Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Luxusní vozy v Evropě: Prodej za rok 2007

239 komentářů

Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Nový model s lepší technikou se vždy nějakou tu dobu na vrcholu drží..pak přijdou další a další, a pak se to zase opakuje...proč to tak sakra musí být pořád... 8-s
Samuel
neni vzdy pravda napr. v japonsku dominovala stara S-Klasse ve svoji tride daleko pred novou BMW 7er, Lexus LS se v japonsku po dnesni den v prodejnosti nechyta na nemeckou premii.

90% papalasu ve svete jezdi z S-klasse, hlavne v africe, asii, jizni amerika, rusko.
Avatar - T613
T613
Mám podpořit v prodejích pátého nebo sedmého? Těžká volba. Asi vezmu oba :-!
Avatar - Falco
Falco
Skutečně skromnost sama 😉
Avatar - T613
T613
Ani nevíš jak je to vyčerpávající :-!
Avatar - Falco
Falco
Těžký to život... 😄
GTI
Jo, luxusní život platinových kovbojů... kde kvůli prodriftovaným závratím ztrácíš pojem o tom, čemu se v podpalubí říká svět. Tohle je vesmír v němž rozkoše vybíráš jak v telefonním seznamu. Tohle je vesmír v němž má vteřina cenu tvého jednoho roku. Tak si dobře seřiď hodinky, abys neskončil v propadlišti dějin dříve než se otevře poklop.

Esko... jistě. Nejlepší sériově vyráběné auto světa. Absolutní mix toho nejlepšího, co příroda dokázala stvořit. Potěšitelně boduje též Phaeton... kdo by čekal, že Quattroporte sklopí cudně zrak.
pogo26
Nevím o čem tady píšeš a vypádá to, že to nevíš ani ty sám.
>😁
GTI
Nehledej odpovědi na své nedostaky u těch druhých... K sobě se obrať, v sobě hledej, v sobě se pokus najít. Jestli ovšem vůbec tušíš co vlastně hledat máš...
Avatar - gld
gld
Reči ako z biblie >😁
tudydudy
Nehledej odpovědi na své nedostaky u těch druhých... K sobě se obrať, v sobě hledej, v sobě se pokus najít. Jestli ovšem vůbec tušíš co vlastně hledat máš...
tudydudy
..........Proste se to jen muze nekdy vymstit..... :-!
wolff
Už sem si říkal, že na tebe reagovat nebudu, ale... myslím, že už by si se měl jít léčit, pokud tedy nejsi jen boot a nebo nastrčená figurka.. Pokud si jen výmysl zdejší redakce, tak nemá smysl sem už prakticky chodit, protože smysl pro realitu už je tatam... Inu... koho chleba jíš toho píseň zpívej.. Ale za každou cenu... ta propaganda pak nefunguje, je to až moc okaté...
Wolffe, jako nic proti, ale GTI to docela dobře vystihnul. S čím nesouhlasíš? A proč mu proboha nadáváš do zavazadlových prostorů nebo trepek? 😉
Avatar - T613
T613
S Wolffem sice nesouhlasím, ale očekávat vysoké prodeje Masse by asi nečekal nikdo. To už je fakt liga vyjímečných.
GTI
Žádná liga výjimečných, jen lux třída. V které ovšem logicky kralují jiní. A QP se prodá přesně tolik, kolik se ho prodá. Ta malá čísla nevypovídají o nadpozemské klase a ceně QP, nýbrž než a jen o malé přitažlivosti pro platinové kovboje. Ti prostě raději sedlají například AUDI A7. Proč je tomu tak ví až na Wolffa každý. Zejména to ví platinoví kovbojové.
Zase pomalu s tím A7, jasnovidče jeden >😁
GTI
😉
Navtech
Audi je prostě nadčasovější, než jsme doufali😊)
Avatar - T613
T613
Masse není pro kovboj. To je spíše pro "statkáře". Ligu vyjímečných neber, že to auto je nějaká špica (nedokážu to posoudit), ale že lidé co si jej koupí jsou vyjímeční. Masse, Jag a MB jsou a budou šlechtici, auta s modrou krví.
GTI
Masserati Quattroporte, to je než motor. V součtu vlastností (sedadla, ergonomie vůbec, kvalita jízdy, variantnost modelu, výbava, komplexní motorizace) v tom přece nemůže stát čelem proti třeba MB-S. Mercedes, to ano, to je platinová extraliga se vším všudy. U QP je to jako takřka se všim z Itálie - je to dobrý, ale... a právě pro to "ale" jezdí většina té platinové šlechty v něčem jiném. S jaguarem je to obdobné. Ta tabulka nahoře přesně vypovídá o tom, jak to chodí. Bavorák jen dojíždí model, takže s novým náběhem naběhnou i čísla. Ovšem eS bylo, je a bude eS.
Avatar - T613
T613
Masse již svým vzhledem není masovkou. To, že to není až tak úplně dobře, je druhá věc. Je to prostě šlechtic, který si vybírá své majitele. Jenže to bohužel patří do minulosti, dnes si to můž dovolit jen RR.
...a Aero Vodochody >😒]
Avatar - T613
T613
>😒]
Avatar - gld
gld
A7? čo ešte? Mercedes triedy T? Alebo BMW 8 8-s
QP 8mil. S od 3mil
Jo tohle on myslel...no, já jsem zase čekal ty prodeje i kapku horší, přeci jen tení QP mířeno jako masovka, to by tam narvali asi trošku jinej motor a dali tomu auto jiný, usedlejší charakter.
Avatar - T613
T613
já je čekal někde úplně na dně. 7.místo je pro mě velice příjemné.
No to jo, ale zase bráno z druhé strany, kdo je jako za nimi kromě zoufalých amíků bez zastoupení a jiných indiv. dovozů? Ted rychle si jich teda moc nevybavuju...hmmm...nějaké rossijské čajky? 😄
Avatar - T613
T613
GAZ už osobáky nedělá.. a ZIL [odkaz] se dělá kusově. S cenou od 200 tis.$, ale zase ti tam dají vše co chceš. Takový ruský Rolls..
to bylo myšleno spíš v žertu 😄. Mimochodem, řidiči Zilů prý museli projít výcvikem u tankistů, zajímalo by mě jestli to je blbá pověra nebo to tak fakt bylo. Zase kde jinde, vojna u provianťáků by jim asi byla naprd...
Avatar - T613
T613
Vím, že to bylo myšleno žertem. Jsem z Ostravy a ne z Prahy, takže chápu 😉 Ale já pro tyhle obludy mám slabost >😒]
Jak je to s těmi tankisty netuším, ale když vezmeš kdo v tom jezdí, tak to bude mít pancéřování na úrovni obrněného transportéru. :-!
Jo táák, pražácí jako nechápou, jo? Ale,ale, tady se nám rozmáhá jakési mezinárodní špičkování >😁
Avatar - T613
T613
Jaké špičkování? Pouze konstatování :-! >😒]
Máš štěstí, že sice provokuješ ale umíš psát česky. Mimochodem, jíš "mrkev" nebo "mrkvu" ?
Avatar - T613
T613
Jím zásadně vepře, který snědl karotku :-! >😒]
To je strašný, já když se podívám do svý karty, takovýho času jsem tady prokecal, až hamba. Navíc většinou o koninách s moravákama, co sice musí žvatlat polsky, protože jinak by jim v Lidlu nerozuměli, ale zato ví přesně, jaký jsou pražáci pitomci >😁 >😒]
Avatar - T613
T613
To jsou životní zkušenosti. :-!
Tak jest :-!
Avatar - T613
T613
Však z Prahy ještě nikdy nic dobrého nevzešlo 😉 >😒]
No pro vás určitě ne >😒] 😉
Avatar - T613
T613
Ale Pardubice jsou ještě horší. Oni, když dělají perník, tak dělají perník! Blázni :-!
jo, to taky nechápu. :-!
Avatar - T613
T613
No nic študente, zítra jdu do roboty. Tož sa měj. 😉
Já taky, ale myslím že si to užiju víc než ty 😄. Tož dobrou
Navtech
Ono těch obsazených míst už moc nebude...
geroc I.
Tys jeho příspěvkům rozuměl? Já nějak bych potřeboval vykladače myšlenek hlavního slintáka lidových vozů.
No jo, je težké přiznat si, že někdo na to holt má...
GTI
Ale já přece to nahoře nepíši proto, abys tu přiznával, že nepatříš mezi platinovou elitu, Osmodiare. Mě je úplně fuk kam patříš. Já nahoře jen píši o světě platinových kovbojů. To je vše. Nebo se snad domníváš, že ti platinoví kovbojové jezdí v Quattroporte z donucení? Nebuď bláhový Osmodiare.
Ne, nejezdíme v tom z donucení, to máš pravdu.
zlysoused
GTI, trochu soudnosti. Srovnávat prodeje QP s S-klasse, 7, nebo A8 je nesmysl. QP je úzce zaměřený model s jedním motorem. Smysl by to mělo srovnat s S8, S63 AMG, XJR, atd.
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Nech je ako chce...v kazdom pripade je exkluzivnejsie Maserati ako Mercedes..a na to si niekto potrpi...zbohatlici kupuju to ostatne...inak ak nedovidis tak vacsina predajov klesala..len lexus a maserati rastlo...hmm
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Phaeton drtí LS >😁 >😁 :yes:
Mimochodem, kdy se začalo LS vůbec prodávat? Nebylo to třeba až v půce roku 2007?
Jestli se LS prodalo v roce 2006 596 kusů tak asi tezko >😁
Jinak s tim Phaetonem to je zajimavy - osobne bych napocital na prstech jedne ruky, kolikrat jsem ho v provozu videl... 8-s
Jj, taky jsem si všiml, ale jak píšou v textu, LS600h se začalo prodávat dost pozdějc a ruku na srdce, kdo a proč by si kupoval to normální LS? Odpovím si sám: člověk kterej chce být zajímavej a protože LS má dobrý autorádio? 😄 Takže asi tak. Jde o to, kdy se začalo prodávat LS600h.
Ale stejně, Phaeton mě mile překvapil a doufám, že bude nástupce, vždyť je úspěšnější než LS, kdo by to byl včera řekl? A proč se do něho v novinách (těch špatných, německých) tolik opírají? Hm 😉
Hehehe, dobre autoradio, no jasne, len to je na tom aute zaujimave. Niekde sa do LS mozno opieraju v Nemecku, ale aspon trochu serioznejsie platky uznali, ze je to fakt perfektne auto, ktore pri tom je cenovo v tej triede priatelne. Ma najvydarenejsi dizajn exterier aj interier, proste parada a sediet v nom je ako byt na aute z ineho sveta... Myslim, ze buduci rok sa jeho predajnost este znacne zvysi, na Europu bude slusna a kedze sa predava dobre po celom svete, halvne v USA, tak nie je o com 😄. Osobne najmenej chapem BMW 7 (s tym som aj najazdil par 100km), lebo to nie je auto, ale tank a interier v nom vyzera minimalne nedostojne danej triedy... Stejne ale o com sa hadame, kto z nas take auto bude niekedy mat? 😄
Avatar - Falco
Falco
Zatím jsem nečetl žádný test (původem z Německa) kde by se obouvali do LS! To spíš Angláni
Taky si uvědomte, proč prodej Phaetonu rostl. Vždyť když byl poprvé na autosalonu v Brně, byl tam nastřelenej buď za 5, nebo 7 mega (přesně si to nepamatuju, ale myslím, že obě tato čísla jsou šílená). To si ještě u VW mysleli, že se s z toho auta všichni po-serou, ale dneska vám ho vnutí za třetinu původní ceny 😉 Navíc si myslím, že pokud chce někdo ukázat svou úroveň v autě luxusní třídy, nebude jezdit ve Volkswagenu >😒]
Navtech
Nejvíc se jich asi "prodalo" ředitelům oblastních poboček VW, ale špatný auto to neni! Jen ta lidová značka...😊)))
Já myslím, že jestli má tvůj soused pěknýho Passata, nebo Golfa, rozhodně to tak lidový nebude. Se podívej, čím jezdí lidi. 😉 Tohle je jen vykonstruovaný kopnutí do VW.
Mimochodem, kolik myslíš, že těch ředitelů je? 200? 400? 800? A všem koncern jako "prodá" Phaetona? 😄 Dobrý, no. 😉
Já to jako vykonstruované kopnutí nevidím. Kdybych nevěděl, co ta značka znamená, tak by mi to třeba nějak nevadilo, ale mít luxusní vůz od značky Lidový vůz je skoro paradox 😉
Navtech
Termín lidový vůz není můj slogan, bez ohledu na sousedy a Golfy, tak to je a že se Phaeton špatně prodává a spíš "rozdává" různým ředitelům a vládním úředníkům, tak o tom píše hlavně německý tisk. Měl jsem s ním možnost jezdit v benzínu V6 a auto mě připadalo celkem dobrý. Na druhou stranu jsem shledal u většiny názorů při prezentacích na W12 věty typu, že "4 mega bych za Pasata nedal" ...
I pro Benche..
Já si za tím stojím, možná by bylo dobrý udělat nějakou anketu. 😄
Taky by mě zajímalo, kdy ses to dozvěděl, co to VW vlastně znemená. Říkali to kluci ve škole? Myslím že obecně to lidem nevadí a ta výtka "4 mega za Passat" je spíš míněna na Phaetonův nenápadný zevnějšek. Možná taky proto jste ho viděli tak málo 😉 Je ale potřeba si uvědomit, že někteří lidi tohle prostě vyžadují a je to pro ně plus.
Píty
:yes:
Navtech
Nejlepší anketa jsou prodejní čísla a referenda na Phaeton se účastnit nechci. Jsem jeden z těch maloměšťáků, co by si raději koupilo zlatej střed - třídu "S". 😊)
"Špatný auto to neni! Jen ta lidová značka." Jo, to je přesně ono :yes:
pe3k
tabulkove hodnoty su fajn.. ale casto ked sa na ne pozeram nechapavo krutim hlavou... musim povedat ze je smutne ze lexus LS je na tom tak "UBOHO" ... pretoze sa nebojim povedat ze je asi aj najlepsie z celej tabulky... a kazdy kto v tom aute sedel moze potvrdie... alebo na nete je kopa testov co to potvrdzuju... ono je to skor psychologicke... vo svete je mercedes ako super luxus a ked som boohac kupil medo... ale lexus je viec.. je to auto a nepredava ho pomyselna slava ale auto ako take... je to skvele auto a fandim lexusu.. dufam ze aj v europe a vobec vo svete zacne viac predavat... BTW: v USA ich jazdi fakt dooost.. uz len treba aby aj nas v europe osvietilo... na druhu stranu beriem kvality aj mercedesu BMW,.... ale myslim ze lexus ma na TOP 3 😊)
Já fandím Evropským značkám, hlavně koncern je mi sympatický, je to docela úspěch, pokořit LS s autem, které nemá přímého předchůdce a jaké se u VW nikdy nedělalo - navíc je starší a ještě ke všemu se o něm dočteš v podstatě jen to nejhorší. Testy na internetu jsou jedna věc, ale ti lidi si to auto (LS) prostě nevybrali a to je rozhodující. Oni ví proč.
V celkovych predajoch ale rozhoduje hlavne Nemecko. A ked sa tam zacne predavat LS viacej, ako ktorykolvek z TOP3, tak by to znamenalo koniec Nemecheko automobiloveho priemyslu 😄 To by LS-ko muselo byt o dve triedy lepsie, ako S-klasse za rovnake peniaze, co samozrejme skoro nie je mozne... 😄
Co mi len pripomina, situaciu u nas. Ja som fakt videl Phaeton v CR, alebo SR asi trikrat v zivote, kdezto LS-ko strednem tak raz za tyzden... 😄 Tu ludia necitia potrebu kupit A8 len preto, ze je to domace auto...
Samuel
za minuly rok se prodali na SK 3kusy LS 😊)
HM, tak len v BA je ich aspon 5, minimum. Kludne je mozne, ze su niektore dovlecene z USA, alebo z EU... Stale by to bol mozno vyssi pocet ako pocet PHAETON-ov, ktore som za cely zivot videl 😄
Samuel
LS se dobre neprodava ani v Japonsku, CIne, Arabbi, Africe,kromne USA ma mozna trochu uspech v Rusku.

