pokud by to dovezli do EU a dali naplac za ceny v prepoctu na dolary bez prirazky, tak se jim tu po tech verkach zjen zaprasi :-) 4Runnerem V8 v plne vybave za cca 800k babek bych nepohrdnul a klidne si nanej i vystal frontu :-)
plasty interiéru ako merítko kvality berie len náš 13-ročný kamarát daniel...mňa trápia také tie nepodstatné kravinky ako brzdy, podvozok, červené smerovky..
Vy co tu voláte, dovezte to do Evropy, jste to vy stejní, co v diskusích o evropských SUV píšete věty o mastodontech, nesmyslném segmentu, případně o malých přirozeních majitelů či o blondýnách? Já jen, že ti evropští "mastodonti" jsou proti těmto amerikanizovaným obludám mrštní jako ještěrky, tak jen pozor ať se vám z té schízy neudělá špatně. ;-)
Pořízení takového vozidla na naše silnice (nejsem-li samostatně hospodařící zemědělec) je přibližně stejně smysluplné jako zakoupení Hummeru, a to bez ohledu na výkonové parametry či cenu.
V segmentu full-size nemá Toyota klientelu. A nikdy mít nebude. Stejně prapodivný pokus, jako když Jaguar zkouší prodávat malá auta. Aspoň z nich sleze ta aureola neomylnosti. :-)
Ve velkých modelech Toyota vždy zaostával o celý řád. Letos zatím prodáno...sedany nad 5 metrů: Toyota Avalon: 12 809. Chevrolet Impala: 71 750. full-size SUV: Toyota Sequoia: 7 850, Chevrolet Tahoe/Suburban: 39 303. Full-size pick-up truck: Toyota Tundra: 40 784 Chevrolet Silverado: 122 779. A to Toyota má jedinou mainstreamovou značku. GM prodá ještě jednou tolik jako přeznačkované GMC, Pontiacy, Buicky atd. Toyota vede ve střední třídě a v malých vozech.
To je přece jasné, že zaostává. U nás je to to samé. Nic mimořádného. V USA je to třeba Chevy nebo Ford, tady je to třeba Škoda, taloši mají třeba Alfu nebo Fiat, to je jedno.