Je nabídka nového C5 se dvěma různými systémy odpružení jen fanfarónstvím, nebo má smysl? Na portugalské silnice jsme vytáhli obě verze a nestačili se divit.
A jestli je málo na 1.6i 110koní tak už nevim.a jestli je hodně když bere mimo město 5.2L . Tak už nevim.....
Jestli je na 1.8i málo když jede 200KM/H a jestli je hodně když bere 6,2L ........
Přečtěte si tenhle článek to je teda rozhovor ale je tam i něco o kvalitě to si přečtěte.
[odkaz]
Podle mě sou dobrý motory od Citroenu :-) >:D .Teda ten 3.0 v6 :'-(:-( i když mám hodně rád Citroeny musim uznat že je blbej :-( .Nejradši mám motor 2.2Hdi , 2.0i a 1.6i. Ale ostatní jsou taky dobrý :-);-) >:D .Když jste v něm někdo ani neseděl a potom na něj nadáváte na motor nebo na celej model,tak ste potom úplně blbý.A údaje na papírech taky něco znamenaj ale duležitý je taky sedět za volantem a vodskoušet si to auto.Někdy totiž výrobci píšou že to jede např.206 a potom to jede 210.A u spotřeby zase píšou vyšší např. u C4(céčtyřky) 1.6i píše výrobce že bere mimo město 5.7L když bere 5.2L vim to protože ji vlastnim (C4).
ano, iste, najdolezitejsie je papierove maximum vykonu... onedlho sa zrejme do aut budu montovat 2,0 V8 motory zlozene z dvoch motocyklovych, lebo tam motor objemu cca 1 liter dokaze vyprodukovat okolo 180 koni, takze takyto V8 bude mat 350-400k...kaslat tam na realnu skusenost s motorom, kaslat na priebeh vykonovej krivky, maximalny vykon v maximalnych otackach je to o co tu ide...
Možná budu v menšině, ale mně se to auto prostě nelíbí. Hlavně záď mi příjde hrozná. Motoricky to podle papírů vypadá tradičně "francouzky" mizerně. A co se týká jízdních vlastností, tak nedám dopustit na svého Outbacka, 4 kola jsou 4 kola.
No jistě, že podle papíru >:D Ale 1.8 s výkonem 92 kW ? To maj i 10 let starý auta ;-) Z dvoulitru lze vydolovat s klidem 120 kw... S třílitru ke dvoustům kilowattům. Co se týče dieslů, je to o poznání lepší.
Jednoznačne - ten interiér sa mi moc nepáči. Krajší - viac citroenovský (plavné línie a elegencia) bol v prvej C5. Línie palubovky plynulo prechádzali do stredovej konzoly. Modernizovaná C5 bola moc "pretlačítkovaná" a táto v tom znova pokračuje. Škoda. Prosto Citroen sa stáva, aspoň tvarovo, moc športový a to je, pre mňa, o ničom. C6 je great, C4 tiež (až na interiér), ale C5 :no:
Každý má rád niečo iné, alebo možno, na ktorý typ sedadiel si zvykol prv. Z tvrdých sedadiel do mäkkých sa nikomu nechce, lebo stráca kontakt s autom a s povrchom vozovky, ktorý už zo zvyku a automaticky za jazdy "číta".
Kto si zvykne na mäkké kreslá, sedačky typu VW ho proste tlačia, cíti sa ako na tvrdej drevenej lavici. Je to všetko najmä o zvyku a o pocitoch.
Přední lichoběžníková náprava a vzadu víceprvek - hm to mi něco připomíná jo vlastně Mazda 6 (i nová Mazda 6), Alfa Romeo 156. A máš pravdu, že je to spíše o nastavení podvozku a frantíci dělají pohodlná auta, ale na okrsce ti jak mazda, tak i alfa bezproblémů ujedou a nemusí to být na úkor komfortu. A vrcholem bych to neoznačoval. Ale auto jako takové vypadá dobře a mně se líbí.
