Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4 Avant: ceny na českém trhu

Audi přichází s novou generací svého kombi střední třídy A4 Avant. Ceny na českém trhu začínají na 912.800,-Kč.
Zpět na článek
15. 4. 2008 08:54
15. 4. 2008 09:24
15. 4. 2008 09:42
15. 4. 2008 09:51
15. 4. 2008 10:57
15. 4. 2008 10:41
15. 4. 2008 10:53
15. 4. 2008 10:56
15. 4. 2008 10:59
15. 4. 2008 11:49
15. 4. 2008 13:21
15. 4. 2008 13:36
15. 4. 2008 13:38
15. 4. 2008 13:45
15. 4. 2008 13:48
15. 4. 2008 13:55
15. 4. 2008 13:56
15. 4. 2008 13:58
15. 4. 2008 13:59
15. 4. 2008 14:08
15. 4. 2008 14:17
15. 4. 2008 14:20
15. 4. 2008 13:57
15. 4. 2008 14:02
15. 4. 2008 14:19
15. 4. 2008 14:26
15. 4. 2008 10:22
15. 4. 2008 20:39
neregistrovaný "PREMDA"
15. 4. 2008 10:53
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 11:27
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 14:20
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 14:38
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 15:01
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 11:05
15. 4. 2008 13:55
15. 4. 2008 14:14
15. 4. 2008 14:43
15. 4. 2008 14:53
16. 4. 2008 10:04
15. 4. 2008 11:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 11:39
neregistrovaný "Poradce"
15. 4. 2008 15:45
neregistrovaný "babo"
15. 4. 2008 18:04
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 4. 2008 22:43
neregistrovaný "FR34K"
15. 4. 2008 20:37
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 22:38
neregistrovaný "FR34K"
15. 4. 2008 22:44
15. 4. 2008 23:22
neregistrovaný "FR34K"
15. 4. 2008 23:00
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:27
neregistrovaný "FR34K"
15. 4. 2008 23:29
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:47
neregistrovaný "FR34K"
15. 4. 2008 23:53
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:27
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:37
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:44
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:53
neregistrovaný "FR34K"
16. 4. 2008 13:31
neregistrovaný "Horways"
15. 4. 2008 08:54
SVĚT AUDI
Tohle je svět první ligy. AUDI své avanty vypiloval k dokonalosti. Nová A4 tě uchvátí rozvorem, celkově svou prostorností a samozřejmě stylem, který (musíme to přiznat) BMW3 nyní již nestíhá. Jistě, A4 těží z toho, že je nová. Je nová, krásná a špičková. Pokud se ti A6 Avant zdá příliš velký, pak trefou pro tebe je A4. A ceny? Fantastické. Fantastické je u AUDI ostatně všechno - ceny, motory, design, karoserie, kompozice a provedení vnitřku, jízdní vlastnosti, image. Jo, AUDI zaslouží velkou pochvalu :yes:
Rozbalit vlákno
26
15. 4. 2008 09:24
Re: SVĚT AUDI
Ještě bych vyzdvihnul kvalitu plastů!
15. 4. 2008 09:42
Re: SVĚT AUDI
není to špatný, ale až se jednou budu rozhodovat o novém bouráku v této cenové kategorii, bude to SAAB/Volvo ;-)
jinak ten rozvor je fakt brutální. Doufám, že teď už ani SDA nebude tvrdošíjně zařazovat Oktávii 2 s jejíma 2500 a nějaké drobné do té samé třídy :-)
15. 4. 2008 09:51
Re: SVĚT AUDI
SAAB - auto na celý život! Teda, jak říkaj němci...
15. 4. 2008 10:57
Re: SVĚT AUDI
Ten rozvor je i vizuálně velmi zřetelný... Jo, máš dobré favority.
15. 4. 2008 10:41
Re: SVĚT AUDI
Vnitřek komplet je opravdu špička. Až když se člověk posadí do těchto aut, pochopí, kam se to dostalo. Nenajdeš jedinou chybičku ve zpracování, ve slícování a opravdu ani v materiálech. Co má být lesklé je lesklé, cá má být matné je matné, co má být drsné je drsné... odpory tlačítek, knoflíků, páček a pedálů, vše absolutně dokonale sladěné. Prostě... prémiovka.
15. 4. 2008 10:53
Re: SVĚT AUDI
No však je to Audi a taky si za to nechaj zaplatit. Je dobrý, když za určitou cenu dostanu odpovídající porci řízku s bramborem! Někomu stačí lunchmeat Hamé Babice a volí okolní státy Německa.
15. 4. 2008 10:56
Re: SVĚT AUDI
:-) :-) Jo... za kvalitu se platilo, platí a platit nadále bude.
15. 4. 2008 10:59
Re: SVĚT AUDI
znis jak reklamni slogan :-| , ja po koupi A6 pochopil co to znamena koupit auto s "fantastickou" cenou, bohuzel ta cena je ale "fantasticka" i pri navsteve servisu ;-\ , a zatim musim bohuzel konstatovat ze je Audi v servisu stejne casto jako tam byl muj predeslej Renault, jen ten rozdil v hodinove sazbe je skoro 4 nasobnej a cena dilu obcas i vic nes petinasobna, takze je dost na zvazeni jesi se ta "premiovost" vyplati :-! , jedine co musim opravdu vyzdvihnout je basteni motoru, na 6 valec to ma opravdu prijemnou spotrebu :-) , a ikdys us uvazuju o zmene na nizsi A4 a se silnejsim motorem, porad mi to dloube v hlave tu cenu kterou clovek plati v servisu
15. 4. 2008 11:42
Re: SVĚT AUDI
Ten návrat k orientaci palubky směrem k řidičovy je chválihodnej. BMW tohle nějak prošvihlo. Vnější tvary, jak už píšu dole, to je architektura na kolech. Materiály, sladění barev, to všechno je na vrcholu. Chybí mi tam jediná věc. Panáček na ovládání ventilace ;-) Do toho jsem se zamiloval, ač jsem na ženský!
15. 4. 2008 13:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2008 13:36
Re: SVĚT AUDI
Zajimalo by mne, kolik z Vas novou A4 jelo ;-) . Slova v originalu prispevku jsou sice krasne kvetnata, ale natolik obecna, ze nemaji zadnou vypovidaci hodnotu.
15. 4. 2008 13:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2008 13:45
Re: SVĚT AUDI
Opravdu jsi byl se vsim spokojen? Kdyz uz nic jineho, tak nize popisovane razeni je tristni...ovsem prodejce tvrdil...nebojte, technici z Ingolstadtu tvrdi, ze se to casem usadi. Musim, ale priznat, ze je zrejme tvarove nejprijatelnejsi z nemecke trojky (pokud BMW nenosi M-Packet). Ale vnejsi design auto nedela...
15. 4. 2008 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2008 13:55
Re: SVĚT AUDI
Prestan nekomu doporucovat kam chodit a kam ne... Zatimco ty se spokojis s pisalky, doporucuji ti projet se a nepsat o necem, co neznas! ;-)
15. 4. 2008 13:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2008 13:58
Re: SVĚT AUDI
Ne, nepoznam :-) tretim rokem v nem jezdim...
15. 4. 2008 13:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2008 14:08
Re: SVĚT AUDI
Neminim se snizovat na tvou uroven. Audi A4 spickovy vzhled nema! Na to by muselo z hlediska designu projit vice nez jen tvarovym faceliftem. Moje auto neres. ;-)
15. 4. 2008 14:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2008 14:20
Re: SVĚT AUDI
Velmi slusna, ale tezsi predokolka s prijemnym zazehovym turbomotorem a konecne srovnatelnym dvoulitrovym naftakem.
15. 4. 2008 13:57
Re: SVĚT AUDI
2 dny sem mel k dispozici A4 Avant 3.2 FSI Quattro s tiptronicem kdys sem mel v servisu svoji A6, takze neco malo sem v ni za volantem absolvoval, a vyjimecne to auto je jen pro fandy Audi potazmo koncernu VW, me jakosto cloveku kteremu je jedno co ma za znacku, to prislo jako normalni nove auto, bejt o 200-300k levnejsi a servis tak za polovinu, tak ho beru hned :-), ale takhle je to prome jen dalsi auto v danem segmentu nad kterym se da uvazovat
15. 4. 2008 14:02
Re: SVĚT AUDI
Cekal jsem uprimne vetsi skok oproti posledni generaci, mozna az presprilis... Krome vetsich rozmeru jsem nic zasadnejsiho nenasel. Avizovane podstatne zlepseni jizdnich vlastnosti je patrne mene, nez by clovek po hovoru s prodejcem predpokladal. Je to pohodlne dalnicni auto, ale tech je spousta. Zajimave budou samozrejme modely Quattro, tam se ale obavam prilisne "tucnosti".
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 14:19
Re: SVĚT AUDI
Problém je v tom, že když jsi po staré A4ce chtěl nějakou ostřejší jízdu musel jsi mít model se "sportovním" podvozkem, což sice pomohlo náklonům a gripu někde na hladkých silnicích v D, ale u nás bylo takové auto naprosto nepoužitelné. Nová A4 i jako předokolka se standardním podvozkem umí víc než stará v S-line, a přitom zůstává pořád komfortním autem. V quattru s Audi Drive select se z toho indiv. nastavením dá udělat velmi schopné auto, "tučnosti" se neboj, funguje to výborně, jen bych vynechal automat, aspoň do doby než tam dají DSG. Já bych řekl, že pokrok mezigenerační je obrovský, jenže ostatní nespali a ve třídě dnes v novinkách najdeš jen velmi schopné podvozky, jiné už nejsou. Pro nás jen dobře. ;-)
15. 4. 2008 14:26
Re: SVĚT AUDI
Mam predchozi generaci po faceliftu velmi rad a i jinymi kritizovany S-Line podvozek mi nevadil. Nova A4 jde pravda pozdeji do kolen, ale i tak ji radim sice mezi nejlepsi, ale ne na absolutni vrchol. Pokud vsak srovname tu soucasnou a ne o prilis velky kus vetsi A6, je prave "ctyrka" o poradny kus (tedy vice nez by tech o par centimetru a kilo mene napovidalo) agilnejsi.
Avatar - stegi
15. 4. 2008 10:22
ňam!
už sa teším na A4 ALLROAD, to bude nástupca starého Allroadu
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2008 10:40
PREMIOVA KONFEKCE
Velky automobil za jeste vetsi cenu. Majitel Audi si malokdy prizna, ze za velky obnos nevlastni vubec nic vyjimecneho. Koupil si pouhopouhou konfekci. Audi je v premiovem segmentu tim, cim je jeho vlastnik VW v mainstreamu. Cili velice dobre se prodavajicim, prumerne spolehlivym sedym prumerem. Za cenu prumerneho Audi si kupujici muze dovolit mnohem vice, nez pouze drahy prumer.
Rozbalit vlákno
46
15. 4. 2008 10:48
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Ještě, že už máme na trhu Lagunu, co udává trend automobilového průmyslu!
