Re: KNEDLÍK DESIGN
Proboha brácho ty mně zlobíš..... Já ti dám že postrádá švih a hloubku! Moje hodnocení za rok??
1. Toyota RAV
2. Ford Kuga
3. Nissan Quashkai
4. VW Tiggy (především kvůli ceně)
;-)
29. 4. 2008 16:04
Re: KNEDLÍK DESIGN
Zajeď se podívat do Německa... TIGI na Tigim (nadneseně). Je to přesně to, co Němci chtějí, nenápadný, kvalitní "lidový suvůz". Celé německo, které nejezdí SUV-prémii čekalo na TIGIho. KUGA je jaksi... do počtu, ve francii prorazit nemůže a v Itálii zatím ani neví co je SUV... Kvaška nemá v evropském měřítku šanci.

Za rok to tu sečtem. Budu si pamatovat tvůj tip.
29. 4. 2008 16:11
Re: KNEDLÍK DESIGN
Že nemá šanci? :-) Myslím, že realita v podobě vývoje prodejů na trhu tě maličko zchladí nebo spíš naopak, rozzuří vzhledem k tvému založení. Nevím jestli bude premiantem třídy Tiguan nebo Kuga, ale to jak Fordovu novinku podceňuješ mě u tebe zase tolik nepřekvapuje :-) no sledujme a uvidíme.
29. 4. 2008 16:16
Re: KNEDLÍK DESIGN
Já KUGU nepodceňuji, jen ji řadím v prodejích na třetí - čtvrté místo. Totiž, ti, co by ji chtěli, ti jsou na ni příliš mladí a nekoupí si ji a ti, co na ní mají, ti si koupí... TIGIho. Souhlas, budeme to sledovat.
Avatar - gld
29. 4. 2008 18:39
Re: KNEDLÍK DESIGN
aby si nebol slepým prorokom..ravka bude podľa mňa aj naďalej top a za ňou sa budú biť leguán (tiguán?) s kugou..
neregistrovaný "RON456"
29. 4. 2008 21:34
Re: KNEDLÍK DESIGN
Bože bože zase ty keci o prodeji:):)Komu jde o to mit nejvíc největšího lidového a nejmasovějšího kamaráda v garáži???Co a jaký má význam ukazatel, že se bude prodávat víc to je jako lepší??:)No tak zase šeď což je pro GTi příslovečná!!!A pokud někdo chce první srovnání nechť se podívá do autotipu a zjistí,že SEALVolk:)srovnání projel, takže zase tu bude skupina typích stád co si koupi VW a jako má soused a budou si myslet, že mají to nejlepší---OPAK je pravdou zase budou v šedí průměrnosti jako VW a ještě jim bude chybět teplakovka s fajfkou a mobil nokia:)Jinak kdo si vzdechne po passatu B6 B5???Těžko nikdo možná jen troška zoufalcu... :-!
Avatar - Ghostyx
30. 4. 2008 00:42
Re: KNEDLÍK DESIGN
Abych kamo parafrazoval tva slova: ...ti co na to maji..., tak vez, ze ti si za ty prachy radeji koupi CX-7. ;-) :yes:
30. 4. 2008 08:20
Re: KNEDLÍK DESIGN
No tak utéct od VW k Mazdě... to by se snad mohlo i nějak medicínsky pojmenovat ne? :-) Třeba... syndrom ztracené reality ;-)
Avatar - gld
30. 4. 2008 08:49
Re: KNEDLÍK DESIGN
v medicíne to volajú "úspešné vyliečenie pacienta postihnutého VW infekciou" >:-[]
Avatar - T613
30. 4. 2008 08:54
Re: KNEDLÍK DESIGN
A soused vyměnil X5 za Landcruiser ;-)
A oba koupené jako nové :-)
anonym
30. 4. 2008 10:15
Re: KNEDLÍK DESIGN
...šel do lepšího, no ;-)
Avatar - T613
30. 4. 2008 10:17
Re: KNEDLÍK DESIGN
pšššt >:-[]
neregistrovaný "Liptovsky baca"
30. 4. 2008 09:16
Re: KNEDLÍK DESIGN
Nie menuje sa to-pacient konecne dostal rozum.
