Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Honda Accord – první jízdní dojmy

135 komentářů

PavelL
Coraz viac zacinam uvazovat o sedane s motorom 2,4 ... som zvedavy na ceny a vybavy 😄
mrs
jsem zvědav na svezení. Zatím jsem vůz viděl jen staticky na autosalonu v Lipsku a přeci jen bych interiér nesrovnával s vozy typu Audi, Mercedes. Plasty mě moc nenadchly (na některých dílech byly dokonce vidět otřepy na dělících rovinách plastových dílů). Další rozporuplností je i velmi nepraktický kufr s mnoha prolisy v oblasti zadní nápravy. I vevnitř není příliš místa nad hlavou a špatně se nastupuje dozadu. Jinak to vypadá zajímavě a hlavně bude záležet na prvním svezení...
Avatar - King
King
Tebe nadchly plasty v Mercedesu? Tak to musel bejt fakt hustej mejdan 😲 😉 >😁
BaracudaJ
Jinak interiér Accordu vypadá hodně slušně. Ale docela jsem mrkal na nový interiér Insignie
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a celé auto
[odkaz]
Avatar - King
King
Ano, design se zdá pěkný, ale nemáš pocit, že je to stále hrozná masa plastu, jako u Vectry, jen lépe rozčleněná?
BaracudaJ
Budí dojem mohutnosti, pěkně posádku vpředu obklopuje a to propojení s výplní dveří + ta linka dřeva až k čelnímu sklu. Bude to působit bezpečně.
V Hondě je přece jen více štíhlá, středový tunel je pěkně dynamický.
Ve stávající Vectře (to je slovo), je dost strohá, plastem docela přetéká, navíc tunel byl hrozně mohotný. U Insignie ho sklonili a vše je více po ruce.
Avatar - King
King
Jasně, ale pokud obklopuje už ta štíhlá v Accordu, jak asi bude "obklopovat tahle? 8-s
BaracudaJ
Uvidíme, až to trochu "vošahám" naživo 😉 .

Ještě jedna technická. Předchozí 2.0 byla DOHC a oni jí nahradili 2.0 SOHC? To znamená, že bude technicky vycházet z 1.8 z Civicu...
Ještě mě zaráží, že tak točivé motory jsou nadčtvercové. Mají docela velké zdvihy, které jsou zvykem spíše u naftových motorů. Je to sice příznivější pro průběh momentu, ale čekal bych to spíš u té 2.4 než dvoulitru. Když se podíváš třeba na motory BMW, ty jsou přísně čtvercové, třeba M3 podčtvercová, zdvih je opravdu minimální jako u motorek.
Avatar - King
King
Nejsi sám, taky mě to překvapuje a důvod neznám. Ovšem pokud jsou i nadále točivé, v zásadě s tím nemám problém. 😉 K tomu 1.8 z CV - překvapivě i on je nadčtvercový, čtvercový je 1,6 l, jenž se snad nabízí jen na Blakáně a kdoví jestli. 😲
Avatar - Dinar
Dinar
Čtu tvoje reakce odshora a cítím podráždění, proč to? U tohohle auta můžeš být v klidu, to se opravdu obhájí samo. 😉 Už jsi s tím jel?
Neviem, ci tym King uz isiel, ale nemyslim si, ze by bol v prispevkoch podrazdeny. Niekedy treba pouzit aj iny samjlik, ako 😄. NIe? :-! >😒]
Avatar - King
King
Opravdu to tak vypadá? 😒 Ale není. >😁 Já vím. 😄
Avatar - King
King
Mrkni na můj oblíbený web a uvidíš. >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Aha, pěkné, a se zaujetím, jako vždy. 😄 😉 Jinak, vidím, že jsem měl štěstí a svezl se autem bez LKAS, jinak bych tu tehdy psal o hondím řízení na způsob Audi, a ty by ses čílil. 😉
Avatar - King
King
No, asi bych ti nevěřil. 😉 Ale bez něj paráda. Prostě se zas potvrdilo, že do aut vidíš. :yes: I když s tou lenivostí dvoulitru se ztotožnit nemohu. Ale úplně se shodovat taky nemůžeme. Nesmíme! 😉
Avatar - Dinar
Dinar
S tím dvoulitrem bych zůstal u toho, že na základní motorizaci dobrý, ale na druhý nejsilnější motor je to chabé, ostatně k těm dvoulitrům píšu svoje níže. 😉
Avatar - King
King
Tak tak 😄
Avatar - King
King
Mmchdm - když už jsi tam byl, možná by tě zajímal i test CTR [odkaz] . Ale je to na dýl. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Rád přečtu. 😉
2.0 je naozaj SOHC, hra sa to tu na notu ekologie, mozno tak zlepsuje priemery do EURO 5. Rozdhone by som sa ho nebal, moze byt slusny zakladny motor. 1.8 je skoro zazracny motor sptrebou, je trochu nedoceneny, si myslim. Pri tom ale vobec nie je lenivy. Ze su motory nastvorcove? No ano, su, ale nijako to ich charakteristike neubera, skor naopak. To uz je taka filozofia HONDY, vsetko si robit po svojom, miesto V8 V6, miesto V6 V4.

