Na podzim 2008 se aktuální generace BMW řady 3 dočká faceliftu. Polovina životního cyklu je pryč a nové konkurenční Mercedesy C a Audi A4 jsou hrozbou, kterou je třeba odvrátit.
Co kdyby už někdo konečně vykopal Bangleho a spol. i s těma jejich šišatejma "výtvorama" :no: To je přece hřích, obalit dokonalý stroj a skvělý auto něčím tak odpudivým. Co kdyby začlo dělat BMW zase hezký auta?! Hmm... Jako odrazový můstek berte: E46 M3 CSL :yes:
Podla mna teda 1er za moc nestoji. Skor 3er COUPE, 5er a da sa aj 6er. 3er by potrebuje facelift ako sol. Tak sa mi ale zda, ze budu menit aj prednu kapotu, co je uplne zbytocne, lebo ta je perfektna, asi jedina cast celeho auta. Ako sa ale zda, ludom, co kupili 3er ten dizajn az tak neprekaza, ked sa tak predava. Auto je to totiz urcite svkele, o tom niet pochyb.
Tento Bangle je stale u BMW ? Posledne dizajnovo poriadne BMW bolo E46 (este v tom nemal prsty Bangle).Tento model ma stale fascinuje i ked uz par rokov sa nevyraba. Myslim ze este aj v sucasnosti by bol konkurencieschopny. Bangle chcel vytvorit za kazdu cenu nieco nove, ale vzniklo z toho akurat tak h*vno.Cudujem sa, ze ho este nevykopli.
Naprosto s tebou souhlasím. Banglova éra u BMW, to je skutečná designová katastrofa, a to jak zvenčí, tak i u interiérů. Poslední trojková řada mi ale připadá jako relativně nejmenší průšvih, taková sedmička a pětka jsou na tom ještě mnohem hůře a ani jednička moc krásy nepobrala. Proč už proboha nemůžou být BMW prostě krásná auta, jako bývaly? Nad karoserií trojky E46 slintám ještě dnes a co teprve její interiér (střed palubky natočený k řidiči, klasická čtveřice budíků apod.)
Lidi co vám na tom vadí. Nemáte na něj tak kritizujete, chtěl bych vidět vás!!!!!A neserte mě ty vaše kecy se nedají číst.
Mám novou 320d a je to špičkové auto. ;-)
Dle informací na tomto servru je to 75 360 ks - Alfa 159 - prodaných za rok 2007, což ve srovnání s jinými uvedenými značkami není až tak málo. Takže redakce zapomněla.
Mě fascinuje, jak někdo přišel na to, Alfa Romeo 159 a Saab 9-3 znamená "rozšíření segmentu směrem dolů"? To je myšleno vážně?! Navíc nechápu tu bohorovnost, s níž se ohrnuje nos nad neněmeckými značkami. Pominu-li to, že německá "stylovost" není pro spoustu lidí zcela to pravé, pak prostý součet pouze zde uvedených čísel převýší prodej Mercedesů ...
Mna BMW a obzvlast rada 3 nijako nepritahuje...neberiem v uvahu M3, sucasna verzia na trhu podla mna nema nic vynimocne co by ponukla a kupuje sa len pre imidz... jej predchadzajuca verzia nebola prilis spolahliva ... to odzrkadluju aj nizke ceny v autobazaroch a na roznych strankach kde ju kupite doslova za bagatel kym stare C od Mercedesu si neuveritelne drzi cenu a sam so sa mal moznost stretnut sa s vozami, ktore okrem beznych prevadzkovych servisov nemali zavaznejsie poruchy...a buduca verzia 3-ky? No necham sa prekvapit ;-)
Ze neni v nicem vyjmecna? >:D BMW nema konkurenci co se tyce "zazitku z rizeni", je videt zes zadny BMW neridil nebo neumis ridit >:D Ridil sem spoustu aut, ale s BMW muzes jezdit chirurgicky presne, citis se soucasti auta, to co ti rekne volant o kolech nema konkurenci. Pokud pro tebe toto nejsou parametry auta, kup si Audi se "skvelym interierem" ;-) >:D:-!
Tak tak, zazitkom z jazdy je 3er super, ale prave preto je skoda, ze je dizajn exterieru aj interieru podla mna na tuto triedu az neakceptovatelny. Sok ked vyvsiel 3er by som prirovnal snad az k novej SUBARU IMPREZA, ci FABIA II. Spolahlivost by tiez mohla byt u premiovky vyssia... Facelift by mohol 3er-u odstranit hlavne dizajn chyby, ale tie fotky na to moc nevyzeraju... Uvidime ale ku koncu roka.
Souhlasim s tim, ze design je trochu neobvykly, ale podle me naprosto presne sedi k filosofii toho auta - tedy skvelym jizdnim zazitkum. Kdo kupuje drahe auto a chce si s nim prevazne honit triko, koupi nejakou libivou nekonfliktni potvoru typu Audi, ale kdo si koupi BMW, kupuje ho vetsinou pro jeho vlastnosti a ne design. Tot ma zkusenost. Ja bych si koupil klidne i Fabii 2 kdyby jezdila jak BMW 1 :-)
Ja v podstate tiez zdielam tu filozofiu, ale asi od tial po tial. Fabiu II keby jazdila ako BMW 1 - v ziadnom pripade, to uz je moc :-) E46 bola spravna rovnovaha, podla mna je tragicke, ak premiovka ma az tak nepodareny dizajn. Skoda, BMW je moja najoblubenejsia znacka z velkej trojky.