neregistrovaný "exctenar"
2. 5. 2008 13:41
Re: KNEDLÍK DESIGN
Kam patřím já,když jsem VW vynechal a šel k Mazdě? Čéče,ještě že VW nedělá ceeda, protože to bychom tenhle server už asi raději přeskakovali.Čistě teoreticky,milý GTI:ceed je stejně myšlenkově německé auto a ti lidé co jej udělali pracovali i pro koncern.Takže otázka zní: je to dobré nebo špatné auto?Když jej vymysleli chytří němci?Jaké by to bylo auto, kdyby tam bylo logo VW ?? BTW:ten 1,6 CRDi motor,až VW bude mít vzdáleně podobný,tak ti pošlu kytku 99 růží z Brazílie a kamion piva odkud si budeš přát. :-! Zatím na to ani nešetřím, není důvod,že... >:D :yes: >:D A to si ceda nikdy nekoupím. Tvé nadšení pro XXX... ono mi to připomíná historii, kdy jeden národ měl pocit, že jsou nadlidé a zbytek je třeba vyhubit, nebo poněmčit.Myslím to nadšení z VW.Je to nežalovatelný a velmi slušný výrok.Jdu na 2 pohřby,věnovat se praktickým činnostem.... :-!
Avatar - skejpa
30. 4. 2008 14:19
Re: KNEDLÍK DESIGN
netroufam si tvrdit kterej model na tom bude lip. ja osobne sem mladej a asi bych volil opravdu tu kugu (ikdyz je to ford...). ale GTI pred casem tusim rikal, jak se Mazda CX-7 nechytne, ze je to auto pro ameriku a ted (i s tim jednim skvelym benzinakem) skoro vede prodeje SUVcek. Takze byt tebou, budu radsi opatrnejsi. Ono je taky mozne, ze i starsi ridici si budou chtit doprat trochu sveziho designu a ne jen klasicky a nudny VW...
29. 4. 2008 22:33
Re: KNEDLÍK DESIGN
Aha. A co Velka Britanie? Holandsko, Belgie? Ve Spanelsku je v soucasne Ford nejprodavenejsi znackou a ve Francii nejuspesnejsim importerem.
Avatar - Dinar
29. 4. 2008 18:57
Re: KNEDLÍK DESIGN
Tak tohle si budu taky pamatovat, můj odhad je otočením tvého žebříčku s tím, že Kvaška se s Tiguanem popere díky své podstatně nižší ceně. ;-)
Avatar - T613
29. 4. 2008 20:00
Re: KNEDLÍK DESIGN
A čí je to problém? ;-)
Avatar - Dinar
29. 4. 2008 20:13
Re: KNEDLÍK DESIGN
Ceny malých SUV jsou vyrovnané, Kvaška je spíše zvednutý HB, z jednoduchosti vztěžil svou nižší cenu. Je to dobré auto, a velké části zákazníků tohoto segmentu jde hlavně o to "jako", o vizuální podobnost se světem velkých SUV, takže jestli jsou Kuga nebo Tiguan schopnějšími auty na silnici nebo v terénu, je to jedno, na dobrou prodejnost Kvašky to mít vliv nebude, hlavní je, že vypadá podobně. Tohle auto je nejpovedenějším marketingovým tahem Nissanu za posledních x let, úspěch si zaslouží. Přesto si myslím, že Tiguan, i přes svou vyšší cenu, bude v prodejních číslech pro Kvašku těžkým soupeřem. ;-)
Avatar - T613
29. 4. 2008 20:46
Re: KNEDLÍK DESIGN
Ona to byla řečnická otázka ;-)
Kaše samozřejmě nebude hlavním konkurentem již zavedených SUV + Tigi s Kugou.
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 08:54
Re: KNEDLÍK DESIGN
Dinare fakt tomu věříš?? pokud by se mělo jedna o německý trh, asi bych ti dal za pravdu, pokud budu brát prodeje celé EU příp. Evropy, pak trvám na svém. Vsázet se nehodlám, ale časem uvidíme, kdo z nás měl pravdu. ;-)
neregistrovaný "Rayman71"
2. 5. 2008 10:30
Re: KNEDLÍK DESIGN
No nejak se mi tu vytratilo CRV. Mel jsem tu cest ho vyzkouset. Jak nejak nemusim SUV, tak CRV v 2.2 CTDi na me udelalo dojem. Dobre ovladatelny, perfektni vyhled a celkem prakticke. Nemel jsem vubec zadne problemy si zvyknout jezdit i nejuzsimi ulickami Bruselu. Do mesta jezdim malym autem, ale v CRV jsem se citil jednoduse bezpecne a vzdy jsem mel prehled kudyma jedu. To zazivam jen u mala aut. CRV je muj kun. RAV4 je dobra, ale nejak si v dieslu nerozumi s prevodovkou. Kuga vypada dobre a bude dobrym konkurentem pro Tiguana. Tiguan na me nejak nedychnul, je to takovy sedy prumer, zejmena interier.