BMW ma super motory, o tom ziadna debata. Napriek ich prisnej stvorcovosi mi pridu trochu tupe, nie tak zabavne, bez zabavnych spiciek. Ale vykonvo uz zacinaju hrat vyssiu ligu, ako HONDA a to je urcite skoda.
michal_b
s tým V4 opatrne, ten je len vo VFR800 😄
No jo, to sa clovek lahko pomyli, isteze R4 😄 Dik za upozornenie 😄
mrs
já jsem nepsal, že mě plasty v MB nadchly. Pouze jsem napsal svůj pocit z předváděného vozu, který byl pro mě horším, než sedět např. v Audi A4 nebo MB třídy C. Nehodnotím design. Ten je čistě subjektivní věcí. Pouze nemám ten pocit, že by accord svým provedením mohl být rovnoceným soupeřem zmíněných vozů po stránce pocitu kvality. Jinak souhlasím, že i u MB nebo BMW se najdou vozy, které považuji za dost špatně provedené (vzhledem k pořizovací ceně). Jinak asi nejvyšší kvalitu nabízí v této třídě Audi, potažmo i např. Passat se nemusí zač stydět a také nabídne lepší provedení než Accord.
Avatar - King
King
Nevím, v Lipsku jsem nebyl, ovšem v Ženevě ano a nic z tebou popisovaného jsem neviděl. Dokonce mám pocit, že jsem otřepy na palubce neviděl ve střední ani u Korejců, takže mám cekem proč ti nevěřit, respektive se to možná u pre-production verzí stát může, ale buď si jistý, že v sérii nikoli. A co se kvality materiálů týče, tak z prémiových značek ve střední jde dle mého Acco srovnat pouze s A4, MB a BMW jsou čípácké až hanba. Ovšem pokud je tohle všechno, co bys mohl Accu vytknout, je to dobré. 😉
mrs
Já nepsal jenom o plastech (to je koneckonců jen okrajová část auta a pro každého to není to nejzásadnější... 😄 ). Zároveň na mě dost směšně působil i ten kufr. Teda pro tašky běžné potřeby je to jedno, ale jinak je zcela nepraktický jak celkovým tvarem, tak i těmi prolisy na dnu. Beru ale, že si accord nebude člověk kupovat kvůli kufru, takže i tohle asi nebude velká překážka pro většinu potenciálních zákazníků. Další věcí, o které jsem psal je problematičtější nabídka prostoru (jak ve předu, tak hlavně vzadu) pro lidi s větší výškou. To už pro někoho problém u auta střední třídy problém může být. Jinak ale důležité je, jak to bude jezdit a zatím to auto nijak nehodnotím. Ukáže až čas a možnost prvního svezení. Jinak jsem četl ještě článek na idnes a tam mě přišlo, že ani z jízdních vlastností příliš nadšeni nebyli a psali něco ve smyslu větší těžkopádnosti oproti minulé verzi. Osobně ale tento vůz spíše srovnávám s vozy typu Mondeo, Passat, Laguna atd. atd. Třída Audi A4, MB C, BMW 3 je přeci jen trochu něco jiného. Tím neříkám nutně lepšího, ale já accord do této třídy prostě zařadit nemůžu. Už jenom kvůli chybějící image a o tu jde dneska především (technické rozdíly se hodně zmenšují).
Avatar - King
King
1/ Nabídka prostoru vpředu je díky nízkém posazu a šířce naprosto špičková. 2/ Image je nějaká neměnná věc? Jak jinak získat image, než kombinací jízdních vlastností, luxusu, kvalitních materiálů a špičkové techniky? 😉
mrs
No právě o tom jsem psal... Prostor hodnotím maximálně jako průměrný (špičkový možná tak pro někoho se 170 cm), image je měnná, ale budování je spíše v desítkách let, takže zde moc rychlé posuny čekat nejdou, jízdní vlastnosti budou dobré, ale u jakého dnešního auta nejsou... 😄 (nebavím se o různých nastaveních typu víc měkké, víc tvrdé, protože každému vyhovuje něco jiného), o luxusu jsem už psal a luxus accordu rozhodně nepřevyšuje zástupce střední třídy typu Passat, Mondeo atd. atd., kvalitní materiály s tím souvisí a i zde nic co by vybočovalo (viz. předchozí) a špičková technika... no pro zastánce Hondy asi špičkové, pro mě normální. Podobné mi poskytnou i jiné značky. Tím nechni v žádném případě accord schazovat, ale zatím mě nepřesvědčil nějákou úžasností a skvělostí... Zkrátka nejsem Hondař, tak se to snažím vidět nezaujatě... 😄
Avatar - King
King
1/ Mohl bys upřesnit, které auto střední třídy je vpředu prostornější než Accord?... 2/ U jakého dnešního auta nejsou? Divil by ses... Otázkou ovšem je, co považuješ za dobré jízdní vlastnosti... >😁 3/ Luxus Accordu rozhodně Passat převyšuje, to si buď jistý, stejně jako MB C a BMW 3. Výš, nebo srovnatelně je na tom jen A4 a Mondeo... 4/ Špičkovou technikou rozumím nejen položky, které jen tak někdo nemá (LKAS, CMBS, ACC) ,ale i skloubení hi-tech se spolehlivostí, kterou nikdo z prémiovky nemá, je mi líto. 😉
MONDEO a luxus? No to fakt nie. Ja som najprv do dizajnu bol fakt zmaylovany, aj ked ma to preslo, tak interier ale mi vadil od zaciatku... Ten stredovy panel, tie vyduchy klimy, plasty nevyzeraju pekne...
Presne tak... Chybajuca image? To raz pred 30 romi sa rozhodlo, co ma inmage a co nie a uz nikto nikdy to nemoze ziskat??? Zas Briti nikdy neprimu ako pravu premiovku AUDI, BMW, ani MB, su to pre nich chladne Nemecke auta, aristokracia jazdi minimalne v JAGUARE (aj ked po tom, co tam s XF, tak mozno ani v tom nie). Proste je to na hlavu, trosku.

K tomu image by mohol ACCO chybat iba V6 a 4x4
mrs
Částečně souhlasím a je to samozřejmě do určité míry subjektivní, ale když mi jeden zákazník přijede v accordu a druhý v Audi A4, tak pro mě (jako pro většinu) lidí přeci jen vzbudí větší pozornost to Audi. Neříkám, že je to spravedlivé nebo jinaké, ale pro většinu společnosti to tak je... možná bohužel.
To len preto, ze europania su ovce. Hovorim - A4, no ano, zpredu vyzera nadherene. Ale z boku je uplne nudny, nicim nie je zaujimavy... A preco je ten zadok taky isty, ako A5? Zadnobocny pohlad ukazuje, ze to bola chyba, pri A5 to vyzera dobre, ked nevidno zadne dvere, u A4 vsak nie...

A interierom ma teda A4 uz vobec neuchvati. A to A4 SEDAN sa este velmi podaril si myslim, mozno z fotiek na mna stale posobi lepsie, ako ACCO SEDAN - dizajnom.

To mi propina taky TIGUAN - podla mna absolutne nepodarene auto. Zpredu sa podoba na TUAREG trochu, tam to ide. Ale inak je to auto divne... Ludom uz ale staci, ze je nieco VW a paci sa im to, bez nazoru...

Spravodlive, alebo nie. V EU nie je HONDA pre kazdeho a mozno je to tak dobre 😄
mrs
no vidíš a já bych na základě tvého příspěvku mohl napsat, že co je pro tebe s nápisem Honda, to je to skvělé a dobré... 😄 Nechci polemizovat o tom co je pro koho dobré a pro jiného né. Máš pravdu, že většina společnosti jede v zažitých kolejích, ale na druhou stranu když už jsme u toho Audi, tak to je právě příklad toho, jak si "lowendová" automobilka za několik desetiletí proklestila cestu mezi špičku tvořenou MB a BMW a dnes je prakticky stejně nebo i lépe hodnocena samotnými němci než její konkurenti. Čím to asi bude? Jinak mě se třeba A4 líbí víc než nový accord, ale jak jsem psal, co člověk, to názor. Je to můj názor a tvůj je to, že se ti líbí vše od hondy vč. accorda. Já proti tomu nic nemám a taky jsem nenapsal, že je accord špatné auto... Jen mě příliš neuchvátilo, ale určitě se půjdu svést a vyzkoušet ho, abych to mohl porovnávat s konkurencí...
No, odviest sa urcite bude najlepsie 😄 Vsetko od HONDY sa mi rozhodne nepaci a urcite kritizujem hodne zalezitosti. Precitaj si len tu prispevky, uvidis, co napriklad mi tam chyba.

