Novinky
podľa môjho názoru to môže byť celkom fajn hračka.. prípadne alternatíva k predraženámu cliu sport.. a sám som mal výrobok od firmy rendlík a syn a žiadny väčší problém som s ním nikdy nemal.. kamarát s polom sa mi smial, keď som si kupoval clio a za 2 týždne menil spojku na svojom VW..to som sa potom smial ja..
Toto bude nejaka testovaci verze 1.6ky, ne?? Dyt 1.2TCE v civilni verzi ma kroutak 145, tak at mi nikdo nerika, ze z toho renaulti vymackli tak malo?? Opel corsa OPC ma v 1.6t 175 koni, takze si myslim, ze prijde neco jeste ostrejsiho.. a jinak jezdil jsem v Megan 2.0T 225k, clio 1.2t 100k, modus 1.4 100k a kdo kritizuje renault sport nevi, o cem mluvi.. mam BMW 120, ale vynenil bych to za Megana sport,ten si na nic nehraje.. je proste dobrej 😄
Na nesmyslné příspěvky Ady už ani nereaguji.Twingo RS=Superrychlá,stylová,kvalitní a až neskutečně praktická a variabilní nákupní taška.Těším se na ní :yes:
Jelikož vlastním Clio Sport ph 1(odkdy předražené auto-za cca 680tis,když,už ho koupíte tedy nové,NEJNOVĚJŠÍ MODEL DNES cLIO 197-máte auto,které pobaví jako leckteré supersporty,nehledě na to,že jentak nenajdete soupeře a už nemluvím o zábavě jako takové vůbec,co majiteli nabídne,tomu autu nechybí naprosto nic!!!)Clio Sport nemá soupeře,jak ve své třídě tak ve třídách vyšších..Je to auto naprosto neskutečné-např.nevěřím tomu,že mi ujede Focus ST,GOLF GTI apod. auta...vše rádoby hothatche,pro mě je jen jeden ve své kategorii-samotný král,po svezení mi všichni řekli i lidi,co řídili např.Imprezu STI či M3 E46,že tohle ještě nezažili😊!Vrátím se k Twingu Sport..A řeknu to jasně,jako člověk,který se svezl v hodně autech a vím,proč jedno z nich mám doma..Twingo RS",není liga jako Clio Sport,ale to ani nemá být,ale z hlediska zábavy"rozdrtí vše ve své třídě a na tváři majitele"vyloudí po jízdě vždy,takový ten přeštastný výraz"...Sním boty jestli kecám..Jel jsem ve Sportu ph 1.ph,2 dále v Cliu V6 ph 2, Meganu R26!..svýho Sporta mám doma a TYHLE AUTA"TOHOTO TYPU"ZA TAKOVÉ PENÍZE"UMÍ JEN A JEN RENAULTSPORT!!!TWINGO RS..Stará dobrá škola,malá váha a dobrej výkon,bude to good auto a těším se,až se svezu!!!
Ještě něco TWINGO RS" má vepředu např.kotouče 280mm...mám na Cliu RS..288mm,zaručuju vám,že bude brzdit neskutečně a k tomu výkonu,SAXO 1.6 VTS mělo v nejsilnější verzi 118ps..Tohle má 133ps!!Saxo bylo dost rychlé...věřte tomu,že pokad bude u tohoto váha okolo 1100kg,nebo spíš pod..bude to kapesní raketa se stovkou za 7,5sekundy,to,už je slušné...Opravdu se těším,na to,až se svezu :-!
Mno, samozřejmě srovnávat se supersporty je trošku moc, stejně tak Impreza nebo M3 je jiná liga. Už pohon přední nápravy je handicap, který jasně vymezuje možnou konkurenci na kategorii malých hothatch.
Ale jinak souhlasím, že to určitě bude hoodně zábavné auto za zajímavé peníze perfektně použitelné v běžném životě 😄. Jen škoda toho interiéru...