Avatar - Dinar
29. 4. 2008 19:01
Re: KNEDLÍK DESIGN
S designem souhlas, prvoplánovost je, zdá se, mottem fordích designérů, mondeo, kuga, nebo nová Fiesta, ta je snad už za hranicí evropského vkusu. Přijde mi, jakoby dělali design na dva roky, kdo si tohle koupí v šestém sedmém roce? :-|
Avatar - gld
29. 4. 2008 19:05
Re: KNEDLÍK DESIGN
kto v dnešnej dobe faceliftov nerobí dizajn na 2-3 roky? Ahá, už viem, golf V, ten vyzerá nudne od začiatku do konca...a definuj európsky vkus, niečo ako passat?
Avatar - Dinar
29. 4. 2008 19:42
Re: KNEDLÍK DESIGN
Podstata designové filozofie, na jejímž základě bylo nějaké auto vytvořeno, se nemění faceliftem, facelift je hlavně nástrojem k designovému sjednocení mezi modely různých tříd dané značky, protože žádná značka, logicky, neobměňuje všechny své modely vždy v jeden moment. Facelift má pomoct starším modelům značky dostat, alespoň částečnou podobností s jinými modely pozdějšího data vzniku, shodný výraz a stvrdit příslušnost ke značce, také naznačuje kudy půjde design nástupce daného modelu. A k té prvoplánovosti, momentálně je v kurzu "sportovnost", takže prvoplánový design tvoří auta podle šablony, zepředu dozadu musí jít hlavní linie odspoda nahoru, čím větší výškový rozdíl, tím líp. To má vyjadřovat dynamiku, stejně jako druhá obezlička, šípovitě až co nejvíc do blatníků protáhnutá přední světla, ta zadní pak umístit opět co nejvýše. Bývalo to výsadou japonců, teď jede na této vlně, bohužel, i Ford. Jako kontrast si k tomu postav např. nové MB-C, to auto působí výrazně dynamicky, ale jeho design je rafinovaný, oko si najde své i na druhý a třetí pohled, nic z výše zmíněných obezliček přitom nepotřebuje.
30. 4. 2008 08:14
Re: KNEDLÍK DESIGN
Špičkovej text :yes:
Avatar - Blue Sun
30. 4. 2008 08:29
Re: KNEDLÍK DESIGN
Nové MB-C na mě působí spíš jako nazuřený vyhazovač. Mohutný, hranatý, budící na pohled respekt. Ale rozhodně ne dynamický a rychlý, spíš těžkopádný.
Avatar - T613
30. 4. 2008 08:37
Re: KNEDLÍK DESIGN
ač nerad, tak víceméně souhlasím :'-(
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 09:08
Re: KNEDLÍK DESIGN
Tak já teda nejsem názoru, že by fordí design byl aktuální tak na dva tři roky. Naopak mě se tzv. kynetický designový jazyk zamlouvá. A vím, že nejsem sám. Samozřejmě každá značka má svůj přístup k designu. VW sází na konzervativní pojetí, které je plně podřízeno účelu. VW nejsou ani vyloženě ošklivá, ani extra hezká. Je to prostě takový "šedě myší" design, který vesměs neurazí, ale ani nijak nepotěší. Tuto svou politiku již praktikují celou řadu let a prodeje dokazují, že jim to i přes lehce vyšší ceny funguje. Spousta lidí totiž auto považuje za spotřební zboží. A to VW bezezbytku na jedničku splňuje. Ford je sice stejně tak spotřebním (a ne levným) zbožím, dle mého názoru však k praktičnosti přidává i bonus v podobě moderního designu. Někomu se líbí, jinému ne, ostatně jako spousta jiných věcí v životě. Do jaké míry bude kinetika úspěšná za dva tři roky, o tom můžem pouze polemizovat. Hádat se nemá smysl. A dinare, když už jsme u toho mercedesu - i já bych k němu měl celou řadu výhrad. Nepokládám ho zrovna za ekvivalent elegance. To auto je své, svým jak zmínil kolega Michal tak trochu drsným zevnějškem. Ale kupříkladu interiér na mne rozhodně kladně nezapůsobil. Působí na prémii (třeba v porovnání s Audi, Lexem anebo Infinitou) velice lacině. A když už jsme u těch interiérů, stejný problém řeším třeba u nového mondea. Jeho přístrojovka, obvzláště s "dřevěnými" dekoracemi je hrozná... Takže pánové, nehrajme si tu na prognostiky a jasnovidce, nechme tomu čas a trh nám ukáže, jak úspěšní budou Tiggy s Kugou ;-)
Avatar - T613
30. 4. 2008 09:23
Re: KNEDLÍK DESIGN
Nejsem Dinár ;-)
K té prognóze - kdy jsi sem si říkal jak si někdo může koupit P407, vždyť je .. jak noc. A ejhle po určité době se mi líbí čím dál více.