Nemecko je relativne mala krajina, ktera nerozhoduje onicem. Staci se podivat na prodejni cisla v italii kde je nejoblibenejsi A8, napr. Berlusconi svoje a8 vymenil za massarati az na tlak medii.

Toyota nebo Honda stejne jak VW nemaji co v premiove tride hledat - stejne tam nikdy nebudou mit uspech.

LS chybi poradny motor jak ma s600, prime rizeni, dobre brzdy a feudalni interier za Sklasse je stejne daleko jak Jaguar. Dobra Multimedialni technika a kolenni airbag na spicku nestaci
Nemecko v EU nerozhoduje o nicom??? Dobry vtip. Ano, v ITA je uz hodne oblubena AUDI, bol som tam na dovolenke dvakrat posledny rok... Stale spusta ALF,ale hodne, hodne AUDI.

Podla toho co pises, ale si v LS zjavne nikdy ani nesedel, uz vobec si sa v nom neviezol, si myslim... Nechyba Nemcom prave naopak HYBRID? Nie je jedno, ci mas v tom aute 5 liter, aelebo 6 liter? Este skus povedat, ze tam treba dosahovat aj sportove zazitky a si jasny... LS inak naozaj asi jednu velky chybu ma, ale este ani jeden prispievatel nenapisal aku, ani 1% z ludi, co tu mudruju sa v LS neviezlo a mozno ani v ziadnom inom aute z LUXURY triedy... Takze nasadnime do nasich beznych aut a bude to tak mozno lepsie 😄

Jo JAGUAR, ale ten premiu dobrovolne opusta nie? Ten novy XF teda exterierom je zamaskovanym MONDEOM, este ze to Ford uz predal, lebo nechcem vidiet, co by tam este narobil... Aj ked TATA bude snad uplny koniec, co ta do automobilky doda?

Sam aj uznavam, ze s tych beznejsich auta sa s LS moze rovnat len S-klasse, S-klasse beriem. Uz ale nic dalsie nema interier tak honosny, ako LS. 7er si asi pomylil triedu tym interierom a A8 tiez nic moc...
Samozrejme MASSERATI je fajn, ale nie je az tak predajne jedine kvoli cene, kvoli tomu, ze to nema a nikdy nebude auto masovo predavane, ziadne 20 tisic predajov za rok...

