Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi: Nechceme, aby Lancer Evolution pokračoval v roli konkurenta Imprezy WRX STI

"Zákazníci, kteří u nás kupovali posledních 16 let Lancery Evo, byli zcela jiní než ti, kteří chodili pro obyčejné Lancery. Nová generace Lanceru by to měla změnit." I to je v pozadí uvedení destáté generace legendárního Eva.
Zpět na článek
24. 4. 2008 07:46
neregistrovaný "carmik"
25. 4. 2008 19:05
neregistrovaný "e)voVIII®"
24. 4. 2008 09:21
neregistrovaný "Pepa Fical"
24. 4. 2008 14:07
neregistrovaný "carmik"
24. 4. 2008 15:57
neregistrovaný "zuBy"
24. 4. 2008 16:38
neregistrovaný "carmik"
24. 4. 2008 16:03
neregistrovaný "EVOIX"
24. 4. 2008 16:07
neregistrovaný "zuBy"
24. 4. 2008 16:08
neregistrovaný "zuBy"
25. 4. 2008 19:09
neregistrovaný "e)voVIII®"
24. 4. 2008 16:08
neregistrovaný "zuBy"
24. 4. 2008 16:45
24. 4. 2008 16:52
neregistrovaný "carmik"
24. 4. 2008 21:54
neregistrovaný "carmik"
24. 4. 2008 07:35
vlastní třída
TVrzení, že Evo bylo tak trochu svou třídou a uplně mimo "standartní" zákazníky Mitsubishi je celkem přesné. To samé by se dalo tvrdit i o STI. To, že si tyto dva modely vytvořili v podstatě vlastní kategorii je také celkem jasné. Teď nastává otázka, jestli snaha o přiblížení Eva k "běžným" Mitsubishi je správná, či ne. Já za sebe mám tak trochu obavu, aby ta snaha postupně nezabila duch vyjímečnosti Eva. Podle zatím dostupných testů to vypadá, že Evo X dost slevilo ze své nekompromisnosti. Pokud to bude znamenat větší rozšíření tohoto modelu, budu jen rád, protože tyhle auta by si zasloužila se objevovat častěji, bohužel na úkor vyjímečnosti. Sám si zatím nedovedu odpovědět, zda je to dobře či špatně. ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "carmik"
24. 4. 2008 07:46
Evo X
Evolution X je a stále bude oproti ostatním Lancerům dost nekompromisní vůz, ale v dnešním pohledu MMC je třeba se přece jen přiblížit širšímu okruhu zákazníků než tomu bylo dosud. Odklon od "ryze" sportovního nářadí je jasně vidět i Subaru. Ty vozy zůstávají i nadále na technologické špici v konstrukci pohonu a podvozku. Díky Mitsu :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2008 08:42
vlastní třída
Souhlas. Uvítal bych však posun v kvalitě interiéru (jak u STI, tak i u EVA).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "e)voVIII®"
25. 4. 2008 19:05
Re: vlastní třída
ja nie. sú to nekompromisné auta a preto musia mat nekompromistný interiér a mne sa to tak páči nechcem aby v strednej konzole bolo 40 tlačítok kdejaké displeje a neviem aké hovadiny to nepatrí k tým autám to nie už terajší interiér ako u eva X tak aj u Sti je "moderný" najlepšie interieri boli v predchadzajúcich generáciach to bolo niečo - karbonova lišta, ovladanie ventilácie, budiky tlak teplota oleja atd max miesto pre rádio tak si to predstávujem :-) nechcem aby v týchto autách boli neviem aké luxusné veci kvalitny volant,sedadlo a to je všetko :-)
ešte lotus ma podobné interiéri :yes:
neregistrovaný "Pepa Fical"
24. 4. 2008 09:21
FANOUŠCI
CHceme, aby Lancer Evolution pokračoval v roli konkurenta Imprezy WRX STI :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
24. 4. 2008 09:46
Micina a její svět
Na jednu stranu je posun k civilnějším verzím dobrý z pohledu právě těch civilních verzí. Na rozdíl od minulé generace, si současný majitel může říci, v garáži mi parkuje "skoroEvo". Moderní, pohledné a kvalitní auto, v mnohém podobné své Ostřejší sestřičce. Na druhou stranu to trochu snižuje exkluzivitu a takovou tu auru ikony, která rozhodně nechyběla předhozím Lancerům Evo. Každopádně v porovnání se svou největší konkurencí - tedy Imprezou STi u mne Evo X jednoznačně vítězí. A to i v provedení hatchback. Jedno však mají oba rivalové společné a to ošklivý interiér z hrozných materiálů a nevalné zpracování... Na tomhle mohli japíci zamakat víc. Jsem také zvědav jaký bude třetí konkurent do party - Focus RS... ;-)
Rozbalit vlákno
21
24. 4. 2008 11:08
Re: Micina a její svět
Nehledě na naše osobní preference značky je skutečnost, o který tu čteme, docela smutná. Je to už hodně let, co se každej z nás z rozbušeným srdcem otočí za burácejícím Evem nebo STI. Na semaforech gestikulujeme, aby nám jejich majitelé předvedli aspoň kousek toho, co dovedou. Stahujeme okýnka, stejně jako když potkáme Ferrari nebo Porsche, abysme si vychutnali jejich stach nahánějící zvuk. Obdivujeme jejich majitele za tu "odvahu" si splnit sen... A teď? Z pocitu nutnosti přiblížit se evropským kompaktním ikonám nám Japonci začínaj servírovat trochu vyčpělý wasabi. Už tolik nevoní, dokonce už tolik nepálí, ale chutná víc lidem. Já je teda neznám, ale Japonci říkaj, že to tak je. :-(
Avatar - Pierro
24. 4. 2008 11:13
Re: Micina a její svět
Okristane, tuším co říkáš a v podstatě se na omto shodnem. Ale uku na srdce, ty by ses za desítkou neotočil?? To zas já jo. Ale za novou imprezou už nějak ne. Sice nevypadá tak blbě jako na fotkách, ovšem v porovnání s předchozími verzemi to prostě už není ono. Přitom se prý vyrábí i ta nová jako sedan, ale zatím pouze pro jap. trh...
24. 4. 2008 11:27
Re: Micina a její svět
Pierro, asi otočil, to nepopírám. Ale jsem fanda do aut, stejně jako ty a proto se otočím za lecčím. Otočím se jak za GTI, GTA, RS nebo Megane Sport. Otočím se ale třeba i za novou Fabií, Superbem, Lagunou nebo V70kou. Ovšem ten tlukot srdce, co v nás vyvolávaly ČTYŘI ZLATÝ SLUNCE nebo osmička a devítka EVO, už tam prostě není. Když kolem mě projede devítka EVO nebo STI '04, jejich turbo si odfoukne a z výfuku se ozve ten řev vzteklejch psů, jsem rázem v jiným světě. Svírám v duchu volant a rovnám zadek z driftu. A mezi sedačkou a tělem mě pálí pořádně ostrý wasabi. Nový generace obou ikon mi připadaj jak WASABI LIGHT ;-)
Avatar - Pierro
24. 4. 2008 12:02
Re: Micina a její svět
No je fakt, že po zvuké stránce byly obě minulé generace japonských ikon nedostižné. Dodnes pokaždé když vidím a hlavně slyším Evo anebo Estéíčko, přeběhne mi mrazík po zádech... ;-) Ty nové generace jsou tak nějak změkčilé... Ale ono to tak nějak k té změkčilosti spěje všechno. Vzpomeň na evropské ikony osmdesátých a počátku devadesátých let typu Delta HF Integrale, Escort Cosworth, Sierra Cosworth, BMW M3 E30, M-B 190 2,5 EVO atd... anebo třeba na neprávem opomíjeného Nissana Sunny GTI-R - to byla ostrá auta pro chlapy co si uměj za volantem užít ;-)
24. 4. 2008 12:08
Re: Micina a její svět
Jo jo, jen ta jména čtu a mrazí mě ;-)
Avatar - Pierro
24. 4. 2008 12:14
Re: Micina a její svět
čoveče okristane, víš na co se těším jak malej kluk?? Až uvidím, uslyším a třeba budu mít i možnost se svézt s novým Nissanem GTI-R... to je pro mne supersport snů. Zajímavé kvalitní auto navíc za víc než přijatelnou cenu... co mu říkáš??
24. 4. 2008 12:20
Re: Micina a její svět
Svezením bych rozhodně nepohrdnul, ale já jsem přeci jen konzerva, tak tíhnu víc k Porsche. Shodou okolností jsem před pár dny psal u GTIho na blogu, že budu mít v květnu možnost jeden celej den krotit Turbo. Nemůžu se dočkat ;-) Ale jo, GT-R je rozhodně ikonou a nová verze, narozdíl od těch, o kterých tu píšeme, neztratila nic ze svojí drsnosti. Zaplať pánbůh, že se taky nerozhodli nekonkurovat evropským sporťákům a neudělali z toho nějakýho kočkopsa :-)
Avatar - Pierro
24. 4. 2008 12:27
Re: Micina a její svět
Porsche je Porsche. I když jsou tahle dvě auta srovnávána (GTI-R versus 911 Turbo) podle mne se srovnávat nedají. Každé je úplně jiné a každé má úplně jiný charakter... a i jinou cenu. Za jedno Turbo bys měl dva GTI-R. Porsche je klasik, tohle je nařvanej technokrat. Líbí se mi právě tím, jak se nesnaží působit změkčile. Jinak s tím turbem tiše závidím a rozhodně upřímně ti přeju ty nejkrásnější řidičský zážitky. ;-)
neregistrovaný "carmik"
24. 4. 2008 14:07
Re: Micina a její svět
Pánové mě například běhá mráz po zádech když si vzpomenu na krásné a úžasné rally auto - Ford Escort RS. >:D Samozřejmě ten ze 70. let.