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 09:33
Re: KNEDLÍK DESIGN
To byl zčásti vzkaz pro dinára a zčásti reakce na designový zázrak jménem M-B C-klasse. Tobě se nelíbil Peugeot 407?? Mě se kupříkladu pežotí produkce líbí. Snad jen malý detailík - doufám, že tlamy už dosáhly svého maxima a do budoucna neporostou... >:D
Avatar - T613
30. 4. 2008 09:43
Re: KNEDLÍK DESIGN
Nelíbil, ale přiznávám se P407 (i kupé) se mi začíná líbit stále více. A stejný trend očekávám i u nové Laguny >:D
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 09:50
Re: KNEDLÍK DESIGN
Lagunu prosím n, ta se mi tedy doopravdy nelíbí... 8-s
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:27
Re: KNEDLÍK DESIGN
Mne si ti v posledni dobe Fordi design prestava libit- obzvlaste kriticky hodnotim nove Mondeo ( o interieru se vubec nevyjadruji ). Lehce vyssi ceny VW- uz jsi zapomel co si objednal muj kolega jak jsem ti posilal a za jakou cenu?
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 09:36
Re: KNEDLÍK DESIGN
Tak dobře, VW i Ford jsou drahé, uznávám. Cenově se úspěšně dotahují na prémii. ;-\ A nové mondeo?? Já jej pokládám za velice hezké auto. Trochu větší, pravda, ale velmi pohledné a solidní. O interiéru jsem se již zmiňoval výše. Tam to ford trochu nevychytal. :-|
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:39
Re: KNEDLÍK DESIGN
Na 16 kolech vypada strasne. Minula generace byla krasna :yes: ale tohle jsem si zrocna vcera z dalky spletl s Passatem.
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 09:44
Re: KNEDLÍK DESIGN
Vadere, chlape a nešls náhodou v podnapilém stavu z hospody?? >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:46
Re: KNEDLÍK DESIGN
NN byl jsem na sluzebce v Ostrave a jel proti mne a poznal jsem ho asi az na 10 metrech ode mne.
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 09:51
Re: KNEDLÍK DESIGN
jsem koukal, žes tu nic nenapsal... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:53
Re: KNEDLÍK DESIGN
Nemuzu furt jen sedet v praci a skadlit administrativni pracovnice :-)
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 10:00
Re: KNEDLÍK DESIGN
Máš tam alespoň kolegyně co by stály za poškádlení?? ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 10:07
Re: KNEDLÍK DESIGN
Mam dobrou sekretarku jenomze ji musim rikat asistentka, a bohuzel je lesba ale jinak v pohode :-( . Kolegynim se vyhybam protoze oni jsou dost agresivni a silene emancipovane- vsem dokazuji ze jsou lepsi nez chlapi. Navic by mne mlada urvala koule
30. 4. 2008 10:19
Re: KNEDLÍK DESIGN
Vadře, hele... skutečnost, že se ti nezdařilo přefiknout vlastní sekretářku ještě nemusí nutně znamenat, že je lesba... >:D ;-) :yes: ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 10:28
Re: KNEDLÍK DESIGN
A kdyz jsem byl sve asistentce na slavnosti uzavreni reg. partnerstvi ji a jeji pritelkyne to znamena co?
Avatar - T613
30. 4. 2008 10:38
Re: KNEDLÍK DESIGN
Tvůj dočasný neúspěch ;-)
30. 4. 2008 10:58
Re: KNEDLÍK DESIGN
Že máš přidat a přefiknout obě dvě >:D ;-) :yes:

P.S. Jinak samozřejmě upřímnou soustrast.
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 11:45
Re: KNEDLÍK DESIGN
Ja jsem statecny- uz pul roku jsem kvuli tomu nebrecel :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 4. 2008 20:03
Re: DESIGN
ach jo,GTI,zase to na tebe jde?????
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 07:16
Re: DESIGN
Nikdy jsem existenci kategorie SUV nepochopil :no:
Avatar - Blue Sun
30. 4. 2008 08:35
Re: DESIGN
Já už po těch letech její existence asi jo. Ale neznamená to, že bych její existenci přijal nebo je dokonce miloval.