Hm, je smutné, že profíci se často schylují k takovýmto hodnocením.... . Četl jsem i recence v časopisech a je pravda, že autoři některých článků generálně chválili, ale zároveň zasazovali brouky do hlavy.... . Zrovna s tím tlačítkem s.o.s. atd... Bohužel platí "Koho chleba jíš....". Jinak po svých zkušenostech z tohoto týdne z dálnice už chci jen vozítko s pohonem 4x4 - Quattro. A to C5 bohužel nemá.
cca 350km jazde(BA-KE) - ako, letecky? Ja to pod 400 nezrobim.
Ja ak sa za nieco haNbim, tak sa haNbim. :-)
Ale asi si nejakejsi fajnovejsi clovek, ked nezvladnes BA-KE-BA na jeden sup v hocijakom aute. Kedysi som to robieval na Citroene AX aj na Fabii, vyjazd 2:00 rano KE-BA a 20:00 BA-KE a tu som...
No a este k teme - skoda, ze vypustili Hydractive. Bez toho to nie je Citron. No ale chapem, naklady su svina a takto maju moznost si C5-ku kupit o nieco sirsie masy. Len dufam, ze ich nebudu kupovat naozaj siroke masy, lebo dnes je to idealny stav, ked sa clovek nemusi pol hodiny motat po parkovisku a hladat, ze ktora C5-ka je vlastne moja (ako napr. u Octavie) :-)
Tie sedadla, ulozne priestory a palubovka su jedine, ktore ma na mojej terajsej C5-ke naozaj velmi nenadchynaju, som rad, ze s tym nieco robia.
S tou Lagunou naprosty souhlas, taky myslim, ze v dane tride ma nejlepsi a bezkonkurencni interier jak po kvalitativni strance, tak po strance celkove ergonomie a vyberu materialu... :yes: Napr. takove Mondeo to je v interieru jeden velkej kyc. Rekl bych, ze jako celek Laguna predci novou C5, protoze je lehci a ma lepsi motory, ale to treba muze byt jenom muj subjektivni pohled. ;-)
Vlastním Mazdu 6 a splňa presne to čo si napísal ako požiadavku na auto, bezporuchový športovo ladený sedan, na dlhšie cesty. Predtým som mal firemné R-megany a po cca 350km jazde(BA-KE)som už nemal síl k návratu a radšej som prespával na hoteloch a vracal sa nadruhý deň...na terajšej Mazde6 jazdím na otočku BA-Praha-BA po nepríliš kvalitnej panelovej dialnici ;-) bez toho aby som večer v posteli nemohol od únavy zaspať... :-) neviem ako súčastný nový C5 ale ten predchádzajúci vypadol s môjho výberu presne vo chvíli ked som si doňho sadol, skrátka nemohol som sa zbaviť dojmu akejsi kreslovitosti, čo mi trocha konsolidovalo s potrebou auta na dlhé cesty. Inak najnovšiu C5 hodnotím dizajnovo velmi vysoko a pravdupovediac ani keby som bol ministrom tak by som sa za za toto auto nehambil :-)
Myslím, že jsi smysl příspěvku nepochopil. Neznám Primeru, takže nehodnotím, Mazdu ale ano (předchozí verzi, neočekávám, že by tu bylo mnoho lidí, kteří by drželi volant nové M6), třebaže ne nějak důvěrně. Nic mi neříká, neumím jí ocenit a dojem vyskákané kozy nepovažuji za charakter, který u aut hledám především. Nehodnotím ji negativně a ani si nemyslím, že není dobrým autem. Můj soukromý vkus ale naladěný jinam. Platforma na které C5 vyjíždí je unikátní a technicky dokonalá, což mohu posoudit z pohledu 407. U C5 šel ale Citroën dál - rozšířil, prodloužil a obul několika dalšími centimetry styčné plochy navíc. Rozuměj, nejde mi o závodění, chci sebejistý, čitelný a zároveň komfortní podvozek na který se kdykoliv mohu spolehnout, chci se z Prahy do Ostravy dostal odpočatější, než jsem byl na počátku cesty a mezitím bez stresu a zpocených dlaní zkazit den několika obchodním zástupcům ve stříbrných Octaviích ;-) Kdybych chtěl ultimativní vyskákaný podvozek s nekompromisním naladěním a zůstal u "Ë", šel bych do C2 VTS. Ale trasu Praha - Ostrava bych vnímal jako dvacet let těžkých prací v kamenolomu.