Premia je len to co ma dlhu tradiciu a nikto sa nikdy nemoze ani pokusit do nej ostat? Uz navzdy to tak ostane rozdelene? To by v premii asi nebolo ani BMW, napriklad 😄 Proste same kecy.... ;-\
MazdaGE
M-B jsou okoukana tuctova auta, AUDI zase vypadaj vsechny stejne ( jen tam mimochodem v nemecku jsou ty auta brany jako skodovky u nas). BMW se mi jedine ze nemecke trojky libi ale porad nema na LEXUS, mozna v motoru a podvozku ano ale nikde jinde ne a auto neni jen motor a podvozek. Obecne je znamo ze kdo sedl do LEXUSU uz do jineho auta nesedne. Ti co maji nemce a pomlouvaji lexus jsou normal si myslim, je to prece prirozene rikat o tom svojem ze je NEJ ikdyz jasne vi ze to tak neni, prece nepriznaji chybu ze si poridili auto ktere jde s davem a ne auto ktere je na spici a je daleko pred tema ostatnima.
a este nieco. Majitelia JAGUARU, ASTONU, BENTELY, ... povedia, ze chladne nemecke auta nikdy nebudu premia, podobne aj mozno MASERATI. Nemci to LEXUSE, LEXUS o spuste dalsich aut... Nie je to na hlavu? 😄
MazdaGE
Jezdim Lexusem HYBRIDEM a naprosto s tebou souhlasim lexus je auto o 2 tridy nahoru nez konkurence za cenu nizsi nez konkurence, navic nemcum se o technologii od LEXUSE muze jen zdat
Tak zase po dlooouhé době jsem tu, protože mám něco na srdci a šelest to díkybohu není. Za prvé, kdyby mi jakýkoliv z těch bouráků říkal pane, tak jsem opravdu moc štastný. Obratem bych ho asi prodal, protože jen pojistka by mě asi zruinovala a k tomu benzín a náhradní díly (u Maserati), to by peněžence veselo nebylo. Jednoznačným králem tohoto segmentu je dědeček automobil, luxusní, vyvážené, seriózní a nadčasové eSko. A musím říct že i pro mě. To současné totiž nabízí řekl bych nejvíce luxusu, myšleno luxusu po všech stránkách. Ano, v boji s konkurencí má ohromnou výhodu. Položit na stůl klíček s trojcípou hvězdou už nějakých sto let znamená sedlat prvotřídní bourák, to nejlepší v segmentu. Jasně, Lexus nabízí techniku zítřka, maserati porci vášně (hele, jen tak mezi náma - proč si teda nekoupit luxusní, uvolněné S + GranTurismo?),Audi kus ingolstadtské interiérové preciznosti, Jaguár kapku modré krve, Phaeton nenápadnou dokonalost (jo, je to špičkové auto, jen dojelo na svou neurozenost...prodejci Bentley ví svoje...zdravím 😄 ), BMW je BMW je BMW ale proč od nich ausgerechnet limuzínu?!. Nadčasovost a eleganci, zabalené do špičkového hávu nabízí nejlépe S-Klasse. Sice bych od trojcípé hvězdičky radši E nbo ML, kdyby došlo na diesel, i tak hodnotím Sko velmi vysoko a souhlasím, že je to jedno z nejlepších sériových aut dneška. Hned po Octávii v TDI, pochopitelně. >😁
Avatar - T613
T613
trefné 😄 :yes:
BaracudaJ
Souhlas, S-klase je nej luxusní limuzína na trhu :yes: .

Takže pro mě jednu S500 4matic PROSÍM 😉
Mluvíš mi z dušee...jen jsi spletl písmenko, přepiš to a drž se podmínky že S=E 😄 :-! :yes:
BaracudaJ
Možná, že změním názor s příchodem nové generace E, která tu bude každou chvíli. U S-klase mě bere právě ten její design. Je krásná :yes: .
Z nové generace mám mrazení, překonat to dokonalé baroko na kolech, to bude chtít hodně citu a umu. i když...od tvůrců současného Ska a Cčka (kde sice nejásám tolik, ale ve správné barvě slintám taky) asi nemůžeme čekat přehmat. mě by to současné docela stačilo. v novém už budou ty otočné pitominky, nebude to tak "oldschool", což na Ečku miluju.
BaracudaJ
Rozumím, E je prostě poslední nejklasičtější M-B s odkazem na 90.léta. Je to cítit hlavně v interiéru, ta čistota a jednoduchost. Jeho exteriér už zkrátka více vymazlit ani nejde. Přední elipsovité světlomety,... k tomu není co dodat.
Pamatuju si jeden z testů v Autotipu, bylo to E220CDI Energy s automatickou převodovkou. S cenou se vešel těsně pod milion. Byla to nějaká akce. Ani nemělo kožené sedačky. Ale to co auto nabízí se pozná právě v nejlevnější verzi, výbava navíc, to už jsou jen "drobnosti". Redaktorův závěr byl jasný. Co se snaží nabídnout konkurence v nejvyšší výbavě dostanete u E-klase v základu. Image, luxus, pohodlí, solidnost...To co provází M-B už celé generace.
GTI
Jo, velkej souhlas.
Avatar - T613
T613
:yes:
Taky bych to tak nejak videl. Ono v tom TOP ma stejne porad nejvetsi image M-B. Tady se na to hledi nejvice. A at clovek koupi jakekoliv auto z top 7 v tabulce, splni mu prakticky stejnou sluzbu a bude spickove. A verte ze znam plno lidi co nechapou co je to L na predni masce, ale hvezdu pozna i kazda seniorka.
Navtech
Poznání "L" je právě jedna ze základních věcí, proč Lexus nikdy nedožene MB, BMW a Audi ani cestou ekologie, cenou a technickými vymoženostmi, které již zmíněný značky dávno používají. Image je na nic platí možná u Spritu, ale ne u aut.
GTI
Koukám, že seš parádně vypsanej. Jo, souhlasím s tebou. A ty klíčky s hvězdou seděj dokonale :yes:
Dík. PS: A nejen vypsanej, ale ted jsem došel z WC, takže i vy...no...to je vlastně jedno >😁 >😒] 😉 PPS: klíčky s hvězdou je myslím jeden z hlavních markatingových tahů na mercedesy A a B, i když jim rozhodně neupírám jejich kvality 😄
zlysoused
:yes:
geroc I.
Tož není co dodat.
Avatar - Falco
Falco
Pod jménem Mercedes si snad každý představí elegantní limuzínu napěchovanou nejmodernější technikou. Nejsem daleko od pravdy, když řeknu, že luxusní automobily se dělí na dvě skupiny - Mercedes a ti ostatní

V čem spočívá výjimečnost S classe? Není pouze vrcholem automobilismu své doby. Esko bylo a je automobilem, který udává trendy také v oblasti designu. Za zdánlivě jednoduchými nadčasovými tvary totiž jakoby stojí jejich promyšlenost a tradiční německý smysl pro detail!

Mercedes tak po desetiletí vyrábí vůz jedinečný tím, že komplexně spojuje eleganci, osobitý designe, výkonné motory a vynikající jízdní vlastnosti. Jen stěží budete u konkurence hledat srovnatelný výrobek… 😄
Avatar - gld
gld
Joo 124-ka v turbodiesli to bol voz :yes:
marianek
Nadvlada S-Klasse je absolutni. Jde o vynikajici vuz se vsim co dnesni luxus muze nabidnout. S-Klasse je pojem, ktery v dnesnim a vcerejsim autosvete nezna konkurenci. Samozrejme, ze ma iritujici nedostatky, ale ty mu vetsina ridicu promine.
Co ale automobilovy zitrek? Nemecka trojka se propada. Mezirocni propad o vice nez 5% je jiz alarmujici. -14% pro M-B je hrozbou. Propad prodeju BMW muzeme vysvetlit ocekavanim nove generace. Propad o 30% je vsak vice nez pouhe ocekavani. "Vzestup" prodeju Phaetonu je pouhou smrtelnou kreci. Propadak zustane navzdy propadakem.
Raketovy nastup Lexusu LS o 300%(!!!) je ohromujici. Zde muzeme ocekavat pokracovani vzestupu. LS se vyhoupne na "stupne vitezu" do tri let. Tento vzestup je a bude na ukor nemecke trojky.
Prijemne prekvapeni je vzestup prodeju Maserati. S jedinym motorem a notnou davkou peprnosti se Quattroporte chytilo a ocekavam dalsi (i kdyz mirny) vzestup prodeju.
V kazdem pripade se v teto tride stava zvrat a nadvlada "nemcu" ochabuje. Doufejme, ze novy majitel velke kocky pomuze k lepsim vysledkum teto legendy. Zajimavy bude nastup nove sedmy z Bavorska.
Nech si ty procenta a podívej se na absolutní čísla, Phaetonů se v Evropě prodalo podstatně víc než LS. V křeči je někdo jinej. :-!
marianek
Zkontroluj celkova cisla.
Navtech
Chlapče nevím čím to je, ale ty jsi do Phaetona zamilovanej, jako do o 20 let starší učitelky sexu, ale jako i v životě se z toho vyspíš. Buď jsi recesista, nebo to auto maj tvoji rodiče a snažíš se celýmu světu tvrdit, že ta černá je bílá a že Phaeton nestačí vlastně sjíždět z výrobních linek pro obrovský zájem.
Avatar - T613
T613
To ochabování zatím zaznamená D3 jen jako svědění. Na vyrážku to ještě není, a dlouho nebude.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Myslím si, že prodeje luxusních sedanů budou i nadále klesat na úkor prodejů luxusních SUV a jejich derivátů, která zastoupí jejich místo. Už to, že meziročně celý segment propadl o více jak deset procent, je známka obratu lidí jinam. Už teď potkávám na silnicích více pětimetrových SUV než pětimetrových sedanů a do budoucna tenhle trend rozhodně neskončí. Lexus nejspíš získá lepší postavení na úkor Phaetonu (výš se stěží dostane), ale co ztratí ostatní značky v této třídě, doženou se svými SUV dvojnásobně.
marianek
Castecne s tebou souhlasim. SUV jsou vsak pouze modni zalezitosti.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Móda je to, co určuje běh života a prodejů současné doby. Až jednou SUVka vyjdou z módy, budou se jich boháči houfně zbavovat a kupovat něco jiného, co někdo jiný do módy prosadí. Když se jim chce takhle žít, proč ne? Můj svět to není, já žiju jinde.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
gti..:"...Jo, luxusní život platinových kovbojů... kde kvůli prodriftovaným........ Tohle je vesmír v němž rozkoše vybíráš.......... Tak si dobře seřiď hodinky, abys neskončil v propadlišti dějin ..." povedané slovami velikána : "..Za slovy slova jdou a nevydají větu..."[odkaz]
wolff
Pro redakci...aby zde místní ručníkový machři nepletli hrušky s jablky. Proč tam není RR a Bentley? Prodávají více aut než Maserati? Neřadil bych Maserati vedle levné tuctovky jako je Německé trio. Je potřeba si uvědomit, že tam kde A8, S a 7ma cenově končí Maserati začíná. Stejné je to s výkony motorů. Nemůžu přese srovnávat auta s průměrnou cenou 2,5 mil s autem s průměrnou cenou cca 4 mil. Kč. TY prodeje jsou pak samozřejmě někde jinde. Na Sko se dá při troše štěstí v případě pozéra i na šetřit. Na koupi MAserati už to chce mít i hlavu.

