Novinky
_patrik
0
Jak už jsem tu někde jinde psal: úspěšnost cee'du (a Cerata)je pro Kiu zlomová a velice příjemná, závislost na víceméně jednom modelu je ale křehká situace, stačí přesun chvilkové skupinové módy k jiné značce. Zde právě je slabina značky bez tradice a vypěstované loajální zákaznické základny, jakou se může honosit třeba VW. Kia musí v námluvách s trhem různými způsoby hodně nahlas znovu a znovu potvrzovat své počestné úmysly a schopnosti. K tomu patří inovace portfolia - a k tomu se výborně hodí segment SUV (a jeho derivátů), jelikož v něm Kia v minulosti získala relativně slušný kredit. Soul už jezdí v prvních testech, brzy se na net dostanou výsledky a celý projekt vypadá slibně na vydařenou lifestylovku, zároveň praktickou. Sorento je tak trochu prémiovka Kie, rádo by se asi stalo aspoň trochu ikonickým modelem, za kterým se potáhnou fandové - je to dost jiný úkol, než postavit na zelené louce masovku jako cee'd. Uvidíme,jestli už Kia k takovému úkolu dorostla.