15. 4. 2008 10:50
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Navtechu potacis se mezi tridami. Placas nesmysly o neporovnatelnem. Na to pozor, VELKY POZOR.
15. 4. 2008 10:59
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Nojo, já jsem prostě někde nybyl dojmu, že je Laguna srovnatelná s A8, ale už si budu dávat velký pozor. Jsem ještě zblblý ze zprávy o pejskovi Leoše Mareše.
15. 4. 2008 11:03
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Potom jsi se zmylil. ;-)
15. 4. 2008 10:52
Re: PREMIOVA KONFEKCE
:-) Jo, MaRRiánek dnes na diskuzích dokonale vyhmátl a popsal tu avantgardu, pokrok a i šeď prodprůměru...
15. 4. 2008 10:50
Re: PREMIOVA KONFEKCE
MaRRiánku, nezapomeň dokončovat své příspěvky. Zapomněl jsi dopsat, co bys takovému kupci doporučil namísto AUDI A4 Avant. Pokud kvalifikuješ AUDI A4 Avant jako šedě průměrnou pouhopouhou konfekci, zkus se zamyslet, jestli by to nechtělo poprosit tatínka, aby ti nějaké AUDI předvedl. Třeba i jen v obchodě staticky. To by tě mohlo dost názorově rozpohybovat.

P.S. Já ti fakt budu muset ve Zlatém ventilku vyhradit speciální kategorii - MaRRiánkův snář.
15. 4. 2008 13:39
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Mariankuv komentar je stejne subjektivni jako Tvuj nahore...a navic mu prznis nick, ma to nejakou hlubsi myslenku?
15. 4. 2008 18:58
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Otázkou je, který z nich je současně objektivní. Nick mu neprzním. Důvod to má. On ti to rád vysvětlí.
neregistrovaný "PREMDA"
15. 4. 2008 20:39
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Ten tvůj určitě ne DiGTInáre. Jseš jen malý kluk, který si hraje na hogofogo. Nejde ti to.
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 14:06
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Měli bychom poprosit mariánka zas o nějakou novou socio-psycho sondu, tentokrát na volné téma, proč lidé tolik (vzhledem k rostoucím prodejům Audi) chtějí jezdit šedým podprůměrem a platit za něj o pár set tisíc víc než za jiné, mnohem dokonalejší a levnější, alternativy. ;-)
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 10:53
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Presne.Inac interier mi pripomina auta z pred desiatich rokov,exterier no moze byt,ale tie diodky to je ako vytunena stara kara od 18-rocneho uhroviteho tunera!T o ked vidim nazivo ma vzdy dovedie k nekontrolovatelnemu smiechu,hlavne ked za volantom sedi okravatovany saso,ktory si mysli aky je cool v tom firemnom voziku s mriezkou vzadu.
15. 4. 2008 11:01
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Pouze zde prezentuji svuj nazor. V Audi se mi spatne sedi, cervene podsviceni bije do oci, ergonomie pristrojove desky odvadi pozornost od rizeni. Cena vozu vubec nekoresponduje s rodokmenem a image vyrobce. Jeste jednou, jde pouze o muj nazor. Audi jeste nepripravilo balicek, ktery by me jako mozneho kupce zaujmul.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 11:27
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Audi A4 bolo mojim najvacsim sklamanim ake som s autom zazil.Pristupoval som k nemu asi tak ako pise GTi,ze to je nieco extra,nieco super,nieco co ini nemozu nikdy dosiahnut!Namiesto toho uz len usadnutie do neprijemne tvrdych sedaciek,na druhykrat zadarene zatvorenie dveri(kedze z japoncov som zvyknuty na urcity komfort a lahkost ovladania-vzdy musim manzelku upozornit,aby mi netrieskala dvermi,ze uz nesedi vo firemnom passate,ale v niecom lepsom!),nepodarilo sa mi to nastartovat,kedze som mal obavy,ze sa zlomi kluc,takze to urobil predavac!To uz nebudem spominat vibracie a hluk od uzasneho 1,9TDi a celkove mi to auto prislo surove a musim povedat,ze som bol rad ked som z toho vyliezol,ako fitnesstudio za volantom naozaj nepotrebujem.Podobne to bolo aj s A6 aj ked to uz bolo o poznanie kvalitnejsie(a aj podstatne drahsie!).
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 13:59
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Možná to je jen tím, že se do bazaru na Liptov, dostanou jen deset let staré vylítané šunky z páté ruky. Zkus sestoupit z hor mezi lidi, bačo, tady je řeč o nové A4... to je ta cos viděl nahoře na obrázku. ;-)
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 14:20
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Nepisem moje skusenosti s najnovsou A4,ale to auto co som s nim jazdil dostal kamos ako firemne a funglovku,ked som donho sadol malo nejakych cca.4000km a bohuzial sklamanie na celej ciare.A6 takisto nejakych 10 000km,tam aspon ten motor poriadne slapal.Odvtedy o Audi ani nezakopnem,za tie prachy urcite nie,zlati japonci radost jazdit.
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 14:32
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Tak ona referentská A4 1,9tdi s plastovým volantem je něco jako Fabia junior, o tom jaké je Audi obecně, to nevypovídá nic. Navíc, tady je opravdu řeč o nové A4, která je prvním řidičsky příjemným (spolu s A5) konfekčním modelem Audi. Je zbytečné Audi zatracovat kvůli jedné zkušenosti.
