Ekonomika
Píty
0
:yes: :yes: :yes:
Přejít do diskuze
Jasně. Bouráků je tu málo, myslím ovšem že ty patříš k těm nevelsatisovanějším. To víš, mi bezdomovci, mi ujíždíme na těch matchboxech, vy velcí a dospělí ta velká auta střídáte jako boxerky. Rád tě čtu, tyhle týpky v podstatě žeru >😁 8-s >😒]
No, b abo, zrovna RAV4 je tím autem, které by se nástupu Tiguanu mělo bát, ji si jako etalon malých SUV Tiguan bere na paškál. Nějak nerozumím tomu, že „RAV4 je uplne inde“, ta auta jsou naopak velmi srovnatelná, velikost prakticky totožná, ceny také, zaměření stejné. Tiguan jako nováček ve třídě musí k přetlačení RAV nabídnout něco navíc, a také to dělá, nabízí více motorizací, v naftě ve srovnatelné kvalitě, v benzínu modernější, lepší, a pro SUV vhodnější, přeplňované. Standardně má pro všechny motorizace šestikvalty a nabízí i modernější automaty než RAV. Poráží RAV také v písmenku U jako Utility, protože odveze špičkových 750 kg nákladu a utáhne dvoutunový přívěs, na tohle RAV nemá argument. Nemluvě o možnosti volby terénně zaměřené varianty. Pokud jsi myslel to, že "RAV4 je uplne inde“ tak, že už mírně zastarává a k tomu, aby mohla se ctí čelit nováčkovi, bude třeba faceliftu ve smyslu alespoň částečného přezbrojení, třeba v motorech a převodovkách, pak ti rozumím. 😉
No neviem ako jazdis lebo s Trackom v 2,0 TDI som najazdil nieco okolo 2000 km - mesto dost po dialnici aj okresky a spotreba bez problemov pod 8. Na cca 400 km trase KE-BA som urobil 7,5. A to mi kamarati hovoria ze jazdim rychlo. Ale plynulo.
Na konec vzdy to najlepsie,takze sedi japonec az na konec!Inac QQ od Nissana je stale vypredany na 7 mesiacov dopredu a to uz sa skoro rok vyraba!Takze fricovia pekne pockali ci o tieto auta bude zaujem a potom ked uz nehrozilo ziadne riziko tak do toho isli,ako vzdy s krizikom po funuse,esteze EU je taka vypatlana a vzdy im na to skoci!
Golf jednoducho ci je obycajny alebo plus na fajnovy zadok sadnut nemoze!Ide totiz o obycajny spotrebny tovar a ten nie je urceny pre fajnove zadky!!
No to som presne pisal. A myslim teda, ze predsa len taka RAV4 je uplne inde, ako TIGUAN. Tieto ceny su prilis vysoke, aj keby boli stanovene pre Q5 (a predsa len, skor AUDI ma byt premium, VW main stream...)
V CR-V jsem seděl a navíc souhlasila by se mnou vetšina objektivně smýšlejících lidí. Bohužel, objektivnost je fanatickým zastáncům Hondy stejně vzdálena jako motorům této značky pružnost v dolním spektru otáček. >😁
Sice nemám osobní zkušenost, ale všechna respektovaná zahraniční i domácí periodika(Autocar,Autobild,p. Janda z autorevue) považují Tiguan za etalon, co se týče jízdních vlastností ve svém segmentu. A tvou narážku na motory jsem asi nepochopil.Které SUV v této třídě nabízí lepší motory?Možná snad BMW X3, ale to je zase cenově jinde.Cr-V nabízí jen slabý starý dvoulitr a o generaci starší turbodiesel(tuším již 5 let starý).A motory od Fordu také nejsou žádná sláva. :-!
"...do šroubku dotažený vůz." 😄 máš smysl pro humor, tahle předražená uni rigid deutsche plechovka byla spíchnutá na objednávku marketingového oddělení. Ze středních SUV Forester anebo Outlander, nic dalšího mě nenapadá.
Ne né GTI. Nějak ti ty vtípky nejdou přes pysky.
Ta malá autíčka dnes už nejsou ani pro mého syna.
Můj zájem má opravdu jiný charakter. 😉
Ta malá autíčka dnes už nejsou ani pro mého syna.
Můj zájem má opravdu jiný charakter. 😉
No ja som ho videl na zivo a prave z toho som v soku? OK, predny pohlad este s privretymi ocami, ale bok a hlavne zadok - to nieeeee cisty Golf.