Ale len take argumenty nema image a nevysvetlit preco mi pridu podivne 😉
Avatar - CountachSV
CountachSV
tak u AUDI je to celkem jednoduchý, tam není co řešit. Jediná věc, která tu značku dostala nahoru se jmenuje QUATTRO. Starý, přemotorovaný bestie a implementace zkušeností do civilu. Nic víc v tý značce není... sportovní úspěchy měla každá druhá, včetně Škody...
ano, pred QUATTRO asi treba "smeknout", ten pohon ja uznavam viacej, ako 😁RIVE aj ten pohon od MB. Aj ked mozno este viacej uznavam SYMETRICAL AWD od SUBARU a to ho zas do tej premie tiez nedostalo... SUBARU ale trosicku predsa len nejde dizajn (ked vyslo LEGACY SEDAN, myslel som, ze sa casy menia, ale nova IMPREZA ta bezna je teda desna) a nensazi sa byt az tak masivne predavanou znackou, to je fakt...
nizky posaz = blbe vystupovanie
ten je ale volitelny. Kuldne v ACCO mozes sediet pomerne dost vysoko... Ak mas ale chut si zajazdit ako pretekar, mozes dat sedadlo "uplne na zem", nohy mat skoro uplne vystrete aj ked mas 190cm a ist na to >😒]
Avatar - King
King
A Audi, Mercedes a BMW jsou skutečnými etalony prostorných interiérů a obřích a praktických kufrů. 8-s Holt když chceš skvěle vypadající a fungující auto rozumných rozměrů, musíš se v jistých ohledech uskrovnit. :-!
BaracudaJ
Jasně o velikost kufru zrovna příliš nejde, přesto i na tomto poli už se prémie posunula. Pokud je kufr malý, měl by mít aspoň pravidelný tvar pro co nejlepší využitelnost. Což platí jen pro kombi. Přesto 406l opravdu žádný zázrak. Audi A4 Avant 490 litrů, M-B C T 485 litrů, BMW 3 T 460 litrů. I Peugeot 407 SW, který je vzadu hodně dynamicky střižený mám 440 litrů.
Avatar - King
King
Ale pokřivené dno má kufr pouze u sedanu a ten je v prémiovce asi fakt největší. Kombi má kufr pravidelný. Jo, 406 je málo, ale ještě je pod podlahou nějakých 53 l schránka, kterou by asi taky bylo záhodno do celkového objemu počítat. A rázem jsme nad 407 SW a někde tuším na úrovni 159 SW.
159 SW ma tusim tiez len 405.
Alfa 159 SW má 445 l.....
moze byt...
Mazda 6 ma 519 litru
BaracudaJ
Jenže Mazda je zase stěhovák jako Mondeo. Honda tímto směrem v nové generaci nešla, ale čekal bych aspoň 450. Pokud budu tedy počítat i schránku pod podlážkou, pak tam jsou.
a po stranach su este dalsie dve kapse, kde sa zmesti urcite aspon lekarnicka a nejake drobnosti, takze to nie je tak zle.

HONDA ak chcela ist do toho pre mna nepopularneho slova PREMIA, tak si nemohla dovolit stahovak, to je fakt. Keby tam mali ale 460l bez tej schranky, ale v celku, bolo by to predsa len lepsie
mrs
Tenhle kufr zkrátka nebude na dovolenou ve 4 lidech... Bude to trochu paradoxní. Koupit kombajna a pak ještě vozit na střeše box. Honda ale kufry moc neumí. Např. Civik Sedan má pouhých 350 litrů...! To už je fakt skoro k smíchu, přesto, že mi nevyhovují obludné kufry typu oktávia...
Avatar - King
King
375 litrů. 😉 Tři sta padesát má hybrid. 😄
michal_b
a už si videl kufor v City?😉 inak dosť des auto, ale dvaja tam budete hrať schovávačku >😁 a Civic 4D "trpí" v kufri prítomnosťou plnohodnotnej rezervy(ako jediná u H)... ;-\
mrs
Já mám u jetty taky plnohodnotnou rezervu a přesto to má 527 litrů. Samozřejmě to sem nechci vůbec tahat, ale když jste se rozepsali... Osobně by mě stačilo klidně i 450 litrů, ale 350 resp. 375 je skutečně málo pro dovolenou ve 3-4 lidech. Na tom se snad schodnem. 😄
michal_b
No ja som ešte taký bažant, svojim autom som na viac ako 3-dňovú "dovolenku" nešiel, takže nemôžem objektívne povedať 😄 ja sa radšej uskromním na motorku, tam stačí tankvak s pár nutnosťami a kreditka 😉 ale pred pár rokmi sme sa štyria zmestili do Civica r.v. 97, síce ltt, ale zmestili 😉 ale mimo to musím súhlasiť, kufor na C4D je trochu humorný...inak krásne auto, ale ten kufor
ale zas ako ta JETTA vyzera, pre mna je to uplne nepochopitelne auto, nemal by som jediny dovod si ju kupit. Bud octacvia, alebo PASSAT preco ale JETTA? Toto je PASSAT, co ma useknuty predok, lebo tam nemaju liezt velke motory, kratky razvor, porste podobne ako OCTAVIA. 527l - tu porovnavame hrusky s jablkami, lebo je to podla litrov teoretickej kvapaliny, nie podla normovanych kvadrov VDA. Takze ma podla mna od CIVICA SEDAN tak 80l navyse (on ma ako 1.8 naozaj 375), co je ale dost, to uznavam. JETTA je ale obrovska, uz prerasta niektore sedany strednej triedy... Proste ja jej zmysel nechapem, ale zas ini zrejme ano, trebars Ty, to je OK, nemozme vsetci rovnake auta. Rozhodne sa v nej v zadu ale oproti CIVIC sedan horsie sedi, aj ked ja suhlasim, ze ten kufor u sedanu je smiesne maly, to suhlasim, hlavne oprti 5D, ktory ma 415. Tam je to zas dane, ze 5D ma vlecku a sedan uz lichobezniky.

Ze honde kufry neju by som netvrdil, ACCO 7G sedan bol na premiovejsie auta so 459l v klude, TOURER mal skoro 600l - na strednu triedu asi leader, CITY ma 500l, JAZZ paradnych 380 - snad leader triedy, CIVIC 5D 415 - opat asi leader triedy, CR-V 534l - opat medzi komaktnymi SUV jedna z najlepsich hodnot 😄