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 14:38
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Mozno som sa blbo vyjadril,nechcel som to auto zatratit,vsak kazde auto ma nejake muchy,len som pisal o pocitoch.Viem,ze Audi nie je pre mna,ale urcite si svojich priaznivcov najde v hojnom pocte,len by som nerobil z toho auta nejakeho boha medzi ostatnymi vozmi.
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 14:49
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Nejde o zbožštění, pokud si projdeš a projedeš to, co Audi dnes nabízí, nemůžeš dojít k jinému závěru, než že je to plnohodnotná premiová značka. To je to, co se tu v diskusích, třeba argumentací o kámošově 1,9tdi, popírá. To, že se dnes mainstream v mnohém (třeba vnitřní zpracování) na premii dotahuje, to je fakt, a že jsou varianty (motorizace) v nichž z hlediska poměru hodnota/užitek dává premiový model ve srovnání s mainstreamem jen málo smyslu, to je faktem také. U premiovek je ten rozdíl znát až s vyššími variantami, jak motorizací tak výbav. ;-)
neregistrovaný "Liptovsky baca"
15. 4. 2008 15:01
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Ak bude dobra jar a leto a predam dost mlieka a syru,tak zbehnem z hor vyskusat ten zazrak.A ked bude dost ceskych turistov co si daju zincicu a pustia nejaky ten gros,tak to starkej kupim!
Avatar - Dinar
16. 4. 2008 09:49
Re: PREMIOVA KONFEKCE
:-) ;-)
15. 4. 2008 16:33
Re: PREMIOVA KONFEKCE
>:D :yes:
15. 4. 2008 10:53
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Mariánku, a co bys tedy v daném segmentu doporučoval, aby člověk nebyl nudný?
15. 4. 2008 10:58
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Pozor, clovek muze byt nudnym v cemkoli. Ten kdo si kupuje automobil pro posileni sveho osobniho ega, image, ci zajimavosti me osobne vubec nezajima. Takovy clovek svou bitvu o zajimavost jiz predem prohral.
15. 4. 2008 11:06
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Dobře, budu to formulovat přesněji... Co je tedy auto v dané třídě, které je narozdíl od A4 tím pravým a nenudným kouskem? Ptám se, protože pro mě ani Céčko ano Trojka není zdaleka tak přitažlivá, elegantní a zároveň sportovní.
15. 4. 2008 11:17
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Kdyz se podivas na ceske silnice, na jejich preplnenost, na pravidla a predpisy provozu, nemyslim, ze sportovni je to prave orechove. Ano vim, sportovni je dnes v mode. Vsechno je dynamicke, sportovni. Spis by se melo rici "sportovni".
Pokud se chces na ceskych silnicich odlisit a zaroven zustat v premiovem segmentu, doporucuji se zadivat na sever. Myslim, ze designove, pohodlim, motoricky i image se odlisis a neudelas chybu s 9-3 combi TTID. SAAB dokazal nabidnout vynikajici balicek za obdobnou cenu jako naprosto prumerny model od Audi. Ani s Volvem neslapnes vedle.
Samozrejme jde pouze o muj osobni nazor.
15. 4. 2008 11:26
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Ani SAAB ani VOLVO nepopírám, ale zásadní rozdíly tam jsou. SAAB je excentrik, VOLVO je elegán a bezesporu nejlepší interiér co znám. Ovšem s tou sportovností to není myšleno ve smyslu jízdy Mariánku. Myslím tím i obyčejnej pohled na stojící auto. Prostě AUDI je monument pohybu. To, co umí AUDI v designu aut je stejný jako třeba to, co dokáže Frank O. Gehry v architektuře. Dokonalost. VOLVO - myslím V70 je jinde. Čiší z něj bezpečnost a komfort. Osobně bych sáhnul asi po tom VOLVU, ale to nemění nic na tom, že AUDI má podle mě nejkrásnější kombi světa.
15. 4. 2008 11:34
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Tvuj nazor uznavam i kdyz ho nesdilim. :yes:
15. 4. 2008 11:42
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Souhlas :yes:
15. 4. 2008 14:37
Re: PREMIOVA KONFEKCE
No nevim, nevim.
Kdyz se podivam na nova Audi, pusobi na mne jako by mela opticky nadvahu, nez jako monument pohybu. Proste jsou moc "***aty" a nabubrely.
15. 4. 2008 15:09
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Tak je pravda, že téma zadků jsme tu kdysi taky otevřeli, ale tam se už tuplem neshodnem :-) Nicméně o Avantu si to nemyslím. Myslím, že ta proporce je z D3 prostě nejlepší. Samozřejmě na pořádných kolech. Jak píše tady někde kolem Dinar, nehodnoťme základ. Nebo bys snad koupil auto na plecháčích? ;-)
15. 4. 2008 15:44
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Nene, plechace bych vazne nechtel ;-)
Kdybych volil nejhezci kombi, byla by to pro me 159SW v rude barve, nebo cerne perleti. Pokud mozno na 18kach z TI packetu.
[odkaz]
[odkaz]

No, mozna za par let...
15. 4. 2008 20:54
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Z D3 bych videl nejlepsi exterier spis na C-Klasse. Audi A4 neprinasi nic noveho. Jde o prilis okoukany, nic nerikajici design.
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 13:37
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Když ono ti to předstírání, že víš, o čem je řeč, tak ukrutně nejde, mariánku. Možná ses odvážil, cestou z letiště, >:D zastavit v autosalonu Renaultu a sednout si na chvilku do Laguny, ale evidentně jsi neměl zatím odvahu, což celkem chápu, zastavit se, třeba cestou na letiště, ;-) u Audi. Takže tu tedy plácáš o "naprosto prumernych" modelech audi a stavíš 9-3ku nad novou A4. Nic podobného bys nenapsal, pokud bys v těch autech jen seděl, nemluvě o tom, že by ses jimi projel, a je jedno jakou variantou. V současné době je málo lepších příkladů demonstrace mezigeneračního pokroku ve třídě jako srovnání starého 9-3 s novou A4. Co se Volva týká, je jeho srovnání obtížné, V50 je mnohem více konkurent pro Octavii, V70 zas pro A6, i když vzhledem k rozměrům a cenám nové A4ky by se jako konkurent brát dalo.
15. 4. 2008 13:47
Re: PREMIOVA KONFEKCE
V70 pasuje k A4 jako zadnice na hrnec ;-) . Ale take to pro me bylo zklamani roku, cekal jsem od Volva vic nez jen nadherny interier...
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 14:07
Re: PREMIOVA KONFEKCE
S jakým motorem jsi V70 jel?
15. 4. 2008 14:10
Re: PREMIOVA KONFEKCE
D5 geartronic, oproti konkurenci hlucnost, zravost a prekvapilo me odskakovani zadni napravy na nerovnostech...to, ze je plavnejsi jsem ocekaval.
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 14:26
Re: PREMIOVA KONFEKCE
:-) Jo nejhorší verze, D5 je mrtvola stejně jako ta verze geartronicu k němu. V té souvislosti mě napadá, že je opravdu zajímavé, proč se většinou, při hodnocení aut, bavíme o těch nejhorších verzích, jako třeba D5 nebo 2,0TDi. Že by byly nejprodávanější? ;-) Do S80/V70 bych volil 2,5T v manuálu, dle mého nejlepší varianta, a pokud jde skákání zadku, S80 je na tom líp, nejspíš má kombík vzadu tužší odpružení kvůli nákladu.
15. 4. 2008 14:31
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Proc? Protoze pri nabehu 80kkm rocne si benzinovou variantu neobhajim. Co se tyce auto razeni, pred par lety jsem ho stavel do "paprdovske" volby, dnes nevim, zda jsem paprdou, ale kvedlat radici pakou se mi chce cim dal tim mene (alespon pri pracovnich presunech). Geartronic je dle meho oproti Tiptronicu, ci Steptronicu ne o jeden, ale o dva zpet. A to uz vubec nemluvim o DSG. :-)
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 14:37
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Výběr dýzlu v případě služebního auta je ještě pořád opodstatněný, tedy alespoň z pohledu zaměstnavatele ;-) ,co se automatu týká, u auta s podobným charakterem bys to manuálem stejně nespravil, takže o.k., snad Volvo brzy dostane nové forďácké "dvojspojky".
15. 4. 2008 14:48
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Mel jsem tendence byt trochu mimo vyznacenou linii, ale na Volvo mam evidentne jeste par let cas ;-) . A dvouspojkova prevodovka to nespravi. To auto je staticky pritazlive, ale dynamicky a uzivatelsky pro me pase. A i diesel uz umi byt dnes velmi prijemny, Volvacky petivalec mezi ne ovsem nepatri (podobne je na tom 2,7TDI, ktere je sice dynamicky slabe, ale aspon tiche).
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 14:50
Re: PREMIOVA KONFEKCE
No, a už jsi vybral?
15. 4. 2008 14:58
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Jiste, ale tady se to prezentovat nevyplaci :-) . Nakonec to vyhrala klasika a po dlouhe dobe i zmena vyrobce. ;-) Byt i s nekterymi vyzdvizhovanymi a jinymi zatracovanymi kruhy jsem byl v zasade spokojen. Ne vsak natolik, abych rekl a jine uz ne. Navic, malokdo si uvedomuje (tedy z tech co pisi o vsech moznych a nemoznych kladech vyrobcu a typu), kolik udela prijemna servisni obsluha a ochota personalu v poprodejni peci. Kvuli tomu se spousta lidi vraci a kupuje nove a nove modely od stejne znacky a naopak.
Avatar - Dinar
16. 4. 2008 09:52
Re: PREMIOVA KONFEKCE
No, jestli správně rozumím, pak klasikou máš na mysli pohon těch správných kol a motor s hrnečky v řadě. Dobrá volba. ;-) :yes:
15. 4. 2008 15:42
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Dinare, kdyz ty jses tak jednoduchy. Co se tyce SAABu, nejenze jsem s nim jel, dokonce jsem ho i vlastnil a podle vseho znovu vlastnit budu. TTID je totiz natolik presvedcujici, ze si ho zkratka chci. Dinare, kdyz ty s autama jezdis tak akorat ve snu hned po precteni tveho oblibeneho Auto Bildu. S A4 jsem jiz tu cest mel take. Svuj nazor na ni jsem zde jiz prezentoval.
Srovnaval jsem vybornou TTDI s uplne prumernou TDI, ktere mas za stejnou cenu. Psal jsem, ze jde o osobni nazor, ne ty teoreticke poucky ktere opisujes z Auto Bildu. Prijemnejsi interier, ktery je take mnohem ergonomictejsi a tim padem bezpecnejsi. Za SAABem se mnozi otoci, za Audi skoro nikdo. I tu linku na prednich lampach ma SAAB designove lepe provedenou.
Dinare nesnaz se tady poucovat, honem si bez precist svuj Auto Bild, aby se ti nezapotily bryle.
Avatar - Dinar
16. 4. 2008 09:55
Re: PREMIOVA KONFEKCE
Jo, smajlík, který jen mávne rukou, ten tu chybí. K tvým příspěvkům by to byl dokonalý doplněk.
15. 4. 2008 10:46
Nooooo, možná...
Tak Accord svoji bitvu prohrál, po vyzkoušení jsem jej odsunul mezi neúspěšné kandidáty - nesmyslné zúžení v kufru v místě zadní nápravy + zcela nevyhovující místo pro nohy na zadních sedadlech (sám za sebe jsem si sedl s velkými obtížemi). Mazda 6 přechodně vede, ovšem můj úmysl vrátit se k japoncům nyní nabouralo toto Audi, čili - čeká mne mnoho bezesných nocí :-)
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2008 11:05
Svet Audi?
Prestanme si tu mazat med kolem ust...mam cerstvou zkusenost s novou A4 a ve srovnani s konkurenci jiste mouchy nove Audi ma...
Tvar karoserie (sedanu) ma svih diky az prehnane agresivni predni casti s z obrysu vycnivajicim spoilerem pod naraznikem...jinak tvar nekonfliktni a nemenny jiz v zasade od dob Audi 80 (od 1996). Vnitrni prostor ve srovnani s vnejsimi rozmery jednoznacne zklame, predpokladal bych vice mista na nohy ve druhe rade...nekde v urovni predchozi A6. Materialy jsou skvele, ale dilenske zpracovani vykazuje drobne nesrovnalosti, projevujici se u noveho vozu vrzanim z leve strany palubni desky. Velka vnejsi zrcatka produkuji od cca 120km/h zvyseny hluk v oblasti celnich sloupku. Jizdni vlastnosti jsou velmi komfortni a podvozek tichy, bezprostrednost M-B C a BMW 3 nikdo od predokolky ocekavat nemuze. Motor 2,0TDI je velmi prijemny, vuz mel najeto par kilometru a presto se presvedcive zvedal od cca 1.500 ot/min, nad 4.000 jsem nesel, ale ani pred touto hranici nijak neuvadal, byl tichy, vyrovnany a pusobil silneji nez udavanych 143HP. Nejvetsi zklamani mi pripravila prevodovka, ktera pusobi dojmem druhonakupu od Peugeotu z dojetych typu 405. Velmi nepresne bylo razeni tretiho a pateho stupne, obecne prevodovka vydavala nepekne zvuky pri "doklapnuti" rychlosti, proste na Audi nezvykle... Drobnym zklamanim byl nepresvedcivy zvuk standartniho sound systemu, ktery nesel vyladit...
Tolik k nove A4. ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 13:55
Re: Svet Audi?
Problém s řazením u nové A4 2,0 tdi, je už dost profláknutá záležitost, a je to opravdu ostuda, která je, vzhledem k bezproblémovým převodovkám u jiných motorizací, nepochopitelná. Pokud jde o interiér, jel jsem zatím pěti různými A4kami a pazvuky jsem nezaznamenal, ale u A4, jako u čehokoliv jiného bude platit zlaté pravidlo, nebrat první rok výroby. Pokud jde o prostor, je to otázka, s čím srovnávat, pokud vezmem nové modely mainstreamu, které vesměs rozměry A4ku převyšují, pak ano, v A4ce je interiér stísněnější, ale celkem logicky, je to dáno zástavbou motoru podél, širším a vyšším středovým tunelem až dozadu kvůli quattru, což jsou věci, které třeba velké Mondeo neomezují. Ve srovnání s přímými konkurenty A4ky, céčkem a trojkou, je A4ka citelně prostornější, a to má být také její výhodou. Když si člověk odmyslí marketingové řeči o nejsportovnějším sedanu ve třídě, apod., dojde k tomu, že Audi konečně udělalo auto, které dobře vypadá, skvěle se v něm sedí a žije, a přitom není třeba snášet naprosto nevyhovující (oproti přímé konkurenci) jízdní vlastnosti. A4ka představuje mezi předokolkami špičku, i když v některých verzích je to právě jen obyčejná pohodlná předokolka (2,0tdi), ale v jiných (1,8 TSI) je to skvěle ovladatelné a zábavné auto, a v některých (3,2 quattro) je to dokonce až nečekaně dobré kladivo na 330i. Celým tím chci říct, že pokud chceme dávat obecná hodnocení, pak u aut typu A4, které nabízí x variant, jež zásadně mění charakter toho auta, je tento způsob paušalizace velmi zavádějící. ;-)
15. 4. 2008 14:14
Re: Svet Audi?
Proto jsem se omezil pouze na variantu 2,0TDI, ktera vsak bude evidentne nejprodavanejsi. Interier mi vyhovuje ve vsech Audi, s tim problem nemam, vrzani se obcas objevi u kazdeho vozu, takze taky neodsuzuji. Co se tyce ovladani MMI, preferuji variantu na stredovem tunelu, ne na panelu audiosystemu. 3,2FSI znam pouze z A6 a 3,0i od BMW mi prijde prijemnejsi, ale to bude zrejme vetsimi sympatiemi k radovym sestivalcum. ;-)
Avatar - Dinar
15. 4. 2008 14:43
Re: Svet Audi?
Tak mě o lásce 3,0i netřeba vyprávět, ;-) ale 3,2FSI je výborný motor, i když ten mechanický jekot v posledních dvou tisících tam prostě není. Co se MMI týká, obecně nechápu, co kdo má proti ovládání rukou pohodlně opřenou o loket a točení kolečkem či mačkání tlačítek v rozsahu pohybu zápěstím. Mně naopak přijde nepohodlný sdružený ovladač někde na palubce ve výši volantu, je třeba zdvihat ruku a princip je stejný, nemluvě o rozhraní řešeném jen dotykovým displejem.
15. 4. 2008 14:53
Re: Svet Audi?
Spatne jsi me pochopil, A4 ma v serii ovladac rozhrani na stredove konzoli palubni desky, ne na tunelu, kde jde prave jednoduse ovladat (A6, BMW 5). Navic zakladni MMI v A6 ma jednodussi menu nastavovani audia nez A4, nejvice mi sedi BMW styl (ale tady bude mit kazdy sveho favorita). 3,2FSI ma krome nevyrazneho zvuku jeste drobnou nectnost ve forme vetsi "zravosti", ktera je az o 2 litry na stejne trase vetsi nez R6 BMW.
Avatar - Dinar
16. 4. 2008 10:04
Re: Svet Audi?
Hm, to musí být nějaká základní verze, a4 v základu jsem ještě nejel. Jo, poměr spotřeba/výkon je u R6ek bezkonkurenční. Teď ještě ten downsizing á la BMW, tedy v kategorii osmiválců, myslím, že konec V8ek nás čeká nejenom u dýzlů. Jel jsem teď faceliftovanou 530i s 200kW a čekám, že BMW brzy oznámí, konce benzinových V8 pro konfekční modely. 200kW z třílitru, který jezdí pořád pod deset... příští 540i bude dle mého třílitr s turbem. Už ten atmo 200kw je dokonalý, v E60 ještě se starým 170kW občas trochu výkon chybí, ale tahle nová inkarnace je dokonale přesvědčivá. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 4. 2008 11:07
Preciznost
Audi je pro mě jeden ze symbolů kvality a technické dokonalosti.
Co se týče stylu,souhlasím s GTI,BMW opravdu nestačí.Audi A4 Avant je krásná,elegantní,vytříbená.Za skutečně originální a nezaměnitelný prvek považuji přední svítilny sestavené z LED diod.Při usednutí do interiéru doslova uchvátí pohodlí,útulnost a kvalita.Stačí si novou Audinu dovybavit komfortními prvky a skutečně smekám před pány z Ingolstadtu :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Poradce"
15. 4. 2008 11:39
Přehnaná cena
Avant se celkem povedl,ale přesto nechápu sebevědomí Audi při nasazování cen.Naftový motor se 143 PS stojí 950 000kč,a když to porovnám se stejně výkonným dieslem BMW 3 nebo Mercedes C,tak Audi stojí zhruba o 50 000 kč více než tato konkurence!Ano,je to novinka,ale Mercedes je jen o půl roku starší.Strategie odvážná,možná až trochu drzá.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "babo"
15. 4. 2008 15:45
Ked sa pozrieme na dizajn
Tak ma teda A4 AVANT sklamal. SEDAN je OK, aj ked uz som si ho mal cas dokladne pozriet a z boku je nudny, rovnako, ako sa mi nepaci zadok pri pohlade zo zaduboku, preco spravili tvar kufra aj svetiel uplne rovnaky, ako na AUDI 5? Tie zadne dvere s tym neladia dobre... Predny pohlad je vsak famozny, to AUDI vyslo. Dokonca ked som prvykrat videl tie LED-ky na fotke - tak som si povedal TUZING, ale na zivo to vyzera velmi pekne.

AVANT zostava vsak pekny iba spredu. Zboku ma ale clovek pocit, ze sa zlepili dve auta dokopy... Nie je to ono. Nic ma nepresvedci, ze lubovolne KOMBI z trojice MONDEO, ACCORD, MAZDA 6 ma krajsie KOMBI ako A4, C, 3er... Dokonca mozno aj PASSAT VARIANT a C5 TOURER ich predcia...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 4. 2008 18:04
Předpověď počasí z autosalonu AUDI
Ze předu postupuje okluzní studená fronta, na které je kýčovitě zamračeno. Z boků se * hurikán MB, který ovlivnil kluky od Audi řeky. Ze zadu se tlačí brázda vysokého tlaku BMW.
To zas bude v áleji nablito.
Vše podtrhuje nemohoucnost udělat něco s interérem, který si hraje na city konzerv, ale marně.
Jedna vražda stačí drahoušci.
Díky, nechci. :no: :no:
Že by aspoň lak stál za něco?
Rozbalit vlákno
2
15. 4. 2008 18:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "FR34K"
15. 4. 2008 22:43
Re: Předpověď počasí z autosalonu AUDI
ty voe, bude to f tédéíčku, na hlínách a bude to prý mít nádskok díky technice, měkčený plast i na krytu motoru .... >:D
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 20:37
Premiovka?
Zdravim. Me by porad zajimalo co vic mi nabidne, jak tu vsichni rikaji, ta premiovka. V cem bude lepsi nez treba Passat u kteryho usetrim treba 150 tis. a jeste mi nabidne vetsi prostor. Mozna nejake detaily co hned nepoznam, nebo ja uz nevim! :(. Asi jsem nenarocny oproti jinym.
Rozbalit vlákno
4
15. 4. 2008 20:59
Re: Premiovka?
Kdyz se na to divas prakticky, tak 150t. navic ti pri koupi premioveho segmentu stejne tridy neda vubec nic. Rozdil by mel byt v image. Ten se ale u zde popisovane A4 propada do konfekce.
neregistrovaný "FR34K"
15. 4. 2008 22:38
Re: Premiovka?
Audi ti nabídne cenu "prémiovky" za auto poskládaný z komponent používaných i v autech o několik tříd níž a to se přece vyplatí. >:D
15. 4. 2008 22:44
Re: Premiovka?
