Loni v listopadu automobilka Land Rover představila v Londýně speciální sérii modelu Defender SVX. Protože se uvedení na trh v omezeném počtu přiblížilo, jsou zde další fotografie jubilanta.
Vypadá skvostně, je to klenot mezi offroady. Jediní co mně na tom přijde divné je to, že hlavně na druhé fotografii vypadá dost familiérně s H2, hlavně podle toho předního krytu podvozku.
Jeep byl první na světě, Land Rover první v Evropě. Narozdíl od Jeepu je ale pořád tím čím měl být od počátku - robustním, lehkým pracovním nástrojem, který vydrží skoro všechno. Není to marketingová průopvídka, vždyť prý 75% všech vyrobených LR je stále v provozu. Jak by ne - technika je dostatečně dimenzovaná a hliníkové karosérie nezrezaví.
To je úplně jiná kategorie... Hummer je těžké vozidlo, Land Rover je lehký teréňák, něco jako Jeep CJ/Wrangler, nebo (se skřípějícíma zubama) Lada Niva.
To máš pravdu, H2 vydrží bez problémů 22" chromovaný kola a zlatem zdobenýho afroameričana vevnitř. A když už něco vydrží tuhle kombinaci...mmmm, must be an american made.
Milá offroadová ikona,
k Tvojim narodeninám Ti želám všetko naj, hlavne aby si si udržala svoju kvalitu i tvár i po Tvojom, podľa mňa tragickom odkúpení indickými šmejdmi.
Ta jubilejna maska posobi trochu disharmonicky, ale aj tak je Defender najlespim a najkrajsim sucasnym off-roadom. Skoda ale absencie airbagov.
Dufam, ze az sa ho raz rozhodnu vyrabat v novej generacii, nebude to samoucelne gycovite retro na sposob Mini, ale stale stale naj off-road, s jasnym designerskym odkazom na velku minulost.