BTW ja som na ACCO 2.4 s 459l kufrom som bol na dovolenke v styroch dospelych a na streche nebolo nic, 14 dni, zaberacka, 2 stany, 4 spacaky, boty, veci na turistiku a aj potom k moru... Do toho TOURER to nabalis lavou zadnou, ver tomu... Ja by som sa stavil, ze viacej ako do JETTA, lebo ten SEDAN je predsa len obmedcujuci, casto nedas dva batohy na seba a to nici miesto. Dolne "poschodie" plne a na "horne" sa uz nezmesti, chyba tak 10cm... Moc dobre to zo sedanov poznam a vzdy zurim, ale aj tak ich zboznujem 😊
mrs
nechci se tu vůbec bavit o jettě (je zde diskuze o accordu), nicméně s civikem sedan jsem jí hodně srovnával, protože byl civik jedním z horkých kandidátů. Myslím ale, že ho jetta v podstatě přebíjí většinou věcí. Ať už jde o celkovou výbavu a dostupnost velmi široké nabídky, motory (pokud srovnávám 1.4 TSi versus 1,8-103 kW), i když musím říct že i to TSi není podle mě úplně ideální motor, ale jezdí zkrátka líp než ta atmosféra a má i větší zátah do vyšších otáček (kolem 4-5 tisíc to je paráda). I jízdní vlastnosti civiku sedan jsou spíše takové rodiné. Dost se to naklání v zatáčkách. Kufr je celkově z reálného pohledu spíše poloviční. Je u civika velmi mělký a proto velmi špatně využitelný. Do jetty se toho vejde až moc (stačil by mi menší), ale zase větší než má civik. Jinak boru mám spoustu let a ta má 455 l, takže vím co je optimální kufr (pro mě). Na dovolenou jsme ten kufr měli úplně plný, takže jsem chtěl spíše o trochu víc. Co se týká jinak názoru na jettu, tak to asi nebudu komentovat. Každý má svůj názor a já ti ho neberu, ale myslím, že asi s tímto vozem nebudeš příliš obeznámen...
jasne, nechajme JETTU tak, kufor ma velky, ale naozaj to podla VDA 527l nie je - praveze nou celkom oboznameny som.

Kufor v CIVIC SEDAN ale prilis plytky je, o tom ziadna...
Taky jsem vnem sedel v Lipsku ,ale plasty byli kvalitni. Akorad palubka je vic mohutna
Toto je napisane celkom putavo... 😊 ACCO je uz niekde na testovanie pre novinarov, uz sa tesim, ked si budem moct aspon par kilometrov zajazdit 😊 😊 Test ne-test, aj tak je to najlepsie vyskusat sam 😊
michal_b
len ma prekvapuje ten termín, my predajcovia máme predstavenie až niekedy v máji... 😒 ale teším sa ako šteňa na prechádzku 😄
Fakt maju predajcovia az v maji? No to mi ani nehovor 😒 Kde to potom vystrachali, ze uz na tom jazdili? 😄
michal_b
chech, novinári sú pre automobilky dôležitejší, ako my 😉
😄
fuzzy
Hondy jsou pro mě velká neznámá. BMW mám naježděné i nakoukané, nejenom BMW ale i Audi vím jak vypadá. Z profilu mě hnet trkly do očí linky předních světlometů jdoucích daleko dozadu, to se mi líbí viz BMW 5. Co se mi ale nelíbí je u kombíku vytvarování zadního nárazníku a celkově celé zadní parite. Oproti sportovně řezanému předku vypadá zadek jako z Audi A6 a tyhle obří kulaté tvary prostě nemusím...
Avatar - King
King
Buď si jistý, že naživo působí záď kombíku ostřeji. 😉
GTI
Nahoře máš dokonale vybalancovanej článek o Hondě, o Accordu. Jo, je to přesně tak, jak se tam píše, o tom tu snad nepochybuje nikdo. Co je však zajímavé a pro mne zcela nepochopitelné, je to, že na diskuzi se do krve rvou příznivci za TTT případně Mazdu a o Hondě se člověk na diskuzi dočte jen takřka holé věty obdivu. Sakra, vždyť ten Accord, to je japonskej kalenej meč. Na co čekáš, jásej. Tady máš káru s jízdníma vlastnostma na špičce i v Evropě, tady máš japonskou představu o sportovním sedanu. A že má grády, o tom nepochybuj.
Avatar - King
King
Kde vidíš krvavou řežbu? 😉 A co k Accordu dodávat, když všechno bylo už řečeno? >😁 Mimochodem, oceňuju tvůj přístup. 😉 :yes: a doufám, že už tam to Audi A6 nevidíš. 😄
GTI chvali nieco japonske? Dnes je fakt zlavstny den 😄
Avatar - King
King
>😁 :yes:
GTI
😉
GTI
😄 😉 :yes:
okristan
jojo, Gaudího fasády a nošení sov do Atén mě rozstřelilo 😄 :yes:
GTI
😄 :yes:
michal_b
neboj, oslavné ódy budú, počkaj na máj keď sa podaktorí povozíme 😉 ale, ruku na srdce, takú lyriku ako píšeš ty, tu nedokáže nikto, takže emotívny oslavný príspevok na ostáva len na tebe 😄 predveď sa...
Sem zvědav. Už současná generace mě dostávala, tohle je taky paráda. Jinak ve střední třídě mám ale jinýho favorita - C5. Francouze nemusím, ale po tom, co sem se svezl s hydropodvozkem v C5, tak sem se rozhodnul. Fakt sem cítil radost z jízdy. Byla to jiná radost, než točit 7500 s V-tec, ale ta pohoda jídy mě fakt učarovala. Takže sem zvědavej s jakou rovnováhou došla Honda.
King of rain
Jo pánové, Honda... sen spousty lidí,těch co o autech něco vědí a i těch co na něj nemají.Ano to je auto s kterým se odlišíté od ostatních.Výborné jízdní vlastnosti,velmi slušná výbava, skvělé a ač zatím malý výběr, motory, spolehlivost.No mám pokračovat??To auto ma i image, není to klasickej mainstream, i když klasická premiovka také ne.Něco mezi tím.Tak to má i bejt.Spoustu lidí nadchne, ale vlastnictví druhé nena**re.Ano je to skvělé auto a spousta lidí o tom neví...a proto to není auto pro ovce.To je jasné.Combi to půjde na dračku...v naftě a až přijde nová nafta , vysokootáčková, to Honda umí, konkurenci klesne brada. 😉
Avatar - King
King
To o pozici Hondy, na tom něco je. Znám spoustu lidí, co mají na to, jezdit Holy 3, ale nechtějí vyvolávat ve svém okolí zlou krev, tak jezdí Hondu. 😄
Je tu nějak přeKingováno 😉 .
Avatar - King
King
Šmarjá, kde? >😁
King of rain
Já taky King 😉, ale deště....takovej českej rajnmástrr. >😁
Avatar - King
King
Jé, no vidiš, zdar, parťáku. 😄
Karel_Povalec
jen poznamka pro autora. Neni vsechno kov, co se trpyti. Vnitrni klicky ve skodovkach, ale treba i kliky v BMW nejsou kovovy ale plastovy (i kdyz jsou pekne kovove leskly nebo hlinikove matny). To jen pro poradek 😉
Flavio
Honda jako největší výrobce motorů na světě postaví Accord jen na třech moterech? Kde je nějaký šestiválcový benzín a šestiválcový, případně čtyřválcový twinturbo, diesel? A co jejich chlouba, vysokootáčková atmosféra, která v současné generaci úplně chybí. Honda, taktéž známá svými převodovkami, není schopná udělat, dnes už nejen v nejvyšší třídě běžnou, 6sti stupňovou automatickou převodovku. Systém SH-AWD speciálně vyvinula pouze pro Legend a ostatní modely 4x4 ani neznají, případně jen náhražku v podobě RealTime 4WD. No, a výbava, ta sice není ještě známá, ale asi bude typicky japonská tzn. tři, čtyři pakety a zákazníku ber, nebo neber. Absolutně žádná možnost individualizace. Prostě takový japonský socialismus. S takovým okleštěným přístupem to v Evropě na prémiovou třídu nevidím.
je skoro jasne, ze toto nie je z daleka konecna ponuka motorov pre ACCO. V6 by slusal, ale hold, japoncom to niekto tazko vysvetli, to je skoda. Ak bude 2.2 180k, ziadne twinturbo nie je potrebne. Ze ale SH-AWD je vyvynuta len pre LEGEND? No tak v amerike ho ma viacej modelov, to si pis, len trochu browsuj. Ci sa da vtesnat do ACCO a ci to Japonci budu chciet, to neviem, potencial vsak ten system urcite ma.

Neviem, nakolko sa da verit generalnemu riaditelovi svajciarksej hondy v tomto prispevku😒br />
[odkaz]

Avsak - Allradantrieb? «Den gibts in Japan bereits», betont Taguchi znie az perkvapivo dobre, len aby si to nenechali len pre JAP. trh

S AT mas pravdu, HONDA v tomto ale nikdy leader nebola, uz aspon na 6-stupnovom sa pracuje, ale ci sa v dohladnej dobre dopracuje? >😒] To neviem 😉 Ma ale najlepsi MT v triede, clovek nemoze mat vsetko 😉
mrs
Plně s tebou souhlasím. Zdá se mi, že japoncům teď v motorech trochu dochází dech. Přitom je skoro jasné, že do budoucna se nepůjde obejít bez přeplňovaných motorů kvůli splnění Eura V a VI. Zatím žádná japonská značka tyto motory nenabízí a dnešní atmosféry začínají být dosti okleštěné a nudné. Viz. např. 1.8-103 v novém civiku, který je až neuvěřitelně lineární a dušený "všemocnou" elektronikou. Navíc i ty pakety výbav odradí dost zákazníků. Sám jsem nedávno kupoval nový vůz a v podstatě to byla jedna z hlavních věcí, která mě odradila od Toyoty i Hondy (krom dalším věcí), protože si není moc z čeho vybrat.
Avatar - King
King
Motor 1.8 dušený elektronikou? Máš na mysli tu nejvýkonnější osmnáctistovku na trhu s dynamikou běžných dvoulitrů? Ale jdi, tvůj názor na Hondu je dalek nadhledu, který se tu snažíš prezentovat...
michal_b
sám som ostal šoknutý, keď som zistil, že 103kw jednaosmičku už má aj Opel 8-s, ale ešte som sa neviezol, tak neviem posúdiť charakter motoru, ale škrtí ho päťkvalt...
ale beztak, na Civicu je krásne vyskúšať si nasledovné - 3. stupeň, nechať tam asi tak 1500 otáčok, noha s plynom na podlahu a postupne sa kochať, ako sa motor "mení"... až do 6 700 či kde to je ten obmedzovač... toto mi vždy vyčarí priblblý úsmev na tvári 😄 IMHO, jednoducho charakter :yes:
mrs
nevím, asi skutečně nerozumím... Ano když to co píšeš udělám např. s motorem 1,8 TFSi, tak je skutečně docela zábavné se kochat tím, co se s motorem postupně děje, motor od hondy mě prostě příjde velmi, velmi uhlazený bez většího nárustu kroutícího momentu... spíše mi trochu připadá chování elektromotoru... (nadneseně řečeno)Navíc má i trochu problémy s komunikací s plnynem a někdy reaguje dosti rozpačitě na povely od plynového pedálu a má dosti velké prodlevy v určitých režimech jízdy. Mnohem více mě svým charakterem vyhovovali starší agregáty od Hondy, kde bylo přepnutí na ostré vačky skutečně cítit.
michal_b
so staršími motormi súhlas, ale kupujúci si žiadajú umiernenejšie chovanie a automobilka už nemôže žiť len z ostrovčeka nadšencov, dnes je stavaný do popredia (možno trochu umelo) záťah v nižších a stredných otáčkach a to už pri použití atmosféry asi nejde skĺbiť - dobrý záťah dole, v strede a potom katapult vo vysokých 😒 riešením je zrejme preplňovanie, najlepšie sekvenčné, snáď sa dočkáme. Ale stojím si za svojim, 1.8 v Civicu mi vyhovuje (nie také "kopancové" ale aj tak citeľné "nárasty ťahu"), je to môj dojem, zároveň rešpektujem aj tvoj...
mrs
samozřejmě, že výkon 103 kW je pro normální ježdění naprosto dostatečný a já s ním nemám nejmenší problém. Akorát jsem zprvu čekal, že to holt bude trochu raketa, ale nakonec se ukázalo, že je to spíše celkem přijemné auto na běžné ježdění, ale do sporťáku to má velmi daleko i naleděním podvozku. Tím netrvdím, že je civik špatný. Akorát už to není taková ta stará honda v pravém slova smyslu. Spíše "UFO" pro běžné ježdění bez dalších ambicí.
King of rain
Vždyť to taky není klasickéj sporťák, ale rodinné auto se sportovním kukučem.To musíš vyzkoušet CTR.JInak 100vku za 8,9 při týhle váze není špatnej výsledek.
mrs
Pokud je to hodnota, která je v praxi skutečně dosáhnutelná, tak je to dobrý. Já na služebním civiku nenaměřil lepší hodnotu než nějákých cca. 10 sekud. Což už tak skvělí není, ale může to být autem nebo řidičem nebo obojím... 😄
michal_b
Znova ti musím dať čiastočne za pravdu, Civic akosi "dozrel" do svojho mena - civilista... ake má to "čosi", čo mi dokáže spraviť ten úsmev na tvári, ťažko mi to pomenovať, TopGear-ovsky povedané "X-factor", vďaka ktorému ho kedykoľvek uprednostním pred Octáviou(s 1,8TSI som ešte nemal tú česť), Astrou, Meganom, Mazda3, Ceedom...Almerou8-s
na to sa ale dost ludi aj stazovalo, prepnutie ostrej vacky, ze je to moc nekompromisne. A tiez ludia tomu figu rozumeli, kolko ludi tvrdilo, ze slavna 1.8 VTi (B18C4 )zapina ostru vacku pri 5800 - a WHOOPS, ono sa vtedy zapinalo iba IAB, co je nieco uplne ine. Vacky s vyssim profilom na sani aj vyukoch zacali fungovat uz od 4400, alebo tak neak.

