Novinky
Maskování je povedené,máloco na Astře jde poznat.Doufám,že zpestří interiér ;-\ .....
No uvidíme, čo nového Opel uhňahňá....
zejména by měli zapracovat na interiéru,ten obměnu celkem dost potřebuje....
Ja už som tu raz písal, a bol som za to tvrdo skritizovaný. Interiéry Oplov (poukazoval som na Astru a Corsu) sú dosť strohé a hranaté, ale najmä veľmi tmavé až ponuré. Plus som si v týchto autách hľadal príjemnú polohu za volantom ťažšie ako v iných. Podľa mňa majú čo robiť. 😉
😉 :yes: moje řeč
Interier astry ma nevyhodu, ze je tam 😲 😲 😲 zalostne malo odkladacich priestorov, co sa tyka idealnej polohy, je to velmi sunjektivny nazor, a tazko meratelny v teste, kazdemu vyhovuje nieco ine.
Clovek si to uvedomil, ked som si presadol zo Zafiry, do Astry, nebolo si kam dat veci. Zafira tiez nie je ideal, ale drzim palce aby opel zvacsil pocet odkladacich priestorov.
Clovek si to uvedomil, ked som si presadol zo Zafiry, do Astry, nebolo si kam dat veci. Zafira tiez nie je ideal, ale drzim palce aby opel zvacsil pocet odkladacich priestorov.
sorry za preklep, sunjektivny => subjektivny :-!
ten interiér je otázka vkusu. možná je strohý ale zase přežije všechny designové výstřelky ostatních výrobců. třeba když si sednete do interiéru corsy B ale C tak nemáte pocit že je to tak staré auto.jezdil sem s vectrou, zafirou(novou i starou) a corsou (B i C)a mám pocit že jsem načuchl opel designem tak že když sednu do něčeho jiného tak jsem nesvůj. každopádně s těma odkládacíma prostorama je to běs. to souhlasím. jinak opel rulezzzz
Dobre Vravis,
ja som zacinal s Rekordom E, neskor, EII, potom Omega A, a skoncil som na Zafire, tak som pisal vyssie. Celkovo som si mal moznost vyskusat Vectru B, Vectru C, Omegu B/C. Ople su moja laska, 😉 , len pri tom vsetkom, to treba objektivne zhodnotit. Opel ide dobrym smerom, a snad si ten smer zachovaju aj pri astre, tak ako isli pri insignii, a corse D...
ja som zacinal s Rekordom E, neskor, EII, potom Omega A, a skoncil som na Zafire, tak som pisal vyssie. Celkovo som si mal moznost vyskusat Vectru B, Vectru C, Omegu B/C. Ople su moja laska, 😉 , len pri tom vsetkom, to treba objektivne zhodnotit. Opel ide dobrym smerom, a snad si ten smer zachovaju aj pri astre, tak ako isli pri insignii, a corse D...
Ja sa v Oploch citim prijemne, domacky. Z premioviek napr. zeriem BMW, ale sediet v nich - som akysi nesvoj. Na niektorych obrazkoch je vidiet, ze vyduchy ventilacie su okolo displeja ako pri novej Insignii, navyse to ma podobny sklon k radiacej pake ako na Merive koncept, takze si mozeme urobit aku-taku predstavu.
Zmienené Ople majú dosť vysoko spodnú hranu okien a dosť nízky posed, plus od okien dolu je obvykle všetko čierne. A ak sadám do auta, a je v ňom za bieleho dňa takmer tma, príjemný pocit z toho nemám. Ale ako vravíš, je to vec vkusu.
ani nestíhám stíhat 😐 , jak se točej´ jednotlivé generace. vždyť se snad ještě vyrábí dvojka, ne? (ta se mi mimochodem líbí nejvíc..)
Astra nikdy nedosáhne kvality Golfu, neboť to není ryze německé auto.
Ani Tuareg nedosiahne kvality Suzuki Jimny, kedze je to vlastne slovenske auto.... >😒] Ale inak mas pravdu, motory su nemecko-svedsko-talianske, podvozok je nemecko-britsky a najdeme aj prvky od inych europskych subdodavatelov. Pokial si ale myslis, ze kazdy Golf je do suciastky nemecky, ehm, ehm...
Pokud by jsi četl v jednom motoristickém časopise dlohodobý test kde byla Astra H a Golf V po 200000 km rozebrány do šroubku, tak bys tohle nikdy neřekl. Např. Golf měl na konci testu pěkně zničený interiér-hlavně že se u VW používají ty nejvalitnější materiály, no jo holt etalon kvality.. >😒]
A pro tvoji informaci díly, které se dávají do Golfu pocházejí z různých koutů Evropy (a dost možná i jiných neevropských zemí), takže ani Golf NENÍ ryze německé auto. >😁
A pro tvoji informaci díly, které se dávají do Golfu pocházejí z různých koutů Evropy (a dost možná i jiných neevropských zemí), takže ani Golf NENÍ ryze německé auto. >😁
Pokud někoho zajímá nová Meriva, tak se podívejte na worldcarfans.com jsou tam spy fotky z testování ve Finsku a pokud dobře vidím, tak zadní dveře jsou klasicky uchycené, takže flexdoor asi nebude...
Precti si poradne text - i tam pisou, ze klika na obvyklem miste je proto, aby zmatla pozorovatele (stejne tak jako sachovnice).
Navic - A) klika zadnich dveri je vys nez klika dveri prednich a nedrzi tak linii, B) kdyz se kouknes na obrazek, kde je auto vyfoceno mirne zezadu ci zepredu, muzes si vsimnout, ze na zadnich dveri je jakysi hrbol sahajici od mist kde by mohla byt klika pro Fle😁oor, tak pro "normalni" dvere. Co z toho vyplyva? Fle😁oors budou 😄
Navic - A) klika zadnich dveri je vys nez klika dveri prednich a nedrzi tak linii, B) kdyz se kouknes na obrazek, kde je auto vyfoceno mirne zezadu ci zepredu, muzes si vsimnout, ze na zadnich dveri je jakysi hrbol sahajici od mist kde by mohla byt klika pro Fle😁oor, tak pro "normalni" dvere. Co z toho vyplyva? Fle😁oors budou 😄
No asi máš pravdu, že je to jen kamufláž, ale to že je zadní klika výš než ta přední bude (asi) klasický prvek nových Opelů- první bude Insignia a pak nová Astra... :-! A toho hrbolu jsem poprvé nevšimnul-ta šachovnice je tak dokonalá 😉 PS: Já ten text pod články nikdy neberu moc vážně (občas tam jsou pěkný blbosti) ;-\
Aj jej to prajem, nech nehltá všetko nenásytný VW