24. 4. 2008 14:15
Re: Micina a její svět
No, díky. Naposledy jsem Porsche řídil před patnácti lety a už je potřabe si tu radost oživit ;-)
24. 4. 2008 16:28
Re: Micina a její svět
Ehmmmmmm,kdyz tak jenom GT-R(i vynech)
........................tudydudy.blog.… :-)
neregistrovaný "zuBy"
24. 4. 2008 15:57
Re: Micina a její svět
U tý nový imprezi de asi jen o zvyk na ten vzhled toho hatchbacku, možná si časem zvykneš možná né ;-). A´t už je to impreza STI bo lancer EVO, každý tohle auto má svoje příznivce, já sem spíš pro subaru,ale jako obě auta sou to krásný hlavně ta EVO X ta se opravdu designově povedla, měl sem možno se svýzt Imprezou STI 06 (jen jako spolujezdec :-), ale bylo to nádherný svezení, k tomu interiéru snad dodat jen to že sice je pravda že sou tam tvrdé plasty apod,ale dle mýho názoru na co potřebuješ kožený sedačky a nějaký pohodlí ve sporotvním autě? dle mýho názoru je to zbytečný, v legady je ten interier taky hezčí,ale jasný že se to asi nevyrovná audi,ale ber to tak že subaru je pro určitou skupinu lidí a že je to svým způsobem auto který moc nevídáš každej den jako třeba Audi,VW apod:)
24. 4. 2008 12:47
Re: Micina a její svět
Jo, tak s tebou bych si moh podat ruku ;-\

a asi už to nikdy jiný nebude.. éra hledání nejrychlejšího, nejdrsnějšího, nejkrásnějšího stroje který ve výsledku má i největší srdce už skončila.. teď už jde o jiná nej.. nejvyšší prodeje, bezpečnost, "zelenost", recyklovatelnost, nejnižší spotřeba, náklady na výrobu..

A to co se stalo s posledním Evem a Imprezou, mě docela děsí..vždycky šlo o dvě stálice které na všechny a všechno zvysoka kašlaly jdouce si svou vlastní cestou. Jestli i takoví hráči vzdávají ve prospěch většiny..

Díky bohu za autobazary:)
neregistrovaný "carmik"
24. 4. 2008 16:38
Re: Micina a její svět
Svatá pravda, éra "syrových sporťáků" nenávratně končí. Bohužel u téměř všech současných značek je na 1. místě max. ziskovost a min. náklady, na 2. pak "ekologie", na 3. spousta nesmyslných legislativních omezení a proto nám potěšení z bláznivé jízdy pomalu končí. Dnes už na Ferrari nebo i třeba Evo nemusíš opravdu umět jezdit. Všemocná elektronika za tebe udělá vše potřebné aby s tím mohl "relativně bezpečně" jezdit např. i nejmenovaný televizní moderátor >:D
Avatar - da_b0mb
24. 4. 2008 13:19
Re: Micina a její svět
:yes: Btw. vazne je ten interier takova bida? Mne se co do vzhledu libi...ale nesedel jsem v nem, tudiz kvalitu neposoudim.
24. 4. 2008 14:14
Re: Micina a její svět
Já jsem seděl jen v Subaru a oproti předchozí verzi jde o posun. Otázka je, kam. Je to udělaný tak, aby to působilo elegantně. Stará réza měla prostě jen dobrej volant a dobrý židle. Víc jsi nevnímal. Teď máš před sebou tu tsunami vlnu, která vypadá dobře v Tribece, ale do rézy se mi nějak nehodí. Když jsem dneska koukal na vnitřek A3 v článku nahoře, tak tak si já představuju interiér do takovýho auta. V Evu jsem neseděl, tak nemůžu hodnotit.