S tou obcasnou neskorou reakciou na plyn mas ale pravdu, CoolBreeze ale mal pravdu, ze to zacne tahat od 1500 a na tu trojku toho zlvadnes fakt vela a jazda k cervenemu polu je stale neopakovatelna, to u konkurencie fakt nenajdes. Mne skor vadi trochu zvuk, je trochu dunivy a nie az tak uplne HONDA, napriklad tak prave okolo 4000, vo vysokych otackach sa to ale zlepsi 😄
Avatar - King
King
Kámo, ty jsi fakt řízek. 😲 Srovnávat 1.8 i-VTEC s turbomotorem přece nemůžeš. Pokud ovšem jsi obecně uchvácen projevy turbomotorů, tak to běžný, byť nadprůměrný atmosféricky plněný nic říkat nebude. Logicky tam nárůst točivého momentu není tak intenzivní, ale zase má na rozdíl od turb výraznější výkonovou špičku. A co se motoru 1.8 TFSI týče, podle mě je to vůbec nejlepší turbomotor v současné nabídce na trhu. :yes:
mrs
já nic nesrovnávám... je jasný že turbo jede podstatně líp... jenom jsem psal, že ta atmosféra prostě není žádnej závodák a stavy extáze s tím rozhodně příliš zažít nejdou (to spíše s jinými motory viz. výše)
zavodak to je, lebo TURBO BENZIN sa v automobilovych okruhovych zavodoch uz dost davno zrusil. 1.8 TFSI je fakt parada... Ale celkovo TURBO - OK pokcha krivka toviceho momentu, nespoznas uz rozdiel poriadne, ci mas 4000 rpm, alebo 5500... Nie je tam vykonova spicka, aku pravezeze zavodaky maju... HOLD ale mozno budu mat zavodaky o chvilu vsetky TURBO DIESEL a bude... 😄
mrs
Ano mám na mysli právě motor 1,8-103 kW... Pokud jsi s civikem skutečně jel, a nepíšeš tady jen o vyčtených informacích, tak musíš vědět o čem píšu. Já čekal, že jako pravý motor od hondy nastoupí pořádnej zátah po překročení cca. 4000 ot/min a ono nic... Jinak tento vůz používám jako jeden ze služebních vozů, takže s ním mám několikatisícovou zkušenost. To jen kdyby jsi mě chtěl opět nařknout z toho, že píšu nesmysly.
King of rain
No jenže ty od toho asi chceš nemožné....váha, emise..dělaj holt svoje.S tím nic neuděláš- jedině turbo.
mrs
No a o tom tady od začátku píšu... Jsem rád, že jsme se nakonec schodli. Prostě budoucnost patří přeplňování. Sice se mi nelíbí, že jsou ty motory čím dál složitější, ale pokud se chce člověk dobře povozit a nemít velkou spotřebu a plnit emise atd., tak to holt asi jinak nepůjde.
King of rain
Co to tady meleš o 1,8 od Hondy.Nejlepší atmosféra na trhu ty odborníku.To že ti nevyhovuje nic neznamená.Jinak všechny tyto motory maj Euro 5.Ano pakety...někomu vyhovujou, někomu ne...jaks bys to řešil ty včetně dovozu Japonska, když seš tak chytrej...Prostě každá značka má něco do sebe.Ber nebo nech ležet...
mrs
reaguješ takto podrážděně na základě tvé osobní zkušenosti nebo jen vyčteného vědomí z různých testů?
King of rain
Ano osobní zkušenost a nejen má.Ten motor snad "pomluvil" jen Janda z Autorevue a to z cela jinejch důvodů.Jinak ten motor nemá chybu...ale není pro turbaře.Prostě se musí točit...a dá se s ním jezdit kolem 6 litrů.Prostě napsat o tomhle motoru že je špatnej, prostě nejde.Že ti nevyhovuje je věc jiná...
michal_b
FYI, Euro V plnia už všetky nové motory v Accorde.
Nudne atmosfery? Sadni si to CTR s K20Z4 motorom ked budes mat vytocene nad 8000, mozno zacnes pochybovat, ci to nie je naopak a nahodou TURBO nie je zbytocne 😊. Ale mozno mas pravdu, ze bez TURBA to casom nepojde. HONDA vymyslela pre seriove vozdila zaujimavu alternativu vo VTEC. Je mozne, ze ale atmosfery uz su n hranici konstrukterskych moznosti pri zachovani prisnych emisii.

TURBO ale je dost sporne, da sa s nim jazdit ekonomoicky, ale ked na to clovek slapne (co slapne), tak spotreba moze byt vyssia, ako u atmosfery s vyrazne vyssim objemom.

A rozhodne s tou 1.8 nemas pravdu. Ma zazracnu spotrebu, to je fakt, ale rozhodne nie je pridusena. Totiz extremne dobru spotrebu ma pri ustalenej jazde, ma novy system ovladania skrtiacej klapky DBW a ovladanie sacich ventilov, ktore sa vedia uzavriet tak, ze umoznmia udrzat viacej otvorenu skrtiacu klapku a redukovat stratu paliva.

Ak sa vsak rozhodnes, ze chces dynamiku, tak vsetko funguje normalne, navyse sa podarilo znizit trecie sily a odpor v motore. Motor ma prepracovane sanie s premenlivou dlzkou a dymanicky aj zabavny je az-az.

Pakety - nie je z coho vybrat? To je len o tom, ze si clovek nevie zratat 2+2. Ako kamos, co si chcel kupit CR-V ELEGANCE a nie EXECUTIVE, ale chcel kozu a elektricky ovladane sedadlo a cuvacie senzory. Spocital som mu, ze ten rozdiel tych 90 000 za to stoji, ze u konkrucenie by si mohol vybrat, ale len za to co chcel by dal minimalne tak 105 tisic. A takto ma este navyse lepsi sound system + nosic na 6CD, panoramaticku strechu, tonovane skla a dalsiu vybavu... Ano, vyzera to, ze Ta nutia vybrat spustu kramov, ale vascinou u europskych modelov by si za ten skok dostal podstatne menej, ak vobec nieco. Nakoniec isiel do EXECUTIVE a je usmiaty, vsetko to navyse sa mu moc paci a auto bez toho by uz nechcel. Zase pripustam, ze niekedy su v tom japonci extremalny a sem tam nejake drobnosti by sa hodili dovybavit len tak osve (oni maju aj take, ale je toho malo), ale aj tak sa mi zda, ze je takyto model vybavy lepsi, menej cakas, je to spolahlivejsie... A napriklad PASSAT 1.6 TRENDLINE je presda len hrosia prehanka, nemyslis?
mrs
Co se týká tý 1.8 v civiku, tak jsem už psal výše a nebudu to opakovat. Jinak spotřeba není špatná, ale zase za zázračnou bych jí taky nepovažoval. Nemůžu to změřit objektivně, neboť s tímto motorem jezdím v civiku jen občas (ve služebáku), takže můžu jen věřit palubnímu počítači a tam to vychází po městě někde kolem 8-11 litrů, mimo město kolem těch 6 až 7 dle stylu jízdy a dálnice kolem 7-8. To není špatné, ale podobně jezdí i motory jiných značek.

Jinak Passat 1.6 je tragédie, o tom není pochyb. Taky se v této kombinaci prakticky nevyrábí...

Jinak ale ty výbavy a možnosti kombinací s motory jsou alespoň pro mě dost omezující. Mnohem lépe jsem si vybral u jiných značek. Tobě prostě zrovna padl do oka accord, takže blahopřeju. Asi jsi se prostě strefil do toho co jsi chtěl. Já takové štěstí neměl...

Jinak turba v podstatě nastupují u všech evropských značek. Je jen otázkou času, kdy na to přejde i honda a ostatní asijští výrobci.
sluzobak... no ja neviem, mne pride ze na tom teda nabehane nemas. Vo firme ma hodne kolegov CIVIC, ako svoje auta. KOlegyna, ktora ma casto vozi do roboty (a zas ja ju) ma cisto po meste vzdy 8.5 a to jazdi vzdy kratke trasy, 6km to ma len domov. A nejazdi ako baranok... Lyzovacka do ALP - tam stale tachometrovych 150 ustalenou jazdou - 7.2. Naspat dole z kopca - 6.7. Neuveritelne. To teda pred tym 1.4, co som mal by uz mala tak 8l. Minule mi predviedla po mesta aj 10.2, ale teda to bola jazda pane!!!

Nie, ostatne automobilky takuto atmosfericku 1.8 nemaju ani omylom, ani vykonovo, ani spotrebou. A to uz nie je 170k VTi, ako kedysi... Motor ide do otacok stale moc dobre a toci vysoko...

ACCO - no jo, trafil som sa. 2.4 - co tam uz riesit, nech to auto vyzera. Ja pripustam, ze niekedy to je obmedzujuce, ale casto si to fakt ludia len zle spocitaju, ako v pripade kamarata s CR-V. DLho nechcel verit, kym som ho presvedcil...

Co sa ale tyka TURBA - v europe ho uz robi kazdy a povedzme maju slusne papierove vykony, ale teda dobre ich robi este malokto. Tam ale chvalim TFSI, cize VW, 1.8 aj 2.0 napriklad nemaju chybu, to sa proste musi nechat
mrs
jak jsem psal, spotřebu nemám objektivně změřenou... ale když to srovnám např. s oktávkou 2.0 FSi, která má větší výkon a motor přeci jen víc táhne, tak +/- nebude spotřeba nějak extrémně nižší. Celkvě ta oktávka jezdí v průměru někde kolem 7.5-8.5 litrů, ten civik možná o 0.5-0.75 litru míň, ale je to zase menší auto, slabší motor. Je mi jasné, že hned bude následovat spousta hlášek od zastánců hondy, že jsem si něco takového dovolil napsat, ale já tam prostě nějáké super parametry nevidím. Co se týká výkonu, tak dnešní 1.6-tky maj kolem 85-93 kW a dvoulitry maj kolem 110-118 kW. Takže 1.8 v civiku se 103 kW je někde mezi. Tudíž ten výkon nelze považovat za nic mimořádného. Akorát to konkurence nedělá (tento obsah). Proto je to nejvýkonější atmosféra s obsahem 1.8... 😄 I když teď už to začal dělat i opel...
michal_b
Nikto sa tu na teba nebude osopovať, neboj 😄 som rád že sa nám darí držať diskusiu na úrovni, bez flame-ov... a to si zoberte, o čom sa bavíme, o japonskom sedane ktorí útočí na prémiové priečky, existuje väčšia provokácia? >😁
Avatar - King
King
>😒] :yes:
Avatar - King
King
Pravidlo č.1 - se služebáky se jezdí úplně jinak, než s vlastními auty. A pomaleji to rozhodně není. 😉 >😁
mrs
samozřejmě... vždyť když jsem psal o té oktávii 2.0 FSi, tak je taky služební... (já bych si takové auto jako soukromé nekoupil)
inak ale sorry, ale 2.0 FSI je synonymum lenovevieho motoru. Do otacok ide dost zufalo. Viacrat som nechapal, kde tych 150k zdochlo 😊. Ako s tymito objemami VW TURBO vie, tak ich atmosfery 1.6, 2.0, stara 1.4 (samozrejme nie TSI) su podpriemerne
Avatar - King
King
Tak to musím nesouhlasit. FŠI je v současnosti po Hondím dvoulitru rozhodně nejlepší. Má to ale háček, musíš jezdit na N98. Pokud tam naleješ 95, jde dynamika do kopru. A dalším jeho problémem je spotřeba. Zase je jelš ís N98, ale o obou platí, že když jedeš ustálenou jízdou, žere stejně jako SOHC i-VTECy překvapivě málo. Ale při sportovnější jízdně naopak neúměrně moc.
Avatar - Dinar
Dinar
Nejlepší dvoulitr do konfekčních modelů, tedy prosím žádná eresa nebo tajpáry, dělá momentálně BMW, poslední inkarnace má nádherně lineární průběh se špičkou, maximum výkonu optimální pro dvoulitr, skvělý zvuk a spotřebu, ten motor je prostě lepší než aktuální verze v novém Accordu, a to bez jakýchkoliv pochyb. 😉
Avatar - King
King
Moje poslední zkušenost s BMW 2.0 bylo ve 120i asi před dvěma lety a projevoval se hůř než FSI, byla možnost přímého srovnání. Pokud se od té doby něco změnilo, pak mi to uniklo a ani jsem neměl možnost to vyzkoušet.
To si isiel king tym starsim 2.0i a ten bol naozaj nepodareny. Ale uz ten novy 170k bude asi o niecom inom, aj ked ja som nim tiez nesiel
Avatar - Dinar
Dinar
No, on dvoulitr v nabídce BMW není tak zajímavá motorizace, aby se tím někdo nějak podrobně nebo často zabýval, s hodnocením starší 110kw verze souhlasím, to o nové píšu na základě projetí 120i kupé, to auto mě zaujalo jednak jako celek, parádní vozítko (tedy pro RWD lovers 😄 ) nepřemotorované, krásně ovladatelné, no a ten motor se jevil ne o pár koní v lepší formě, ale jako úplně jiný, tipnul bych, i že mu zkrátili kvalty, ale to je spíš domněnka, prostě to jelo parádně, linearitka, perfektní reakce na plyn, špička, zvuk. Ideální motor do 1-er, doporučuju vyzkoušet. 😉
Avatar - King
King
Až bude možnost, rád vyzkouším, ovšem - nedalo by se předpokládat, že v lehčí jedničce pojede dvoulitr o poznání líp, než v Accordu? 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Je to jak píše King, já bych k tomu dodal, že s 95 2,0 FSI chybí špička, ten motor pak nejede nahoře, plus má i o dost jiný zvuk než na 98ku, se kterou je oboje výrazně lepší. V charakteru, tedy tom jak jde do otáček a jak lineárně v celém průběhu odevzdává výkon, je to motor přímo učebnicový, v tomto směru na něj nic hondího se svým dvojakým charakterem nemá, zrovna v tomhle sis, babo, docela naběhnul.
inak toto sa pruiznam, ze som fakt nevedel, ze FSI je vyladeny na 98-ku a ani som s tym nesiel, len obycajnou 95...
mrs
když si trochu, Babo, do tebe rýpnu, tak musím na základě tvých příspěvků (i v jiných diskuzích) říct, že když člověk nechce vidět, tak nevidí... 😉 Ale nic ve zlém... Jsi fanda japonských vozů (Hondy a Toyoty). Já proti těmto značkám rozhodně nic nemám... Akorát ale nevidím všechno bílé jen bíle. Zkrátka dnešní rozdíly (skutečné) nezi jednotlivými značkami přestávají být výrazné a tak spíše rozhoduje inklinace k jednotlivým značkám. Tak je to dobře, protože jinak bychom všichni jezdili v jednom typu auta a to by byla škoda.
TOYOTY??? No to ani moc nie. Ja tak HONDA, BMW, NISSAN, SUBARU a mozno VOLVO.