Jsou to auta pro lidi, kteří chtějí vypadat jako tvrďáci, měští kovbojové. Vědí, že skutečné terénní auto mít nemohou, protože se s ním nedá jezdit rychle v zatáčkách a sprintovat po dálnici. A nemohou mít rychlou limuzínu či kombi, protože ty pro ně zase nejsou vizuálně dost bezpečné. K čemu vlastně taková auta? Je to stejně lehké jako kombi srovnatelné třídy, jen o pár centimetrů vyšší, nenabízí ani praktičnost, ani sportovnost, ani tu tolik omílanou bezpečnost. Jen póza?
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 09:14
Re: DESIGN
Čoveče Michale, všim sis co ženskejch sedlá SUV?? Zkus se některé zeptat proč. Není to o masírování ani o tvrďáctví ba ani o malých přirozeních jejích manželů či přítelů. Tyhle dámy (obvykle mladé bohaté maminy)podobná auta vyžadují kvůli bezpečnosti rodiny - především pak dětí. Navíc auta to jsou praktická a na české silnice bych řekl, že i velice vhodná. Neodsuzoval bych SUV, i když se jedná v současnosti o poměrně módní záležitost. ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:24
Re: DESIGN
Je fakt ze v Brne 90% SUV ( od tech nejmensich Quashkai az po ty nejvetsi Q7 - obvykle v tmave barve a N1 ) ridi zenske- a vetsinou v nem jezdi samy
Avatar - Blue Sun
30. 4. 2008 09:31
Re: DESIGN
Koukal jsem. Většinou samy, žádné děti. Podíl mužů a žen je tak napůl, aspoň jak sleduju za jízdy Brno. Bezpečnost? stejná jako obdobně velké kombi. Jízdní vlastnosti? Podvozky odvozené od aut podobné třídy s tvrdšími pružinami. Skvěle projíždí zatáčky, ale komfort je tím zabitý oproti tomu kombi. Trpí to stejně jako kombi a oprava je dražší. Praktičnost? Opět je na tom kombi shodné třídy daleko líp.
Kdyby tyhle ženy dokázaly přijmout argument o zbytečnosti takových aut, máme polovinu SUV ze silnic pryč. Jenže na rozumné argumenty nedají.
Takže se ptám znovu - jen póza?
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 09:42
Re: DESIGN
Odpověděl sis Michale svou poznámkou v podstatě sám. Ženský uvažují trochu jinak a tvé argumenty by spousta z nich nechápala. Ony prostě v rámci ochranitelsko-mateřského pudu vyžadují pocit suha jistoty bezpečí nejen pro sebe, ale i pro své blízké a především děti. Mohutně působící SUV tento pocit u nich jen umocňují. Navíc je v SUC nějaká ta díra na našich "kvalitních" silnicích jen tak nerozhodí. Samozřejmě najdou se i pozérky - nač je například Kateřině Brožové Mercedes M 55 AMG, když jej ani řidičsky nezvládne a do měsíce jej zbourá?? Tam je věc jasná - ukázat všem, já jsem celebrita, já na to mám. Většina běžných řidiček SUV však myslím takto neuvažuje. ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:48
Re: DESIGN
Ten prodejce co to te blond hvezde prodal si musel pri jejim odjezdu mnout ruce v ocekavani narustu vytizenosti servisu a karosarny
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 09:53
Re: DESIGN
Že by někdo od charouzů v M3000??? >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 09:54
Re: DESIGN
Charouz je proste klikar- prodas takovou karu "herecce" a mas zakazky pro klempirnu a lakovnu furt
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 09:59
Re: DESIGN
jo jo. takovejhle zákazník je k nezaplacení. dokud to auto nezruší úplně, můj servis bude mít vždycky práci... :-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 10:09
Re: DESIGN
Podobnou kliku mel prodejce Ferrari kdyz si u nej koupil auto Mares
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 10:39
Re: DESIGN
No sodou okolností prodejce Ferrari tak trochu znám. A můžu říci, že o arogantnějšího blba člověk jen tak nezakopne. Být v sitouaci Leoše a kupovat něco od Scuderie, tak se HP Exclusivu zdaleka vyhnu a pro auto si jedu do zahraničí. A stejně tak se servisem. :-!
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 11:43
Re: DESIGN
Mas divne zname ;-)
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 11:52
Re: DESIGN
On dotyčný pán byl kdysi mým kolegou. to se ještě choval relativně normálně. Po svém nástupu o nového zaměstnání se hošan krapet změnil a malinko zpychnul... :-|
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 11:55
Re: DESIGN
A co ma sluzebni karu?
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 12:15
Re: DESIGN
čoveče těžko říct, myslím že jezdí předváděcím Quattroporte... A tváří se u toho, jak kdyby bylo jeho.. :-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:21
Re: DESIGN
Sluzebaka mu docela zavidim
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 12:26
Re: DESIGN
Ale to je tak to jediný co tomuhle blbci lze závidět. Jen je zajímavé, že se o prodejcích ferrari říká všeobecně, že to jsou velice nepříjemní lidé. Myslel bych že je to nesmysl, ale už jsem o tom slyšel vícekrát, aby na tomhle šprochu nebylo pravdy trochu!
Avatar - Blue Sun
30. 4. 2008 10:47
Re: DESIGN
Já se cítíl v RAVce vytřesený stejně jako v Astře kombi, ne-li víc... to jen k těm dírám na silnicích. No nic, nebudu řešit kategorii aut, která jde mimo mne.
neregistrovaný "Horways"
29. 4. 2008 16:37
Kuga
Se oprafdu pofedla :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2008 17:28
ford
mno, nechci nic říkat, ale je to škaredé jak *Asi jako všechny fordy kromě mondea...To je ale jen můj názor na design jak jsou na tom s kvalitou nesudim
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "antiVW2"
29. 4. 2008 18:13
podobnost
Je tam dost velka podobnost s Tiguanom, ibaze KUGA je ovela uhladenejsia, teda designovo vyladena, kdezto Tiguan posobi ako poskladany zo 4-och roznych aut.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "BPsmile"
29. 4. 2008 20:38
podobnost
troxu zoberem za slovicko..cougar neni puma. to je uplne ina trieda..puma je mensia lacnejsia sestra toho velikana..na tu dobu(a myslim ze aj dnes je)bol cougar famozny sportovec .by ste neverili kolko ludi sa za nim otoci co si myslia ze je to naka novinka :-) :-) ..asi sa na jeho vlastnosti orientoval(a) aj kuga..iked je troxu skoda ze nezvolili kompromis aj pre jazdu v terene
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SpiderJ
29. 4. 2008 21:11
Ku*a hoši gutentág
První věc, která mě u tohohle auta napadne je kdo proboha přišel na tenhle název?!

Proč se musí SUV jmenovat jako neznámá střevní chřipka? Třeba jako Kvuhuaščhukuhaj, kterej si pravděpodobně nikdo nekoupí, protože nikdo nedokáže u dealera vyslovit jeho jméno..
Nebo Kuga, kterýho si nikdo nekoupí, protože svým názvem příliš připomíná to, co má Renault ve znaku >:-[]

Nutno souhlasit s GTIm (alespon co se názvu týče), že Tiguan je králem :-)
Z mého pohledu fakt, že má jen dva motory a za jeho cenu si člověk může pořídit celkem slušně výkonné kombi na stranu proč koupit taky příliš nepřidává... Haldex a pět centimetrů světlé výšky? Za cenu že za stejné peníze získá auto, kterému ujede kdejakej Ceed? Děkuju, nechci.... To dost možná platí obecně o SUV.. ;-)
Rozbalit vlákno
12
29. 4. 2008 21:24
Re: Ku*a hoši gutentág
Ty si mudrlant, čo Ti hovorí napríklad meno Pajero? A stalo sa slávnym.
Avatar - SpiderJ
30. 4. 2008 14:13
Re: Ku*a hoši gutentág
Pajero se dá vyslovit ;-) a taky sklonovat bez úrazu mluvidel :-)
2. 5. 2008 08:38
Re: Ku*a hoši gutentág
Ty si iny expert....pajero znamena v niektorych jazykoch onaniu, alebo sebaukájanie, v istom čase toho bola plná tlač.
29. 4. 2008 22:28
Re: Ku*a hoši gutentág
Ano, tygr a leguan, to je vskutku dokonaly nazev >:-[]
29. 4. 2008 22:41
Re: Ku*a hoši gutentág
zabudol si na guano ;-)
29. 4. 2008 22:47
Re: Ku*a hoši gutentág
Palma guano? >:D
Avatar - SpiderJ
30. 4. 2008 14:30
Re: Ku*a hoši gutentág
>:-[] >:-[] :yes: Tiguano >:-[]
Avatar - SpiderJ
30. 4. 2008 14:15
Re: Ku*a hoši gutentág
mno pořád lepší než Kuga :-) i když jde taky o šílenost, pořád se to dá vyslovit... 8-s a trackandfield fakt vypadá jako leguán trpící plynatostí :-O
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 09:17
Re: Ku*a hoši gutentág
Spidere, jestli hodnotíš auta podle jména, tak ti vřele doporučuji abys přestal na tomhle blogu ztrácet čas a začal dělat něco smysluplnějšího - třeba přispívat do nějakého ženského časopisu. Co ty na to ty jeden znalče?? :-!