Hlavne som ale v soku z tych cien, to by som bral tak pre to Q5 od AUDI, co sa chysta. Ale na VW mi to pride teda sakra vela. Ako som pisal, uz QASHQAI sa mi zda byt hodne drahy. Cena TIGI-ho na urovni SUV vyssej triedy mi ale pripadaju byt fakt prastene... Ale ak sa to naozaj bude predavat OK, tak proste maju dobry marketing, aj ked ludom by som sa teda divil...
Hlavne som ale v soku z tych cien, to by som bral tak pre to Q5 od AUDI, co sa chysta. Ale na VW mi to pride teda sakra vela. Ako som pisal, uz QASHQAI sa mi zda byt hodne drahy. Cena TIGI-ho na urovni SUV vyssej triedy mi ale pripadaju byt fakt prastene... Ale ak sa to naozaj bude predavat OK, tak proste maju dobry marketing, aj ked ludom by som sa teda divil...
S tuo spotrebou 2,0 TDI CR 140koni, vo verzii TRACK a FUN s automatikou su velmi vtipny. Ja ho mam, jazdim na nom a kombinovanu spotrebu pod 10litrov som este nemal. A to jazdim s lahkou nohou.
ja na sk servey tieez nechodim ked tam nezijem ....inak na to ze mas VS tak si pekny dement ked to nechapes, ale to uz je zname ze VS ma uz dnes kazdy .....,este my povedz aku...hnojarinu? >😁
Jsem videl Tuarega a Tiguana vedle sebe a to moc velky rozdil nebyl vypadali velmi hezky... 😉
Já tě zklamu GTI. Já nic nečekal. Hlavně se bavím, jak takové obyčejné sousloví významem OBROVSKÝ ZÁJEM, se stejnými lidmi vysvětluje dvojím způsobem.
Tak např, když Nissan vyjel s QQ, tak po 3 měsících bylo jasné, že výrobní kapacity zdaleka nestačí reagovat na obrovskou poptávku.
Ale proč to stejní lidé odsuzovali, narozdíl od produktu koncernu VW? To mi nejde do hlavy.
Jinak mi je úspěch Tiguanu ukradenej, stejně jako ůspěch většiny produkce ode všech možných výrobců, až na pár vyjímek.
Můj zájem o auta je motivován zcela z jiných důvodů. 😄
Tak např, když Nissan vyjel s QQ, tak po 3 měsících bylo jasné, že výrobní kapacity zdaleka nestačí reagovat na obrovskou poptávku.
Ale proč to stejní lidé odsuzovali, narozdíl od produktu koncernu VW? To mi nejde do hlavy.
Jinak mi je úspěch Tiguanu ukradenej, stejně jako ůspěch většiny produkce ode všech možných výrobců, až na pár vyjímek.
Můj zájem o auta je motivován zcela z jiných důvodů. 😄
Bylo by dobré,kdyby se diskuzí zúčastňovali diskutéři Vaší úrovně.Pak by šlo skutečně o diskuzi a ne o sprosté výpady a urážení.Jednou jsem si dovolil popsat svou špatnou zkušenost s Toyotou RAV4,ale velmi jsem toho litoval.Tolik hloupých a hrubých urážek na prožitou skutečnost jsem od "fandů automobilismu" ani nečekal.Ještě jednou děkuji za Váš názor.
Pekne pekne zvednute 5 dvere do 1,5 metru,,, tam se budou pekne ukladat zavazadla... Ze-by ve VW ( lidovych autech pro nemce ) neumeli udelat jednoznacny obrazek???
Tak podla mna toto je naozaj podivne. Uz u NISSAN QASHQAI si klopem na celo, ta cena stoji za to... Myslel som, ze TIGUAN bude skor zmensenina TOUAREG a nie proste este zvyseny GOLF+. Verim tomu, ze tie auta ked sa vedla seba postavia, tak ani nie je vidno rozdiel na prvy pohlad. Podla mna je oproti nemu QASHQAI krasavec. No a ta cena??? Zakladny model v zakladnej vybave na urovni uz SUV typu CR-V, RAV4, X-TRAIL??? No ak toto je vypredane zatial, tak fakt len kvoli tomu, ze sa toho najprv chysta vyrobit malo kusov, inak to nechapem. Aj ked nikomu to auto neberiem, nech si ho kludne kupi. Ta cena je ale podla mna postavena na hlavu.
My ti děkujeme za světonázor a ...já se o SK blbosti nebavím,neb to nepovažuji za relevantní téma u aut...ale:mám ten stát kousek za prd€lí,dalo by se,dalo...romány...takže ještě jednou a pomalu:V čem spočívá česká blbost,že je něco vyprodáno,co se nevyrábí v česku a nemá českého majitele?Na to mi nestačí ani česká vysoká škola,čobolíčku..Tak čo?Byť chápu,že jste najmůdrejší národ...týpci tvého ražení mne fakt s€rou.Osobně na SK servery nelozím,natož abych tam cizince poučoval,co je a co není správné.Slušná SK většina to snad chápe a ví,co tím myslím.Úvahy o jednom vyprodukovaném vajíčku a v kontextu produkce hromadně vyráběného auta může zpoldit jen chorý mozek.Jinak se ti tu mezi námi blbci doufám líbí,ne?Aspoň že to. :-!
Neurazí, nenadchne, cosi je v něm hezkého.... . Ale palubovce už chybí jen rumpál. Ani dodávku s takovým oje.ban.ym hnusem bych nechtěl..... :-! :no:
TY sa v prvom rade zobud...lebo tieto kraviny co pises svedcia o tvojom IQ :no: Na TVOJOM mieste by som sa radsej zdrzal akejkolvek reakcie..strasne zvasty... :no: :no: :no:
Ja nevim, ale kdysi jsem si myslel, že tento server je určen pro autaře a pro občasné návštěvníky, kteří si zde jen před nákupem svého nového auta zjistí nějaké parametry a porovnají, atd...
Když ale tak čtu diskuze tak tu pořád jen dochází k hádkám, obviňování, kritice a podobným jevům. To je celkem pochopitelný, ale proč k tomu dochází vždy u článků s VW, Fiat, Škoda a hlavně SUV.... Dyt tyto značky případně segmenty nejsou zrovna autařské...
Osobně mám staršího benzínovýho mazlika Fiat, s kterym jsem velmi spokojenej a asi až budu kupovat nové auto tak to bude zas ital, protoze si vazim jejich automobilek a chci podporovat jejich rust.
Ale i tak si myslim , ze pravi autari by meli mit jine nazory a cile debat....
Když ale tak čtu diskuze tak tu pořád jen dochází k hádkám, obviňování, kritice a podobným jevům. To je celkem pochopitelný, ale proč k tomu dochází vždy u článků s VW, Fiat, Škoda a hlavně SUV.... Dyt tyto značky případně segmenty nejsou zrovna autařské...
Osobně mám staršího benzínovýho mazlika Fiat, s kterym jsem velmi spokojenej a asi až budu kupovat nové auto tak to bude zas ital, protoze si vazim jejich automobilek a chci podporovat jejich rust.
Ale i tak si myslim , ze pravi autari by meli mit jine nazory a cile debat....
S Tiguanem člověk nešlápne vedle, skvělé motory - MOZNA, decetní design ANO, výborný podvozek LEDA VE SNU.
CR-V a nádherný design.Takhle jsem se dlouho nenasmál.Padla tu kritika na interiér VW, ale tahle Honda má horší interiér než běžný civic, který zase nestačí kvalitou na základního Golfa.A když jsi tu zmínil pokles hodnoty, bude na tom Tiguan lépe.A ta spolehlivost je dána také zčásti menším využitím elektroniky.(Japonci mají asi třetinu řídících jednotek co evropská auta)
Dobre auto. I kdyz je Forester porad jeste lepsi, trochu jsem zavahal, protoze to malinke posledni okenko po zatmaveni (diky prestavbe na N1 >😒] )ani nebude chybet. Ale prece jen jizdni vlastnosti a spolehlivost jsou pro mne prioritou..
Knedlik design s jednim motorem? To myslis Forda Kugu 2.0 Tdci?
Me osobne se Ford libi vic i dys jako mladej bych si stejne koupil spis zase sportovni auto a ne SUV. A neee VW....
Kazdopadne nevim co je spatnyho na tom ze Ford nabizi ZATIM jen jeden motor když to auto se oficialne prodava a nabizi tak tyden. Myslim, že dalsi motory nabidnou pozdeji a bude z ceho vybirat, ale i tak si stejne vsichni vemou Tdci......
Me osobne se Ford libi vic i dys jako mladej bych si stejne koupil spis zase sportovni auto a ne SUV. A neee VW....
Kazdopadne nevim co je spatnyho na tom ze Ford nabizi ZATIM jen jeden motor když to auto se oficialne prodava a nabizi tak tyden. Myslim, že dalsi motory nabidnou pozdeji a bude z ceho vybirat, ale i tak si stejne vsichni vemou Tdci......
jestli to nebude tim,. že jeden motor je od audi a jeden od VW. A jeden od druhého motory docela neradi přejímaj, radši vývíjej vlastní.
hlavne ze ty chapes ze VW je najlepsi a nic ine nieje.......ja nie som aut😲dbornik ale take kydy jak tu pises ty to ti zeru asi len na tomto blogu a z domu asi ani nevychadzas a prejavujes sa len na netu aspon ze mas za tie dristy peniaze, ti ich prajem :yes:
No vies ono co ked je to tym ze ked ma nejaky vyrobny zavod nejaku kapacitu tak si tym limitovany. Nemozes si povedat : A co tak vyrobime o 200 000 viac ako je kapacita alebo si myslis ze ano ?
To nevím Vel Satísku. Třeba si nebyli jisti velkým zájmem? Rozdíl mezi nejnižší (trend and fun) a nejvyšší výbavou (sport and style) je 57 tis.Kč vč. DPH. Jinak ten Tvůj příspěvek moc nechápu :no:
Satisi, co ty, čekal jsi, že o TIGIho bude takový obrovský zájem? Mně samotného to překvapilo, já očekával jemnější křivku nárůstů prodejů. Co ty?
kazdy hovori ze je to vypredane, takze je to super auto? trapny argument..a za druhe ako uz vyssie pisem aka je ta vypredana produkcia? 10, 20, 50, 100 kusov? povedz my to cislo a potom to komentuj :no:
Tak proč Honziku nenaplánovali aspoň 480 000ks? Co myslíš?
Ten článeček malinko pozapomněl na stupně výbavy, nebo je u všech výbav cena stejná?
Pakliže je to tak, pak koncern VW jde na prodej od lesa.
S.Ovation....
Ale jak k tomu příjdou ti s tím nejvyšším stupněm výbavy?
Á, já už vím. Pólíčko jako dárek. Ten flek na prvním se musí nějak udržet.... >😁
Ten článeček malinko pozapomněl na stupně výbavy, nebo je u všech výbav cena stejná?
Pakliže je to tak, pak koncern VW jde na prodej od lesa.
S.Ovation....
Ale jak k tomu příjdou ti s tím nejvyšším stupněm výbavy?
Á, já už vím. Pólíčko jako dárek. Ten flek na prvním se musí nějak udržet.... >😁
Tady tento motor pravděpodobně vznikl pouhým utlumením 147kilowattové verze, stejně jako vznikla 103 kW 1,4 TSI ze 125 kW 1,4 TSI. V případě TDI tomu tak je jenom ve dvou případech - motory BKC (77 kW PD) a BRU (66 kW PD) se liší pouze softwarem a výfukem, a pak ještě už nevyráběné ASV (81 kW VEP) a AGR (66 kW VEP) - lišily se softwarem a vstřikovači. V ostatních případech jsou mechanicky zesílené všechny pohyblivé části.
No s tím bych tak úplně nesouhlasil, světlá výška je sice jen o cca o 10 mm větší než u Scoutu, ale velký rozdíl je u verze T/F v nájezdových úhlech - že ten přední nárazník vypadá pak dost divně je jiná věc, ale účel to splní. Další plus proti Scoutu by mělo být ve větším vyztužení podvozku a pevnějším materiálu zadní nápravy. Ale hlavně Scout nemá proti sériové Octavii nijak upravené blatníky-podběhy, je jen zvýšený, takže větší kola než na který je šasi konstruováno (v rozměru 225 má být použit profil pneu 45 ale Scout má 50) způsobují, že mezi kolem a podběhem je v kritických místech (díky zvýšení jen v podelném směru) hodně málo místa, což je špatně nejen pro jízdu v bahně, kam stejně většina Scoutů nejezdí, ale i ve sněhové břečce - naštěstí většina majitelů na zimu dává ocelové ráfky se standardními koly, takže problém nemají, ale nic to nemění na skutečnosti, že na tak velký kola Octavia není stavěná.
Ako píšem vyššie, niektoré veci cítiš až na dlhšej trase. Rovnako si myslím, že je blbosť zavrhnúť auto kvôli niečomu, čo sa mi na skúšobnej jazde nepáči - možno je to len nezvyk, alebo to môže byť zámer výrobcu a ja to ocením a prídem tomu na chuť až časom (aj také som v autách zažil). Veď by malo byť ich snahou ponúknuť mi best of the best for my money. Ale autá sú asi svet sám o sebe a preto vznikajú situácie, keď je v megovom aute MP3 luxusný doplnok a prirodzený bezpečnostný prvok - BlueTooth (hodný pár dolárov) súčasťou len tej najdrahšej audioaparatúry. Priznávam aj chybu na svojej strane, moje očakávania boli privysoké a VW Golf+ jednoducho nesadlo na môj fajnový zadok 8-s
Tiguan se dělá ve Wolfsburgu ve výrobním závodu Auto 5000 GmbH. Plánovaná kapacita výroby pro rok 2008 byla okolo 120 000 Ks. Tato kapacita je zaplněna během necelých 4 měsíců prodeje :yes:
Tyto základní nedostatky jsi neodhalil při prohlídce/zkušební jízdě?