Nemam len rad prispevky - toto je na nic a ziaden dovod, pri tom v aute ani nesedel, alebo ked niekto uz vie, ako to bude spolahlive, hoci to nemoze tusit... Napriklad ked niekto napise, ze SUBARU DIESEL urcite bude super spolahlivy a nalieta 300 tis kazdy kus... Potencial ten motor ma, ale kto vie

Este len dodam, ze aj na honde mi dost veci vadi a uz aj na tejto stranke to je... 😄

A jasne, nemozu sa vsetci vozit na rovnakych autach, to by bolo priserne 😄
Avatar - King
King
S nabídkou motorů máš bohužel pravdu, tomu asi nerozumí vůbec nikdo, okecávají to šetrností k životnímu prostředí, asi tomu opravdu tak věří. ;-\ S SH-AWD nemáš. Používá ho v Americe už téměř celá Acura. Z Hondy ale skutečně pouze Legend, který je Acurou RL. SH-AWD je určený pro prémiové modely Hondy, u Accordu mají Japíci bohužel představu, že FWD stačí. 😒
King of rain
Ano jsou věci v kterých má pravdu...jenže na vše koukejte v souvislostech k tomu nutných.Homologace motorů, počty prodejů jednotlivých motorizací.Ono by asi nebylo zas tak složité některé věci do Evropy dodat, ale je potřeba vědět zda se to vůbec zaplatí, vyplatí, zda to někdo chce, zda to vůbec mohu nabídnout, jestli mám na to kapacity, dostatečnou výrobu...pánové je toho hodně.Vím že z pozice zákazníka se na to kouká jinak...jenže, všichni chtějí vydělat a ne prodělat.Berte taky v úvahu clo, dopravu... Pro srovnání se podívejte jak je úspěšný VW v USA ...myslim v tom co dováží.Není to tak jednoduché, pravda lepší by to ale bejt mohlo...nebrat prosím jako omluvu, spíše jako vysvětlení co se týče ACCORDU.(dovoz JPN)
jasne, to je dalsia vec, ACCO sa robi v JPN a dovaza, takze tam si musia sakra zhodnotit, co doviest a co nie.
Avatar - CountachSV
CountachSV
C5 má malinko decentnější design a jen o chlup u mě nad tímhle skvostem vítězí.
Laguna má zase parádní interiér.
Mondeo mi čim dál víc přijde jako nafouknutej ochromovanej tank (opakuju se) a tenhle jeho new edge je podle mě už teď okoukanější než o několik pátků starší fasáda Passatu.
Osobně věřím tomu, že karty hodně zamíchá můj oblíbenec Vectra. Poslední generace byla krok mimo a kousky z chystaný novinky, který jsem viděl, mě utvrzují v dojmu, že Opel se pokusí navázat na eleganci B-čkový verze.
MB se mi nelíbilo od první verze, jeho design je tak trochu zprasený, mastodontní a ošklivácký.
BMW stále nemůžu skousnout, ten mix Japonska a Německa mi nejde pod fousy už od samého počátku Bangleova úřadování.

407 trpí useknutým zadkem verze sedan, u SW už je to v pořádku a s C5 a Accordem patří do zlatý trojky, co se týče designu.

**mluvil u všech značek jsem o modelech téže třídy.
inak s tym mondeom celkom suhlasim. Najprv sa mi dost pacilo, na prvy pohlad dizajn dobre maskuje jeho obrovske rozmery. Je ale nezmyselne velky, co sa musi prejavit na mnohych veciach.
Avatar - GuitarsHero
GuitarsHero
V tvojom zhrnuti Ti chyba to najlepsie - Mazda6 😉
a po tech stránke??
V strednej triede HONDA urcite na vyslni... 3e tam ale chybat iste nebude. Aj ked zas poruchovostou to teda pri E46 pomerne prehnali, to by sa tak vybornej automobilke nemalo stat... Aj ked pri sucasnom trende sa mi zda, ze aj japonci zacnu vozit kazive auta, pripadne vyrabat v europe nekvalitne...
Babo...neviem ja osobne som par E 46 jazdil a nebol problem....napr ten 110 kw diesel čo dosel po facelifte bol dobrý a benziny parada/okrem 318i/ rvnako aj prevodovky...až na tu spiatočku nekedy...a honda je honda!!jednu /civic 2003/som bural a na hondu a bmw dopustit nedam😊 :yes:
a s tou spolahlivostou.....šetrit sa začína všade....dufam že to nekedy nedopadne tak že šecko sa bude robit v čine
ja som tiez jazdil, ale z globalneho hladiska boli E46 dost kazove (nebol to ziaden fiat z toho obdobia, ale na premiovku s nim bolo dost problemov). AJ koli tomu ked si pozries, tak si E46 nedrzi az tak cenu...

Ja na HONDU a BMW dopustit tiez nedam, dve najoblubenejsie znacky.... Napriklad ale nova CR-V tiez mala par problemov (baterka sa niekedy vybila, ked si tyzden s autom nesiel, kolega mal problem s AFS a dlho nemohli prist na problem, az nakoniec nejaky jedoduchy snimac natocenia volantu bol zly). Ono ja si nikdy nekupim asi model skor ako co je 1 rok na trhu, ale u HONDY toto nebolo zvykom. Sice niz strasne zavazne, ale ta baterka pomerne neprijemna...
u mna vítazí mazda,honda,bmw,lexus čo sa týka dizajnu a radosti z jazdy Bmw,honda😊 ja suhlasim so sedanom 407 mne osobne sa nepáči superb/v predu celkom ok ale ten zadok/....z niektorých pohladov mi pripomína lineu😊
lexus sa mi pacia hlavne modely, na ktore nikdy nebudem mat - RX, LS 😄 😊. IS az tak moc nie, ale len som v nom sedel, neviezol sa. V zadu je ale moc moc maly a vraj je hodne tazky.

Superb - videl som uz nazivo, nemozem si pomoct, najnepodarenejsia novinka. Maska fakt ako na Fabii (zrovna na autosalone vedla seba stali).
Exteriér by ještě šel ale to mega tlačítko na přístrojovce je odporný :no: .