Ale jinak souhlasím, že to určitě bude hoodně zábavné auto za zajímavé peníze perfektně použitelné v běžném životě 😄. Jen škoda toho interiéru...
Podle většiny lidí jsou zážitky z jízdy Renaultem Clio Sport srovnatelné s Imprezou,Evem,911 GT3 a dokonce někdo ho srovnával i s Ferrari a Lambem...A to už je něco!
Skutečně nejlepší sportovní hatchbacky umí jen Renault :yes:
Skutečně nejlepší sportovní hatchbacky umí jen Renault :yes:
Tak ono jde hlavně o způsob "sportovního vyžití". Je jasné, že Twingo nebude na dlouhých rovinkách nebo dálničních sprintech to pravé ořechové. Jeho vlastnosti vyniknou až na nějakém menším okruhu, kde příjde vhod jeho velikost, případně někde na zatáčkovité úzké silničce, těch je ale dnes u nás v dobré kvalitě žalostně málo.
vyzera to velmi slusne a uz teraz z toho auta srsi dynamika a dobra ovladatelnost,jednoducho dalsie rs ktore nebude mat konkurenciu vo svojej triede.apropo clio rs,mal som tu moznost ho soferovat a ked si odmyslim,ze som skoro prisiel o zivot-to je naozaj auto pre profikov,tak to bol nezabudnutelny zazitok.
Jezdim Audi Quatro, je mi 52 a pracuji v jedne telekomunikacni firme. Staci?
Teď z něj vypadlo, že měl jediného Renaulta a to starou dobrou R19, čili auto, které se začlo vyrábět roku 1988 (pokud mě paměť neklame), čili na našich silnicích se pohybují 20 let staré kousky a stále jsou oblíbené. Navíc s R19 mám dobrou zkušenost a ne málo jsem na ní najezdil. Pak šla dál do rodiny, kde i nadále jezdí. Má teď dle tahometru 250 000 km + to, co kdysi přetočili v bazaru. A to na původní spojce a převodovce, to by mohla řada Audi dnes závidět, tento výkon. Co bylo na R19 opravdu špatně řešené, to byly ložiska kol, která vydržela 110 000 km a pak se měnily někdy i po 50 000 km. Vše bylo způsobené velkým průměrem hřídele, takže ložisko rychleji odešlo. Abych nezapomněl, tak původní zadní díl výfuku vydržel 12 let a 180 000 km, to by mohla konkurence z Boleslavi závidět. O tom, že koroze se začíná objevovat až poslední 2 roky a to na místech jako jsou lemy blatníků, čili klasika pro všechny auta, to je také slušný výkon. Zmiňovat se o motoru, který běžně vydrží 600 000 km je zbytečné.
Navíc srovnávat R19, které z bezpečnostních prvků mělo ABS a 2 airbagy (v té době nadstandart), z výbavy elektrická okna a pár kousků klimu, s tím, co se pohybuje dnes na silnici, to je slušná paranoia. Nemluvě o tom, že první R19 měly ještě karburátor a dneska je běžný přímy vstřik u benzínu.
Tohle je nebetyčná debilita, když někdo takto píše své zkušenosti, když žádné nemá. Nebo by se to to dalo říci i jinak. Nedostatek iodu poznáte už z příspěvků v diskuzi.
Snad bych ještě dodal k Laguně. Verze Grantoure má zadní dveře z plastu, jestli i liftback, to jsem nezkoumal takže jsou opravdu lehké. Pokud nedrží vzpěra, tak není nic jednoduššího, než ji vyměnit a ne osočovat z toho výrobce, že ji poddimenzoval, protože mechanika celku funguje jinak. Jinak mě na hlavu málem spadlo víko kufru Oktávie. Ne kvůli kapalinové vzpěry, ale proto, že kloub na kterém vzpěra drží se jednoduše ulomil.
Ale muzes si tady vypisovat co chces, od toho je tady svoboda slova, ale uz nikdy ze sebe nesmyjes nalepku mistniho kaspara, kterym proste navzdy zustanes... :no: :no: :no: