Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Nový Opel Astra - šachovnicová partie

Ondřej Láník
Diskuze (24)
Pravidelný interval generační výměny Volkswagenu Golf respektuje s podivuhodnou přesností také hlavní konkurent - Opel Astra. Nového Golfu se dočkáme zřejmě již letos na podzim, na Astru bude třeba čekat déle. (Uvnitř prodej nižší střední třídy v Evropě)

Fiat má úspěšné Bravo, Ford faceliftovaný Focus, Volkswagen dokončuje inovovaný Golf a Renault chystá - snad již do Paříže - nový Mégane. A co Opel? Nová Astra se už prohání ve Finsku v tradičním šachovnicovém hávu, který láme tvary prolisů a ploch do nerozeznatelných kontur.

Očekává se příchod modelu, který bude mít příď podobnou té na Insignii a konceptu Merivy. Boční linie oken začíná malým trojúhelníkem jako u Corsy a podobně řešená je také záď nové Astry - vše je jen o číslo větší.

Základem odbytu bude opět pětidveřový hatchback (na snímcích), ale těšit se máme také na třídveřové GTC, kombi Cavavan a kupé kabriolet Twin-Top.

Premiéru by novinka mohla mít už za rok v Ženevě, ale nám se zdá pravděpodobnější až podzimní termín frankfurtského autosalonu 2009.

Nižší střední třída - prodej v Evropě
model20072006
Volkswagen Golf445755424656
Ford Focus430792461321
Opel Astra420287452693
Renault Megane268246298919
Peugeot 307225600313874
Škoda Octavia210589217365
Citroen C4171989190713
Toyota Auris134975183
Honda Civic134944107535
Volkswagen Golf Plus103022129544
Fiat Bravo809626
Toyota Corolla80847185133
Mazda36945576854
Kia Ceed69126414
Nissan Note6734073067
Peugeot 30844270-
Hyundai i30236223
Chevrolet Lacetti1915221153
Mitsubishi Lancer1178116042
Nissan Tiida4286-

Údaje platí pro státy EU, Norsko, Švédsko, Švýcarsko a Turecko.

Ondřej Láník
Diskuze (24)
11. 3. 2008 21:44
Re: dobrovolný blbec
Kde si počul túto "múdrosť"? Lebo to nemohol vymyslieť človek, ktorý má nejaké IQ... ;-\
11. 3. 2008 21:42
Re: maskování za 1
Zmienené Ople majú dosť vysoko spodnú hranu okien a dosť nízky posed, plus od okien dolu je obvykle všetko čierne. A ak sadám do auta, a je v ňom za bieleho dňa takmer tma, príjemný pocit z toho nemám. Ale ako vravíš, je to vec vkusu.
Avatar - sargis
11. 3. 2008 19:58
Re: maskování za 1
Ja sa v Oploch citim prijemne, domacky. Z premioviek napr. zeriem BMW, ale sediet v nich - som akysi nesvoj. Na niektorych obrazkoch je vidiet, ze vyduchy ventilacie su okolo displeja ako pri novej Insignii, navyse to ma podobny sklon k radiacej pake ako na Merive koncept, takze si mozeme urobit aku-taku predstavu.
Avatar - sargis
11. 3. 2008 19:52
Re: kvalita
Ani Tuareg nedosiahne kvality Suzuki Jimny, kedze je to vlastne slovenske auto.... >:-[] Ale inak mas pravdu, motory su nemecko-svedsko-talianske, podvozok je nemecko-britsky a najdeme aj prvky od inych europskych subdodavatelov. Pokial si ale myslis, ze kazdy Golf je do suciastky nemecky, ehm, ehm...
11. 3. 2008 12:03
Re: maskování za 1
Ja už som tu raz písal, a bol som za to tvrdo skritizovaný. Interiéry Oplov (poukazoval som na Astru a Corsu) sú dosť strohé a hranaté, ale najmä veľmi tmavé až ponuré. Plus som si v týchto autách hľadal príjemnú polohu za volantom ťažšie ako v iných. Podľa mňa majú čo robiť. ;-)