P.S. Porovnávat kvalitu Maserati a Mercedesu třídy S... Hmmm... To je jako porovnávat hadry od Gucciho s Bossem.. >😁, aneb nadprůměrná průmyslová vyýroba vers. nejlepší manufaktura světa
Navtech
Podle znalostí v oděvním průmyslu, bych tě tipoval na ručníkovýho pozéra?
lancer24
:yes: osobne nevidim nič výnimočne na QP okrem toho,že to je Maserati
GTI
>😁 >😁
GTI
Zde je potřeba trochu zbrzdit. Trochu hodně. Hamtni na to a udělej si jasno v autech, v cenách, v segmentech, v třídách, v manufakturách a v trhu. Skutečnost, že by QP snad měl být řazen někem do exkluzivního segmentu k Rolls Royce, (bože) může napadnout opravdu jen vystrašeného fanouška fiatu >😁

Abychom nechodili kolem horké kaše. QP je sportovní sedan se všemi italskými neduhy, co k němu patří - jen si třeba přečti zdejší test - vrzající sedadlo, svištíci těsnění kolem oken, obecně není nadšení nad sedadly a ještě donedávna sis musel před řazením automatu vyndavat protézu z pusy. V kvalitě (chápeš-li jí jako komplex vlastností auta, který v souhrnu vytváří spokojenost zákazníka) se Maserati samozřejmě Mercedesu rovnat nemůže, vždyť Mercedes je nejlepším autem této kategorie na planetě, ale na tohle tu v neudržitelném kontrapostoji kostrbatě a zaslepeně upozorňuješ paradoxně jen ty. My ostatní o tomhle rysu QP decentně mlčíme, neb na maserati ceníme něco úplně jiného. Kéž bys věděl co to je.
Avatar - T613
T613
Nicméně to nevyvrací možnou domněnku, že vhledem k cenovce jej kupují ti nejplatinovější kovbojové. Nebo že by i zde platilo, že jsou zde blázni?
GTI
Nenechme se mýlit sportovním akcentem QP. Zrovna tak by bylo možné se na jeho prodeje podívat z toho úhlu, že holt ten, co si chce připadat jak ve Ferrari si za půlku ceny koupí jedno QP. Chci věřit, že to tak není. Pro mne je dokonce QP ideálním reprezentantem staré (dobré) italské školy. Prostě toho pojetí auta, jakožto objektu vášně. Racio ti sice velí eS, ale srdce tě táhne ke QP. Bohužel (pro QP) prodeje vypovídají o tom, že nakonec prostě musí rozhodnou to racio. A kdo že tedy upřednostní QP? Především italský patriot s dobrým stavem konta a se sportovním srdcem, věkem někde nad 40. Tam QP patří, to je jeho parketa. Prodeje mimo itálii jsou zanedbatelné.

Ovšem stavět QP do roviny Rollse, jako Wolffík, to snad opravdu žádá chirurgický zákrok...
Avatar - T613
T613
Netahej to do sportovna. QP si koupí maník co dá do auta 3mega. A nezajímají ho o mega levnější základní verze D3. Ten už si bude vybírat z nejvyšších verzí D3. A toužit po britské dvojce. Abys mohl říct, zda je QP neúspěšný, tak bys je musel porovnat s prodeji nejvyšších řad D3.Ano v absolutních číslech je to looser, ale již svou cenou to není spotřebka pro platiňáky.
presne tak, T613 casto napise velmi spravny prispevok, na ktory sa da povedat len jedno: :yes:
Avatar - MajoThePuk
MajoThePuk
Ked by si chcel porovnavat predaj Maserati s Mercedesom, BMW ci Audi..musis vyradit "lacne" a pozriet sa na predajnost len spickovych verzii S AMG, S8 ci 760i, kedze M-ko nemaju...tak ako napisal T613 v celku to vypada s Maserati vseljak, ale ked sa na to pozries tak ako mas, cize na TOP v kazdej triede, proti ktorym je postavene..tak by to az take zle nebolo, neviem, take cisla som nenasiel zatial..urcite by to bolo zaujimave
Samuel
samotni italove nejezdi v masarati 😄 pred 4lety berlusconi na zadost fiatu nechtel vymenit svoje A8 az na tlak medii z patriotismu zacal jezdit jako hlava statu v italskem aute.

Masarati je mozno emocionalni auto ale to bohatym nestaci staci se podivat na jeho prodejni cisla v USA.

JInaci ferrari ma nejvetsi prodejnost po USA prave v nemecku
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ale kolko sa asi tak v europe predalo tych S-klasse v uplne plnej vybave? Drviva vacsina z nich, co sa predala, bola podstatne lacnejsia, ako zakladne MASERATI... MASERATI ma uspech slusny a to proste ani nechce predavat xy modelov rocne, kde by to vyrabali??? Alebo ma aj FERRARI predavat 100 000 vozidiel rocne?

A to teda aby bolo jasne, talianske auta nemusim. Ale o nich vedia, len nie masovo. Urobit nejake pomaly a skoro rucne, kazdy model skoro unikat, to je nieco pre nich... Ale mainstramove auta vyrabat dobre nebudu snad nikdy... Ak by mali vyrobit tolko QUATROPORTE, kolko sa S-ka preda za rok, tak by to bola jedna velka katastrofa...
GTI
Tak jsme se to konečně zase dozvěděli. Svět je slepej - klenoty rostou výhradně v okolí Pádu a Phaeton snad honí čísla rozdáváním produkce bezdomovcům. Jaguara a Maserati jezdí šlechta Evropy a nuzáci střádají na eSka na sedmičky a na osmičky. Jo, tak nějak to bude. Tabulka naruby... hele, nejezdíš ty v metru zavěšenej na tyči za podkolenní jamky?

P.S. To víš, v tomhle světě platí jiné zákony, než na peróně v Ostrově. Tohle je svět úspěšných projektů, svět nenastavovaných lidí, svět naplánovaných výher. Svět, který nezná plichtu, svět bez protéz. Tohle je svět vysokých karet, tady s tvejma kartičkama z pexesa zaujmeš leda tak ve vrátnici. Jo, svět halogenů a stínů ostrých jako břitva. Svět omamných parfémů, a navoněných vášní, svět v němž se kuličky hrají výhradně s perlami o průměru tvých ledvinových kamenů.

Tak bravo klenoty :yes:
Avatar - T613
T613
Tenhle svět je jako každý jiný. Uznávaní jsou jen ti nejsilnější jako v "jiných světech". Jediným rozdílem je, že se v něm točí více peněz.