Auto se nekupuje po internetu ani jako rohlík, tedy bez důkladného prověření vlastností. Tudíž mě to překvapuje.
Auto se nekupuje po internetu ani jako rohlík, tedy bez důkladného prověření vlastností. Tudíž mě to překvapuje.
U nás v Čechách zbývá posledních pár kousků, na které ještě dealeři nemají konkrétní zákazníky. Jinak je dodací lhůta 1.Q 2009. Po dotazu na dealera do Německa je dodací lhůta podobná březen 2009. Takže úspěch vozu je obrovský, teď jenom aby tomu automobilka přizpůsobila produkci :yes:
pochopil som ze je to metafora, ale to co napisal tak to nejde prijat ani ako metaforu taka je to hovadina chapes?
ty asi toho nechapes este dost jak tak citam....to co si pisal o sk ide mimo mna pretoze tam uz nezijem 6 rokov takze nekomentujem,ja tiez zacnem vyrabat trebars zdobene vajicko a moja produkcia je vypredana na rok dopredu pretoze urobim jedno a to si kupi moja frajerka..takze asi tak k tej produkcii....a nejde o to co kdo vyraba ale co kdo kupuje..bavili sme sa o ceskej blbosti..
Som prostý užívateľ, ktorý jazdí. V živote by mi nenapadlo, že automobilka môže v cenovej kategórii cca 800tis. SKK predávať takéto "nedotažené" auto.
Šledriánstvo?
Šledriánstvo?
Na úvod poviem, že mne dizajn exteriéru G+ sedí. Rovnako nemám väčšie výhrady k ovládacím prvkom či "sterilite", moje predošlé auto bol Passat, takže som bol zvyknutý. Nasadneš však do sedadiel, ktoré majú príliš tuhé bočné vedenie a ak nedržíš celú cestu kolená pri sebe (a ja mám skôr ten chlapský posed naširoko), tak si uženieš modrinu. Na krátkych trasách mi to nevadilo, ale čokoľvek nad 150km som cítil a to nevravím o horore, keď som nemal druhé auto a s G+ som musel absolvovať štreku cez 2.000km, myslel som, že umriem 😄 Napomáha tomu aj plastové krytie na boku, takže v určitej polohe s ním prichádzaš do styku (dtto som zažil v Touranovi, šlo ale len o krátku trasu).
Môj tip je, že G+ vznikol natiahnutím pôvodného Golfa do výšky o 10cm. Výborné pre dobré nasadanie a vnímanie priestoru, ale páni konštruktéri natiahli bočné dvere privysoko. Ak si pri dlhšej jazde zvykneš dávať lakeť ľavej ruky na hranu k oknu, tu je to problém v akejkoľvek polohe sedadla. Mojich 175cm výšky a sedadlo v najvyššej polohe bolo stále nedostatočných a lakeť smeroval hore. Naopak stredová lakťová opierka je taktiež zrejme pôvodná z Golfu a je teda prinízka aj keď je nastavovateľná (moc nepomôže ani ak dáš sedadlo nižšie). Schránky pod sedadlom sú vhodné max na peňaženku, nedáš tam ani obal s CD-čkami. A posledná vec k sedadlám, ber ju pls ako subjektívnu a nemeranú v reáli - mám pocit, že sedadlo je oproti stredu volantu posunuté cca 1-2cm vpravo. Som zaťažený na symetriu a tu som mal pri riadení vždy pociť, že mám jednu ruku kratšiu. Takéhoto "kripla" zo mňa zatiaľ žiadne iné auto nespravilo 😲
Na úvod stačí, len poviem, že auto malo byť pôvodne pre manželku, ktorej by asi väčšina vecí nevadila (jazdí krátke trasy a kolená má pri sebe 😉 ale odmietla ho.
Neprenášam túto skúsenosť, ale kedže ide o "podobnú konštrukciu" (zvýšená karoséria) s de facto identickým vnútrajškom, na 99,9% by som TIGIho nebral napriek všetkému, čo som videl, že dokáže v teréne (a tam ja chodím rád).
Môj tip je, že G+ vznikol natiahnutím pôvodného Golfa do výšky o 10cm. Výborné pre dobré nasadanie a vnímanie priestoru, ale páni konštruktéri natiahli bočné dvere privysoko. Ak si pri dlhšej jazde zvykneš dávať lakeť ľavej ruky na hranu k oknu, tu je to problém v akejkoľvek polohe sedadla. Mojich 175cm výšky a sedadlo v najvyššej polohe bolo stále nedostatočných a lakeť smeroval hore. Naopak stredová lakťová opierka je taktiež zrejme pôvodná z Golfu a je teda prinízka aj keď je nastavovateľná (moc nepomôže ani ak dáš sedadlo nižšie). Schránky pod sedadlom sú vhodné max na peňaženku, nedáš tam ani obal s CD-čkami. A posledná vec k sedadlám, ber ju pls ako subjektívnu a nemeranú v reáli - mám pocit, že sedadlo je oproti stredu volantu posunuté cca 1-2cm vpravo. Som zaťažený na symetriu a tu som mal pri riadení vždy pociť, že mám jednu ruku kratšiu. Takéhoto "kripla" zo mňa zatiaľ žiadne iné auto nespravilo 😲
Na úvod stačí, len poviem, že auto malo byť pôvodne pre manželku, ktorej by asi väčšina vecí nevadila (jazdí krátke trasy a kolená má pri sebe 😉 ale odmietla ho.
Neprenášam túto skúsenosť, ale kedže ide o "podobnú konštrukciu" (zvýšená karoséria) s de facto identickým vnútrajškom, na 99,9% by som TIGIho nebral napriek všetkému, čo som videl, že dokáže v teréne (a tam ja chodím rád).
Sice si to nekoupím, ale zae nechápu jinou blbost.Co koho po tom,že někdo něco vyrábí a má vyprodáno?Si to nekoupím, nebo na SK není možnost volby?Co takhle zavřít závod VW v Blavě?Mně třeba "vadí", že v Blavě je továrna VW,tak ji zavřeme?Blbost,že? :-! Sohlasím.Nechápu,co komu do toho,že někdo vyrábí a prodává.... 😲
>😁 prej zaplavi ako golf......to uz castejsie vydim v prahe korejca nez golfa a to myskim vsetky verzie nie len tu najnovsiu....tak netrep, a hlavne golf bol aj dost lacnejsi nez ta sunka tak skludni hormn s tymi kecami.....lol >😁 >😁
Obě budou jezdit po silnicích, tak jaké jiné zaměření tě ještě napadá?
Já se na ta auta včera díval z autosalonu ven z nějakých asi 30m a nebýt toho,že jeden stál na asfaltu,druhé vzadu přizvednuto....a naprosto náhodně povídám, máte i černého G+ ??... myslel jsem, že jsou to dva Golfy+, jen v jiné barvě a kamarád mi praví,ne, ten druhý je SUV,máme vyprodáno do podzimu,ale nechápu...(ten od VW)-navíc VW zase nestíhá dodávat(k nám)
Já se na ta auta včera díval z autosalonu ven z nějakých asi 30m a nebýt toho,že jeden stál na asfaltu,druhé vzadu přizvednuto....a naprosto náhodně povídám, máte i černého G+ ??... myslel jsem, že jsou to dva Golfy+, jen v jiné barvě a kamarád mi praví,ne, ten druhý je SUV,máme vyprodáno do podzimu,ale nechápu...(ten od VW)-navíc VW zase nestíhá dodávat(k nám)
ja som nemyslel tu blbost co vypredala tu plechovku ale tu inu......a mimchodom produkcia na pol roka moze byt vypredana ale bohuzial uz nikto nevie aka ta polrocna produkcia je...50,100,300 kusov? to si urcite pocul od boss VW co? no jasne kto by sa nepochvalil ale cisla radsi nepovedia., lebo by ich vysmialiVW :no:
Smekněme před Volkswagenem. Sice to trvalo, přesto to čekání za to stálo. Bejbytouareg vstupuje na silnice v síle, které nemá šanci vzdorovat žádný jiný mainstream. Jen považme - dvoj model, tedy volíš silniční či off verzi. K tomu VW nabízí v motorech opravdu světovou špičku. Co víc si člověk v mainstreamu může přát. Jedině snad konkurenční knedlík design s jedním motorem...
Výhrady k ergonomii může mít jedině zvoník od Matky boží. Výhrady k ceně pak jen superšvorcák. Proto je také produkce TIGIho vyprodaná na půl roku dopředu. Popravdě je nutno si napsat, že tu máme od VW skutečně nečekanou trefu. Žádný ustrašený pokus o střední esuvečko, nýbrž do šroubku dotažený vůz. Dnes tedy velké BRAVWO :yes😒br />
P.S. TIGI zaplaví silnice tak, jako je zaplavil Golf. Neb TIGI je... golfem tohoto století :yes:
Výhrady k ergonomii může mít jedině zvoník od Matky boží. Výhrady k ceně pak jen superšvorcák. Proto je také produkce TIGIho vyprodaná na půl roku dopředu. Popravdě je nutno si napsat, že tu máme od VW skutečně nečekanou trefu. Žádný ustrašený pokus o střední esuvečko, nýbrž do šroubku dotažený vůz. Dnes tedy velké BRAVWO :yes😒br />
P.S. TIGI zaplaví silnice tak, jako je zaplavil Golf. Neb TIGI je... golfem tohoto století :yes:
Díky moc za vysvětlení. Jen jsem pořád nepochopil, co má česká blbost do činění s tím, že se Tiguan vyprodal v celý Evropě. Že by všechny auta skoupili Češi? Aha, tak to pak jo.
