Testy
3.0 V6 - za 9,2s - to vyráběli číňani? Tak špatné parametry jsem už dlouho neviděl, a k tomu ta spotřeba? Výkon docela ok, ale to zrychlení, to nelze tolerovat, u dieselu trochu lepší, ale i tak zaostává.
Je to trochu divné. A podívej se taky na údaj maximálky - 224km/h - Tomu by ujela i oktávka RS v TDičku 8-s
Tak, tak. Maximálka je velice důležitá v zácpě a přecpaných silnicích.
Popravdě jsem měl možnost to auto už vidět v Ženevě a exterier ok,ale ten interier ve skutečnosti nic moc,dělal na mě dojem přeplácaný a nedoladěný,myslím že momentálně v dané třídě co se týče vnitřku asi vede nová Laguna.Jinak C5 jako celek je celkem fajn.
S tou Lagunou naprosty souhlas, taky myslim, ze v dane tride ma nejlepsi a bezkonkurencni interier jak po kvalitativni strance, tak po strance celkove ergonomie a vyberu materialu... :yes: Napr. takove Mondeo to je v interieru jeden velkej kyc. Rekl bych, ze jako celek Laguna predci novou C5, protoze je lehci a ma lepsi motory, ale to treba muze byt jenom muj subjektivni pohled. 😉
Kdyby všechny články byly psány se stejnou neutrálně informativní lehkostí. Lehkost bytí je přesně to, co dnes mnoha autům chybí a není to o pohotovostní hmotnosti 😉 Páně redaktorovu reakci na tlačítko S.O.S. je ale třeba doplnit o informaci, že k aktivaci tlačítka je třeba držet jej chvíli stisknuté (tuším asi tři vteřiny) zatímco po jeho aktivaci ženský hlas oznámí, že nebude-li opětovným stiskem povel zrušen do deseti sekund, bude automaticky aktivován systém lokalizace a přivolání pomoci..
Pěknej textík. Četl jsem tě třikrát za sebou 😉 :yes: Koukám, že bez stopek to v Citroenu nepůjde 😄
Hm, je smutné, že profíci se často schylují k takovýmto hodnocením.... . Četl jsem i recence v časopisech a je pravda, že autoři některých článků generálně chválili, ale zároveň zasazovali brouky do hlavy.... . Zrovna s tím tlačítkem s.o.s. atd... Bohužel platí "Koho chleba jíš....". Jinak po svých zkušenostech z tohoto týdne z dálnice už chci jen vozítko s pohonem 4x4 - Quattro. A to C5 bohužel nemá.
Je zajímavé, jak často je hodnocena kvalita podvozku bez přihlédnutí k jeho charakteru. Zatím jsem C5 za jízdy nezkusil, ale podvozek ze 407čky znám velmi dobře (v C5 je prodložený a obouvá také podstatně širší pneu) a nemohu, než chválit. Je komfortní a přitom se chová předvídatelně a velmi neutrálně. Pevně se drží stopy a na limitu si nechá líbit povolení plynem, kdy zadní náprava poslušně vykrouží poloměr, který chcete. Testosteroňák ho ocení pro schopnosti maskovat rychlost na okresce, skutečný řidič pro jeho charakter a technickou vyspělost. Přední náprava s dvojitým lichoběžníkem a odděleným kloubem, zadní pětiprvkový klenot.. Vrchol střední třídy nejen v mainstreamu.. Tady C5 nemá slabé místo, zbytek prozradí testovací jízda :yes:
Aby som ta opravil, stredna trieda ma v jazdnych vlastnostiach iny vrchol - Mazdu6. Predtym to bol Nissan Primera (do roku 2001-2), priekopnik 5-prvkoveho zadneho multilinku v tomto segmente.
Druha vec, pneumatiky su dolezite, ale tie mozes vymenit kedykolvek. Podvozok nie....
Druha vec, pneumatiky su dolezite, ale tie mozes vymenit kedykolvek. Podvozok nie....
Myslím, že jsi smysl příspěvku nepochopil. Neznám Primeru, takže nehodnotím, Mazdu ale ano (předchozí verzi, neočekávám, že by tu bylo mnoho lidí, kteří by drželi volant nové M6), třebaže ne nějak důvěrně. Nic mi neříká, neumím jí ocenit a dojem vyskákané kozy nepovažuji za charakter, který u aut hledám především. Nehodnotím ji negativně a ani si nemyslím, že není dobrým autem. Můj soukromý vkus ale naladěný jinam. Platforma na které C5 vyjíždí je unikátní a technicky dokonalá, což mohu posoudit z pohledu 407. U C5 šel ale Citroën dál - rozšířil, prodloužil a obul několika dalšími centimetry styčné plochy navíc. Rozuměj, nejde mi o závodění, chci sebejistý, čitelný a zároveň komfortní podvozek na který se kdykoliv mohu spolehnout, chci se z Prahy do Ostravy dostal odpočatější, než jsem byl na počátku cesty a mezitím bez stresu a zpocených dlaní zkazit den několika obchodním zástupcům ve stříbrných Octaviích 😉 Kdybych chtěl ultimativní vyskákaný podvozek s nekompromisním naladěním a zůstal u "Ë", šel bych do C2 VTS. Ale trasu Praha - Ostrava bych vnímal jako dvacet let těžkých prací v kamenolomu.
Vlastním Mazdu 6 a splňa presne to čo si napísal ako požiadavku na auto, bezporuchový športovo ladený sedan, na dlhšie cesty. Predtým som mal firemné R-megany a po cca 350km jazde(BA-KE)som už nemal síl k návratu a radšej som prespával na hoteloch a vracal sa nadruhý deň...na terajšej Mazde6 jazdím na otočku BA-Praha-BA po nepríliš kvalitnej panelovej dialnici 😉 bez toho aby som večer v posteli nemohol od únavy zaspať... 😄 neviem ako súčastný nový C5 ale ten predchádzajúci vypadol s môjho výberu presne vo chvíli ked som si doňho sadol, skrátka nemohol som sa zbaviť dojmu akejsi kreslovitosti, čo mi trocha konsolidovalo s potrebou auta na dlhé cesty. Inak najnovšiu C5 hodnotím dizajnovo velmi vysoko a pravdupovediac ani keby som bol ministrom tak by som sa za za toto auto nehambil 😄
cca 350km jazde(BA-KE) - ako, letecky? Ja to pod 400 nezrobim.
Ja ak sa za nieco haNbim, tak sa haNbim. 😄
Ale asi si nejakejsi fajnovejsi clovek, ked nezvladnes BA-KE-BA na jeden sup v hocijakom aute. Kedysi som to robieval na Citroene AX aj na Fabii, vyjazd 2:00 rano KE-BA a 20:00 BA-KE a tu som...
No a este k teme - skoda, ze vypustili Hydractive. Bez toho to nie je Citron. No ale chapem, naklady su svina a takto maju moznost si C5-ku kupit o nieco sirsie masy. Len dufam, ze ich nebudu kupovat naozaj siroke masy, lebo dnes je to idealny stav, ked sa clovek nemusi pol hodiny motat po parkovisku a hladat, ze ktora C5-ka je vlastne moja (ako napr. u Octavie) 😄
Tie sedadla, ulozne priestory a palubovka su jedine, ktore ma na mojej terajsej C5-ke naozaj velmi nenadchynaju, som rad, ze s tym nieco robia.
Ja ak sa za nieco haNbim, tak sa haNbim. 😄
Ale asi si nejakejsi fajnovejsi clovek, ked nezvladnes BA-KE-BA na jeden sup v hocijakom aute. Kedysi som to robieval na Citroene AX aj na Fabii, vyjazd 2:00 rano KE-BA a 20:00 BA-KE a tu som...
No a este k teme - skoda, ze vypustili Hydractive. Bez toho to nie je Citron. No ale chapem, naklady su svina a takto maju moznost si C5-ku kupit o nieco sirsie masy. Len dufam, ze ich nebudu kupovat naozaj siroke masy, lebo dnes je to idealny stav, ked sa clovek nemusi pol hodiny motat po parkovisku a hladat, ze ktora C5-ka je vlastne moja (ako napr. u Octavie) 😄
Tie sedadla, ulozne priestory a palubovka su jedine, ktore ma na mojej terajsej C5-ke naozaj velmi nenadchynaju, som rad, ze s tym nieco robia.
no zrejme nie som tak vytrvalý vodič ako Ty skrátka som zhýralec čo si potrpí na pohodlie 😉inak dalšie auto bude asi Mazda CX7
Ak si naozaj taky fajnovy, mozes ist aj lietadlom. Ja to obcas tak praktizujem, avsak iba ked mi netreba montazne naradie 😄
Len mi pride take trochu nezvycajne hadzat vinu za svoju pohodlnost na Megane. Nepoviem, keby si isiel Transitom, ale Megane...
Len mi pride take trochu nezvycajne hadzat vinu za svoju pohodlnost na Megane. Nepoviem, keby si isiel Transitom, ale Megane...
Přední lichoběžníková náprava a vzadu víceprvek - hm to mi něco připomíná jo vlastně Mazda 6 (i nová Mazda 6), Alfa Romeo 156. A máš pravdu, že je to spíše o nastavení podvozku a frantíci dělají pohodlná auta, ale na okrsce ti jak mazda, tak i alfa bezproblémů ujedou a nemusí to být na úkor komfortu. A vrcholem bych to neoznačoval. Ale auto jako takové vypadá dobře a mně se líbí.
Mne sa nova C5 paci . Ja by som si ju kupil vo verzii 2.7 V6 HDi , ale nemozem .... (zvlast sa mi paci kombicko)
Motory jsou vážně slabota 😄 Němcům nesahaj ani po kolena, prostě. Nízké výkony, vysoké spotřeby... NEVIM, NEVIM! >😒]
A to sudis aj z vlastnej skusenosti, alebo len podla papierov?
No jistě, že podle papíru >😁 Ale 1.8 s výkonem 92 kW ? To maj i 10 let starý auta 😉 Z dvoulitru lze vydolovat s klidem 120 kw... S třílitru ke dvoustům kilowattům. Co se týče dieslů, je to o poznání lepší.
ano, iste, najdolezitejsie je papierove maximum vykonu... onedlho sa zrejme do aut budu montovat 2,0 V8 motory zlozene z dvoch motocyklovych, lebo tam motor objemu cca 1 liter dokaze vyprodukovat okolo 180 koni, takze takyto V8 bude mat 350-400k...kaslat tam na realnu skusenost s motorom, kaslat na priebeh vykonovej krivky, maximalny vykon v maximalnych otackach je to o co tu ide...
Jednoznačne - ten interiér sa mi moc nepáči. Krajší - viac citroenovský (plavné línie a elegencia) bol v prvej C5. Línie palubovky plynulo prechádzali do stredovej konzoly. Modernizovaná C5 bola moc "pretlačítkovaná" a táto v tom znova pokračuje. Škoda. Prosto Citroen sa stáva, aspoň tvarovo, moc športový a to je, pre mňa, o ničom. C6 je great, C4 tiež (až na interiér), ale C5 :no:
Možná budu v menšině, ale mně se to auto prostě nelíbí. Hlavně záď mi příjde hrozná. Motoricky to podle papírů vypadá tradičně "francouzky" mizerně. A co se týká jízdních vlastností, tak nedám dopustit na svého Outbacka, 4 kola jsou 4 kola.
Podle mě sou dobrý motory od Citroenu 😄 >😁 .Teda ten 3.0 v6 😢 😒 i když mám hodně rád Citroeny musim uznat že je blbej 😒 .Nejradši mám motor 2.2Hdi , 2.0i a 1.6i. Ale ostatní jsou taky dobrý 😄 😉 >😁 .Když jste v něm někdo ani neseděl a potom na něj nadáváte na motor nebo na celej model,tak ste potom úplně blbý.A údaje na papírech taky něco znamenaj ale duležitý je taky sedět za volantem a vodskoušet si to auto.Někdy totiž výrobci píšou že to jede např.206 a potom to jede 210.A u spotřeby zase píšou vyšší např. u C4(céčtyřky) 1.6i píše výrobce že bere mimo město 5.7L když bere 5.2L vim to protože ji vlastnim (C4).
Kto si zvykne na mäkké kreslá, sedačky typu VW ho proste tlačia, cíti sa ako na tvrdej drevenej lavici. Je to všetko najmä o zvyku a o pocitoch.
??? 8-s