S Masse a Jagem překrucuješ, opět. Ale my už jsme si zvykli.
Avatar - T613
T613
Navíc by mě zajímalo kolik se prodalo kusů S500, A8 6.0Quattro a BMW 750. Tedy vozů, které Masse konkurují. Dá se to někde zjistit?
wolff
Bingo.. S tím rozdílem, že jsou ještě o chlup levnější... >😒]
GTI
Nepřekrucuji, jen to pasuji do kontrastního světla... U těch prodejů po motorizacích, na to pozor, abychom tu nakonec neskončilise závěrem, že nejlepší auto je to, které má nejsilnější motor. Prostě, každý nabízí takovou motorizaci, na kterou má. QP je výjimečné (negativně) tím, že se koncentruje k silnému nadupanému sportovnímu motoru, což mu prostě bere zákazníky. Vůbec nejtežší chvíle QP ovšem teprve nastanou. A to s příchodem velkých sportovních "coupe", tedy zejména Panamery. Neboť, byla li ústřední melodie QP nyní na téma - jsem tu pro vás jako jediný reprezentant velkého sedanu s nekompromisními sportovními geny, pak s příchodem Porsche Panamera teprve zažijeme dokonalou árii. Ona tedy Panamera bude nejspíše i cenově výše než QP, ale v tomto segmentu se na nějaký statisíc nehledí.
Avatar - T613
T613
Neberu to podle motorizací, ale podle cenovky. A QP prostě s cenou začíná tam, kde D3 končí. Porsche prodejnost QP neohrozí, útočí totiž na jinou klientelu. QP je limuzína, Panamera je 4dv.kupé. Nebo snad CLS nějak ohrozil prodeje "E"?
Jediná motorizace QP je handicapem, ale i přes to a vysokou cenu se prodává dobře.
GTI
No, QP se bude snažit dostat do ligy sportovních sedan/coupe. Kralovat tam bude Rapid, Panamera. QP bude na spodní příčce. Právě ta motorizace QP... to je velký problém. To je problém redukce profilu. Nemůže se tak vytvářet široká klientela.
Avatar - T613
T613
A proto QP nemůžeš brát podle této tabulky, chápeš? Musel bys jej porovnávat s verzemi D3, které jsem vypsal výše.
GTI
Ne ne, dnes je zde lux třída. A v ní auta. Neomlouvej QP, že nemá na to, na co má Mercedes. Tak to je, to neohneme. Ovšem, že Mercedes má jednou svou mutací bohatě na QP... to tu ví každý. A o tom to je.
Avatar - T613
T613
A 1600 zákazníků dalo před ní přednost právě QP. O 300 více než loni. Kde je chyba?
A že to ví každý? Jen to z logiky věci vyplývá, bez čísel nevíme nic. Je klidně možné, že QP je rovnocenným partnerem Audi 6.0 nebo BMW 750. Kdo ví, ať odpoví.
wolff
Teď si mne uklidnil.
Kromě toho, že jsi špatný marketingový produkt, tak si i špatná vědma a věštec v jednom. Naštěstí. Rapid rozhodně prodeje Maserati neohrozí a pochybuji, že i Panamera. Panamera nebude na Maserati mít (zejména tím motorem), mimoto její prodeje v Evropě odhaduji na limitně se blížící nule i proto, že Porsche už několikrát ukázalo, že prodeje čehokoliv jiného než je 911 umí nádherně zabít (čest výjimce Cayenne). Motor u Maserati není slabinou, ale naopak silnou stránkou protože z D3 takový motor nemá nikdo a nemá ho v současné době ani to Porsche. Pokud si Panamera bude získávat zákazníky TDI chrochtem, pak je to možné, že bude dosahovat vyšších prodejů, ale za jakou cenu...? Nechť si každý odpoví...

Jinak, kdo kdy byl ve výrobním závodě Maserati, tak ví, že je to sice po technologické stánce nejmodernější automobilka (po Ferrari), ale na druhou stranu, každé auto je děláno s přemírou pečlivosti a na důležitých komponentách je stále dost a dost rukodělné práce pravých mistrů (kožené čalounění šité ručně z nejlepších kožek oveček a jiných zviřátek z Britských ostrovů pasoucích se na Highlandu)...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
wolff
Hezky sis naběhl. No ono totiž cílem Maserati není prodávat ve velkých seriích,a le prodávat za ceny, které umožňují vydělat a zajistí jistou dávku exkluzivity. Myslím, že tohle chápeš i ty.. byť s notnou dávkou varu v závitech a částečného přidření.
GTI
Jasně Wolffe, Panamera bude nekvalitní propadák na hrozném motoru, a nebude se prodávat přesně tak jako Cayman, Boxster a Cayenne >😁 A Maserati chce vyrábět co nejméně aut aby uspokojilo co nejvíce milionářů >😁 S tím ručním šitím jsi mě fakt rozplakal. Nečteš ty po večerech Babičku? >😁

Nahoře, jak ti napsal kolega, že tě odhaduje na ručníkového pózéra >😁 >😁 to je nejvěrnější hláška tohoto týdne 😄
wolff
Hmm, Caymann, Porsche za milion, to je úspěch... jako trout... >😁 Hmm, to je věc na kterou by Porsche mělo být pyšné.
A co se týká ručního šití.. Ano šijí to lidé na nejlepších strojích dneška, steh vedle stehu... tak jako to bylo v dobách před válkou i po válce... tak je to i dnes. Vím, to ti nic neříká..., ale ano u maserati v podstatě za každou součástku... odpovídá určitý člověk.. Tohle nemáš ani u Porsche ani u dalších z D3. Jedině snad u AMG má každý motor svou "porodní asistentku"...Ale pochybuji, že o tom ty něco víš...

Ad kvalita Porsche... Já o nekvalitě Porsche nic nepsal... Jistě to nejsou špatně udělaná auta, možná ta nejlepší co se v Německu vyrábějí.. Nejsem tak omezený jako ty abych si kacířsky bral do huby (prstů) takové legendy (tak jako ty to děláš u legend nepocházejících z Německa). Na druhou stranu podobné pokusy už Porsche několikrát předvedlo a vždy narazilo pro nezájem zákazníků. X-krát sem se ti tady snažil vysvětlit to, že jestli se auto prodává tak aby vydělávalo ne vždy záleží na kvalitě toho auta (a mezi nama dnes už se v evropě opravdu nekvalitní auto nedělá, i ten Logan je na tom s kvalitou podobně jak byly třeba Opely ještě před 8 lety). A prostě si myslím, že Panamera není Porsche o kterým by měli potenciální zákazníci mokré sny (se vší úctou, ty zákazník Porsche taky nejsi, takže tvůj názor podstatný opravdu není). Ti si raději koupí rychlé, silné a komfortní Maserati, případně aristokratického Astona. Porsche bude vždy až to třetí v řadě (tak jako tomu bylo už v minulosti s modely 924, 928 a dalšími) Taky nebyly vyloženě špatné, ale úspěch neměly.
wolff
Jo a chtělo by to příště méně smiliků a více využit myšlení.. máš-li nějaké volné k dispozici.
wolff
Jo a ještě... Porschi chybí přesně to co třeba tomu Fiatu ve vyšší střední třídě, tedy přesně to co ty neustále kritizuješ... Kontinuita produktu, která u Porsche v tomto případě není žádná... Zatímco Maserati QP je na trhu 50 let a je tedy zavedené, má své dealerské zastoupení ve všech významných bohatých zemích, Porsche toto vše teprve čeká a o své zákazníky bude teprve bojovat. A tato třída vozů, to je životní styl, to není jen auto. A proč by měl majitel Maserati měnit svůj životní styl..? Ano, přji Porschi úspěch (no který bude tím menší, čím dýl bude trvat jeho uvedení na trh, už teď je to dlouho), už i z toho důvodu, že v žádném případě neohrozí prodeje Maserati.. maximálně, v lepším případě pro něj, tyto prodeje pouze doplní...
Samuel
porsche o nikoho nemusi bojovat protoze je nejuspesnejsi sportovni automobilka sveta. V USA ma daleko lepsi jmeno jak Ferrari, minuly rok oznacili americti milionari porsche jako nejlepsi luxusni produkt sveta. Velka cast prominentu (bill gates) uprednostnuje porsche pred italmi kteri jsou pekni ale po 5tisic km muzes delat generalku motoru - to je vseobecne mineni v USA o ferrari!

Sports Car International v USA vyhlasil
nejlepsi sportovni auta vsech casu!!
All Time
1. Porsche 959
2. McLaren F1
3. Jaguar E-Type
4. Porsche Carrera GT SV
5. Mercedes-Benz 300SL
6. Porsche Carrera RS
6. Porsche 356
8. Porsche Carrera GT
9. AC 289 Cobra
10. Mazda MX-5