Aby som ta opravil, stredna trieda ma v jazdnych vlastnostiach iny vrchol - Mazdu6. Predtym to bol Nissan Primera (do roku 2001-2), priekopnik 5-prvkoveho zadneho multilinku v tomto segmente.
Druha vec, pneumatiky su dolezite, ale tie mozes vymenit kedykolvek. Podvozok nie....
V teste su dost chabo opisane, co som videl test ta fifth gear tak to kreslo je aj masazne a ma aj samostatne nastavitelny sklon len hornej casti operadla, teda cca od polky chrbtice [odkaz] 2:05. A reklamny slogan pre toto auto je Unmistakeably German *Made in France [odkaz]
Je zajímavé, jak často je hodnocena kvalita podvozku bez přihlédnutí k jeho charakteru. Zatím jsem C5 za jízdy nezkusil, ale podvozek ze 407čky znám velmi dobře (v C5 je prodložený a obouvá také podstatně širší pneu) a nemohu, než chválit. Je komfortní a přitom se chová předvídatelně a velmi neutrálně. Pevně se drží stopy a na limitu si nechá líbit povolení plynem, kdy zadní náprava poslušně vykrouží poloměr, který chcete. Testosteroňák ho ocení pro schopnosti maskovat rychlost na okresce, skutečný řidič pro jeho charakter a technickou vyspělost. Přední náprava s dvojitým lichoběžníkem a odděleným kloubem, zadní pětiprvkový klenot.. Vrchol střední třídy nejen v mainstreamu.. Tady C5 nemá slabé místo, zbytek prozradí testovací jízda :yes:
Já spíš jako část pasivní ochrany >:-[] Silný motor je dobrá aktivní ochrana, ale podle uvedených údajů to vypadá, jako by to auto vůbec nedokázal rozhýbat...
K sedadlům není co dodat, jsou dokonalá a dle mého názoru nemají ve své třídě konkurenci. Důvěrně znám ty z S60 a mohu srovnat - překvapivě ve prospěch C5 a to je vizitka, kterou bych si neodvážil přidělit nikomu, tady bývalo Volvo vzorem. Doteď :-)
To je otázka zvyku/vkusu, pro mě je dost nepohodlná tvrdá sedačka ve služební Octavii a s láskou vzpomínám na křesla v XM... sedačka vs. křeslo je právě ten rozdíl ;-)
Kdyby všechny články byly psány se stejnou neutrálně informativní lehkostí. Lehkost bytí je přesně to, co dnes mnoha autům chybí a není to o pohotovostní hmotnosti ;-) Páně redaktorovu reakci na tlačítko S.O.S. je ale třeba doplnit o informaci, že k aktivaci tlačítka je třeba držet jej chvíli stisknuté (tuším asi tři vteřiny) zatímco po jeho aktivaci ženský hlas oznámí, že nebude-li opětovným stiskem povel zrušen do deseti sekund, bude automaticky aktivován systém lokalizace a přivolání pomoci..
Popravdě jsem měl možnost to auto už vidět v Ženevě a exterier ok,ale ten interier ve skutečnosti nic moc,dělal na mě dojem přeplácaný a nedoladěný,myslím že momentálně v dané třídě co se týče vnitřku asi vede nová Laguna.Jinak C5 jako celek je celkem fajn.
3.0 V6 - za 9,2s - to vyráběli číňani? Tak špatné parametry jsem už dlouho neviděl, a k tomu ta spotřeba? Výkon docela ok, ale to zrychlení, to nelze tolerovat, u dieselu trochu lepší, ale i tak zaostává.
Těch 192 chválím. Ranař. Ideální varianta. Rovněž chválím rychlost informace. To je cenné. Velmi (mile) mě překvapuje charakteristika sedadel, konečně budeme moci jet v Citroenu víc jak 200 kilometrů na jeden zátah. A jestli ten odkaz na Volvo není nadsázka, zvedněme Citroenu palec :yes: