Bezpečnost
Dalsi dovod na to aby sa Navara hanbila na plnej ciare >😁 :no:
Ano, ma 4 hviezdy, ale hodnotenie testu je len o malo lepsie ako pri Navare. Mozu sa hanbit spolu, akurat Navara o chlp viac...
Taaak si to vystihol celkom dobre...su tu odlisnosti, pre ktore ziskalo Mitsu ak si dobre pamatam o 4 body viac ako Nissan a kedze mam svoj ubohy zivot rad, radsej sa predsa len poveziem v Mitsu ;-\ 😉
tak a opět je nad čím šílet ... děsně nebezpečný pickupy ... >😁 .... to zase bude histerie ... doufám že zae otestujou nějakej pickup na konci životního cyklu těsně před uvedením nové genrace jako u voyagera :no: ... myslím že stejně jsou tyhle testy zkreslené protože buď nabourám s tímhle do menšího auta a mám výhodu hmotnosti a vyššího posazu a nebo do tatry a .. tatra nezná bratra 😄
v tomto zmysle ma napada, ze robit nieco ako buracku do "priemerneho kamionu" alebo "priemerneho parneho valca" by asi nemalo velky vyznam 😄
Účelem moderních konstrukcí aut je to, aby při nárazu z auta BYL vrak, který pohltí co nejvíce energie, která se pak nepřenese na vnitřní orgány a tělo osádky. Je hezké, že L200 je těžší a tuhé, ale snímače ukázaly to, že až tak dokonalý není (jen 9 bodů za čelní náraz).
youtube.com/watch?…