[odkaz]
Avatar - T613
T613
Ta anketa je o čem prosím? V čem je lepší několik desítek let starý E-type oproti Carrera GT? To je anketa ze Šípu nebo Aha?
wolff
To nic, to byl jen Samuel... Tenhle jeho příspěvek už tady čtu asi po 18. JInak je to naprosto směroplatná anketa... >😁
GTI
Doluješ to ze sebe jak večerníčka na pokračování. Jasně, Porsche by se měl poučit u Fiatu 8-s >😒] a Caymann je něco jako barcheta >😁 Tak piš, ať je tu veselo >😁 😉
wolff
Nemusíš se dělat hloupějším než jsi. Všichni víme, jak na tom jsi a nemusíš to už dělat ještě horší. Měl by si se spíše snažit své renomé napravit.
GTI
>😒] Jasně, Wolffe, musíš ovšem uznat, že tvé představy o Caymanovi musím zařadit do nominace na Zlatý ventilek za blábol roku. Člověče, ty už máš takřka jisté prvenství ve dvou kategoriích >😒] Kup si aspoň svět motorů, takhle to vypadá, že sis sem odskočil od škopku z nějaké pizzérie...
pogo26
Wolf se spletl, ty nejseš hloupej, ale po přečtení tvejch diamantovejch a platinovejch světů spíš úchylnej.
wolff
Jen mi popiš mé představy o Caymanovi... Nevím o tom, že bych tobě nějaké sděloval... No možná, vystupuji mimo koncernu i já v tvých mokrých snech (nevím jestli mne to má těšit a nebo děsit), ale to jasnovidectví sme si tady už všichni ověřili, že ti nejde.. takže pokoušet se v tvém případě číst mi myšlenky je taneček na tenkém ledě. Mám pocit, že ti opět došly už i ty chabé argumenty, tak se chytáš... no stébla... Jestli mne chceš přesvědčit o tom, že je Cayman prémiový sporťák... Hmmm v ceně 1 - 2 mil. Kč s motorem 2,7 l,...no nevím..., Když i plánované baby Ferrari bude stát 2x tolik a třeba i GT od Maserati je výkonově a cenově jinde... No tak nevím... Tohle moc prémiové není... Ale když to říkáš ty... No je to z Německa, tak to někomu k prémiovosti stačí...
GTI
Zkus to jinak... zkus na sporťáky se znalostmi sporťáků... no jo, ale kde bys je pobral?
wolff
??? Už fakt stárneš a nestíháš... Promiň, ale už s tebou ani není taková sranda jak bývala. Ztrácíš glanc, důvtip... To, že ty něco prohlásíš za sporťák...z něj nedělá ještě prémiový sporťák... Prémii především definuje cena. A tu Cayman prostě prémiovou nemá. Jediné dvě prémiové Porsche v pravém slova smyslu jsou nyní Cayen a 911. Boxter a ani Cayman prémiové v podobě Maserati GT a dalších nejsou. Auto co stojí tolik co slušněji vybavené auto vyšší střední. Mimoto.. jen tak na okraj. Cayman začíná s motorem slabším (180 kW) než má AR 147 GTA... Takže asi tak. Tohle není prémiový sporťák, min. ne v pravém slova smyslu. Jinak si toho moc nevšímej, nemíním s tebou dále ztrácet čas... je to zbytečné..
GTI
Aby ses v těch prémiových sporťácích neztratil... Cayman je referenčním autem pro sportovní vozy v ceně do dvou milionů. Skutečnost, že tu v tomto kontextu argumentuješ Alfou 147 není jen smutná, ta je přímo tragická, Wolffe.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tri procentni podil Maserati je prekvapivy, na takovou malou firmicku, oproti gigantum z Nemecka, je to docela uspech. Doufejme, ze se do nich nepusti gigantomanie a velikasstvi a ze zustanou malou, ale fajnovou firmou, dnes uz samosebou zadnou manufakturou, nybrz vladne moderni pasova vyroba. Pro me osobne ten nej luxus !
Jen prosimvas nejezdete v tom v teplakovych soupravach >😁
Kdyz se divam na ty vnejsi zalezitosti, podle kterych se dnes vsichni (skoro) ridi, tak ano, clovek je v takovem voze dobre oblecen a jeho absence v kazdodeni bitve na silnich ho dela zatracene exklusivnim, je to proste triprocentni exot. Verit se da i exklusivnimu servisu a doufejme, ze ne na kolenou se plazic...
Technicky asi nema smysl takova auta porovnavat, nikam by to nevedlo, v kategoriich nad 300 koni myslim, ze hraje roli neco uplne jineho. Clovek dava svemu okoli najevo, co a cim je (a nebo chce byt), ale nekdy to dava tak najevo, ze ho okoli muze i nenavidet a tak pozor na to >😁 .

Ano, fascinujici klasa automobilu, ale priznam, ze nic pro meho cloveka. Luxus pro meho cloveka dnes neni kuze a drevo, osobne me predevsim kuze prijde az perverzni, hlavne ji nachazim dnes jiz temer v kazde klase a tim je to cele jeste horsi.

Vnejsi dojem je tedy dulezity, myslet se u toho moc nesmi 8-s
Snad mě za to neukamenujete vzhledem k tomu, že to nepatří do tohoto tématu, ale docela zajímavá zprávička.
[odkaz]
Navtech
Musím jen tak na okraj přiznat, že jsem byl ve fabrice Maserati 2x. Je pravda, že kůži a stehy se dají osobně vybrat snad v 2000 možnostech a šijou to přímo na lince. Jednou z té návštěvy bylo i představení nového QP. Italská klasika na mě dýchala opravdu ze všech stran. Až třetí auto se jim podařilo nastartovat, to díky převodovce poskakovalo po fabrice a ty "fundovaný" dělníci mě připadali, že mě oškubou i o český peníze. Poježdění se sekvenční převodovkou bylo pro majitele spíš utrpením, než aby to přehlušila nějaká srdcová záležitost.
Avatar - T613
T613
Ještě si zapomněl dodat, že po aktivaci dálkového otvírání dveří od auta odpadnou blatníky.
GTI
Na ten minulý automat nevzpomíná nikdo nadšeně, zde musíme Navtechovi přitakat.
Avatar - T613
T613
Spíše jsem reagoval na jiné části textu, které jsou uvěřitelné jako Wolff - majitel německé prémie.
Navtech
Když ti nekdo půl hodiny vysvětluje při předvádění, že má QP revoluční zařízení, jako je stání v kopci bez plynu i brzdy a dvěma autům po sobě zdechne motor, přičemž to jedno se už nerozjede, tak nejsi daleko od pravdy.
Avatar - T613
T613
dobrý no.. a teď ještě tu o karkulce 😄
Navtech
Měl by si z toho temnýho města vyrazit někam do světa a nemyslet si, že chytřejších na světě neni. Naučná stezka ve fabrice Maserati, nebo Ferrari je přístupná široké veřejnosti, ovšem bez fotoaparátu a svačiny od maminky. Získání zkušeností s těmi vozy už jsou jen na tobě.
Avatar - T613
T613
jj, právě jsem se zastyděl 😄
Navtech
Jsi svačinář?
Avatar - T613
T613
Já? Já nejsem svačinář, já jsem letadlo! >😁
Člověče, ty mě bavíš 😄
Navtech
Neříkej, že Tupolev! Člověk by se měl bavit a žít se širokym úsměven, ne?😊) Notabene ne bejt nasr.nej kvůli chlebu se sádlem k svačině!
Avatar - T613
T613
já sádlo nerad :-! >😒] 😉
život je k posrání, tak proč se nasírat kvůli kravinám 😄
Navtech
To neznáš, ten ze života..."zase chleba se sádlem!" ... vždyť já si to mažu sám...
Takový škvarky s chlebem a pivem nejsou vůbec špatný!
Avatar - T613
T613
Policejní akademie - Zdeněk Izer.
"A Maňas si vytáhne ty prsty z rypáku!" 😉
wolff
A ty internetový e😜rd, teda pardon, jak zde jistá figurka uvádí...kovboj? >😒]
Navtech
Nejezdim na koni, maximálně si dám 20 dkg točenýho po Velký Pardubický s hořčicí a to kovbojové nežerou.
wolff
To je možné.. Ale smysl pro humor máš, to tady předvádíš o začátku... Jendou vytáhnu jeden článek o tom jak byl novinář někdy kolem 96 ve fabrice Maserati a dostal na test QP. Docela silné čtení, byť krátké.. Hezky se tam píše jak se ty auta dělají... Je to ještě ve SM z doby, kdy to byl SM a ne VWV. (rozuměj svět volkswagenu).
Navtech
Každej časopis si hájí to svoje. Němci němce, Anglani ty svoje. Však jsou za to placeni. Já už krom snad...možná..pana Hyana nikoho nečtu. Zvláště ne umělce s větou "šelma přikrčená ke skoku"...to bych zvracel. Jinak to QP jsem poprvé absolvoval s HP exclusiv na jejich pozvání, tušim v r.2003, než vyjelo na scénu a bylo nás tam dost, co se rozplývalo na krásou auta, to je bez debat, ale předvedli nám tam pár neodpustitelných "špeků", co nikdy nezapomenu.
wolff
Nevím, já tam s tebou nebyl, nemůžu posoudit. Špeky se najdou všude. Možná, kdyby jste v té době byli u Porsche tak vám uhořel kus zadku... Možná to tak bylo i lepší... >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Navtech
Tak schválně, jestli na to přijdeš!
wolff
Navtech..., pokud by si tam skutečně byl, tak víš, že každé nové Maserati se zajíždí na okruhu, takže to co popisuješ...není až tak úplně docela možné, leda u auta, které právě sjelo z pásu.. a to se opravdu špatně startuje, když nejsou v autě provozní náplně 😲
Navtech
Nebyl, máš pravdu. Jen si to vymejšlim, abych upoutal pozornost a sbalil nějaký děvče. Není nic lepšího, než si vymyslet takovou kravinu, jako že první Maserati bylo pro majitele řehole a bylo častěji v servisu s klasickejma italskejma neduhama, než na silnici. Nejlepší by bylo abych ti přiložil fotografie s vozem, rodinným psíkem, doklady a fakturama z HP exclusiv. Ale ani potom by to tu italskou lásku u nikoho nezranilo.
wolff
Tady si vymýšlí kdokoliv cokoliv... A bohužel český človíček má jednu blbou vlastnost... (což mi říkali i v Americe, že sme tím známí). Do všeho rejem a všechno máme nejlepší... Takže si dovedu představit sebranku 6 dementů, jak hledají chyby na něčem co ještě třeba nevyjelo z pásů... Mimoto, tady si hodně lidí vymýšlí.. Někteří si tady zjevně pro posílení svého ega dělají i své ankety..
GTI
Tak konečně máme nahoře tabulku roku. V nejprestižnější tabulce světa jsou na prvních čtyřech místech reprezentanti produkce z... Německa. Jistě, on tu snad někdo pochybuje o tom, jak tam umí dělat auta? Co je však podstatné. Ti další, ti jsou zde jen do počtu. Stačí ti jedna ruka.

Vyzdvyhněme zejména úspěchy Phaetonu. Jistě, to auto, mimo nedostatku v podobě potřebného image (což je logické) svou technikou dokonale pasuje do této třídy. VW dokázal vyrobit auto v lux třídě, které se prodeji řadí na čtvrtou příčku. Fantastické. Co na to italský superb? Nic, také žasne. Ale v čem tkví ta nemožnost se prosadit v širším (alespoň) evropském měřítku. Čím to, že Evropu nezachvátí masmánie? QT je evropským produktem v této třídě na posledním místě. Posledním. Jestlipak víš v čem to vězí?
Avatar - T613
T613
Vysoká cena a jediná motorizace? Už jsi jako kafemlejnek.
wolff
On prostě nepochopí... že 7dmička se prodává i jako 730 d...za 2,1 mil. A nejdražší sedma ceníkově stojí tolik, kde Maserati začíná... a to ještě ve verzi Long a možná is pancéřováním... Ale tohle prostě asi nepochopí.
GTI
Cena je nadsazená, souhlasím. Souhlasím i s neuvěřitelmoou (v tomto segmentu) četností motorů 😄 Jo, tudy bychom se měli při hodnocení ubírat.
Avatar - T613
T613
Nadsazená? A proč? Motorizací, image i výbavou je odpovídá nejvyšší nabídkou D3. To má být cena nižší jen z důvodu původu?
GTI
Kdyby byl QP za dva, realističtěji by to odráželo postavení toho vozu ve světě luxusních aut. Skutečnost, že při nepočetné výrobě se holt cena stlačit už nedá se pak odráží nahoře v tabulce.
Avatar - T613
T613
Postavení? Usuzuješ podle čeho? Podle usazenin kávy ve svém hrnku? Abys mohl tvrdit, že QP je neúspěšně museli bychom jej porovnat s nejvyššími modifikacemi D3! A QP, i přes nekvalitní zpracování, nadsazenou cenu, navzdory tvým posměškům a svému stáří, má rostoucí prodeje. Takže až někdo ukáže tabulku s prodeji vrcholových verzí luxusních aut, a Mase bude nadále sedmé, tak to bude debata o něčem jiném. Jenže oba víme, že hlavní těžiště prodejů S, A8, a "7" (o VW nemluvím) bude v dieselech v ceně okolo 2,5mega.
GTI
QP je poslední mezi luxusem. Na tom stav.
Avatar - T613
T613
Ach jo.. A Aston je poslední mezi sporťáky. Statistika je největším uměním lži. Končím tuto debatu, protože sme jako dva kafemlejnci,a už mě to nebaví.
wolff
Ty si vážně mimo... K čemu 10 motorů... u auta, které má mít min. 8 V a nebo 10 V a nebo 12 V a rozhodně ne naftu??????? Když D3 nenabíz i jediný motor co by dosahoval kvalit V8 z Maserati.. to ti nevadí...? Jak psal T613.. nevím co už by sme s tebou měli udělat. A cena je luxusní.. stejně jako je luxusní celé Maserati. Je postaveno víš než Mercedes s řadou S. Pokud tohle nechápeš.. pak nevím... Beznadějný případ...
GTI
K čemu deset motorů? Zeptej se u BMW, tam ti to vysvětlí. A nafta? Za pár let ji osadí do QP jen to zašumí, tedy trochu i zarachtá...
Avatar - T613
T613
Pokud si chceš hrát na analýzu, tak by jsi se měl klást jinou otázku. Proč je tak "nízko" Jag? Takhle se nabízí dvě možnosti😒br /> 1) chceš rozpoutat flame
2) nesneseš, že italský plnokrevník dokázal prodat o 300 vozů více než loni, a to přímo konkuruje nejvymazlenějším verzím D3?
GTI
Proč je nízko Jag je ohraná píseň - nekvalita ve zpracování, nezávratné jízdní vlastnosti, bohužel stárnoucí vizáž a s tím postupně upadající image.

detail? - někde jsem tu četl zajímavý poznatek - Vyhřívání sedadla u Jaguaru (nevybavuji si model) nefunguje rovnoměrně u sedadla a opěradla... a tohle jsou přesně ty věci, které platinový kovboj neodpouští.
Avatar - T613
T613
No vidíš, že to jde 😉
Ale dokud někdo nedotáhne čísla, kolik se prodá vrcholných modelů řady D3, je zbytečné tady tvrdit, že se ho prodá málo. Pokud nejsi toto ochotný pochopit, tak nevím co chlape s tebou provedeme. Jestli ti dáme k Vánocům Stellu? Fakt, nevím.. 😄
GTI
😄 Stellu jedině za trest 😉
Avatar - T613
T613
Jo trest pro tebe, mě nevadí 😉 >😁
wolff
Já bych ho netrestal, já bych se mu snažil poskytnout odbornou pomoc. 😉
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
wolff
No tys tady chyběl... >😁
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
T613
Teda vadit někomu, že prodá o 300 vozů víc než v minulém roce, při ceně jaká je. Tož nejvíc to vadí jiným než mě a Wolffovi 😄
wolff
Nejsem smutný... Spíš mi přijde... že buď tam měl být zařazený i Aston a Bentley a RR (který jsou zase ještě o něco dražší než Maserati,ale prodalo se jich jistě míň) a nebo tam to Maserati být vůbec nemělo, protože...a to až na jednoho jedince cítíme asi všichni, je mnohem exkulzivnější a luxusnější než třeba A8, byť to taky není špatné auto). Na druhou stranu je potěšitelné, že se Maserati v Evropě daří a prodalo o více než 300 vozů více, což je velmi dobrý výsledek, který zde určité jedince hodně trápí. Ale porovnávat tento exkluzivní kousek se systémem transaxle (což nikdo jiný v tabulce nemá a s Maserati se opravdu v rychlosti rovnat nemůže) např. s Lexusem, je prostě ujeté.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
wolff
Tak to mají být sedany... A Rapid ještě není.. no,a le to je jedno... Ale asi si pochopil co sem myslel.

Edit nepochopil.. Omlouvám se. Netušil sem, že zde přispívají slaboduší jedinci i z dalekého zahraničí. Teda Košice nejsou až tak daleko..., že Dr. Bubu.? >😒]
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Beekey
Jezis, tu prodagandu by som aj mohol odpustit, toho sa uz nezbavi, ale porovnavat S-Klasse, s Quattroportem, moeze ibe ten, kto onanuje na plagaty Ludovych vozidiel...
Prosim Ta, pozri sa na motorizaciu Quattroporte a S-Klasse a potom pochopis. Prave ze to je luxusna trieda, takze, ten kto si moze dovolit ten ozajstny luxus, nebude pocitat korunky co minie na benzin, ci naftu, a hlavne to uz tu T613 vystihol, Quattroporte je auto, ktore si cloveka najde, nepotrebuje zbytocna kecy, kopu motorov a ani diesel...
A potom tu este protirecis, trepes o variabilite, pri porovnavani S-klasse a Quattroporte, tak ked si uz tak zmagoreny z VW, ze v aj v tejto kategorii porovnavas auta podla variability, tak Ti uz nik nepomoze.
Podla mna je vsak zaujimavy aj skoro 300 percentne zvysenie predajov LS oproti minulemu roku.... Iste, este je daleko, od nemecov, ktory uz zacinaju zit iba z minulosti, ale este par rokov a bude to tu vypadat trosku inak...
wolff
GTI si hloupý. Pokud ti to nikdo nikdy neřekl, tak teď už tu krutou pravdu víš. Jsi strašně hloupý a neskutečně omezený. Poslední co ti zbylo je ten sloh, kterým to ovšem (bez významu), těžko doženeš... Ano roste ti tu nový dorost (viď 507 😄 ), ale to nestačí. Ztrácíš. Nedokážeš už udržet ani náznaky objektivity. Tvoje příspěvky rádoby s informací jsou prázdné... Viz...zeptej se u BMW... (Ano pro tvou informaci, BMW nemá ani jeden 8V motor, který by parametry se dal rovnat s tím z Maserati, jenom na výkonu ztrácejí cca 50 kW). Za další... 147 je úplně jiná třída auta, jako Cayman... A i přesto má silnější moto v nabídcer, než ten Porsche. Mimochodem, abych tě usadil zpět..motor, který bude mít Panamera, již dnes má vrcholná verze Passatu. Ano, tak tomu já říkám prémie. Si trapný, si trapný, si trapný... a k tomu hloupý. Nemusí se ti to líbit, nemusíš s tím souhlasit, ale to je skutečný stav věcí. Nicméně to nemění nic na tom, že Maserati rostou prodeje i cca 3 roky po uvedení na trh, což je více než výborné. Bravo Maserati. A ani takový hloupý a trapný šášula, jako ty, internetová groteskní bootovací postavička s tím nic nenadělá. Piš si dál své nesmysly, každý si udělá svůj obrázek. A poslední poznámka. Panamera má plánovanou roční výrobu menší, než se podařilo Maserati prodat jen v Evropě aut... takže... I tady je vidět, že si moc nevěří...

Ad 507. Jo kdyby si něco o autech věděl, tak ybs věděl, že vybudovat si síť je velmi, velmi finančně náročné a mAserati vybudovat si dealerskou síť stálo nemálo peněz. A opravdu tím nemyslím, nějakého ušmudlaného obchodníka, co autům nerozumí. A Porsche nyní nemá dost adekvátní dealerskou síť v severní Americe, kde by bylo vhodné prodávat auta s cenou nad cca 4 mil (tak drahé Porsce dosud v nabídce nebylo, s výjimkou GT, což byla kusová výroba, bavím se o sériovém autě). A byť Panamera nebude nejspíš mít tak výkoný osmiválec (uvažuje se s přeplňovaným V6 3,2 l tuším) jako má Maserati, nepředpokládám, že yb ji chtěli prodávat s cenovkou pod úrovní toho Maserati.
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
Tak jsme v diskuzi získali opět pár parádních úlovků do Zlatého ventilku.

Wolffík dnes perlil a vypadá to, že budu muset letos rozšířit kategorie. Tekže Wolffovy dnešní špagetysentence😒br />
- Porsche by se měl u Fiatu učit jak se dělají auta...
- Alfa 147 strčí Caymana do odkládácí poličky...

A na závěr (podle mého) nepřekonatelná myšlénka - Maserati, to není konkurent ani Mercedesu ani BMW, to je liga Rolls-Royce >😒] >😒] Tohle půjde na nominaci do kategorie - al de...mente >😒] :yes:
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GTI
"Fiat" samozřejmě zůstává i nadále, to má Wolffík propachtováno na věčné časy. Po dnešku ovšem budu muset Zlatý ventilek rozšířit o kategorii - al de...mente 😄
wolff
Myslíš, že ti tohle pomůže... Leda předvedeš další tvůrčí činnost, což mě přivádí k tomu myslet, si, že nejsi úplný dement, ale tvá demence je nuď jen částečná, nebo předstíraná, ale že si prostě normálně jen omezený a hloupý.. Což je asi pravděpodobná varianta... Měl by sis vzít mokrý ručník, jistě by ti to teď pomohlo...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
wolff
Kdyby si kdy jel ve Vel Satisu... tak bys věděl, že to rozhodně není špatné auto a má co nabídnout.. A dokonce ty tvary mají co do sebe. Taky bych asi nikdy nedal přes milion za Renault, ale... Je to kus poctivě udělanýho auta, které se mezi D3 nemá za co stydět a dojela víceméně na rev. a netypické až avantgardní tvary... Jinak je to hodně dobré auto... A věř mi, že Rencky nemiluji,ale tohle dokážu přiznat. Mimoto Renaultu dnes patří Nissan a tomu patří Infiniti (do jisté míry) a s Q45 sem měl tu možnost jezdit..., ale řeknu ti, ten nádhernej 8V... No.. Má BMW se svou 5kou ještě i kus co dohánět... Takže tvoje odvaha mluvit k někomu o neznalosti... hovoří jen a jen o tvém nízkém věku... a nezkušenosti a zaslepenosti v boha.... diskuze.. GTI (nutno podotknout, tvého boha).
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
wolff
Ve všech generacích... Nemám náladu, ale na tebe reagovat... Neumíš nejspíš česky. promiň. Nauč se jazyk, pak přijď... Neznalost v tom, že i Vel Satis může být dobré auto. Nekoupil proto, že prostě Renault jako značka mi nic neříká. Kdyby ano, klidně bych si ho koupil. Kdyby si vyzkoušel v jeden den Infiniti a tu 5ku... pak by si se tak hloupě neptal... Ono stačí, že za cenu 2,5 6V od BMW u Infiniti máš brilantní 200 kW osmiválec, dále elektricky nastavitelná všechna sedadla, parkovací kameru atd... atd... A to vše už v roce 2003. Ale to je fuk... Nevíš, neřeš...
507
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
wolff
Není třeba aby si se ty anonymní kreaturo dále ztrapňoval, nicméně jsem ti dobře radil. Pokud budeš i nadále v této činnosti pokračovat, zkus méně smiliků...Bude to vypadat důvěryhodněji a nebudeš hned na první pohled vypadat jak imbecil (snadno identifikovatelný podle smíchu). Vlastní hlouposti se bohužel smějí jen slabuduší jedinci... Jsi-li takový, pak se všem tímto omlouvám...a také tobě. Nemůžeš za to.. Narodil si se tak. Může-li však za to výchova tvé rodiny... selhal zde sociální odbor a mělo by dojít minimálně ke koncepční změně kontroly výchovy dětí v minulosti, v současnosti a také v budoucnosti. Snad se dovíme o tobě někdy víc. Zatím opravdu tápu, zda-li si diagnoza, špatná výchova, případně záměrná tupost, nebo kombinace výše uvedených faktorů.. Budu vyčkávat. Dnes jsi na mne působil jako hloupý jedinec... Uvidíme v budoucnu, budu tě sledovat, časem sepíšu své hodnocení...
Opět bez sebereflexe? U tebe nic nového - wolffe .
Sám si tu včera/dnes vyplodil hovadin, že by se daly přehazovat vidlema.
Nejsi o nic lepší než GTI. Jedno ti ale chybí, slušnost. Neustále se navážíš do GTIho, nicméně musím dodat, že právě tento znak dost vypoví o tobě a tvém komplexu z něho.

Jen dodám. Neznáš absolutně ceníky německé prémie a vlastně ničeho německého, něměl by se k tomu vůbec vyjadřovat. Mě osobně stačilo, když si A4 označil za stejnou jako Passat - prostě o německých vozech nevíš latr nic. Tak si to zkus někdy přiznat.
PS: Specielně pro tebe. S-klasse v nejdražším provedení a "v základu" stojí přes 6 mil Kč. Když ji dovybavíme individuálním programem, dostanem se i přes 8 mil. V tomhle případě je cena QP v pravdě poloviční. Ale nebudu tu srovnávat QP a eS-ko. Je to jiná třída. Neboli jiná dimenze - ta v které se kompromisy neomlouvají "sportovním srdcem".
Avatar - T613
T613
Tož děcka už si dejte pokoj. Všichni ty své pindíky máte velký >😁
Mase je v tabulce poslední to je bez debat. Kdo se nudí, a kdo ví kde hledat, ať najde prodeje vrcholných verzí D3, cenově srovnatelných s Mase. A když to někdo najde, otevřeme si dobré krabicové a budeme dál diskutovat. 😉
Navtech
Na to mě nedostaneš, já sedám do své krabice a odjíždím do místní restaurace 8 cenové skupiny sledovat človíčky, co se honí za malým černým kolečkem, aby pak mohli sednout do svých vybruslených kovbojských automobilů!
Avatar - T613
T613
Mají malé cíle, já chci mít automobil pro statkáře. Přece jen kovboj musí robit >😒]
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Jojo, lidi z Havru se poznaj >😁
Krabicové >😒] >😒] a na Horníku, co? >😁 :yes: :yes:
Avatar - T613
T613
fuuj, já nejsem z Havru. Z take dupy
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Sorry vole, a odkud jako? >😁
Avatar - T613
T613
Jsem odchovaný na Vítkovicích a Baníku, tak hádej hadači 😉
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
To asi nebude Praha 😉
Já si jen myslel, že jsi z Havru, protože jsi jednom o něm něco velmi blízkého zmínil, tak si myslel, že jsi odtud😄
Avatar - T613
T613
To radši budu z toho Havru než z Pepíkova. Ty mi tady přivozuješ infarktové stavy >😒]
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
>😁 :yes:
Taky si myslím :yes: >😁
Co se ti jako nelíbí na Havru? aji Šviháček tu jezdí na večeře..a někdy i snídaně..a už jsem ho tu viděl i na oběd >😁 >😁
Avatar - T613
T613
Ty jsi z Havířova? Nemám proti němu samozřejmě nic. Sem tam si tam (šílená skladba slov >😁 ) skočím do kulturáku na ochotníky nebo na nějaký koncertík. Přeci jen tam dělá moje kámoška. Takže jen rýpu, neboť : Sranda musí byť, i ke by mamu věšali!" >😒]
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
No jsem 😄
Neboj, nevadí mi, že nadáváš na Havr. Však můžeš😄 Je to přece město number 1 co se týče prodeje drog mezi mladistvými v ČR. Hodně se tu objíždějí auta klíčem, krade se tu kure..ky, ale máme tu jedny z nejhezčích holek😄
A chodíš za kámoškou do divadla jo? >😁 A chodíš aji k ní do "maskéršatny"??? >😁
Avatar - T613
T613
To by se zvukaři nelíbilo >😒]
Ale vytáhla mě párkrát na ochotníky. Znáš to nahodil jsem otrávený obličej, a přikývl. Ale tak dlouho sem se v divadle nepobavil. 😄
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Zvukař je tam pan "Prostřední" jo? >😁
Divadlo je ok😄
Avatar - T613
T613
On je všude. Dle potřeby a chuti >😒]
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Ty, že si to necháš líbit když tam chodíš za svou holkou >😁
Avatar - T613
T613
To je jeho holka, ne moje >😁
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Aháááá....abys nedostal přes držku >😁 >😁
Avatar - T613
T613
Too nehrozí >😒]
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Dáš ho jo? >😁 Anebo to děláš tajně? >😁 >😁 >😁 😲 😲
Avatar - T613
T613
Na kluka ostravského si netroufne nikdo 😉
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
No pokud znáš baníkovce tak ne >😁 chlapci jedni malovaní. Někdy jsou dost užiteční i mimo stadion >😁
Avatar - www.skodaoctavia.cz
www.skodaoctavia.cz
No nevím nynější mercedesy nic moc 😄
HeyDuck
No já to vidím tak, že Maserati je nejprodávanější auto z pohledu - mám prachy a chci limuzínu, tak si ji koupím, němci se kupujou za "erární" peníze pro ředitele, politiky apod., kteří je ovšem zhusta neřídí. Např. na ČEZu je A8 přímo předepsaná pro určitý pozice a zalevno si tam Audi určitě nevybrali. Je to systém nechci obrat zadarmo...
Má hodně nízkou výbavu na takovou cenu ;-\ .Já bych bral Mercedes - Benz S a k tomu bych přiobjednal Maserati Quattroporte :yes: >😁 .