To máš sice recht, ale to je skoro u všech. V Audi máš čudlíky a páčky stejný, jako v Octavii, pro mě je to nejmarkantnější u Toyoty a Lexusu, i když se snažej obě třídy naprosto odlišit a na druhou stranu boční blinkry na předním blatníku jsou stejný na Fiatu Tipo i na Ferrari Enzo...atd.
neregistrovaný "FR34K"
15. 4. 2008 23:22
Re: Premiovka?
Ano, skoro u všech - to "skoro" je hranice mezi trochu navoněnější masovkou a "prémií". :-)
15. 4. 2008 22:35
Nerad to přiznávám
Ale lepší kombík v téhle třídě asi koupit nejde.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:00
Re: Nerad to přiznávám
Příspěvek oničem. Ono to slovo NEJLEPŠÍ je zavádějící. Pro každého znamená nejlepší něco jiného. A pochybuji že Audi má všech třeba 20 důležitých vlastností NAJENDOU lepší jak konkurence. Takže klid :).
15. 4. 2008 23:08
Re: Nerad to přiznávám
Souhlas. Například pro histerické milovníky Renaultů je určitě Audi někde na spodní příčce, kdo jezdí celý život MB, nebo BMW, tak nemá důvod přesednout a zbytek jsou kupující, co na Audi nemaj prostředky, takže se vracíme k histerickým milovníkům druhé ligy.
15. 4. 2008 23:19
Re: Nerad to přiznávám
Soudruhu klid. NEJLEPŠÍ samozřejmě stanovit lze, definováním dostatečného množství objektivních kriterií. Pokud se rozhodneš ke koupi kombíku střední třídy kolem 1M a stanovíš si řadu těchto objektivních kritérií, tak budeš mít s vyhodnocením hodně práce aby ti nakonec nevyšel A4 Avant. Jistě, nakonec si možná koupíš AR 159SW, ale to už je o něčem jiném.
neregistrovaný "FR34K"
15. 4. 2008 23:27
Re: Nerad to přiznávám
no, tak konkrétně kolem mega, vychází asi nejlíp tzv. "objektivně" Ford Mondeo - nevidím jediné objektivní kritérium, kde by ho A4 dokázala nějak přesvědčivě, v této cenové kategorii, porazit :-)
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:29
Re: Nerad to přiznávám
:-) no za stejne vybavene Mondeo jako A4 a "podobnou" motorizaci, das u Fordu mene nez u Audi predpokladam. Nebo ne? :-(
neregistrovaný "FR34K"
15. 4. 2008 23:47
Re: Nerad to přiznávám
Možná ti úplně nerozumím. To chceš tvrdit, že je problém se u mondea dostat na mega? - pak bude srovnatelná Audina stát o pěknej balík víc.
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:53
Re: Nerad to přiznávám
Omlouvam se jestli neni tomu rozumet. Jasne ze se dostanu pres mega s Mondeem. Ale myslel jsem ze Audi bude vzdycky drazsi o kus ve srovnatelne vybave a motorizaci jako Mondeo. At jde o zakladni verze ci luxusni.
16. 4. 2008 00:32
Re: Nerad to přiznávám
Já si myslim, že Audi nabídne daleko víc, než Mondeo z hlediska motorů, převodovek a 4x4...ale zase za větší peníze...Hlavně ten věčně omýlaný image. Mě by se Ford líbil, ale s jeho ubohostí v motorech a převodovkách...
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:27
Re: Nerad to přiznávám
Soudruhu. Tak proc se dobre (temer jako A4) prodavaji i MB C, BMW 3 ( konkurence cenove prinejmensim). Predpokladam ze jsi ve vsech jel...
15. 4. 2008 23:34
Re: Nerad to přiznávám
Prodávají se dobře, protože jsou to rovněž vynikající auta. Jak prosté milý Watsone.
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:37
Re: Nerad to přiznávám
A proc tem lidem pri vyberu nevysla A4 ? Kdyz na ni penize maji.
15. 4. 2008 23:40
Re: Nerad to přiznávám
No, to se jich na to budeš muset zeptat.
neregistrovaný "VasekC"
15. 4. 2008 23:44
Re: Nerad to přiznávám
Takze jsi to nepochopil, odpovim si sam. Protoze kazdy ma jine priority a pro kazdeho je NEJLEPSI neco jineho. Treba pro nekoho teoreticky muze mit super podvozek, motor, kufr a ja nevim co jeste ale nebude se mu libit, nebo chce pohon zadnich kol atd. A takhle muze byt vice prikladu...
15. 4. 2008 23:55
Re: Nerad to přiznávám
Ne, to jenom znamená, že dotyčný jen upřednostní konkrétní vlastnost, kriterium.
neregistrovaný "FR34K"
15. 4. 2008 23:53
Re: Nerad to přiznávám
já to vidím takto
- koupíš BMW - rád řídíš ...
- koupíš MB - máš rád luxus a společenskou prestiž
- koupíš Audi - jsi oběť marketingu koncernu VW a chceš být "in"
16. 4. 2008 00:12
Re: Nerad to přiznávám
No a to už jsi skoro tam u těch prvních dvou, co jsi jmenoval, takže u nich nejsi jen z nějakýho přesvědčení, ale ne proto, že by si na to neměl, takže jsi vlastně IN:)))
neregistrovaný "Horways"
16. 4. 2008 13:31
Auto dobrý
Ale vysoká cena za nízkou výbavu ;-\ .
Rozbalit vlákno
0