Novinky
H2 má žebřinový rám, stálou 4x4, myslím že i redukci a uzávěry. Každopádně je to těžká technika, takový auta LR nikdy nedělal
To máš pravdu, H2 vydrží bez problémů 22" chromovaný kola a zlatem zdobenýho afroameričana vevnitř. A když už něco vydrží tuhle kombinaci...mmmm, must be an american made.
Milá offroadová ikona,
k Tvojim narodeninám Ti želám všetko naj, hlavne aby si si udržala svoju kvalitu i tvár i po Tvojom, podľa mňa tragickom odkúpení indickými šmejdmi.
k Tvojim narodeninám Ti želám všetko naj, hlavne aby si si udržala svoju kvalitu i tvár i po Tvojom, podľa mňa tragickom odkúpení indickými šmejdmi.
To je úplně jiná kategorie... Hummer je těžké vozidlo, Land Rover je lehký teréňák, něco jako Jeep CJ/Wrangler, nebo (se skřípějícíma zubama) Lada Niva.
Jeep byl první na světě, Land Rover první v Evropě. Narozdíl od Jeepu je ale pořád tím čím měl být od počátku - robustním, lehkým pracovním nástrojem, který vydrží skoro všechno. Není to marketingová průopvídka, vždyť prý 75% všech vyrobených LR je stále v provozu. Jak by ne - technika je dostatečně dimenzovaná a hliníkové karosérie nezrezaví.
Vypadá skvostně, je to klenot mezi offroady. Jediní co mně na tom přijde divné je to, že hlavně na druhé fotografii vypadá dost familiérně s H2, hlavně podle toho předního krytu podvozku.
Dufam, ze az sa ho raz rozhodnu vyrabat v novej generacii, nebude to samoucelne gycovite retro na sposob Mini, ale stale stale naj off-road, s jasnym designerskym odkazom na velku minulost.