Avatar - SpiderJ
30. 4. 2008 14:22
Re: Ku*a hoši gutentág
Mno.. Za prvé tohle není blog ;-) Za druhé nehodnotím celé auto, ale jenom název.. Možná je to proto, že mi jeho design nic moc neříká

(tak jako celá kategorie SUV Cayenne Turbo a CRV vyjímaje)

Výkony má průměrné, technické novinky žádné a nic jiného hodnotit nemůžu, jelikož jsem v něm neseděl... Prostě SUV od Fordu, vyplnující mezeru na trhu.. Zaujal mě akorát ten název a tak to muselo ven

O ženském časopise jsem uvažoval už dávno, ale teprve Ty jsi mi otevřel voči :-) zkusím napsat něco do časopisu překvapení.. 8-s >:-[]
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 14:34
Re: Ku*a hoši gutentág
Blog anebo neblog, o tom tu řeč nebyla. Název je pro mne stejně nepochopitelný jako pro tebe, ale spojení TIger a leGUAN mi taky nepřijde moc normální... Co se týká designu SUV taky z nich nejsem unešen, ale je to kategorie aut, která je poslední dobou nesmírně v kurzu. Cayenne (nejen turbo ale jakékoliv) a CR-V pokláám za jedny z nejošklivějších aut vůbec. Takže se vlastně koo shodnem ;-) A s tím časákem pro baby - no zkus se nad tím zamyslet - samá šťabajzna v práci - to přece nezní špatně?? ;-)
Avatar - SpiderJ
30. 4. 2008 17:17
Re: Ku*a hoši gutentág
Tiguan má aspon název, kterej ho alespon vystihuje.. Ani ryba ani rak... Leguání zmatená tlama a PR kampan s urputností tygra >:D Kuga? Maximálně se mi vybaví nigga´ ze slamu americkýho předměstí... >:D Mno vzhledem k tomu, že se pohybuju ve zdravotnictví, není o kolegyně ženského pohlaví nouze ;-) Jen to věkový rozmezí je na můj vkus příliš široký 8-s Někdy až brrrr 8-s 8-s
neregistrovaný "baschwek"
29. 4. 2008 21:28
přesně takhle..
..si představuju auto pro rachitickýho dvacetiletýho hejska s náušnicí v uchu. Ten design je ostuda.
Rozbalit vlákno
4
29. 4. 2008 22:29
Re: přesně takhle..
Tak pockej, az Kugu uvidis ve skutecnosti ;-)
29. 4. 2008 23:08
Re: přesně takhle..
Vypadne mu kroužek z předkožky?
Avatar - skejpa
30. 4. 2008 14:15
Re: přesně takhle..
:yes: ten byl dobrej >:D
29. 4. 2008 23:24
Re: přesně takhle..
rachitickýho ?? rachitický baschwek >:D preklad: ratardovany basmek ne? :yes: jinak ostuda je v tomto pripade to kdyz nekdo hodnoti design jenom podle sveho vkusu.
29. 4. 2008 23:01
Vždycky mě překvapí
kolik emocí tady vzbuzuje taková bezpohlavní značka jako je Ford se svými cinkrlátky. Nic proti, klidně si ho chlapci kupte a ojezděte ho, nakonec k tomu se fordy vyrábí. Ale proč si kvůli tomu na diskuzi uhnat dvojtý bypass?
Rozbalit vlákno
3
29. 4. 2008 23:07
Re: Vždycky mě překvapí
Ferrari?
29. 4. 2008 23:39
Re: Vždycky mě překvapí
Ford se aspon ojezdit da, protoze nestoji porad na servise jako tve pohlavni znacky Seat, Skoda, Renault a premiovepohlavni Audi.
neregistrovaný "antiVW2"
30. 4. 2008 10:35
Re: Vždycky mě překvapí
a este VW !