😄 95% všech reálných potřeb ať na reprezentaci, prostor, variabilitu či užitkovost dokáže poskytnout každý pořádný kombík střední třídy. Ale nesmí se to říkat, páč, jak se to mezi lidma provalí, půlka modelových řad zanikne, a skláři, pardon autaři, nebudou mít co žrát. 😉
Nikdo ti nebere, že je CR-V dobrý auto. Jestli je to ale pro tebe důvod, abys nadával na Tiguan, se kterým ani nemáš žádné zkušenosti a ani jsi ho možná naživo neviděl, tak tě docela lituju. Mně je sice Honda hodně sympatická, jednu jsem měl a byl jsem s ní maximálně spokojený, ale to není důvod k podobným hloupým výlevům na adresu Tiguanu. A když budu objektivní, tak na design nového CR-Včka byly taky dost protichůdné názory, mně se sice líbí, ale řadě fanfů hondy ne. A když mluvíš o těch 800 tisících, tak to se týká nejlacinějšího provedení a to má Tiguan níž. Když přepočítám cenu z německého ceníku, tak u F/T, který je použitelný do terénu daleko víc než Honda, tak jsme se stejnou vnitřní výbavou na 730 tisících CZK. U nás je nejlevnější Tiguan za 790 a nejdražší za 890 tis.CZK, u Hondy je nejdražší za 1,069 mil. CZK. A nevykládej tady pohádky, že Tiguan má horší výbavu, stačí opět porovnat ceníky. A Honda má dost malou paletu motorů začínající na dvoulitru, což je taky ve srovnání s Tiguanem nevýhoda. Ale opakuji, není to důvod na hondu nadávat, ani to není důvod vyvyšovat Tiguana. Snad bys to mohl pochopit.
A kecy o hloupých Češích, lezoucích do zadku VW si už taky nech, v diskuzích o jistých značkách si jich tady užijeme víc než dost.
No, a jak ti tady okristan napsal, produkci Tiguanu nevyprodali Češi, tvoje světoznalost se projevila. Mimochodem, s ohledem na kupní sílu v naší republice bude Tiguan, byť je jeho cena příznivější než u asijské konkurence včetně Hondy CR-V (viz. ceník dovozce) asi málo frekventované SUV v porovnání s korejskými vozy, které bezpečně vládnou.
A kecy o hloupých Češích, lezoucích do zadku VW si už taky nech, v diskuzích o jistých značkách si jich tady užijeme víc než dost.
No, a jak ti tady okristan napsal, produkci Tiguanu nevyprodali Češi, tvoje světoznalost se projevila. Mimochodem, s ohledem na kupní sílu v naší republice bude Tiguan, byť je jeho cena příznivější než u asijské konkurence včetně Hondy CR-V (viz. ceník dovozce) asi málo frekventované SUV v porovnání s korejskými vozy, které bezpečně vládnou.
Taaak na slovensku je to to iste...s dieslom to ale nemusi byt len o setreni, proste niekto ma rad "naftove kone" a ich zatah...ale to ako sa stale mozu v takom pocte predavat predrazene VW a Skody to ozaj nechapem...
mysli vsetky....od tej jak si kupujete predrazene skodovky az po tu jak si kupujete diesel a myslite si jak ste usetrily traposi.....uz nech zakazu diesel pre osobne auta.....co2 nepodstatne-ine splodiny to je ten problem :no:
Souhlas, pojistka není argument, ale ten rozdíl mezi 1,4 a 2,0 je opravdu nelogický. Použití 1,4ky tak bude dávat smysl leda v případě, že ji strčí do sociální verze 4x2 a srazí cenu někde k 700 tis.
Tak jako ostatní výrobci tak i vw se snaží chytit co nejvíce zákazníků. Z čistě autařského hlediska nemá tento model žádný význam. Světlá výška je shodná s S OII Scout. Vnitřek pro cestující je menší a velikost vpodstatě stejná. Podvozek a motory jsou taky vpodstatě shodné ergo kladívko by to vypadá jako zbytečný model. Ale není tiguan loví pro vw zákazníky navíc tedy zhušťuje pomyslný cedník, kterým se loví v rybníku plném zákazníků. Jak tak čtu hodně vás vyloví.