Avatar - da_b0mb
24. 4. 2008 17:49
Re: Micina a její svět
Aha, mne slo prave o to Evo, resp. Lancer
neregistrovaný "EVOIX"
24. 4. 2008 16:03
Re: Micina a její svět
Myslím, že Focus RS se do party moc nehodí... >:D Leda do party ke GOLFU R32 nebo HONDĚ Type-R. Jinak vcelku souhlasím. Těším se až si do X sednu a porovnám s IX. :-)
neregistrovaný "zuBy"
24. 4. 2008 16:07
Re: Micina a její svět
to se uvidí zda Focus RS bude patřit do této skupiny, ještě sem nikde neviděl 100% podložení info o typu pohonu zda to bude pernamentní 4kolka nebo "pseudočtyřkolka" typu nějaké mezinápravové spojky nebo jen předokolka s diferenciálem s omezenou svorností (něco jako má ALfa romeo Q2). Nech me se překvapit
neregistrovaný "zuBy"
24. 4. 2008 16:08
Re: Micina a její svět
*podložené:-[]
neregistrovaný "e)voVIII®"
25. 4. 2008 19:09
Re: Micina a její svět
ja by som bol rád ak by další konkurent prišiel z radu HONDA
už taký Civic Type RR je dravec ešte nech tam hodia pohon všetkých kolies a máme tu Diaboskú trojku
neregistrovaný "zuBy"
24. 4. 2008 16:08
*podložené
>:-[]
Rozbalit vlákno
0
24. 4. 2008 16:45
evo
Nove evo je take rozporuplne.. suhlasim s niektorymi nazormy ale ja som zastanca OSTREHO EVA... Vobec mi nevadi ze evoIX sa nepodoba na predchadzajucu generaciu lancera prave naopak je to super...
teraz je to skoro rovnake.. rozdiel je v nasavani strbine difuzoroch spoileru a dalsich drobnostiach.. a viete co ma najviac na tom hneva... ked si nejaky "TUNER" kupi najslabsi lancer vrazi don peniaze a ospoileruje ho ako EVO X!! ze na oko budu na nerozoznanie.. a to je podla mna navacsia ujma pre EVO X!! lebo strati na vynimocnosti a dufam ze z neho nebude dalsie tuctove auto.. moj sen je EVO raz si ho urcite kupim ale keby som si ho kupoval teraz pojdem asi po IX-tke!!
ja len dufam a verim ze v EVE ostalo vsetko dobre z IX-tky a pridali este par veci naviac! ten skvely podvozok diferencial (ACD + AYC) a podobne veci ktore pomohli tomu aby svoju oblubenu zakrutu sme presli este o cosi rychlejsie ako pred tym a s usmevom na tvary si vraveli je to vobec mozneee??? ja evu fandim a zaroven ho obdivujem je to proste skvele auto a kazdy kto auta miluje by mal moznost sa na nom aspon previest...
takze chcem tym povedat ze nie som zato aby EVO sa podobalo civilnemu lanceru ale ked uz to tak je tak DUFAM ze EVO ostalo a stale bude EVO - to najlepsie co auto moze mat :)))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "carmik"
24. 4. 2008 16:52
Re: evo
Evo IX je dost dobré ale nejsyrovější z "nové" generace Evíček byla podle mě VII. :yes:
Avatar - Johny.Rico
24. 4. 2008 19:52
Počítám správně jen 5 rychlostí???
Opravte mě zda se mýlím...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Subaru4ever
24. 4. 2008 20:24
Nestahují ocas?
Marketingové povídačky o tom, že EVO X nemá být sportovně/závodní vozidlo, ale pohodlné sportovní vozidlo budou zajisté pobídkou k větším prodejům, o tom nelze pochybovat. Jenže kdo si poskládá dohromady výsledky všech dosavadních četných zahraničních srovnání nových generací Imprezy WRX STi a Mišky EVA X zjistí, že malé milé EVO všude dostává na "frak". Právě po tomto zjištění by bylo logické, aby vyřkli větu: "nepůjdeme proti STi", protože kdyby to neřekli, časem by na ně spadla jen sprška nadávek, jak se mohli v tom doposavad vyrovnaném souboji najednou propadnout až na "druhé" místo.
Holt není co řešit: nová Impreza je nejlepší ve své subtřídě (lépe Sub/Mit-třídě) a rozhodně jí zůstalo i mnohem víc sportovnosti. Koukněte na automat v EVU = copak to je sporťák?
K Impreze samotné: Vnější vzhled je bohužel takový, jaký je. Zezadu a z boku je to sice úchvatné, čelní pohled však už ne. Co ale nadchne snad každého, kdo dovnitř usedne, je obrovská vnitřní prostornost. Na předních sedadlech královsky místa, nad hlavou spousta místa, ultimátní vzdušnost interiéru, o přebytku místa v zadu nemluvě.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "carmik"
24. 4. 2008 21:54
Re: Nestahují ocas?
Co si představuješ pod pojmem "dostává na frak". Tato dvě dost ultimativní auta byla vždy stavěna proti sobě ale zároveň byla od sebe dost rozličná a tak je to i dnes. Ferrari se v testech také staví proti Lambu a přesto, že je to téméř stejná "krevní skupina" vždy budou od sebe odlišní. Stejné je to i s Evem a STI. Zcela objektivní srovnání NEEXISTUJE! Vždy bude záležet na úhlu pohledu. Pro někoho bude jednička Evo pro druhého STI a vždycky budou mít pravdu, ze svého pohledu. ;-)