WV+AUDI+SEAT+SKODA = neustaly servis
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 10:49
Teplá sekretářka
No vadere, tak ti nevím jestli je to smůla anebo štěstí mít teplou sekretářku. Rozhodně je to ale lepší než mít teplého sekretáře, podvazkového kovboje v zařízlých tangách... >:-[] Takhle alespoň Tvá přítelka nemusí žárlit ;-) A ostatní kolegyně jsou militantní feministky?? To je neštěstí. V minulém zaměstnání jsem se s tímhle fenomenem také setkal a nebudu přehánět, když řeknu, že sedět s takovýma slepicema je očistec... 8-s anebo spíš peklo na zemi 8-s
Rozbalit vlákno
16
30. 4. 2008 11:00
Re: Teplá sekretářka
>:-[] Pierro... sakra ta KUGA tě dokonale rozrajcovala... >:D ;-) :yes:
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 11:11
Re: Teplá sekretářka
jo jedna postarší kuga to na mne také zkoušela. byl jsem z ní nervózní jak prvnička ve stohu.... >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 11:49
Re: Teplá sekretářka
A doufam ze jsi to prezil ve zdravi ;-) . No tak tepleho sekretare fakt bych asi nerozdejchal- ale kdyby mel pekne otuneneho Golfa s chlupatym volantem na 18 hlinach a poradnym audio mozna bych privrel oko >:D
30. 4. 2008 11:50
Re: Teplá sekretářka
>:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 11:51
Re: Teplá sekretářka
BTW: Ony uz sekretarky nejsou- nevim co se s timhle druhem pracovnic stalo- vsechno to jsou osobni asistentky a kdyz jim rekles slecno sekretarko tak na tebe koukaji jako kdyby jsi je chtel zabit a teprve pak znasilnit :-!
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 12:03
Re: Teplá sekretářka
Já tyhle namachrovaný mladý holky, chytrý jak rádia nemám moc rád. většinou jde o takový ty afektovaný krávy, který si mnohdá hrajou na něco, na co vlastně nemají. Stará kuga je stará kuga... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:05
Re: Teplá sekretářka
JJ :no:
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 11:57
Re: Teplá sekretářka
A už je to u zas - chlupatej volant, leopardí potahy, hlíny, fofrklacek z tuzexu a k tomu navíc ještě teplej sekretář se zařízlejma tangama >:D >:D :-) To už raději brejlatou kugu ve vytahanejch punčocháčích a zadkem jak kredenc. >:D Prosímtě v jakým oboru se pohybuješ??
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 11:59
Re: Teplá sekretářka
Zahranicni obchod (krasny vseobjimajici pojem ze ;-) )
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 12:07
Re: Teplá sekretářka
strojařina???
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:09
Re: Teplá sekretářka
NN ropne produkty
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 12:18
Re: Teplá sekretářka
tak pán obchoduje s lehkými topnými oleji??? ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:20
Re: < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplá sekretářka
JJ a uz mam vyhlednute misto na dne Orliku jen nechci do sudu bo mam klaustrofobii ;-)
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 12:28
Re: < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplá sekretářka
Traverzu na tebe! ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:34
Re: < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplá sekretářka
Ja bych chtel pletivo ;-)
30. 4. 2008 14:23
Re: < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplá sekretářka
No jo :
VW Rabbit (Golf)- najžiadanejšie auto medzi lesbičkami a gaymi . A potom sa čudujeme, že ako môže byť Golf jedno z najpredávanejších aut . [odkaz]

A neskutočné v prvej šestke 3 x WW ! WW = auto pre x % menšinu >:D >:D
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 12:55
Prémie po japonsku
Vadere, co si myslíš o Lexu a Infinity??
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 12:58
Re: Prémie po japonsku
IS se mi libi. Lex vseobecne spickove technologie a majitele se nemaji za co stydet. Infinity mne nejak nebere
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 13:02
Re: Prémie po japonsku
A co třeba itálie??
neregistrovaný "Darth_Vader"
30. 4. 2008 13:06
Re: Prémie po japonsku
159 :yes: Ostatnich aut si moc nevsimam protoze bud jsou male nebo drahe- a Cromu nebo Lancii tady skoro nevidis. Ale obecne ja jsem na Skandinavii :yes:
Avatar - Pierro
30. 4. 2008 13:30
Re: Prémie po japonsku
To já Infinity rozhodně můžu. Dokonce se mi i líbí více jak Lex. K itálii - 159 je pěkná i když třeba její tolik opěvovaný derivát jménem Brera se mi nelíbí. Ostatních větších italů u nás moc vidět není. Croma nestojí za řeč a Lancii jsem náhodou nedávno viděl. Thesis, plně naložená. Je to nesmírně originální, takové barokní auto. Ani vlastně nedokážu říci, jestli se mi líbí anebo jestli ho chápu jako umělecký předmět...
1. 5. 2008 13:57
Pan Lenin
Koukám, že pan Lenin je nezmar, co soudružko učitelko?!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DriverDacia"
5. 5. 2008 19:58
Super Car!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Super Car!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0