Kuva,u auta za 800.000 Kc bude niekto premyslat nad zakonnou poistkou a rozdielom cca max.2000Kc?!To snad nemyslis vazne,tento argument zvazuju ludia pri Fabii alebo Punte a nie pri takejto sume za auto.Kto ma na to auto ma aj na poistku,to nie je auto pre chudobu!
Tak mě by to třeba zajímalo, mám rád, když se řeší konkrétní věci. Vzhledem k tomu, že Volkswagenům se uvnitř vytýká chladnost apod., ale vždy se zdůrazněním, že z hlediska ergonomie je to bez chyb, tak by mě tvé výhrady zajímaly, vč. konkrétních problémů sedaček atd. A ještě poznámku, ať pak nedochází ke zmatení, tvé zkušenosti, ať jsou jakékoliv, se týkají Golfu plus, ne Tiguanu, tady se totiž omílá vnitřek, ze kterého má ale Tiguan jen přístrojovou desku.
Jako českou blbost máš přesně na mysli? Tu, která vyprodala Tiguana v Evropě nebo nějakou jinou???
Čo je zlé na interiéri G+?
- sedadlá
- ergonómia
- nedotiahnuté odkladacie priestory
Nerád spomínam na zlé veci, ale ak budeš chcieť, pohrabem sa v pamäti a rozpíšem, prečo G+ bolo mojím najhorším autom za ostatných cca 10 rokov.
- sedadlá
- ergonómia
- nedotiahnuté odkladacie priestory
Nerád spomínam na zlé veci, ale ak budeš chcieť, pohrabem sa v pamäti a rozpíšem, prečo G+ bolo mojím najhorším autom za ostatných cca 10 rokov.
Je to vcelku jedno. Když to za ty peníze někdo koupí (a že se to opravdu kupuje), tak přece není důvod ke zlevnění, ne? Každému co jeho jest, někdo půjde pro Hondu, jinej zase pro Tiguana. Existuje totiž možnost volby.
FW: nikomu nenutím svoje vysvětlení, ale není ten velký zájem způsoben českou blbostí a rozumu odporující afinitou ke značce VW? Vždyť Honda CR-V je o kategorii výš, prostornější, s nádherným designem, výtečným motorem, jízdními vlastnosti a v neposlední řadě držící se dlouho svoji hodnotu stojí jen a pouze 800 000kč ve výbavě, kde je prakticky vše. A to nemluvím a spolehlivosti, CR-V jsem odjezdil již 2, celkem jsou v naší rodině již 13 let a dosud jsme nezaznamenali ani jedinou poruchu!
pretoze sa vracia doba rozmachu turba vo vsetkom a vsade...zachvliku aj bicykle budu preplnane turbom...tie lepsie turbokompresorom >😁
Je uzasne podarene 😉 ked sa mi bude chciet tiguana tak si kupim lacnejsi golf plus ved zvnutra to mam jedno nie? 8-s proste ja tiguana nemusim nepripada mi to ako auto ale ako mrdka..ja za to nemozem.. :-! nikdy v zivote by som za taku sarapatu (aj ked urcite dobru a kvalitnu) nedal tolko penazi..za tu cenu su uz ine esa v ponuke ako CR-V a spol
Ano, produkce na půl roku dopředu je vyprodaná, teď se zájem ještě zvedne.
A čím to je? Určitě ne tím co píšeš. 😉 Je to povedené auto a proto je o něj enormní zájem.
A čím to je? Určitě ne tím co píšeš. 😉 Je to povedené auto a proto je o něj enormní zájem.
Vzhledem k tomu, že VW má perfektní přeplňovaný dvoulitr tak vůbec nechápu, proč dávali peníze do vývoje motoru jen o dvě deci menšího, když případné snížení výkonu lze řešit "softwarovou úpravou" tak jak to udělali tady, stejným způsobem se postupuje u motorů TDI - jeden objem a x-výkonových variant, ale když už ho mají bylo by logičtější ho použít, už jen z marketingových důvodů 😄
Je to mrdka medzi vsetkymi moznymi modelmi VW a zaklincovali to interierom z Golf Plus..to sa budu musiet majitelia fakt citit za tych od 800 000 CZK vynimocne...ked si budu pripadat ako v Golfe Plus...podla mna to je tragedia :no: ale vidim, ze to auto je odsudene na uspech (cim to bude?)..mhmm..
Tak úplnou novinkou zase není, v rámci koncernu tuhle výkonovou specifikaci už dlouho používá Audi A6.
Vzhledem k tomu, že výkonnější dvoulitr stojí víc jen o cca 10tis.Kč tak to s prodeji motoru 1,4 asi bude vypadat hodně špatně.