AUDI sa ale nova A4 hodne podarila a vraj aj sporotovo, aj QUATRO, takze to 3er bude mat asi hodne tazke.
Riadil som BMW a je to moc tvrde auto s drahym servisom a nepodarenou predchadzajucou verziou...je to rydzo sportove auto, ktore je na kratsie trate a sportovejsiu jazdu stvorene ale dlhsia trat je prijam neprijatelna ... lenze ak by som si vyberal sportovu verziu auta siahnem po 3-ke coupe alebo A5 a nie klasickom sedane... ;-)
Skus si vypnout ESP (ale úplně, ne jenom jako) a jezdi s tou "skvělou" 3 kou bez ESP celý rok. A potom začni básnit. Třeba v zimně.
Je to šílený, kdo s tím nejel a je starší ročník připomenu výraz žigul.
Z mého subjektivního pohledu je současný design BMW od příchodu "nové" řady 7 ohavný. Předchozí řada 3, kterou jsem jezdil, bylo nádherné auto - až na mizernou spolehlivost a velikou ztrátu hodnoty při zpětném prodeji. Motoricky a podvozkem jsou evidentně na špičce, není co řešit. Interiér je však jako ze Škodovky a exteriér k pláči. MB či Audi tady nabízejí mnohem více. A pokud člověk vyrostl ze "závodníka" a nechce mít auto, ve kterých jezdí dalších 300.000 lidí, má i jiné alternativy...
No to su az pritvrde slova, ale v podstate s nimi suhlasim. 7er oproti staremu je krok tak nejak nikam dizajnovo. 3er tiez. Z limuzin sa podarila len 5er (ta mi zas nesmakovala stara), na tu som tiez strasne nadaval, ale zvykol som si a teraz sa mi paci znacne viac ako A6 ci E-klasse.
Zaujimave je, ze 3er COUPE podla mna vyzera paradne, zatial co 3er SEDAN priserne. Vo F/L by som SEDAN asi priblizl COUPE...
Inak ale BMW dost asi doplatila na to, ze podobne ako u AUDI maju vyzerat 3er, 5er a 7er strasne podobne, co je poprve nudne a po druhe to zakonite nemoze vsetkym velkostiam sediet. C-cko je tiez zmensenina S, ale aspon mu to sekne.
Audi má interiér asi lepší, ale mercedes určitě ne.Po jeho představení se okamžitě snesla ostrá kritika právě na jeho interiér.Hlavně se týkala tvaru palubky a kvality materiálů.
Myslím, že co člověk, to názor. Já jsem si zvolil nové C právě kvůli designu exteriéru a interiéru, a to tak, že jsem postavil oba vedle sebe (Céčko i 3-ku) a lezl dovnitř ven, dopředu, dozadu... po pár minutách jsem měl absolutně jasno. Není to jen o přístrojovce... Prostě každého "osloví" jiný vůz možná i různými prostředky. A jízdní vlastnosti...? Myslím, že každé z diskutovaných aut (A4, C, 3) je má na tak vysoké úrovni, že si na jejich limit "ani nesáhnu"... Takže suma sumárum, je to o pocitu... :-)
Nenuť mě abych si musel myslet, že tu jen plácáš vodu a auto jsi kupoval možná tak na plakátu. Můžeš mi vysvětlit větu "že si na jejich limit "ani nesáhnu""? Copak to je o nějakém "šahání" na limit? Copak rozdíl mezi 3er a C je v tom, že v prvním projedu zatáčku 150 a v druhém jen 145? Někdy fakt nevím co si pak o některých přispěvovatelích myslet. Snad je to přece o pocitu z jízdy (naladění auta komunikativnost, agilita) a jedno jestli jedu 200 nebo 80, ten rozdíl proste cítím a podle toho mě to které auto osloví nebo ne.
myslim ze to bude lepsi nez soucasne >:D pripadne mi takova sportovnejsi,nic proti soucasne to chran buh!!!ale treba u predchozi verze byl predni blatnik daleko sportovnejsi nez u soucasne.Zdravim vsechny ktery v tele koluje modrobila krev!!! >:D
Ono to v podstatě moc nechtělo, hlavně změnit optiku zadních světel a zvětšit rozchod vpředu i vzadu alespoň o centimetr. To první se, podle obrázků, stalo, snad budou vypadat zadní světla trojky stejně povedeně jako na jakémkoliv jiném mnichovském modelu, to druhé nejspíš zůstane jak bylo, a bude třeba to řešit jako dosud, větším rozměrem kol. Technika se obmněňuje průběžně, tady nemá trojka problém, tak snad nástup nováčků zachytí. Good luck. ;-)
Je nadčasový a už dnes zase bavoráky drtivá většina kopíruje, když ne okatě, tak alespoň si vypůjčuje některé části karoserií. Hlavně je to desing, na kterém se dá neustále pracovat, běžte na okruhové závody a podívejte se jak vypadá dravé auto a pak jakýkoliv renomovaný tunig, základ je pro běžnou veřejnost a pro nadčence je ještě neskutečné množství možností. Jinak, trojku jsem řídil a jste přesvědčeni, že nikdy jste nic lepšího neřídili.